cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 47 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptywo aug 13 2014, 20:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Knoopje zit vast' Bracht ik met moeite uit en knabbelde verder. Ineens schoot de knoop los en het jurkje gleed tussen mijn handen op degrond. Door dat Mellanie gilde keek ik op en op dat moment besefde ik dat ze niet me oma was maar een meisje van me eigen leeftijd en ook nog wel MEllanie. Ik stapte achter uit en draaide me op. Tot mijn terleurstellen kon ik via de spiegel tegne die want naar de andere kant van de kamer kijken en zo weer richting Mellanie. Me wangen werden rood en ik leip zo snel mogelijk met me hoofd naar benede naar de deur toe. Deze trok ik op maaromdat ik niet keek knalde de deur tegen me hoofd aan. 'fuck'

Allen Walker

Delle sloeg me in mijn maag. Het deed niet eens zeer het kietelde alleen maar. 'pffh' Was dat het 'GEbruik mijn freaking claw gast' Gromde ik. Op dat moment bedacht ik me iets. 'Anders haal ik uit zonder pardon' Gromde ik ''als hij bang is zal hij eerder iets doen dan nu

bediende setto

Ik moest nu tocht echt zin onderbroek uit doen. Setto pakte mij handen beed en legde die op zijn heupen. Ik moest er nu toch acht aan gaan wennen. Langzaam deed ik zijn onderbroek naar benede en keer er niet naar. Ik bleef naar de grond staren en me wangen waren rood. ik had nooit verwacht dat meten de eerste en tweedag ik dit zou moeten doen. Waar is die oudevrouw ze zou me komendepaar weken nog helpen. Ik hielp setto in bed en liep de kamer uit. Ik smste naar mijn broer en kwam eer terug

Lucy

'Nee die heeft eigen auto' ik en begon hard te lachen toen Yu me oppakte 'OMg wat houd ik toch van jouw' Toen hij een rondje draaide gilde ik zacht 'Yuuu, ahaha, Til me naar de auto' Ik deed net of ik een prinsesje was.

Lola -

DE baas stond achter me toen Tayoni binnen kwam. Als k nu deed of ik hem kende zou de baas misschien ineens herinneren wat er gebeurd was. Ik knikte en gaf hem een sterke drank 'hier meneer' Zei ik en ging verder met de vaat.

Laatst aangepast door Evilian op wo aug 13 2014, 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptywo aug 13 2014, 20:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik trok snel mijn tshirtje aan zonder een bh aan te trekken en rende naar drake toe. 'drake wacht!' ik hoorde een bonk en zag dat drake zijn hoofd stote. ik pakte zijn hand vast en trok drake naar mij toe. 'dat moet vast pijn doen.' zei ik zachtjes. ik pakte zijn hoofd vast en gaf een kusje op de plek waar hij zijn hoofd gestote had. 'hihi, ik zij niet dat je letterlijk mijn kleding uit moest trekken.' zei ik speels maar toch lichtjes beschaamt. ik drufte drake niet aan te kijken. in plaats daar van streelde ik ene paar keer door zijn haar heen en voelde aan zijn buik. 'drake, jij moet echt blij zijn met jouw figuur.' zei ik plots. ''wat?! wacht zij ik dat nouw echt. owh mell je praat toch niet over een jongens zijn lichaam.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'hahah, dat zou jij wel willen he?' zei ik en rende naar de auto toe. de vader van lucy volgde ons. ik opende met lucy in mijn handen de achter deur van de auto ik wilde lucy er in leggen maar viel zelf voorover en belande boven op lucy in de auto. 'he... dit loopt wel heel anders. maar misschien iets voor later.' zei ik beschaamt en mijn wangetjes lichte een beetje rood op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
anne tork me ondergoed uit maar met mij gebeurde niets. ik zuchte lichtjes. ik zat al en tijdje in bad en had me haren al gewassen. 'anne! wil je me rug doen?' vroeg ik.
ik kreunde bij elke beweging die anne maakte met de (schrobber, spons of wat dan ook) 'ANNE!!!' schreuwde ik van de pijn. 'sorry het was niet mijn bedoelling om zo te schreeuwen.' zei ik en lied me hoofd hangen. mijn haren waren nat en de druppels gliden langs mijn plukken haar naar beneden toe. 'ik hou niet zo van pijn. ik vind het geen leuke emotie of wat het ook is.' zei ik neutraal. na een tijdje was anne klaar met mij te soppen. 'anne wil je me af drogen. met een zachte handdoek.' vroeg ik neutraal. eenmaal uit bad bleef ik wijd staan zodat ze alveral goed bij zou kunnen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'neeeh ik wil niet!!' zei ik bang. ik schopte dit keer in allen zijn buik. dit kwam naar mijn gevoel wat harder aan. ik sloeg nog een keer met mijn vuist en zette allen klem tegen de muur. na een tijdje allen gekietelt te hebben legde ik mijn hoofd op zijn schouder. allen had geen verkeer figuur en zijn apart heid was eigenlijk best aantrekkelijk. 'Fuk heb ik dit ook nog eens.' zei ik en drukte me heupen verder tegen allen aan. ik had een spontane boner gekregen en vond de druk van allen zijn lichaam op mijn dik eigenlijk best lekker. ik steunde met mijn onderarmen tegen de muur aan en bewoog ene beetje met mijn heup tegen allen aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik pakte de drank aan en nam een slok. ik knipoogte naar lola (just like fanfan kekekek) ik zette mijn drankje weer neer en keek op mijn mobiel. ik zocht naar de fan site van de dreamers en had hem eindelijk gevonden. helaas stonden de foto's nog niet online. 'he bale had mellanie wel met drake willen zien.' zei ik. teleur gestelt. ik skipte naar een paar foto's van rose. 'damn zij is mooi en knap.' ik keek naar de foto's van een meisje die yuli hete. 'mmmh zo uitdagent.' zei ik nog altijd tegen mezelf. ik nam weer en slok van mijn drankje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel en de rest van de meiden
de vreemde vriend van meneer choi pakte mijn boekje af mijn naakt boekje viel er tussen uit maar gelukkig niet op een heel verkeerde pozietsie. zelf had hij het blad met de jongen er in die choi ook zag.
'Did you watch to that pic, You where blushing because of that?' Zei de jongen lachend. 'whaat!! noh way are you thinking that!!' zei ik bitchie en beschaamt. ''grr hij verpest mijn leuke gedachtens.

(vooruit in de tijd)
choi vertelde in de kantiene aan alle dreamers wat er met de meneger aan de hand was. rose ging spontaan huilen en haar vriend probeerde haar te trosten. gelukkig had choi niet vertelt over zijn meneger. anders har rose het helemaal niet droog gehouden de aankomende maanden. yuli en eam eam schrokken wel maar werden niet zo geraakt als rose.

ik eam eam en rose likken bijden aan het ijsje dat we gehaald hadden. alleen yuli wilde geen ijsje en volgens mijn idee lach het aan de kalorieen. ''pff hoe dunner wilt ze nog worden.'' dacht ik. rose hapte het ijsje van will weg en maakte een doordenkende beweging. willem lach in een deuk. van rose haar actie met zijn ijsje. 'ik ben zo jaloerst op mijn ijsje. waarom krijgt hij wel die masage en ik niet?' zei willem en ik moest er eigenlijk ook van laggen. gelukkig was rose al minder aan het huilen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptywo aug 13 2014, 21:22

Allen Walker

hij sloeg iets harder maar nog niet hard genoeg im me echtte bezeren. Maar hij bleef door gaan en steeds opd ezelfde plek wat was overgrens best pijnlijk. Mijn adem haling was lager geworden omdat die plek zeer gingdoen. Delle  had me tegen de muur geduwt en leunde nu tegen me aan. Langzaam begon hij met zijn heupen te bewegen. 'hump je me nou' Vroeg ik geschrokken en duwde hem naar achteren. 'Gast..' ik had hem vergenoeg weg gebuwt en ging op de grond zitten. En pakte mijn Claw. 'Ik vraag het nog je 1 keer, Haal uit' Ik stak me armen omhoog met de claw er in. 'Gewoon op mijn borstkas' zei ik er achteraan en leunde naar achteren.

Anne

toen ik terug kwam had ik al een smsje terug gehad. Setoo had zijn haar al gedaan en vroeg mij of ik zijn rug wilde doen. Met een doekje schopte ik zijn rug schoon. Ik probeerde de wondjes schoon te maken zodat er geen droog bloed in zou blijven hangen aangezien 1tje licht open lag. 'Sorry' Zei ik geschrokken toen setto gilde. Even later waren we klaar en setto stapte uit bad. Ik keek weer terug naar de grond. 'anne wil je me af drogen. met een zachte handdoek' Ik knikte liep achter hem langs om twee handdoeke nte halen. Ik stond achter hem en sloegsnel een handdoek om hem heen zodat ik zjn geslacht niet zou zien. Met de andere droogde ik zijn hoofd en boven lichaam af.

Lola -

Ik lachte lief zoals min baas me altijd geleerd had. Mijn kant van de bar was waar Tayoni zat dus weg lopen kon ik niet.

Jay/James

Rose begon te huilen op het nieuws. Ik keek op en voelde me schuldig maar daar was willem die haar goed wist te troosten 'wat moet het gewedlig zijn een goeie relatie te hebben' Zei ik zacht. Met het eisje eten stond ik nog steeds bij hun. Rose was het ijsje aan het zuigen ofzo en het zag er best sexy uit. Ik begon te lachen op de reactie van Willem. Ik had sinds het haren kammen niet meer om gekeken naar Angel. Maar stond wel naast der, BiG B rende rond en zocht contact bij iedereen. Hij zette vaak Kpop nummers op en zong vaak mee

Drake

Mellanie hield me tegen en gaf een kus op de plek waar de deur tegen me voorhoofd aangekomen was . 'hihi, ik zij niet dat je letterlijk mijn kleding uit moest trekken.' Ik keek beschaamt naar benede 'Sorry het knoopje zat ingewikkeld' Zei ik zacht. ''Shit snel anders onderwerp anders word dit nog al awkward'' dacht ik terwijl ik rond keek ''Owjah ijsje'' Ik keek naar me kleren 'Kom snel omkleden we kregen nog een ijsje van Jay' Zei ik snel en liep bij mellanie vandaan naar mijn kleren.

Laatst aangepast door Evilian op wo aug 13 2014, 21:30; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptywo aug 13 2014, 21:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'sorry maar ik kon het niet laten.' zei ik en grijnste. 'jij speelde zo veel met me onze eerste ontmoeting.' zei ik met een flirty blik. allen duwde me weg en ik viel bijna achterover. allen pakte zijn klaw en hield hem voor mij. ik lied mijn hoofd zakken en met trillende handen pakte ik hem aan. met veel moeite trok ik het wapen aan mijn handen waren veel kleiner dan die van allen waardoor de handschoen veel te los zat. ik speelde met de nageltjes van de klauw. en krapte een keer plagend aan mijn lul met zijn klauw. ik grijnste lichtjes. 'kwaaah!!!' schreeuwde ik en krapte een keer met de klauw in allen zijn kleren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
een vriend van choi kwam naar mij toe en ik flirte met de jongen. 'hihi, welke maten heb jij? of moet ik ze even voor je opmeten?' vroeg ik flirterig. ik streelde over zijn lichaam heen en kietelde hem een beetje in zijn zij. ik streelde verder met mijn vingers naar beneden toe over zijn broek heen. ik leunde steets meer naar hem toe en knipoogte naar hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'mmmh je bent wel goed met knoopjes los maken.' zei ik en giegelde een beetje. ''je kon er behoorlijk op door denken.'' ik trok mijn bh aan onder mijn t-shirt en ook mijn rokje deed ik aan. drake trok zijn hempje uit en ik bekeek hem. ik liep stiekem naar hem toe en streelde over zijn rug heen. sachtjes beed ik op mijn lip. 'hihi' ik streelde voorzichtig en nerveus door mijn haar heen. 'nog bedankt dat je me hielp met me jurkje. had het echt niet aan iemand anders durven vragen. zoals de crew of-f.... jay.' zei ik vriendelijk en verlegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
anne sloeg een handdoek om mij heen. ik pakte deze beed en hield hem voor mijn geslacht. stiekem vriemelde ik een beetje aan mijn ballen om ze droog te krijgen. anne speelde lekker met een handdoek door mijn haar heen. 'ik vind jouw wel wat vijner. je doet zo voorzichtig en lief vergeleken met die oude vrouw.' zei ik neutraal maar complementerent. 'anne, hoe voeld sex.' vroeg ik uit het niets. 'heb jij ooit sex gehad?' vroeg ik nogmaals.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik zuchte luid en iriteerde me echt aan dat jong. het leek net een stuiterbal. 'pff choi, kun jij de afstands bedienig van hem aan mij geven dan kan ik hem even uit zetten of op pauze.' mompel ik geergert. terwijl ik aan mijn ijsje lik kijk ik naar choi.

'hahah, dat zou jij wel willen he?' zei ik en rende naar de auto toe. de vader van lucy volgde ons. ik opende met lucy in mijn handen de achter deur van de auto ik wilde lucy er in leggen maar viel zelf voorover en belande boven op lucy in de auto. 'he... dit loopt wel heel anders. maar misschien iets voor later.' zei ik beschaamt en mijn wangetjes lichte een beetje rood op. ik hing verder naar voren en gaf lucy een kus op haar mond. heel even streel ik over haar lichaam heen. 'vanaf hier heb ik prachtig inkijk op je goddelijke borsten.' fluisterde ik en voelde me steeds verlegener worden. langsaam ging ik weer van lucy af en stak mijn hand uit om haar overeind te helpen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'oi lola,' zei ik na een tijdje. 'mag ik nog een drankje. zoon gemixt drankje.' zei ik en keek lief naar lola met een flirty blik. ik schoof mijn legen glas naar lola toe over de bar heen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 19:06

Anne

'ik vind jouw wel wat vijner. je doet zo voorzichtig en lief vergeleken met die oude vrouw.' zei hij neutraal maar complementerent. Ik begon te blozen, 'Bedankt mijne here. Ik zal alles voor u doen, En zoals u dat wilt.' Zei ik en me wangen werden weer rood. Ik pakte een kleding stuk uit de kast en ondergoed. Ik gaf zonder na denken de onderbroek aan SEtto en draaide me om. In de hoop dat hij die zelf zou aantrekken 'anne, hoe voeld sex.' vroeg hij uit het niets. 'heb jij ooit sex gehad?' vroeg hij nogmaals. Ik werd rood. 'Nee, Mijne here ik heb nog nooit seks gehad dus weet er ook niks van af' Zei ik, Hier had ik geen probleem mee praten over sex. Maar ik had er gewoon heel weinig ervaring mee. 'Wie is Jay als ik vragen mag'?' Vroeg ik '' Shit een maid mag geen vragen stellen of haar mening geven of tegen de Here in gaan'' dacht ik en zei onmiddelijk sorru

Allen Walker

'sorry maar ik kon het niet laten.' zei hij grijnsend. . 'jij speelde zo veel met me onze eerste ontmoeting.' Ik grijnsde terug. 'Dat geeft je nog niet de recht om me te humpen' Zei ik grommend maar wel met een grim op me gezicht. Hij was met de klauw aan het spelen bij zijn kruis. Ik onstande mijn lichaam omdat ik niet verwachten dat hij ineensozu uit halen. Maar dat had ik mis, ineens gilde hij en zette de klauw in mijn borst. Mijn lichaam was ontspannen waardoor de klap heel hard aan kwam. DE lcuht uit me longen werden er uitgeslagen en ik voelde hoe ze dicht klopte. MEt korte krachtige ademhalingen probeerde ol weer licht in mijn langen te krijgen. Het bloed druipte over mijn borstkas naar beneden. 'aargh' kreunde ik 'Run uungff you unfg basterd' Zei ik tussen de ademhalingen door. Ik kroop inmekaar en en viel op de grond.

Yaden

Ik keek uit het raam.

Jay/James

'pff choi, kun jij de afstands bedienig van hem aan mij geven dan kan ik hem even uit zetten of op pauze.' vroeg Angels zuchtend. Ik keek haar aan 'Kon dat maar' Zei ik en begon te lachen. 'Heb drie jaar met hem gewerkt en de enige manier om hem rustig te krijgen is hem nergeren' Zei ik een zat weer aan me haar.

Big B was bij Yuli aangekomen 'hihi, welke maten heb jij? of moet ik ze even voor je opmeten?' vroeg ze. Big B keek hem aan en lied haar over zijn borstkas wrijven. Ze gleed naar zijn broek toe. 'I didnt understand a freaking word for what you sad' Zei hij en begon te lachen. Ik had het gehoord en vertaalde het voor hem. Big B begon nog harder te lachen 'You can do that for the B-day party whitin 1 weeks for Daniël' Zei hij, Ik keek hem boos aan 'Shut up' Siste ik naar hem. 'You didn't tell them' Vroeg hij verbaast 'No..' Siste ik 'I know you do not want to celebrate your birthday, but not saying to anyone that is your birthday.. Daniël.. We love you and.. and we are glad that you were born. Without your happyness and crazyness my life would be dark and boring' Zei Big B serieus. 'Just shut up' Gromde ik. Ik wilde het echt niet vieren. Ookal was het niet me officiele verjaardag maar de gene waarop ik het vroeger met fans vierde. 'Daniël Choi we are going too have a party like two years ago. That why im here' Zei hij en sprong weer weg. Ik keek naar de grond. kon hem wel slaan.

Drake

Ik kleedde me om en had geen aandacht voor mellanie. Dat ze stond de kijken had ik ook niet door. ik was heel snel klaar met omkleden. me make-up liet ik zitten. toen ik klaar was hoorde ik Mellanie iets zeggen 'nog bedankt dat je me hielp met me jurkje. had het echt niet aan iemand anders durven vragen. zoals de crew of-f.... jay.' zei ze verlegen. Ik keek haar aan 'Well.. Het ging niet helemal zoals geplant. Ik kleedde je letterlijk helemaal uit' Zei ik en glimlachte breed. 'Kom we gaan naar de kantine Jay smste net dat we daar een eisje kunne eten' Zei ik en liep de deur uit naar de kantine toe. Ik volgde de crew anders wist ik de weg echt niet. We waren op tijd benede gekomen en Jay vertelde net dat hij met de meiden wilde spreken. Ik bleef op een afstandje kijken en had me eisje.

De jongen die ik niet binnen had zien komen sprong alle kante op. Toen hij over de B-day van Jay begon of daniël WAnt blijkbaar noemde hij Jay, Daniël wat ik echt raar vond. Voelde ik me best achter gesteld dat hij dat nooit verteld had dat bij binnen nu en twee weken jarig zou zijn.

Lucy

ik gilde blij toen hij rende 'Yuu yuu' gilde ik/ Toen hij de deur deed en me er in wilde liggen viel hij boven op me 'he... dit loopt wel heel anders. maar misschien iets voor later.' zei hij. Me vader liep achter hem langs en begon te lachen 'Word mijn engeltje nu al volwassen. Hey Yu doe dat is niet zo in het openbaar' Zei hij blij en liep gewoon door naar de auto. 'vanaf hier heb ik prachtig inkijk op je goddelijke borsten.' zei hij en zijn wangentjes werden roze 'Dat is al de tweede keer dat je dat zegt' Zei ik lachend. 'En deze goddelijke borstjes zijn helemaal van jou' ik pakte zijn hand beed en legde hem op een borst en begon te lachen.

Lola -

Tayoni vroeg om een andere mix. 'Tayoni, Je bent te jong voor zin drankje' Zei ik maar maakte toch het drankje aan en schoof die naar Tayoni toe. De beker die hij daarvoor gebruik had ging ik afwassen. hjet was super rustig in het cafe.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 20:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
''eeeeh wat zij hij nou!! moet ik meneer choi's lichaam opnemen. bedoelt hij dat met voor daniel? hihi dat zal ik graag willen.'' ik glimlachte en legde een hand op zijn schoot. ik keek flirtent naar de jongen.

'Word mijn engeltje nu al volwassen. Hey Yu doe dat is niet zo in het openbaar' Zei de vader van lucy blij. ik lachte op zijn reactie. en schaamde me een beetje. ''lekkere eerste indruk maak ik zeg.'' 'Dat is al de tweede keer dat je dat zegt' Zei lucy lachend. ik streel even door mijn haar heen en keek haar weer aan. 'En deze goddelijke borstjes zijn helemaal van jou' lucy pakte plots mijn hand beed en legde hem op een borst ik werd nog roder van kleur en schrok een beetje hierdoor tilde ik mezelf op maar stote met mijn hoofd tegen het dak van de auto aan. 'auw.' zei ik en aaide over mijn hoofd heen met mijn vrije hand. 'het is dat we nu in een auto zitten anders had ik je billekoek gegeven.' zei ik speels en trok mijn hand weer weg van lucy haar borst. ik kroop weer uit de auto en stak mijn hand uit naar lucy. 'blijf je achterin of kom je naast me zitten?' vroeg ik uitdagend.

'Run uungff you unfg basterd' zei allen en ik schrok en probeerde de gang uit te rennen zoals hij zij. vuk... volgens mij ben ik verkeert gelopen. ik rende verder en kam in een kamer uit. ik keek rond en zag een meisje op een bed liggen. '(twin naam van mijsje)?' zei ik verbaast.

'hey ik ben al lang achtien hoor.' fluisterde ik. ik zag dat lola toch het drankje ging maken. ik glimlach liefjes naar lola. 'he, we zouden zamen wel en restaurand kunnen beginnen.' zei ik tegen lola en glimlachte.

'hihi, agh zo erg was het eigenlijk niet toch? hihi,' giegelde ik zachtjes. 'je mag mij wel vaker helpen met jurkjes uit trekken.' zei ik een beetje flirterig. en knipoogte naar drake. ik liep met hem mee en probeerde naast hem te lopen. ik pakte een ijsje en ging naast drake staan/zitten. 'verjaardag? hoe veren jullie verjaardagen?' vroeg ik aan drake alsof ik niet wist wat het was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik pakte mijn mobieltje en maakte een selfie met de jack aan van lay. ik verstuurde de foto naar hem met de tekst: 'i miss you so mutch bud even though you're so far away, it's fiels like you are next to me.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'zo zo een geheime verjaardags feestje he. en hoe oud word dit jongetje dan als je het al geen tijden meer geviert heb?' ik pakte zijn wangetje vast en trok het heen en weer. '8?'

anne zij dat ze nog niet gevreen had en dat ze er dus ook niets over kon vertellen. 'owh oke...' zei ik een beetje teleur gestelt. plots vroeg anne wat aan mij. dit was ik zeker niet gewent en het liefste snouwde ik dan de butlers af maar anne was anders. zij voelde meer aan als... als een verloren zusje. 'het geeft niet anne.' zei ik neutraal. 'volgens mij zij ik james. james is een vriend van school. hij zou langs komen en hopelijk blijft hij slapen. zou je voor ons willen koken? een lekker dinnee met voor hoofd en na gerecht?' vroeg ik aardig. en ik glimlachte. anne gooide een onderbroek naar me toe. ik ving hem op en onbewust trok ik hem aan. ik trok een nette bloes aan. 'anne? zou je de knopen willen dicht maken?' vroeg ik terwijl ik met een openbloes in mijn ondergoed naar anne keek.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 21:30

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

*krijgt sms maar leest nog niet*

Anne

'volgens mij zij ik james. james is een vriend van school. hij zou langs komen en hopelijk blijft hij slapen. zou je voor ons willen koken? een lekker dinnee met voor hoofd en na gerecht?' Ik keek op 'Sorry my fout, Maar is goed natuurlijk kook ik voor jullie' Zei ik blij en kon wel een rondje springen koken was het het leukste wat er was. Toen ik me omdraaiden was ik vergeten dat Setto misschien nog naakt zou staan. Maar gelukkig was hetn ie zo hij had al een bloesje aan. Blij keek ik hem aan. Op het moment dat ik oogcontact maakte keek ik weg ''Shit oogcontact mog ook niet. Waarom maak ik zo veel fouten.''. . 'anne? zou je de knopen willen dicht maken?' VRoeg hij. Ik knikte en deed voorzichtig al zijn knoopjes dicht. Toen ik weer op keek zag ik dat zijn haren prikte in zijn ogen. ik ging op mijn tenen staan en plukte de haartjes uit zijn ogen. hierna zocht ik een bijpassende boek en gaf die aan Setto 'Als ik u riemaan moet doen moet ik het maar zeggen' Zei ik

Twins

Het meisje lag op een bed toen plots een jongen binnen gerent kwam. Ze hoorde haar naam en keek op. 'delle' Zei ze schor en wilde recht overeind gaan zitten 'Delle *kuch kuch*' Ze kon bijna niet praten en over haar wang rolde een traan 'De delle' Ze probeerde op te staan maar haar lichaam was te zwak 'w w wat' haar stem trilde heftig net als haar lichaam 'doe' Der rolde nog een traan over haar wang 'je'.... Ze zachte door de hand waar ze op leunde en viel bijna uit bed 'Hier' het laaste woord kwam er uit met een kuch,

Allen Walker

Ik voelde hoe het bloed uit mijn lichaam stroomde. het zou zeker neit veel zijn want er waren maar 3 sneeien en zeker niet diep. Maar het deed zeer.

Yaden

*kijkt*

Jay/James

Yuli legde een hand op Big B's schoot hij keek haar aan 'Girl stop playing I have a girlfriend' Zei hij ineens serieus. Ik begon hard te lache 'Please Bee Don't lie!' ZEi ik lachend. 'zo zo een geheime verjaardags feestje he. en hoe oud word dit jongetje dan als je het al geen tijden meer geviert heb?' angel pakte mijn wang vast beed en trok het heen en weer dit deed best wel pijn dus ik pakte uit wanhoop haar hand beed. '8?' 'Stop stop je doet me wang pijn' Zei ik. 'hehe als ik alle verjaardagen tel dan is het rond de 13' Ging ik op haar grap in. 'Misshcien zelf maar 12' Big B sprong omhoog ne kwam er bij staan. Bij bleef wegen 'What did she say eheh Danieeeeel' Ik keek hem aan Ik vertaalde in het kort wat angel zei. Dit deed ik niet met een glimlach meer ligt geirriteerd 'Oh its not a sercet. Last year there were around the 5000 fans on his B-day party, And after that there were around the 100 Idols mabye more.' Zei hij. 'So its not a sercet. I think this year there will be around the 7000 fans' Hij sprong blij rond 'WHUT WHY DIDN"T I KNOW IT' Siste k boos naar hem. 'Its on vrijday over two weeks so come and visit or party. He will be the DJ toghter with me' Gilde Big B blij. 'Okey dat is wel leuk om te doen. DJ zijn' Zei ik opgelucht. 'Oh en ik word officeel 22'. Dit vertaalde ik ook voor Big B die ineens heel boos keek 'Bro you become 23' Zei hij, Ik knikte van jah 'Yes in korea i Become 23. Because they have a diffrect way of counting you age. But here im 22'.

Ik zag dat mellanie en drake op het muurtje zaten. Ik leip naar hun toe om van Angel en Big B weg te komen. en kwam bij hun zitten. Ik hoorde net nog dat Drake het over verjaardagen had.

Drake

Ik nergeerde Mellanietoen ze verder ging over het jurkje. ik zuchte diep en liep gewoon door. 'verjaardag? hoe veren jullie verjaardagen?' vroeg ze. Ik haalde me schouders op 'Eigenlijk alleen met me oma' Zei ik kort af. Jay kwam bij ons zitten ik keek hem boos aan. 'Waarom niet hij je daniel en waarom heb je nooit vertelt van je verjaardag' Gromde ik boos naar hem. Ik voelde me echt geraakt dat hij dat nooit verteld had.

Lucy

ik begon te lachen ''yu je moest eens weten hoevee ik van je hield'' Ik pakte zijn hand beed en leid me omhoog trekken. toen we weer buiten de auto stondnen aaide ik over zin bol heen 'Yuu doe je zelf geen pijn' Zei ik en gaf een kusje op zijn voorhoofd ik moest wel op me tenen staan anders kon ik ern iet bij.
'Natuurlijk kom i naar je zitten. Ik ging bij de deur staan als een prinssesje 'Dinaar doe mijn deur open' Zei ik en keek heel serieus

Lola -

ik bukte voorover oten tayoni zei dat hij al achttien was 'Voor mix dranken met je 21 zijn' Zei ik en glimlachte lief. 'he, we zouden zamen wel en restaurand kunnen beginnen.' Ik kek op hoe wist hij wat mijn droom was. 'hmm jah zou wel tof zijn' Zei ik droog,

Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 21:53

ik schrok en rende naar haar toe. oh, oh wat is er met je gebeurt!!?' zei ik geschrokken en hield haar vast. ik trok haar omhoog en ging met haar op de grond zitten terwijl ik haar hoofd tegen mij aan deed. 'zeg me dat alles een leuge was en dat je van me houd...' zeg ik bijna huilend terwijl ik haar ogen brobeerde aan te kijken.

ik trok mijn broek aan en knopte mijn knoop vast en deed mijn rits dicht. ik kon de riem wel dicht maken maar meestalniet open. anne had al mijn knoopjes dicht gemaakt en ik trok wat sokken aan. anne ik ben in de bibliotheek. je kunt al beginnen in de keuken. zei ik neutraal en liep mijn kamer uit zonder op het bed te kijken.

ik stond in de bieb en pakte een interesant boek. ik lied mezelf neer ploffen op de grond en opende het boek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*licht op bed*

'lola? mag ik please zoon drankje?' vroeg ik en probeerde lief te kijken. 'hehe ja lijkt me ook wel tof. vooral om mijn vaders droom over te nemen. helaas heeft hij het zelf nooit kunnen berijken. ik keek een beetje sip voor me uit.

'haahaha, ga niet overdrijven he!' zei ik en stapte de auto in ik maakte van binnen in de deur open voor lucy. 'kom maar schoonheid.' zei ik en gaf een knipoogje. 'vind je het leuk om over morgen te komen kijken naar de wedstrijd? en misschien ondmoet je me opa nog. ik zou je ooknog mijn huis kunnen laten zien.' zei ik en starte de auto. ik reed achteruit en reed de gagasje uit opweg naar de winkeltjes toe. daar parkeerde ik de auto en stapte weer uit. ik deed lucy haar deur open. 'kom voordat ze dicht gaan.' zei ik vluch.

langsamerhand voelde ik me weer meer genegeert. ik trok mijn schouders weer een beedje bij elkaar en pakte mijn eleboog vast. 'dus je viert het niet met je ouders of andere familie leden?' vroeg ik onzeker. jay kwam er ook bij en drake ging tekeer tegen hem. ik hield drake even vast. drake! stop please, hij heeft er vast een rede voor.' zei ik bescherment.

'awh...' zei ik toen de jongen van me weg liep en zij dat hij al een vriendin had. ''ik heb toch ook een vriendje....'' 'ammh meiden zullen we gaan het word steets later?' eam eam liep met mij mee net zoals angel. 'rose ga je ook mee?' vroeg ik toen ze nog bleef staan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'eeeh, sorry i..ik had met mel af gesproken. will en ik gaan bij mellanie logeren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'ja is goed. choooooi!!! bedankt voor het ijsje <3!' riep ik nog even na.

ik lied choi los en hij liep naar die zwart harige jongen toe. yuli vroeg of ik mee kwam naar huis de dorm. 'ja is goed. ik krijg al honger.' ik loo achter yuli aan. ''pfff wat een druk jong!''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 22:23

Anne

Ik knikte en rende naar de keuke om eten klaar te maken

Twins

ze kroop tegen delle aan en greep hem beet 'Delle' Zei ze en haar stem was zacht. 'Ik heb nooit tegen je gelogen, De enige keer was die keer met die foto' Zei ze zacht. ze keek op naar Delle's ogen met een trillende hand pakte ze zijn gezicht beed. 'Delle ga hier weg.' Ze kuchte langs haar lippen liep een klein straaltje bloed.

Allen Walker

*knock out*

Yaden

*kijkt*

Jay/James

choooooi!!! bedankt voor het ijsje <3!' riep eameam nog even na. 'Geen dank meid' Zei ik blij. Der wa niks mooier dan iemand blij maken.
*lees Drake*

Ik knikte toen maikel dat uitlegde. ' tjah, Die kant kennen ze nog niet van mij' Zei ik lachend. ik keek op mijn horloge en Big B kwam aangelopen. 'Lets go' Zei hij en trok me mee naar buiten.

Drake

'nope'antwoorde ik kort op haar vraag. Mellanie pakte me pas vast 'Jees mellanie laat me los' Gromde ik Jay keek me aan 'Klopt ik heb vele namen. Lee joon choi is mij officele koreaanse doop naam. James Daniel Choi is mijn Engels naam JAy is mijn acternaam en Daniel mijn DJ naam En zo heb ik er nog meer' legde Jay uit. Ik keek hem verbaast aan 'Zo veel' Zei ik zacht. en keek weg. 'Jaah en hij heet ook Bingu' Hoorde ik een stem achter ons zeggen. Ik keek op en keek recht in de ogen van maikel. daarna keek ik naar Jay dat laat hij toch niet zomaar zeggen. Maar toen ik keek zag ik dat Jay breed glimlachte naar hem. 'Hoezo bingu' vroeg ik verbaast en snapte niet ''waarom Jay daarom moest lachen... Of James of daniel of Hoe die gast ook heten mog''. 'omdat hij zo onhandig is en speels. Hij gaat gerust nog in de sleeptuin spelen als idereen serieus binnen aan het praten is' Zei maikel 'De fans hebben hem zo genoemt.'

Lucy

Ik schudde blij dat ik graag mee ging. Toen we een tijdje onderweg waren begon i kte knikkte bollen en viel in slaap.

Lola -

'Kijk voor je yoni' Zei ik en glimlachte lief en wees naar een mix drankje. 'hehe ja lijkt me ook wel tof. vooral om mijn vaders droom over te nemen. helaas heeft hij het zelf nooit kunnen berijken. vertelde Tayoni. Ik keek hem aan 'Wil je dan kok worden? of echt de baas' VRoeg ik ineens klonk mijn stem heel serieus. Een eigen Restaurant of cafe leek me zo leuk.

Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 22:26

'yeah!' zei ik toen ik het drankje voor me zag. ik pakte het aan en dronk met een riedje een paar slokken van het drankje. 'ik wil de beste shefkok zijn van mijn eigen restaurand!!' schreeuwde ik bijna zelf verzekert en balde mijn vuist omhoog. 'en wat wil jij zijn?' vroeg ik aan lola.

'lucy?' zei ik en zag dat ze in slaap gevallen was. ik blies in haar oor en gaf haar een kus op haar wang. engeltje word je wakker?' zei ik en kietelde haar vervolgens in haar buikje.

ik schrok van drake en lied hem los. ik draaide me van hem af en keek naar de grond. ik pakte mijn arm nog steviger vast en beed op mijn lip. ik luisterde naar het gesprek maar reageerde verder niet. ik stond ook op en lied drake achter op de bank. ik liep achter jay aan. 'is dat een...(noemt voledige naam op van dure auto)?' vroeg ik aan jay. rose liep naast me en keek met grote ogen naar de auto van jay.

ik keek geschrokken en keek naar haar. 'neeeeh neeeh alsjeblieft. blijf bij mee ga met me mee! ik kan niet zonder jouw!!!' schreeuwde ik. ik tilde haar op en keek om me heen. ik zag een open raam en sprong met haar in mijn armen door het raam heen. ik knielde even neer van het gewicht. ik rende naar het school gebouw toe. maar halverwegen viel ik neer omdat mijn spieren het niet langer aan konde. 'please please, als jij dood gaat ga ik met je mee.' zei ik en een traan drupte op haar wang. met moeite probeerde ik op te staan en rende naar de school. de school had een soort van minie ziekenhuis.

'mevrouw lotken!!! help help!!!' schreeuwde ik. de vrouw kwam aan gelopen en schrok ook. ze pakte een doosje en knielde bij me neer. ik hield haar hoofd stefig tegen mij aan mijn lichaam trilde en ik voelde dat ik teveel gerent en gedaan had. 'i..ik ga met je mee als je mij verlaat.' fluisterde ik in haar oor.

Laatst aangepast door mellodey op do aug 14 2014, 22:42; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 22:41

Anne

*kookt*

Twins

Allen Walker

*knock out*

Yaden

*kijkt*
Jay/James

ik knikte 'Jap dat een BMw I8 nieuwste unike uitgaven'

Drake

Ik liep achter Jay aan. Maar zag dat hij bij een autp stond. hijvertelde dat hij meer dure autos had en dat zelf de cabrio van hem was. ik zuchte en liep was van alle famous mensjes gewoon aar de bus halte. toen ik daar alleen stond te wachten kwam er ineens een meisje naar me toe en vroeg of ik beroemt was Ze vertelde dat ik er zo knap e naantrekkelij uit zag. Ik keek haar verbaast aan normaal deed nooit iemand dat.. zou het door die make-up komen Het voelde goed ome een complimentje van een vreemde te krijgen.

Lucy

Ik merkte niet wat Yu deed i kwas zo moe dat ik diep in slaap was. Tot we remde en ik twee vingers in mij zij voelde ik sprong op en begon te lachen 'nouhouyuu ik droomde net zo fijn' zei ik en keek uit het raam Oh we zijn er, Ik sprong blijuit de auto en rende naar de mobiel zaak.

Lola -

'hoofd serveerster van mijn eingen restaurant, Ik vind het geweldig om mense te bedienen en ze blij te maken' Zei ik maar toen ik doorkreeg dat ik net mijn droom vertelde. hield ik snel mijn hand voor me mond en keek beschaamd naar Tayoni.

Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 22:48

'mmmh jammer dat het niet de limited uitgaven is. ik had graag een andere kleur auto van die verzie gezien.' zei ik teleur gestelt. ik keek naar drake die bij de bushalte stond. ''ik voel me zo schuldig. maar hij heeft mij ook vaak zat laten stikken.''

ik bleef plakken bij de winkel er naast. ik drukte mijn hoofd tegen de dichte winkel aan. 'awwwwhh ze zien er zo gaaf uit. ik wil ze zo graag. waarom is hij dicht!!!!' zei ik smekent. ik was lucy even vergeten en keek naar de snakebits

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'kwaaaah' gilde ik. 'mel zeg niet dat jij ok zoon auto hebt!!!!' gilde ik bijna.
'eemmmh, nou eignlijk....' zei mellanie geschrokken en twijvelend. 'melll!!! heb je ook zoon auto?' vroeg ik nog verbaaster. 'neeh maar mijn oudste neef wel. alleen hij rijd er nooit in en zij eens dat hij hem bewaarde voor iemands verjaardag.' zei mellanie en ze tikte cute tegen 2 wijsvingertjes aan.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 22:59

Jay/James

Kom je big B zei ik en luisterde half naar haar verhaal/ 'Tjah sommige mensen moeten wel werken voor dat ze iets kunnen krijgen' Zei ik heel zacht en stapte in de auto. Ik had al door dat Rose met Mellanie mee gingen en voor 3 was er geen plaats. Ik winkte dat Big B in moest stappen. De deed ij toen ik de auto starte klonk er ineens harde muziek. Het was eeen van de mixe die we samen gemaakt haddden, automatisch begonnen we beide mee te zingen.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 23:14

'mel zullen we dan maar een taxy bellen aan gezien en geen enkele leuke jonge ons wild of kan mee nemen.' ik zei dit op ene vrij lullige toon. 'zoon dure auto is mooi maar je kan er geen zak mee!' zei ik bitchi en pakte mellanie haar hand vast. ik trok haar mee en stak mijn tong uit naar meneer choi.

oi, meidenwillen jullie een lift? vroeg wil en swaaide met een sleutel terwijl hij voor een volkswagen golf stond. de auto had een mooie achtervleugel en glimmende velgen. ik keek blij op en rende met mellanie naar willem toe. 'oh wil je bent zo geweldig!!' zei ik en we stapte in de auto. will reed naast de auto van choi en winkte geslaagt naar jay. 'kijk zo pak je meisjes in.' zei will en knipoogte nog een keer. wil stopte langs een bushokje. 'oi, drakey stap maar in hoor. ik heb plek zat.' vroeg willem aan drake.

(voor uit in de tijd)
we waren bij mellanie aan gekomen haar tuin was erg groot maar niet groter dan die van haar overbuurjongen die was echt gigantisch. ik huppelde achter haar aan met will. eenmaal binnen hingen we de jassen op. willem wilde graag douche en mellanie zij dat dat geen probleem was. ze lied will een prive logeer kamer zien. ze vertelde dat er een bijbehorende badkamer in zat en in de kast wat kleding die hij kon lenen als pyama. niet dat hij een pyama droeg maar het was wel zo netjes als je een jogingbroek aan had in zoon duur huis. verwonderent liep ik weer met mellanie mee die haar kamer wilde laten zien. haar kamer was het grootste van allemaal. ze had zelfs een inloop kast en een eigen make-up tafel. in haar badkamer had ze zelfs een bubbelmasage bad en een inloop douche. mellanie schopte ruw haar schoenen uit in de hoek tegen de kast aan. ze ging op haar 3 persoons bed liggen en drukte haar gezicht in haar kussen. ik schok lichtjes en voelde dat er wat aan de hand was. 'mell? gaat het over die auto? en wat meneer choi zij over geld en verdienen?' vroeg ik troostent. (lees mel)

ik keek naar choi en voelde me erg gebroken van binnen. rose pakte mijn hand vast en deed ene beetje on aardig
tegen jay. ze trok mij mee. ik nekeerde de broem geluid van de auto en liep met rose mee.

(voor uit in de tijd)
ik lag op bed en roos vroeg iets aan mij. ik mompelde ja. ik tilde me hoofd op en ging recht op zitten. 'wat ik zei over die auto van mijn neef... die au..to was niet voor mij bedoeld... m-maar maar voor mijn broer.' ik beed op mijn lip en een traan rolde over mijn wang heen. 'waarom denk iedereen dat ik een verwent meisje ben die alles krijgt wat ze wilt!!!' schreeuwde ik hopeloos. rose omarmde me. 'hey!! dat ben je niet oke!!' zei rose troostent. 'laat die stomme jongens in hun dure auto rijden. als ze eenmaal in hun voortuig stappen vergeten ze het belangrijkste altijd. en dat zijn hun vriendinetjes.' zei roos tegen mij en aaide over mijn rug heen. 'sinds ik hier woon weet ik niet eens waar mijn broer is. ik heb hem sinds die dag niet meer gezien.' zei ik snikkent en lied me trosten door rose.

Laatst aangepast door mellodey op do aug 14 2014, 23:32; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Emptydo aug 14 2014, 23:26

Jay/James

Ik zette de radio uit toen ik hoorde wat Rose zei 'Je kan er meer mee dan jij denkt rose. Maar er passen maar vier mensen in en aanzien ik er meer tel' Gromde ik kil terug. 'kijk zo pak je meisjes in.' zei willem. 'Daar heb ik geen auto voor nodig' Antwoorde ik droog. Toen Drake willem afkeurde begon ik hard te lachen. 'Let's go bee' Zei ik en reed op me dooie gemakt door.

Drake

Willem stopte en vroeg of ik mee ging 'Flikker toch of schijnheilig mensjes' Gromde ik. Achter de auto van willem kwam de bus al een, ik lieg en pakte de bus.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 47 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 47 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 46, 47, 48 ... 57 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: