cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 45 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 15:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Abi

Eerst liep er een blonde meid die me volledig nergeere 'WAT EEN KUT KLAS' gilde ik boos. Ik draaide een rondje uit woede en botste tegen de rappende jongen op. 'Hey jij' Gromde ik geirriteerd 'WAAR IS JAY'Gilde ik snel voor hij er ook vandoor ging

Allen Walker

Jeff en Mike sleurde de jongen mee via de achterkant van de gym. Deze weg was onbekent voor anderen aangezien het door de berging ging. Ik wachte even en liep terug. Ik zag dat Yu aangerent kwam ik trok de deur dicht en zette de hongbal knuffel onder de deurklink zodat de deur niet makkelijk open zou gaan. Langzaam liep ik naar de deur en wiste alle dingen uit die ze achter gelaten. De deur naar de buiten sloot ik af met de sleutel ik bezat. Met zijn 5e liepen we door de gangen naar de fabriek

Twins

Zijn vingers kleden uit haar vagina gleed en ze stond op 'Zijn jullie nu gelukkig dat je hem hebt' Ze ze zonder enige emoties. ''Hij as zun schatje zie hem daar nu liggen'' dacht ze en pakte haar spullen op en deed haar rokje recht. Ze had nog steeds een horny feeling en wilde graag verder maar kon niet. Ze sjockte achter het 4tal aan richting de fabriek.

Yaden

*slaapt in raamkozijn*

Jay/James

Angel ging met haar hand onder mijn t-shirt en mer haar andere naar mijn kruis. Ik draaide me abrupt om en pakte beide hadnen ruig beed, hierdoor waarde mijn t-shirt verder om hoog en was mijn buik zichtbaar. Ik liep naar achteren zodat tegen de muur aan liep. Ik keek haar boos en doordringent aan. 'ken je grenzen' Gromde ik terwijl ik haar nog steeds beed hield. Mijn stem klonk hees.

Drake

toen ik bij de deur kwam botste Mellanie tegen me op. ze verloor haar evenwicht en viel op de grond 'Hey' Gromde ik geschrokken en keek naar benede. Op de grond zat mellanie. Ik stak me hand uit zonder iets te zeggen want in mijn ogen hoeken zag ik Lea weg glippen. Ik hielp haar overeind

Lucy

'kyaaah das zo geweldig nieuws'Gilde ik blij en omarmde haar ben blijschap. 'hij heeft uds tijd vrij gekregen tussen de promoties' VRoeg ik. Er kwam een meid bij staan uit onze klas. 'Bedoel je Lay de traine van SMent die hier op het schoolfeest was' zei ze kill ze had het gesprek afgeluisterd

Lola -

ik bleef op een afstandje kijken en wist echt niet wat ik moest doen. Een meisje met blond haar uit de vierde ging Setto helpen. Ik draaide me om en liep naar buiten toe. Op de gang stond een meisje met blauw haar. Ik zuchte toen ze me aansprek en nergeerde der vollig en vervolgde me weg naar de wc's toe
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 16:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
choi pakte me ruig beed en drukteme tegen de muur aan. 'ken je grenzen' zei choi gromment. ik keek flirte met een glimlach naar hem en genoot van zijn reactie. 'ehaha, je durft wel zeg. zomaar een jonge vrouw tussen een muur en jezelf in klemmen. flirty likte ik mijn lippen af en maakte een bitchie hairflip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*ZZzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'kom op!! ik moet er nu langs. weet ik veel waar die gozer is hij is ininegeval niet op school net als mellanie en drake.' snauwde ik en duwde haar aan de kant. snel rende ik naar de deur toe en ik zag allen de deur ticht trekken. ik bonkte op de deur maar kreeg hem niet open ruig bleef ik tegen de deur aan stoten. ''Fu~uk nee neeeh delle.'' ik stod met mijn hoofd tegen de deur aan en een traan rolde over mijn wang heen. ''niemand komt aan mijn vrienden.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'van wie?' ik keek het meisje vragent aan. ik had nog nooit gehoord van sment. bedoel je deze? ik lied een foto zien die lay speciaal voor mij gemaakt had. na dat hij gedoucht had zijn haren waren nog nat. en een handdoek lag over zijn schouder heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
lola gaf geen antwoord. ik voelde me ene beetje duizelig. maar het ergste was over. het meisje had een plijsterop mijn wang geplakt. 'ik moet even naar het toilet excuseer mij.' zei ik netjes en liep wankelent naar de wc. sommige dingen waren nog wazig. ik deed de wc deur open en zag lola in de wc staan. 'ben ik aan het halusjoneren.' zei ik zachtjes en hield de wasbak stevig vast. ik tilde mijn hoofd op en keek naar mezelf in de spiegel een drupje bloed gleed onder de plijster vandaan ik voelde me maak omkeren. snel draaide ik me om en deed de wc deur open. (niet het idee hebben dat hij in het meisjes wc zit) ik kokhalse 2 keer in de wc en gav vervolgens over.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
drake stak een hand uit. ik keek hem twijvelent aan maar pakte toch na enige minut zijn hand beed. drake trok me overijnd. ik keek hem recht in zijn ogen aan en verontschuldigde me nogmaals. 'umh ik moest iets zeggen maar ben vergeten wat.' zei ik tegen drake en deed mijn hoofd ietsjes schuin. ik glimlachte ongemakkelijk en durfte niet meer in zijn ogen te kijken

Laatst aangepast door mellodey op ma aug 11 2014, 16:19; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 16:16

Allen Walker

De jongens gooide delle in een stoel toen ze aangekomen waren in de fabriek. Zijn arme werden vast gevonden. Ik ging zitten op een stel dozen, Jeff gooide een emmer met koud water in het gezicht van delle en wachte tot hij wakker werd.

Yaden

*slaapt in raamkozijn*

Jay/James

'ehaha, je durft wel zeg. zomaar een jonge vrouw tussen een muur en jezelf in klemmen' Zei ze flirtend 'Geniet er maar van want meer zal je nooit krijgen' Gromde ik. Ik ging weer recht staan 'Jullie buurt voor de fotoshoot' Zei ik ik wilde nog wat zeggen maar Drake sleurde me mee naar de adnere kant voor het gesprek. Ik keek op me papiertje waar ik alle informatie over Juli, Angel en rose geschreven had, Alleen Mellanie en eameam nog.

Drake

Ik lachte lief en liep lang haar heen 'waarschijnlijk zijn we aan de buurt om met Jay te praten' Zei ik en liep was, Mijn mobiel ging weer af maar het geen tijd om te reageren. Toen we terug kwamen in de zaal stond Jay tegen Angel aan en hij keek haar boos aan. 'Jay wij hadden nu ons gesprek toch' Zei ik kort af en pakte zijn arm beed en trok hem weg bij angel. Hij liep mee tot we aan de andere kant waren.

Lucy

E meid pakte zijn mobiel af en liep naar haar tafel ze had een laptop beed op opende die. Ze zocht de eerste teaser die gemaakt was van Lay en hield de foto er naast. 'Nooit dat je die gast kent' zei ze kort of en gaf de mobiel terug 'Je bent gewoon een enge fangirl die haar fantasie de vrije loop laat gaan' Ze bekeek minako met een verwaande en afschuwende blik.

Ik keek boos naar het meisje 'Ze kent hem wel.' gromde ik boos 'en ze date al bijna een half jaar.' Ik keek op de klok en zag dat we nog maar 10 min les hadden. Yu was verdwenen. 'Kom minako we gaan wel buiten zitten enverder praten'

Lola -

Setto kwam de meisjes wc ingelopen. Ik keek hem aan toen hij ging kokhalse draaide ik me om en liep was Ik kon setto even niet aan kijken vik voelde me schuldig
Ik wachte tot de les klaar was en liep daarna naar het kantoortje van de docent daar wachte ik tot hij van de les zou komen.

Laatst aangepast door Evilian op ma aug 11 2014, 16:25; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 16:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik gromde terug en jatte me mobiel terug. 'je bent gewoon jaloers!!' snauwde ik. toen we op de gang liepen keek ik lucy aan. 'lucy? wat is sment?' vroeg ik verlegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik friste me op en liep vermoeit naar het kantoortje de meiden keken raar op toen ik uit de wc liep. ze giegelde met elkaar en bekeken me. ik liep door naar het kantoortje en klopte eerst op de deur. 'mijn heer. u wilde me spreken' zei ik netjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik keek toe hoe drake langs me liep en me net als altijd vergat. ik slenterde achter hem aan. ik schrok even toen ik jay bij angel zag. ''angel heeft gelijk ik zal nooit iemand krijgen ik ben niet knap genoeg.'' ging er door mijn hoofd heen. (heeft gesprek niet gehoord) ik liep weer acher drake aan en voelde me meer een zerf hond die achter iemand aan liep om aandacht of eten te krijgen. in de beurt waren bankjes en ik ging zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik kreeg kout water over me heen en ik sukkelde langsaam wakker ik voelde aan mijn handen en ik zat vast gebonden aan een stoel. mijn horloge knipperde lichtjes dat was het teken dat ik mijn bewust zijn verloren was en dat ik mijn pil moest nemen. moe keek ik naar een paar schimmen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'meer zou ik ook nooit willen van jouw. wie wilt nouw met iemand zoals jij? zelfs mel mel heeft je op gegeven.' zei ik bitchey en serieus daarna werd choi weg getrokken door de zward harige jongen.

ik veeg mijn traan weg en rende naar buiten toe. ik keek door het raam heen van de gymezaal. 'Fu~uk het is leeg ze zijn al weg...' zei ik tegen mezelf. ik zag lucy en minako staan en liep naar hun toe en deed net alsof er niets gebeurt was. uit mijn zak haalde ik een sigaret en stook hem op. ''oh lekker daar verlangde ik echt naar.'' ik genoot van mijn sigaret en blies naar de andere kant dan dat lucy zat. *kucke kucke* ik hoeste weer en ik sloeg op mijn borst. ''damn te lang niet meer gerookt''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 17:02

Abi

'Oh dus ze heet mellanie die blonde' Zei ik zacht en opende me mobiel en zocht de foto van jay en die blonde meid. Er stonden veel haatte comments onder
ze heet mellanie zoek meer info voor mij commende ik er onder zodat medefans zouden gaan zoeken
Allen Walker

We bleven toe kijken tot hij volledig bij gekomen was. Het meisje was naar achter gelopen opzoek naar de king. ik stak een sigaret op.

Jay/James

Ik nergeerde wat angel zei. En liep met MEllanie en Drake mee. 'Okey dit is jullie eerste keer op een shoot. Jullie hebben al een klein beetje kunnen rondkijken hoe alles gaat. Zijn daar nog vragen over?' Vroeg ik en luisterde naar hun antwoorden

'Okey, dan is alles nu duidelijk' Ging ik verder. Ik heb gekeken per stelletje wat het best bij hun past met voorbeeld rose die enorm van het stand hield en Yuli die meer richting ontwerpen gaat. Dit is verwerkt in de foto's.' Hebben jullie een voorkeur voor een set.?'

Drake

We gingen zitten en ik luisterde naar Jay

Lucy

ik lachte toen Minako vroeg wat SMent was. 'S.M. Entertainment is een onafhankelijke Koreaanse platenlabel, talent agency, producent en uitgever van de popmuziek, opgericht door Lee Soo-man in Zuid-Korea. De huidige CEO is Kim Young-min. Zodra de thuisbasis van de originele Koreaanse Idol groepen als HOT, SES, en Shinhwa, het is nu een thuis voor zijn huidige rooster van artiesten die Kangta, BoA, TVXQ, TRAX, The Grace, Super Junior, Super Junior M, Zhang Liyin omvat , Girls 'Generation, J-Min, SHINee, f (x), , die allen genoten van het succes in zowel nationaal als internationaal.' vertelde ik wijs 'Exo de groep waar Lay een lid van is is de nieuwste Groep van Sm entertainment ook wel SMent. Ik keek blij en vvoelde me echt slim toen ik dat zei.

toe nwe buiten zaten kwam Yu er bij staan. 'schatje stop dan ook met roken' zei ik bezorgt toen hij begon te hoesten. Ik wreef over zijn rug en pakte zijn heup beed. hij stond niet ver van me vandan en trok hem tegen me aan zodat ik mijn hoofd in zijn zei kon liggen. Ik zat nu tegen hem aan en Yu stond te roken

Lola -

de dovent kwam aan voor dat setto er was. Ik liep naar binnen en ging stil zitten. Na 5 minuten werd er op de deur geklopt en kwam setto naar binnen toe. Ik bleef stil zetten. de docent zei dat hij moest gaan zitten naast mij. Ik keek setto niet aan en bleef naar e grond staren. toen hij zat en de dovent naar ons bleef kijken zonder iets te zeggen fluisterde ik zacht 'sorry setto dat ik je sloeg'

Laatst aangepast door Evilian op ma aug 11 2014, 17:33; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 17:19

'het gaat de heletijd goed tussen ons en zo inenen loog je tegen me en dan wil ik je trosten omdat ik zag dat je pijn had, krijg ik een klap.' ik bleef even stil en keek naar de grond mijn haar lied ik voor mijn ogen vallen. de leraar zuchte.

leraar gedachtens:
''die rijke studenten komen me neus uit ze hebben allemaal een handlijding en crystal is het ergste.'' dacht de leraar en hij zuchte diep.

*kucke, kucke* ik lachte door mijn hoest heen. en keek naar lucy die tegen me aan was gekropen. 'en dat zeg je tegen een verslaafte?' *kucke* vroeg ik en ik glimlachte lief naar lucy. ik gaf lucy een kus op haar wang. 'en hoe is jouw kunstwerk geworden?' vroeg ik mijn hand lied ik op haar kond rusten. ik nam weer een trekje en blies van lucy af. *kucke, kucke* 'dat word een ander merk nemen.' zei ik tegen mezelf. en ik lachte een beetje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik glimlachte naar juli en haar reactie. 'jaaah dat is zoo leuk! en schattig toch? ja toch?' zei ik vrolijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]lea
luistert

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
ik luisterde naar choi en hij vroeg aan mellanie of ze een zet foto wist. ik gilde even. 'dat word een zoen foto!! dat is zo schattig! samen op het strand bij zons opkomst. en dan een blond knap verlegen meisje die gezoend wod door een stoere mysterieuze gast.' zei ik entousjast en vrij hard. 'jah ja jaah please dat zou echt zo cutey zijn <3' gilde ik entausjast en maakte een huppeltje.

ik schrok een beetje maar hieldme verder stil. ''zoenen met drake?'' ik keek hem verlieft aan. ''lea zal dat zeker afkeuren... maar drake is zo zohh...zo? ja... mysterieus <3'' ging er door mijn hoofd heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'zoenen voor de kamera? dat durven ze vast niet.' zei ik plagerig. maurits grinekte. 'inderdaat daar is hij veelste laf voor.' zei maurits gemeen. ik stote hem aan en keek met spleetoogjes naar mijn vriend.

'haha' lachte ik zachtjes en luisterde

ik kugte van de rook die ik in ademde. 'maak me los jij witte duifel!!!' snauwde ik en bewoog wild heen en weer. 'waar is ze waar is ze!!! wat heb je met haar gedaan klootzak als je met een vinger aan haar komt dan dan...dan...' ''fuk... ik zit vast.''

mijn moend viel open. 'jah? en wat is dat allemaal met die dingen die je opnoemde?' vroeg ik verwart van de lap tekst. yu kuckte en zij nog maar net het woordje 'popster'. ik keek vebaast naar yu en lucy. 'Waaaaat!!! lay is een bekende popster?' vroeg ik entausjast.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 17:50

Allen Walker

'Wat dan eh' zei ik terug. 'Wil je me dan slaan, Ze is veiliger dan dat jij bent hoor' Ik drukte zijn mijn sigaret uit op zijn hand, 'noemde je me nou duiveltje' Ik stond op en liep nar ee nvan de doze hier pakte een soort klawu uit en bond deze aan mijn arm. Het waren ent klauwen. 'Maak hem los' Zei ik. Jeff en mike maakte hem los en duwde hem op de grond, Er was geen uitweg want nu waren ze onsingeld bij leden van de white claw.

Yaden

*slaapt in raamkozijn*

Jay/James

het verbaasde me dat mensen het over zonen ging 'Beter doen we dat niet op de eerste shoot,' Zei ik serieus 'Mellanie word dan niet meer aangezien als verlegen meisje, Dan gaat heel de imago die ze moet opbouwen naar de knoppen binnen 2 min' Zei ik en keek op mijn papiertje.

Drake

'Whut waarom zou ik iemand willen zoenen die niet mijn Vriendin is' zei ik. 'índerdaat daar is hij veelste laf voor' zei maurits. Ik keek hem boos aan 'Ik begruik geen meiden' Gromde ik naar hem

Lucy

'Yu ik houd van jouw <3' Zei ik verlieft. ik keek naar minako 'mina hoe laat is het ik had om 3 uur afgeproken in het ziekenhuis' Zei ik een beetej geschrokken wat het was zeker wel rond de 20 min lopen naar daar toe.

Lola -

'het gaat de heletijd goed tussen ons en zo inenen loog je tegen me en dan wil ik je trosten omdat ik zag dat je pijn had, krijg ik een klap.' zei setto. nu voelde ik me nog schuldiger en kroop inmekaar. 'Het spijt me echt setto. Ik zit de laatste tijd niet goed in mijn vel'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 18:02

'hoe bedoel je vijliger!!? ze is verdomme mijn meisje! ik wil haar zien!' schreeude ik met mijn niet mannelijke stem. 'kwaaaaah' gilde ik toen ik een brand gevoel op mijn hand voelde. 'aaaauwwwh kwaah.' ik spartelde weer heen en weer. de jonge liep naar een doos en deed klauwen om. bang keek ik naar het scherpe wapen. ik werd los gemaakt en in de groep geduwt. 'waarom ben ik hier en waarom moet je altijd mij hebben. ik heb niets gedaan!' gilde ik bang. ''yu vertelde dat de blackwolfs vreed konden zijn maar de white klauw vond ik nog verschrikkelijker. 'ontschuldige mensen pijn doen is dat waar jullie op kikken.' klonk mijn stem iets moediger. ik stond met moeite op en mijn alarm horloge ging weer af. ''horlogje!!! ja dat is het je bent mijn engeltje!'' ik drukte op een knopje van mijn horloge en een noot sijn ging naar yu zijn mobieltje toe. ik pakte mijn pillen doosje en wilde het openen. mijn hande trilde uit angst en ik kreeg het niet open.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik keek naar mellanie en voelde wat zij voelde. ''ik wist dat ze gelogen had tegen de rest en hoopte dat drake het nooit bekent zou maken. natuurlijk wisten de meiden niet wie haar vriendje was of hoe hij er uit zag dus dat jay het niet werd was niet zoon probleem.''

luistert

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
'wat? ze-ze is niet je vriendin? hebben jullie het net uit gemaakt dan?' ik was helemaal verward en begreep er niets van.

toen drake dat zij kroop ik steets meer in elkaar. ''shit nu is het helemaal verpest.'' verlegen tik ik mijn 2 wijsvingers tegen elkaar aan. 'en wat nouw als me met onze ruggen tegen elkaar aan staan?' zei ik zacht in de hoop dat de meiden drake vergaten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'maar waarom ben je dan hier als je niet eens haar vriendin bent?' vroeg ik nieuwschierig.

ik genooit van de onrust en hoe mellanie langsaam kapot ging.

'wat bedoel je met niet lekker in je vel? maakt het dat een geldige reden?' vroeg ik serieus en keek haar aan. ik dipte mijn vingers tegen de plijster aan. het voelde niet vijn aan. ''het is lang geleden dat ik mijn huid beschadicht heb.'' ik streel door mijn haar heen en kijk de andere kant op. 'i..ik begrijp het niet...' zei ik emotieloos maar met een pijnlijk gevoel in mijn stem. 'ik ben vaak geslagen met een goede reden zo vaak dat ik opgegeven moment niet meer kon staan. maar i...ik ben nog nooit geslagen door een meisje. en zeker niet door meisje die geen reden geeft.' ik keek naar de tafel voor me en kraste met mijn nagels er in.

'waarom zijn emoties zo moeilijk. vroeg ik aan de leraar. de leraar keek me aan. 'jogeman emoties zijn niet zomaar dingen die we je kunnen leren op school. emoties kent een mens al sinds baby af aan. je word er mee geboren en het ontwikkelt zigzelf.' vertelde de leraar. ik luisterde maar gaf geen antwoord. 'me ouders zijn nog niet terug dus u kunt ze niet berijken.' zei ik emotieloos.

ik zoende lucy en omarmde haar even. 'ik hou ook van jouw.' fluisterde ik in haar oor en ik likte het puntje van haar oorlel. 'dan gaan we toch met de auto?' zei ik en drukte mijn peuk uit op de grond.

ik keek jaloers toe hoe yu lucy zoende. ''ik wil ook zoenen met een meisje.'' dacht ik. 'nou dan... dan zie ik je morgen weer.' zei ik en swaaide naar lucy
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 18:38

Allen Walker

'Je hebt meer lef dan ik dacht' Zei ik lachend toen hij zie dat wij kickte op onschuldige mensen pijn te doen. 'Ze is niet jouw meisje. Ze is de vriendin van the king' antwoorde ik kill en liep op hem af. Ik zag dat hij zijn doosje niet open kreeg. 'Ze heeft je gebruikt om informatie te krijgen over Yu. Maar ze faalde daarom ben je hier;' Ik liep op hem af en pakte zijn doosje af aomdat hij hem niet openkreeg. Ik opende het voor hem en gaf het terug. 'hier' zei ik kill en ging op de grond zitten en tekende met mijn klauw in de grond. boter kaas en eieren. Ik zette een kruisje boven in de hoek 'Jouw buurt' Zei ik.

Jay/James

Ik zuchte. En stond op pakte de hand van mellanie. Ik boog voor over en fluisterde iets in der oor 'I will help you out of this. but remeber Im A friend not your boyfriend just act along' Ik keek naar de meiden. 'Ze zou hier eerst komen met mij. Maar omdat dat fout zou gaan met mijn fans hadden we aan Drake gevraagt of die zou invallen. Om het geloofwaardig over te laten komen hadden we afgesproken dat hij tijdelijk haar Vriendje zou zijn. Als jullie het niet geloofde dan zou je dat zien en voelen. Hier bij vooral mijn exuus en sorry' Ik boog netjes 'Vergeef mellanie en drake' Ik zag dat maikel zuchte en zin arme overelkar legde. Ik glimlachte naar hem 'sukkel' fluisterde hij zacht 'Waarom probeer je altijd iedereen te helpen' hij schudden zijn hoofd en liep naar de shoot. 'Okey Ik vind het idee van Mellanie goed' Zei hij snel en luid. I knikte instemmend 'Laten we ze eerst verder van elkaar zetten en steeds dichter na elkaar' Ging ik verder en trok de twee naar de set toe. I kzette drake iets verder bij Mellanie vandaan

Drake

Ik kon niks zeggen en schrok van iedereen izjn reactie. Jay ging voor ons staan en beschermde ons. had ik echt iets verkeerds gezegt. WE werden ineens meegesleurt naar de set Ik moest mijn martial art kunsten laten zien en Mellanie moest kijken voor de shoot. We zouden steeds verder naarelkaar gezet worden om de onschuldigheid van Mellanie neer te zetten.

Lucy

Ik zoende terug. Kom Yu we moeten naar het zieken huis. ik pakte zijn hand en trok hem vooruit. richting de weg

Lola -

Ik nergeerde alles wat SEtto zei maar het drong zeker geod door. Ik beed op me lip en boog naar voren toe 'Ik kan er niet tegen als iemand me onverwachts een kus geeft of aan me komt. Er zij dingen gebeurd waar ik liever niet aan terug denk.'

Toen setto over zijn ouders begon haakte ik ook in 'de mijne hebben ons 2 jaar geleden in de steek gelaten' zei ik kort en zacht. Dit wist Setto nog niet want het was net gebeurd na dat hij afwezig was. 'Ik weetn iet waar ze zijn'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 19:27

ik kijk naar wat ze deden op de set

luistert

'oh? oke' zei ik verbaast en glimlachtje even.

ik luisterde naar jay en bleef verder stil. ik knuffelde jay even van achteren en legde mijn hoofd tegen zijn rug aan. ''zou dit vallen onder mee spelen?'' dacht ik. ik keek naar drake. ik knipoogte naar drake toe en stak mijn tong speels uit. alleen drake kon dit zien omdat ik achter jay stond.

ik luisterde naar jay zijn woorde en hoe hij de foto wilde hebben. verder deed ik niets en was meer aan het dromen dan opletten. ik dacht aan de roze harige jongen die mij redde van de hard rijdende auto. sinds die dag had ik hem nooit meer gezien. hij was zo knap en lief. teminste hij zag er aardig uit. ik zag het voor me hoe de jongen boven op mij lag beweeg loos en slap. hij had alle klappen op gevangen. en mij was niets overkomen. waarom moet ik hier aan denken dacht ik plots. ik schrok wakker en zag dat drake martial art kunsten deed.

luistert

ik deed mijn armen over elkaar heen. 'ik geloof er geen zak van.' zei ik bitchey.

lucy pakte mijn hand vast en ik kijk haar verlieft aan. ik trok haar mee in de auto en lied haar naast mij zitten. 'gordel vast meisje. oh en niet voor over hangen, niet voor mijn spiegels en niet ergens heen wijzen.' zei ik als een uitleg. 'heheh, sorry maar ik wil geen ongelukken krijgen.' zei ik beschaamt en starte de auto.

ik reed samen met lucy in mijn auto opweg naar het ziekenhuis.

ik parkeerde de auto en stapte uit. ik pak lucy haar hand vast. 'waar zou hij zitten.' vroeg ik toen ik naar het gigantische gabouw keek. voorzichtig liep ik met haar naar de ingang toe. we stopte bij de reseptie. om mijn middel had ik mijn lere jack gebonde ik maakte deze los en trok hem aan zodat mijn tattoo niet dierect zichtbaar was.

'2 jaar is niets. in vergeleken met mijn leven. kom maar eens logeren dan zul je het zien.' zei ik kill ik draaide me hoofd richting lola. 'loop nooit weg voor je angst.' zei ik vriendelijk en met een serieuse blik. ik legde een hand op haar schoot en keek haar lief aan. 'angst is je eigen graf.' zei ik wijs net alsof ik een of andere oude tovenaar was.

*thuis* ik keek op mijn mobieltje naar de foto's die lay gesteurt had naar mij. ''als hij hier is bij mij zou hij dan met me willen zoenen? kan haast niet geloven dat hij eigenlijk een popster is. ik wist dat hij vaak trainde maar dat hij beroemt was? wie weet wat hij in zijn land heeft voor vriendinetje. zou ze knap zijn? knapper dan ik?'' ging er door mijn hoofd heen terwijl ik de sexy foto van lay bekeek. ''hoe zou het voellen om sex te hebben? hij is mega knap dus opgewonde word ik vast wel.

'wacht? ze...ze heeft me gebruikt?' er brak iets in mij en ik schrok hevig. 'al die jaren dat ze met me flirte. we hadden altijd plezier en ze was de enigste meisje die me begreep. een jaar geleden hadden we al sex gehad  we genoten bijden tot dat ik in haar mobiel een foto zag van een jonge die haar zoende. dat bleek haar vriend te zijn. en nu een jaar later zei ze dat ze mij wilde en niet meer die gozer. ik hou van haar ik vertrouwde haar verdomme!!!' mijn laaste zin schreeude ik. ik pakte het doosje uit woede aan en gooide deze op de grond. het geluid van pilletjes die over de grond heen rolde galmde door mijn oren heen. ''nu maakt het ook niet meer uit waarom ik hier ben. niemand acepteert mij.'' met mijn voed maakte ik een rondje in het midden.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 20:35

Allen Walker

Ik luisterde rustig naar zijn pijn over de meid. 'Van tegen slagen word je sterk' Zei ik terwijl ik aan het spelen was met mijn klauw. Ik kende dit deel van het verhaal niet. Alleen dat ze verplicht was met hem om te gaan.  'ik hou van haar ik vertrouwde haar verdomme!!!' gilde hij. en gooide zijn bakje op de grond. Met de punten van mijn klauwe pakte ik de pilletje en mikte ze terug in het bakje. 'Je kan niemand vertrouwen' Zei ik kort en keek waar hij het rondje neer zette. Ik zette hem rechts onderin. 'Als je dit wint, Laten we je gaan' Zei ik droog en wachte op zijn zet.

Yaden

'ik hou van haar ik vertrouwde haar verdomme!!!' hoorde ik iemand gillen toen ik uit mijn slaap wakker schrok. Ik pakte mijn spullen en liep langzaam naar benede toe van een afstandje zag ik hoe Allen in het midde van de kring op de grond zat en speelde met het wapen dat ik hem gegeven had. OP de grond stond boter kaas en eieren. Ik begon te lachen die gast veranderd ook nooit.

Jay/James

Ik ging zitten op een bakje wat verder van iedereen vandaan toen Mellanie en drake door hadden hoe het werkte ik keek toe en legde me handen op mijn schoot.

Drake

Ze stak haar tong naar me uit en keek haar droog aan. voor de rest nergeerde ik haar gewoon zoals gewoonlijk
Mellanie zat een beetje te dromen tot ze ineens uit haar droom tevoorschijn kwam 'Mellanie let is op ik doe dit voor jouw okey..' zei ik grommend.

Lucy

Ik luisterde naar zijn instrucies en bleef netjes zitten in de auto. Toen we in het ziekenhuis aankwamen liepn we naar binnen langs de OK. Het lichtje was rood en er liep een man rond. 'Is dat niet die manager van Jay?' Vroeg ik aan Yu en hield zijn stevig beed.'Zou der iets hem Jay gebeurd zijn?' Vroeg ik nerveus. Me varder kwam naar ons te gelopen. En omarmde mij 'Hoe was het feestje lieverd' vroeg hij. De man zat zelf onder de tatoes en was kaalgeschoren. Toen hij opzij keek en dat een jongen zijn kleine meisje haar hand beed hield bekeek hij de jongen. 'Hij ziet er minder ruig uit dan ik dacht lucy' Zei hij een beetje ligt terleur gesteld. Hij liep op Yu af 'Jongen je doet mijn Meisje geen pijn anders weet ik je te vinden.' Hij spanden zijn spieren aan maar zijn seriuese blik veranderde al snel en hij begon te lachen 'Welkom bij de familie' Zei hij blij en omarmde  Yu 'Kom ze ligt op de 3de verdieping'

Lola -
'Setto ik weet hoe jouw leven is' zei ik kort af en werd sjaggerijnig van zijn gedrag. Hij legde zijn hand op mijn been. Ik duwde deze van me af. 'Setto kom alsjeblieft niet aan me op die manier. Ik vind je een geweldige jongen maar alsjeblieft houd afstand zoals vroeger' zei ik
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 20:50

'zoals vroeger? zo ver ik weet knuffelde ik met iedereen! dat weet je toch van mij.' ik stond op en voelde iets raars in mijn buik op komen. 'jij hebt vroeger toen je klein was ouders gehad die voor je zorgde en met je speelde dag in dag uit. ik had geen speelgoed nee ik kreeg een boek en ik moest lezen alles leren alles weten. en van wie? mijn ouders die er nooit waren sinds de dag dat ik geboren was. elke week maande lang dag in dag uit ik zag ze nooit. een keer in het half jaar kwamen ze terug voor 2 dagen en daarna moesten ze weer weg. op vakantie naar een ander land en ik mocht nooit mee.' ik ging weer zitten en pakte mijn hoofd vast. ik boog voor over en streelde wilt door mijn haar heen. 'het enigste wat ik wil is iets dat van mij houd een beetje aandacht.... is dat teveel gevraagt voor alles wat ik deed.' zei ik met een gevoelige stem.

ik glimlachte voorzichtig. naar de vader van lucy. 'Jongen je doet mijn Meisje geen pijn anders weet ik je te vinden.' zei de man en eigenlijk werd ik wel een beetje bang. ''zoon type hat ik niet verwacht als je het vergelijkt met lucy. '' de man lachte en omarmde mij mijn jack gleed een beetje naar beneden en mijn tattoo was licht te zien. ''Fu~uk'' dacht ik en ik keek naar mijn arm. 'aangenaam meneer, noem mij maar j.. yu.' zei ik twijvelent en wilde ten eerste bijna mijn echte naam zeggen.

ik loop met de man mee en houd lucy haar hand stevig vast. 'ik denk niet dat dat de meneger van jay was.' fluisterde ik naar lucy. ''hoewel ik die vend nooit gezien had.''

'oh het spijd me je sexy make-up lijde me erg af. je ziet er gewoon zo knap uit.' zei ik flirtent in de hoop dat hij niet door had dat ik aan wat anders dacht. ik liep naar hem toe en streelde door zijn kuifje heen. 'je haar is lekker zacht.' zei ik rustgevent. ik hield zijn haar even vast en lied het daarna weer los.

ik gromde. 'keh denk je dat ik dom ben!! je speelt het spelletje vast op zoon manier dat ik hier toch wel blijf!' gromde ik harder.ik zette weer een rondje in het midden onderaan.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 21:28

Allen Walker

'keh denk je dat ik dom ben!! je speelt het spelletje vast op zoon manier dat ik hier toch wel blijf!' gromde hij. Ik lachte 'Je bent slim jochie, im just testing you'.. Op mijn gezicht verscheen een glimlach.

Yaden

Ik keek toe en zag hoe hij speelde met de jongen

Jay/James

Mijn mobiel ging af en zag dat het me manager was Ik stond op en praatte serieus met hem. Hij vertelde me alles van de manager van dreamers en hoe het nu verder moest. Ik haalde me had door me haren heen en zuchte vaak.

Drake

Ik gromde toen ze aan me haar zat. 'Laat me haar met rust' ik deed het meteen weer goed met behulp van de camera's. Ineens begon maikel de klappen 'Goed zo jongens helemaal perfect zitten echt super foto's tussen, Ny een paar dat jullie wat dichter bij elkaar staan zodat we ook betere shots hebben van jullie gezichten.' zei hij en zette ons tegen elkaar aan.

Lucy

we stapte de lift in en de jacket van Yu viel af. nu waren zijn schouders zichtbaar en ook zijn tatoes. Me vader voelde dat de jacket weg gleed en probeerde het te pakken hij bekeek de tatoes zorgvuldig. 'Ze zijn vrij ligt van kleur. De zwart is niet goed ingewerkt' zei hij en pakte Yu's arm beed en bekeek alle kante zorgvuldig. 'Waar heb je deze laten zetten jongen?' Vroeg hij serieus. Ik lachte binnenmonds ik had Yu neit verteld dat mijn vader een tatoës was een van de beste in deze stad. Ik keek toe hoe mijn vader de arm van Yu grondig bekeek.

Lola -

Ik beed op me onderlip en keek weg 'Kan ik gaan meneer ik moet me broertje van school ophalen en daarna werken in het cafe' Zei ik tussen het verhaal van Setto door. I khad geen zin om hier op in te gaan 'Ik zal setto niet meer slaan'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 21:54

mijn arm werd vast gepakt en de vader van lucy trok mijn jack verder uit. ik keek met een verbaaste wtf gezicht naar lucy en zag haar giegelen. 'umh i.ik heb heb al een tijd niet laten bij kleuren. misschien is dat het. ik heb hem laten zitten in owkencity (een stat ver weg van de stat waar ze nu zijn. je kan het vergelijken met amsterdam en limburg die afstand.) hij was een oom van een vriend van mij.' zei ik voorzichtig en dacht aan me vorige vriendin die mee was die dag toen ik hem lied zette. ik beed sachtjes op mijn lip en speelde een beetje met mijn tong piersing. 'er zitten veel vroegere gevoelens aan verbonden. dus ik durf het niet bij te kleuren.' zei ik tegen haar vader

lola liep weg en ik voelde me zwaar kut van binnen. net alsof er een mes in me gestoken werd. ik bleef nog heel even zitten en stond daarna ook op ik liep naar de uitgang van de school maar werd tegen gehouden door blakc wolf leden. ze pakte me stevig vast en sleurde me mee naar een hoekje aan de achterkant van de school. ik lied min of meer alles toe en wist waarom ze dit deden. het woordje homo, gay en mannen neuker galmde door mijn hoofd heen. de jongens trokken mijn kleren uit. teminste mijn jas en tshirt. daarna pakte ze een nieuw spiltje die ik nog niet kende. ''waar was de ouderwetse knuppel gebleven dacht ik toen ik wat anders zag. de jongen sloeg met het wapen op mijn rug. het voelde pijnlijk aan en het geluid klonk als een elestiek. ''nee een zweep. hoe komen ze daar aan.'' ik kneep mijn ogen dicht en lied alles toe. na een tijd waren ze uit gespeelt. ze gooide me omver en ik lagmet mijn rug in het gras. ik staarde naar de wolken en mijn t-shirt en jas gooide ze op mijn buik. 'he, volgende week is je volgende straf.' zei een van de jongens en ik knikte. ''kom maar op'' dacht ik bij mezelf. de jongens lachte en liepen weg. het werd steets later dat zag ik aan de stand van de zon. ik stond op en een rare schuid stak dor mijn rug heen. ''dit voelt niet vijn.'' ik trok mijn t-shirt aan en mijn jack. het stof schurde over mijn rug heen. na een uur gelopen te hebben was ik eindelijk thuis. ik opende de deur met mijn ketting en liep door de lange gangen heen met oude beelde van goden van vroeger. daarna liep ik de wendeltrap op naar boven toe. 'anne....' zei ik met een vermoeide stem. 'ik wil in bad. er komt een vriend vanavond. kleed je me uit?' vroeg ik bijna smekent. ik knielde neer op de grond voor mijn deur. ik kon niet meer het stof schuurde zo erg over mijn rug heen.

'hihi, eigenlijk ben jij ook best ijdel.' zei ik vriendelijk met een kleine flirt. ik bekeek drake en hoe hij voor de kamera zijn haar weer goed deed. ''hij is zo cutey'' toen drake klaar was lied ik me besteuren door de crew en hoe zij de foto wilde drake stond tegen mij aan en ik voelde zijn adem in mijn nek prikkelen. stiekem kreeg ik een binne pretje met mezelf en ik giegelde af en toe. waardoor de foto vaker opnieuw moest. tot de ergenis van de crew. van het gegiegel lied ik even mijn hoofd zakken op de schouder van drake. hopelijk kwam ik hierdoor even tot rust zodat er een foto gemaakt kon worden.

ik negeerde allen en keek boos. ik maakte een hairflip en zette het rondje rechts bovenin.

ik bekijk meneer choi en zie hem op de bank zitten. ''volgens mij heeft hij even rust.'' ik loop elegand naar choi toe. ik blijf bij hem staan en kijk hem wat vriendelijker aan dan eerst. 'nog sorry vor wat ik vanmiddag deed. dat had ik niet moeten doen.' zei ik neutraal maar minder bitchey.

Laatst aangepast door mellodey op di aug 12 2014, 18:51; in totaal 5 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Emptyma aug 11 2014, 21:59

Lucy

'Als je een goeie jongen bent voor Lucy wil ik hem best gratis voor je bijkleuren' Ze de man en aaide Yu door zijn haar 'Soms moet je dingen mooier later maken zodat de herinnering ook beter blijft' Zei hij terwijl hij zijn pols liet zien 'papa niet nu we zijn al op de derde verdieping' Zei ik snel en pakte zijn pols beed ik duwde hem ui de lift en pakte de hand van Yu beed 'Als hij over zijn tatoes begint zal hij nooit stoppen met praten' fluisterde ze lachend tegen Yu.'Dat hoorde ik schatje' Zei de man lachend. We liepen met zun drietjes naar de deur waar me moeder lag 'Ze ziet er goed uit alleen een paar gebroken ribben en een gebroken been' vertelde me vader. Toen we naar binnen gingen lach daar een oduere versie van Lucy. me moeder leek sprekend op me. alleen dan 20 jaar ouder. Ik lachte blij toen ik haar zeg en rende op haar af 'mama' zei ik blij en omhelsde haar. 'Voorzichtig schatje' Zei de vrouw. Ik stopte achteruit en keek beschaamt 'sorry' Zei ik en draaide een rondje. 'Dit us Yu'

bediende setto

Ik hoorde dat setto de trap op kwam en mijn naam riep. Ik sloeg de boek dicht dat ik aan het lezen was, En rende de gang op'Natuurlijk meneer zal ik doen' toen ik hem zag zitten op de grond werd ik bezorgt ik hielp hem overeind. Ik begeleed hem naar de badkamer zijn rug was klam en voelde nattig aan. Toen ik zijn tschirt uit deed zagik via de spiegel dat zijn rug op sommige plekken lelijk open lag. 'Mijn here wat is er gebeurd' Vroeg ik terwijl ik zijn rug bekeek.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 45 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 45 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: