cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 56 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 17:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
ik werd naar de keuken mee getrokken voordat ik mijn sjaal helemaal af deed. eenmaal daar deed hij de deur ene beetje dicht zodat niemand anders mee kon kijken vanaf de woonkamer. 'zoals ik al wilde vertellen weet ik niet presies hoe erg het is en of ik na genezing eigenlijk nog wel model kan blijven.' vertelde ik en deed de sjaal helemaal af. in de rechter kant van mijn gezicht zaten flinke maar ook kleine glas splinters. ik keek james een beetje beschaamt aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
het jongetje rende heen en weer en deed een beetje druk maar dit was echt onwijs schattig. ''damn hij voelt echt aan als mijn zoondje. hoewel hij meer reageert alsof ik zijn grote stoere neef of broer ben.'' hij rende weer terug en deed een snoepje in mijn mond. 'umh numhh nummh.' zei ik een beetje speels en smakkent. maar mijn hoofdpijn was er nogsteets. 'jij bent echt snel.' zei ik en aaide over zijn bolletje heen. 'maar dit keer verlsa ik je met het race spel!' zei ik plagerig en prikte hem in zijn buikje. 'niet te veel snoepjes eten he?' fluisterde ik liefjes en glimlachte naar luge. luge rende weer naar zijn oma en swaaide even naar mij en ik swaaide terug. mijn buurjongen begon spontaan te laggen. 'hahahhah tayoni ik wist niet dat jij een zoontje had?' zei de jongen al schaterent. 'haha, was het maar mijn zoontje.' zei ik en sloeg de buurjongen op zijn achterhoofd. 'dude hij is niet mijn zoontje ooke. hij is lola's broertje e ik ben zelf lola kwijd!!! dude help me zoeken please ik moet lola vinden.' smeekte ik en de buurjongen werd was serieuzer. 'waar kan ze zitten dan? ik weet wel een plekje waar de meeste meisjes heen gaan maar weet niet of zij dat ook doet...' zei de buurjongen. samen stonden we op en liepen richting die plek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'DAAAAN!!' hoorde ik plots iemand gillen en ik keek om naar waar het vandaan kwam. daar stond een zwart harige jongen ik kon zijn leeftijd niet goed inschatten met hoe hij zig gedroeg en hoe hij er uit zag. de jongen pakte de afstands bediening af en zette de tv wonderbaarlijk weer aan. ''oooh hij leeft weer!!!'' 'Hey hey im Bee how about yoouuu?!' zei de jongen blij en ik voelde een vinger in mijn wang prikken. ik keek hem aan en blooste lichtjes. 'owh so you are talking english huh? ' mompelde ik met een vinger in mijn wang geprikt. ik draaide mijn hoofd en beet sachtjes in zijn wijzende vinger. daarna lied ik zijn vinger weer los. 'mmmh you are not so tasty... my name is setto crystal bud call me setto please' zei ik en brobeerde vriendelijk te glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 17:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
LuGe

Ik huppelde blij met de vrouw mee ''ik hoop echt dat lola bij hem blijft dat zou zoogeweldig zijn''

Bee

'yes he's alife again. Now don't kill it anymore' zei iken wibbelde op mijn plek
'Ayooo' gilde ik op de zelfde manier als James de laatste paar dagen deed. Dit deden we eigenlijk altijd normaal naar elkaar toe. 'hehe no im not tasty im delicious' Zei ik blij en subbelde op mijn vinger. 'your hungry? Lets go and get some food' ik sprong op en wilde naar de keuke rennen.

Lucy

Ik pakte me mobiel meteen toen i kde volgende ochten wakker werd

'sweet darling,

Ik hoop dat je training goed gaat en..

e..

Ik HOUD VAN Jouw

xx Lucy'

verstuurde ik naar Yu toe en gaf me mobiel een kusje

Drake

Ik liep door de straten van de stad. ik en me oma liepen arm in arm en de hondne sprongen rond ons heen. 'Jaah ik koop nieuwe kleren we zoeken wel naar een goeie winken en dan kiezen we ook super kleren uit voor u' Zei ik toen me oma door bleef zeuren over de kleding op de foto die ik had latne zien van het photoshoot.

We lieden de honden buiten een winkel zitten. ZE waren zo getraind dat dat makkelijk ging. In de winkel was het best druk met jongens ze deden net of er een princes liep. Ik zuchte ne duwde me er door heen. We kwamen bij de jongens kleding en ik vond een jas. 'Kijk oma' En hield het voor haar. Ze begon lief te lachen 'Nee gekkie die is te sexy voor mij' Ze duwde voorzichtig haar rolater tegen mijn been aan

Lola -

*verdwenen*

Jay/James

Ik schrok er van de wondjes waren diep en het waren er best veel. 'ayoo hoe heb je dat voor mekaar gekregen' Ik wees naar de tafel 'Ga daar op zitten we gaan het eerst verzorgen voor we kijken hoe we verdergaan' De tafel was hoog en stonden geen stoelen bij. Aangezien de manager en k altijd op het balkon aten stondne de stoelen daar ook. Ik liep naar de woonkamer en hiel Bee tegen die net naar de keuke wilde 'Niet naar de keuke' Zei ik kort af en draaide Bee om.  Ik pakte het EHBO kistje en liep terug naar de keuke

Yaden

Ik had het meisje terug op de kamer gelegt ze keek me verdrietig aan en gaf me een ketting. Ze vertelde me met moeite dat ik naar de jongen moest gaan. En hem moest vertellen hoe het zat en dat ze niet zonder hem kon. Ik zuchte en keek haar aan. 'Ik weet wat je bent en dat je dit eigenlijk niet kan, Maar doe het voor mij Yaden' Haar stem klonk zo sneu en verdrietig dat ik nog harder zuchte en opstond.

Ik liep op me dooie gemak naar school toe en leip nar de verblijven. Ik klopte aan het was rond een uur of 12 en ik hoopte dat die sukkel thuis was. anders was ik genaait. Ik moest eigenlijk werken en niet me tijd verdoen aan een liefdes drama

Allen Walker

*ziekenhuis*

Twins1

Ik kon niks zien ik voelde alleen maar dat de aanwezigheid van Delle weggeleed uit mijn leven zoals 1 jaar geleden ook gebeurde. De jongen die mee beed had liefde me naar de fabriek. Hij zei soms wat en zijn stem kwam me bekent voor ''Yaden dat kan niet'' dacht ik. Ik werd in me bed gelegt en opende me ogen. 'ya.. yaden?' Ik kon me ogen niet geloven en pakte zjin hand beed. hierna verloor ik het bijbewust zijn. Schijnbaar werd ik de volgende ochtend weer wakker. Yaden lag nog steeds naast me en ik had zijn hand fijn geknepen. Hij staarde me aan terwijl hij met zijn hoofd in mijn dekens lag 'Yaden ga naar delle vertel hem het verhaal' ik kon het amper over mijn lippe krijgen 'Ik kan niet zonder hem' Er rolde een traan over mijn wang heen. . 'Ik weet wat je bent en dat je dit eigenlijk niet kan, Maar doe het voor mij Yaden... please yaden' I kkeek hem aan en mijn stem trilde ik hoeste veel en alles deed zeer. uiteindelijk ging Yaden weg en ik sloot mijn ogen ''delle kom terug''

twin2

Ik zat onderuitgezakt op een stoel. 'jongen... Heb je die gast nou vermoord of niet' Gromde ik boos naar mijn vriend toe 'Nee.. hij heeft Allens klauw gepakt en hem aangevallen.' Zei hij en keek me boos aan 'Je gaat hem nog een keer inpakken en zeggen dat het je speet en alles een vergissing was' Zijn stem klonk serieus. Ik begon hard te lachen 'dit word leuk die sukkel gelooft toch alles'

Anne

Setto wa weggaan samen met James. nu was het tijd om de badkamer op te ruimen en zijn bed. Dit deed ik zo netjes mogelijk. I kzag dat hij de foto's en boeken weggelegt had. ik schaamde me echt dood.

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

het was al weer bijna avond voor ik me mobiel opende. Oh minako had me gister nog gesmst. Ze had een foto gestuurd van mijn jasje. 'wat is ze toch schattig.. MAar ik begin me nu toch echt af tevragen hoe oud zij is' Zei ik zacht en smste terug

'hij staat je goed x Lay'

hierna moest ik weer snel naar de set toe. Ik was dood moe en kon bijna niks meer bewegen maar het moest af

Abi

ik huppelde bij door de straten van de stad heen. Ik zag twee grote honden bij de deur zitten 'waawh wat een dotjes' Ik rende op ze af en begon ze te knuffelen. Ik keek door het raam heen en zag vele jongen staan. 'waarschijnlijk die dreamers weer... '

Laatst aangepast door Evilian op do aug 21 2014, 18:06; in totaal 4 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 17:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hehaha.' lachte ik erlegen en beschaaft en keek naar de jongen die richting de keuken liep. hij kwam weer terug naar de bank zonder eten. 'hey? were is the food? you didn't bring some food with you? well then i have no other choice' zei ik en pakte met mijn hand de wang beed van de jongen die niet aan mijn kant zat en trok hem lichtjes naar mij toe. vervolgens zette ik sachtjes en speels mijn tanden in de nek van de jongen genaamt bee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
'rose? ik heb een kleinere maat nodig deze is te groot. riep ik en spiekte uit mijn pas hokje. ik schrok en zag de jongen die in de winkel werkte voor mijn neus.'iieeek!!' gilde ik even. 'hier heb je een kleinere maat. ik dacht al dat die veelste groot was voor jouw figuur. heha je betn zo mooi slank ik zou bijna zeggen dat je mijn maat hebt. umh ik bedoel andersom... heha.' zei de jongen vrolijk en nerveus en gaf mij een kleinere maat van de kleding stuk. ik verschool me achter het doek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
'ayoo hoe heb je dat voor mekaar gekregen' vroeg james. ik zuchte lichtjes. 'drank en flessen gaan niet goed samen. bij iemand die al dronken is en ook nog eens gedumt is door een meisje.' vertelde ik james zij dat ik op de tafel moest gaan zitten. ik had een vrij kort rokje aan en de tafel was veelste hoog om zelf daar op te klimmen. ik probeerde wat maar al snel werd mijn ondergoed zichtbaar. eindelijk zat ik bijna op tafel maar het lukte nogsteets niet 'emmmmhuuu!!' zei ik vermoeit. en probeerde me op de tafel te tillen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik en buurjongen zochten onder een brug, vervolgens in een oude boomhut, en langs het water. 'lola?!' schreuwde ik en zocht me rot terwijl ik haar naam riep. ''auw auw mijn hoofd.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik kreeg een smsje en sprong dooor de hele kamer heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik deed de deur open. ik stond in mijn blote borst met een kort sport broekje aan en veegte het sweet op mijn voorhoofd weg terwijl ik door mijn haren heen streelde. 'oi, wat doe jij hier weer?' vroeg ik en keek naar de vreemde jongen die ook bij delle zat toen hij bewusteloos op de bamk lag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*werkt in winkel* lees mel

Laatst aangepast door mellodey op do aug 21 2014, 18:16; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 18:15

Jay/James

'drank en flessen gaan niet goed samen. bij iemand die al dronken is en ook nog eens gedumt is door een meisje.'  vertelde ze. 'Nee klopt zeker niet' Ik was alweer terug in de keuken en elise kon niet op de tafel komen. 'draai ff om met de rug naar de tafel' Zei ik en legde de EHBO kist op de tafel

Drake

Me oma het een schitterende zwartje jurk gevonden en wat kleding voor mij. We sloepen op onze dooie gemak  naar de kleedkamers. helaas waren deze al bezet. 'Nu moet u toch even wachte' Zei ik en ging tegen der aan staan terwijl zij op der roltoel ging zitten. Ik keek naar de rug van iemand. ''Is dat niet dat gastje dat mijn pet de vorige keer gejat had...'' Ik gromde lichtje en draaide de pet die ik op had achterste voren.

Bee

'daniel didn't want me to go there' Ik trok een verdrietig gezicht. Maar ineens keek ik weer blij 'Lets go get a pizza' Zei ik blij en pakte de hand va nsetto mee. ik huppelde met hem aan de hand naar de deur toe 'DAAAANIEL WE GOING TO GET A PIZZA AND YOU WON"T GET ONE' Gilde ik en trok Setto mee.

Basin lola

Ik legde me spullen weg en wilde met luge naar de kamer gaan bij de openhaard maar Luge wilde persee naar boven toe om een tekening te maken voor tayoni. Ik lachte lief en vertelde hem dat hij terug mocht komen wanener de tekening klaar was

LuGe

Ik rende de trap op en pakte me teken spullen. Ik sabbelde op de achterkant van mijn potlood terwijl ik druk aanhet tekenen was. Bij elke geluidje rende ik ff naar de deur toe om te kijken of  het misschien lola en tayoni waren. Maar tot mij terleur stelling neit. ik kreeg het steeds warmer. En ik begon te zweten terwijl het echt niet warm was.

Lola -

*verdwenen*

Yaden

De deur ging open en helaas was het niet Delle maar de andere jonge die hier woonde 'oi, wat doe jij hier weer?' zei ij en keek me aan 'Ik moet delle spreken' Zei ik kort af. Door mijn lage stem klonk het meer als grommen. Niet dat ik boos was maar okey
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 18:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik draaide me weer om en botste tegen een zwart harige jongen op met een leuk petje. 'ooooooi, draky <3' zei ik speels en kinderlijk. 'ik kan nu niet met je spelen ik moet werken en vouwen.' zei ik even speels en glipte vlak tegen drake aan en liep daarna naar een kleding hoekje toe.

ik werd mee getrokken naar buiten toe. 'pizza? what is pizza?' riep ik en volgde de jongen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik trok het kleding stuk aan en voelde me echt schattig. ik opende spontaan het hokje. 'rose!! rose...' schreeuwde ik lichtjes en blij maar ik zag inplaats van rose drake voor me staan. *schrik* 'ieeek! drake? umh.... hoi.' zei ik verlegen en knalde bijna tegen hem aan. ik zette verlegen weer ene paar stappen achteruit.

''wat zeg je nou?!'' 'm-me om draaien?' zei ik en keek hem met grote oogjes aan. ik draaide me om en blooste lichtjes.  ''en nu?'' dacht ik

ik wandelde naar een speeltuin en ging hopeloos op de schommel zitten. 'damn waar kan lola zijn in gods naam.' zei ik tegen mijn buur jongen. 'oi ik heb jouw nog nooit zo vermoeit bij een meisje gezien? jij bent echt gek op haar he? meestal had je om de maant een nieuwe maar deze heb je wel erg lang.' zij de buurjongen.

'die is werken in ene kleding winkel.' zei ik kille n schoof de deur ietsjes dicht. mijn mobieltje ging af ik keek op het schermpje en las het berichtje van lucy. ''hihi, i miss you to.''

*Lu~cy,

het gaat goed met me training. thx sweety.
heb je zin om effe langs te komen vanavond? er komt een leuke film op tv.

Xxxx Yu* stuurde ik terug.

Laatst aangepast door mellodey op do aug 21 2014, 18:38; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 18:29

Bee

Me nek tintelde een beetje nadat Setto der ingebeten had ''agh who cares'' dacht ik. ik had hem snel genoeg mee getrokken nadat hij dat gedaan had

'You never eat it? Its kinda de heaven so yummy' Ik trok hem mee in de lift en draaide hem tegen de muur aan 'tell me how did you met Daniel? why are you in his room. Are you a friend? what do you know about him?' ik keek hem vragen aan.

Jay/James

voorzichtig tilde ik har op en zette der op de tafel. De sjaal was opde grond gevallen. Deze pakte ik op en legde die op haar schoot neer zodat der benen niet blood waren. Haar mouwtje was van der schouder afgezakt. Zonder haar huid aan te raken deed ik hees ik het mouwtje op. 'Laat me is zien.' Ik pakte haar hoofd beed en draaide het voorzichtig een en weer. 'Als het pijn doet gewoon in me hand knijpen' Zei ik ik keek naar me handen 'Nee wacht moment eerst ff me handen wassen' Ik liep naar de kraan en waste me handne

Drake

De jongen draaide zich om en botste tegen me op. . 'ooooooi, draky <3' zei hij speels en kinderlijk. 'ik kan nu niet met je spelen ik moet werken en vouwen.' .. 'okay... dan.' Zei ik kill. Ik kreeg een pets tegen mijn bibs aan van me oma 'Stel je die jongen niet even aan me voor' Zei ze en keek een soort van boos. en daarna begon ze te lachen. Me oma draaide der hoofd toen ze iets hoorde. 'Ohh halloow meisje. Ik heb de foto gister wel gezien hoor jullie zagen er super uit' Ze knipoogde naar Mellanie.

Ik keek op en keek recht in de ogen van Mellanie... Ik luisterde naar me oma en keek snel naar de grond ''soms moet je dingen iet zeggen oma'' wilde ik graag zeggen maar dat kon niet''komaan gast zeg iets tegen der'' 'Hey mellanie' ik lachte moeilijk ''jah, nee dat ging soepel, maak nu een complimentje''  'je Staat goed ''Fuck sukke das fout''... Ik bedoel het staat je goed'... ''Omg DRAKE kan je het nog harder verpeste''

Lola -

langzaam opende ik me ogen. Alles deed zeer. me nek branden en me benen legen wel opengeschuurt. De plek waar ik oplag wa koud het waren stenen dat was het enige wat ik voelde. Ik zag drie muren. Het moest een steegje of iets zijn. Naast me lagen dozen. Me beeld was nog steeds wazig. Ik hoorde niks geen auto en geen vogels

Yaden

'Hoelaat is tie klaar' Ik zette mijn voet tussen de deur zodat hij niet dicht kon.

Lucy

OMG JAAH ik wil hoelaat moet ik er staan
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 19:11

ik wert tegen de muur aan gedrukt. 'tell me how did you met Daniel? why are you in his room. Are you a friend? what do you know about him?' vroeg hij allemaal. ''verdomme wat of wie is hij.'' 'Daniel? oh, james.... well he is my classmate.' zei ik en blooste lichtjes dat de jongen mij tegen de muur aan drukte.

'idk hoelaat hij thuis is... dat verschild altijd.' ik wilde de deur verder dicht doen maar zijn voed zat er tussen. 'ik zij toch ik weet het niet! en breng hem please de volgende keer wat eerder terug naar huis als je hem weer eens ontvoert!' zi ik kill en keek hem gemeen en serieus aan.

de film begind om half negen. C: en ik moet nog even douche voordat hij begind. tikte ik terug.

james tilde mij op een van zijn handen kwam aardig dicht bij mijn kond. ik blooste lichtjes en voelde hoe hij mijn sjaal op mijn schoot legde. james zij dat hij zijn handen eerst ging wassen. ik deed mijn sjaal van mijn schoot af en legde deze achter mij op de tafel. 'mijn moeder weet nog van niets. ik ben bang dat ze mijn broer uit huis gooit als ze er achter komt. wat moet ik zeggen?' vroeg ik een beetje bang aan hem.

'we kunnen ook in de stad kijken?' vertelde de buurjongen. we stonden op en liepen naar de stad toe. 'ik hoop voor je dat ze niet in de straten is van de black wolfs. want als hun een meisje vinden is het game over voor haar.' vertelde hij. nu werd ik echt bang. ik beed op mijn lip en rende door de stad heen. ''lola lola waar ben je toch verdomme.'' ging er door mijn hoofd heen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 19:21

Yaden

'Volgende keer laat ik hem liggen...' Gromde ik 'En zeg hem dat hij me moet opzoeken het gaatom katy..' ik haalde me voet weg en trok de deur dicht. ik sjockte de straat uit

Bee

'thats it? he would never take a classmate to his house' ik draaide een rondje en hoorde ping dat betekend eerste stop. Ik trok Setto de lift uit en zag dat we op de 4de waren. Snel duwde ik hem weer terug de lift in 'So what are you from James'

Jay/James

Ik wasde me handen en liep terug ik pakte ene pinset en met me hene hand pakte ik haarn ietbeschadigde wang beed. Ik glimlachte toen ik zag dat mijn hand veel groter was dan der hoofd. 'Dus je broer heeft het gedaan, Waarom wil je ma hem er dan uitzetten?' Me stem klonk vertrouwend. Ik bekeek haar wang van dichtbij 'Eerst haal ik de grootste er uit.' Zei ik en voorzichtig zette ik de pinset op een van de glassplinters. Voorzichtig trok ik hem er uit.

Lola -

Ik wilde opstaan maar het lukte gewoon niet. Toen er een wind door het steegje waaide voelde ik niks alleen mijn gezicht. Ik verloor langzaam het gevoel in me lichaam. Ik kreunde zachtjes 'tayoni please i need you' Er rolde een traan over mijn wang heen

Laatst aangepast door Evilian op do aug 21 2014, 19:26; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 19:23

''oh hoe zeg je dat ookal weer in het engels. 'i'm his boyfriend.' zei ik en beed op mijn lip toen hij weer aan mij trok en mij tegen de muur aan drukte.

ik voelde zijn ruze hand op mijn wang. ''wow wat heeft hij grote handen.'' 'auwh!' zei ik zachtjes en probeerde me in te houden. 'soms drinkt hij nog al veel vooral als het weer eens niet goed gaat met een of ander vriendinetje. hij doet dat denk ik om de pijn te verzachten. laast dronk hij geen druppel meer en was hij vaak bij het meisje tot gisteren avond toen kwam hij inenen boos thuis. toen ik zijn kamer in kwam kreeg ik een fles naar me toe gegooit. wel 2 keer kon ik ze ontwijken omdat ik de deur weer snel dicht deed. hij weet zelf niet eens meer wat hij gedaan heeft en ik neem het hem niet kwalijk. auwy!' zei ik weer sachtjes toen ik wat voelde.

Laatst aangepast door mellodey op do aug 21 2014, 19:30; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 19:28

Bee

'WAAAEEE' (wat in koreaans) gilde ik hard en hield snel me hand voor me mond. 'He isn't gay i tried it..' fluisterde ik binnensmonds en keek hem aan. 'HIS BOYfriend... like your in a relationship... like love' Ik kon me oren echt neit geloven

Jay/James

Ik knikte begrijpelijk toen ze het vertelde 'Hij heeft zeker veel mee gemaakt?' Ik pakte steeds meer glassplinters uit der gezicht. Eente zat gevaarlijk dicht bij der slaper. 'Waarom ben je neit naar het ziekenhuis gegaan.'

Laatst aangepast door Evilian op do aug 21 2014, 19:35; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 19:34

de jongen schreeuwde ook plots koriaans. 'it is a sort of a relationship yeh...' ik keek hem aan alsof hij hele vreemde dingen vroeg. ''ik moet me engels echt verbeteren. en wat en hel zijn relatie eigenschappen!''

'Hey mellanie' zei drake uit het niets en lachte ietsjes. 'je Staat goed ... Ik bedoel het staat je goed'zei drake en verbeterde zigzelf. ik blooste lichtjes en giegelde verlegen. 'ja ik STA goed hoor hihi, gelukkig val ik niet om. hihi. maar bedankt.' zei ik verlegen en glimlachte liefjes.

'Ohh halloow meisje. Ik heb de foto gister wel gezien hoor jullie zagen er super uit' zei de oma van drake plots. 'oh?' zei ik een beetje geschrokken. ''wat hoe kan ze de foto al gezien hebben hij staad toch nog niet online?'' ging er door mijn hoofd heen. ''shit ik moet echt een keer op de fansite kijken.'' dacht ik. 'e-en b..ben je ook aan h-het kijken voor keding De-drake?' vroeg ik verlegen. ''kom op niet zo stotteren!!''

ik knikte toen hij vroeg of hij veel mee gemaakt had. 'onze vader is vrij vroeg overleden. en hij had een sterke band met hem.' vertelde ik. 'Waarom ben je neit naar het ziekenhuis gegaan.' vroeg james 'i..ik durfte niet en ik heb geen auto om daar heen te gaan. en tenslotte mag ik niet eens rijden.' vertelde ik.

*werkt en vouwt kleren op zingt mee met de muziek.*

ik rende door donkere steegjes heen. shit 'lola lola!' "waar ben je verdomme."

Laatst aangepast door mellodey op do aug 21 2014, 19:50; in totaal 4 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 19:37

Bee

'well that supiced me' Ik haalde me schouders op en trok hem de lift uit gelukkig was onder in de flat een winkelplaatjse en een pizzaria. Ik sleepte hem mee naarbnenen en drukte de kaart onder zijn neus 'Make a choise'

Jay/James

'En nu had hij eindelijk iemand gevondne waarvoor hij kon zorgen en nu laat ze hem in de steek? Das opzich een logische reden om te drinken. MAar het neemt zijn actie niet weg. Iemand verwonden is erg, hoe kijkt me ma tegen alles op?' Ik plukte de laatste paar plinters er uit. 'Ik rijd je er wel heen.' Ik pakte haar weer beed en tilde der van de tafel af. 'De meeste zijn er uit de rest is echt te klein.' we liepen naar de hal toe.voordat Elise haar eigen jas kon pakken, pakte ik een grote jas van mij en sloeg deze om. 'Doe deze aan' Elise verdween volledig in de jas 'Zo val je minder op' Zelf deed ik een petje op en een mondkapje daarna sloeg ook ik een arafatsjaal om.

Lucy

ooh je wil lekker ruiken zodra ik kom

Lola -

I kdacht dat ik gek werd en Tayoni's stem hoorde. Ik probeerde zijn naam te riepen. Maar er kwam niks uit. heel zacht fluisterde ik zijn naam. Met heel mijn hart dacht ik aan hem. Ik sloot me ogen en de tranen rolde over mijn wang ''waarom moeten zulke dingen mij nou altijd over komen. Ik wil een gewoon leven met tayoni en Luge''

Drake

'Jaah drake had een paar foto's van Maikel gehad toch lieverd' Zei me oma en legde haar hand om me kont. Ik knikte beschaamd. Eingenlijk had ik maikel gemailt of ik er een paar mocht. Maar dat ging ik mellanie niet vertellen. Ik haalde me hand over me pet heen dtoen ze zei dat ze niet omviel. Ik lachte beschaamt. 'e-en b..ben je ook aan h-het kijken voor keding De-drake? stotterde ze. Ik knikte Voor dat ik iets kon zeggen begon me oma al weer te praten 'Jaah hij moest vna mij ik vond die kleren zo leuk.. En die van Jay ook hij moest die style dragen. Straks gaan we ook make-up halen' Toen me oma over make-up gebon wilde ik haar slaan niet dat ik het deed maar ik prikte haar tegen der rug aan.'Omaa..' Ik keek naar de grond

Laatst aangepast door Evilian op do aug 21 2014, 20:00; in totaal 3 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 19:51

'soh? do you like boy's to?' vroeg ik aangezien hij zij dat hij het ook gebrobeert had. ik las de kaart en zag iets met annanas. 'hawaii?' zei ik en wees er naar.

'neeh i.ik kan nie zomaar naar het ziekenhuis dan gaan ze bloed onderzoek doen en en en dan bellen ze me ma....' zei ik wat bangig en verzoop in de jas die james bij mij aan trok. ''als ze bloed onderzoek doen komen ze er achter dat ik zwanger kan zijn. kut kut kut!''

hahaha, het liefst wil ik samen lekker ruiken met jouw C: *wink, wink*

ik verstuurde het en hat laterpas door dat ik het beter niet had kunnen sturen. ''fu~uk....yu stuur geen doording dingetjes... ze is pas je vriendin. je kunt niet naakt met haar douche.... nog niet''

Laatst aangepast door mellodey op do aug 21 2014, 20:02; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 20:02

Jay/James
'Ik ken daar iemand die zal je alleen verzorgen met je verwonding' zei ik.

Bee

'I don't make a diffrent between boys en girls so if I fall in love with a boy then it is so' Zei ik wat zachter. Ik wist niet of dit hier wel geaccepteerd werd aangezien je in korea echt geen homo kon zijn. 'You want to have a hawaii' Ik liep naar de man toe ne bestelde twee pizza's.

Lucy

ik begon hard te lachen toen ik dat smsje kreeg Maar dat zou je verjaardags verassing worden dus wacht maar lekker

Laatst aangepast door Evilian op do aug 21 2014, 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Emptydo aug 21 2014, 20:05

ik zuchte uit opluchting. 'james wat moet ik tegen me broer zeggen... hij weet niet dat hij het gedaan heeft.' zei ik zachtjes en beed op mijn lip. ik pakte de hand vast van hem en liep naast hem.

ik giegelde verlegen. 'hihihi, het stond je ook erg sexy.' zei ik zacht. en keek verlegen naar drake. ik lied een pluk haar voor me gezicht vallen. 'als je wilt kun je met mij en rose mee winkelen. ze wilt toch allerlij winkels bezoeken. en als ik snel niet iets leuks aan doe, komt ze met nog meer kleding.' zei ik beschaamt. en deed een geslote hand voor me mond. ik trok mijn tshirtje wat omhoog aangezien hij weer afzakte.

'I don't make a diffrent between boys en girls so if I fall in love with a boy then it is so' zei hij zachtjes. 'ghe, I thought that i was the only one... on the world' zei ik net zo zacht terug en streelde door mijn haar heen.

'i'm not good with emotions bud it fiels oke to be with you. becouse you are the same thing as me...' zei ik sachtjes en keek naar bee.

'oi, tayoni ik zie iets op de grond liggen kom snel.' zei de buurjongen en ik rende naar hem toe en rende de steeg in die hij aan wees. ik rende naar de schim op de grond toe. ik kwam dichterbijer en zag een blond koppie. 'lola lola!!!' schreeuwde ik. ik pakte haar vast en drukte haar tegen me aan. 'lola ga nooit meer bij me vandaan oke.' zei ik en moest bijna janken.

hahaha, lucy toch.

*awh dan moet ik nog lang wachten tot het zo ver is. :$ maar alles op zijn tijd.* tikte ik terug.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 56 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 56 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: