[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yu
Lola schrok blijkbaar van mij. Ze leunde teveel naar achteren door de schrik. Ik wilde haar opvangen maar allen was sneller. Hij keek gemeen naar mij. En ik keek ook zo terug ik lied mijn hoektanden zien en gromde lichtjes zodat alleen allen het zou horen. 'Ik maak een mooi kunstwerk van je' zei ik plagerig.
Ik richtte me weer op mijn tas en Lola. 'Haha,' lachte ik verlegen. 'Zo eng ben ik toch niet? Ik wilde je niet laten schrikken.' Zei ik nerveus en wees naar mijn tas. 'Eh thx voor het meenemen van mijn spullen.' Zei ik vriendelijk maar mijn stem klonk eerder stoer omdat het een zware klank had. Toen ik mijn tas aan pakte.
Ik gooi soepel mijn tas over mijn schouder heen vervolgens streel ik door mijn lange haren heen. Ik keek recht in de ogen van Lola, snel keek ik weer weg van haar ogen naar de gerond en weer terug. Voor de tweede keer streel ik door mijn haar heen. Daarna draaide ik me om en wandelde naar mijn tafel toe.
Ik zit aan mijn tafel en giegelde af en toe naar mijn tekening. Ik had allen getekend met grote dikke klauwen, lange nagelsen en lange vos/konijnen oren met een fluffy lange staart. Zijn gezicht keek grommend en ik hand lang scherpe tanden getekend waar het kwijl van af droop. Zijn ogen had ik schattig groot getekend die heel gemeen keken. Ik grinnikte in mezelf. Mijn tekeningen waren altijd in tattoo stijl. Af en toe ontwierp ik tattoo's voor klanten van een vriend die in zoon zaak werkte. ik kreeg er meestal best veel geld voor. Ik draaide mijn tekening om richting allen. zodat hij het kon zien. 'Kijk deze lijkt sprekend op jouw vind je niet?' Zei ik met een grijns en keek gemeen naar allen.
Minako
Lucy lachte me een beetje uit. Toen ik mezelf pijn deed. 'Ik kom nooit aan die knappe jongens omdat er altijd knappere meisjes zijn dan ik.' Zij ik sip en keek naar de jongen in de andere klas. Plots werd ik aan gestoten. "ieekh!" Ik keek achterom en zag de zelfde jongen als vanochtend die huna probeerde te dragen. Ik keek hem aan in zijn ogen. "Eigenlijk is hij best wel eng. Met die bende enzo." Plagerig stak ik mijn tong uit naar hem.
'Oh word hij het model.. Ik had liever Yu gehad, Maar jah het is beter dan een meisje tekenen' mopperde lucy en pakte haar tekenspullen en begon een stokpoppetje te tekenen. 'Haha, ik weet dat yu lang haar heeft maar hij lijkt echt niet op een meisje!' Lachte ik. 'Weet je hoe gespierd yu wel niet is.' Fluisterde ik en bekeek de enge jongen. Ik probeerde een goede schets te maken van zijn houding.
Yu draaide zijn tekening om en zij dat deze sprekend op hem leek. Ik lachte en stoot Lucy aan. 'Lucy kijk! Moet je zien hoe goed je vriendje kan tekenen.' Zei ik verbaast tegen haar maar niet al te hard. Sommige zwart geklede jongens keken mij vreemd aan. "Zei ik iets verkeerds?"
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'Oh? Iemand die volwassen is. Dan zit er en deze klas niet veel want de meeste zijn onder de 21' zei ik serieus en na denkend. 'Een mens is rond de 24 uit gegroeid en heeft mogelijk genoeg ervaring om zelf te overleven of kinderen op te voeden' zei ik serieus. Net alsof ik een boekje voor las.
Yu haalde zijn tas op en ik bleef even stil ik probeerde zo min mogelijk op te vallen. Toen yu weer weg was prikte ik Lola weer in haar zij. 'En kwa uiterlijk? Wat vind je umh hoe noemen ze dat? Leuk, sexy.... Nee, geil? Was dat het woord?' Vroeg ik onzeker. Ik keek de hele tijd recht in de ogen van Lola.
Af en toe probeerde ik te tekenen maar ik was zeker niet de beste.
Tayoni
(Tekent)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
Choi stond op en liep naar mij toe. Hij pakt mijn boven arm vast. Ik schrik lichtjes en zet een klein stapje naar achteren toe. Choi kwam dichterbijer en streelde plots door mijn haar heen. Ik kijk afkeurend in de ogen van choi en sla zijn hand weg. "Niemand komt aan mijn haar." Ik draai me van hem weg en loop naar Lea toe die net was op gestaan. Lea sloeg onverwachts een arm om mij heen. Ik zuchtte lichtjes. "Waarom doet hij dit nou altijd." Dacht ik terwijl ik naar Lea keek.
'Klopt ik wilde even met jullie praten, Kunnen jullie kort vertellen wat jullie hobby is en hoe jullie elkaar hebben ontmoet en wat je het leukst aan elkaar vind' zei choi. 'Wacht even hoor effe voor de duidelijk heid hij is niet mijn vriendje!!' Schreeuwde ik bijna. (Lees Lea)
Ik luisterde naar Lea en zijn verhaal klopte. Ik leg mijn armen over elkaar heen ik gromde lichtjes toen hij naar choi fluisterde "stomme vriendjes gedoe ik kan het heus wel alleen hoor niemand die mij mee krijgt!" Dacht ik in mezelf maar wilde het niet hardop zeggen.
'Mijn hobby's zijn provisioneel zwemmen, paard rijden en de rest hoef je niet te weten. Verder doe ik soms model opdrachten als er iemand ziek is ofzoiets.' zei ik gehaast. Ik maak een hairflip en keek weg van choi. 'Ik ben de leader van de groep maar dat hoor je al te weten als je je huiswerk hebt gemaakt. De camera staat het meeste op mij en ik heb de meeste fans van de groep.' Zei ik bitchey. (Lees Lea)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Lea
Angel schreeuwde. Ik haalde mijn arm weg. 'Hehehe, sorry voor de verwarring ik ben gewoon erg aanhankelijk.' Zei ik verontschuldigend. 'Ik werk hier als model voor kleding en tijdschriften en andere mode bladen. Meer niet.' Zei ik vlug en zette mijn hoed recht. 'De manager vroeg of ik wilde komen voor een fotoshot met meisje. Hij wilde niet dat zijn angel iets overkwam als ze alleen zou gaan op de foto.' Vertelde ik ontspannen. 'Meisjes worden wel eens mee genomen door andere als ze singel zijn.' Fluisterde ik naar choi. Ik Zag dat angel niet vrolijk werd toen ik dit vertelde aan choi. 'Eeh en ik heb wel eens een fotoshot met angel gedaan voor in het tijdschrift (naam van heel bekende modeblad) daar ken ik haar eigenlijk van. Van mijn hoef je niet veel te weten ik ben hier toch tijdelijk. (Lees angel)
In mijn ooghoeken zag ik dat ni~chtje close tegen een jongen aan stond. 'Tse, ni~chtje is stout.' Zei ik tegen mezelf maar wel hoorbaar voor andere.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Rose <3 Willem
Angel en Lea waren klaar nu was het mijn beurt. 'U ziet er goed uit meneer choi.' Zeg ik beleeft. Ik ging op een bank zitten en Willem kwam naast mij zitten hij legde zijn benen over elkaar heen. 'Ik heet rosetta, en mijn hobby's zijn....' "Heb ik hobby's?" Ik vind het leuk om te zonnen naar het strand te gaan.' Vertelde ik vrolijk. 'Mijn ouders hebben een grote planten kas en kweken aparte bloemen met elkaar.' Vertelde ik. 'Dat was meer wat ik vroeger deed. Owh en zingen natuurlijk <3.' Ik streel door het gekrulde haar heen van me vriend. 'Ik heb Will ontmoet op de fan date.' Zei ik verlieft. 'Haha, sinds die dag laat je mijn haar niet meer met rust' zei Willem lachend. 'Fan date is een dag dat sommige fans de kans krijgen om 1dagje te daten met hun idool.' Vertelde Willem terwijl hij een hand op mijn schoot legt. 'Hihi, als jongens niet leuk of vervelend zijn mogen we ze gewoon weg sturen als we dat willen. Maar toen ik Will zag was ik meteen verkocht!' Zei ik vrolijk en mijn haar vloog sierlijk heen en weer. 'Will is zo netjes, attent, zorgzaam en vergeet goed gekleed niet.' Zei ik verlieft. Will glimlachte lief en deed verlegen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Mellanie
Ik voelde me betrapt toen drake recht in mijn ogen keek. Hij glimlacht lief naar mij. Mijn wangetjes lichte roze op. Snel draai ik mijn hoofd naar beneden. 'Mijn jurkje voelt zo kort aan...' Zei ik verlegen tegen drake. 'Wat vind jij?' Vroeg ik en keek schattig omhoog naar drake.
(Drake antwoord)
Ik sta op van het bankje maar struikelde over een pootje heen. Ik viel tegen drake aan en bleef even zo tegen hem aan staan. 'Se-s-sorry!' Zei ik geschrokken en keek hem aan in zijn ogen. Mijn ogen twinkelde even. Daarna lied ik mijn hoofd sakken naar de grond. "Zijn lichaam voelt zo warm aan. En zijn borst... Gespierd, niet te veel en niet te weinig gewoon lekker. Wat zou oom van hem vinden. Hij zou boos worden en zeggen dat ik niet met jongens mag om gaan. Net zoals vroeger. Zou Lea mij verraden? Kut, Lea ik was hem vergeten!" Ik stond amper 5 seconden tegen drake aan. Snel stapte ik achteruit en draaide me om. Zachtjes beed ik op mijn lip en lied mijn ponny voor mijn gezicht vallen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam <3 Maurits
Choi vertelde dat we na butterfly konden. Ik knikte bevestigend en bloosde lichtjes toen hij recht in mijn ogen keek. Maurits tilde me op en nam me mee de kleedkamer in. Hij kuste me romantisch en streelde over mijn kont heen. 'Jouw meneger is er niet die oude zeikert.' Zei Maurits speels. Ik lach vriendelijk. 'Dat klopt van hem zou dit niet mogen.' Ik kus me vriend hevig en we eindigde beiden op de grond. 'Die gesprekken deuren nog wel even' zei ik flirtend. Maurits grinnikt en friemelt aan mijn zwemkleren langsaam trok hij mijn zwembroekje naar beneden toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli <3 Jeff
Ik bekeek wat foto's die genomen waren. 'Moet iemand niet een zoen foto hebben? Dat lijkt me wel wat voor butterfly en haar vriend dat word mega schattig!' Zei ik juichend. Ik sprong met de camera in mijn hand de lucht in. de fotograaf kreeg bijna een hart verzakking van mijn actie. 'De fans zouden dat vast leuk vinden.' Zei ik hiepper. Mijn vriend pakte de camera uit mijn handen en gaf deze aan de fotograaf