cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptywo maa 19 2014, 20:46

hooi, (mv van mij en lennie)

4 jongens beginnen voor de lol een bandje maar al snel genoeg worden ze aardig populair. de 4 jongens gaan studeren op een hoge school.
zullen ze hier net zo populair worden? of proberen ze geheim te houden wie ze echt zijn. gaan ze op school wonen of nemen ze een gezamenlijke huis ergens in de stad of juist in de stilte. wie krijgt als eerst een vriendinnetje of springen ze van meisje naar meisje.

(rest van verhaal word nog geschreven)


mijn karakters:
Setto 1
Setto 2
Setto 3
Setto 4

oi, ik ben Setto crystal. ik ben 17 jaar. mijn ouders zijn over bezorgt, maakt niet uit wat ik doe of mee naar huis neem. het is altijd: doe je huiswerk ga naar school leer goed haal achten en negens voor je toetsen bla bla bla.... ik woon nu nog bij hun in huis, maar ik hoop echt dat ik op mezelf kan gaan wonen of bij me vrienden. misschien kan ik wel een kamer regelen bij me nieuwe school. De vakken waar ik goed in ben op school zijn geschiedenis, verschillende talen, biologie en ik speel gitaar. bijna alle meiden gaan kwijlen zodra ik gitaar speel in de pauze's maar eigenlijk heb ik het niet zo op meisjes het liefst dans ik met ze samen de hele avond lang, lekker bewegen en vrij zijn. maar zodra er een jongen bij komt kijken word ik weer gay genoemd... zal er een manier zijn om van die gay titel af te komen? ik praat graag met meiden en weet ook presies hoe ze zig voelen en wat ze willen. vaak kom ik verlegen over en ik zonder me ook af van de rest. lekker alleen zijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: Setto Crystal
leeftijd: 17
geslacht: jongen
valt op: meer jongens dan meiden.
instrument: gitaar
goed in: geschiedenis, bijna alle talen, biologie, schrijven en mitologie, dansen.
slecht in: Rekenen, wiskunde
karakter: verlegen, Einzelgänger, Vlotte babbelaar (bij meiden.) en altijd vrolijk. probeert emotie's te tonen maar dit lukt niet altijd.
verleden: al van kinds af aan willen mijn ouders dat ik alles weet en alles kan, leer alle talen, ken de hele geschiedenis, schrijf netjes.... bla blah blah. ik woon in een dure hartstikke grote villa met alles er op en der aan het lijkt net een kasteel. het staat ergens in een open velt. ik heb daar nog nooit met andere kinderen gespeeld. op een dag kwam er een jong meisje naar mij toe. ze zei dat zij en haar vader aan het wandelen waren. die middag kan ik voor het eerst met iemand anders spelen. als ik uberhoud wist wat het woord spelen betekende.
ouders: overbezorgd, wilt dat kind alles weet en kan. gaan vaak op vakantie. ik mocht van mijn ouders nooit emotie's laten zien. hierdoor ken ik niet alle emoties en kan dingen vaak verkeert begrijpen de engste die ik wel ken is vreugde en blijdschap.
extra: beiden ogen zijn 2 kleurig. de boven helft is heel lichtblauw en de onderste helft is heel donker blauw.

Tayoni 1
Tayoni 2
Tayoni 3
Tayoni 4

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: Tayoni Gentai
leeftijd: 18
geslacht: jongen
valt op: meiden met blond haar
instrument: bladfluit, dwarsfluit, bamboufluit.
ik brobeer een instrument te zoekken die stoer is en niet meisjes achtig. op school durf ik niet op een van mijn fluiten te spelen. maar soms zit ik rustig in een boom en speel ik bladfluit dit is de eenigste plek waar ze mij niet zien.
bekentheid: matig, niet geweldig.
goed in: frans, italiaans
slecht in: Fanservers, praten met meiden.
karakter: Serieuse, moppert meestal om de simpelste dingen, houd niet van knuffelen en houd van vecht sporten.
verleden: mijn vader is vrij jong overleden, mijn moeder is huisvrouw en heeft een nieuwe vriend gevonden. ik mag die vend niet hij noemad mij altijd zijn zoon terwijl ik we niet eens het zelfde bloed hebben of iets wat daar in de beurt komt. ik heb ook een jonger zusje. ze is speels en probeert me altijd te kietelen.
ouders: me ma is huisvrouw en maakt schoon. vroeger deed ze werk op het kantoor. de vriend van me ma is kok in een vis achtige restaurant met dat klevende rijst enzovoort. mij zusje is 15 en doed werk als model.
extra: is dol op chocolade. <3 en heeft daarom ook altijd een chocolade lolie in zijn mond. slaapt met een knuffel in bed soms vergeet hij hem om uit zijn trui te halen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: Minako Dandenne
bijnaam: Mi~
leeftijd: 16
geslacht: meisje
valt op: jongens die cool zijn. dus niet op nirts...
instrument: Viool
goed in: meeste school vakken zijn saai. ik vind dansen en zingen leuk. dit doe ik vaak onder de douch of als ik denk dat ik alleen ben. fotograferen.
slecht in: alle vakken op school, praten met jongens en luisteren.
karakter: eigenwijs, vreemde gedachtens, gek op jongens. wilt graag populear zijn. is trots op zigzelf.
verleden: gewonen familie
ouders: moeder: werkt bij een stof en patroon bedrijf (kleren). vader: repareert auto's en is monteur
extra is ved snel verlieft op jongens en fotografeert ze het liefst naakt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: mellanie yume
bijnaam: Mell
leeftijd: 17
geslacht: meisje
lengte: 1,67
valt op: jongens die gespiert zijn, en met een goed kapsel.
instrument: x
goed in: het na tekenen van mensen en dieren. wiskunde tactieken bedenken.
slecht in: taal, toetsen, praten met anderen. het zien van bloed of dode dieren/mensen.
karakter: verlegen, af en toe flirterig, sencetief, dapper, vriendelijk
verleden: mijn vader heeft een zeldsame ziekte op gelopen toen hij in vergadering was met rijke mensen. zij hadden een genees middel gevonden voor bovenatuurlijke wezens. en andere ongewone ziektes. me vader wilde het testen. op mijn broer. op dat moment kreeg hij een aanval en plante de injectie in vader. ons pure bloed was vergiftigt. ik was klein en wilde mijn vader helpen waardoor ik zijn bloed aan raakte. sins tot en met de dag vandaag draag ik de ziekte met mij mee maar ben er zelf niet ziek van geworden. het is alleen besmettelijk voor die genen die er niet tegen kunnen. voor normale mensen is het niet schadelijk (als je het bloed drinkt of binnen krijgt)
ouders: moeder is overleden, vader is verdwenen, broer komt af en toe langs.
extra: momenteel woon ik in de villa bij mijn oom.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: Huna Toruka
bijnaam: Delle
leeftijd: 19
geslacht: jongen
valt op: meisjes. maar vind het niet erg om met jongens te zoenen zolang het maar geen sex is.
instrument: elektrische gitaar
goed in: tekenen, kleren op vouwen, gevoel voor mode, dansen.
slecht in: met slecht kapsel de deur uit lopen.
karakter: ijdel, vriendelijk, speels, kinderlijk, bang en flirterig.
verleden: en groot geheim.
ouders: mijn ouders accepteren niet zoals ik er uit zie. dus accepteer ik hun ook niet als mijn ouders.
extra: Huna moet om de 3 uur pillen slikken anders heeft hij een grote kans om plots flauw te vallen het is een zeldzame ziekte. ook tijdens gym, bewegelijke activiteiten, douche, in warm water liggen en seks kan hij van flauwvallen. door een bijwerking van de pillen die hij slikt heeft hij moeite met het krijgen van een erectie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: yu (Josyua is zijn oude naam)
bijnaam: bulldog, puppie, black wolf, josh.
leeftijd: 24
geslacht: jongen
valt op: meisjes die jonger zijn dan hem.
instrument: heeft drums gespeeld.
goed in: schuren(dansen), verstaanbaar en snel rappen, kickboxen, mensen in elkaar slaan. personen beschermen waarvan hij houd.
slecht in: schuifelen, sex met meisjes, huiswerk en school opdrachten, dingen ondernemen met meisjes, geld verdienen, praten over zijn verleden.
karakter: stoer, ruig, twijfelaar, beschermend, groepsmens.
verleden: yu woont bij zijn opa maar slaapt in een studenten huisje op school samen met zijn kamergenoot delle. yu is van school verwisselt wegens hele vervelende reden. (het is aan jouw om daar achter te komen.)
ouders: ik heb mijn ouders nooit gekend mijn opa zegt dat ze zijn opgegeten door weerwolven. maar of ik dat moet geloven weet ik niet, hoewel ik heb niet echt een andere keus dan het gewoon te accepteren.
extra: heeft een tattoo op zijn bovenarm naar zijn schouder toe. rookt veel en hierdoor heeft hij bijna geen conditie. yu zit in een bende genaamd blackwolfs hier wild hij uit maar dat gaat niet zo makkelijk als het lijkt.
kleding: yu draagt meestal een ijzeren hondenriem aan de lusjes van zijn broek deze rinkelt bij elke stap die hij zet. heeft altijd zwart of heel donkerblauwe hemdjes aan.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 09 2015, 19:14; in totaal 18 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 12:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

naam: James Daniel Choi
Stage name Jay.
leeftijd: 24
geslacht: Jongen
valt op: meisje ( hij is zelf een aziaat maar hij valt op westerse meisjes)
Hij vind het niet erg om heel close (fanserves) met jongens te zijn. (zoenen knuffelen, enzo)
instrument: Piano, Gitaar, viool
bekentheid Bekent over bijna heel de wereld door al zijn activiteiten die hij gedaan heeft vanaf zijn geboorte
goed in: Zang, Acteur, model
slecht in: Dansen.
karakter: Sociaal en vriendelijk praat makkelijk met mensen en is niet boos te krijgen. Staat altijd open voor iedereen en houd er van om mensen trollen.
verleden: Ziekte, Verlies vriendin op brute wijze. Geen contact met ouders. (zie introductie verhaaltje)
ouders: Vader: Minhano Choi, Model en zanger/Danser
Moeder: Elistabeth Stanley, (voice) Actrice, Model.
extra

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

naam:Lucy han
Stage name: -
leeftijd: 18
geslacht: Meisje
valt op: Jongens en meisjes
instrument: -
bekentheid: -
goed in: Kleding, ontwerpen, Kapper, Make-up
slecht in: zingen en nieuwe mensen ontmoeten
karakter: Verlegen.
verleden: heeft geen bezonder verleden
ouders: heeft beide ouders nog. Maar ze praat er neit veel over.
extra: Is een talant met mode en make-up

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
naam: Drake
Stage name:
leeftijd: 19
geslacht: Jongen
valt op: Jongens en meisjes
instrument: geen
bekentheid: niet bekent.
goed in: Mental art. Bijna alle vechtsporten, Dansen, Rap
slecht in: Hoge zang.
karakter: Hij komt heel stoer en mannelijk over. Maar hij is echt bang van alles. Hij kan heel bitchy zijn
verleden: Hij is altijd gewoon naar school geweest. en heeft geen bijzonder leven achter de rug. Hij danst graag
ouders: Hij woont bij zijn oma
extra: Hij beoefend bijna elke vechtsport. hier door is hij heel lenig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


naam: abi Hepsiba
Stage name -
leeftijd: 18
geslacht: meisjes
valt op: jongens
instrument: -
bekentheid Ze staat bekent als grote fangirl.
goed in: Fangirle
slecht in: consenteren
karakter: ze is heel druk en als ze iemand tegen komt die maar een beetje bekent is doet ze meteen of ze goeie vrienden er mee is. Ze gilt veel en weet overal wat op te zeggen. Ze denk dat ze alles is.
Dit doet ze omdat ze eingelijk heel onzeker is
verleden: Ze heeft heel haar leven al gefangirlt. Maar is nooit geaccepteer hoe ze echt is. Hierdoor geeft ze zich helemaal over aan een idool.
ouders: Ze heeft beide ouders
extra

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

naam: lola Tammie
Stage name -
leeftijd: 20
geslacht: meisjes
valt op: jongens en meisjes
instrument: viool
bekentheid -
goed in: leren
slecht in: sociaal praten met mensen
karakter: Ze is een stil meisje. Ze staat niet graag in de spotlicht. Ze zal altijd achter in de klas zitten en wil het lieft geen contact met mensen
verleden: Lola heeft geen ouders meer deze zijn op jonge leeftijd overleden. Sinds dien zorgt ze voor haar kleine broertje
ouders: Ze heeft geen ouders meer
extra Ze werkt en is altijd druk bezig

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Anne
naam:  Anne
Stage name  -
leeftijd: 19
geslacht:  Meisje
valt op: Jongens
instrument: -
bekentheid -
goed in: Verzorgen van mensen en koken
slecht in:  -
karakter:  Lief en loyaal naar haar meester Setto Crystal
verleden: Wilde heel haar leven lang al in de keukens staan van de familie Crystal. Heel har familie is daar butler of maid geweest. Nu is het haar beurt om maid te worden
ouders: Niet van toepassing
extra Niet van toepassing


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

naam: Yi xing
Stage name  Lay
leeftijd: 19
geslacht:  jongen
valt op:meisjes
instrument: piano
bekentheid dansen en piano spelen.
slecht in:  Liegen
karakter:  Lief en loyaal , liegt niet
verleden: Niet van toepassing
ouders: Niet van toepassing
extra Niet van toepassing


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


naam: Yaden
Stage name Niet van toepassing
leeftijd: 24
geslacht:  jongen
valt op:meisjes
instrument: Niet van toepassing
bekentheid Niet van toepassing
slecht in: Niet van toepassing
karakter:  Niet van toepassing
verleden: Niet van toepassing
ouders: Niet van toepassing
extra Niet van toepassing


Laatst aangepast door Evilian op do feb 05 2015, 22:35; in totaal 13 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 14:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay-aula

Ik zat in de aula met een coupuson ver over mijn hoofd getrokken.  Ik zag een tijdschrift liggen. Ik trekte me hand uit en kon er net niet bij. Een meisje duwde het tijdschrift verzichtig naar mij toe. 'alsjeblieft Jay' Fluistert ze en rent snel weg. Ik glimlach lief en dacht ''fans''. Ik op de voorpagina zag ik een grote foto van een jongen. ''Toch raar om je zelf steeds zo terug te zien'' Ik opende het tijdschrift en zag het intervieuw die een paarweken geleden afgenomen was

''Beste lezers,
Vandaag hebben we een intervieuw met Jay,
We gaan vragen stellen over hoe zijn leven was. En nog veel meer.:

''Stel je is voor aan de fans en hoe komt het dat je zo populair bent geworden?.
Yoo, Ik ben James. Ik sta ook wel bekent als Jay. En ben 24 jaar oud.
sinds mijn geboorte ben ik al een groot idool. Mijn geboorte was zelf een fotoshoot.  Door mijn bekende ouders was het een stuk makkelijker om bekent te worden.

Wat heb je allemaal bereik in je leven?
Ik heb veel meegemaakt en weet veel van het idolen leven af. Ik ben model, Zanger, solo artist, acteur, DJ en nog veek meer geweest.

Heb je nog veel prijzen gewonnen?
Ik heb vrij veel Prijzen gewonden, waaronder beste acteur, opkoment talent en nog maar als ik alles moet gaan opnoemen duurt dat nog wel even *lacht*

We gaan Jay nu een paar persoonlijke vragen stellen:

klopt het dat je geen contact meer hebt met je ouders?
Ik ben op de leeftijd 11 weg gegaan bij mijn ouders. Hierna heb ik geen contact meer met hun gehad. Ik heb toen onderdak gezocht bij mijn manager. Dit heb ik gedaan omdat me ouders niet wilde dat ik mijn leven verpeste als idool. En op die leeftijd wilde ik persee mijn idolen leven verder doen. Vandaar dat ik op mijn verjaardag bij mijn ouders ben weggegaan. Hierdoor vier ik mijn Verjaardag ook niet meer.

Hoe zit het met je gezondheid

Buiten het idolen leven ben ik erstig ziek. Ik ben hier voor 1 jaar naar America geweest. Hier heb ik deel genomen aan een Serie voor de TV, En ben ik vaak naar het ziekenhuis geweest voor zonderzoeken Ik heb een buisje in mijn lichaam bij mijn aortis. Deze zorgt er voor dat mijn bloed blijft stromen, Deze heeft een groot lidteken achtergelaten op mijn torso. Als ik mezelf te veel inspan stopt mijn bloed met stromen. Er is bekent dat maar 1 op de 100 000 000 000 mensen dat hebben. Ik ben de 2de in 500 jaar waar ze wat van afwisten. Hier mee kan ik gewoon leven. Dus zal er niet veel last van hebben.

Der is veel gaande rond de je relaties, Kunnen we het hebben over Evy? en je andere exe
Als we het hebben over vriendinnetjes dan zeg ik. ''Privee, privee.' Dat komt omdat ik nog al wat dingen meegemaakt heb door mijn Fans.

Er gaan roddels rond dat je tijdelijk stop met het idolen leven, klopt dat?
ja dat klopt. nu ik de leeftijd 24 berijkt heb wil ik graag een opleiding volgen en het leven als student mee maken. Daarom  ga ik een opleiding volgen.

Hoe ga je dat doen met al je fans
Natuurlijk houd ik iedereen op de hoogte via mijn Youtube account. Zoals ik altijd een keer in de zoveel tijd een blog upload. Dit blijf ik ook gewoon doen.

Daarnaast wil ik mijn fans vragen of ze me met rust willen laten. ik wil graag als een gewone student door het leven gaan. En volledig tot rust komen na al het werk dat ik verricht heb.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- bed

Er liep een druppel kwijl langs me wang. Dus op het moment dat ik me opdraaide werd voelde ik het en ik opende me ogen. Ik zie hoe de wekker 7 uur slaat. Ik kijk boos naar de wekker 'Pret bederver' grom ik naar de wekker. Ik draaide me om en trok de dekends over mijn hoofd en sluit mijn ogen weer. Voor mijn gevoel waren er nog geen vijf minuten verder. Ik keek weer naar me wekker. Mijn ogen werden groter. 'WAT HET IS NEGEN UUR' ik sprong op en klede me snel aan. En spring op me fiets en fietse richting school.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -gang voor A109

Ik zat voor de deur van de klas. en wachte tot de rest kwam. Gelukkig kwam daar me beste vriendin aan lopen ik zwaaide en riep haar bij me


Laatst aangepast door Evilian op za feb 07 2015, 15:02; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 15:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
met mijn gitaar koffer in mijn hand die ik over mijn rug draag loop ik voetje voor voetje over het pleintje heen van de school. links van mij zie ik een groep meisjes staan. ze giegelen vrolijk en hun wangetjes worden roze. ze kijken in mijn richting. een van de meisjes heeft iets blauws aan en wijst naar mij terwijl ze met haar andere hand een ander meisje aan tikt die niet naam mij stond te kijken. mijn blik wijkt weer af van de meisjes naar een jonge hij ziet er sexy uit en heeft donker blond haar. de jonge met het donkerblonde haar kijkt mijn richting op. snel kijk ik naar een boom die rechts van mij staat. de laatste metertjes ren ik naar de school deur toe.

ik loop over de gang heen van de A vleugel. ik zie daar op de grond een meisje zitten ze ziet er verlegen uit. haar bruine korte haren kriebelen haar nek. ik laat mijn gitaar koffer op de grond neer ploffe naast het meisje met het korte bruine kapsel. met mijn armen over elkaar heen leun ik stoer tegen de meur aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik loop op de stoep langs een dicht begroeide park. ik steek een kruising over. ergens dicht bij hoor ik getrap van een fiets. ik kijk naar rechts en zie een jonge met zwart haar recht op mij af fietsen. het scheelde niet veel of hij had me geraakt. 'kijk eens uit LUL!!!' schreeuw ik naar de jongen die mij paseerde op zijn fiets. kwaat maak ik een vuist van mijn handen en strek mijn armen recht naar beneden langs mijn lichaam. 'owh ik krijg jouw nog wel, LUL!!' tijdens het schreeuwen deed ik mijn ogen dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
die je voorzichtig?!' roept een vrouwelijke stem naar mij. 'ja mam....' roep ik op een vermoeide toon terug. ga je nog langs Okai om je lunch op te halen? roep de zelfe vrouw stem naar mij. '*zucht...* jah....' ik draai met mijn ogen en stap de deur van ons huis uit. ''damn ik wil echt alleen wonen.'' ik loop de stoep op, op weg naar school. ik kom langs een parkje. aan de overkant van de kruizing zie ik hoe een jongen op de fiets op ene haar na een roodharig meisje mist. het meisje roept wat scheld woorden naar de jongen die haar bijna had aan gereden. met een droke kop loop ik verder. aan de rechterkand van de straat staan allerlij winkeltjes waaronder het restaurand van de vriend van mijn moeder. ik stap naar binnen toe en hoor een bal rinkelen zodra ik de deur open deed. ik kjk omhoog en zie een goude bel aan een tauwtje. een man komt op mij af gerent en knuffelt mij stevig. 'oooooh daar ben je weer!' roept me man entousjast. ik ben zo blij dat je hier bent langs gekomen om je lunch bakje op te halen!' schreeuwt de man nog harder terwijl hij met mij in zijn armen een rondje draait. ik probeer van hem los te komen maar dat gaat erg lastig. de man laat me uiteindelijk los en aait mij over mijn bol heen. daarna rent hij naar de balie en pakt een zakje in de vorm van een vierkant voorwerp. 'kijk eens!' glimlagt de man. 'dit is ons nieuwe resept.' fluistert de man zachter. ik neem de vierkant gevormde zak aan en stop het in mijn rugtas. 'thx...' zeg ik droog en serieus. 'altijd met 2 woorden spreken jongen man.' zegt de man die mij het verpakte vierkante pakje gaf. 'thx Okai...' zeg ik zacht terwijl ik me omdraai. 'pa, het is pa niet me voornaam dat is raar als je familie bent jongeman. en vooral in het openbaar fluistert hij met een hand voor zijn mond. ik draai met mijn ogen een loop de winkel uit. ''je bent ver weg van familie van mij.''

ik loop het schoolplijn op en vervolg mijn pat richting het lokaal A109. ik zie daar al wat leerlingen staan. ik ga tegen de meur aan leunen en kijk richting de meiden. ''mmmmh leuke meisjes. heheh, daar zal ik graag het bed mee wilen delen.'' ik streel met een hand door me haar een. ''ookal is het maar voor een nacht.''
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 16:21

leraar wiskunde

Ik loop door de gang en zie de leerlingen al voor de klas staan. Ik loop lang een jongen die halverwegen staat. 'Meneer' zei hij beleeft. Ik draaide me om en keek naar de jongen. 'jij zult wel de nieuwe leerling James zijn' zei ik de jongen knikte waarna ik een arm sloeg om hem heen sloeg. 'Kom dan gaan we naar je nieuwe klas'
Ik liep door en groeten een aantal leerlingen. ''Goeie morge Lucy en Setto. Kijk is wat blijer tayoni, Zei ik ''gelukkig weten de leerlingen al dat ik altijd heel los om ga met de leerlingen. Dus het was niks raars wat ik zei.

Ik ging voor het bord staan en keek rond. 'Gaan we allemaal zitten, Ik wil jullie voorstellen aan een nieuwe leerling'


[quote="Evilian"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay-aula

Ik sla het tijdschrift dicht en ga recht op zitten. Ik voel hoe de ogen van een stel jongere in mijn rug prikken. Wanneer ik op sta laat ik bijna mijn stoel vallen. Vlot pak ik hem beet en begin te lachen. Achter me hoor een een stel meiden 'aah' zeggen. Ik kijk op en zie hoe ze verlegen weg kijken. Ik pak me tas en gooi die op mijn rug. Ik loop verder en langzaam sjok ik de stap op. Daar komen 2 meisjes ze gichelen 'Jay jay, zouden we een handtekening mogen' zegt eentje en ze steekt een foto uit met een foto van mij er op. Ik lach en zet mijn handtekening onder de foto. Snel loop ik door naar lokaal A109. ik blijf even staan. 'Dit word dus mijn aankomende klas'. een docent loopt langs. 'hey meneer' zei ik en boog beleeft, 'jij zult wel de nieuwe leerling James zijn' zei de docent ik klikte en de docent sloeg een arm om me heen. ''Vlotte docent'' dacht ik. 'Kom dan gaan we naar je nieuwe klas' zei de docent. Ik liep mee en zag hoe iedereen de klas binnen liep

ik liep met hem mee naar voor in de klas. 'Gaan we allemaal zitten, zei hij 'wil jullie voorstellen aan een nieuwe leerling'
Ik keek de docent aan en wachte tot ik me voor kon stellen




[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- bed

Ik reed bijna een meisje aan. Net of het mij iets uit maakt. Ik fietste door en gooide mijn fiets in het fietsen rek ik ren naar A109 en zie dat de helft van de klas er al staat. ''oh ik ben nog op tijd'' Ik loopt richting de muur en ga op de grond zitten. Ik zucht en mijn hoofd is aardig rood van het snelle fietse.

De docent was aangekomen met een nieuwe leerling. ik stond op en liep naar me plaats toe.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -gang voor A109

Me beste vriendin kom naast me zitten. 'Heey' zeg ik blij. en we beginnen een gesprek. We gichelen en het valt me niet op dat er iemand naast me komt zitten. En de gang langzaam vol loopt. De docent kwam aanlopen met een nieuwe jongen. 'Is dat niet Jay die idool?' Vroeg ik aan mijn beste vriendin. Ik begon te giechelen en stond op. mijn tas tikte tegen de jongen naast me aan. 'Sorry Setto' Zei ik lief. Ik stak me hand op. 'Kom we moeten de klas in'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 18:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
de docent gaat naar binnen toe met zijn arm om een jongen heen. het meisje naast mij tikt tegen mij aan. ik wenk en dodelijke blik naar het meisje. dat niet zo bedoelt was natuurlijk. ze stak haar hand uit maar ik snapte niet wat ze wilde of bedoelde. ik pak mijn gitaar koffer op van de grond en geef het een slinger zodat het op mijn rug kwam tijdens die slinger raakte ik het hooft van het meisje met mijn koffer. 'Se..Sorry~' zeg ik met een gemaakte smile op me gezicht. ik loop het lokaal in en ga op een stoel zitten ik leg mijn gitaar koffer op de tafel naast mij zodat er daar, niemand meer bij kon zitten. een meisje in de klas staakt haar hand op. 'meneer! die blonde jonge daar die is toch ook nieuw in de klas?' schreeuwde ze iets te hard.
ik doe een koptelefoon op en deed net alsof ik het niet gehoord had. ik ben een jaar ziek geweest vind je het gek dat niemand me meer herkent. zei ik in me gedachten tegen mezelf. ik luisterde naar klasieke muziek en deed mijn ogen half dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
met haast ren ik de klas in ik zie dat er al veel leerlingen in de klas zitten ik kijk naar de jongen die voor de klas staat met de saaie leraar van wiskunde. ik kijk nog eens goed. plots herken ik de jongen.'oi!!! jij bent die lul die me aan zowat aan reed van ochtent met een fiets.' ik maak een vuist gebaar met mijn hand en loop op de jongen af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
de leraar loopt langs en zegt dat ik vrolijker moet kijken 'waarom zou ik vrolijk zijn. en al helemaal als je moeder een nieuwe vriend heeft die jouw zoon zijn zoon probeert te noemen. ik grom lichtjes naar de leraar. ik sjok achter de rest aan naar binnen toe. ik zie dat een blonde jongen zijn gitaar koffer op een lege tafel legde. 'aso...' ik ga een tafeltje achter hem zitten. en natuurlijk net nu de school weer begind ben ik mijn boeken vergeten. ik stop mijn handen in mijn zakken van mijn trui ik haal er een doosje uit. met een hand maak ik het doosje open en haal er een chocolade lolie uit. ik lik 3 keer aan de lolie en stop hem daarna in mijn mond. 'mmmmmh'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 18:52

leraar wiskunde

Iedereen liep naar binnen toe. Het was weer een grote chaos geworden. 'Jongens kom sneller ik wil de ze leuke wiskunde les beginnen' ik keek rond en zag dat Setto 2 plekken in beslag nam. 'Setto gedraag je' Zei ik op een strengen toon. Een meisje verder op scheeuwde 'meneer! die blonde jonge daar die is toch ook nieuw in de klas?' ik keek haar aan 'elise, wil je niet gillen in de klas. En hij is niet nieuw. Hij is 1 jaar ziek geweest.'
ik keek weer terug naar Setto.
'Setto.. gedraag je en zet je koptelefoon af, anders zet ik je meteen op je eerste dag al uit de klas' zei ik grommend


\[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay-klas

Ik stond voor en moest best wel lachen over de unieke karakters die in de klas zaten. Ik hoorde hoe een stel meiden gilde. Ik haalde me hand door me haar. Tot ineens een meisje iets tegen me zei 'oi!!! jij bent die lul die me aan zowat aan reed van ochtent met een fiets.'  Ik keek haar aan en dacht ''wtf natuurlijk niet'' Ik lachte en zei beleeft 'Ik denk dat je de verkeerde voor je hebt. Ik ben hier gebracht met de auto'
Ik keek naar de docent en wachte tot ik me voor kon stellen aan de klas.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

Ik liep achter het meisje aan die ik vanochtend bijna had aangereden. Ze deed heel boos naar de jongen die voor de klas stond.'oi!!! jij bent die lul die me aan zowat aan reed van ochtent met een fiets.' Zei ze tegen hem. Ik keek naar hem. ''Ow ik lijk op Jay? die idool.'' dacht ik bij mezelf. Ik liep door en liep expres tegen haar op. En ging naast Tayoni zitten. 'Yo' zei ik tegen hem.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

''Hey. Setto kent me niet meer... Waarom nergeert hij mij. wat is er allemaal gebeurd toen hij 1 jaar niet aanwezig was....'' Ik kon niet verder nadenken want ik kreeg zijn gitaar tas tegen mijn gezicht. 'Auw...' se sorry zei  Hij. Ik keek hem aan en drukte mijn lippen samen. Ik wilde boos worden maar ik hield netjes me hoofd naar beneden en liep samen met me vriendin naar binnen. We gingen zitten en keken naar de jongen voor in de klas. 'het is echt jay' zei ik tegen haar en een klein gilletje was te horen toen zij het ook zag.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi - gang
Ik liep door de gangen. Naar mijn klas. wanneer ik langs een klas liep en naar binnen keek zag ik daar een jongens staan. Zijn gezicht was bekent. ik keek verder in de klas en zag dat daar een jongen met een gitaar tas zat. ''Oh die is best knap'' Ik liep door en begon heel hard te zingen ''WOW FANSATIC BABY'' (klikhier voor het nummer)

Lola -klas

Ik liep langzaam de klas in en ging vermoeit achter in zitten. ''Wat was die choas.. een idool op school..''


Laatst aangepast door Evilian op ma maa 24 2014, 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 21:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
de leraar gromde streng naar mij net als ene pupie jammerde hij bij alles wat de leerlingen deden. ik keek de leraar emotieloos aan. ik kijk naar mijn koffer en weer terug naar de leraar. way? vroeg ik aan hem. hij zei daarna dat ik me koptelefoon af moest zetten of anders mocht ik vertrekken 'waarom zou ik hier bij dit vak blijven als ik toch altijd een 2 haal...' ik probeer een vriendelijke glimlach op mijn gezicht te zetten. ik zet de gitaar tas op de stoel in plaats van op de tafel. 'zo goed?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'huh...' k schrok zodra hij zij dat hij met de auto gebracht was. ik stap achteruit en prapte op mijn wang met 1 vinger. 'heheh...' verlegen stap ik meer naar achteren. ik draai me om en ren naar een tafel toe. ik ga naast lucy zitten. 'wie is die gozer... hij doet net alsof hij een pop idool is...' jammerde ik tegen lucy

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'yoh' zeg ik met lolie en al in mijn mond. 'hoe was jouw vakantie? nog met veel meiden geneu.... ik maakte me zin niet af omdat de leraar te dicht bij kwam. hij gaf de jongen voor mij een standje. ik grinnik een beetje en probeer mijn lolie te verbergen door mijn handen voor me mond te houden. ik kijk naar de jongen die naast me zit. 'wie is die gozer voor in de klas?' vroeg ik even later aan hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik ren de straat over. 'oooh nee ik ben toch niet te laat voor mijn eerste dag school?!' ik ren steeds harder over de straat heen richting school. mijn ademhaling word steeds zwaarder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptyma maa 24 2014, 21:30

leraar wiskunde

Ik keek naar setto die zijn tas op de stoel zette. 'Nee Setto. Dat is de stoel voor James dus haal die tas weg!' Ik wilde me terug draaien naar de nieuwe jongen toen me opviel dat Tayoni weer aan het eten was. 'Tayoni als je nog vaker lollies eet weetje dat ze ook aan mij moet geven eh' zei ik en gebaarde dat hij zijn lollie weg moest leggen. Ik liep naar de deur en sloot hem. 'Zo de rest is te laat'Zei ik en liep naar de jongen toe

'Beste klas. We hebben een speciale student. stel je zelf maar voor.'



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay-klas

Ik stond te lachen toen het meisje over haar wang krapte. ''Ze is best wel schattig''. dacht ik. De docent kwam terug gelopen.

'Beste klas. We hebben een speciale student. stel je zelf maar voor.' zei hij en lied mij nu het woord doen.

Ik keek hem aan. 'nou zo speciaal ben ik niet.' Ik lachte lief. ik richte me naar de klas en boog netjes. 'ik ben James Daniel Choi, De meeste zouden me herkennen als Jay. Maar please noem me niet zo. Ik ben hier geen idool of iets, maar ook gewoon een student.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

Ik gaf een tik tegen het hoofd van Tayoni. 'Gast je weet dat ik nog geen GF heb gehad of iets' Fluisterde ik grommend in zijn oor. De leraar kwam voor ons staan en nadat hij de jongen voor ons op zijn kop had gegeven keek hij richting Tayoni. Hij zei 'Tayoni als je nog vaker lollies eet weetje dat ze ook aan mij moet geven eh'zie hij en liep terug naar voren. Ik moest best wel lachen die docent was gewoon raar. het ene moment streng andere moment dolle hij. 'wie is die gozer voor in de klas?' vroeg Tayoni even later aan me. Ik keek hem aan. 'Weet je dat echt niet?, Hij is de Idool Jay. Die gast die zo bekent is. Als je buiten loopt zie je al posters van die gast.' Zei ik een beetje geirriteerd. 'Volgens mij heeft hij echt een ego.. Hij gaat de meisjes jatten in school hoor..'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

Gelukkig kwam Minako naast me zitten. Zodra ze ging zitten vroeg ze meteen wie de jongen voor de klas was. Ik keek haar ongeloofwaardig aan. 'OMG ben je onze idool vergeten, Weetje nog toen we op de middelbare zaten dat we zun fan waren van een jongen in de drama ''one shot''' Zei ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi - gang

Ik liep naar me klas en ging achter in zitten. Deze lessen waren altijd zo saai. Ik wil de in de klas met Tayoni zitten.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

Ik zuchte en legte me hoofd op de tafel. ik sloot me ogen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptydi maa 25 2014, 18:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'phuf, waarom moet hij nou naast mij zitten?' ik grom een beetje zoals de leraar deed en steunde mijn kin op mijn hand. ik hat me koptelefoon half af gedaan. nu hangt hij om mijn nek heen zachtjes hoor ik nog wat klasieke muziek. ik kijk naar de jongen die zig voorstelde als james of jay. ''het zal wel al die verschillende namen. waarom zou je iemand anders willen noemen dan hij eigenlijk heet?''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ze keek mij ongeloofwaardig aan. 'OMG ben je onze idool vergeten, Weetje nog toen we op de middelbare zaten dat we zun fan waren van een jongen in de drama ''one shot''' Zei ze bijna springend op haar stoel. 'korektie, jij was helemaal weg van die jongen. ik vond die andere leuk die blonde met die lange spikes.' ik steek mijn tong speels uit en knipoog naar haar. ik zet mijn tas op tafel. en graai er in om vervolgens een boek uit te halen. 'wiskunde.... de leukste vak ooit... maar niet heus!' ik wijs met mijn vinger naar de binnen kant van mijn keel. 'bah, zullen we dan maar beginnen?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Tayoni als je nog vaker lollies eet weetje dat ze ook aan mij moet geven eh'zei de leraar tegen mij. en hij gebaarde dat ik mijn lollie weg moest leggen. ''echt niet ik doe mijn lolie nooit weg. zelfs al ga ik dood.'' ik pakte een lolie uit mijn trui en stopte het stiekem in zijn jas zak. ''zo nu kan hij niet meer zeuren'' drake geef mij een tik tegen mijn hoofd. 'Gast je weet dat ik nog geen GF heb gehad of iets' Fluisterde Drake grommend in mijn oor. 'je hoeft toch ook geen vriendin te hebben voor zo iets? het kan met elk meisje zolang je ze maar mee naar huis krijgt.' ik geef drake ene knipoogje.

'Weet je dat echt niet?, Hij is de Idool Jay. Die gast die zo bekent is. Als je buiten loopt zie je al posters van die gast.' Zei drake een beetje geirriteerd. 'Volgens mij heeft hij echt een ego.. Hij gaat de meisjes jatten in school hoor..' vervolgde drake zijn verhaal.
'oi dat gaat echt niet gebeuren hoor. en ten slotte hij heeft al een vrienden.' grijns ik flauw.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

ik ren door de gangen geen en loop naar het lokaal B112. eenmaal daar aan gekomen zie ik dat er een andere klas zin zit. ''neeee! waar zouden we nu weer les hebben is het rooster weer gewijzigd?'' vlug ren ik naar het lokaal waar we meestal les hebben A109.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptydi maa 25 2014, 19:49

leraar wiskunde

een aantal meiden begonnen te gillen toen James zich voorstelde.
'Hebben jullie nog vragen aan James?' Meteen begonnen een aantal studenten druk door elkaar heen te praten. ''dat was niet zun slim plan van mij'' dacht ik terwijl ik mijn arme op de tafel sloeg. 'Laat maar jullie kunnen niet eens op elkaar wachten. Pak jullie rekenboek maar' James ga maar naast setto zitten. Ik wees naar de plek naar Setto.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay-klas

nadat idereen weer rustiger was liep ik richting setto.  Ik keek naar setto. 'Bedank dat ik naast je kan zitten' En wilde voorzichtig de gitaar op mijn tafeltje leggen zodat hij niet op de grond stond.  ik ging zitten en pakte me wiskunde boek en ligte hem op mijn schoot. Ik opende hem en begon de werken aan de opdrachten. Het was nog al saai dus ik zette mijn koptelefoon op. Na 10 min gecontetreert te hebben keek ik rond
(klik)


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

ik gaf Tayoni een ligte trap onder te tafel toen hij het over one night stands had.

oi dat gaat echt niet gebeuren hoor. en ten slotte hij heeft al een vriendin.' grijns tayoni flauw. 'Ik keek hem aan. Heb je het dan niet gehoord.. Zijn vriendin heeft ene half jaar geleden zelfmoord gepleegt omdat ze gestalkt werd door zijn fans?' Zei ik fluisterend zodat James ons niet zou horen.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

'correctie, jij was helemaal weg van die jongen. ik vond die andere leuk die blonde met die lange spikes.' Ze stak haar tong uit. 'NEE ik weet zeker dat jij fan van hem was, Dan was het in een andere drama of film' zei ik een beetje mokkerig.

'wiskunde.... de leukste vak ooit... maar niet heus!' ze wijs met mijn vinger naar de binnen kant van mijn keel. 'bah, zullen we dan maar beginnen?'  Ik begon weer te lachen. 'Jah is goed'

Op dat moment vroeg de docent of we nog vragen hadden voor James. Veel mensen in de klas begonnen doorelkaar te praten. Eigenlijk wilde ik ook een vraag stellen. voor ik iets kon zeggen zei de docent dat we maar moesten gaan rekenen.

Ik tekende een jongen in mijn wiskunde boek met bijna geen kleding aan en lied hem aan Minako zien 'Kijk hoe sexy deze getekende jongen is. Ik hoop dat die me vanavond gaat bezoeken.' Zei ik en likte me lippen was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi - gang

*volgt les tot de eerste pauze van kwart over 10*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptydi maa 25 2014, 20:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
de jonge tilt mijn gitaar tas op en legt het op zijn tavel. ik zet mijn kop telefoon ook op. in mijn oog hoeken bekijk ik de jongen nog even goed. hij heeft mooie blonde haren maar dat zou vast niet zijn echt haar kleur zijn dacht ik bij mezelf. zijn huid is strak en bijna niet getekend. mijn ogen dwalen steets meer naar beneden tot bij zijn kruis. ik bleef nog even naar zijn broek staren. als hij zo populair is zoals ze zeggen zou hij dan al met een meisje getrouwt zijn of misschien heeft hij het al gedaan voor het huwelijk. ik open mijn boek en porbeer de eerste som te maken dat niet lukte.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik kijk naar de tekening die ze net gemaakt had. 'het is dat tayoni niet?' zei ik geloofwaardig. 'wil je met hem in bed? ze zeggen dat hij een hele vlinken heeft.' zeg ik al giegelent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'auw!' zei ik wat hoger dan normaal. ik bijt even op mijn lip. 'haha nou dan zal hij vast niet snel een nieuwe meid nemen.' ik knipoog weer naar drake. 'drake, je bent toch niet nog ma.... nou ja je begrijpt me wel.' ''je wist maar nooit met die leraar in de buurt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
owh... waar is die lokaal nou weer! vijn ben net nieuw hier op school kom ik ook nog eens te laat.

eindelijk nummer 109, verlegen met mijn kin naar beneden gericht open ik de glaze deur. ik stap naar binnen toe en kijk de leraar verlegen aan. mijn ogen dwalen daarna door de klas heen. het zijn zo veel jongens. mijn bijden knieen staan naar elkaar toe. 'H...he..hallo...'


Laatst aangepast door mellodey op di maa 25 2014, 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptydi maa 25 2014, 21:23

leraar wiskunde

Ik zat voor de klas en keek iedereen aan. Lola lag weer te slapen. Normaal zou ik iets gooien maar ik wist hoe haar thuis situatie was dus ik nergeerde dat ze zo moe was. 'DRAKE EN TAYONI.. Gaan jullie is aan het werk. We zijn hier om te leren en niet om te kletsen dat doen jullie maar in de pauze.'

''hmm Setto pakt het goed op dat James aan zijn gitaar tas zit.'' vol intresse keek ik naar de twee.

een meisje met blonden hare stapte de deur binnen  'H...he..hallo...' zei ze verlegen. 'Kom binnen meid' Ik stond op en stelde me netjes voor 'ik ben Mikeal de wiskunde docent. Maar je mag me ook mikeal noemen hoor' ik knip oogde en lied haar voor de klas komen staan.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay-klas

Ik keek rond en zag dat Setto het moeielijk had met zijn opdrachte. Ik wilde hem helpe maar op dat moment zag ik een meisje met blond haar voor de klas staan


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

'Nee denk het ook niet' Zei ik terwijl ik naar James keek.  drake, je bent toch niet nog ma.... nou ja je begrijpt me wel' Zei Tayoni uit het niks. Mijn ogen werde groter. 'ik... Wacht op de ware....'' Zei ik heel zacht en sloeg snel mijn boek open. ''GOH, wat heb ik een zin in wiskunde. Zie deze vraag eens. ''Axel eet 5 voetbalschoenen hoeveel Kcal zitten daarin'' ' Ze eten zelf schoenen' zei ik en probeerde op een andere onderwerp te komen.




[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

ik werd rood. 'Nee das Tayoni niet' Ik keek over mijn schouders naar Tayoni en werd nog rode. 'Je heb het toch niet tegen iemand gezegt eh dat ik hem hem leuk vind. Dat zou je geheim houden' fluisterde ik.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi - gang

*in de les tot de eerste pauze*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptydi maa 25 2014, 21:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
''kut sommen schoenen kun je helemaal niet eten!!''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'iedereen weet dat je hem niet zomaar kan krijgen.' zeg ik plaagent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
ik omarm met een arm drake zijn nek stevig vast. met mijn andere hand wijs ik naar het blonde meisje dat net binnen kwam. ik fluister: 'je krijgt 100 euro als jij als eerst dat meisje in jouw bed krijgt en met haar krikt.' ik grijns een beetje. ''haha als hij wijgert ga ik met het bedrag omhoog, en ten slotte is dat meisje zo verlegen dat lukt hem nooit.'' ik had drake nogsteets stevig om zijn nek omarmt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
de leraar stelde zig voor en knipoogte naar mij ik slikte en zette een stap naar achteren toe.''probeerde de leraar nou met me te flirten?''  'm...mag ik gaan z..zi...zitten?' ik probeer me rokje regt te trekken. en kijk naar beneden.


Laatst aangepast door mellodey op di maa 25 2014, 22:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Emptydi maa 25 2014, 21:58

leraar wiskunde


'wees maar niet bang hoor meid'. Zei ik toen ik zag dat ze bang was. 'Wil jeje zelf niet eerst voorstellen aan de klas?' Anders mag je wel snel gaan zitten hoor. Naat Lola is nog plek. Ik wees naar achter in het lokaal waar Lola nog steeds op der tafel lag te slapen



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay-klas

Het meisje stap verlegen naar achteren toen de leraar haar aan sprak. Ze keek ff de klas in en onze ogen maakte contact. Lief zwaaide ik zodat ze dat net kon zijn. Maar het niet te veel opviel. daarna lachte ik lief. klik

Ik keek op zij en zag dat Setto echt moeite had met de axel die schoenen eet. 'Kan ik je helpen' vroeg ik terwijl ik mijn hand door me haren haalde.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake- klas

'nee man.. niet voor 100 euro' Zei ik terwijl ik onder zijn arm uit probeerde te komen. Ik keek naar haar. Ze is wel knap en schattig. dacht ik terwijl ik weer probeerde te focusse op de wiskunde les. 'Haal je arm uit me nek dadelijk denk ze nog dat we een stel zijn..'




[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy -klas

'nouhou, Ik denk dat hij makkelijker te krijgen is dan Jay..' zei ik en keek richting Jay. 'Is hij niet wat voor jouw? Jay? hij is beroemt en sexy' zei ik om har terug te pakke van haar plagend gedrag

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Abi - gang

*in de les tot de eerste pauze*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -klas

*slaapt*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 67Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 34 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: