Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma aug 11 2014, 23:00
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto anne was lief en hielp me overeind ze keek een beetje bezorgt naar mij maar zij verder nog niets over mijn rug. ik kreunde lichtjes toen ze me t-shirt uit deed. 'voorzichtig voorzichtig!' zij ik moeilijk. 'Mijn here wat is er gebeurd' zei anne geschrokken. ik leunde over het bad rand heen met mijn rug gekeert naar anne. 'zal ik ooit een vrouw krijgen?' vroeg ik uit het niets. 'owh die schaven op mijn rug.' zei ik warrig en legde mijn hoofd op het bad rand. 'het is mijn straf...' zei ik nog altijd even vermoeit. 'ze doen dat een keer in de 1 a 3 week zodat de demoon uit me geslagen word die mij op jongens doen laten vallen.' zei ik terwijl ik even kreunde van de tintelende schaaf op mijn rug. 'volgens mij hebben ze 4 keer raak geslagen en 3 keer mis. zover ik telde of kon tellen.' ik had nog mijn broek aan deze knelde een beetje op mijn onderug. met alle macht probeerde ik die verdomme riem los te maken maar dat lukte mij niet. 'anne, mijn riem is setto proef net als de knopen van mijn bloes en mijn schoen veters.' zei ik glimlachent maar kreunde al snel van de schaven op mijn rug. ik viel van het bad af en belande eerst op mijn zij vervolgens rolde ik door totdat ik op mijn rug lag naast het bad. 'ze hadden een nieuw speeltje mee genomen die ik nog niet kende. maar ik vond de andere toch wat vijner dan deze. deze brand meer dan die knuppel of riem.' vertelde ik en lachte een beetje naar mezelf. 'wat vinden meisjes leuk om te krijgen?' vroeg ik aan haar. er speelde meerdere dingen in me hoofd rond. van het vijd dat ik gek was, dat ik een ziekte had genaamt homo. lola die ik voor de zoveelste keer verloren was. en james die vanavond op bezoek kwam e bleef eten. en zelfs slapen. en vergeet de helse gevoel niet op mijn rug.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu geintereseert keek ik naar de man. ''gratis bij laten kleuren? wacht! wilt dat zeggen dat... hij is een tattoist?'' verbaast keek ik naar de man. maar al snel vetrok mijn gezicht toen hij het over goede herineringen had. 'sommige dingen wil je liever vergeten' zei ik pijnlijk en kreeg een lichte brok in me kil. de man wilde zijn pols laten zien aan mij en ik keek naar zijn tattoo. vreemt genoeg onderbrak lucy haar vader en trok ons mee uit de lift. 'Als hij over zijn tatoes begint zal hij nooit stoppen met praten' fluisterde ze lachend. ik keek haar plezierig aan. zolang ik mijn verhaal maar nooit hoef te vertellen vind ik het best zij ik lachend naar lucy. 'Dat hoorde ik schatje' Zei de man lachend. 'hehaha.' haar vader vertelde dat ze er nog goed uit zag. ik keek naar de vrouw die in het bed lag. ze leek zoveel op lucy. zenuwachtig streel ik door mijn lange haren heen. lucy draaide een rondje en stelde mij voor aan haar moeder. 'emh, hoi.' ik streelde nogmaals door mijn haar heen. ''kom op yu geef haar een kompliment'' 'jullie lijken behoorlijk veel op elkaar. als uw dochter er net zo uit gaat zien als u als ze later groot is, dan heb ik een onwijs knappe vrouw. als ze dan nog mijn viendin is atans.' zei ik complemieterent. ik raakte een beetje nerveus en speelde een beetje met mijn hondenriem. die aan mijn broek hing. plots ging mijn ringtoon af. ''Fu~uk waarom altijd op dit soort momenten.'' 'verontschuldig mij, ik neem liever mijn telefoon op.' zei ik keek op mijn beedscherm en zag dat mijn opa mij belde. ik draaide me om naar de deur toe voor de deur bleef ik staan en deed de mobiel tegen me oor aan. 'konbanwa, Jijii....' ik bleef even stil en luisterde naar de telefoon. 'souda!' zei ik verbaast en ik luisterde weer naar te telefoon even keke ik moeilijk voor me uit. 'NA-nde, nande....' zei ik wat geergerder. 'demo..wa...' ik kon me zin niet af maken of mijn opa lulde er weer doorheen aan de andere kant van de lijn. 'sodeska... Sayonara jijii.' zei ik zacht en vermoeit. ik drukte op het rode knopje en keek moeilijk naar mijn telefoon. ik draaide me om en zag dat lucy met grote ogen naar mij staarde. ''heb ik iets verkeerts gezegt?'' dacht ik bij mezelf. aan de blikken te zien. had ik het gevoel dat ik wel moest vertellen wie dat was. 'umh, dat was mijn opa hij herinderde me even aan een wedstrijd die ik heb morgen avond.' zei ik ontschuldig en keek naar de blik van lucy.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 19:15
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bediende setto
Ik luistere met mijn hadnen voor me mond. 'zal ik ooit een vrouw krijgen?' Vroeg hij uit het niks. 'owh die schaven op mijn rug. het is mijn straf. ze doen dat een keer in de 1 a 3 week zodat de demoon uit me geslagen word die mij op jongens doen laten vallen volgens mij hebben ze 4 keer raak geslagen en 3 keer mis. zover ik telde of kon tellen.' Ik schrok toen ze zeiden dat hij een demoon in zicht had 'Wat en sukkels' Schreeuwde ik bijna boos. snel hield ik me hand voor me mond 'Sorry mijn here voor mijn taalgebruik' Setto probeerde zijn riem lost te krijgen 'anne, mijn riem is setto proef net als de knopen van mijn bloes en mijn schoen veters.' Ik was nog steeds boos maar moet best lachen om zijn reactie. Ik hield nog steeds me hand voor me mond. . 'ze hadden een nieuw speeltje mee genomen die ik nog niet kende. maar ik vond de andere toch wat fijner dan deze. deze brand meer dan die knuppel of riem'Ik bukt een met trillende handen maakte zijn zijn riem los. Ik bloosde eenorm. Hier was ik echt nog niet aan gewend. Ik pakte zijn arme beed en trok hem omhoog. 'wat vinden meisjes leuk om te krijgen?' Vroeg hij 'Liefde mijne here' antwoorde ik op zijn vraag, 'Maar mijne here mag ik iets zeggen over het homo zijn.' Zei ik zacht ik wist dat het homo zijn in deze familie taboe was. Maar ik vond niet dat hij kon denken over homo zijn wat er was niks mis mee. 'n hoe gaat het nu tussen jouw en lola?'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Allen Walker
Ik zette een rondje link onderin en blokte zijn zet. Opeens ging er een mobiel af en iedereen keek richting de tweede verdieping. Ik keek recht in de ogen van Yaden. 'Yo,' Zei hij blij 'Sukkel' Gromde ik. ik stond op en beveelde dat ze Delle weer vast moesten zetten. 'Kom hier' hoorde ik een zware stem zeggen. 'Shit the king' zei ik zacht toen ik nog naast Delle stond 'Sorry gast ik wilde je eerder laten gaan dan dat hij er zou zijn' Zei k zacht zodat alleen delle het hoorde. 'Wat hebben we hier. Een indringer en iemand die aan mijn vriendin durft te komen zij de stem.
Ineens ging me mobiel af. Ik kreeg een smsje. Het maatke zun lawaai dat iedereen op keek. Uit het niks kwam er iemand anders aanlopen. Ik sprong naar benede toen hij me een indringer noemde 'Sorry maar dit is een verlaten fabriek. Het is geen eigendom van iemand'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James Ik hing de telefoon weer op en ging zitten. Het was me niet opgevallen dat Angel naar me toe gelopen was. 'nog sorry vor wat ik vanmiddag deed. dat had ik niet moeten doen.' hoorde ik ineens. Ik keek op recht in de ogen van Angel. Dit keer stonde haar ogen niet bitch maar eerder vriendelijk. 'Het is al goed. Ik reageerde ook niet bepaalt lief' Zei ik en haalde me hand door me haar heen en zuchte. 'Mijn manager belde net' Zei ik en keek terug naar de grond. 'Met niet zun goed nieuws eigenlijk.'
'pff ben niet ijdel' zei ik WE stonden tegen elkaar aan heel close. van dicht bij was mellanie heel schattig. Net een klein meisje. ineens begon ze te grinnike en moest de foto overnieuw. Ik stond geergerd naar haar te kijken. Maar eignelijk vond ik het niet weg. Ik voelde haar warmte en mijn hersens werden rustig. Mellanie lied haar hoofd zakken op mijn schouder. Geschrokken zette ik een stap achter uit maar corrizeerde weer snel en lied haar liggen. Ik zucht en achte tot de foto klaar was. Bij de volgde foto moest ik haar optillen.
. 'emh, hoi.' zei Yu verlegen, ' 'jullie lijken behoorlijk veel op elkaar. als uw dochter er net zo uit gaat zien als u als ze later groot is, dan heb ik een onwijs knappe vrouw. als ze dan nog mijn viendin is atans.' zei yu. Me vader kwam er naast staan 'Deze vrouw is van mij eh jij flirt.' Zei hij lachend 'Nah honey laat hem deze jongen weet teminste hoe hij complimantjes moet maken' Lacht me moeder. Me moeder keek naar de honden ketting waar Yu mee speelde. Even slikte ze en keek naar mijn vader. Ze wilde iets zeggen maar Yu's mobiel ging af, WE luisterde naar het gesprek toen hij vertelde dat hij een wetstreid had. 'Aawh dat had je nooit verteld, EN ik wist niet dat je japanse opa had' Zei ik 'Boxe?' vroeg me vader. ME moeder was nog steeds still en uit het niks zei ze 'Lucy wil jij met papa even wat drinken halen in het winkeltje beneden' Ze keek met een sereusie blik naar Yu 'Yu zo heet je toch, Zou je het raam even dicht willen doen en me even helpen met recht zitten' Zei ze terwijl ze een klein beetje bewoog. Ik en me vader liepen naar benede toe ne leten Yu en mijn moeder alleen achter. ZE wachte tot Yu naast der ging zitten. 'Yu,' Zei ze serieus. langzaam ging ze recht overeind zitten en lied haar shirtje ietes zakken nu was haar schouder zichtbaar. hier bevond zich ook een tatoe. Eentje met een hondenriem rond een wolven poot geslagen. Daaronder III. Voor iedereen in de clan wist dat dit het teken was van de Hoogste baas of vriendin daarvan. De van me moeder was net iets anders. Er zat een witte kroon overheen getatoeert. 'Lucy heeft oor jouw gekozen en wij zullen jouw als onze familie in ons opnemen. Maar deel haar met niemand,'Dat laatste zei ze serieus. 'We kennen elkaar nog geen 10 min maar ik wil je latne weten als je hulp nodig hebt.. Kom dan naar ons en laat het niet uit de hand lopen. We willen niet dat Lucy in aanraking komt met dat' ze wees naar de ketting rond Yu's broek. Daarna kreunde ze licht en zachte weer in elkaar.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 19:41
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel 'vertel maar gewoon, het kan nu toch niet erger met jouw aanwezigheid hier.' zei ik en glimlachte. ''misschien kwam het gemeen over maar ik ben nog lang niet uit gespeelt met hem.'' met een hand probeerde ik het haar van choi weer in model te brengen. 'pff niet aan je haar zitten weet je hoeveel werk daar in zit.' zei ik licht geergerd maar minder bitchey.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie de foto graaf was blij dat ik effe stil bleef en vond mijn houding zoals ik stond bijna pervect. hij maakte de foto's en gaf drake de opdracht om mij op te tillen. 'eeh, hoe wil je dat doen drake. waar moet ik je vast houden?' vroeg ik zenuwachtig. ''kawaii opgetilt worden door een jonge <3''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik schrok van alles om me heen. allen knielde plots. 'Sorry gast ik wilde je eerder laten gaan dan dat hij er zou zijn' zei hij. 'waarom moest ik anders hier komen!' snouwde ik fluisterent. ik gromde naar de zogenaamde king. 'tsu! jouw vriendin? ze is meer in het jaar bij mij in bed geweest dan bij jouw.' zei ik en probeerde mezelf moet in te spreken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'Deze vrouw is van mij eh jij flirt.' zei lucy's vader. 'haha' lachte ik een beetje beschaamt. 'Aawh dat had je nooit verteld, EN ik wist niet dat je japanse opa had' Zei lucy verbaast. 'eigenlijk was ik de wedstrijd een beetje vergeten hehe. me opa woond veel verder van de school vandaan vandaar dat ik op kamers woon. maar in vakanies ga ik meestal naar huis.' vertelde ik en streelde door mijn lange haar heen.'oh ja ik doe aan kickbox en mixet matrial-art.' zei ik en glimlachte. 'Lucy wil jij met papa even wat drinken halen in het winkeltje beneden' zei haar moeder en keek met een sereusie blik naar mij. ik voelde me een beetje ongemakkelijk. ik deed het raam dicht zoals ze vroeg en hielp haar overijnd. ik ging naast haar zitten op een stoel en keek naar de grond. ik keek naar de tattoo en schrok een beetje. 'Fu~uk...' zei ik zachtjes. 'Lucy heeft oor jouw gekozen en wij zullen jouw als onze familie in ons opnemen. Maar deel haar met niemand,' Dat laatste zei ze vrij serieus. ik zuchte hopeloos. 'ik zou het niet eens durven om haar uberhoud in de buurt te laten bij de clan.' ik probeerde haar aan te kijken. 'We willen niet dat Lucy in aanraking komt met dat' ze wees naar de ketting aan mijn broek. 'die gasten hebben mijn leven kapot gemaakt. over een klein maandje heb ik de hoofd wetstrijd en mijn eind stadion is de alpha wolf. ik heb gezien dat hij ook mee doet aan de wetstreid. en als ik tegen hem kom te staan in de ring maak ik hem kapot. het word tijd voor een nieuwe alpha iemand die de regels aanpast en meer vrijheid geeft aan vrouwtjes wolven.' dit zij ik heel serieus en ik meende dit dan ook echt. mijn ogen stonden scherp en ik keek haar recht in de ogen aan. 'ik zal voor verandering zorgen. en ik zal niet stoppen voordat er sommige regels geschrapt zijn.' ik balde mijn vuist en kneep in mijn riem. 'binnenkort zal ik goud dragen.' fluisterde ik zelf verzekert. iedereen wist dat alleen de alpha een goude riem droeg. ik schrok van haar gekreun. 'gaat het wel?'
Laatst aangepast door mellodey op di aug 12 2014, 20:21; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 19:46
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
Angel deed me haar goed. Ik wilde haar hand weg tikken maar had daar geen puf voor en lied haar er aan zitten. 'Dan is dit best wel een tegenslag voor je want.' Zei k zacht 'Jullie manager ligt in een diepe coma en ze weten niet wanneer hij er uit komt' Ze was nog steeds met me haar bezig het voelde best fijn. normaal deden de styliste dat het voelde toch anders. Ik sloot me ogen en genoot van haar aanrakingen maar prate wel verder 'Mijn manager gaat jullie tijdelijk overnemen en ik zal daarbij ook jullie manager worden.. Als een soort trainin voor mij' Dat laatste zei ik zuchtend.
Ik zuchte en schepte haar van de grond af. Een arm tegen haar rug zodat et niet naar achtere zou vallen en de andere in haar knieholtens. Ik droeg der nu als een soort prinssesje. 'Goed kijk elkaar nu aan diep in de ogen' Zei maikel heel entoustaist. Met tegen zin keek ik Mellanie aan
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Allen Walker
De man keek van delle naar mij en terug 'Allen... Waarom spreekt deze jongen nog..' Vroeg hij kil hij beveelde dat ze delle weet erug in de stoel zetten. Dit deden ze ruig en gooide hem terug inde stoel. De jongen die King genoemt werd liep op hem af. in tussen tijd beveelde hij dat ze Yaden te pakken moesten krijgen. De jongen bukte voor delle en keek hem in zijn ogen, 'Dat deed omdat ze het moest doen' Zei hij kil. 'Ze haat je en vind je verselijk om mee om tegaan. Vandaar ook dat ze de foto van mij en haar express op haar mobiel had gezet zodat jij het zou zien. Daarna moest ze weer contact met je zoeken. WAnt jij gaat ons alles vertellen over Yu en die hondjes.'
De jongen kwam op me afgelopen. Ik wist terug op de tweede verdieping te komen zonder kleer scheuren. Ik liep terug naar de kantoor waar ik al die tijd geslapen had en sloot mezelf op
Laatst aangepast door Evilian op di aug 12 2014, 20:01; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 19:56
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel 'waath!!' schreeuwde ik plots en stopte acuut met het haar van choi. 'lekker dan een andere asiaat er bij. kunnen we onze vriendjes vrijheid helemaal naar de maan blazen!' zei ik een beetje boos en teleur gestelt. ik deed me armen over elkaar heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie de zenuwen kriebelde in mijn maag en ik had het gevoel dat ik weer spontaan moest grineken. ik probeerde drake aan te kijken maar dan zou ik in de lag schieten. ik beed op mijn lip om mijn lach in te houden. met pret oogjes keek ik naar drake. 'sorry' zei ik zachtjes zodat drake het alleen kon horen. de fotograaf wachte net zo lang totdat ik drake lang genoeg aan keek. ik bungelde sachtjes met mijn beentjes heen en weer. ik deed een nieuwe poging om drake aan te kijken. verlegen glimlachte ik naar drake. 'je bent best sterk.' fluisterde ik vriendelijk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik hoorde sommige pilletje knappen en breken op het moment dat de sogenaamde king naar mij toe liep. ik spuigte in zijn gezicht. 'dat kun je vergeten ik zit niet eens bij die clan. dus ik weet helemaal niets.' snouwde ik en balde mijn vuisten. diep van binnen was ik helemaal gebroken en het liefst zou ik huilend weg rennen. ''me vader had gelijk. met dit uiterlijk en karakter krijg ik geen enkel meisje.''
Laatst aangepast door mellodey op di aug 12 2014, 20:26; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 19:59
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
'lekker dan een andere asiaat er bij. kunnen we onze vriendjes vrijheid helemaal naar de maan blazen!' Ik keek haar verbaast aan. 'denk je dat ik het leuk vind' Gromde ik ligt. 'Maar Angel wat bedoel me jet nog een andre aziaat en vriendjes naar de maan blazen?' VRoeg ik want ik snapte nie wat ze dar mee bedoelde. Maar ze had wel gelijk, Mijn manager haatte Idolen met een relatie en als dit zo door bleef gaan en de Manager van Dreamer lang afwezig zou blijven zouden de meiden single moeten worden om nog in de groep te mogen blijven.
De king sloot zijn handen om de nek van Delle heen. Ik hield me adem dicht. Hij trok delle omhoog aan zijn nek. 'Hebben me wel ventje' Een van de andere leden kwamen aangelopen en sloegen delle op zijn rug. Ik keke rond om te zien of Yaden er nog was. Deze was helaas verdwenen, ''deze jongen verdient het niet'' dacht ik terwijl ik toe keek hoe hij stoer tegen de king in ging. 'Sir. May I' Zei ik kill en stond op. De King gooide delle op de grond en ik pakte snel zijn arm beed zodat hij niet weg kon rennen. Ik sleepte hem mee richting een kamertje en gooide hem in een hokje. Ik deed de deur dicht. In het kamertje was geen raam alleen een donker knipperent lichtje.
'Jah hoor jongen het gaat een gebroken rib is niet heel fijn' Zei ze terwijl ze naar haar rib greep. 'Yu, De alfa kan je niet verslaan. En als je dat lukt kan de regels niet veranderen' Zei ze serieus en met een pijnlijke blik. 'Yu, Ga er uit, Wij helpen je'
Mellanie kom niet stoppe met lachen. Ik keek haar steeds geirriteerder aan en ik voelde dat ze steeds zwaarder werd. 'Mell focus' gromde ik. 'je bent best sterk.' Fluisterde mellanie 'Of jij bent gewoon ligt' Gromde ik terug,
Laatst aangepast door Evilian op di aug 12 2014, 20:34; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 20:33
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel 'je weet best wat ik bedoel.' ik maakte een hairflip. 'iedereen kent jouw meneger.' zei ik zelf verzekert. 'maar ik wil dat je weet dat sommigen niet zo vrolijk meer in het leven staan als ze hun vriendje gedag moeten zeggen. en met namelijk rose.' zei ik heel serieus. 'yuli kan het niets schelen zij flirt met iedereen.' zei ik en lachte lichtjes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'je kunt er niet uit. dan slopen ze iederen om me heen waar ik uberhoud kontakt mee heb gehad.' ''er is een regel en dat is dat de alpha bepaalt wat er gebeurt.'' 'regels kunnen verandert worden. misschien was dat in uw tijd niet zo.' ik stond op en zette een stapje opzij. 'just believe.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hihi, er is toch niets mis met gewone slanke meisjes?' fluisterde ik en keek drake lief aan. een hand legde ik in zijn nek. ik speelde een beetje met zijn haar achter zijn nek. de fotograaf stak eeen duim op. 'jah hou even zo vast!' zei hij. ik glimlach stilletjes en cute zoals de oude meneger ooit zij.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik pakte de handen beet van de king in de hoop dat hij me niet zou wurgen. alles ging zo snel en mijn lichaam deed pijn. ik opende mijn ogen en ik lag in een donker kamertje het enigste lichtje dat brande was van de rokmelder. die om de 60 seconde knipperde. 'jullie krijgen niets te weten over de black wolfs.' gromde ik.
Laatst aangepast door mellodey op di aug 12 2014, 21:03; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 20:36
Ik knikte. 'Het spijt me ook echt. Zal er alles aan doen om te verkomen dat dat gaat gebeuren.' Zei ik 'Ze zijn allemaal zo leuk samen' Ik keek weer naar de grond en zat weer aan me haren. 'Waarom kan hiuj niet gewoon uit die coma komen' Gromde ik, 'Ik wilde echt neit dat jullie het zelfde werden als mij' Zei ik zacht. Ik kon de haren wel uit me kop trekken. Maar dat kwam misschien omdat ik echt dood moe was en alles nu gewoon kut leek.
Me moeder keek bezorgt uit haar ogen. 'ik respecteer je moed Yu' Zei ze. Doe je zelf geen pijn en onze lieve engeltje ook niet, Als je er toch uit wilt weet ik een manier en wij zullen je beschermen, Zolang je mij maar op de hoogte houd en Lucy er buiten okey' Zei ze en legte haar hand op zijn hand die het dichts bij het bed was. Ze lachte lief naar hem
Ik kon niks anders zeggen dan 'nope niks mis mee' zE friemelde wat aan mijn haren en ze werd n echt zwaar. Ik bleef me spieren aan spannen om haar te kunnen stillen. Toen de fotograaf zij dat het goed was lied ik haar benen los.
'Weet ik' Zei ik zacht en zetten en lampje aan zodat er meer licht was en knielde bij hem neer. 'Delle zo heet je toch' Zei ik. 'Ik had nooit verwacht dat je zo veel lef zou hebben. En wist niet dat die meid zo met je gespeeld had.'
Laatst aangepast door Evilian op di aug 12 2014, 21:22; in totaal 2 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 20:49
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'ik kon olivia niet redden,' ik keek gevoellig uit mijn ogen. 'maar ik laad lucy niets overkomen!' zei ik vurig. 'dat beloof ik u. en ik zou het mezelf ook nooit vergeven als er wel iets gebeurt.' zei ik weer wat gevoelliger maar heel serieus. ik aaide haar hand met mijn duim en keek lief naar de moeder van lucy.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel 'hahahah, je kunt het ook omdraaien.' zei ik lachent. 'waarom word jij niet zoals ons?' zei ik zelf verzekert met een lachje. 'laat je meneger zien dat het wel kan.' zei ik vriendelijker. ik sloeg zijn handen weg van zijn haren en ging naast hem zitten op de bank. ik pakte een rondom kammetje uit me tasje en kamde zijn haren weer goed.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie drake lied mijn benen los en ik schrok ik was bang dat hij me dierekt lied vallen dus ik klemde mijn bijde armen stevig om zijn nek heen. 'iieek!' zei ik sachtjes maar niet al te hard.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 21:08
'hahahah, je kunt het ook omdraaien.'lache Angel. 'waarom word jij niet zoals ons?' zei ze daarna zelfverzekerd 'Ik heb het geprobeerd, antwoorde ik zacht. 'Maar die wil is letterlijk vermoord' Ik zuchte Ze sloeg me hand weg en ging me haar goed doen met een kammetje dat ze uit haar tas haalde. Ze kamde me haar goed. Door me haren heen keek ik Angel aan. ''Ze kan dus wel schattig zijn. Wat best engs is'' dacht ik toen ik haar aan keek.
Achter ons liep iemand naar binnen toe 'Daniël, Daniël' Riep de stem blij. Ik nergeerde het want had niet verwacht dat er iemand hier die naam zou gebruiken. De enige die dat deed was mijn DJ maatje in Korea. Angel was nog steeds bezig met me haar. John gooide een rol met tape naar me toe zodat ik op zou kijken, 'Daniël' Hoorde ik en ik draaide geërgd om. 'Jah wat' Gromde ik toen ik zag dat het mijn DJ maatje was sprong ik overeind en rende naar hme toe. 'HYUNG HYUNG' Ik leek net een klein kind die zijn vader zag na een lange tijd 'look what i have for you' Zei de jongen zo ziet hij er uit klik 'The key's from you car' Ik werd zo blij toen hij dat zei 'Your kidding you bought my car' auto.
Ze klemde zicht vast rond me nek. Dit was te scahttig en ik begon hard te lachen, 'Je wurgt me Mell' Zei ik lachend. De fotograaf rende terug naar zijn camera en begon weer foto's te maken. Ik prikte in haar zij zodat ze misschien los zo laten.
Ik glimlachte lief naar hem. Op dat moment kwamen ik en mijn vader binnen met drinken Ik rende naar Yu en sloeg me arme rond hem heen. Het spreek uur was bijna voorbij en we moesten naar huis 'papa yu en ik zijn ff naar de mobiel zaak mijn mobiel is kapot gevallen' Zei ik en gaf me ma een kus op haar voorhoofd. Me moeder keek blij toen ik de deur uit rende zei me moeder tegen Yu 'Yu, Be strong' Ze sloot hierna der ogen wat ze was erg moe geworden.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 21:17
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu lucy besprong me. ik gaf haar een liefdevolle kus op haar wang. 'ik miste je.' fluisterde ik zachtjes. toen we de deur uit liepen sprak haar moeder me nog aan. ik knikte vriendelijk en glimlachte. 'ik heb het gevoel dat we iets of iemand vergeten zijn.' zei ik spontaan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel 'blijf proberen anders lukt het nooit. een peuter kan ook niet in een keer fietsen. daar moet hij eerst voor vallen.' zei ik wijs met een flirty blik. ik keek op naar de hippere jongen. ''ik haat het als mensen een andere taal spreken dan nederlands.'' ik borg me kametje weer op en keek naar de fotoplek vanaf de bank.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'Je wurgt me Mell' Zei drake lachend. 'hihi' ik genooit van zijn lach. net alsof ik het voor het eerst hoorde. sachtjes legde ik een hand op zijn achterhoofd via zijn nek. 'please laat me niet vallen!' zei ik schattig. met mijn vingertopjes streel ik sachtjes door zijn haar heen. ik lied hem iets losser. 'je klinkt veel leuker als je lacht.' fluisterde ik vriendelijk. 'hihi.' ik lied langsaam los en draaide me om terwijl ik nog even naar achteren keek. ik maakte door mijn draai een schattige hairflip. met een vrouwlijke pas liep ik weg van drake. en vervolgde mijn pat naar een flesje water. ik dronk wat uit het flesje. en keek weer richting drake.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik knarste met mijn tanden. ''grr'' 'ik wilde mijn vader bewijzen dat ik wel een meisje kon krijgen met hoe ik er uit zag en hoe ik me gedroeg. ik was zo blij en gelukkig toen ik haar ontmoete.' ik balde mijn vuist en keek naar de grond. 'maar nu blijkt dat al dat mooie een leuge was.' een straan rolde over mijn wang heen en viel op de grond.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'n hoe gaat het nu tussen jouw en lola?' vroeg anne. 'slecht, ze haat me vast weer net als toen bij dat uitje.' zei ik maar ik wild er niet verder op in gaan. 'wat wilde je zeggen anne?' vroeg ik vriendelijker maar keek haar niet aan. 'kun je me ondertussen in bad stoppen.' vroeg ik.
Laatst aangepast door mellodey op di aug 12 2014, 21:31; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 21:28
'Wait i still need to finish it here. 'Eam-eam laten we ff praten' Ik riep ze bij me en vroeg de zelfde vragen als aan Angel en de andere. Ik luisterde naar het gesprek en zei niet veel. Ik schreef wel alles.
ik lahte toen ze bijna verwaant als een model weg liep. ''gekkie'' dacht ik en liep zelf ook weg van de set. Het was me niet opgevallen dat er iemand bijgekomen was. Hij leunde rond de nek van Jay en kon niet van hem afblijven. Ik gromde toen ik het zag en liep meteen door naar de kleedkamer. Noujah niet meteen wat ik kon hem niet meer vinden
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bediende setto 'kun je me ondertussen in bad stoppen'zei setto mijn ogen werden groter. ''WAHT HEM NAAKT IN BAD STOPPEN' Ik trilde en probeerde hem verder uite te kleden. 'Ik kan aan mijn broer vragen of hij wat informatie over Lola kan vinden dan weet je misschien waarom ze zo doet' Zei ik toen hij vertelde dat het nog niet beter ging tussen hem en lola. 'En, Homo zijn is niet erg. Het is een natuurlijk iets. Niks verkeerd aan. Als jeverlieft kan worden op een jognen moet je er van genieten en niet bang voor zijn' Dit zei ik iets zachter want niemand mocht dit horen adners was ik meteen ontslagen
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 12 2014, 23:46
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits choi kwam naar mij toe. 'wat over mijn hobbys vertellen? eigenlijk heb ik niet zo veel te vertellen over mijzelf. zij ik dromerig. 'ik luister graag naar muziek en vroeger heb ik op dansen gezeten. en nu ben ik de danceleader.' zei ik nog even dromerig. 'veel meer bijzonders ben ik niet.' zei ik zachtjes. ik pakte mijn telefoontje en keek op facebook. mijn aandacht was totaal niet meer bij meneer choi. maar bij mijn telefoontje. lots stote ik mijn vriendje aan die ook op zijn mobiel aan het kijken was. 'kijk henrik heeft een nieuw kapsel.' zei ik verbaast en duwde mijn telefoon boven de televoon van mijn vriend. 'HEY!! ik was sment nieuws aan het kijken!' schreeuwde mijn vriend terug en duwde mijn mobieltje weg.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel ik zat op de bank en keek met afschuw naar de jongen die de auto sleutels aan choi gaf. ik pakte mijn gijle boekje er weer bij en sloeg hem open op een andere bladzijden dan dat ik daarvoor had. ik ging komvertabel zitten op de bank en gooide mijn slippertjes uit. stiekem had ik 2 boekjes in elkaar geplakt eentje met aan geklede modellen en de andere waren echt naakt en supper sexy. natuurlijk zag je niet altijd het geslacht maar dat maakte me niet uit hun boven lichamen zijn al genoeg. ik bekeek een van de naakte jongens. hij zat op de grond hen had een knie omhoog en zo bedekte hij zijn geslacht. ik kreeg lichte blosjes op me wangen. en beelde mezelf in dat hij naakt naast mij lag op een zachte waterbed met hier en daar rosenblaadjes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik had genoeg water gedronken en zag dat drake duidelijk iets aan het zoeken was. verlegen huppel ik naar hem toe. 'hihi, ben je iets aan het zoeken?' ik had zoon sterk gevoel dat hij alweer de wc of kleedkamer zocht. ik ging voor hem staan en glimlachte lief terwijl ik mijn hoofd ietsjes schuin hield. 'kom dan gaan we ons weer omkleden ik krijg het een beetje kout en dit korte jurkje.' zei ik vriendelijk en pakte drake zijn hand vast. ik trok hem gelijk mee naar de juiste kleed kamer. 'weet je nog?' ik wees naar mijn blauwe vlinder die in mijn haar zit. 'the blue butterfly on the door.' zei ik in het vloeient engels. huppelent en half rennent trek ik drake mee naar de kleedkamer die aan mij toe behoorde niemand anders kwam in deze kamer. ik opende de deur en trok drake naar binnen toe. mijn kleren en die van drake waren netjes op gefauwen en lagen op de bankjes. 'he? ik had mijn kleren niet opgefauwen?' zei ik en lied de hand los van drake. op mijn kleren lag een briefje. ik pakte nieuwschierig het briefje op en draaide deze om hij was dicht geplakt als een envalop. op de achterkand staat een tekstje: *open the letter only when you are alone. Xx-rose-xX* 'awh, waarom ik wil weten wat er in staat.' zei ik sachtjes tegen mezelf maar wel hoorbaar voor drake. ik draaide me weer om naar drake en keek van mijn jurkje naar mijn opgefauwe kleren en weer terug dit deed ik een paar keer vervolgens keek ik van mijn jurkje naar drake. ''hoe kleed ik me om met drake er bij. ik ga me niet zomaar strippen voor een jongen. dat durf ik echt niet. ik keek in de spiegel die achter mij stond en zag dat ik een ritsje op mijn rug had. ''heb ik dit ook weer. lekker dan en nuh?'' ik keek lief en verlegen naar drake. 'dit klinkt heel stom maar umh... u-umh zou je mijn kled... j-jurkje los willen maken.' zei ik verlegen en streelde even door mijn ponnie heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'Fu~uk!! delle!' zei ik geschrokken. 'hij wilde ook mee om te vragen voor die pillen.' zei ik beschaamt dat ik hem totaal vergeten was. 'zullen we effe langs de recepsie gaan dan kan ik het wel vragen voor hem. en misschien maak ik hem nog blij ook.' ik grijg lichte pret oogjes. ''het is altijd leuk om mensen blij te zien, voral delle.'' ik hield lucy haar hand vast en swaaide even heen en weer. 'vond het wel apart dat je wist dat het japans was. de meeste mensen zeggen automatisch chinees.' zei ik vriendelijk we kwamen aan bij de medichijn baalie. 'pardon mevrouw, ik wilde graag weten of er nog andere verzies van de(noemt ingewikkelde naam op) zijn. een goede vriend van mij wilde ze eerst zelf komen ophalen maar hij kon niet komen.' zei ik tegen de mevrouw. 'sorry jonge maar we hebben geen andere verzie voor deze zeldzame aandoening het spijd me.' zei de vrouw. 'en die oude pillen dan? die werkte uitstekent en hij had geen last van de bijwerkingen.' zei ik teleur gestelt. 'sorry knul maar die mogen wij niet meer mee geven ze zijn uit het programma gehaald en worden niet meer gelevert.' zei de vrouw wat geiriteerder in de hoop dat ik het opgaf. ik sloeg op de balie. 'hij heeft nog nooit last gehad van die oude pillen en sinds dat hij die nieuwe heeft heeft hij heel veel last van bijwerkingen de van mij apart niet normaal zijn.' zei ik wat bozer maar nogsteets beheerst. de vrouw schrok even van de klap op de balie. 'menneer wij mogen ze echt niet meer mee geven. en iedereen heeft wel eens last van bijwerkingen.' zei de vrouw droog en kill. 'hoe wil je ooit kinderen krijgen als je nooitmeer een stijfe krijgt door de medischijnen die je verplicht moet slikken omdat anders je lichaam totaal uit valt tijdens heftige bewegingen.' zei ik nog geergerder. de vrouw keek nog vervelender en stond op. 'sorry maar hier heb ik echt geen tijd voor.' zei de vrouw en liep weg. ik palde mijn vuisten en wilde nogmaals maar dan harder op de balie slaan. (lucy of iets dergelijks kan hem tegen houden) op de achtergrond zag ik gewoon de pillen doosjes liggen die delle altijd mee kreeg en slikte. zelfs de naam stond er kloppent op. ''geh zal ik ze gewoon dan maar zelf pakken.'' ik staarde naar de doosjes aan de achterkant van de balie. 'fukking hel trut, ze liggen gewoon achter je.' zei ik gromment tegen mezelf maar wel hoorbaar. met spleed oogjes keek ik naar de doosjes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik knarste met mijn tanden. ''grr'' 'ik wilde mijn vader bewijzen dat ik wel een meisje kon krijgen met hoe ik er uit zag en hoe ik me gedroeg. ik was zo blij en gelukkig toen ik haar ontmoete.' zei ik gromment. ik balde mijn vuist en keek naar de grond. 'maar nu blijkt dat al dat mooie een leugen was.' zei ik pijnlijk en kreeg een brok in mijn kil. een traan rolde over mijn wang heen en viel op de grond.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'dat zou kunnen.' zei ik toen ze het over haar broer had. maar het liefst wil ik dan ook weten wat ik er tegen zou kunnen toen.' zei ik emotieloos. 'anne vertelde dat homo zeinde helemaal geen ziekte was. ze deed mijn riem los en ik probeerde te staan zodat ze mijn broek en de rest kon uit trekken. ik kon niet goed bukken anders zouden de wonden veelste veel branden. 'duss, het is menselijk? homo zijn en dingen voelen voor het mannelijke geslacht is normaal voor de mensheid?' zei ik een beetje verbaast maar toch met een opgeluchte klank in mijn stem. 'maar waarom accepteren sommige mensen het dan niet? als het mensenlijk is?' vroeg ik nieuwschierig aan anne met de achterliggende gedachten van mijn vader en moeder er bij. anne haar ogen werden groot en ze begon te trillen. 'heb je het kout?' vroeg ik meelevent. ik keek haar aan en voelde mijn broek naar beneden glijden. mijn riem kletterde op de grond en ik stapte uit mijn broeks pijpen. ik vriemelde wat aan het elastiek van mijn ondergoed. 'mijn rug... het voeld zo... hoe noemen ze dat? is.. is dit lichaamlijke pijn?' vroeg ik neutraal. 'als ik buk voel ik een steek net alsof mijn huid opensplijd en er af scheurt. hoewel dat heel onwaarschijnlijk is en niet realistisch.' zei ik tegen anne en keek haar aan met de vragende blik in me ogen dat ze ook mijn ondergoed moest uit trekken. ik bekeek haar bewegingen en hoe ze dingen deed. helaas zat er nog geen water in het bad anders was ik met ondergoed en al er in gekropen als dat me lukte.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo aug 13 2014, 18:49
Ik luisterde maar half en had niet eens door dat ze naar haar mobiel aan het kijken was. Ik ontving pas weer iets toen Maurits iets zei over SMent. Ik keek op 'Volg jij SMent nieuws' Vroeg ik verwacht ''Als hij ecgt SMent nieuws volgt, Waarom herkende mij niet.. was dagelijk noujah ben dagelijk ins het nieuws'' dacht ik ''noua zal het wel verkeerd verstaan hebben. Der zijn hier bijna geen Kpopfans'' Ik keek teryg naar me blaadje waar ik dingen op had geschreven, Der stond niet veel op dan alleen maar een paar krabbeltjes.
De jongen die binnen gekomen was hing nog steeds rond me nek. Tot hij ontdekte waar Angel mee bezig was. Hij liep richting angel toe 'What are you reading' Hij pakte het tijdschrift doordat het er twee waren viel er eentje op de grond. Precies op de foto van Jay. Hij keek er naar en begon te lachen 'Did you watch to that pic, You where blushing because of that?' Zei hij lachend.
Ik stuurde eam-eam en Maurits nog even naar de set. Nadat die klaar waren riep ik iederen bijelkaar en ging op een stoel staan 'Jongens ik heb een paar mederdelingen, Het eerste Jullie krijgen allemaal een ijsje die kan je benede halen in de kantine, Het is op mijn koste' DE crew lachte bij 'zo kenne we je weer james' zei Maikel hard en John knikte. 'okey, Als jullie allemaal een eisje hebben wil ik graag even met de meiden zelf praten. Rose, Angel, Eameam, Juli en Mellanie.' Zei ik deze zin was serieuser. 'Het is best belangrijk nieuws dat ik ga vertellen dus niet weg gaan.'
Bijna iedereen liep nar benede toe en ik wachte in een soort van twee kamer in de kantine. Er was een laag muurtje dat de kantine in twee splitste ik ging op het muurtje zitten en keek vermoeid voor me uit. Even rijkte ik weer naar me har met toen dacht ik aan angel en begon te slimlachen. ''Ze was best eng toen ze zo lief was'' dacht ik en bleef glimlachen. Ik wacht tot de meeste er waren en vertelde over hun manager en dat mijn manager en ik hun aankomende manager ging worden.
Ik had het aan de meiden (als ze erallemaal waren) verteld. En nu wa het tijd om te gaan. Ik pakte de arm van Mellanie beed 'Mell, Moet ik jouw thuis afzetten? Ik ga zo toch langs bij Setto, Moet alleen Big B bij mij thuis afzetten,' Vroeg ik en keek haar vriendelijk aan.
We liepen met zun biede iedereen naar buiten toe. Ik nam afscheit van de crew liep naar de auto die Big B had meegebracht uit Korea. Het was een heel duur merk en een super auto. Maikel kwam op ons afgelopen 'Gast hoeveel auto's heb je wel niet' Vroeg hij toen hij naar de cabrio wees en die net nieuwe auto. Ik lachte ' Ik heb er 3' Antwoorde ik. Maikel keek jaloers. 'Kan je mijn cabrio in de garage brengen achte jullie huis, Wie weet waar hij hord te staan' Vroeg ik vriendelijk en Maikel knikte dat hij dat wel deed. Aners moets hij toch met het Openbar vervoer en daar het hij niet eeel zin in. Samen met John reden ze weg.
'Owjah' ik wreef over me hoofd heen 'Helemaal vergeten' Ik liep bij met Yu mee naar de bali. Ik schrok toen Yu op de bali sloeg. Na even was ik uit de schok ter gekomen opde aardbol. En zag dat Yu naar een doosje staarde. Ik pakte zijn arm beed 'Laat mij maar even Yu' Zei ik en keek rond. Achter ons liep een wat jongere mannelijk docter. Ik stapte er opaf 'Meneer' Vroeg ik en deed net of ik heel verlegen was. 'Mijn broer zou eigenlijk medesijnen moeten ophalen maar hij i het helemaal vergeten, Ze liggen achter de toonbak met zjin haam er op. ook wel delle huna' Zei ik en tikte met mijn vingers tegen elkaar. 'Hij heeft ze best dringent nodig en durf het niet aan de bali mederwerksters te vragen die zien er zo eng uit' De dokter lachte en liep naar de bali toe en pakte de mediesijnen 'Deze lieve meid' Vroed hij, Ik lachte bij 'Super bedankt' Zei ik blij en pakte de medisijnen aan. Ik leip terug naar Yu en pakte zijn hand beed en trok hem naar buiten toe 'Hier' Zei ik trots toen we buiten waren. Ik keek hem trots aan
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bediende setto
'Als we weten wat Lola dwars zit kunnen we et iets ana doen en haar helpen' zei ik 'k zal me broer zo smse' ging ik verder. Ik durfde setto niet aan te kijke en mijn wangen werden rood toen ik ook zijn ondergoed uit moest doen. 'Mijne here ik vul eerst het bed' Zei ik snel en richte me naar het bed. Deze lied ik snel vollopen met heerlijk op tempratuur water. Ik gooide er badschuim in. . 'duss, het is menselijk? homo zijn en dingen voelen voor het mannelijke geslacht is normaal voor de mensheid? Ze setto verbaast 'Ja mijne here, het is menselijk. 'maar waarom accepteren sommige mensen het dan niet? als het mensenlijk is?' 'Omdat er vroeger in de bijbel stond dat homo's niet konden. Het was vies om op het zelfde geslacht te vallen. Maar tegenwoordig maakt het echt niet uit.' Ik kninkt en legde alles uit. . 'heb je het kout? Vroeg setto ineens toen ik begon te trille van spanning 'Nee mijne here,' antwoorde ik ik had setto nog steeds niet aangekeken en schuilde nog steeds achter mijn pony. Toen hij begon over zijn rug knikte ik 'Jah dat is lichamelijke pijn.'Antwoorde ik. Setto had nog steeds zijn onderbroek aan. Maar ik durfde hem echt niet uit te doen.
Ik zag dat hij begon te huilen. naja soort van 'Ik moet je eigenlijk vermoorden of vreselijk verwonden, Maar ik denk dat je geestelijk al zwaar genoeg bent afgepeigert' zei ik en deed me klauw uit. 'ik kan je deze keer helpen, Want voor deze dingen ben ik niet bij deze clan gegaan' Zei ik Maar je moet me twee dingen beloven. 'Ten eerst sla me dadelijk zo hard tegen mijn borst kas dat ik begon te bloeden. En ren vervolgens door dat gat en blijf rennen' Zei ik en haalde een plank was. Je kwam via die kant uit aan de achterkant van de fabriek. 'Ik zorg er voor dat ze je niet achterna komen en je daarna met rust laten' hierna gaf ik de klauw aan Delle
de jongens waren weg gegaan en ik zat weer in het raamkozijn. mar deze keer aan aan de andere kant van het kantoor nu kon ik naar de achterzijde van de fabriek
Mellanie liep me achterna en vroeg of ik iets zocht. Ik wilde nee schudden maar ze trok me al mee naar de kleedkamer. onze kleren lagen netjs opgevouwen een bankje. Ik wilde mijn tanktop uit doen. Ik hoorde mellanie iets fluisteren en draaide me richting haar ik had mijn hadnen nog steeds onder mijn hemp zodat ik hem ieder moment kon uittrekken Mijn onderste abs waren te zien en ook mijn navel. Ze keek van haar jurkje naar mij en weet terug. Ik had me zelf nog steedsniet verroer en stond nog steeds met mijn hemd omhoog 'dit klinkt heel stom maar umh... u-umh zou je mijn kled... j-jurkje los willen maken.' Ik knikte en pakte de schouders beed van Mellanie om de omte draaien Mellanie kon recht ineen spiegel kijken en zo zacht ze mij achter haar staan. ik had geen probleem met zoeits ik deed het ook altijd mij mijn oma. Maar het niet overna gedacht dat het een meisje was van mijn eigenleeftijd. Ik riste het jurkje los. Ik iwlde zeggen dat het goed was maar zag op tijd dat er ook nog een knoopje zat. Met mijn vingers tegen haar rug aan probeerde ik het knoopje los te krijgen. Er waren een paar draaitje verkeer gegaan waardoor het knoopje geblokkeerd werd en niet open kon. Ik zuchte en trok het jurkje verder van haar rug af en bukte naar voren. Met mijn tande probeerde ik het knoopje er afte bijten zodat ze uit de jurk kon
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo aug 13 2014, 19:55
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie toen ik me omdraaide draaide drake zig ook om. hij had zijn hempje al half naar boven getrokken ik kon zijn navel zien en zijn onderste paar buik spieren. ik kwijlde bijna weg van binnen. ''kawaii, hij is zo mannelijk hij heeft sexy haartjes onder zijn navel.'' dat was wel degelijk iets waar ik een zwakte voor had. ik zag het vroeger wel eens voorbij komen in de mode boekjes van lea. en vond het toen al best aantrekkelijk. ik deed schattig een dichte hand tegen mijn lippen aan. en keek naar drake zijn buikje.
drake knikte en liep naar mij toe en draaide mij plots om met zijn handen op mijn schouders. in de spiegel voor mij kon ik bijna presies zien wat hij deed. ik voelde hoe drake bijna zonder moeite mijn ritsje open deed mijn jurkje voelde al wat losser aan en ik had zoon gevoel dat hij in een keer naar beneden zou glijden. onverwachts voelde ik de handen van drake steets meer op mijn rug. ''wat is hij allemaal aan het doen?'' dacht ik een beetje geschrokken maar toch genoot ik van het gevoel van zijn handen. vervolgens voelde ik iets nats ''kwaah, wat doet hij nou!'' uit reactie strekte ik mijn rug. 'drake?' zei ik verlegen. 'w-wat doe je?' ik hoorde een knal of een pats. plots gleed mijn jurkje voledig naar beneden toe. omdat er in het jurkje een speciale bh vulling in zat had ik mijn eigen bh uit gedaan. hierdoor stond ik nu letterlijk in mijn onderbroek. 'ieeek!' zei ik sachtjes. ik hield mijn armen gekruist voor mijn borsten. ik keek in de spiegel en zag drake even kijken. ''oh, en nu? ik sta zowat naakt en drake heeft inzicht nummer 1.'' ik bloose hevig en keek met groten ogen naar drake.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik schrok toen hij zij dat hij me had moeten vermoorde. mijn pupillen werden nog groter van angs. totdat hij uitlechte hoe ik kon ondsnappen. 'WATH i..ik ga jouw niet laten bloeden. e-en i..ik kan niet zo lang rennen.' zei ik vluch en bang. maar toch balde ik mijn vuist en dacht aan wat hij mij aan gedaan had. ''hij lied me wel mooi bewusteloos achter die klootzak.'' ik kneep nog meer in mijn vuist. 'kwaaah!!' ik sloeg allen in zijn buik met mijn blote vuist. het kwam misschien niet hard aan omdat ik nooit mog trainen of gymmen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik luisterde naar anne maar zij verderrest niets. ze had het bad vol laten lopen en vleef voor me staan zonder naar mij te kijken. ik pakte haar hand vast en stopte haar vingertopjes onder het bovenste randje van mijn onderbroek elastiek. 'ik wil klaar zijn voordat james komt.' zei ik serieus. ik pakte ook haar andere hand en legde deze op mijn heup. ''misschien mischien werkt dit wel...'' dacht ik en probeerde in anne haar ogen te kijken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni ik liep binnen in het cafe van lola. ik had stoere uitgaanskleding aan en liep naar de bar toe. 'een sterke drank graag.' zei ik en draaide me hoofd uit de richting van lola. ik vriemelde met mijn haren en keek in mijn mobieltje.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu ik glimlachte verbaast naar lucy. 'hahah, flirt nooit meer met een ander.' zei ik speels en pakte lucy haar kontje vast. ik gaf haar een kusje op haar wang. 'bedankt lieve vriendin van me. <3' ik pakte de doosjes aan en stopte deze in mijn diepe broek zakken. 'umh hoe gaan we naar de stad? rijd je vader mee of heeft hij een eigen auto?' vroeg ik aan lucy. 'delle gaat zo blij zijn.' zei ik vrolijk. ik kon mijn blijdschap niet meer bedwingen en tilde lucy op als een damen. ik draaide een rondje en kuste haar een paar keer in haar nek terwijl ik haar tegen mij aan drukte.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel de vreemde vriend van meneer choi pakte mijn boekje af mijn naakt boekje viel er tussen uit maar gelukkig niet op een heel verkeerde pozietsie. zelf had hij het blad met de jongen er in die choi ook zag. 'Did you watch to that pic, You where blushing because of that?' Zei de jongen lachend. 'whaat!! noh way are you thinking that!!' zei ik bitchie en beschaamt. ''grr hij verpest mijn leuke gedachtens.
(vooruit in de tijd) choi vertelde in de kantiene aan alle dreamers wat er met de meneger aan de hand was. rose ging spontaan huilen en haar vriend probeerde haar te trosten. gelukkig had choi niet vertelt over zijn meneger. anders har rose het helemaal niet droog gehouden de aankomende maanden. yuli en eam eam schrokken wel maar werden niet zo geraakt als rose.
ik eam eam en rose likken bijden aan het ijsje dat we gehaald hadden. alleen yuli wilde geen ijsje en volgens mijn idee lach het aan de kalorieen. ''pff hoe dunner wilt ze nog worden.'' dacht ik. rose hapte het ijsje van will weg en maakte een doordenkende beweging. willem lach in een deuk. van rose haar actie met zijn ijsje. 'ik ben zo jaloerst op mijn ijsje. waarom krijgt hij wel die masage en ik niet?' zei willem en ik moest er eigenlijk ook van laggen. gelukkig was rose al minder aan het huilen.