cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 22:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'hihihi, dat klinkt nog verkeerder hahaha.' lachte ik terug. plots stopte drake met wippen en ik sweefte in de lucht terwijl hij op de grond zat. ik keek om en zag een groepje van 3 jongens naar ons toe lopen. ze liepen min of meer mijn richting op. verlegen bijd ik op mijn lip. ''als dit maar niet uit de hand loop. met mijn handen hield ik me stevig vast aan de wip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
anne begon me meer te strelen dan te maseren. anne kom maar boven op me rug zitten dan kan je er beter bij.' zei ik en had de helft van mijn taartje al gegeten. ik zette het aan de kant en kruiste mijn armen en lied mijn hoofd er op neer zakken. ik probeerde me te ontspannen maar mijn rug was nogsteets gevoelig van die rake schrammen.

(setto word pas later gebeld hij loopt nog achter in tijd.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
onverwachts voelde ik een aantal vingers in mijn zij. ik verwachte het niet en begon te lachen. hierdoor vielen de 3 popkorn bolletjes uit mijn mond en rolde over mijn schoot heen. ik prikte lucy terug een aantal keer, op verschillende plekken.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 09 2015, 19:15; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 22:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

Ik lied me hoofdzakken. 'Niet weer hun eh' zei ik zacht. Der was een plakje waar campers stonden. Daar kwamen deze jongen soms heen. Dat waren de einge mensen in de omgeving. Dat waren vast ok de jognens die mellanie een tijdje terug hoorde.
Ik stond op van de wip en lied mellanie naar de grond zakken. Ik floot en de honden braken los en gingen voor mij staan. 'Kom hier staan' Zei ik tegen mellanie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 22:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik schrok een beetje van wat drake zij. ''kende hij hun?'' drake lied mij zakken en stond op. ik wilde ook opstaan en stond naast mijn wipje. onverwachts hoorde ik een fluitje en de honden schoten langs mij heen. 'iieeeek!' zei ik zachtjes. de 2 enge honden gingen voor drake staan. ik hield mijn handen op de hoogte van mijn hals en keek naar drake en weer naar de jongens. 'Kom hier staan' zei drake. ik keek weer terug naar hem en zag die enge honden in de weg staan. ik beed op mijn lip. ''neeh ze zijn los! owh.'' ik schuifelde iets meer naar drake toe maar nog ver genoeg van de honden vandaan. het groepje jongens kwam steets dichterbijer. ''wat moet ik doen?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 22:53

Drake:

ik zag dat mellanie niet dichter bij durfde te komen 'god,. die honden dien je niks als je achter me staat.' siste ik naar mellanie. Ik zei expres der naam niet anders wisten de jongens het \. een van de jongesn stapte naar vore toe'wat een heerlijk meisje is dat' Gromde hij horny
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik ging nog iets meer naar drake toe. maar ik was zo bang dat ze me zouden bijten. ''die scherpe tanden ze zijn zo eng!'' 'wat een heerlijk meisje is dat'hoorde ik een jongen zeggen. ik keek om. ''wat zij hij nou? lekker meisje?'' ik schuivelde meer naar drake toe. terwijl ik naar de jongens keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:04

Drake:

langzaam schoof mellanie dichter bij. uiteindelijk was ik het zat dat ze zo langzaam ging en stapte zelf voorde de honden verplaatste mee 'Wat doen jullie hier' Gromde ik naar hun 'spelen en straks ook wippen.. met dat meisje' zei de jongen en keek nog steeds naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
drake ging voor me staan en de hondjes ook. 'Wat doen jullie hier' Gromde drake naar de jongens 'spelen en straks ook wippen.. met dat meisje' zei de jongen. ik begreep het eerst niet echt. ''spelen? maar er passen maar 2 op de wip.'' ik keek over de schouder heen van drake. ''wipe? ....WIPPE!!? oh owh, ik had niet naar buiten moeten gaan.'' ik pakte drake een beetje vast van achteren met een hand om zijn boven arm en de andere op zijn middel aan de andere kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:13

Drake:

'oh ga je dat doen, Zie der dan maar te pakken' Zei ik en bleef doodnormaal staan. e honden ontspande ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik schrok van drake en pakte hem stevig vast. ik keek nieuwschirig over de schouder heen naar de jongens. terwijl ze dichter bij kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:19

Drake:

Ik vrong mijn arm los zodat mellanie alleen stond 'Zo we mogen der hebben' Zei de jongen. Ik reageerde er niet op en stapte opzij. ook de honden ging op zei en de jongen liep steeds dichter bij. Zijn twee vrienden bleven opgepaste afstand stan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
mijn ogen werden groot toen drake aan de kant ging. ik staarde naar de jongen die dichterbijer kwam. ik beed op me lip. ''ik had naar vader moeten luisteren en niet buiten moeten komen. oh het is allemaal mijn schuld.'' ik keek naar drake en daarna naar de jongen. ''drake laat me in de steek waarom? neeh drake please don't do that.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:28

Drake:

De jongen rijkte uit naar mellanie. ik wacht tot hij haar bijna aanraakte. met een stevige handgreep pakte ik hem beed en draaide zijn hand om zodat hij op de grond lang. De twee honden spronge op dat moment richting de twee maatjes van de jongens. Uit angste rende die een stuk weg ' Ik heb nooit gezegt dat je haar mocht aanraken' Zei ik toen de jongen o pde grond lag
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
''papa!'' dacht ik smekent in mijn hoofd. ik struikelde achterover en schok wat er gebeurde. ik zat op me bips in het gras en staarde naar drake en de jongen die op de grond lag. drake had hem nogsteets vast. ik beed op me lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:36

Drake:

'je hebt 5 min om hier weg te komen anders laat ik die honden echt los op jullie' Zei ik en draaide het hoofd van de jongen richting zijn twee vriendne die op een hekje stonden waar de honden voorlagen. Hij schrok eenorm en kroop omhoog 'Jah meneer we gaan al' zei hij geschrokken en half rennent en truikelend rende de jomgen weg. De twee vriendne volgende hem. Ik zwaaide naar ze toe nze weg rende. Hierna draaide ik me om en stak me hand uit 'Kom mellanie'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Emptydo aug 28 2014, 23:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik keek wat hij deed en bleef op me kond zitten. drake draaide zig om en stak zijn hand uit. ik bekeek zijn hand. en staarde even naar hem. vervolgens stak ik 2 handen uit en greep een van zijn handen vast. 'thx' zei ik zachtjes. ik stond tegen over drake en liet mijn lip met rust. 'je was totaal niet bang.' zei ik met een schattig stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 2   Is this real? part 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: