cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Is this real? Part 4

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 22 ... 43  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyzo mei 10 2015, 15:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo zij dat hij dacht dat hij me veel had aan gedaan. 'Wat maakt dat uit je kan het toch niet meer herinneren das toch alleen maar handiger?' Zei ik en bleef voor de deur staan. 'Als je moeite wilt doen om het goed te maken ga je gang ik hou wel van leuke verassingen. Leo stapte naar voren toe en wankelde op zijn benen. 'Angelina breng me terug naar mijn huis. Ik zal soms langskomen okay, MAar laat me naar huis' smeekte hij haast. 'Echt niet! Ik heb het je eerder gezegd, jij blijft vanavond hier. Desnoods sluit ik je op.' Als hij dichterbijer kwam zou ik me hand op zijn borstkast zetten zodat hij op afstand bleef en niet langs me heen kon. Ik zou we alles aan doen om hem hier te houden. Al zou ik met hem moeten stoeien ik gaf niet op.


Laatst aangepast door Timeless op zo jan 10 2016, 20:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyzo mei 10 2015, 15:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD

ze gaf niet zo snel op helemaal toen ze me tegen hield met haar handen op mijn borst kast. Als ik morge sterker was ging ik wel weg. Ik draaide me om en liedme hoofd zakken ik sjockte terug naar bed en plofte er op met me hoofd in de dekens. 'urrgh' gromde ik zacht. misschien wa het vast binnen nog niet zun slecht idee allee nwas k niet de gene die vast gevoden zat maar zij.. Nee YD nee... Ik draaide me op me zij. 'jij wint ik blijf wel' zei ik en probeerde te glimlachen. 'en nee ik ben er niet blij om dat ik het niet meer weet het frustreerd me.' zei ik zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyzo mei 10 2015, 23:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Leo plofte op het bed neer. Ik keek hem swoel na en liep op mijn vrouwelijk loopje naar de kast. 'Is echt veel beter voor jezelf als je blijft.' Ik pakte een pyama jurkje uit. Met me rug naar Leo toe gekeert maakte ik me bh los deze gleed langs me lichaam heen naar beneden toe. Vervolgens trok ik mijn pyama jurkje aan. Ik bukte en pakte me bh op en stopte deze weer in de kast. 'Trek dat T-shirt uit het stinkt.' Zei ik weer aangezien hij het weer had aan getrokken. Ik keerde me naar hem toe en stak me hand uit dat hij het moest aan geven.

Na enige tijd ging ik ook maar eens op het bed liggen. Ik keek met me gezicht naar Leo toe. 'Mij zou het juist vijn lijken als ik de ergen dingen niet meer wist. Geeft een stuk rust. Denk ik. Ik sloot me ogen eventjes en bleef zo liggen, genietend van de rust om me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 09:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Door het rokje wat ik aan had paste mijn spulletjes natuurlijk niet in mijn broekzak. Hierdoor had ik maar een meisjes handtas mee genomen en daar alles in gestopt. Stilletjes hoorde ik mijn ringtonen van fantastic baby af gaan. "Shit!" Ik bleef strak voor me uit kijken. 'Wie wilt er nog wat bier?' Vroeg ik en liep naar de tafel toe om wat blikjes te pakken. Ik pakte ook een schaal met eten en deelde het rond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
Ik pakte nog wat eten van de schalen en at het op. Had gaf me wel een vijn gevoel om zo bij de jongens te zijn. 'Drake drake! Ik wil nog een keer tegen jouw!' Zei ik en stootte hem lichtjes aan. Tayoni vertelde iets over Lola. Ik dacht gelijk aan de afapraakjes die harstike mia liepen. Nop ik ben geen goede dater. 'Ah ja Lola... Sinds ik een deel van me geheugen kwijd ben lijkt het wel of ze boos op me is of angstiger of iets ze zij ooit dat ik me iets anders gedroeg toen ik een date met haar had.' Zachtjes wreef ik over me wang heen waar ze me wel twee keer geslagen had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'Ummh wil eerst nog effe roken gast.' zei ik tegen drake waarna ik opstond met een sigaret in me mond. Met me krukken liep ik naar de deur en ging daar ergens buiten zitten op een verhoogt muurtje. Met me aansteker stak ik me sigaret aan. ' mmmmmh Oh zo lekker nikotine~'

Tayoni
'Met Lola gaat het al veel beter nu ze uit het ziekenhuis is alle ze is harstike moe telkens.' Vertelde ik in het algemeen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 09:28

YD:

Ik had me mobiel gepakt en probeerde me door op te focusse.. Uit me ooghoeken keek ik toe. Haar lichaam was zo mooi in vorm... Ik bleef naar me.beeldscherm staren. Ik wilde opzoeken wat redenen konden zijn dat je dingen vergeet en hoe.je dat terug kan krijgen.
Na even.keek ik weer op.en zag dat angel.met gestrekte arm stond. Ik dacht hard na en.besefde me dat ze wilde dat ik mijn shirt weer uitdeed. Waar begreep ik haar zonder dat ik.gehoord had wat ze zei?. Io deed me.shirt uit en.gaf hem aan Angelina.

Ik focuste me weer op me mobiel. Na even voelde ik het bed inzakken en rolde half om door haar gewicht. Ik.luisterdr half naar wat ze zei. ' Wil.je ruilen?' Zei ik terwijl ik naar me mobiel keek. 'Het geeft nie techt rust als je iemand tegen komt die verteld dat die een verleden me tje heeft en je er bijna niks neer van weet' Ik legde de nadruj op bijna toen ik dat zei. Helemaal.als je niet snapt waarom je zoiets vergeet. Ik weet niet of ik je kan vertrouwe weetje dat. Je kan een stalkerfan vab vroeger zijn. weetje wel. die alles weet en dat nu gebruikt om dit te doen..' Ik slikte even. 'Dat is wat mijn hersens zeggen. Maar mijn gevoel zegt dat ik je kan vertrouwen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 09:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Toen ik zijn shirt had gekregen liep ik uit de kamer en gooide dat ding de wasmaschiene in. Vervolgens liep ik weer terug.

'Hahah, een fan? Van jouw?!' Zei ik bespottelijk. 'Als ik ooit in me leven een fan word van een asian dan ben ik vast gehersenspoeld.' Antwoorde ik. 'en anders mag je me ter plekken vermoorden.' Zei ik best serieus. 'Oeeeh~ dus he gevoel huh.' Zei ik iets flirtyer en keek hem uitdagend aan. 'En wat zegt je gevoel nog meer?' Vroeg ik en streelde eventjes door zijn haren heen. 'Vind dat je wel aardig normaal blijft met druks op. Je word geen klier of iets.' Ik lied hem weer los en ging op me rug liggen. 'Misschien heb ik op me laptop nog wat filmpjes staan die jij gefilmd heb toen we op vakantie waren. Maar als je daar geen trek en heb is het ook goed. Heb geen zin om meer oude herinneringen te zien.' Zei ik iets gevoeliger. Aprupt stond ik op van her bed en liep ik naar de kast. Ik haalde een eenpersoons deken er uit en gooide hem op het lichaam van Leo. 'Hier je wilt vast niet met mij onder een deken liggen.' Zei ik iets meer op een bitchy manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 10:14

jay:

Ik keek rond want hoordetoch echt fantastic baby. toen ik ophing. stopte ook de muziek. Ik keek naar het meisje en daarna terug naar me mobiel. Ik belde weer en keek rond waar het geluid vandaan kwam. Ik grijnste toen ik de tas zag en toen terug naar Dianne. Ik herkende der al van iets. dacht ik en grijnste breed. 'Hey dianne Kan je ook wat voor mij mee nemen' zei ik en keek haar flirtend aan.

Ik luisterde naar tayoni. 'damn gast. Komt vast wel weer goed!. Maar ze sliep toch altijd al in de klas?'

Drake:

Ik keek setto aan en knikte sure. 'ik pakte de controlers weer en ging zitten. Ik ging hem inmaken... niet dat dat ging lukken want ik was hier echt heel slecht in. Ik keek setto aan e ngrijnste 'jonge ik maak je in!'  lachte ik, Daarna keek ik hem wanhoopig aan. Jay kwam er tussen. 'De gene die verlieft moet is het slaafje van de andere morge!' zei hij. Ik keek hem boos aan. 'Jonge je weet dat ik dit hoe dan ook verlies!' gromde ik. Maar ik nam de uitdaging aan.

YD:

Het deed best pijn toen ze zo praatte over asians. Ik slikte even. En bergde me mobiel op. Ze flirte met me wat ze al heel de dag deed. Maar het deed me niet veel. Ik voelde me sowieso al opgewonden bij haar in de buurt en en anders. Nou toen ze zo haatvol over asians praatte was het even iets minder geworden.

Ze stond op en gooide me een dekend je aan. Ik glimlachte moeilijk en kroop het bed af. Ik ging naast het bed liggen en rolde me op in de dekens. Ik ahd hier geen probleem mee. sliep toch altijd in de stal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 10:29

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Toen Leo op de grond ging liggen werden mijn ogen eventjes groter. 'Je mag gewoon op het matras liggen hoor. Dadelijk krijg je nog een hernia.' Ik liep om het bed heen en stapte onder mijn eigen dekens. Ik ging met me rug naar Leo toe liggen. er was plek zat in het bed over. Ik kneep me ogen dicht en dagt weer aan dat vreselijke moment dat Leo zo erg was dat ik het letterlijk opgaf van de pijn die hij me had aan gedaan in mijn hart. Hij was me eerste asian vriend en ook me laatste. Nadat Leo verdween had ik me zelf belooft om asians voor altijd te haten. Ze waren hoe dan ook allemaal het zelfde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Ah tuurlijk.' Zei ik zo schattig mogelijk en liep met de schaal naar hem toe. "Oh had die mobiel op stil moeten zetten." Dacht ik en hoopte dat het niemand opviel. Ik glimlachte naar Jay toen ik de schaal omhoog hield voor Jay zijn neus. Ook hield ik mijn hoofd ietsjes schuin.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Oeh! Dat vind ik wel een goede. Heb al jaren lang geen mannelijke maid gehad in huis.' Zei ik en glimlachte naar drake. Ik drukte naar wat op de knopjes in de hoop dat ik drake raakte. 'Nee drake! Jij gaat niet winnen ik wil jouw als maid.' Zei ik vastberaden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*rookt*

Tayoni
'Dat was omdat ze savonds zoveel werkte en alleen voor haar broertje moest zorgen. Maar nu hoeft ze dat niet omdat ik dat doe en nu is de moeheid zelfs erger.' Vertelde ik ik ging nog wat meer onder uit gezakt zitten en pakte nog een biertje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 10:46

YD:

Ik schudde me hoofd. 'komt wel goed wil je niet dwars zitten;  ik ging confortable liggen. 'Ligt sowieso beter dan de stal' grapte ik zachtjes. Noujah ik meende het.

Jay:

'bedank' glimlachte ik naar haar en tikte naast me op de bank. 'Vertel eens meer van jezelf. Ik bleef hem aankijke en lief glimlachen. in tusne tijd lusiterde ik naar tayoni' damnt! hopen dat het wel geod kom man!'

Drake:

Het leek even! heel even dat ik won. Maar die vreugde was snel voer toen hij me knockout had. Ik zuchte dramatisch. Nu moest ik een dag het slaafje van Setto zijn. 'En bedankt Jay!! nu moet het slaafje zijn van setto morgen' gromde ik maar ergens moest ik toe geven dat ik het wel leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 11:03

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Ik ging naast Jay zitten op de bank met me benen vrouwelijk over elkaar heen. Stiekem leunde ik ietsjes meer in de richting van Jay.
'Oh wat over mezelf? Een maid mag eigenlijk niet veel over zigzelf vertellen.' Fluisterde ik met een vinger op me onderlip. Niet wetend of het echt zo was. 'Maar ik hou wel van een spelletje en gezellig winkelen. Ik vlecht wel eens de haren van de andere meisjes.' Vertelde ik ik streelde eventjes voorzichtig door mijn haren heen. 'En wat vind jij leuk om te doen?' Vroeg ik voorzichtig en probeerde lichtjes flirty te kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Ooh Oooh ben je nou ko of?' Vroeg ik verward ik had het spelletje nog niet helemaal door vast omdat ik nog niet echt gewonnen had. 'Hehehe, dat word morgen hard werken drake.' Zei ik tevreden en glimlachte naar hem. Ik heb vast nog wel een pakje liggen dat je kan aan trekken.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*rookt*

Tayoni
'Ja hoop ik ook.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
'Met iemand liggen voeld altijd veel beter dan wat dan ook.' Zei ik zachtjes ik drukte me zachte dekens tegen me wangen aan maar slapen had ik niet veel trek in. Ik dacht telkens aan die gênante vernedering die Leo vroeger had gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 11:14

YD:
Ik ging op me rug liggen en keek naar boven toe. Na een lange tijd zuchte ik . ik moest echt even slapen. maar oook bij mij lukte dat niet

Jay:

Ik legde me hand op zijn boven been. 'interstant' zei ik en beet op me lip ik trok me lippen speels strak. ' Wat ik het leukst vind om te doen.' herhaalde ik hem 'Dat wil jij neit weten.' Ik ging dichter tegen hem aan zitten

Drake:

Ik keek Setto boos aan ; ik trek geen rokje ana of iets!' gromde ik. Ik keek naar Dianne en Jay. ik tikte Setto aan. 'Was dat?' vroeg ik licht geirriteerd.. Of jaloers, die jongen kreeg alles! daarna keek ik terug naar de tvscherm. 'Wil je nog een keer?'


Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 11:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Oh natuurlijk wil ik dat weten. Zoon iemand als jij is vast heel interesand.' Zei ik en kreeg de kriebels toen hij een hand op me been legde. Ik hield me kin ietsje lager en keek een beetje swoel naar Jay toen hij dichter tegen me aan ging zitten. Zachtjes reek ik met me hand naar zijn Kuifje zachtjes streelde ik met me vingers het Kuifje naar achteren toe. 'Jouw haar is zo fluffy.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Ah ik heb een mooi pak voor je. Blouse en stropdas enzovoort.' Legde ik uit en moest een beetje lache. 'Kom anders vanavond al naar me huis je werk begind s ochtens vroeg.' Stelde ik voor. Toen drake vroeg eat dat was keek ik eventjes achterom en weer terug. 'Ah dat!' Zei ik wijs met een vingertje in de lucht. 'Zelfs ik heb dat pas geleerd dat heet flirten. Zeg drake. Volgens mij ben jij ook slecht in flirten ik heb het je nooit zien doen.' Vroeg ik aan hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*rookt*

Tayoni
'Drake en flirty? Dan heeft hij vast koorts.' Grapte ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
"Kom op je moet effe aan iets anders denken." Beveelde ik mezelf. "Denk aan andere leuke sexy jongens. Maar er is niets sexyer dan Leo?! Ugh nee angel!! Leo is.... Is..." Ik kroop eventjes in elkaar. "Dat boekje misschien helpt dat." Ik kroop half uit bed en graaide in een van de drie laatjes. Toen ik het boekje te pakken had sleepte ik het uit het laatje en nam het onder de dekens. Ik sloeg het open boven de dekens en bladerde er wat in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 11:31

YD:
ik ging recht zitten en leunde tegen de muur aan en staarde naar het bed. ik kon niet zin of ze al lag te slapen. Ik zag dat ze op stond en iets pakte uit dat laatje waar alles al uitgevallen was. Ik grijnste. She need to get laid...


Jay:

Hij zat aan me haren. Ik glimlachte lief. hij was meer tegen me aan gaan zitten. hierdoor kon ik me arm rond zijn schouders slaan. 'Dan moet ej er achter kome nwat mijn hobbies zijn.' zei ik uit dagent en legde me hand wat hoger. Ik wis donders goed dat eht delle was. Maar dat wist hij neit dat ik ehm door had. Ik ging hem terug pakken op zijn spelletje.

Drake:

ik draaide met me ogen. 'Ik vind dat nergesn voor nodig. ' gromde ik 'Waar is een relaite goed voor.. problemen!' zei ik en keek hem aan en wenkte met me controler 'kom nog een potje!' ik glimlacht zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 12:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'Mmmh laat me raden.' Ik bleef eventjes stil. 'Voetballen!' Zei ik als eerste gok. 'Of hokky~' Jay zijn hand kroop steets hoger. Ik durfte hem niet te lang aan te staren. Ik legde me hand op die van hem en pakte het zachtjes beed. 'Offff~' zei ik plagerig. 'Dingen die niemand verwacht.' Zei ik zoet en glimlachte naar Jay. Ik voelde aan me lichaam dat het snakte naar koelte. Ik moest een pilletje in nemen maar hoe? 'Oh mag ik vragen waar zijn de toiletten?' Vroeg ik en keek hem flirty smekend aan. Zou je me de weg willen wijzen?' Vroeg ik ik pakte zijn hand vast en stond op van de bank.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto:
'Zover ik gelezen heb is het voor nakomelingen maar in andere boeken stond ook dat het verandering vreugde en nieuwe hoop in je leven brengt een nieuwe doel om voor te vechten en te leven iets wat bepaalde stoffen in het lichaam activeert waar je weer beter van gaat denken en je ook blijer voeld en daardoor meer zin krijgt in je leven. Sommige mensen hebben dat stofje nogal te kort.' Legde ik slim uit en keek met de laatste zin naar drake. 'Dus eigenlijk zorgt een relatie voor veel goede dingen in je leven.' Bevestigde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*rookt*

Tayoni
'Setto! We zitten niet bij biologie!' Zei ik vermoeit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]angel
Ik bladerde en zag weer een best aantrekkelijke jongen. Ik legde me kussen wat rechter op en ging in bed zitten met me rug en hoofd steunend tegen de kussen aan. Ik keek naar d'r kruis van de man. Jammer genoeg hadden ze nooit een stijve... Dat zouden ze eens moeten verbeteren in die boekjes. Met me vinger streelde ik over het blote lichaam heen van de man in het boekje. "Dat lichaam" ik trok me knieën op en lied het boekje tegen me knieën aan leunen. Zelf kroop ik iets meer onder de dekens. Zachtjes zuchte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Emptyma mei 11 2015, 13:21

YD:
ik zag wat voor boekje ze beed had en glimlachte zachtjes. jap she totaly needs to get laid.. and hard!. Ik sloot me ogen om haar niet aan te blijven kijken. Onze gezichten waren nu wel naar elkaar toe gericht. Zou ik me langzaam naar ed grond laten zakken? en gewoon echt gaan slapen ofzo blijven zitten. moest ik haar vragen naar die flashback of zei dat was? en wat die dans wedstrijd was waar ik het overhad. Of moest ik het verzwijgen.

Jay:

Ik pakte zijn hand beet en trok hem mee omhoog. 'Ik zou je maar al te graag naar de WC willen brengen my lady.' Zei ik en trok haar voorzichtig omhoog. Ik trok hem speel mee nar de wc en bleef naar zijn lichaam kijken. #acteerwerk! Ik glimlachte breed. en flirterig.

Drake:

Ik draaide met me ogen naarh et beeldscherm. Ik nergeerde setto's gelul en keek naar tayoni. 'jij dan nog een potje aangezien Setto docent aan het uit hangen is'


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Is this real? Part 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? Part 4   Is this real? Part 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Is this real? Part 4
Terug naar boven 
Pagina 1 van 43Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 22 ... 43  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: