cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 3

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 08:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James
het nummer was klaar en ik lachte me nui echt kapot. helemaal toen stto en delle mee gingen doen! 'nailed it!' lachte ik en gaf setto bee en delle een highfive. Daarna gingen we het poduim af. het werd langzaam tijd om te gaan eten.  ik keek naar Mellanie en probeerde er achter te komen of ze ook honger had


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
ik knikte en liep voorzichtig de ziekenkamer in en pakte haar spullen aan. Ik sjowde alles mee niet dat ghet veel was of zwaar. maar ik voelde me wel een pak ezel. pakdraak? zou dat bestaan. we stonden voor de taxi we hadden het adres opgegeven van tayoni want lola wilde graag met hem mee. ik zwaaide haar en (tayoni als tie mee  ging) uit en sjockte naar mijn motor. Ik ging wel naar huis toe das beter op het strand was toch niks meer voo mij te beleven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik lachte en knikte toen hij het had over zijn huis 'als dat van je ouders kan!. En kunne nwe luge opzoeken? of teminste bellen'vroeg ik maar voor dat ik bij de deur was was ik al buiten adem. Mijn conditie was echt nul! langzaam en volledig op tayoni vertrouwend liepen we naar de taxi ik stapte in en sloot me ogen. Ik was blij dat k daar eindelijk weg kon. je zelf zien liggen is echt niet leuk.als je niks kan doen! en niet weet waarom maar ik had hetgevoel dat ik niet wilde weten waarom ik daar lag

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later we speelde lang met debal en ik lachte veel het was best gezellig! toen ik de muziek hoorde bleef ik even kijken naar het 4tal daarna zwaaide ik naar Jay. minako stond er bij en had de bal als laatste aangeraakt. ik zag hoe Jay naar mellanie keek maar al snel onze richting op kwam toen ik in zijn oog viel. 'u didnt tell me James was here' zei ik een beetje terleur gestelddat ze het neit vertelt had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

we dansteh et hele nummer af en liep vlekke loos zelfs toen delle en setto mee dingen doen! dit zou helemaal geweldig zjn als die twee mee zouden doen tijdens het concert maar dat zou jay nooit een goed plan vinden 'daniel daniel' gilde ik blij en sprong p[ de rug van jay 'im hungry!' zeurde ik. toen ik delle zag lied ik Jay met rust en draaide me naar delle 'dude that was fun!' lachte ik en sloeg een arm om hem heen. in me oog hoeken zag ik Rose naar me kijken. Shit wat ben ik blij dat ik over 3 dagen weg ben


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

'Maar het is tegen de regels om zo te dansen buiten huizen!' zei ik maar lied me naar benede zitten. misschien kon ik het deze keer door de vingers laten gaan. En het was nog comis ook! ik lachte mee met de rest. Het was sexy awkward en schattig tegelijke tijd.! heel raar maar het gaf me feels in de buik hoe die drie danste

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ik zag dat yu naast me was komen zitten. noujah naast me een stukjke verder weg onder een parasol. ik ging zo staan dat ik ehm in de gaten kon houden. Hij was met iets bezig maar zag niet wat. agh. toen het nummer afgelopen was begon ik rond de lopen. Hm mobiel./ snel rende ik naar de duinen om daar me mobiel te zoeken. ik dacht na heel diep. toen ik iijs ging halen had ik hem nog. toen ik alleen zat ook. Misschien is hij er uit gevallen toen yu op em sprong. Ik naar de duinen en struinde het daar af
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 15:21

Yu
Ik zat lekker relext op mijn handdoek en keek naar Delle zijn dansmoves. 'Nu alleen nog langer haar en een rokje aan en hij lijkt 100% op een meid.' Grinnekte ik zachtjes. Lucy stond op en liep ergens heen. Ze komt vast wel weer terug dacht ik. Toen de jongens klaar waren stond ik moeilijk op en hinkte naar Delle en de rest toe. 'Hahahaha goed gedaan meiden.' Lachte ik en klapte luid in mijn handen. Ik greep Delle vast bij zijn nek en trok hem naar me toe. 'Je kunt je ook altijd nog om laten bouwen.' Grapste ik en grijnsde plagerig. 'Het figuur heb je al.' Vertelde ik verder en kietelde hem in zijn zij. Delle lachte en spartelde aan alle kanten. 'Noooouwe~!' Jammerde hij kinds. 'Oi, gaan we zo? Ik moet nog effe langs iemand. Voordat we thuis komen.' ( lees Delle)
'Ohja fu~uk. Je hebt nog gelijk ook.' Zei ik licht verrast. 'Dat word haar dan maar eens weer zoeken.' Antwoordde ik op Delle Zijn reactie. Ik pakte zijn riempje en maakte deze aan mijn broek vast. Vervolgens liep ik richting het pat waar Lucy heen liep. En natuurlijk met Delle achter mij aan.
Ik stond boven op de duin samen met Delle. Ik zag een bruin koppie heen en weer rennen net alsof ze iets zocht. Ik deed een Vinger tegen mijn lippen aan zodat Delle wist dat hij stil moest zijn. Zachtjes liep ik naar de rug van Lucy. Ik stond misschien een duintje hoger maar dat maakte niet zoveel uit voor mijn gevoel. Ik sprong naar beneden en greep Lucy haar rug en schouders vast. Door het gewicht Rolde we samen verder naar beneden toe. Lucy haar mobiel vloog uit mijn zak en belande naast haar hooft in het zand, nog voor dat ze haar ogen open kon doen. Delle struikelde mee naar beneden toe. Hij lachte breed, alsof hij de slappen lag had gekregen. Ik glimlachte naar het gezichtje van Lucy. Zij lag op haar rug en ik met me buik tegen die van haar aan. 'Moppie, gaan we naar huis?' Vroeg ik en drukte voor heel even mijn lippen op die van haar. Vervolgens stond ik snel op en klopte het zand van mijn gipsen been af. Delle lag er als een lappenpop bij en giechelde, schaterde en spartelde het uit van het lachen. 'Kom op prince. Opstaan.' zei ik tegen Delle.

Delle
'Hahahaha goed gedaan meiden.' Lachte yu en klapte in zijn handen. 'Hehehehhe, Jay ik wist niet dat jij als een meisy kon dansen.' Gniffelde ik. Yu pakte mijn nek beed en trok me naar zig toe. Zijn stevige armen klemde rond mijn nek.  'Je kunt je ook altijd nog om laten bouwen.' Grapste yu en grijnsde plagerig. 'Het figuur heb je al.' Vervolgde hij. Yu begon mij nu ook al te kietel. Als er iets was waar ik apsoolut niet tegen kwam dan was het wel kietelen. Ik schaterde het uit en spartelde alle kanten op, ik kwam zelfs scheurend met me kond een aantal keer tegen bee zijn kruis aan. Omdat ik yu zijn vingers probeerde te ontwijken. Ik gaf yu een zachte duw. 'Nooooouww~!' Jammerde ik en trok een prul lipje. 'Ik wil ook mannelijk zijn.' Vervolgde ik. Yu vertelde dat hij naar huis wouw. 'Maar we zijn met Lucy mee gekomen, haar vader bracht ons.' Vertelde ik zodat hij Lucy en minako niet vergat. Yu maakte de losse riem weer aan zijn broek vast en trok me verplicht mee met het zoeken naar Lucy. (Lees yu verder) 'jaaaaay morgen 12 uuuuur~' gilde ik als een meisje. En zwaaide over vrolijk naar hem.

Minako
'You did not tel me James was here.' Zei Lay, ik keek hem aan. 'Wel that was not so inportend to know.' Zei ik terug en hield mijn schouders omhoog. 'He was with that blonde girl hugging and playing al the time. I don't want to stay in the middle between them. You don't do that to do you?' Zei ik tegen hem voordat Jay helemaal bij ons stond. Ik speelde met me voet tegen de bal aan en prutste er een beetje mee toen Lay niet op lette schopte ik de bal. 'BAMMM, airbal!' Schreeuwde ik en de bal kwam tegen Lay zijn zij aan.

Mellanie
In mijn oog hoeken zag ik dat Jay naar mij keek. Ik glimlachte terug naar hem. Maar wat hij probeerde te zeggen kon ik niet raden. Ik draaide mezelf op me rug en ging recht overeind zitten. Nog altijd kijkend naar Jay. Zonder shirt was hij veel knapper zeker met die littekens. 'Hey! Heb je een bakje nodig?' Vroeg rose. 'Hoezo?' Vroeg ik uit mijn droom geslagen. 'Hihihi, je kwijlt zowat op je handdoek toen Jay langs liep.' Giechelde ze. 'Niet waaaar!~' zei ik koppig terug. 'Wel waar.' Zong rose speels terug,

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik vond het erg raar dat lola zo snel uit het ziekenhuis mocht net alsof ze meer plek nodig hadden ofzoiets. 'denk niet dat dat nu slim is. hij zit in zijn cito week.' antwoorde ik enkel. ik ondersteunde lola helemaal maar al dat gewicht enkel op mij was gewoon erg zwaar. ik tilde haar de taxie in en drake gaf de spullen aan. 'thx, draakje.' zei ik en gaf hem een knipoogje. de taxie reed richting huis maar onderweg stonden we in de file.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 15:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
'Yeah i find it importend!' zei ik ligt verontwaardigt. 'hes ma best friend.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay en ik praatte over het concert van morge tot ineens de bal tegen me aan kreeg
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik keek minako aan. daarna haalde ik me schouders op. 'wait minako. im talking.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


Jay.

Yu kwam op ons afgelopem en noemde ons meide. 'volgendr keer doen we ook.wel.hakken aan van10cm' lachte ik.  Ik zag hoe bee met liefde naar de kant van delle staarde.  ' ga dan vraag hem.mee uit  bios of iets je ziet hem.na maandag niet meer hoor" zei ik in het.koreaans tegen hem. Wat makte het ook.uit met wie.ber sex had. Het was niet.mijn leven zolang hij maar van mijne afbleef. Bee rende delle toe. Toen bee riep dat hij er op zaterdag klaar sta staan om 12 uur lahcte ik en zwaaide blij dat ik het gehoor had. Daarna liep ik baar lay we praatge in het chinees en blijkbaar vond minako dat niet fijn ze gooide een bal tegen zijn hoofd aan. Waarop lay boos terug keek met een kop van wat moet je. Ik schuddr me hoofd. 'lay ik zie dat je bezig bent ik ga alvast
zie.je morge wel' ik gaf hem een snelle knuffel en liep naar me jacket. Het begin ineens best wel koud te worden. Me jacket was al aardig opgedroogt maar me.hemd nog niet die was nog klef. Dus ik trok alleen me jacket aan en liep naar mellanie toe. 'kan ik jou nog mee krijgen?' vroeg ik aan der.

Bee

We hadde  heerlijk.gedanst. Jk stand achter bee en dat had ik wel geweten. Toen de jongen met wijve haar hem.kietelede bonkte de dunne fanboy tegen mij kruis. Gewoon bijna onmiddrlijk kreeg ik een boner. James had me.door en vertelde dat ik vannacht mee moest vrqgrn. Ik lachte blij en ren de naar de jongen toe ik koppelde hem razend snel los van de broek van de jongen met lange haren en trok de riem + de dunne jonge met me mee. 'leys go watch a movie together!!!' lachte ik blij en trok de jonge naar me toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

Ik zocht overal maar vnd echt niks ik had toch echt goed gezocht. ineens belande ik op de grond en gilde hard. ik voelde iets naast me neer vallen. voordat ik mijn ogen open kon doen. Voelde ik al dat het yu was zijn hele lichaam herkende ik zelfs met me ogen dicht'hehe yu!' zei ik verlieft. ik deed me ogen open en pakte hem beed 'Lets go home Yu' zei ik en probeerde op te staan. ineens lag me mobiel daar. Mijn fell roze Stitch (angel) hoestje herkende ik overal. het wsa net zo roze als wat yu beed had toen straks. 'oh mijn mobieltje dat ik hier net overheen keek' lachte ik en pakte me mobieltje.

Ik belde me papa op en wachte op de auto tot hij aan zou komen


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 04 2015, 19:44; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 16:30

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'hey, i was talking to you also! you did not even answere my question.' zei ik lichtjes jaloers. de bal rolde weer terug naar mij toe. meteen trapte ik er weer tegen aan dit keer vloog hij richting het frond van lay's lichaam. 'you cant see me ever again if you go back home WITH JAY!' zei ik met *with jay* iets luider.

even later liep Jay weer weg. en bleef ik alleen achter met lay

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
plots werd ik mee getrokken de nadere kant op ik vond het erg bizar dat ik van yu vandaan getrokken kon worden. mijn hoofd draaide naar achteren toe en ik zag bee aan mijn riem trekken. 'whuuuut, what are you doing?' vroeg ik verwart aan hem. 'leys go watch a movie together!!!' zei big bee. 'kyuuu~' zei ik tevreden. ''een film kijken met een idol WOUW!!'' 'but i have to say it to Yu.' zei ik en pakte me telefoontje om hem een berichtje te sturen. 'what shall we watch, a disney movie?' vroeg ik. 'be me at home?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] rose
'hihi, mij mag je altijd mee vragen.' zei ik flauw op jay zijn vraag en knipoogte flirty. 'hahaha, ik ga al weg hoor.' zei ik vervolgens en pate me strand handdoek en spullen. ik maakte een gebaartje naar mellanie door over een van mijn liezen heen te strelen. vervolgens gaf ik mel een knuffel. 'veel plezier!!' zei ik en liep het strand af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik giegelde om de reacte van rose. vervolgens gebaarde ze ovr haar liez heen en ik wist wat ze bedoelde. jup dat dingetje zat daar nog. zachtjes beed ik op mijn lip. hopelijk was het niet nodig om dat dingetje te gebruiken. 'hihi, tuurlijk mag je mij nog mee nemen.' zei ik flirty en stond op van mijn handdoek. deze stopte ik ook in mijn tas. mijn kleren waren nog een beetje vochtig. gelukkig had ik ze pal in de zon gehangen aan delle zijn parasol. deze trok ik weer aan.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 19:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Minako praatte tussen mij en Jay door en gooide en tweede bal die tegen mijn hoofd aan kwam. 'Staph it minako.. ' ik keek der boos aan 'Why you so overprotective!' vroeg ik en daarna liep ik achter Jay aan. Ik had geen zin om om te gaan met een klein kind als dat.


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 04 2015, 19:47; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 19:44

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'Why you so overprotective!' zei lay. 'overprotective?! if i was that, I had neffer kicked a ball to your head.' zei ik geergert over zoon snelle voor oordeel. ik draaide me om en liep weg van lay naar mijn handdoekje. ''mooi, lay is een dick en lucy een gehipnodiseerde wijf.'' al boos pakte ik mijn handoek en spulletjes op om ze in te pakken. vervolgens zocht ik naar me telefoon die in mijn hand tasje zat. ik drukte op wat knopjes en hield mijn phone aan mijn oor. ''kom op pa neem op...'' dacht ik en lied me neer zakken op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 19:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

'You child!' zei ik droog, en belde de taxi om naar setto's huis te gaan 'Setto and anne do you want te drive home with me?' vroeg ik aan setto en anne. Zo dat James met Mellanie samen kon gaan


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

'yeah your home' lachte ik! 'Shut i ask Jay to bring us there!' vroeg ik blij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

ik zag de beweging van Rose naar mellanie en snapte er niet veel van. Ik dacht er hard naar. Zou ze pijn hebben had ik der hard laten vallen?
ik. toen we naar de auto liepen kwam er een koude wind opstaan. ik keek uit me ooghoeken naar mellanie of ze het koud zou hebben

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ik pakte al de spullen van setto toen we halverwegn waren pakte Lay dingen over. Ik lachte lief naar hem! bij de weg aangekomen stond de taxi al te wachten. Setto mog voorin zitten en ik en Lay gingen achter in zitten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

in de auto kreeg ik het koud en voelen me ogen dicht uit vermoeit heid. ik viel tegen tayoni aan. hij had gelijk luge moest zich focusse op school en neit op mij! toen ik weer wakker was stonden we voor tayoni huis. me hele lichaam trilde


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 04 2015, 20:14; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 19:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
ik luisterde al nieuwschierig naar het gesprek tussen lay en minako dat uit eindelijk niet goed af liep. lay liep uiteindelijk naar mij toe. 'lay... mybe i wrong, but i think she wants more then a singel beachbal game, from you.' zei ik terug houdent en streel door mijn haar heen. 'but don't listen to me, i'm a little bad at emotional things.' zei ik er vlucht achteraan en lachte genant naar lay. 'yea~, lets go home.' zei ik en wachte totdat anne alle spullen had in gepakt. zelf droeg ik niets en lied anne zowat alles dragen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
delle en bee waren achter ons aan komen lopen.ik omarmde mezelf ene beetje en wreef met me handen over mijn boven armen heen. de wint werd steets kouder. en de zon hing steets lager aan de hemel. ik keek heel even naar jay maar al snel wenkte ik mijn blik af naar de grond onder mij. 'waar wilde je eten? hier ziet het er ook best gezellig uit. zij ik toen ik wat strand restaurandjes bekeek. ze hadden daar lettelrijk banken aan de tafel stana waar je elker op kon hangen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'yeaa is okee but.... noo noo not okeee!! big beeee~ thay want a romantic evening, without us.' fluisterde ik naar bee.
ik had snel mijn spulletjes in gepakten en gooide wat in bee zijn handen zodat ik niet alles alleen zou dragen. normaal zou yu het meeste shouwen want zo sterk was ik niet. 'ik neuride een liedje van big bee en jay. meer als in de bas form dan dat ik het zingde. ik deed een hand voor me mond en beetboxte verder terwijl ik rond huppelde op mijn plekje.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 20:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 20:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

'why? she just a child you would I give her more?' vroeg ik verbaast. Der was waarschijnlijk weer iets langs me heen gegaan en had de helft gemist of vergeten! samen liepen we naar de weg en wachte op de taxi. ik zag dat anne als moest dragen dus ik help haar maar mee. bij de taxy aan gekoemn ging ik achter in zitten en keek voor me uit 'Would she really want more? not just friends?' praatte ik tegen me zelf


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Anne

ik pakte al de spullen van setto toen we halverwegn waren pakte Lay dingen over. Ik lachte lief naar hem! bij de weg aangekomen stond de taxi al te wachten. Setto mog voorin zitten en ik en Lay gingen achter in zitten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

'we gaan wel hier' lachte ik en ging achter haar lopen. ik raakte haar schouders aan en draaide haar net het restaurant. 'lets go' ik liep nu achter haar en voelde haar koude arme. Ik deed me jacket uit en sloeg deze rond Mellanies arme. ik begeleed haar naar ed bankjes met uitzicht op de onder gaan de zon. 'Na u my lady' zei ik en lied haar iztten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

ik lachte true that!. ik liep met delle mee de weg 'taxi?' vroeg ik terwijl ik met mijn mobiel zwaaide zodat ik kon bellen. we reden naar delles huis. blijkbaar was het een school ofzo en zijn kamer was klein en fijne. maar heel gzezellig ik plofte op de bank neer en keek naar de tv en toen naar hin bed.


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 04 2015, 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 20:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'idk do what you tink that is the best.' zei ik tegen lay en maakte mijn riem vast.

ik zat voor in. lay had de spullen van anne over genomen. ik wou hem aan tikken dat het niet mocht maar dat deed ik toch maar niet. ik hield het toch niet tegen dat wist ik nu al. hij kwam uit een andere cultuur waar ze eerder anderen hielpen.
'if you ask me, i think yes. because she was wearing your jacked everythime she could on school. and at the day she picked you up i was sensing a nurfes sens around her.' prate ik ineens omdat ik dacht dat hij het aan mij vroeg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'hehe, lucy~' zei ik terug en keek haar aan.
ik voelde iets trillen ik was naast lucy gana liggen in het zand. ik pakte me mobieltje uit mijn zak. en ja hoor misschien erg genant. maar mijn hoesje was roze het was een of andere konijntje. delle had er ooit twee gekocht voor hem en mij. maar ik vond de blauwe die hij me gaf niet luek. zoveel van blauw hield ik niet en roze lijkt op paars. het was delle, hij had me gesmst dat hij film ging kijken met big bee. ik grinste en gniffelde. 'little prince.' gniffelde ik. ik versont niet echt wat lucy tegen me zij. 'wuth waar heen?' vroeg ik aan haar en keek haar scheef aan. 'kom laten we naar huis gaan.' zei ik tot slot. 'ooh kun je me af zetten bij drake. moet nog effe praten met die gast. hij was zo snel weg.' zei ik en hielp lucy overeind. samen liepen we naar de parkeer plaats.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
we waren thuis gekomen. bee ging meteen op de bank zitten en deed de tv aan. wat ik best ongewoon vond. de deur naar onze slaap kamers stond altijd open. yu was al een tijd niet thuis gekomen dus een troep lag hier zeker niet. ik pakte wat drinken en schonk het in twee glaasjes. deze zetten ik op tavel en ging naast big bee zitten op de bank. ik gritste een sigaret uit mijn zak en stak deze aan. 'mmmmmh, mised soooo mutch~ i was almost lost te feeling to smoke.' lachte ik en gniffelde. ik ging uit gebrijd op de bank zitten. '(engels) welke wil je kijken?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihi, okee~' zei ik liefjes, jay pakte mijn schouders vast e draaide me richting de restaurand. 'yeaaah~' kraamde ik zachtjes uit. jay deed zijn jack uit nu was hij letterlijk bovenlijf blood. zo sexy. ik staarde even naar zijn lichaam. ''kwijjjll.'' dacht ik en snel knipperde ik mezelf wakker. ik ging bij jay zitten op een van de bankjes. ik hat de stoere jack van jay over mijn schouders heen gekregen. 'beste uitzicht effer.' zei ik en keek hem al tevreden aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik hield lola stefig vast. toen ze in de auto haar ogen sloot schok ik. 'lola! wakker blijven meisje.' zei ik bang. en streelde langs haar wang heen. toen we er waren tilde ik haar als een damen de auto uit. elise zag ons al aan komen en deed de deur open op schieten mama komt zo thuis!!' riep ze. en hielp me mee met de spulllen naar binnen ze dragen. ik legde lola op mijn bed neer. en sloeg een dekentje over haar heen.
ik zag lola helemaal trillen. ik trok mijn kleding uit en ging naast haar in bed liggen. 'rustig meisje. ik laat je weer warm worden.' zei ik teder en trok haar t-shirtje uit. ze had gene bh aan omdat ze die in het ziekenhuis hadden uit gelaten. ik ging naast lola liggen en trok haar boven op mijn lichaam. 'lichaamswarmte werkte altijd het beste.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 20:58; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 20:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

'for real! i didn;t know im just to stupit for thinks like this. I even forget about her when she and james picked me up' zei ik en beed op me lip, we kwamen aan bij het huis. ik hielp anne mee en liep achter setto aan naar binnen 'Your not te onely one whos bad whit some things' zei ik beschaamt

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lucy

ow okay zei ik terleur gesteld toen hij over drake begon. ik stond op. en keek naar de grond 'Me pa staat er.'  zei ik en huppelde blij naar voren toe. bij de auto lied ik Yu voor in zitten en ging er zelf achter zitten. ik sloeg me arme rond zijn schouders en leunde op hem . ik had het hoofdsteuntje weg gehaalt. zodat ik hem heerlijk kon knufflen. We zette hem af bij drake en ik ging voorin zitten.  me pa keek me aan 'en heb je het uitgemaakt zoals je wilde' vroeg me pa toen we weg gereden waren ik schuddem e mhoofd ' nee ik houd echt veel van hem.' lachte ik blij. en pakte me mobiel beed. 'vandaag was ik mijn mobieltje verloren. En hij had hem gevonden en terug tegeven' zei ik blij en lachte terwijl ik he mtegen mijn borst kast aan drukte 'Hij is zoo lief!'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee

Toen delle ging zitten. ging ik zo zitten dat hij tegen me aan kwam zitten'I dont mind witch one!' lachte ik blij. 'sleeping beauty?' vroeg ik blij

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

yeah nogal.  its beautifull zei ik terwijl ik mellanie aan keek ik had zelf het uitzicht nog niet gezien. Ik had het over mellanie daarna keek ik snel naar het uitzicht 'jap mooi' zei ik en knikte met me hoofd. ik hield de ober tegen en vroeg om het menu. hij kwam terug en gaf on het menu 'Jij mag kiezen!' zei ik en wachte wat ze koos 'I will take the same i want too know your tast!' we bestelde wat ze wilde hebben. Ik legde me arm op de bank leuning en we wachte op het eten


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik sloeg me arme rond hem heen. ook al was ik naakt het wa sgoed ik wilde bij hem zijn. ik drukte zijn lichaam tegen de mijne aan. ik was zelf te moe om te bewegen, Langzaam werd me lichaam warmer en sloot ik me ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'omg yeaaah, Yu don't want to see that movie. poor meee~' kraamde ik uit. ik stond op en pakte het dvdtje en stopte het er in. 'jappeneas (taal ondertiteling)?' vroeg ik en lachte al luid. 'or koreans?' vroeg ik als tweede optie. 'yu is bad at english so thats my joke...' legde ik uit maar lachte al niet meer zo luid als eerst. ik zette de film aan en ging weer zitten. zonder pardon kroop ik tegen hem aan aangezien hij op yu's plekje zat. ik ging op zijn schoot zitten met mijn rug tegen zijn buik en mijn hooft naar achteren tegen zijn shcouder. na enkele minuten film schrok ik van waar ik zat. 'oooh shit!! i'm sorry shall i sit somewere els?' vroeg ik snel en wilde al opstaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'hehehehe,.' 'wel she was really upseat about that.' zei ik en kroop een ebetje onderuit dat ikd at verklapt had. ik lachte genenat. '(engels) agh daar zijn we jongens voor toch?' zei ik maar als smoesje. 'What do you want to eat?' vroeg ik aan hem. toen we er waren deed ik de deur voor lay open. 'do you want to danse in, de overige tijd' vroeg ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik staarde naar het uitzicht en langsaam keek ik weer jay's kant op. de ober kwam langs ik lusiterd naar jay's aanbot.
'hihihi, are you sure?' lachte ik. 'okeee, ik neem een gerookte zalm met rijst en het bij behorende sousje en een cola.' zei ik tegen de ober. de ober ging weer weg met onze bestelling.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] tayoni
ik omhelste lola stevig en vreef over haar rug en kond heen. 'i-ik weet niet wat ik moet zeggen. i-ik miste je zo erg.' zei ik met al ene trillende kin.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy knuffeld emij zoo schattig af en toe kroelde ik met me hand in haar haar. ik keek aar haar gezichtje via de spiegel. lucy haar vader zitte me af bij drake. eenmaal bij drakes huis klopte ik bij hem aan de deur. 'oooooi iemandthuiisssss~' riep ik.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 21:20; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 21:12

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
'hehe engels subtitles are good!' lachte ik toen hij om me schoot ging zitten moest ik me dick weg leggen zodat hij me lichte boner neit zou voelen
'no its comfy' zei ik toen Delle begon over zijn positie. ik pakte hem beed en drukte mijn bezicht tegen zijn rug aan. ik kon lang hem heen kijke naar de film

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

'I need to study music so i go to my room. I will scip dinner' ik lachte en liep richting mijn kamer 'yeah we are guy' lachte ik als een delay reactie op Setto. ik ging me kamer in en opende me laptop. om muziek te schrijven.!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James

Het eten werd snel gedoent. Ik keek er naar 'ooeeh zalm.' lachte ik 'nice classy tast you have' ik wachte netjes tot Mellanie begon. Daarna begon ik ook te eten. ik haalde me arm weer van de rugleuning om beter te zitten. en te kunnen eten. Er stond een heerlijk rustig muziekje op en de zon zakte langzaam het water in.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lola -

ik had niks meer gehoord van wat tayoni zei ik was tegen zijn heerlijk lichaam aan in slaap gevallen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

ineens hoorde ik eiamnd bij me deur. ik had helemaal niet opgeruimt!. De borden liepen nog net niet weg de kamer in. het drukke puppy rende het huis uit toen ik de deur open deed. Gevolgt door yoyo die de puppy tegen probeerde te houden. eht was zo chaos!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 21:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'nooh you can't scip your food time. its the most inportend time of the day. for new energie and its better for your brean it's stimoleting the tinking abilety.' legde ik slim uit. (ondanks mijn engels xD)

een maal binnen lied ik lay zijn gang gaan. ik leip naar de keuken en lied anne rijst koken. dit deed ik in een klein kommetje met twee stokjes er bij. anne had ook wat stukjes heerlijke vlees door heen gedaan. met het kommetje in mijn handne liep ik naar lay zijn kamer daar klopte ik op de deur en liep vervolgens naar binnen toe. 'here eat!' zei ik en glimlachte. ik duwde het kommetje haast in zijn neus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
het was eeen van de prachtigste momenten samen met een ondergaanse zon. netjes at ik met het bestek zoals het hoorde in de etiketten. vork links en mes rechts in hand. geen elebogen op tafel en een rechte rug. hoofd niet te gekanteld naar onderen maar ook niet teveel omhoog. misschien was het er gewoon in gestampt vroeger. dat ik het zowat automatisch deed. en bij jay kon het geen kwaat bij drake moest ik wel oppassen. 'hihi, thank you.' zei ik toen hij zij dat ik ene classy tast had. 'i hope you like fish.' zei ik en wilde gniffelen maar al snel deed ik ene gesloten hand voor me mond. 'umh sorry.' zei ik snel. en glimlachte nog even na.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'okeeee english with english~' zei ik en zette dit ook letterlijk aan. (gaat zitten enzo) toen big bee zij dat hij het niet erg vind ging ik terug hangen tegen zijn lichaam aan. hij was wel wat smaller dan yu maar dat maakte niet uit. ik kroelde onbewist tegen hem aan zijn kin voelde ik op mijn schouder. ik bewoog even komvortabel met mijn kond heen en weer om mijn plekje goed te maken. 'may i touch your hair?' vroeg ik en streelde met mijn hand door zijn haren heen. 'its funny. its feel differend than yu have.' vertelde ik en streelde nog even na met de topjes van mijn vingers door izjn harne heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik stapte zo naar binnen toe en werd overdondert door hondjes. ik tilde hem op en bewoog hem naar mijn neus toe. 'dawwhhhh, hallo klein beesje. hoorde je bezoek? iemand die je nog niet kent?' zei ik vertroetelbaar en neuste hem met mijn neus. het hondje nieste in mijn gezicht. 'aah bah, zei ik en zette het hondje al vrolijk en lachend weer neer. het pupietje deed zijn puppie ding. ik haalde de grote hond en aan bukte zodat ik met me kop tegne die van hem kon aan strelen. 'yea, brave hond.' zei ik op een rustige toon. ik liep verder de kamer in en keek rond. 'gelellig huisje heb je, woon je hier alleen. damn dan meot je vast veel verdienen... delle en ik wilde ook zoon huisje ooit kopen maar was net te duur..' zei ik balend en keek lettelrijk over de troep heen. zelf boeide me het niet. omdat ik zelf een slons was. ik liep naar de puppie mandjes toe. 'omg je hebt er meer.' zei ik blij. 'drake waarom heb je hun oortjes nog niet gebonden op deze leeftijd verhart het kraakbeen in hun oortjes!' zei ik verrast en ietsjes strenger. ik knielde neer bij de hondjes en gaf ze speels kopjes met mijn hoofd. een van de hondjes knabbelde aan mijn ijzere honden riem. 'heey!?' zei ik en pakte mijn riem en begon er aan te trekken. het hondje gromde speels. ik gromde terug en bewoog het riempje speels heen en weer. 'arrrrrrgmm' gromde ik speels. ik speelde als letterlijk een hond met de puppies en vergat drake effen. ik bekeek een teefje met een roze hals band. 'hey? deze heeft al een geregistreerde penning. zie ik en keek naar het muntje aan de riem. 'luna~' las ik op. 'haha, mooie naam. en hoe heet ij jogie?' vroeg ik aan het drukke hondje en stoeide met hem.


Laatst aangepast door Timeless op wo feb 04 2015, 21:43; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Emptywo feb 04 2015, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

k werkte hard met mijn koptelefoon op en hoorde setto dus niet binne komen. het enig wat ik hoorde was me muziek. tot de geur ven rijst me neus binnen kwam 'oeeh!!! food! maybe your right back there' lachte ik blij en pakte het kommetje aan.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
James


'Vergeten dat ik asian ben' lachte ik en at verder ik keek naar mellanie tijdens het eten ze zag er zo mooi uit 'asians eten zelfs rauw vlees. Mis ik best wel. eigenlijk' toen i kdat zei klonk het raar en stikte ik bijna in me eten. 'sorry that sounded weird'  we aten en aten tot een zon nog maar half was. Ik betaalde en we liepen het strand weer op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Bee
Toen hij met zijn kont bewoog was dat niet echt goed. Ik beed op me lip en moest op me ademhaling letten 'yeah sure go ahead' zei ik en drukte hem nog dichter tegen hem aan, Mijn hardslag was iets sneller geworden dan eerst en bonkte hard

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'nee ik woon met me oma.' zei ik en ging zitten ik keek toe hoe Yu met de hondjes speelde 'mellanie heeft ze zo genoet, je kan die dobbermansjes hebben.' zei ik en zuchte terwijl ik xiu aanhaalde. 'laat je ze zo even mee uit?' vroeg ik en stond op


Laatst aangepast door Evilian op wo feb 04 2015, 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 3   Is this real? part 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 3
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: