cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 44 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptydo aug 07 2014, 20:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu
Lola schrok blijkbaar van mij. Ze leunde teveel naar achteren door de schrik. Ik wilde  haar opvangen maar allen was sneller. Hij keek gemeen naar mij. En ik keek ook zo terug ik lied mijn hoektanden zien en gromde lichtjes zodat alleen allen het zou horen. 'Ik maak een mooi kunstwerk van je' zei ik plagerig.

Ik richtte me weer op mijn tas en Lola. 'Haha,' lachte ik verlegen. 'Zo eng ben ik toch niet? Ik wilde je niet laten schrikken.' Zei ik nerveus en wees naar mijn tas. 'Eh thx voor het meenemen van mijn spullen.' Zei ik  vriendelijk maar mijn stem klonk eerder stoer omdat het een zware klank had. Toen ik mijn tas aan pakte.

Ik gooi soepel mijn tas over mijn schouder heen vervolgens streel ik door mijn lange haren heen. Ik keek recht in de ogen van Lola, snel keek ik weer weg van haar ogen naar de gerond en weer terug. Voor de tweede keer streel ik door mijn haar heen. Daarna draaide ik me om en wandelde naar mijn tafel toe.

Ik zit aan mijn tafel en giegelde af en toe naar mijn tekening. Ik had allen getekend met grote dikke klauwen, lange nagelsen en lange  vos/konijnen oren met een fluffy lange staart. Zijn gezicht keek grommend en ik hand lang scherpe tanden getekend waar het kwijl van af droop. Zijn ogen had ik schattig groot getekend die heel gemeen keken. Ik grinnikte in mezelf. Mijn tekeningen waren altijd in tattoo stijl. Af en toe ontwierp ik tattoo's voor klanten van een vriend die in zoon zaak werkte. ik kreeg er meestal best veel geld voor. Ik draaide mijn tekening om richting allen. zodat hij het kon zien. 'Kijk deze lijkt sprekend op jouw vind je niet?' Zei ik met een grijns en keek gemeen naar allen.

Minako
Lucy lachte me een beetje uit. Toen ik mezelf pijn deed. 'Ik kom nooit aan die knappe jongens omdat er altijd knappere meisjes zijn dan ik.' Zij ik sip en keek naar de jongen in de andere klas. Plots werd ik aan gestoten. "ieekh!" Ik keek achterom en zag de zelfde jongen als vanochtend die huna probeerde te dragen. Ik keek hem aan in zijn ogen. "Eigenlijk is hij best wel eng. Met die bende enzo." Plagerig stak ik mijn tong uit naar hem.

'Oh word hij het model.. Ik had liever Yu gehad, Maar jah het is beter dan een meisje tekenen' mopperde lucy en pakte haar tekenspullen en begon een stokpoppetje te tekenen. 'Haha, ik weet dat yu lang haar heeft maar hij lijkt echt niet op een meisje!' Lachte ik. 'Weet je hoe gespierd yu wel niet is.' Fluisterde ik en bekeek de enge jongen. Ik probeerde een goede schets te maken van zijn houding.

Yu draaide zijn tekening om en zij dat deze sprekend op hem leek. Ik lachte en stoot Lucy aan. 'Lucy kijk! Moet je zien hoe goed je vriendje kan tekenen.' Zei ik verbaast tegen haar maar niet al te hard. Sommige zwart geklede jongens keken mij vreemd aan. "Zei ik iets verkeerds?"

Setto
'Oh? Iemand die volwassen is. Dan zit er en deze klas niet veel want de meeste zijn onder de 21' zei ik serieus en na denkend. 'Een mens is rond de 24 uit gegroeid en heeft mogelijk genoeg ervaring om zelf te overleven of kinderen op te voeden' zei ik serieus. Net alsof ik een boekje voor las.

Yu haalde zijn tas op en ik bleef even stil ik probeerde zo min mogelijk op te vallen. Toen yu weer weg was prikte ik Lola weer in haar zij. 'En kwa uiterlijk? Wat vind je umh hoe noemen ze dat? Leuk, sexy.... Nee, geil? Was dat het woord?' Vroeg ik onzeker. Ik keek de hele tijd recht in de ogen van Lola.
Af en toe probeerde ik te tekenen maar ik was zeker niet de beste.

Tayoni
(Tekent)

Angel
Choi stond op en liep naar mij toe. Hij pakt mijn boven arm vast. Ik schrik lichtjes en zet een klein stapje naar achteren toe. Choi kwam dichterbijer en streelde plots door mijn haar heen. Ik kijk afkeurend in de ogen van choi en sla zijn hand weg. "Niemand komt aan mijn haar." Ik draai me van hem weg en loop naar Lea toe die net was op gestaan. Lea sloeg onverwachts een arm om mij heen. Ik zuchtte lichtjes. "Waarom doet hij dit nou altijd." Dacht ik terwijl ik naar Lea keek.

'Klopt ik wilde even met jullie praten, Kunnen jullie kort vertellen wat jullie hobby is en hoe jullie elkaar hebben ontmoet en wat je het leukst aan elkaar vind' zei choi. 'Wacht even hoor effe voor de duidelijk heid hij is niet mijn vriendje!!' Schreeuwde ik bijna. (Lees Lea)

Ik luisterde naar Lea en zijn verhaal klopte. Ik leg mijn armen over elkaar heen ik gromde lichtjes toen hij naar choi fluisterde "stomme vriendjes gedoe ik kan het heus wel alleen hoor niemand die mij mee krijgt!" Dacht ik in mezelf maar wilde het niet hardop zeggen.

'Mijn hobby's zijn provisioneel zwemmen, paard rijden en de rest hoef je niet te weten. Verder doe ik soms model opdrachten als er iemand ziek is ofzoiets.' zei ik gehaast. Ik maak een hairflip en keek weg van choi. 'Ik ben de leader van de groep maar dat hoor je al te weten als je je huiswerk hebt gemaakt. De camera staat het meeste op mij en ik heb de meeste fans van de groep.' Zei ik bitchey. (Lees Lea)

Lea
Angel schreeuwde. Ik haalde mijn arm weg. 'Hehehe, sorry voor de verwarring ik ben gewoon erg aanhankelijk.' Zei ik verontschuldigend. 'Ik werk hier als model voor kleding en tijdschriften en andere mode bladen. Meer niet.' Zei ik vlug en zette mijn hoed recht. 'De manager vroeg of ik wilde komen voor een fotoshot met meisje. Hij wilde niet dat zijn angel iets overkwam als ze alleen zou gaan op de foto.' Vertelde ik ontspannen. 'Meisjes worden wel eens mee genomen door andere als ze singel zijn.' Fluisterde ik naar choi. Ik Zag dat angel niet vrolijk werd toen ik dit vertelde aan choi. 'Eeh en ik heb wel eens een fotoshot met angel gedaan voor in het tijdschrift (naam van heel bekende modeblad) daar ken ik haar eigenlijk van. Van mijn hoef je niet veel te weten ik ben hier toch tijdelijk. (Lees angel)
In mijn ooghoeken zag ik dat ni~chtje close tegen een jongen aan stond. 'Tse, ni~chtje is stout.' Zei ik tegen mezelf maar wel hoorbaar voor andere.

Rose <3 Willem
Angel en Lea waren klaar nu was het mijn beurt. 'U ziet er goed uit meneer choi.' Zeg ik beleeft. Ik ging op een bank zitten en Willem kwam naast mij zitten hij legde zijn benen over elkaar heen. 'Ik heet rosetta, en mijn hobby's zijn....' "Heb ik hobby's?" Ik vind het leuk om te zonnen naar het strand te gaan.' Vertelde ik vrolijk. 'Mijn ouders hebben een grote planten kas en kweken aparte bloemen met elkaar.' Vertelde ik. 'Dat was meer wat ik vroeger deed. Owh en zingen natuurlijk <3.' Ik streel door het gekrulde haar heen van me vriend. 'Ik heb Will ontmoet op de fan date.' Zei ik verlieft. 'Haha, sinds die dag laat je mijn haar niet meer met rust' zei Willem lachend. 'Fan date is een dag dat sommige fans de kans krijgen om 1dagje te daten met hun idool.' Vertelde Willem terwijl hij een hand op mijn schoot legt. 'Hihi, als jongens niet leuk of vervelend zijn mogen we ze gewoon weg sturen als we dat willen. Maar toen ik Will zag was ik meteen verkocht!' Zei ik vrolijk en mijn haar vloog sierlijk heen en weer. 'Will is zo netjes, attent, zorgzaam en vergeet goed gekleed niet.' Zei ik verlieft. Will glimlachte lief en deed verlegen.

Mellanie
Ik voelde me betrapt toen drake recht in mijn ogen keek. Hij glimlacht lief naar mij. Mijn wangetjes lichte roze op. Snel draai ik mijn hoofd naar beneden. 'Mijn jurkje voelt zo kort aan...' Zei ik verlegen tegen drake. 'Wat vind jij?' Vroeg ik en keek schattig omhoog naar drake.
(Drake antwoord)

Ik sta op van het bankje maar struikelde over een pootje heen. Ik viel tegen drake aan en bleef even zo tegen hem aan staan. 'Se-s-sorry!' Zei ik geschrokken en keek hem aan in zijn ogen.  Mijn ogen twinkelde even. Daarna lied ik mijn hoofd sakken naar de grond. "Zijn lichaam voelt zo warm aan. En zijn borst... Gespierd, niet te veel en niet te weinig gewoon lekker. Wat zou oom van hem vinden. Hij zou boos worden en zeggen dat ik niet met jongens mag om gaan. Net zoals vroeger. Zou Lea mij verraden? Kut, Lea ik was hem vergeten!" Ik stond amper 5 seconden tegen drake aan. Snel stapte ik achteruit en draaide me om. Zachtjes beed ik op mijn lip en lied mijn ponny voor mijn gezicht vallen.

Eam~eam <3 Maurits
Choi vertelde dat we na butterfly konden. Ik knikte bevestigend en bloosde lichtjes toen hij recht in mijn ogen keek. Maurits tilde me op en nam me mee de kleedkamer in. Hij kuste me romantisch en streelde over mijn kont heen. 'Jouw meneger is er niet die oude zeikert.' Zei Maurits speels. Ik lach vriendelijk. 'Dat klopt van hem zou dit niet mogen.' Ik kus me vriend hevig en we eindigde beiden op de grond. 'Die gesprekken deuren nog wel even' zei ik flirtend. Maurits grinnikt en friemelt aan mijn zwemkleren langsaam trok hij mijn zwembroekje naar beneden toe.

Juli <3 Jeff
Ik bekeek wat foto's die genomen waren. 'Moet iemand niet een zoen foto hebben? Dat lijkt me wel wat voor butterfly en haar vriend dat word mega schattig!' Zei ik juichend. Ik sprong met de camera in mijn hand de lucht in. de fotograaf kreeg bijna een hart verzakking van mijn actie. 'De fans zouden dat vast leuk vinden.' Zei ik hiepper. Mijn vriend pakte de camera uit mijn handen en gaf deze aan de fotograaf
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptydo aug 07 2014, 21:37

Allen Walker

'Sprekend' Antwoorde ik op Yu. 'Als je hem aan me geeft laat ik hem misschien nog wel tattoeren' Het lieft zou ik hem slaan maar dat kon niet van wegen Lucy en mijn plan. Daarnaast moest ik deze kut school afmaken.Toen minako iets zou over dat Yu het vriendje was van Lucy keken de jongens gemeen naar lucy. ''dit word interstant dadelij hoef ik niks te doen.''  Eindelijk waren de 20 min voorbij en mocht in naar me plek terug. Ik sjockte langzaam terug deze keer via de andere kant langs e black wolf.

Het meisje die met Delle aan het flirten was pakte Delle stevig beed 'Jaah ik houd van kinkey dingen. Laten we daar alsjebieft heen gaan. Lijkt zo erotisch' Zei ze en beed op der onderlip en begon over delle heen te wrijven. 'Of durf je niet' Zei ze uitdagend en kroop verder tegen hem op.

Jay/James

'Wacht even hoor effe voor de duidelijk heid hij is niet mijn vriendje!!'  Ik lachte  lief. 'Ik moet het vragen' Zei ik droog en luisterde naar het verhaal van lea . 'Meisjes worden wel eens mee genomen door andere als ze singel zijn.' Ik knikte berijpend. Natuurlijk wist ik daar alles vanaf. En dat ze het hier anders aanpakken dan in korea. Maar ik lied niks merken en luisterde gewoon verder. Ik knikte elke keer en scheef affentoe iets op. Toen Angel aan de buurt was keek ik haar diep in der ogen aan 'Mijn hobby's zijn provisioneel zwemmen, paard rijden en de rest hoef je niet te weten. Verder doe ik soms model opdrachten als er iemand ziek is ofzoiets.'vertelde ze, ik wende mijn blik af van Angel en bekeek me blaadje. In de hoek van het blaadje tekende k een poppetje die als een queen met geheven borst stond. 'Ik ben de leader van de groep maar dat hoor je al te weten als je je huiswerk hebt gemaakt. De camera staat het meeste op mij en ik heb de meeste fans van de groep.'  Vertelde ze verder net of ik het nie wist 'Dat wist ik Angel,' Zei ik kortaf en keek der niet meer aan 'Je manager stuurt de fans, om jouw perfert t vinden' fluisterde ik zacht en keek op me horloge. ''oh nog geen 1 min voorbij dit gaat lekker'' . Tse, ni~chtje is stout.'  Hoorde ik Lea zeggen 'Eh wat zei je Lea.' Vroeg ik.(reacite van lea)

Nu waren Rose en willem aan de buurt.  'U ziet er goed uit meneer choi.' zei ze beleeft. ' Bedankt rose, Ik vind het aardig van je dat je het zegt, Je vriendje mag trots zijn op zun geweldige meid' toen ik dit zij keek ik suportend naar Willem. Ik stak me duim naar hem op om te laten zien dat ik hun respecteren. " Ik vind het leuk om te zonnen naar het strand te gaan.' Vertelde ik vrolijk. 'Mijn ouders hebben een grote planten kas en kweken aparte bloemen met elkaar.' Vertelde ik. 'Dat was meer wat ik vroeger deed. Owh en zingen natuurlijk. 'Wat vind je er dan van om een strand je crearen hier in de studio?' Vroeg ik toen ze vertelde dat ze van zonnen hield. Dit schreef ik ook op.  Ik keek toe hoe de twee met elkaar speelsde. 'Jullie zijn schattig samen. Houden zo echt leuk' Zei ik lief glimlachend toen ze elkaar niet met rust lieten. Ik luisterde naar de uitleg van de Fandate 'jap die heb ik ook nog gehad' zei ik zacht en toestemmend. 'Will is zo netjes, attent, zorgzaam en vergeet goed gekleed niet.'vertelde ze. 'Jah dat kan ik zien'  Zei ik lief.

Maikel was bezig met zijn camera toen ineens Juli hem af pakte Hij keek geschrokken toe hoe zijn camera door de zaal vloog 'PLease please please laat hem niet vallen' Zei hij zacht en beet op zijn lip. John keek om en zag wat er gebeurde. GElukkig werd de camera terug gegeven voordat er iets gebeurde. hij zuchte van opluchting.

Juli en jeff waren bezig en ik moest net naar de wc. Ik stond op en liep naar de kleedkamer toe. Dat was de enige WC die ik wist de vinden. Toen ik de deur open deed zag ik EamEam en Muarits op de grond liggen. Ik schaapte mijn keel. 'Ik denk dat er een stel vanaf nu maar is met 2 meter tussen elkaar in moet gaan lopen voor dat de andere manager terug komt' Zei ik toen ze beide omkeken. 'Jullie hebben drie tellen om je weer aan te kleden en terug te gaan naar de studio' Dit zei ik ineens een stuk serieuser. 'Jullie kunnen sex hebben na de shoot.'

Drake

'Als je hem kort vind zoeken we toch een langere voor je' VRoeg ik verontwaardigt toen ze begon over de rokje.   ze struikelde over het pootje van de bank 'Se-s-sorry! stotterde ze verlegen. Ik hield me handen omhoog zodat ik haar niet zou aanraken. mar voor ik haar weg kon duwen was  ze alweer weg. Ze beed zachtjes op haar liep. 'Hmm, Zullen we maar naar de studio gaan en kijken hoe ze foto;s maken we zullen wel snel aan de buurt zijn.' Zei ik snel zodat er nis meer kon gebeuren en liep weg richting de studio.

Lucy

'ik zei ook niet dat Yu vrouwlijk was. Hij is super mannelijk en sexy en' Ik kwijlde bijna weg bij de gedachte  'Lucy kijk! Moet je zien hoe goed je vriendje kan tekenen.'  zei minako lachent toen Yu zijn tekening op hield. Ik lachte lief 'Hij is overal perfect in' LAchte ik trots. DE jongens in het zwart keken raar op toen minako zei. Ik wreef door me haren heen 'Ik vind zijn vrienden wel eng' fluisterde ik zacht

Lola -

Ik lachte lief naar Yu tot hij weg ging. Even twijfelde hij met weg open ik dacht dat hij nog wat wilde zeggen maar dat deed hij niet. Ik haalde me schouders op en richte me weer naar Setto. . 'En kwa uiterlijk? Wat vind je umh hoe noemen ze dat? Leuk, sexy.... Nee, geil? Was dat het woord? roeg hij onzeker. Ik lachte.' Oh geil nog wel. Noujah iemand met kort haar. Misschien zelfs wel met een baardje. niet al te gespierd maar ook geen magere spriet zoals die jongen die toenstraks op de tafel danste veel te dun.' I khad nog niks op het papier gezet toen de 20 min over waren keek ik naar een leeg papiertje 'oeps'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyza aug 09 2014, 01:56

Setto
Ik luisterde naar lola wn haar beschrijving. 'Hahaha, je hebt wel smaak.' Grinnikte ik even. 'Ach mijn papiertje stelt ook niets voor.' Zei ik zacht en schoof mijn tekening richting Lola. Er stond een raar popetje met duivel oortjes op en een punt staartje. 'Lola?' Vroeg ik voorzichtig. 'Hoe voelt het als een meisje vrijt?' Vroeg ik nog voorzichtiger en zachtjes. Ik pakte een nieuw papiertje en legde mijn gekrabbel weg. 'Ik ben gewoon benieuwt wat vrouwen voelen.' Vervolgde ik zachtjes. Ik vouw mijn vingers in elkaar en steun op mijn ellebogen. Mijn handen legde ik tegen mijn lippen aan. De meester vroeg wie er nu op de tafel moest staan. Veel meisjes kwijlde mijn naam zoals gewoonlijk. Maar ik negeerde alles net alsof ik het nooit gehoord had. Heel even kijk ik naar Lola en glimlach liefjes.

Yu
'He, bull heb jij geneukt met een meisje?' Vroeg een black lid naast mij. Ik keek kill naar hem. 'Nee...' Antwoorde ik. " ik heb nog niet met haar gedaan dus dit is de waarheid." Een andere jonge krijnst naar mij. 'Yu heeft een meisje' zei de jonge zingend. 'Ze is me meisje niet!' Fluisterde ik bozer. 'Yu met je roedel deel je alles. Dat weet je toch?' Zei de jongen grijnzend met een geile blik. 'Zolang ik niets heb heb ik ook niets te delen.' Gromde ik. Ik had niet door dat allen achter mij langs liep. Totdat iemand naar achter schoof en een opmerking maakte. 'Je bent verkeert gelopen witje heb je een kaart nodig?' Zei de black wolf lid tegen allen.

Allen was op zijn plek. En de jongens tikte mij aan en wilde dat ik ging staan op de tafel om model te staan. Ik schudde nee en lachte gênant. De leraar eiste stilte maar kreeg de joelende studenten niet rustig. Ik grijnsde en had een binnen pretje. Ik stond op en liep naar de tafel toe. 'Oi als het niet stil was moest de volgende toch naakt?.' Grapste ik terwijl ik op de tafel ging staan. tegelijkertijd trok ik mijn zwarte hemptje uit. Mijn spieren waren nu duidelijk zichtbaar.
Ik ga op de stoel zitten in en stoere houding. Mijn broek hield ik aan. Ik keek recht in de ogen van Lucy. En knipoogde.

Minako
'Volgens mij zijn het niet zijn echte vrienden. Echte jongens vrienden geven elkaar een knuffel en yu geeft hun alleen een box of handdruk.' Zei ik even bang als Lucy. maar ik probeerde haar een beetje gerust te stellen. 'Weet je wat ik wel gek vind iedereen die yu kent draagt net zoon riempje om zijn broek behalve Delle/huna' vroeg ik verward aan Lucy.

Mijn mond viel open toen yu zijn hemptje uit trok. 'Kawaiii, Lucy! Jij hebt eerder een god dan een prins.' Fluisterde ik kwijlend. 'Jij hebt zo veel geluk <3' zei ik kwijlend. Ik pakte mijn mobieltje en maakte een foto.

Delle
Ik stond bijna te kwijlen. "als ik die vervelende spuit niet gekregen had, had ik nu een mega stijve." 'Hihi ik? bang echt niet.' Zei ik stoer. 'je bent zo lekker. Ik wil je.' Fluisterde ik in haar oor. 'Hoelaat zullen we af spreken? Om daar samen heen te gaan.' Vroeg ik opgewonden en genoot van haar gestreel. Met een hand ging ik stiekem over haar kont heen. Zachtjes knijp ik in haar kond vervolgens verdween mijn vingers in haar broek. Ik voel het lebeltje van haar ondergoed. "Heeft ze een string aan?" Ging er door mijn gedachten heen toen ik aan de zijkant geen stof voelde. 'Blijf bij mij.' Zei ik geil en zowat smekend.

Angel
Ik loop bitchey weg en ging bij de foto scherm staan. 'Ik krijg het een beetje kout van het lange wachten.' Zei ik met een bruilipje naar de fotograaf. Ik keek heel lief en onschuldig naar hem.

Lea
'Eh ik zei niets bijzonders hoor.' Antwoorden ik en knipoogde flirtend naar choi. Ik stond op en liep naar een drankjes tafel toe.

Rose <3 Willem
'Het lijkt me erg leuk om hier een strand te bouwen.' Zei ik vrolijk.
Ik blooste op de lieve reactie van meneer choi. 'Bedankt' zei ik vriendelijk. 'Oh meneer choi?!' Vroeg ik plots en wat serieuzer. 'Wat is er toch met die jong. Drake hete hij toch? Hij doet zo dawnie. Mellanie is smoor op hem en het lijkt wel alsof hij haar helemaal niet mag of haar niet eens ziet staan.' Vertelde ik meelevend. 'Ik vind het zo sneu voor haar' zei ik nog meer bezorgt dan eerst. Ik friemel nerveus met mijn handen.

Will streelde vermoeit door zijn haar heen. 'Rose, je zou het niet door vertellen. Weet je nog...' Zei Willem een beetje geërgerd. 'Wat moet ik anders doen? Toe kijken hoe haar hart telkens breekt?' Zei ik gevoeliger. 'Oh sorry Will, het was niet mijn bedoeling om tegen je te snauwen.' Zei ik gelijk verontschuldigd. 'Het is al goed rose ik weet dat je om haar geeft.' Zei willem kill. Hij streelde door zijn haar heen en. Keek van me weg.

Eam~eam <3 Maurits
Ik schrok toen ik de stem van choi hoorde. Ik schaamde me dood. Maurits trok gelijk zijn vinger uit mijn vagina. En schoof mijn bekienie broekje omhoog. 'Fuk.' Hoorde ik Maurits zeggen. Snel deed ook hij zijn zwembroek weer aan. Ik vond het eigenlijk best raar dat choi zei dat we na de fotoshot mochten vrijen. "De echte meneger had me vriend met huid en haar verscheurt en hem de deur gewezen. Net zoals hij altijd deed bij de vriend van Ellis. Eigenlijk mis ik haar best wel." Snel trok ik mijn bekini topje aan en liep met me vriend aangekleed en wel naar de fotoruimte.

Mellanie
'Oke...' Zei ik zacht. En liep achter drake aan.

'Wat vind jij sexyer kwa kleding?' Vroeg ik nieuwsgierig aan drake toen hij weer stil stond.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyzo aug 10 2014, 11:17

Abi

Het was twee uur en ik was uit. Blij huppelde ik door de gangen naar het lokaal van Jay. Tot mijn verbazing waren er dit keer geen fangirls ik keek naar binnen het eerst wat ik zag was een halfnaakte jongen 'Das die rapper' zei ik verwaand. en keek de klas rond. Daar is dat vriendje van Jay die blonde setto. Ik moet echt blij zijn met zulke knappe jongens in mijn school maar in mijn klas had ik alleen maar een dansende gek die zodra hij de klas inkomt op tafel danst of zowat seks heeft met meisjes waar iedereen bij is. Ik zuchte en keek de klas rond. Ze hadden blijkbaar tekenen met de laatste jaars want een van de jongens liep de klas uit. Hij was volledig in het wit gekleed en erg mystirieus. Ik had verwacht dat hij een lage stem zou hebben maar toen hij vertelde dat hij meots gaan was zijn stem zacht en vriendelijk. Dit stond zo niet bij zijn uitelijk en zijn littekens het was echt raar en gewoon niet aantrekkelijk. Maar zijn stem was bijna net zo zorgzaam als die van Jay. ''wacht waar is jay'' Ik keek terug in de klas en tot mijn terleurstelling was hij er niet. Net als die blonde slet die aan MIJN prins durfde te komen.  Ik bleef wachten tot de eerst die buite kwam. Aan die zou ik vragen waar ze waren,

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Me mobiel ging hele tijd af. Nadat ik zwaar getrain had voor onze debute nummer hadden we weer 30 min pauze. We kregen ook te horen dat we binnen kort weer 1 week vrij waren voor we onze officiele debute hadden daarna zouden we komende halfjaar geen tijd meer voor ons zelf hebben. Yifan ook wel Kris onze leide van Exo-M kwam naar ons toe gelopen Ik zat naast luhan en Sehun. Sehun was de maknea, Ookwel de jongste van Exo-K. We waren aan het praten tot Kris mijn mobiel aan gooide 'Xing je bent je mobiel weer vergeten dus hier is tie' Hij kwam naast ons zitten en we praatte verder 'Ga jer weer naar James deze vakantie? kan ik dan mee' Vroeg Luhan toen we het hadden over de planning van de aankomende vakantie. ik knikte toestemmend 'Laat het me eerst aan James vragen of we daar kunnen overnachte met zo veel' Zei ik lachend en pakt me mobiel. Toen ik zag dat minako gesmst had vergat ik dat ik James moest bellen. Meteen belde ik
minako en wachte tot ze op zou nemen.

bediende setto

Het was twee uur en over een paar uur zou Setto weer thuis komen. Ik had wat slaap ingehaald en was nu bezig met zijn kamer opte ruimen. Hij wat blijbaar wat boeken perongelijk uit de bib mee genome naar zijn slaapkamer en deze waren onder zijn bed beland. 'Koreaans voor beginners' was het eerste boek ik vond. De tweede was was '' Love for dummy's' Ik begon te lachen. De boeken waren erg oud en versleten en de info die er in stond was niet van nu. Op de boeken lag een stapel stof. Deze lagen er dus al veel langer. ik haalde een kaart onder het bed vandaan toen ik verder ging met opruimen. De letter waren vervaagt maar ik zag wel dat er hartjes op stonden  Onder aan de brief stond liefs Riven xxx Ik bekeek het kaartje aan alle kante en legde hem uiteindelijk op het kussen van Setto. Ik haalde nog een paar dingen onder het bed vandaan en legde het op de kussen. Een van de dingen was er opvallend iets wat je neit gouw hier ziet (verzin maar iets met een terug blik van riven~!, Beeldje, boek, condoom. ofzo xD)  Zonder na denken legde ik deze ook op zijn kussen. Het was al bijna tijd het laatste boek dat ik onder het bed vandaan haalde was 'Emotions gevoelens en vriendschap' Ik blaaderde door het boek heen. Op de eerste pagina stond weer de naam Riven. Ik haalde me schouders op toen ik bij het hoofdstuk ''trouw'' aankwam begon ik te lezen. De tijd vloog voorbij en voor ik het wist ging de deur open. ( kan butler zijn maar ook Setto)

Allen Walker

Ik lachte toen ze zeiden dat ik verkeerd gelopen was Ik stond stil en lachte gemeen 'Ik houd jullie gewoon in bedwang adners denken jullie nog dat los kunnen lopen' daarna liep ik door naar de tafel toen ik langs Minako en Lucy liep veranderde mijn glimlach naar een lieve lach en complimenteerde hun werk.

Yu trok zijn t-shirt uit en ging op de tafel zitten. Ik lachte en wilde zij tekening ook verpest maar toen besefde i kdat mijn mobiel af ging. Snel tekende ik Yu. Het zag er mooi uit net een klein kunst werk. Nadat het af was liep ik naar Yu toe 'Kijk hier je reward' Ik stapte de tafel op en aaide hem door zijn haar heen met mijn hoofd ging ik naar zijn nek toe en fluisterde 'Pas maar goed op dat vriendje van je' daarna sprong ik van de tafel af en liep naar deur toe 'Sir im going to the docter' Zei ik en zwaaide vrolijk en liep de gang uit.

In de gang zag ik een van de tweeling met delle door de gangen heen sjouwen ze trok hem vooruit en bijna elke deur drukte ze hem tegen de muur aan en zoende hem 'hehehehe' Lachte ik en liep langzaam en onopvallend achter hun aan richting de deur. De jongen kon niet veel doen hij werd gewoon volledig mee getrokken.  

'ik? bang echt niet.' Zei Delle stoer. Het meisje lachte lief en uitdagend. Ze voelde hoe Delle aan haar broekje zat en kreunde zacht. Ze trok delle op haar schoot en pakte hem stevig beed. Achter zijn rug stuurde ze met 1 klik een smsje naar Allen toe 'Ik probeer zo met hem te vertrekken' was het smsje.  De lippen van het meisje ginge naar de nek van Delle en beet lief in zijn nek. 'Waarom gaan we niet nu ik heb zin in jouw' Zei ze geil en Duwde hem lief van haar schoot af en stond op. 'Meneer Delle voelt zicht niet goed we moeten even langs de schoolarts' Zei ze en haar wangen waren rood. een hand hield ze Delle beed. De leraar bekeek delle en knikte dat ze mochten gaan. Het meisje trok delle mee naar buiten toe. net buiten de deur duwde het meisje delle tegen de muur en duwde haar tong ij zijn mond en begon hem hevig te zoenen. Haar hand gleed langs zijn broek naar zijn kruis en de andere speelde achter zijn rug met zjn onderbroek.  Na een paar minuutjes trok z hem verder door de gang riching een andere deur e ging daar verder met zoenen.

Yaden

Een gebouw nog geen 10minuten van de school vandaan was verlaten een soort ruine maar dan nog goed verzocht. Het was een oude fabriek. Hier sliep ik in een van de kantoortjes. Ik had net inkopen gedaan om te eten voor de komende 5 dagen. Ik was niet van plan om langer te blijven. Ik gooide me tas met eten op de stoel en liep naar het raam. Hier had ik mooi overzicht over de ingang van de fabriek. Het raamkozijn was zo ontworpen dat je er inkon zitten dat deed ik dus ook. Hier sloot ik me ogen en dommelde weg in het zonlicht.

Jay/James
'Het lijkt me erg leuk om hier een strand te bouwen.' Antwoorde Rose vrolijk. Ik glimlachte blij het was zo mooi om te zien dat iemand blij is door zo iets. . 'Bedankt' zei ze vriendelijk zien ik hun complimenteerde. 'Oh meneer choi?!' Vroeg ze ineens serieus. Ik keek haar bezorgt aan. 'wat zit je dwars Rose' Vroeg ik bezorgt.  'Wat is er toch met die jong. Drake hete hij toch? Hij doet zo dawnie. Mellanie is smoor op hem en het lijkt wel alsof hij haar helemaal niet mag of haar niet eens ziet staan.'  vroeg ik. Ik keek der aan 'Drake vertrouwd geen vrouw, Al de vrouwen in zijn leven hebben hem gebruikt of in de steek gelaten.' Zei ik 'Meer mag ik er niet over zeggen' ik pakte haar schouder zorgzaam en trootsten beed. 'Ik vind het zo sneu voor haar' zei ze bezorgt. 'Het komt wel goed tussen die twee, Drake moet gewoon leren om meiden te vertrouwen en Mellanie zou daar perfect voor zijn. Dus geef ze de tijd en zie wat er van komt' Ik gaf haar een schouder klopje. 'Mellanie heeft een bepaalde charme waar mee ze elke jongen wel omgepraat krijgt' Zei ik lachend en keek in haar richting. Will streelde vermoeit door zijn haar heen. 'Rose, je zou het niet door vertellen. Weet je nog...' Zei Willem een beetje geërgerd.. 'Wat moet ik anders doen? Toe kijken hoe haar hart telkens breekt?' Zei zw gevoeliger. 'Oh sorry Will, het was niet mijn bedoeling om tegen je te snauwen.' Zei ze gelijk verontschuldigd. 'Het is al goed rose ik weet dat je om haar geeft.' Zei willem kill. Hij streelde door zijn haar heen en. Keek van haar weg. Ik luisterde bezorgt 'Ik wis er al vanaf, Dus ze heeft niks fout gedaan' Zei ik bezorgt toen ik zag dat willem best wel boos was op Rose.

'Oh, Kan je dit papiertje aan Maikel en john geven die regelen het strand voor jullie' Zei ik om uit alle bezorgdheid te komen.

Voordat ik naar de wc liep zag ik dat Angel bij Maikel stond en bijna stond te smaken om eerder een fotoshoot te krijgen. Ik seinde dat hij dat niet mocht doen en wees naar Rose en Willem dat die eerst moesten. Maikel knikte en keek naar Angel 'Sorry we gaan eerst Rose en Willem regelen. Jullie zijn na Drake en Mellanie aangezien jullie beide profesionele modelen zijn kunnen jullie het sneller afhebben dan hun' Zei maikel ne keek terug naar mij ik lachte toestemmend en stak me duim op. Hierna liep ik de wc in. Eam-eam en Maurits liepen de kleedkamer uit en botste tegen Drake op. Ik moest erg nodig dus liep eerst naar de wc. Toen ik terug kwam (gebeurteness tussen Maurits en Drake) liep ik naar de shoot toe. Daar liep ik naar Juli en haar vriend toe. 'Lukt alles hier,' Vroeg ik toen ik hun foto's bekeek. 'oh kunnen jullie anders vertellen (zelfde vragen als bij Angel en Rose maar ben ze vergeten en kan de pagina niet refresse)' vroeg ik hun toen ze naast me stonden.

Drake

'Wat vind jij sexyer kwa kleding? vroeg mellanie nieuwschierig. Ik keek mellanie niet aan 'Nette kleding, Model die heel vrouwlijk zijn.' Antwoorde ik en wees naar een foto aan de wal waar een meid op stond in nette sexy zwarte kleding dracht. Echt een first class model. 'Ik ben naar de wc' zei ik kort af en liep naar de kleedkamers. Dit was de gezamelijke kleedkamers die van Mellanie en mij was ik vergeten waar die zat. En deze was goed aangegeven. Toen ik naar binnen liep, klapte ik tegen Maurits aan. Eam-Eam die achter hem stond had roden wangen. 'Sorry' Zei ik kortaf en keek Maurits niet.

Lucy

Ik was nog steeds bezig om de mislukte tekening netjes te krijgen van Allen. Normaal kon ik goed tekenen maar Allen was moeilijk. Behalven zijn kleren die waren weer is goed gelukt zoals altijd. Toen hij langs liep complimenterde hij me en ook de tekening van Minako.  'Ik denk dat hij er eng uit ziet maar stiekem best aardig is, Anders zou hij toch geen vriend van Yu zijn.' Fluisterde ik naar Minako. Ik keek langs minako naar Yu toe die aan het grommen was naar zijn vrienden waar hij bij zat.Volgens mij zijn het niet zijn echte vrienden. Echte jongens vrienden geven elkaar een knuffel en yu geeft hun alleen een box of handdruk.' Vertelde Minako. Ik knikte en luisterde naar wat ze zei 'Jah maar misschien vind hij dat guy en doet het daarom niet' Zei ik . 'Weet je wat ik wel gek vind iedereen die yu kent draagt net zoon riempje om zijn broek behalve Delle/huna' Ik keek op en op dat moment viel het me ook op 'Jah nu je het zegt, Yu gaat ook anders met Delle om dan met die andere jongens. Yu gaat ook heel naders om met Allen. Die zij dat ze beste vrienden waren.' Ik keek naar yu 'wat mmaakt het ook uit hij is super knap' toen ik dat zei deed ik net of ik het kwijl dat denkbeeldig uit mijn mond rolde wegwreef.

Ik zocht een papiertje toen ik het pakte rolde mijn potlood op de grond 'Ah dat heb ik weer.' Ik kroop onder de tafel om hem te pakken . 'Kawaiii, Lucy! Jij hebt eerder een god dan een prins.'  Ik schrok van Minako die ineens wat zei ik ging snel om hoog met me hoofd en botste tegen de tafel. Ik keek onder de tafel door naar Yu. Hij had nu inkijk in mijn topje. Ik lachte lief naar hem en maakte een hartje richting hem en beet op mijn onderlip. Daarna deed ik speels mijn BH goed. Dit kon als het goed is alleen Yu zien. Ik kroop weer onder de tafel vandaan en wreef over mijn voorhoofd 'Hey Minako het is wel mijn God eh' Zei ik en porde in haar zij 'Zoek je eigen god maar deze is bezet'  toen ik opzij keek zag ik dat ze een foto maakte 'Minaaa niet doen das mijn eigendom.' Zei ik lachend en probeerde haar mobiel te pakken 'MEiden als jullie nu niet stoppen moeten jullie er naast komen stan hoor' Zei de leraar ineens Ik schrok op en werd meteen stil. na een paar minuutjes stil te zij ngeweest fluisterde ik naar minako: 'als i ker naast ga zitten zou ik dan half naakt op hem gaan zitten' Ik lachte en me wangen kleurde rood 'Hij is zoo perfect'

Allen was al snel klaar en gaf zijn tekening aan Yu, Hij klom ook op de tafel en ging heel close tegen Yu aan staan 'Nog maar Yaoi. Wat heeft iedereen vandaag' Zei ik en me hoofd werd nog roder 'Ze zijn wel heel heet samen' Zei ik ligt horny

Lola -
'Hahaha, je hebt wel smaak.' grinnikte Setto 'Jah daar ben ik Lola voor' Zei ik lachent terug, 'Waarom heb je hem als duiveltje getekend?' vroeg ik toen ik zijn papiertje bekeek 'Maar hij lijkt wel.'  knikte ik instemmend. . 'Hoe voelt het als een meisje vrijt?' Vroeg setto nog voorzichtiger en zachtjes. hij pakte een nieuw papiertje die eerst voor me lag. 'Ik ben gewoon benieuwt wat vrouwen voelen.'  vervolgde hij stil. Ik stopte met adem halen en stond op. Door mijn hoofd schoot de pijn die mijn baas achter gelaten had. Ik werd misselijk en me hoofd begon te draaien als ik er aandacht. Het was pas een jaar zo dus setto wist er ook nks van af. Maar ik kon het hem ook niet vertellen. Ik liep zonder iets te zeggen weg bij de deur vroeg de docent waar ik heen ging 'Ik moet naar de wc' Antwoorde ik kort op de gang rende ik naar de wc. Ik voelde hoe mijn tranen over mijn wangen rolden. Vroeger kon ik alles met setto delen. Hij was als een grote broer voor mij ookal was ik ouder. (dat weet ik niet zeker maar kon de pagina niet refressen dus misschien is setto ook ouder dan geld deze zin niet XD). In de wc keek ik naar me spiegel beeld. Normaal kon ik er echt gewoon overpraten net of er niks gebeurde in het cafe. Maar zodra setto er naar vroeg voelde ik me schuldig en kon ik het hem niet vertellen. Seks zal zeker fijn zijn maar niet voor mij. Ik droogde de tranen die langs mijn wang naar benede gerold was. Daarna haalde ik diep adem en liep terug naar de klas. Ik keek naar de tafel waar eerst die 4de jaars zat. Nu zat Yu er op en hij was half naakt. Ik lachte zacht toen ik alle meiden zag zitten met rode wangen. Ik liep langs Lucy. 'Je mag wel blij zijn met zun vriend' Zei ik zacht tegen der. Daarna ging ik naast setto zitten en keek op zijn papiertje.[/i]
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyzo aug 10 2014, 12:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
Setto
'waarom ik duifeltje heb getekent?' herhaalde ik haar zin. 'omdat ik hem niet zo mag.' vertelde ik emotieloos.

Bij mijn laatste vraag stond Lola plots op. 'Waar ga je heen?' Vroeg ik verbaast. Ik stond op en wilde haar hand pakken maar ik greep mis. Lola liep weg zonder wat terug te zeggen of mijn vraag te beantwoorden. Teleurgesteld zonder het antwoord te weten over het gevoel van sex. Ging ik verder met mijn tekening. yu had zig uit gekleed. Zijn flirtte gedrag deed me licht denken aan riven. Maar ik had het niet zo op jongens met zwart haar. "Geef mij maar goudblond of een andere kleur. " mmh zo gespierd. Zei ik zachtjes. Eigenlijk durfde ik niet zo lang maar hem te kijken dadelijk neemt hij me weer te grazen. Ik hoorde de deur en zag Lola binnen komen. Ze ging naast me zitten en ik keek haar vragend aan. 'Wat bleef je lang weg?' Ik bestudeerde Lola diep in haar ogen. 'Waarom zijn je ogen zo rood? Hoe komt dat?' Vroeg ik niet begrijpend. (Kent geen verdriet of huilen) met mijn hand rijk ik naar het gezicht van Lola. met mijn duim streel ik in de buitenste hoekjes van haar ogen langs haar slaap. 'Vocht?' Zei ik zachtjes en verward. Met mijn hand op haar wang, streelde ik verder met mijn duim over haar gezicht heen. ''Ik wil zo graag antwoord op mijn vraag van toenet." Dacht ik maar ik had het idee dat ik het niet nog een keer kon vragen in dezelfde les.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Mellanie
Ik keek naar de poster die drake aan wees. "Je moest eens weten wat ik thuis moet dragen" dacht ik en had mijn vergelijkbare roiale kleding in mijn hoofd. " Die vervelende hoge hakken waar je nooit op kunt lopen behalve je eigen neef."
Drake zei dat hij naar de wc moest. En ik sprong uit mijn gedachte trans.
Ik knikte oké. 'Doe je hem de groetjes van mij?' Vroeg ik met een vriendelijke glimlach. Toen drake weg was keek ik rond de zaal en zag dat zowat iedereen bij de fotoplaats stond. "Laat ik ook maar eens daar heen gaan."

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy lied haar potloot vallen deze rolde onder te tafel door. met mijn ogen volgde ik de potloot maar verder kon ik niet bewegen. ze bukte gênant voor over en ik had flinke inkijk op haar goddelijke borsten. ''ze zijn zo mooi, ik wil ze aan raken. maar dan moet ik wachten tot na het ziekenhuis en dan hopen dat ik daar mag blijven eten. en na het eten gaan we even naar boven om haar kamer te bekijken. en stiekem belanden we op haar bed in een ingewikkelde tongzoen. *bloost* Fu~uk ik moet dadelijk nog uitkijken ook anders wint ik mezelf te veel op en voor de klas een stijve krijgen is niet mijn style.'' minako schreeuwde zowat door de klas heen dat ik een of andere god was. ''eigenlijk schaamde ik me een beetje. maar volgens mij was het meer een kompliment. een lijf hebben van een god? vind lucy me zo aantrekkelijk?'' ging er door mijn hoofd heen. lucy schrok blijkbaar van minako en stote haar hoofd tegen de tafel. ik giegelde een beetje in mezelf. en keek haar flirtent aan en glimlachte lief. lucy stoeide met haar bh onder de tafel. ''ze ziet er zo sexy uit.'' mijn ogen rolde bijna tussen haar borsten in.

allen kwam vreemt genoeg naar mij toe. ik keek met afschuw naar hem.''moet hij nouw altijd het juiste moment verstoren.'' 'Pas maar goed op dat vriendje van je' zei hij tegen mij. ik keek hem eerst niet begrijpent aan. ''wat bedoelt hij daar mee ik let altijd goed op Delle. toen allen weg was keek ik uit nieuwschierigheid toch waar delle gebleven was. ik draaide mijn hoofd en zag dat huna niet meer in de klas zat. ''Fu~uk kom op huna raak nou eens een keertje niet in de moeilijkheiden.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'hey! maak je eigen sexy foto's!!' zei ik naar lucy en beschermde mijn mobieltje. plots ging mijn ringtoon af. 'Huh?' uit schrik lied ik hem bijna vallen. 'hihi als jij half naakt op hem gaat zitten krijgt hij geheid een stijve denk je ook niet?' zei ik met een glimlach en keek plagend naar lucy. de leraar wees naar mij en daarna naar de deur. ''zo die heeft een slecht humeur vandaag.'' dacht ik terwijl ik met mijn mobiel naar de gang rende. ik nam nog net optijd op. 'hoi laaaa~y' zei ik zingent. 'how are you? what dit you do today?' vroeg ik mega hipper en lief. ik sprong op en neer in de gang. 'i miss you so mutch sweety <3' zei ik verlieft

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
'hey kijk uit man!' zei maurits boos en duwde uit reactie drake omver. 'mau!! wat doe je nouw' zei ik geschrokken en hield maurits tegen voordat hij verder dingen kon doen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik deed mijn armen over elkaar heen toen ik later op de dag pas een fotoshot kreek. ik maakte een hairflip en liep weg van de plaats.

ik wandelde naar mijn omkle kamertje. hier stond een luxe bank waar ik uitgebrijd op kon gaan zitten. ik pakte een gijl blad met leuke jongens en bekeek de plaatjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
ik luisterde aandachtig naar meneer choi. ik hield mijn handen bij mijn kin. 'ik weet hoe het voeld.' ik keek naar de grond en mijn haar viel voor mijn ogen. 'hey? rose dat is verleden tijd oke? nu ben je met mij en ik laat jouw nooit vallen voor een ander ookal heb je niet altijd tijd jij bent mijn meisje en niemand anders word dat.' zei will lief en legde een arm om mij heen. hij knuffelde mij lief en ik lied me naar hem toe hangen tegen zijn borst aan.

na een tijd stonden we op en liepen naar de foto plaats toe. ik gaf het papiertje aan de bijbehorende personen. ' deze moest ik aan u geven.' zei ik beleefd

'dus? wij mogen eerst?' vroeg ik voorzichtig. ik ging voor het doek staan met will en wachte op verdere instuksies. ''mmh ik heb geen vlauw idee wat choi wilt doen. ik denk dat ik het beste kan gaan wachte op hem.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
'oh? emh...' zei ik en keek naar choi terwijl ik na dacht. 'ik ontwerp meestal kleding voor de mv's en video clips. dat is meer mijn hobby hihi.' zei ik speels. 'ik ken jeff van de sport school hij hielp me eens met de aperatuur. hihihi. maar dat bleef niet aleen bij aperatuur. hiihi.' lachte ik en keek blozend naar mijn vriend. jeff schaamde zig een beedje en tikte mij aan. 'maar ik kan ook wel eens wat leuks voor jouw ontwerpen maar dan moet je wel eerst je kleren uit trekken anders kan ik je maten niet op nemen.' zei ik terwijl ik langs zijn (james) borstkast streelde. jeff keek jaloers naar meneer choi en naar mij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
Delle/huna
Ik werd mee gesleurd de klas uit en we zoende elkaar konstand. "Kut kut kut! Nee het kan niet nu ik kan op dit momend geen stijve krijgen." Ging er door mijn hoofd heen toen ze me zowat tegen elke deur aan drukte. Ik voelde weer haar tong en ik tongde haar terug. Mijn piercing deed nogsteets behoorlijk pijn hierdoor kneep ik mijn ogen flink dicht. Ze trok me weer mee naar een deur. 'Stop,' zei ik heigend. 'we kunnen dit beter na de les doen.' Zei ik bijna smekend. "Stomme medischijn! Waarom zijn die oude niet meer verkrijgbaar... Als ik de les uit zit is dat spul misschien uit gewerkt en als ik dan geen pil slik zou ik weer een boner moeten krijgen." Ik beed zachtjes in haar nek. 'Ik mag niet meer spijbelen van me ouders.' Zei ik sneu wn. Overdreef een beetje. 'Ik wil je graag maar het moet even wachten lekkertje.' Zei ik geil.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik pakte mijn mobieltje en smste drake.

heeey draky
waar moet ik je tas laten? lekkere chips heb jij man.
ik weet niet of die aan de einde van de dag er nog in zit. heheh <3

blijf je bij die lekkere meiden eten? vast wel... ik ben jaloers. en als je fotoshot tot laat duurt kun je vast bij mellanie logeren. als dat dan wel bij slapen blijf XD ik heb van verschillende meiden gehoord dat ze een 3 persoons bed heeft :O roddels gaan snel hier op school.

ps: je hebt geluk dat je er nu niet bent want yu poseert naakt voor de klas hihihi.

groetjes, je vriend
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 10:18

Lola -

. 'Wat bleef je lang weg?' vroeg setto toen ik terug kwam 'Ik moest naar de wc' zei ik n pakte ook mijn papiertje en begon Yu na te tekenen. . 'Waarom zijn je ogen zo rood? Hoe komt dat?'Ik keek op zei, Zijn hand raakte mijn wang aan en wreef langs mijn ogen. Me wangen werden roodder 'Ik heb net water in mijn gezicht gegooit en peronglijk in mijn ogen gewreven waardoor er make-up in kwam' Zei ik snel zijn hand voelde zacht zoals altijd. 'Ik moest me even opfrissen heb niet goed geslapen en dacht dat water wel zou helpen' Ik zette een glimlach op en probeerde blij te kijken.

Drake
'Doe je hem de groetjes van mij?'  zei mellanie. Ik nergeerder de maar toen ze me niet meer kon zien lachte ik ''De hell groeten doen aan de wc'' Ik kreeg de glimlach niet weg tot ik tegen de jongen op liep

'hey kijk uit man! snauwde maurits tegen me en duwde me opzei. Ik had geen rekening gehouden met een duw dus wankelde naar achteren. Eerst schrok ik een beetje meer toen het met op viel dat niet wist hoe hij zijn spieren moest gebruiken begon ik ligt te lachen, ''Met twee goeie handseals heb ik hem zo om, of alleen met een butterfly kick en hij ligt op de grond.'' Ik bekeek hem van top tot teen met een miskeurende blik. Hij heeft misscehin veel spieren maar er mee omgaan kan tie niet. Ik haalde me schouders op 'Ik zei toch sorry' Gromde ik en wilde verder lopen

Lucy

Ik was zo blij met Yu mijn wangen waren rood en staarde echt naar hem. Op tekening was alleen nog maar de omtrekken van Yu voor de rest kon ik echt niks naders dan alleen maar kijken.

Allen Walker

Ik bleeft wachten net achter de hoek van het gangentje ''Key dat gaat dus neit door'' Ik draaide me om en wilde weer weglopen

Twins
'Stop!' zei Delle heigend. het meisje keek hem terleur gesteld aan en drukte haar borste tegen zijn bovenlichaam aan.  'we kunnen dit beter na de les doen.' Zei hij bijna smekend. Het meisje keek hem diep in de ogen aan, 'Mar ik wil je nu hebben' Zei ze en beet in zijn nek. En hij beed terug. Je ging verder op haar tenen staan en pakte zijn hand beed.'Ik mag niet meer spijbelen van me ouders.' Zei hij sneu en Overdreef een beetje. 'Ik wil je graag maar het moet even wachten lekkertje.' Zei hij geil. Het meisje pakte de hand nog steviger beed en drukte zijn hand onder haar rokje. Ze stonden in een gang waar bijna nooit iemand kwam.  Het meisje liet zijn hand in haar string glijden. Toe zijn hand langs haar vagina gleed kreunde ze zacht. 'Ik kan niet langer op je wachten' en keek hem terug sneu aan. Ze leid zijn hand los en gleed nu met haar eigenhand langs zijn broek naar zijn kruis. Deze pakte ze beed er zat nog een broek tussen maar je kon duidelijk voelen dat hij geen stijve had. 'Heb je net al sexy gehad' Vroeg ze 'Daarom krijg je zeker geen stijve' Zei ze terleurgesteld

Jay/James

Ik vertelde Maike en john dat ze het strand moesten opbouwen dat ze ook gemaakt hadden voor een van de shoot van mij. Dat deze ze en Rose en Willem ging al klaar staan i nde tussen tijd praatte ik wat met Yuli en Jeff. . 'ik ontwerp meestal kleding voor de mv's en video clips. dat is meer mijn hobby hihi.' vertelde Juli 'Dat is leuk, Doe je dat ook voor de MV van jullie zelf?' Vroeg ik 'ik ken jeff van de sport school hij hielp me eens met de aperatuur. hihihi. maar dat bleef niet aleen bij aperatuur. hiihi.'  vertelde ze en ze keekverlieft naar haar vriend. ''Ben blij dat hun wel gewoon liefde kunnen hebben terwijl ze soort van beroemt zijn''  ze stapte vooruiten wreef langs mijn borst kas het kietelde ligt en ik begon zacht te lachen 'maar ik kan ook wel eens wat leuks voor jouw ontwerpen maar dan moet je wel eerst je kleren uit trekken anders kan ik je maten niet op nemen.' Ik keek Yuli aan ''shit ze lijkt een beetje op Evylian'' Ik beed op me lip en lachte lief. Noujah soort van lief. Ik voelde hoe een kriebel in mijn onderbuik opspeelde  ''Fuck'' 'hehehe, Dat vind je vriend was niet goed' Zei ik en keek naar Jeff.

Toen de set opgebouw was liep ik naar Rose en Willem. De eerste paar keer zete ze ik close tegen elkaar neer. Langzaam begonnen ze te snappen wat het idee was en gingen ze zelf schattige en romantische posies aannemen. We deden het voor een greenscreen maar op het scherm waar de foto's te zien waren kan je zien dat het voor een zondsondergang was. Bij een van de laatste foto's Stonden Rose en Willem tegen elkaar aan met hun voorhoofde en keken ze elkaar diep in de ogen. Willem had zijn arme rond Rose heen geslagen en ruste op haar billen. Rose had haar handen tegen de borstkas van Willem gelegt  en glimlachte lief. Ik bekeek hun en het viel me op dat een van der handen niet goed stond. Ik liep zonder na te denken naar hun toe en pakte haar hand beed. Ze voelde zacht en vrouwlijk aan.  Ik legde haar hand wat verder over de schouder van willem heen. Toen ik rose aankeek zagik at ze een paar haren in haar mond had. Ik wreef ze zorgvuldig weg en wreef perongelijk haar lip heen. Ik had het zelf niet door omdat ik zo gefocues was op de foto zelf.

Rose en willem gingen door met fotos en ik keek rond. Mellanie stond bij de foto's te kijken ik lachte lief naar haar en toen ik langs der heen liep aaide ik haar door der haar heen. 'Je doet het goed hoor' Zei ik supportent tegen der.

Me ogen vielen op Angel die onderuitgezakt zat in een soort bank. Ik liep naar der toe en ging recht voor der staan. Ik zette me handen naast haar shouders op debank e leunde over het blad heen. Toen ik keek naar de foto zag ik iets wat ik niet verwacht had. De foto waar ze naar keek was een van de oude foto's van mij zelf toen ik nog wat korter haar had. en het naar achteren stond. De foto's waren gemaakt voor een skinny jeans merk en ik had dus niks aan behalve een broek en ondergoed. klik Ik bloosde toen ik het zag en lachte 'oh dat vind je toch niet sexy eh'

Het duurde wel even tot ze opname ik wilde bijna ophangen toen ze uiteindelijk opnam. Ik luisterde naar haar stem en was ee ntijde stil ik glimlachte lief maar dat zag ze toch niet toen ze klaaar was met praten bleef het even stil 'Oh minako' Zei ik zacht

Laatst aangepast door Evilian op do aug 14 2014, 21:08; in totaal 4 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 11:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ze pakte mijn hand en stopte deze onder haar rokje. met mijn vingers glipte ik al snel langs haar string ze duwde me min of meer mijn vingers in haar vagina ik velde dat ze behoorlijk gijl was net als ik maar bij mij was het niet te zien of te voelen. ze lied mijn hand los en ik gijlde op haar gekreun. haar hand voelde ik plots op mijn lul en ze kneep in mijn broek. 'Heb je net al sexy gehad' Vroeg ze 'Daarom krijg je zeker geen stijve' Zei ze terleurgesteld. ''Fuk hoe leg ik dit uit.'' ik keek haar uitdagent aan. 'meiden vinden me nouw eenmaal gijl.' fluisterde ik in haar oor. 'ik dacht als ik in de begin van de middag klaar kom dan kan ik langer met jouw spelen.' fluisterde ik flirtent. ik bewoog mijn vinger heen en weer en ging steets dieper. ik hield haar stevig vast en drukte mijn lippen op de hare.

''pff mijn tijd is om. eindelijk'' ik stap van de tafel af en rolde de tekening van allen op. ik trok mijn hempje weer aan en ging tussen de black wolfs in zitten. ik keek naar rechts naar de klas van delle. net als altijd ontbreken er altijd 2 mensen. ''Fu~uk huna kom op. wat moet je met dat meisje?'' dacht ik en vergat lucy een beetje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 maurits
maurits pakte mij vast en keek gemeen naar drake. maurits liep weg en duwde mij vooruit. naar het fotodoek toe. 'waarom moet je altijd ruzie zoeken?' vroeg ik aan hem maar hij negeerde mij. 'ik vertrouw die gozer niet.' zei maurits na een lange tijd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
choi pakte mijn hand vast en legde deze op will zijn schouder. ik schrok lichtjes toen hij aan mijn wang zat en mijn haren goed legte. zijn vinger rakte mijn lippen. zijn blik zag er een beetje flirtent uit. ik moest denken aan mellanie die af gewezen werd door deze knappe jongen. ik draaide geschrokken en afkeurent mijn hoofd weg van meneer choi. daarna toen choi naar acteren liep draaide ik mijn hoofd weer terug naar will.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 jeff
'als ik aan het werk ben hebben andere niets te zeggen. natuurlijk moet je wel een kleine bijdragen leveren.' mijn stem klonk steets flirtender en ik streelde weer over zijn borstkast heen. jeff werd steets jaloerser. 'en in natura telt niet mee!' zei jeff boos en deed zijn armen over elkaar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
plots kwam er een grote schaduw over mijn heen hangen ik keek omhoog en keek in de ogen van choi. 'oh dat vind je toch niet sexy eh' zei hij plots en ik schrok betrapt. 'welke? deze? echt niet. hij heeft veelste veel kleren aan.' zei ik bitchy en bladerde snel naar een andere pagina waar een jongen op stond die alleen een onderbroek aan had. 'kijk dit is veel interesanter.' zei ik plagend. ik zat met mijn knieen op getrokken op de bank. speels duwde ik elegant met mijn voet in choi's onderbuik net boven zijn kruis. 'stiekem gijl jij op die half naakte jonge.' zei ik plagend net alsof choi mijn broer was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek in de ogen van lola en zag de tekens van het liegen in de pupillen. ''waarom liegen mensen altijd zo snel. vertrouwt ze me niet...'' teleur gestelt kijk k lola aan. ik pakte met mijn andere hand ook haar wang vast en trok haar een beetje naar mij toe. langsaam en voorzichtig gaf ik lola een kusje net onder haar oog boven haar wang. 'doet het de pijn verzachte?' vroeg ik met een lieve mysterieuse klank in mijn stem. ''mijn moeder gaf me altijd een kus als ik gevallen was. of bijna in shok raakte van het zien van mijn eigen bloed.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik lied mezelf zakken tegen de muur aan en belande op mijn kond. 'yes?' zei ik intiem en zacht. mijn ogen werden groot. en ik dacht aan het jasje die ik nogsteets aan had van lay. ''dadelijk wild hij me niet meer zien of spreken en dan zit ik nog met zijn jasje.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay streelde door mijn haar heen en ik voelde zijn zware hand op mijn hoofd drukken. door zijn zachte en serieuse stem schrok ik een beetje wakker. 'Je doet het goed hoor' zei jay lief. ik keek hem aan in zijn ogen. ''hij flirt met iedereen zelfs met angel en rose. waarom doet hij dat niet met mij.'' ging er door mijn hoofd heen en genoot van zijn streling heel even deed ik mijn ogen ontspannen dicht. vervolgens deed ik ze weer open en keke hem aan. 'ik heb nog niets gedaan wat moet ik dan goed doen?' vroeg ik zachtjes.

Laatst aangepast door mellodey op ma aug 11 2014, 12:18; in totaal 5 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 11:33

Abi

Een meisje kwam de klas uitgelopen ik prbeerde haar aandacht te krijgen maar ze was zo druk aan het praten dat het niet lukte

bediende setto

*leest*

Allen Walker

*wacht op veilige afstand*

Twins

het meisje kreunde toen hij zijn bvinger naar binnen drukte 'ik weet iets jij vermaakt mij tot jij een stijve krijgt dan vermaak ik jouw' Ik keek hem diep in de ogen aan 'Laten we gaan'

Yaden

*slaapt in raamkozijn*

Drake

Ik lachte toen hij wegliep. *is in de wc*

Lola -

Setto keek me terleur gesteld aan. en pakte ineens met beide handen mijn hoofd beed. ik leunde naar achteren toen hij me steeds dichter bij trok. Mijn ogen werden groter. Zijn lippen raakte mijn wang aan. in een soort trans bleef ik geschrokken voor me uit staren.  'doet het de pijn verzachte?'  hoorde ik zijn stem zeggen. Dit bracht me terug uit de trans en met een harde klap sloeg ik zijn gezicht. Ik stapte van de stoel af en zonder na te denken liep ik naar Tayoni en ging achter hem staan. Ik pakte zijn schouders beed en keek geschrokken naar setto

'do you still know' Zei ik zacht en zonder enige emotie. tussen elke zin bleef ik even stil. 'I visit James for a week. And that party we met?' Mij stem klonk steeds serieuser. Op de achter grond hoorde je ineens dat Tao en kris hard begonnen te lachen. Ik kreeg ook een glimlach op mijn gezicht 'You still have that jacket right' Het bleef weer even stil en ik draaide me van de mobiel weg en haalde ff adem zodat ik niet van blijschap in de lacht zou schieten. 'I will come and get it over two week' Ik on hetn iet meer inhouden en begon te lachen 'We gonna meet again minako, And yes is miss you to a lot, When I get contact with James im going to be there within two weeks lets date alot then'

Jay/James

'als ik aan het werk ben hebben andere niets te zeggen. natuurlijk moet je wel een kleine bijdragen leveren.'Zei ze flirtend. Mijn buik gebon steeds meer te tintelen. Haar ogen waren charmant en vriendelijk maar ook erg uitdagend. Ik beed op me lip aan de binnenkant. Ik keek haar niet aan want anders zou ik nog gaan trillen. ''kutt en nu''  'en in natura telt niet mee!' zei jeff boos en deed zijn armen over elkaar heen. Ik keek hem aan 'Natuurlijk niet het is jouw vriendin' Ik wist niet wat ik moest zeggen of doen. Normaal wist ik dat wel maar nu was k echt verstijft.

Ik merkte dat Willem me best boos aan keek toen ik haar goed zetten. Ik keek geschrokken op en zag dat rose weg keek. 'Oh sorry, Het was niet mijn bedoeling je op die manier aante raken' Zei ik en probeere haar aan te kijken om sorry te zeggen ''waarom flirt ik altijd zoveel terwijl ik het niet zo bedoel''

'ik heb nog niets gedaan wat moet ik dan goed doen?' vroeg ze zachtjes. Ik ging voor der staan 'Vele mensen kunnen de stress van hun eerste shoot niet aan. Zeker niet zun grote als deze.' Legde ik lief uit en mijn hand zakte van haar hoofd naar haar schouder toe.

'welke? deze? echt niet. hij heeft veelste veel kleren aan.' zei ze betrapt en probeerde bitchy te zijn.
Ze blaaderde snel weg. Maar ik had al gezien dat ze langere tijd naar die foto had gekeken zonder te bladeren. Ze stopte bij een foto waar een jongen in zjn onderbroek stond. hij was kaal en had een baardje. Ze zette haar benen net boven mijn kruis op me onderbuik. 'stiekem gijl jij op die half naakte jonge' Zei ze plagend 'busted' Zei ik terwijl ik onderste boven naar de foto keek ik deed expres mijn hoofd voor de haren zodat ze het zelf niet meer konzien. Haar voeten zakte steeds iets verder naar benede. Ik leunde tegen haar veoten aan zodat ze niet verder zouden zakken. ik drukte bijna met heel mijn gewichte tegen haar aan

Lucy

Yu was klaar met poseren nu kwam er een van de laatste jaars maar dit keer een meisje. Ik zcuhte diep en begon te tekenen

Laatst aangepast door Evilian op ma aug 11 2014, 13:01; in totaal 5 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 11:52

lola sloeg mij plots en ik voelde een tinteling in mijn gezicht en mijn wang. ik viel van mijn stoel af en belande met een harde klap op de grond. met mijn hand pak ik mijn wang beed. ''wat heeft ze toch dit is de 2de keer dat ze me slaat.'' verward keek ik haar aan. ik veeg over mijn wang heen en kijk naar mijn hand. mijn puppillen werden groter en ze trilde alle kanten op. 'b-be..bloed!? i..ik..' mijn blik was gericht naar mijn hand. mijn lichaam verstijfte een beetje.

mijn gezicht vertrok steets meer en ik legde een vinger op mijn lippen verdroeft keek ik naar de lege muur. ik werd een beetje bleek en beet op mijn nagel. in de achtergrond van lay's mobiel hoorde ik gelag. ik raakte een beetje uit mijn trans en hoorde lay niet meer. 'lay?' vroeg ik zacht en gevoellig. 'I will come and get it over two week' lay lachte plots en steets harder. 'We gonna meet again minako, And yes is miss you to a lot, When I get contact with James im going to be there within two weeks lets date alot then' 'kwaaaaiiiie!!!' gilde ik en sprong op. ik gillend draaide een aantal rondjes. 'you are so evil!! and so sweet. i'm so happy to see you again <3!' ik glimlachte en maakte een huppeltje. 'i wil let you see everything of the city and maby my own room. hihi~' zei ik lief en speels

ik zat weer op mijn plek en tekende het meisje met grote tieten in tattoo style en met een bh die veelste klein was. haar benen had ik getekent al zeemermin vinnen.

'ik voel geen stres. zoon groot shot vind ik het niet echt. misschien komt het wel als ik aan de beurt bent.' ik legde een hand op jay zijn borstkast en ging lichtjes tegen hem aan staan. 'ben zo bang dat drake me weer gaat slaan omdat hij schrikt van iets wat ik doe.' fluisterde gevoelig.

'het geeft niet.' zei ik geraakt en dacht aan mellanie en wat ze tegen mij zei. wil keek wat liefer naar choi maar beschermde mij meer. ik ging verder met de shot.

'he, zolang je dat maar weet.' zei jeff stoer. ik streelde choi onder zijn kin. plots voelde ik dat ik werd weg getrokken door jeff. 'we gaan verder met de voor berijding.' zei jeff en trok me mee naar de fotoshot plek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
lola ging spontaan achter me staan. ''he he zou ze eindelijk met me naar bed willen?'' dacht ik maar toen ik omkeek zag ze er een beetje bang uit. ik keek naar de grond en zag die homo daar zitten. zijn wang en hand waren een beetje rood van bloed. 'haha, dat heb ik altijd al eens willen doen!' lachte ik maar niet te hard. ik keek plezierig naar setto. en hoe hij pijnlijk op de grond zat. ik ging staan en keek naar setto. 'dat zal je leren. blijf van mijn meisje af.' zei ik streng. ik keek naar setto zijn ogen en realiseerde dat hij me eigenlijk helemaal niet gehoord had. 'damn, zeg niet dat hij in sjok is?' fluisterde ik. ''ah en ik welde me net vermaken.'' dacht ik teleur gestelt.

mijn voed zakte steets verder naar beneden en ik was zijn knoopje al voorbij. ik voelde het begin van zijn bobbel in zijn broek. met mij tenen speelde ik en drukte tegen zijn broek aan. choi drukte zijn lichaam naar voren toe. ik klapte mijn boekje dicht. en probeerde choi naar me toe te trekken. 'you like that huh' zei ik flirty maar wel in mijn style bitchy en elegand.

Laatst aangepast door mellodey op ma aug 11 2014, 13:37; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 13:03

Lucy

Yu was klaar met poseren nu kwam er een van de laatste jaars maar dit keer een meisje. Ik zcuhte diep en begon te tekenen

Lola -

Ik keek naar de grond en zag niet dat Setto in trans raakte naar zijn hand toe vanwegen de ring die ik aanhad. En dat die een sneetje op zjn wang achterlaten had dat best wel hard bloedde. Ik keek toe naar wat er gebeurd was en volgde tayoni's acties. Ik trilde een beetje en keek nog steeds geschrokken. ook de docent kwam aangelopen en ging naast setto staan. ''had ik hem echt zo hard geslagen'' dacht ik terwijl ik toe keek. 'Ik wil jullie twee na deze les spreken in mijn kantoor ik bel ook meten jullie ouders' ze de docent neit weten van de sitatie waar deze twee zich inbevonden

you are so evil!! and so sweet. i'm so happy to see you again <3!' Ik lachte en luisterde naar haar stem. Ze klink altijd zo lief op deze manier.
'Good idee Mina' Zei ik bijna verlieft 'Do you have a great home then?' Vroeg ik speels toen ze vertelde dat ze haar kamer ging laten zien.

Jay/James

Mellanie drukte zicht tegen me aan met de handdie eerst op haar schouder leunde pakte ik voorzichtig haar achterhoofd beed. Mijn hadnen waren groot en ik had bijna heel der achterhoofd beed. Ik aaide haar voorzicht door haar haar heen Ik drukte haar hoofd tegen mijn borst kas aan. 'I'll protect you if Drake's going to hit you' Zei ik zacht toen ik merkte dat Mellanie wel dergelijk bang was voor Drake. Ik wist niet wat er gebeurd was maar blijkbaar had Drake Mellanie geslagen.

Jay/James

'you like that huh'zei angel toen ze me verder naar voren trok en haar boekje weglegde. Ik lachte 'Net vond ik nog half naakte jongens leuk en nu dit. Maak eens een keuze' Zei ik en keek haar diep in de ogen aan. ik spande me spieren en drukte me af van de bank. Als ze even door gegaan was had ik nog een boner gekregen. dacht ik terwijl ik haar aan keek

Laatst aangepast door Evilian op ma aug 11 2014, 13:40; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 13:30

ik kwijlde weg en ging uitgebried op de grond liggen met mijn telefoon aan mijn oor. 'hihi, you wil see then how big my room and my home is.' zei ik plagend 'i really like to dance with you again.' zei ik intens en lief.

'le-lola...wa.way' zei ik geschrokken het bloed gleed langs mijn wang naar beneden toe. ik begon mijn adem steets meer in te houden.

wat? hey! ik deed niets lola heeft hem geslagen. ik zet vereweg van naast hem.' zei ik geschrokken en had niet door dat ik lola de folle schuld gaf om mijn eigen hagje te beschermen. ''mam is niet blij als ze gebeld word''

ik voelde jay zijn stevige handen op mijn achterhoofd. mijn hand gleed verder naar benden over zijn borst heen naar zijn buik toe. ik pakte een beetje zijn heup vast. mijn hoofd lag tegen jay aan en voor heel even voelde het net alsof hij effen van mij was. 'bedankt jay.' zei ik zachtjes.

'hou je dat wel zo lang vool dan?' zei ik speels ik pakte haar beed en haalde even mijn vinger uit haar vagina. ik telde haar min of meer op. 'ik weet nog wel een leuk plekje.' zei ik speels en we kwamen uit in de gym zaal die vandaag gesloten was. ik duwde haar op een zachte schuim kussen. en ging zelf naast haar liggen. ik pakte haar hoofd vast en zoende haar intiem. flirty trok ik haar rokje naar beneden samen met haar ondergoed. ik speelde met mijn twee vingers samen met haar schaam lippen. ik vriemelde behoorlijk aan haar onderste en vervolgens duw ik voorzichtig mijn vinger weer in haar vagina.

teleurgestelt was ik wel toen choi zig van me af drukt. ik keek bitchey naar choi. ik verzitte mezelf weer zodat ik weer uitgebrijd op de bank zat. ik pate mijn boekje er weer bij en sloeg hem open op de blatzijde (waar jay op staat) ik keerde mijn boekje om. 'jij bent meer het type voor hem.' zei ik flirty

Laatst aangepast door mellodey op ma aug 11 2014, 14:15; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 13:51

Abi

eindelij kwas ze klaar met bellen en ik stapte op haar af 'Jah mag ik nu eindelijk je aandacht' Snauwde ik naar haar

'I Will show you some great moves' Zei ik en dacht echt aan het dansen zelf. Mijn manager kwam aan lopen en zei dat we weer verder moesten gaan 'Dear minako i need toe train again. beybey'

Lola -

Ik lied me hoofdzakken toen Tayoni dat zei. De docent keek tayoni aan 'Denk je nou echt dat ik geloof dat lola iemand zou slaan' Zei hij streng en keek naar setto toen naar tayoni en toen richting mij. hij zag dat het weldergelijk een ring was op de wang van setto en Tayoni had geen ring om. 'Okey.. Ik wil setto en Lola dadelijk in mijn kantoor hebben na deze pose' zei hij streng en keek van setto naar mij en ter weer terug 'Tayoni laat me niet meer in de buurt zie nvan zo iets deze keer geloof ik je'

Jay/James

'bedankt jay.' zei ze zachtjes. en kroelde me borst kast. 'Mellanie zoek jij drake even dan spreken we zo wel even' Zei ik en lied mellanie los om richting Angel te lopen.

Angel ging recht zitten en pakte het boekje weer 'jij bent meer het type voor hem.' zei ze flirtend Ik begon hard te lachen toen ik me eigen foto zag. 'Ik vond hem meer wat voor jouw' Zei ik lachend en pakte het boekje af. 'hey hey maikel' Riep ik toen ik het boekje te pakken had en liep richting John en Maikel. 'Sinds wanneer hebben jullie zulke boekjes hier' Ik hield hem zo dat Angel er niet bij kon

Allen Walker

toch gingen de twee door. Ik volgde naar de gym toe. ''verkeerde lokatie'' dacht ik en bleef nog steeds op een flinke afstand staan

Twins

''shit'' dacht het meisje toen ze naar de gymzaal getrokken werd. hier werd ze bijna uigekleed en kreunde licht 'ah delle' Kreunde ze toen hij bij haar vagina bezig was 'delle ik wil iets spannerders' Zei ze tussen het kreunen door. 'Laten we naar die oude fabriek gaan' Ze kreunde alles bij elkaar en zette haar nagels in delle

Laatst aangepast door Evilian op ma aug 11 2014, 14:19; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 14:05

'bye unicorn <3' zei ik speels. ik maakte een kus geluid met mijn lippen. een meisje met blauw haar kwam naar me toe. 'neeh ik heb geen tijd! snouwde ik terug.' ik stond op en rende naar de klas. 'lucy lucy lucy!!!' gilde ik en rende naar haar toe.

jay ging weer weg maar vordat hij zig omdraaide streelde ik door zijn haar heen. 'je haar zit leuk zo.' en ik keek hem verlegen aan.

ik draaide me om en liep richting de wc's. ik stopte voor de jongens wc en duwde hem voorzichtig open. daar zag ik drake plassen in een pis bakje. mijn wangen lichte roze op en ik staarde naar zijn sexy figuur.

ik trok haar tegen me aan en begon steets sneller te bewegen met mijn vingers. ik negeerde haar verlange en genoot van het gekreun. ''kom op ik ben zo gijl dan hoor ik toch wel iets te krijgen kom op willie je kunt het wel!!'' dacht ik bevelent in mijn hoofd. ik bedenkte haar mond met mijn tong en hield haar hoofd stevig vast. zodat ze niet naar achteren kon.

'hey!' ik schrok toen choi mijn boekje af pakte. ik stond op en rende achter hem aan. 'choi geef terug!' zei ik bitchey en brobeerde naar het boekje te grijpen. ''als die oude zak van een meneger er achter komt dan zal hij zeker boos worden.''

ik was op gelucht en ging op mijn stoel zitten.

Laatst aangepast door mellodey op ma aug 11 2014, 14:37; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 14:29

Abi

'Wat een bitch' Dacht ik en ging voor het lokaal zitten indehoop dat er snel iemand ui de klas zou komen

*trained*

bediende setto

*leest*

Allen Walker

Niet veel later trilde me broek weer. Het was een smsje
Waar blijf hij,
King

was het smsje ik las het en draaide me ogen ''yes sir'' dacht ik knorrig
Ik zuchte 'Dit duurt me te lang' Ik pakte een hankbal knuppel en liep achter hun. Met een klap mepte ik Delle neer. het wa niet te hard maar wel hard genoeg om he bewust zijn te verliezen. Jeff en Mike kwamen ook aangelopen en droegen hem weg. Ze gingen via de achter kant van het gebouw zodat niemand het zou zien

Twins

Ik zag dat allen achter hem liep. Nu kon ik echt eevn genieten van Delle. Ik zoende hem hevig terug en greep hem strak vast.

Lucy

minako kwam super blij aangerend en riep mijn naam. SEtto die nog steeds op de grond zat en eerst mijn aandacht had lied ik nu achter me en draaide me om naar minako  'Wat is's zei ik blij en lachte ik vind het altijd zo mooi om haar blij te zien,

Drake

ik was klaar met plassen en deed mijn gulp dicht ik had niet door dat mellanie stond te kijken. Ik sjockte naar de spiegel ne waste me handen. Toen ik in de spiegel keek lachte ik 'damnt herken me zelf niet eens' Ik pakte me mobiel en wilde een foto maken toen ik zag dat Tayoni me gesmst had. Ikdrukte zijn smsje weg en maakte een selfie. hierna las ik het smsje van tayoni. Ik lachte en smste terug terwijl ik langzaam naar de deur toe liep
yo tay

zomaar mijn chip jatte grrr. Razz
Ik weet niet hoelaat ik hier klaar ben. We hebben ineens 2-4 uur extra er bij gekregen en de shoot is huge.

Nee bro ik ben straks naar huis hoor. Heb die broer van Mellanie ontmoet en vind hem maar niks. >.<

Whut yu naakt =.= wat een uitslover

ik drukte op verzende en deed de deur verder open

Jay/James

Ik stopte ineens en Angel botste tegen me op 'Dan zal ik maar lief zij ntegen mij anders weet je manager het zo' Zei ik en gaf het boekje terug

Laatst aangepast door Evilian op ma aug 11 2014, 15:14; in totaal 4 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Emptyma aug 11 2014, 14:33

'ugh' ik voelde een zware klap op mijn hoofd alles draaide en het enigste wat ik voelde was de natte vagina van het meisje. mijn vinger zat aardig diep.

'lay komt hier heen en wilt logeren bij mij thuis!!! kawaiiii <3' schreeuwde ik hard. ik zag dat vel meisjes raar opkeken. 'hu?' dacht ik toen ik hun zag.

ik keek op naar setto en had eigenlijk wel medenlijden. ''die bitche, als ik setto was had ik haar allang terug geslagen of billenkoek gegeven in bed hehe. hoewel ik niet zelf de billenkoek geef dat laat ik wel iemand anders doen.'' ik schudde mijn hoofd en ging weer verder met tekenen. mijn telefoon ging af en ik keek op mijn mobieltje. ''Fu~uk delle je leert het ook nooit. ik zette de gps aan en zag dat hij in de gymzaal was. 'wtf doet hij daar?' zei ik zachtjes en zag dat de leraar met iets anders bezig was. snel glipte ik uit de klas en botste tegen een blauw harig meisje op.

ik kreeg een smsje en stuurde wat terug

'yo,

een broer? ik dacht dat mellanie helemaal geen dierekte familie meer had?

jumh jumh jumh chipies <3
groetjes van je op gegeten chips.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]lea
ik bekeek mellanie en zag haar gleuren bij de jongens wc's. 'hahahihe, ni~chtje waar ben je mee bezig?' zei ik speels ik zette mijn hoed recht en ging in de deur post staan. mellanie schrok en de deur knalde tegen haar hoofd aan omdat ze niet op zat te letten. snel draaide ik me om en liep weg naar angel en choi toe. om een konflikt met drake te verkomen.

drake ging voor de spiegel staan en maakte een foto. ik deed de deur iets verder open om hem beter te kunnen zien. helaas draaide drake zig om en liep naar de uitgang ik schoof de deur ietsjes dicht zodat hij me niet kon zien. plots schrok ik van lea en draaide mijn hoofd even om hierdoor lette ik niet op en kreeg de deur tegen mijn voorhoofd aan toen drake naar buiten liep ik viel op de grond en belande op mijn bips.

een leerling gooide een tisjoe over mijn hand heen. plots was het bloed van mijn hand verdwenen teminste voor mij dan niet wetent dat het onder het doekje zit. het meisje knield naast me neer en veegt het bloed van mijn hand af. vervolgens haald ze ergens een nat doekje vandaan en veekte over mijn wang heen. 'lola?' zei ik vragent en verward.  'waarom... waarom sloeg je me?' mijn stem klonk zacht en verward.

ik werd steets bozer. ''oh je vraagt er gewoon om.'' 'lief zijn? wet je het zeker dat je dat wilt?' zei ik wat eleganter en maakte een hairflip. ik ging met een hand onder de t-shirt van choi en kroop omhoog naar zijn borstkast. met mijn andere hand ging ik naar beneden over zijn buik heen en kroop naar zijn kruis. ik kneep een beetje in zijn broek op de plek van zijn lul. de crew schrok en wist wat ik allemaal kon doen omdat ze me al langer kende dan vandaag. meestal derft zelfs de meneger niets te doen op dit soort momenten. (als hij het ziet)

mijn fotos waren klaar en de volgende was aan de beurt.
ik keek toe hoe ze op de foto werd gezet en glimlachte lief.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 44 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 44 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 43, 44, 45 ... 55 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: