Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di jun 10 2014, 22:00
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'umh we kunnen ook wat anders gaan doen.' zeg ik verlegen. ik kom weer naast haar staan en loop verder aan haar zijde. 'umh, i-ik heb een broek, maar hij is een beetje stuk. er zit een schurn in. en ik heb gehoord dat jij erg handig bent in het naaien van dingen...' iks schik even van mijn eigen zin. 'eeeh handig bent met naalt en draad.' verbeterde ik mezelf. zou je mijn broek willen maken?' ik kijk verlegen van lucy naar de grond en weer terug naar lucy.
'h-hij licht in mijn kamer. j-je mag er naar kijken als j-je denkt dat je hem kan maken.' zeg ik een beetje stotterent. terwijl ik naar lucy brobeer te blijven kijken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik krijg lichte pret oogjes en zodra ik verlegen glimlag werden mijn ogen wat smaller. 'jah nog steets meer jongens nodig zei die brief.' zeg ik stoer glimlagent. 'lola heb je zin om vanavond met mij naar de film te gaan? om misschien. ehu, meer herineringen op te halen van vroeger. of... te verbeteren.' zeg ik twijvelend. terwijl ik door mijn haar streel. op mijn schoot licht een klein boekje met tekst. ''hoofdstuk 12, hoe voelen vlinders aan: stap 10 vraag haar mee naar de film,''las ik nog een keer in mijn hoofd uit het boekje.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie eindelijk ik was op school. ik vriemel wat aan mijn korte rokje en tre hem naar beneden zodat hij niet zo hoog zat. ''owh waarom moest ik dit ookalweer aan. omdat oom zegt dat het bedrijf dat wilt?'' ik trek ook mijn en een beetje omhoog zodat je mijn borsten niet zo heel erg zag. ''waarom trok ik van die korte dingen aan en al helemaal naar school.... ik had dit niet moeten doen.'' in het gangpat zie ik jay staan. ''gelukkig ben ik nog niet zo bekent. zit nog maar een weekje bij die meiden groep. en pas volgende week gaan ze mij aankondigen in een tv programma.'' ik glunder bij het zien van jay.''jaah daar is hij hihi.'' ik ren op hem af en omarm hem van achteren terwijl ik speels op zijn rug spring. 'hoooo~i' zeg ik vrolijk. maar niet wetend dat hij aan het bellen was.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 12:55
Ineens sprong er iemand op me rug Ik voelde aan het gewicht dat het Mellanie was. Gelukkig was Lay al klaar met vertellen over zijn eerste MV shoot dus toen Mellanie op me rug sprong deed ik net mijn mobiel weg. 'hey hey melmel' Zei ik lief en metmijn handen ging ik door haar haar heen. Aangezien ze op me rug zat kon ze het niet meteen weer goed doen. Ze zachte een klein beetje omhoog. Met mijn beide handen ondersteunde ik haar snel zodat ze niet zou vallen. Ik voelde dat ze een veelste kort rokje aan had 'heb jeje weer zo koud aangekleed mell?' In de tussentijd draaide ik speel een paar rondjes
'oh jah ik kan goed naaien' zei ik lachend toen Yu heel verlgen over zijn broek begon. 'Maar ik ga lever naar de klas en Minako ze moet me echt over Lay vertellen.' Zei ik terwijl ik al vooruit liep. 'Ik wil best een keertje je broek maken hoor.' Riep ik nog snel.
'Mee naar de bios?...Ik heb eigenlijk geen geld. sorry setto Ik zou het heel gezellig vinden om weer eens wat samen te doen maar heb gewoon geen geld of tijd.' zei ik en je kon in mijn stem de terleurstelling horen.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 20:32
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ''gaan meiden echt anderhalf uur lang over een jongen praten?'' dacht ik terwijl ik met een wtf gezicht keek. ik stop een sigaret in mijn mond en blijf buiten de school staan. 'tot het 2de uur dan maar.' zeg ik met mijn sigaret in mijn mond terwijl ik swaai. mijn kamergenoot komt bij mij staan. 'en heb je het al gevraagt aan haar?' vroeg hij aan mij. 'nee nog niet. komt nog wel tijdens ene pauze ofzoiets.' zeg ik mompelent terug met een sigaret in mijn mond. 'yu?! het is vanavond al he!' zegt mijn kamergenooit terug van verbazing. 'weet ik weet ik.' zeg ik herhaalt.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'hey, wat dacht jij nou?' zei ik en glimlagte vrolijk. 'ik betaal.' zei ik speels. 'we kunnen je broertje toch ook me nemen?' zei ik serieuser
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik liep naar de klas en kwam langs de aanwezigheids bord. ''he ba onze leraar is ziek. en nu? pfff zeker weer eens 1,5 uur niks doen.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik shok de gangen in en zag dat lola met setto stond te praten.''grr blijf van haar af seth.'' dacht ik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hihihahah,' giegelde ik toen hij met mij rondjes draaide. 'a-agh ja.' zei ik en glimlachte lief met mijn ogen dicht. ''had ik een keus dan?''
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 20:39
Ik hoorde Lucy gillen dat we 1,5 uur vrij hadden 'hoorje dat Melmel volgens mij is de docent ziek.' nog met mellanie op mijn rug liep ik naar het bord toe... 'Iewl hij is echt ziek.'.. ik staarde naar het bord 'h melmel zullen we de oefenruimte in gaan?'
Ik rende door de gangen en kwam Minako tegen bij het aanwezigheids bord. 'MINA MINA laat die foto zien van Lay en vertel me wat zei hij gister avond en en' ik kon me mond niet dichthouden en gilde alles door de gangen heen. 'We hebben niet toch 1.5 uur om er over te praten'
'Dat zou Luhan zeker leuk vinden'Zei ik met een glimlach op mijn gezicht. ik kon wel een gat in de lucht springen. het lijkt me zoo leuk om met setto weer eens uit te gaan.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 21:17
[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'yu, ik heb soms het gevoel dat willy niet helemaal meer werkt zoals het hoort.' hoor ik mijn komergenoot nogal sip vertellen. 'heb je zelf reanimeren al gebrobeert?' vroeg ik een beetje glimlagend van de blotse stelling. ik haalde de sigaret uit mijn mond en blies de rook uit. 'ja zelfs dat werkt niet!' zei hij fluisterend terug. ik kijk even raar op en denk diep na. ''uh wat heeft hij anders dan normaal? hij is gek op meiden en krijgt geen stijve van mij onder de douche. deeld redelijk vaak het bed met meiden als ik slaap en tja... wat nog meer.'' ik streel met mijn hand door mijn haar heen. ''pillen dat is het!'' 'oi heb je al in de bijsluiter van die vernieuwde pillen gekeken?' vroeg ik serieus maar toch met een grinnekje. 'yu! effe serieus die mevrouw zij dat die pillen het zelfde waren dan voorheen.' hij kijkt om zig heen en daarna weer naar mij. 'het is erg genant als je een meisje in bed hebt liggen die zin heeft en jij zelf geen stijfe krijgt.' fluisterde hij naar mij. 'als ik jouw was zou i effe dat boekje lezen.' zei ik giegelend terug.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik glimlagte van de reactie die lola gaf. ''die emotue wil ik ook leren. is dat genot of is dat....'' 'hoelaat wil je af spreken? en op welke plek?' vroeg ik netjes met een glimlag op mijn gezicht. ik ontweek even haar ogen en glimlagte anders.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'ik heb de foto nog niet gezien mijn mobiel liep vast!!' schreeuwde ik terug. ik haalde mijn mobiel van het slot en zocht de wifi op. 'jaa jaaah kom op wifi!!!' zei ik terwijl ik mijn mobiel in de lucht hield. 'jaaah ik heb berijk!' snel ging ik naar mijn berichtjes toe. 'kijk kijk!!! klik' ik duwde mijn mobiel onder haar snuffert.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'minako? waar is drake?' vroeg ik aan de gillende meisje. ik stond met mijn armen over elkaar heen. en bekeek ze alsof ze gek waren.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik sloeg me armen helemaal over de schouders heen van jay en kietelde hem in zijn buik. ''hij is toch gespierder dan ik dacht. hihi, wat een mooi lichaam.'' ik zat nogsteets op zijn rug en maakte er ene loletje van. 'melmel zullen we de oefenruimte in gaan?' vroeg jay. ''oevenruimte? wat is hij met mij vanplan?*winkwink*'' ik begon lichtjes te blozen. 'is goed' zei ik verlegen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 21:30
'hey hey hey jij niet kietelen hahaha' zei ik terwijl ik lachte en mijn spieren aan spande. Ik liep de trap op naar de oefenruimte. En zatte haar op de stoel neer. 'Kan je helpe met dit nummer beter krijgen. Eignelijk wil ik dit straks met setto opnemen voor mijn channel. Maar het moet perfect zijn.' Zei ik en keek haar met straalden ogen aan.( nummer maar dan nog zonder de gitaat omdat Setto die moet gaan doen voor de opnamens) Ik pakte de microfoon beet en begon te zingen
'Wat een schatje, Maar hij lijkt wel een beetje gay. Maar dat maakt hem zo schattug. Je mag van geluk spreken dat je met zun jongne in contact kon.....' Ik kon me zin niet afmaken want ik hoorde dat Tayoni iets tussen door zei 'minako? waar is drake?'. ik draaide me geergerd om. 'Kan je niet zien dat wij aan het praten zijn over meiden dingnen' hierna trok ik minako aan haar arme mee 'kom we gaan in de aula zitten'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 22:04
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu *rookt* 'yu heb jij al wat geprobeerd sinds die ene keer?' vroeg hij plots. ik kijk een beetje geschrokken. en denk gelijk terug aan die ene keer. 'umh... nee eigenlijk niet. niet eens met mezelf. zo-zover ik weet. i-ik durf het niet meer denk ik.' zei ik pijnlijk terug.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ''wat is dat voor glundering.'' 'lola? mag ik vragen, waarom twinkelen je oogjes?' vroeg ik nogal genant maar verlegen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako waaat? jij vind ook iedereen gay he? eerst setto en nu lay dadelijk vind je jay ook nog gay hahahah. of tayoni hihihi. misschien is yu wel gay!' zij ik verbaast. maar ik plaagte haar. 'zeg heb je nog gevraagt wat hij nou gedaan had met zijn hand?' vroeg ik nieuwschierig.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'Kan je niet zien dat wij aan het praten zijn over meiden dingnen' schreeuwde lucy naar mij. hierna trok ze minako aan haar arme mee 'kom we gaan in de aula zitten' vervolgde ze boos. 'pfff was ik maar het onderwerp.' zei ik geergert. ik pak mijn telefoon en bel naar de mobiel van drake. 'dude neem op.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik luisterde verlieft naar het liedje wat hij zong en ondersteunde mijn hoofd. ik was achterstevoren op een stoel gaan zitten. toen hij klaar was glimlachte ik liefjes. 'prachtig hihi, a-allen het tempo zou misschien wat sneller kunnen?' zoals: *zingt op sneller tempobij de komma worden* ~Oh, her eyes, her eyes. Make the stars look like they're not shining. Her hair, her hair Falls perfectly without her trying.~* zelf klink ik niet verkeert dat kwam natuurlijk omdat ik zelf ook aardig kon zingen maar dit altijd al verzwegen had voor iedereen. 'h..het het klinkt net alsof je over een meisje zingt die je echt kent.' zei ik verlegen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 22:29
'I will try it' Dit keer zon ik het wat meer upto beat. aan het eind begon i kge kuchen. 'oeps vergeten mijn stem op te warmen' ik lied de microfoon los en liep naar Mellanie toe. Ik zag dat er vele meiden bij het raam stonden te kijken. ik ging zo zitten dat ze me niet konden zien. 'Morge had jeje eerste intervieuw toch?'
'het zou me niet verbazen als hij gay was'zei ik ineens heel serieus 'Hij heeft super goed contact met mellanie en ik heb hem nog geen een keer echt zien flirten of actie ondernemen naar haar toe' hahaha Yu gay zou goed kunenn. tayoni gay zou hij daarom zo veel uit gaan met meiden om het te verbergen' Ik begon hard te lachen
'oh jaah hij had zich zelf pijn gedaan. Meer weet ik ook niet. Hij vroeg ik zijn broek kwam naaien. ' zei ik en haalde me hand door me haar heen. Ik keek door het raam en had precies uitzicht op yu. 'Als hij gay zou zijn zou ik dacht echt ajmmer vinden'
'hhm well Het is lang geleden dat ik naar de bios ben geweest en denk dat luhan het ook geweldig vind om even uit huis te zijn' Zei ik blij en ging naast setto staan. 'Waar blijft de docent eigenlijk?'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 22:37
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'en met dat meisje lu? luse' vroeg mijn kamergenoot. 'owh um' ik begon te blozen. 'lucy.' zei ik zacht. 'jaaaah haar jij vind haar leuk he! ik zie het wel je bloost. geef maar toe.' zei hij speels en entousjast. 'hey niet zo hard dadelijkhoren hun het.' en ik wees in de verte naar de zwarte bende. 'hey zo erg zou het niet zijn toch?' vroeg hij.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik glimlachte op lola haar verhaal. 'ooh die heeft zig gisteren middag ziek gemeld.' vertelde ik alsof ik het al jaren wist. naar welke film zullen we gaan?' vroeg ik speels.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'eigenlijk wel zielig voor mell vind je niet.' zei ik beteutert. 'umh er is maar 1 manier om daar achter te komen of yu gay is. en het werkt bij elke jongen hihihi' ik begoen kijk hard te giegelen zonder dat ik het vertelt had. 'jezelf uitkleden voor yu hihi.' giegelde ik verder. 'of op zijn schoot zitten en vlink bewegen.' ging ik verder.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni drake zijn televoon ging over. 'pfff DRAKKE neem op!'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik schrok toen jay vroeg of ik morgen mijn eerste interfuw had. ''hoe weet hij dat!'' ik blooste nog meer. 'umh mmh...' ik trok mijn rokje wat verder naar beneden toe en ging staan. ik ging bij jay staan zodat ze me niet konden zien. 'had gehoop dat nog niemand het zou weten.' zei ik zacht er verlegen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 22:48
'hehe mijn manager had het verteld. Hij wil die meide groep overnemen omdat de meiden niet goed verzorgt worden' praatte ik mijn mond voorbij. 'oeps dat had ik niet mogen zeggen' beschaamend haalde ik mijn hand door mijn haar.
'Maar dat zou ik nooit durve, En ik vind het veel leuker om fan te zijn. Dadelijk vind Yu mij niet leuk en loop i kde rest van het jar voor schut' zei ik terwlijk ik Yu bekeek.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 11 2014, 23:02
[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'disney?' ik streelde door mijn haar een en keek haar aan met vragende oogjes. 'eigenlijk ben ik nog nooit naar de bios geweest.' vertelde ik een beetje ongemakelijk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'het hoeft niet in het openbaar. het kan ook gewoon in zijn kamer laat hem eerst aan jouw komen en ga dan lekker mee doen hihihi.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'ik mis jeee~!' zei ik sneu. 'draky owh ik mis je zo mijn vriendje.' jammerde ik plagend door de televoon heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'valt wel mee hoor.' zei ik flug en met een betrapt gevoel. toen jay het over slecht behandelen had. 'k heb nog niet echt een interfiew gehad maar we krijgen tekst die we moeten leren dus zo moeilijk zou het niet zijn toch?' zei ik een beetje blozent.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 12 2014, 08:49
'Moet ik je anders helpen?, Het is moelijker dan je lijkt zeker als jeje eigen antwoorden niet mag geven' zei ik en keek haar supportend aan.'Geef me de vragen enzo en we oefenen' Ik lachte lief
'Oh, Malificent~!' zei ik blij ik kon hem wel knuffelen. 'eigenlijk ben ik nog nooit naar de bios geweest.'. 'Oh ben je vergeten dat wij vroeger wel eens ging?' vroeg ik toen hij dat vertelde.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 12 2014, 08:58
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu *rookt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik glimlachte met mijn ogen dicht. 'hehe, eigenlijk weet ik sins mijn jaar afwezigheid helemaal niets meer van vroegere komunicatie.' ik deed mijn boekje dicht en stopte hem in mijn tas. ik lied mijn tas op de grond staan en liep naar lola toe. onbedoelt ging ik vrij dicht tegen haar aan staan. 'm..maar als we vaker.' ik zetten een hand tegen de muur aan om er tegen aan te leunen. ik stond zoon halfe meter van haar vandaan. 'naar de film gingen wat was dan onze realtie vroeger?' vroeg ik neutraal.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik suchte 'van alleen kijken raak je nog niet bevriend met hem. je moet actie ondernemen. hoe kom je er anders achter of hij je leuk vind of niet.' zeg ik koppig en gaf haar een tik tegen haar neus aan. ik pakte mijn mobieltje een maakte een selfie met min lippen getuit daarna struurde ik deze op naar lay. 'hihi, vanavond ga ik een foto maken met zijn jasje aan. hihi.' zeg ik vrolijk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'het is helemaal niet vroeg het is al 10 uur? kom op draky uit je bed. en volgens mij ga jij die weddenschap verliezen. hehehe. mell kwijlt steets meer op die idol dan op jouw. dat word een nieuwe ps4 voor mij hahah.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik vriemelde aan mijn rokje. 'i-ik weet h..het niet' ik kijk naar beneden naar de grond. 'het papiertje licht thuis.' zeg ik vlug. 'ik heb drake al een tijdje niet meer gezien. en hij was er ook niet op het feest teminste... ik heb hem sinds dat moment buiten niet meer gezien.' vertelde ik treurig. en ik kijk jay weer voorzichtig aan.
Laatst aangepast door mellodey op do jun 12 2014, 19:56; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 12 2014, 16:39
gelukkig ik had even 5 min pauze ik pakte me mobiel omdat ik hem af hoorde gaan. 'Awh she ardorble.' Tao greep me mobiel en keek naar de foto. 'heyhey Chen look how cute. is dat je GF"? vroeg tao speels. 'hahah no ze leeft te verweg' antwoorde ik. ''[i]your adorble minako'' antwoorde ik
okey dan is het geod ik lachte lief. ' Drake hij is wel vaak bij de band opnamens. dus weet niet percies wat er is was mij nog niet opgevallen dat hij vaker afwezig was dan normaal. maak je je zorge om hem dan?' Zei ik lief
'Whut onze mentor is toch ziek en heb geen in die geschiedeniss gezeur,' antwoorde ik nog geirriteerder. 'ik was van plan om dat stomme dansje voor die Boyband te leren en te gaan sporte'
'dat is wel waar.'Ik moest lachen toen ze me op mijn neus tikte, 'Maar eerst zijn broek naaien' Zei ik vastberade. 'Hey voglens mij reageerde :ay laat me lezen laat me lezen.' Ik keek over der mobiel naar Yu. ''hij is wel heel aantrekkelijk zeker als hij rookt''
Setto kwam dichter bij 'Wat was onze relatie hiervoor dan' Vroeg hij. 'Nou zover ik weet waren we gewoon vrienden, We maakte vaak huiswerk samen en ging naar de bios met Luhan' Zei ik blij. Ik ben altijd heel blij geweest met jouw aandacht toendertijd. Zeker ook omdat je me hielp met Luhan en het huishouden' Zei ik bijna verlieft
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 12 2014, 20:22
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu *rookt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'wat?' zei ik licht verbaast. 'kan me niet voorstellen dat mijn ouders dat goed vonden.' en ik maakte een hairflip. 'dus gewone vrienden? en we zagen elkaar best vaak?' ''maar, in dat boekje stond dat dat nijgt naar een realtie en al helemaal met een kind er bij. of anders gezegt het kind is dan haar broertje.'' ik glimlachte met mijn ogen dicht en hield mijn hoofd een beetje schuin. 'hebben wij ooit gezoent vroeger?' vroeg ik met een lichte glimlag ''dat moet toch haast wel? anders, anders, ik begrijp het niet meer! regelmatig naar de film, vaak over de vloer bij elkaar in huis. een kind in het midden?''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'dat is wel waar.'lucy moest lachen.'Maar eerst zijn broek naaien' Zei ze erg vastberade. 'Hey voglens mij reageerde Lay, laat me lezen laat me lezen.' lucy keek op mijn mobiel. lucy!? dadelijks tikt hij iets heel prive's en ik trok mijn mobieltje naar mij toe. ik grinekte en draaide me om van lucy weg. ik klikte snel het berichtje aan en wierp een blik op het schermpje. ''kon ik maar bij hem zijn en hem knuffelen.'' dacht ik. *you are adorble minako. stond er geschreven als een reactie op de foto. ik draaide een rondje met mijn mobieltje tegen mijn hard aan gedrukt. 'kon ik hem maar zoenen.' zei ik vrolijk. 'kawaaiiii <3' ik maakte een sprongetje in de lucht. 'lucy, lucy. hij noemt mij schattig hihi.' ''ik wil hem zo graag zien. dan zou ik gelijk op hem af springen en knuffelen. ookal is het maar voor 2 dagen.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'waaat? dus je laat je vriend gewoon in de steek?' mompelde ik. snel pakte ik een chocolade snoepje en stopte hem in mijn mond. in mijn ooghoeken zag ik dat er een paar meiden stonden te kwijlen bij het raam van een oefenruimte. 'owh please waarom is die idol zo gewild inplaats van ik.' zei ik met nog mijn telefoon aan mijn oor.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie zijn glimlach was schattig maar totaal niet stoer. soms zag het er best wel raar uit als hij glimlagte het was iets dat niet echt bij hem paste kwa gezicht. haha.'' 'Drake hij is wel vaak bij de band opnamens. dus weet niet percies wat er is was mij nog niet opgevallen dat hij vaker afwezig was dan normaal. maak je je zorge om hem dan?' vertelde jay. de blosjes begonnen gelijk op mijn gezicht te staan. ''neee niet toe geven mel kom op je staat tegen over een andere leuke jongen.'' 'soms misschien' zei ik en ik kijk weg van hem naar het raam toe waar de fans stonden van jay. 'ik wil graag meer in kontakt met hem komen alleen krijg het gevoel dat hij mij ontwijkt.' fluister ik gevoelig maar zachtjes.