Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 23 2014, 21:46
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
'Ik heb me ouders verlaten' zei ik zacht toen hij begon over ouders''WAT WAAROM ZEG IK DIT ben ik gek geworden ofzo'' Ik kon mezelf wel voor me hoofd slaan.. Ik liep naar de meiden die op de set stonden 'Angel eam-eam rose yuli, maikel en john sorry voor mijn gedracht van net. Ik gedrage me als een kind, Ik moet mijn eigenlijk problemen niet mee naar werk nemen'
'waarom maakte je je zin niet af' Gromde ik maar dit ik was het speels. Ik schoof bij der vandaan.' Ik hoorde wel dat je iets anders wilde zeggen dan leuk.'
'revier rirev?, 'ik noemde een aantal namen op 'ik weet het niet precies meer. zo vaak had je het niet over hem. Soms leek het of jeje zelf er voor schaamde dat je verlieft was'
Laatst aangepast door Evilian op wo jul 23 2014, 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 23 2014, 21:57
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose 'het is al goed meneer choi.' zei ik lief zoals altijd. mijn foto's waren klaar en alles ging sneller dan verwacht. zelfs eam eam was al geweest met haar bf. de neef van mellanie was best knap in een zwembroek en zonder pet. angel keek expres een beetje uitdagent maar ik zag ook dat ze hem eigenlijk heel erg leuk vond. ''ze speelt ook met iedereen'' 'hihihi'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli ik glimlachte en knikte bevestigent. 'iedereen heeft het even moeilijk.' zei ik aardig en maakte me klaar voor de foto die genomewerd *flits, flits*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam 'hihi, zo vind ik je veel leuker meneer choi!' zei ik rose na die weer probeerde te slijmen met haar beleeftheid.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hahaha, hey, ik dacht dat je raar op zou kijken als ik het wel af maakte.' giegelde ik. 'ik vind je heel erg gijl.' zei ik lief ik kijk drake aan met pret oogjes
Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 23 2014, 22:02
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James thanks meiden. Ik lachte lief, en wreef beschaamd over me nek. 'heb me weer lekker voor shut gezet ' ik liep john en ging staan bij de laptop. hij sloeg een arm rond me heen 'Gast ga is beter slapen. en maak je geen zorgen,' Zei hij, Ik lachte lief. 'yeah, Iknow right. weet niet watik de laatse paar dagen heb. Vlieg uit om niks en voel me altijd kut' Ik gromde ligt. 'Ik haat mezelf zo. Vroeger deed ik dat alleen naar mensen waar ik om gaf zodat ze niet te dicht bij me kwamen. Maar nu doe ik hetzoals. Ik schaam me echt dood' Ik had niet door dat Angel en juli er naast stonden om de foto's te bekijken.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 23 2014, 22:07
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel ik rolde met mijn ogen. 'gewoon niet voor het boze hondje spelen.' grapste ik 'hihi, dusss meiden mogen niet dicht bij je komen he?' zei ik toen ik hem van achteren omhelste.met mijn armen rond zijn nek. ik was zelf ene van de langste meiden.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hahahah moet je na gaan als je wel iets sexy's aan hebt of zelfs helemaal niets' zei ik flirterig en ik ging wat dinger bijer hem zitten.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'bedankt lucy' zei ik lief. 'i love you to.' lucy omarmde mij en ik gaf haar ene tongzoen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle 'awh mag ik ook een kusje?' vroeg ik jaloers toen luct yu kuste. ik zat voor hen en keek met hun mee.
Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 22:17; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 23 2014, 22:15
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
dusss meiden mogen niet dicht bij je komen he?' zei Angel en omhelste me met beide arme rond me nek. 'Ooh maar skin to skin vind ik niet erg hoor' ik Bukte zodat Angel op mijn rug hing en draaide een rondje. Toen ik der weer neer zette liet ze even los. Nu draaide ik me om drukte haar tegen de muur achter ons. Ik keek haar uitdagend aan. Ik bukte voorover naar haar toe mijn hoofd was nu naast de haren 'You're an interesting girl' fluisterde ik in haar oor. hierna lied ik haar los en stapte terug naar john. 'Yuli kan je die laatste nog een keer oden een paar andere poses. Zoals jij op de rug van je vriend. Hij is vast sterk genoeg om je te tille
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 23 2014, 22:22
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik kijk lola aan met twinkelende oogjes. 'riven..' zei ik en keek lola bijna verlieft aan zo blij was ik. 'ik praate niet vaak over hem omdat mijn vader me verbied om met jongens om te gaan. hij wild dat ik verlieft word op een meisje. zelf al mijn bediendes zijn vrouwe of jonge meisjes mijn prive bediende is zelfd van jouw leeftijd.' ik sprak steets neutraler dat was meer een teken van dat ik gevoeliger werd. 'alleen die elendige poort butler van me pa is nog een man en die mag van mij apart wel weg.' grapste ik. 'i..ik durf niet naar riven te gaan hij ligt al een tijd in het ziekenhuis.' vertelde ik en ik keek naar de tafel.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel ik schrok lichtjes toen jay mij tegen de muur aan zetten en zijn hoofd dicht bij die van mij kwam. ''dit had ik niet verwacht.'' dacht ik. ik kijk arogant naar jay en maak een hairflip. 'pf ik ben geen 2dehands voorwerp. zeg ik en loop naar de set toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hihi nu ga je te ver prince.' zei ik flirty en kijk drake aan met een elegante blik. ik kroop ene beetje over hem heen. zodat mijn mond bij zijn oor zat. 'mijn neef kan je wel leren hoe je makeup gebruikt.' fluisterde ik teder. ik streel met mijn vinger onder zijn kin door en ging weer wat verder van hem vandaan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli 'oke, we can try it <3' me vriend tilde mij op 'aaah! hou me stevig vast!' me vriend speelde met me en deed net alsof hij me lied vallen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'bedankt lucy' zei ik lief. 'i love you to.' lucy omarmde mij en ik gaf haar ene tongzoen. umh moet je niet naar het ziekenhuis voor je vader of moeder?' vroeg ik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle 'awh mag ik ook een kusje?' vroeg ik jaloers toen luct yu kuste. ik zat voor hen en keek met hun mee.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 23 2014, 22:48
'jammer dat je geen tweedehande voorwerp bent' lachte ik. 'heel goed yuli.'zei ik en maikel maakte foto's. Me mobiel ging af en e manager belde. 'damens en heren mag ik ff jullie aandacht. We gaan pauze nemen. En naar de pauze zal ik me voorstellen enzo. We hebben 2-3 uur extra voor de shoot. ik wil dan graag met een schonen lijn beginnen' Zei ik
mellanie kwam ineens dichterbij. ik wist nu echt niet wat ik moest doen. gelukkig praatte Jay ineens verteldle dat het pauze was/'' hoezo we hebben toch nog maar een half uur in de ze ruimte?'' ik hoorde dat zijn manager nog 3 uur extra geregeld had vanwegen de hartstilstand van de manager van dreamers.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jul 24 2014, 13:52
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose 'pauze? he kunnen we niet beter door werken aangezien we maar een half uurtje hebben?' ik keek onbegrijpent naar meneer choi. 'yeah 3 uur extra dat worden veel foto's' ik danste rond van blijdschap.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'drake reageerde niet verder op wat ik deed verlegen stop ik een plukje haar achter mijn oor. 'zullen wij dan ook maar naar de kantiene gaan?' vroeg ik aan drake. ik liep samen/alleen. naar de kantie toe daar ging ik aan de zelfde tafel zitten als mijn neef alleen dan recht tegen over hem.
'drake heb jij verder nog neefjes of nichten? volgens mij had je geen broers of zussen toch?' vroeg ik aan drake. (als hij mee gekomen was)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]lea 'oke, opweg naar de kantiene dan maar.' riep ik en die richting op daar haalde ik een lekker broodje voor mezelf. uit mijn eigen tas haalde ik een drink pakje vandaan.
'aah ni~chtje, kom je gezellig hier zitten?' zei ik flirterig. ik prikte een rietje in mijn paktje en dronk er uit. het vloeistof zag er knal rood uit.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli me vriend zette me weer neer en ik pakte een flesje water en een broodje dat belecht was met groente
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam ik ging achter de rest van de meiden aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel ik negeerde meneer choi en liep naar de kantiene toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef 'meneer teddy wat wil jij eten vandaag?' vroeg ik aan mijn beer.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'bedankt lucy' zei ik lief. 'i love you to.' lucy omarmde mij en ik gaf haar ene tongzoen. umh moet je niet naar het ziekenhuis voor je vader of moeder?' vroeg ik. 'ik zou mee gaan weet je nog.' zei ik met een bezorgte blik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle 'awh mag ik ook een kusje?' vroeg ik jaloers toen luct yu kuste. ik zat voor hen en keek met hun mee. 'mag ik ook mee? dan kan ik vragen of er andere pillen zijn...' vroeg ik met een verveelde blik. ''ik wil echt weer een boner krijgen zodra ik een meisje zoen.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik kijk lola aan met twinkelende oogjes. 'riven..' zei ik en keek lola bijna verlieft aan zo blij was ik. 'ik praate niet vaak over hem omdat mijn vader me verbied om met jongens om te gaan. hij wild dat ik verlieft word op een meisje. zelf al mijn bediendes zijn vrouwe of jonge meisjes mijn prive bediende is zelfd van jouw leeftijd.' ik sprak steets neutraler dat was meer een teken van dat ik gevoeliger werd. 'alleen die elendige poort butler van me pa is nog een man en die mag van mij apart wel weg.' grapste ik. 'i..ik durf niet naar riven te gaan hij ligt al een tijd in het ziekenhuis.' vertelde ik en ik keek naar de tafel.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jul 24 2014, 17:04
*in de les [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later
*trained*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bediende setto
Ik wachte tot Setto thuis zou komen. Als het geod is had hij les tot kwart over 2 [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Allen Walker
*zit op schoolplein [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yaden
*onbekent
Ik liep net de crew mee naar de kantine. Ik ging naast Angel zitten gewoon om haar te treiteren, Maar voor de rest zei ik niks tegen der. Maikel ging naast me zitten en john tegen over. Mellanie en drake Zaten achter John samen met Lea. John keek me ineens serieus aan. 'Gast wat zit je dwars, Ik ken je langer dan vandaag en je doetalleen zo als jeje mega kut voelt'Zei hij serieuser. Ik zuchte diep. 'Waarom moet ik nou al 5 jaar met jullie omgaan, hadden jullie je bedrijfje in korea niet kunnen houden.'Grapte ik 'Nee echt niet zonder een goed model is daar niks aan. En we waren onze translater kwijt' Zei Maikel en sloeg me tegen het hoofd. 'Heeey, Vind je dat normaal' Gromde ik 'Choi antwoord is om me vorige vraag.' Zei John Ik keek hem aan 'Nou. best veel eigenlijk. Maar denk meer dat dit de enige kans is om hier te blijven. Ik wil echt niet weg' Zei ik. 'Als ik deze dag niet goed zou komen kwa shoot. Zou me manager me per direct terug naar korea sturen, Je weet hoe hij dat zeg' Zei ik er achteraan. John kninkte. Ik leunde op mijn arme de gene bij Angel schoof ineens weg en mijn elleboog knalde tegen haar aan.
Langzaam liep ik achter MEllanie aan. heelaas ging ze bij die jongen zitten. Stil ging ik naast der zitten en keek voor me uit. 'drake heb jij verder nog neefjes of nichten? volgens mij had je geen broers of zussen toch?' vroeg mellanie uit het niks ik schrok uit mijn trans op 'eh nee, Zo ver ik weet niet' antwoorde ik. en keek haar verbaast aan.
'het is pas rond 12 uur het bezoek uur is om 4 uur gekkie' Zei ik lachend. ik keek naar delle 'Van mij mag je mee hoor' zei ik blij en keek hem met een happy face aan.
'Owjah dat had je al eens verteld' zei ik. 'Heb je nog steeds die lieve oude vrouw als Maid?' vroeg ik. 'Aawh, vraag iemand mee dan.' ZEi ik toen hij vertelde over Riven.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 25 2014, 22:01
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Angel De jonge manager kwam bij mij zitten met de rest van de crew die hij bleek te kennen van vroeger. ik draaide met mijn ogen en schoof wat meer van hem af. ook mijn blik wierp ik op wat anders dan hem.
Choi stote mij aan. Hierdoor viel mijn glas met icethee over mijn mobiel heen waarmee ik aan het chatten was. 'Hey!!! Kijk eens uit lomperd!' Snouede ik boos ik pakte de T-shirt van choi vast en droogte mijn mobiel half af. 'Als hij het niet meer doet koop jij een nieuwe!' Zij ik serieus en kattig.
Setto 'Neeh de oude vrouw is met pensjoen. ' Vertelde ik neutraal. 'Eigenlijk weet ik niet zo goed wie ik moet mee vragen. James weet van niets af en... Nou ja je weet wel' ik kijk even weg van Lola en kijk weer met blosjes terug naar haar. 'I-ik heb geen fiets of auto. En jij weet het meest over mij.' Zeg ik verlegen. 'Ze-zou jij mee willen?' Vroeg ik met hoop lichtjes in mijn ogen.
Lea 'Ni-chtje, ik heb jouw dit drankje niet meer zien drinken?' Vroeg ik aan mellanie en keek haar vragend aan terwijl ik met mijn lege pakje speel af en toe valt er wat over de tafel heen.
(Lees mel)
'Haha en ik kan elke dag je pillen doosje leeg halen.' Lachte ik op haar reactie. Ik zag dat ze gesnapt schrok en hoe ze flirte naar de zwart harige jongen. 'Oi, boy make-up staat je goed' zei ik complementerend naar hem.
Mellanie Ik kijk vragend naar Lea. 'Oh dat spul neeh daar ben ik allang mee gekapt. Ik ben niet de pachent van jouw vader. ' zij ik serieus en keek een beetje flirterig naar drake. '' hij is zo knap '' 'Umh, drake zou je iets over jezelf willen vertellen? Eh! Maar alleen als je het zelf wild hoor.' Zij ik er vluch achter aan om niet opdringerig over te komen. (Lees Lea)
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jul 27 2014, 11:00
Managers:
De man die een hartaanval gehad had lag nog steeds in de operatiezaal. De andere man liep nerveus rond. 'please ga niet dood. Dan hebben de dreamers geen manager tenzij dat ik het overneem. Maar dat zou echt onmogelijk voor me zin ik heb me handen al vol aan James'' dacht de man terwijl hij niet stopte met lopen. Uren gingen voorbij, En de man had de koffiezet aparaat gevonden. Hier bleef hij staan tot een uur of 4. Een van de verplegers kwam op de man aflopen 'Bent u hier met de manager van Dreamers?' Vroeg ze beleeft. De man knikte 'Wild u even mee komen' Vroeg ze. De man knikte weer en liep achter de vrouw aan. Met de koffie nog steeds in zijn hand liepen ze samen naar een kamertje. 'u kunt gaan zitten als u wilt' Zei ze weer op een beleefde toon. De man schudden zijn hoofd 'Nee bedankt' antwoorde 'hij vertel nou maar wat er is' Zijn nederlands was heel slecht en zijn zinnen niet geheel goed maar de vrouw wist wat hij bedoelde. 'Meneer (achternaam manager dreamers) Zal komende dagen niet meer ontwaken. hij is in een zware coma terecht gekomen en we weten niet wanneer hij er uit komt.' Zei ze, De man lied van schrik zijn beker met koffie op de grond vallen. 'WAE' Scheeuwde de man. Hiervan schrok de verpleegster en stapte ze iets naar achteren. 'sorry, Hoe erg is het' vroeg de man snel 'We weten het niet. Zijn hart en lichaam is weer inorde. Straks brengen we hem naar de intenief care' Zei ze. 'U kunt mee lopen als u wilt'ging ze verder. de man knikte en liep weer de vrouw mee. De manager van Dreamers lag rusteloos in zijn ziekenhuisbed, Ze gingen met de lift naar de 3de verdieping Hier hing een kille sweer. De ramen van de kamers waren zwart afgedekt zodat er niet te veel lichtval zou zin vanuit de gangen en de mensen niet zomaar naar binnen konden kijken 'hier ligt idereen die in een coma ligt en we nog steeds hopen dat ze ontwaken' Vertelde de vrouw toen ze zag dat de man rond zich heen keek. we liepen door naar de achterste kamer. de deur ging open. De zaal zelf was wit en de ramen stonden open. een vrisse geur was er te bekennen. De man liep verder naar binnen en zag nog een bed staan 'Riven' Stond er op het naamplaatje. Op het moment dat binnen waren was een verpleegster bezig met hem te scheren. Het was raar om te zien hoe een jongen zonder bewust zijn geschoren werd door een jonge vrouw. 'hier zullen we altijd over deze meneer waken. Zoals u ziet zullen we hem ook netjes bijhoude' vErtelde verpleegste ze legde alles uit hoe het werkte en wanneer er versite mocht komen. De man knikte beleeft. De man werd voor een half uurtje achter gelaten bij de man die bewusteloos lag. Hij ging aan de linkerkant van het bed zitten 'Word snel beter' Zei hij in het koreaans. 'James en ik passen wel op Dreamers. Zodra jij weer ontwaakt zullen het sterren zijn bekent in europa dat beloof ik je' De man stond op en liep naar de kantie op de derde verdieping. hier pakte hij koffie ne belde James. En legge alles uit (dit tefeloontje krijgt hij pas rond 4+5 uur na de shoot)
Hey!!! Kijk eens uit lomperd!' Snouwde ze. 'hehe sorry,' Eigenlijk kon ikme lach niet inhouden. Ze pakte me t-shirt en droogde haar mobiel af. 'Als hij het niet meer doet koop jij een nieuwe!' Zei serieus en kattig. Ik keek der aan 'Waar heb jij nou een mobiel voornodig' antwoorde ik ''niemand wil toch contact met jouw'' Ik deed me t-shirt goed en pakte haar mobiel af. Ik opende hem en hij deed het nog. Gelukkig was hij nog van het slot af. Ik voegde mijn nummer in haar mobiel 'zo nu heb je iets aan een mobiel,' Zei ik lachend. en gaf haar mobiel terug.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Drake Ik had geen eten en drinken bij omdat ik niet wist dat we weg zouden gaan. De zak chips zat in de tas die bij Tayoni was. ''lekker dan'' Ik staarde een beetje vooruit en ving wat dingne op van het gesprek tussen mellanie en haar broer of neef of ''achjah wat maat khet ook uit, het ging me niks aan dat gesprek.'' ik staarde richting Jay. ''Waarom ging hij zo verweg zitten, Hadden we iets fouts gedaan'' Mijn gedachtens ging te keer. 'Umh, drake zou je iets over jezelf willen vertellen? Eh! Maar alleen als je het zelf wild hoor.' vroeg Mellanie ineens. Ik keek haar aan 'ik..' ik kon me zin niet afmaken. 'Oi, boy make-up staat je goed' zei Lea complementerend me. 'Aawh thanks. Had niet verwacht dat ik het leuk zou vinden' zei ik een beetje beschamend. 'Zou nu gerust selfies nemen' lachte ik en haalde me hand door me haar heen.
'aawh dat was altijd zun schatje' Zei ik toen ik aan der dacht begon ik te lachen 'Echt een geweldige vrouw.' 'Eigenlijk weet ik niet zo goed wie ik moet mee vragen. James weet van niets af en... Nou ja je weet wel' ging Setto verder 'Eh waarom weet Jamer er niet vanaf dan?, Jullie izjn toch bijna altijd samen' zei ik verbaast toen hij vertelde dat hij Jay nog niks gezegt had. 'I-ik heb geen fiets of auto. En jij weet het meest over mij.' Zeg hij verlegen. 'Ze-zou jij mee willen?' Ik keek hem geschrokken aan 'nee, Ik ben bang van ziekenhuizen'' dacht ik en wankelde eenbeetje op mijn stoel heen en weer 'zou ooit wel een keer kunnen,' Ik praatte ineens een stuk zachter 'oh moeten we niet naar de les. We hebben nog twee uur tekenen'Zei ik ineens en pakte me spullen op. 'die les begin over 5 min'
'We hebben eerst nog tekenen met de 4de jaars. dat nieuwe project weetje wel'Ging ik verder. Daarna wil ik ff naar de winkel om me mobiel te latne maken en door naar het ziekenhuis' Ik stond op en wachte tot Tayoni en Delle ook opstonden. 'delle laat me nooit meer zo schrikken eh' Zei ik en gaf hem een knuffel. hierna liep ik naar de les. ''hey we hebben les met die jongen in het wit'' dacht ik toen we bij de gang aan kwamen waar we les hadden. Hij stond tegen de muur naast de deur. waar hij stond de praten tegen een stel andere jongens. onze klas was erg uitgedunt. drake, Jay en mellanie waren niet aanwezig normaal zouden die bij Setto staan. Vele andere klasgenoten waren we ook niet Ik zag tot nu toe alleen Lola staan (weet niet waar setto is. en of hij meegekomen is) Minako was ook nog nergens bekennen maar die zou wel een frikandelbroodje zijn gaan halen in de alberhein. Deze les duurde 4 lesuren in totaal dus we waren kwart over 2 uit.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Allen Walker
ik stond bij het klaslokaal. 'damnt weer les met die 2de leerjaar' Gromde ik tegeneen vriend. 'Jah maar jij hoeft je niet te geschamen voor je tekenen talenten' Zei de jognen tegen over me snouwend terug 'Jij bent teminste goed met je vringer' ZEi de andere lachend tegen mij. 'Dat zeggen de meiden nou ookaltijd' Antwoorde ik droog. Een meisje uit mijn klas kwam op ons afgelopen en probeerde me een kus op de wang te geven 'Allen, Waarom zie je mijn liefde niet voor jouw' Zei ze zacht 'Omdat ik je neit intersant vind woman' Antwoorde ik kort af. Ik keek langs haar heen en zag Lucy (en yu, Delle als tie mee gekome is) Ik knipoogde naar Lucy en vervolgde mijn gesprek met de jongens weer
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jul 30 2014, 18:02
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto Setto 'I-ik vertel niet iedereen zomaar wat ik voel.' Ik kijk naar het open raam. En streel door mijn haar heen. 'En misschien accepteert hij het wel niet. Net zoals mijn ouders.' Zei ik neutraal. Dus, je zou weleen keertje mee willen? Het liefst zie ik hem elke avond, maar ik heb het niet zo op naalden, pillen en operatie spul. ' ''Dadelijk snijden ze mij nog open.'' Zachtjes sabbel ik op mijn lip. Ik draai weer mijn hoofd naar Lola. Mijn ogen prikken maar ik weet niet waardoor. ''Riven... Ooit kom ik je halen maatje'' Lola zij dat we over 5 minuten tekenen hadden. 'Oh laten we dan maar gaan.' Zei ik en stond op. 'Oh Yu heeft zijn tas en spullen late liggen.' Zei ik tegen lola en staarde naar de spullen zonder dat ik wat deed.
Ik loop naast Lola en bestudeer haar lichaam en de manier waar op ze liep. ''Nee, in de 4de jaar klas zitten ook black wolfs dat word oppassen.'' Ik loop met Lola de klas in en zie hoe Yu zijn clan begroete. Ik ging naast Lola zitten aan de U-tafel in het midden. Ik zag hoe de wit geklede en zwart geklede clans ver uit elkaar zaten en precies tegen over elkaar. Het lokaal bestond uit twee delen. Aan de anderekant zat klas b van onze jaar. Ik herkende huna hij was altijd zo apart gekleed en eigenlijk best sexy. Ik staarde naar hem en hoe hij boven op de tafel staat te dansen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel Angel 'Ik heb ook nog een privé leven hoor en vrienden.' zei ik op zijn vraag. Meneer choi pakte mijn mobiel af in tikte wat in mijn contacten lijst. 'Hey, geef terug! Je hebt massel Dat hij het nog doet!' Ik leunde half over hem heen om mijn mobiel terug te pakken. Choi gaf hem terug en ik keek hem verafschuwt en bitchey na. Daarna stond ik op en liep naar een andere tafel toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]lea Mellanie/Lea Ik glimlachte en pakte mijn mobiel. 'Nou dan word dit je eerste! hihi' Ik ging tegen hem aan zitten en deed mijn hoofd schuin en keek schattig. Snel maakte ik een paar foto's van mij met drake. Mijn neef lachte. 'Die foto's gaan op de fan site van jullie.' Zei Lea lachend. Ik glimlachte verlegen en legde mijn mobiel even op tafel. Zelf zat ik nog steets knus tegen drake aan.
Delle 'delle laat me nooit meer zo schrikken eh' Zei Lucy en gaf mij een knuffel. Ik trok een drietje met mijn lippen en hielt haar even vast bij haar middel. ik stak me tong plagend uit naar Yu. 'Ik kan niets beloven Lucy.' Zei ik met mijn niet mannelijke stem. En kietelde haar vervolgens in haar zij aan beide kanten. 'Yu ik heb les in dat lokaal er naast.' Zei ik tegen hem en liep met hun mee.
Nadat ik in de klas kwam werd er naar mij gevloten. Door zowel giechelende meiden als lachende jongens. Ik sprong op de tafel en maakte een hairflip daarna maakte ik een buiging voor mijn juichende fans toen ik weer omhoog kwam hoorde ik dat een jongen een bepaalt dans/zing nummer op deed. De klas joelde dat ik moest gaan optreden. Ik lachte verlegen en keek naar Yu en zag dat hij bevestigend knikte. ''Je weet maar nooit met die black wolfs en white clauw in de buurt.'' Ik begon rustig mee te dansen op de muziek van de jongen. vervolgens zong ik zachtjes mee met de tekst. Mijn moves leken op die van Michael Jackson in een andere dans mix. Ik zag dat Zelfs de andere klas mee keek. De leraar kwam binnen en zij dat ik van tafel af moest gaan. Ik schudde mijn hoofd van nee. Ik danste naar een andere tafel en ging daar verder daarna draaide ik twee rondjes. De leraar kwam steets dichterbij en wilde mij vast pakken. ik deed de moonwalk en probeerde hem te ontwijken door op andere tafels de lopen. Klas genoten begonnen te lachen en tilde hun tas op zodat ik er langs kon. De leraar werd steeds bozer. 'Huna!! Ga nu van de tafels af.' Beveel de boze leraar. Zelfs de andere leraar van Yu zijn klas kwam naar deze kant gelopen. Ik hoorde hem zuchte. 'Wat ben ik blij dat ik die klas niet heb en al helemaal dat jog.' Hoorde ik hem tegen zichzelf zeggen. 'Jong ga van de tafel af of ik haal meneer Vincent er bij.' Zei de leraar van Yu zijn klas. Ik schrok lichtjes en wandelde snel naar een lege tafel toe via de tafels van de andere. Ik hurkte, maar nog voordat ik van de tafel af kon werd ik op mijn mond gepakt door het zelfde meisje als waarmee ik in de kleedkamer zat en die bij mij deur stond te wachten. Ik schrok en verstijfde even. ''Shittth, hoe moet ik nu nog weten wel meisje van de twee dit is.'' Ik dacht gelijk aan die witte gozer die vertelde dat zij een tweeling was. Ik voelde hoe ze haar tong in mijn mond duwt. '' wat moet ik doen? Zij begon ik niet!'' Voorzichtig en gentel begon ik met haar tong te spelen. Mijn tong deed een beetje pijn van mijn stalen piercing. Volgens mij is mijn tong ontstoken geraakt. Ik had zoon gevoel dat iedereen mee keek inclusief de andere klas die gemengd was met de 4de jaar's. Hier en daar floten wat jongens. Plots merkte ik dat ze van mij af getrokken werd. (White leden?) [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu Yu 'We hebben eerst nog tekenen met de 4de jaars. dat nieuwe project weetje wel'Ging lucy verder. 'Daarna wil ik ff naar de winkel om me mobiel te latne maken en door naar het ziekenhuis' vertelde ze. Oké is goed, kunnen we dan ook gelijk naar dat winkeltje wat er naast zit?' Vroeg ik blij. ''Dan kan ik gelijk bij de piercings kijken. <3 want aan de linker kant van die mobiel winkel zit een piercing shop.'' Ik sta op en zie hoe Delle Lucy terug knuffelt. Ik steek jaloers mijn tong uit. 'Zolang jij je pillen neemt gebeurt er niets.' Zei ik met een doordenk grijns naar Delle toe. 'Haha grappig hoor, ja dan gebeurt er letterlijk niets!' Zei Delle terug en legde zijn hand op zijn gulp. Daarna deed hij zijn heup als en sjok naar voren toe. (Zoals exo overdose) Delle verte dat hij in het zelfde lokaal les had als wij alleen dan daar naast. 'Oke zullen we dan naar de les gaan.' Zei ik in pakte Lucy haar hand vast. Snel gaf ik Lucy een kusje op haar wang. Bedankt voor het helpen Lucy.
Ik voelde aan mijn zij en miste iets. 'Fu~uk! Mijn tas! Die ligt nog in het lokaal.' Ik keek balend naar Lucy. 'Ik zat naast Lola zou ze mijn tas mee genomen hebben?' Vroeg ik aan Lucy.
Ik liep verder naar het lokaal. Met Lucy en Delle naast mij. Een paar meter voor het lokaal lied ik haar hand los en zonderde me af van Lucy zodat de black wolf leden me niet samen zag met een meisje. Ik gaf Delle een knuffel en stapte het lokaal in. Daar zag ik een paar jongens van de clan. ''Helaas zijn er ook white leden.'' Ik gaf de black wolf leden een geheime hand druk en een schouder box. We lopen gezamenlijk naar onze kant van de U-tafel. Een nieuw white lid zat aan de verkeerde kant. 'Oi, je zit verkeert witje.' Zei ik en stootte hem aan. De nieuwe jongen keek naar mij en stak zijn tong uit. ik keek boos naar hem terug. Een andere jongen van de black wolf die naast mij stond gaf de nieuwe white lid een tik op zijn kop. 'Flikkerop dit is onze kant' zei de black wolf lid. De nieuwe white jongen ging van de kruk af. Ik maakte me groot en stootte met mijn borst tegen hem aan. De jongen verwachte het niet en viel om. De black wolf jonge met het rood geverfde haren legde zijn voed op de kruis van nieuweling van de white clan. 'Pas maar op witje leer eerst maar de grens kaart uit je hoofd.' Fluisterde de rood geverfde lid naar de jongen op de grond. 'Ehy, laat hem maar heel, dan kunnen we hem later nog altijd slopen. ' zei ik plagerig de zin achter de komma fluisterde ik. De rood geverfde jongen tilde zijn voet op vervolgens deed hij hem weer snel naar beneden net als of hij hem toch wilde trappen. Maar ik kende hem te goed. En zoals verwacht stopte hij net voordat hij echt tegen hem aan trapte. De jongen op de grond schrok heel erg. De leraar kwam binnen en we lieten de nieuwe white clauw jongen met rust. De jongen staat op en rent naar een andere gozer toe die ik eerder deze dag in de gang had zien staan voor mijn kamer deur.
We zaten aan de U-tafel en ik keek eerst naar de leraar die wat vertelde. Plots hoorde ik wat muziek en vervolgens zag ik Delle staan op de tafel aan de andere kant van het lokaal. Delle keek me aan en ik wist wat hij wilde vragen. '' hij wilt dansen.'' Ik knik ja en geef hem een knipoog. ''Ga maar lekker dansen jonge.'' Ik kijk en geniet van Delle zijn geweldige actie. Na een lange tijd wilde Delle van de tafel af gaan ik zag hoe het meisje naar hem toe liep en hem vol op zijn mond nam. ''Fu~uk, dit is niet goed. Dat meisje hoort bij een lijder.''
Minako Ik zag Lucy binnen komen ik zwaaide. Ik had 2plekjes naast setto bemachtigt. 'En en is alles goed gegaan?' Vroeg ik nieuwsgierig. Even later zag ik dat de jongen die zig niet goed voelde deze ochtend stond te dansen op de tafel. 'Volgens mij is hij weer helemaal lekker.' Lachte ik. 'Ah ik wil ook zoon vriendje als hij.' Jammerde ik kwijlend en maakte een foto.
Tayoni Ik zat ergens naast minako en Lucy. Ik heb een teken papiertje voor me en tekende rare stokkepopetjes. Even keek ik naar de jongen die in de andere klas op de tafel stond. 'Pfh aandacht trekker.' Zei ik en ging verder met mijn rare popetjes.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr aug 01 2014, 11:04
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Lola - Ik nergeerde de vragen van het ziekenhuis in de hoop dat hij er mee op zou houden. 'owjah zijn spullen. eerst wilde ik weg lopen maar uiteindelijk liep ik toch terug. Langzaam pakte ik zijn spullen in. Even keek ik naar de tandpasta. 'Rare jongen die Yu' zei ik zacht tegen mezelf. Ik sjockte op mijn dooie gemakt naar het lokaal. Setto volgende me nog ik voelde dat hij me bekeek. ''het moet hem zwaar afgaan die arme jongen. niks meer weten van vroeger'' i nde klas ging ik aan de U tafel. We konden recht in het andere lokaal kijken. 'Wat een aandachtzoeker' dacht ik en legde me hoofd vermoeid op de tafel en sloot me ogen
'Ik heb ook nog een privé leven hoor en vrienden.' zei ze bijna beledigt. 'betaal je die dan, om met je om te gaan?' vroeg ik gemeen. ''als zei gemeem doet kan ik dat ook'' Ze stond op en liep weg. 'hehehe' Zei ik zacht. Ik ging verder in gesprek met John ne maikel. na ongeveer 20 minuten pauzen gehouden te hebben stond ik op 'damens en heren we gaan beginnen. Eerst wil ik even met Angel en Lea praten daarna met Rose en (naam jongen), vervolgens Yuki en (naam jongen) en als laatste met mellanie en Drake, De gene waarmee ik niet in gesprek bent gaan oefenen en leren Drake en Mellanie de basis dingen van fotograveren. John en maikel zullen ook met jullie in gesprek gaan. Zodra de eerste tweetal klaar is zullen Liset en de andere drie meiden de set naar de wens en toepassing van jullie relatie maken en kunnen de eerste foto's gemaakt worden. omdat Angel, Yuki en Rose al foto's gemaakt hebben worden die natuurlijk ook gebruik, En gaan we kijken hoe we het nog leuker sexyer schattiger kunnen maken. We zullen rond 5 uur klaar zijn. Daarna trakteer ik iedereen op een ijsje vanwegen het mooie weer en om het goed te maken van mijn gedrag van eerst.' Vertelde ik aan een stuk door.
Ik liep achter de twee jongen aan en hield Yu's hadn stevig vast. ineens liep hij weg. Ik zag dat hij naar die jongen liepen met zwarte kleren aan. Stiekem was ik echt bang van die jognens ze zagen er altijd zo bedrijgend uit. Snel rende ik naar minako 'En en is alles goed gegaan?' vroeg ze toen ik naast der neer plofte. 'pff eerste keer spijbelen' zei ik zacht en begon te lachen 'Jah hoor kijk maar daar heen en wees naar Delle die op de tafels stond 'Ah ik wil ook zoon vriendje als hij.' Jammerde ik kwijlend en maakte een foto. 'Arme Lay. Maar ga dan voor Delle' zei ik lachend. 'Lay kan zo iemand anders vinden en Delle niet' grapte ik er lachtend achter aan al snel werd ik stil toen een meisje hem zoende 'Laat maar hij is bezet' Zei ik zacht en een beetje terleur gesteld tegen Minako. Ik wilde zo graag dat zei ook haar liefde van haar leven vond. Zelf dacht ik dat Lay dat zou worden maar die is te druk en woond aan de andere kant van de wereld.
Ik lachte lief naar de camera. Maar voor de rest deed ik niks. Langzaam keek ik rond de pauze ruimte. Mellanie zat nog steeds tegen me aan. stukje bij beetje schoof ik van haar vandaan. tot Jay begon te praten [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Allen Walker
Ik liep langzaam naar de raamkant en ging zitten. Ik zag hoe Jeff inmekaar getrapt werd. De jongen naast me Mike wilde opstaan om hem te helpen 'Laat hem ontdekken hoe die clan is' Zei ik zacht en keek toe hoe Jeff bijna inelkaar geslagen werd. Ik schudde me hoofd toen hij terug rende naar ons toe. ik aaide hem door zijn haar heen 'Told you, Black strays are evil' we gingen zitten en ik pakte me tekenspullen. Aan de andere kant stond de jongen te danse op te tafel. Ineens tikte Mike me schouders hard aan. 'Hij zoent haar weer' Zei hij boos en wilde alweer op staan 'Jonge we zij in school' Gromde ik boos. Ik zag dat hij de girlfriend van the king zoenden 'Okey ik heb niks gezegt' De twee jongens stonden op en liepen naar het andere lokaal. Mike pakte het meisje beed en Jeff de jongen.'Zo, Wie denken we te zijn. wat dacht je er van om vanmiddag is langs te komen in de oude fabriek. De jongens keken drijgent. De leraar kwam binnen gelopen en zei dat de twee weer terug naar hun eigen klas moesten gaan. Dat deden ze ook. Want in school mochten ze niks uitvoeren. Het meisje keek naar delle 'Laten we eerder gaan naar die oude fabriek ik weet nog een paar leuke plekken om sex te hebben. We zullen weer weg zijn voordat hin terug komen' fluisterde ze speels en uitdagend. ze aaide over zjn kruis heen.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 05 2014, 10:33
Angel 'betaal je die dan, om met je om te gaan?' vroeg james gemeen. Ik keek hem met spleet oogjes aan. ''Rot jong '' ik wandelde naar de kantine toe en haalde daar een grote cola. Vervolgens liep ik met een omweg naar choi zijn tafel toe zonder dat hij het zag of door had. Ik sta achter choi met de grote beker cola in mijn hand. ''Ik zal laten zien wat jij waart bent.'' Ik kieper de beker cola over het hoofd om van meneer choi. De cola droop van zijn haren af langs zijn nek naar beneden toe in zijn T-shirt. Choi was kledder nat. Het papieren beker zette ik omgekeerd op zijn bezopen hoofd. Je kon duidelijk aan zijn houding zien dat hij het niet verwacht had. 'Volgens mij heb jij geen enkele echte vriend dan alleen mensen die wat van je willen om beroemt te worden of geld van jouw willen verdienen door je populairitijd. Jij bent meer een gebruiksvoorwerp. Zoals deze beker cola die na gebruik word weg gegooid.' Zei ik serieus en gemeen. Ik maak een elegante hairflip en kijk bitchey naar Choi en de mensen die aan dezelfde tafel zaten.
Na de pauze en de preek van choi liep ik samen met Lea naar meneer choi toe. 'Waar wil je over praten?' Vroeg ik bitchey.
Lea Wacht ik wil ook een foto met de bijna popster!' Zei ik plagerig en stond op. 'Wie weet hoe beroemd je word en dan heb ik een foto van de jonge ster.' Ging ik verder. Ik ging naast hem staan en bukte bij hem neer. Ik sloeg een arm over zijn schouder. Ik pakte mijn telefoon en maakte een selfi met drake.
'Oh ik moet gaan bye bye' zei ik vlug snel liep ik naar angel en choi. 'Je wilde ons spreken toch?' Vroeg ik beleeft en omarmde angel.
Mellanie Ik bleef achter met drake in friemelde wat aan mijn kleren. Voor de rest bleef ik stil en keek af en toe stiekem van mijn jurkje naar drake en weer terug.
Rose <3 Willem (Engels uitspraak) Ik stond al klaar in de rij met mijn vriend om met meneer choi te gaan praten. 'Waarover zou hij willen praten?' Vroeg ik aan mijn vriend en streelde door zijn blonde krullen heen.
Juli <3 Jeff Langsaam at ik mijn broodje gezond op. Vervolgens pak ik een boekje en schreef er in wat ik allemaal gegeten had. ''Mmh ik mag nu niks meer eten tot vanavond.'' Dacht ik en bekeek het boekje. Jeff stond op en wilde zijn dienblad weg brengen. Hij liep langs drake en mellanie. Ik zag hoe Jeff naar mellanie stond te gluren. Ik maakte mijn wangetjes bol van jaloezie. 'Jeffff!! Je hoort naar mij te kijken!!! en niet maar andere blonde nieuwe meisjes, hoe wel ze erg knap is. ' gepaste ik. Jeff schrok en keek weer naar mij. Vervolgens kwam hij weer bij mij zitten. 'Die jongen met zwart haar dat kan nooit haar vriendje zijn.' Zij Jeff tegen mij. 'Ik weet het niet Volgens mij kan butterfly veel beter krijgen dan die jongen of die tijdelijke manager.' Zei ik terug tegen Jeff terwijl ik aan hem ging hangen en close met mijn vriendje deed. 'Please ga niet vreemd met een ander knap meisje. Ik hou van je.' Zei ik lief.
"Neeh dat ijsje kan ik er niet meer bij hebben." Dacht ik toen choi klaar was met praten.
Eam~eam <3 Maurits 'Juli als je zo blijft eten word je dadelijk nog dunner dan deze bankjes.' Zeg ik bezorgt toen ik haar weer dat boekje tevoorschijn zag halen. Ik bekeek mijn nagels en zag dat er een minimaal scheurtje in zat. 'Neeeh ik heb pas nog mijn nagels gevijld!' Zei ik zachtjes. Mijn vriend draaide zijn ogen en pakte mijn hand vast. 'Dit stelt niets voor joh!' Zei Maurits toen hij mijn nagel aandachtig bekeek.
"Oh hoeft hij niet met ons te praten?" Dacht ik en keek verbaast naar de nieuwe manager.
Setto Ik ging zoals Lola liggen op de tafel. Ik bekeek haar slaperig gezichtje. 'Pssst Lola, op wat voor soort jongens val jij ookalweer?' Fluisterde ik naar Lola toe en prikte in haar zij. ' Die jongen daar is best aantrekkelijk toch?' Vroeg ik aan lola en keek met een flinterige blik naar de jongen op de tafel.
Yu kwam aan gelopen. En bleef bij Lola staan ik bekeek hun twee en luisterde stilletjes.
Yu Ik keek geschrokken toen de white clauw Delle op pakte ze keken gemeen naar hem. Ik zag dat ze nog wat tegen hem zijden maar ik verstond er niets van. ''Wat moet Delle toch met dat meisje.'' Ik wilde opstaan maar zag dat ze hem al los lieten. De leraar zij dat we onze teken spullen moesten pakken. Ik zocht maar mijn tas. 'Pff natuurlijk heb ik mijn tas niet.' Zei ik tegen mezelf en keek de klas rond. ''Ah Lola heeft mijn tas. Verdomme ze zit maast die homo.'' Ik stond stoer op en liep naar Lola toe. Ik ging naast haar staan en leunde voor over. Lola lag over mijn tas heen en haar hoofd steunde op de tafel. 'He, als je me lief vind kun je dat ook gewoon zeggen hoor inplaats van mijn tas te knuffelen.' Zei ik met een vriendelijke maar stoere stem. Ik bleef naar haar kijken en wachte totdat ze iets deed. ''Ik ga niet zomaar die tas weg trekken dadelijk raak ik haar gigantische borsten nog. I don't want to touch girls''
Delle Een jonge greep me vast en keek heel gemeen. Ik vond het wel eng dat hij mij zo vast hield. mijn lichaam spande zich aan van schrik. .'Zo, Wie denken we te zijn. wat dacht je er van om vanmiddag is langs te komen in de oude fabriek?' Zei de jongen gemeen en keken dreigend. 'Waarom zou ik naar die fabriek komen. ' zei ik tegen de jongen van de white clan. Mijn stem klonk een beetje angstig. 'Ik heb wel wat beters te doen.' Zei ik kill tegen hun. De jongens gingen weg omdat de leraar het zag. ''Ik moet nog naar het ziekenhuis vanmiddag om te kijken of ze vervangende pillen hebben zonder die vervelende bijwerking.''
Het meisje kwam weer naar mij toe. ze kijkt mij flirty aan en fluisterde: 'Laten we eerder gaan naar die oude fabriek ik weet nog een paar leuke plekken om sex te hebben. We zullen weer weg zijn voordat hin terug komen' fluisterde ze speels en uitdagend. ze aaide over mijn kruis heen. Mijn buik begon gelijk te tintelen. ''Ze is zo sexy!!!'' Ik kijk haar dromerig aan. 'Rawr jij houd wel van aparte dingen he?' Zei ik met een flirty blik. Ik bekijk haar van alle kanten. Stiekem leg ik mijn hand op haar hand waarmee ze mijn kruis streelde. Ik druk haar hand nog dichter tegen mijn lul aan. Met een flirterige blik lik ik mijn boven lip af. 'Is het wel zo slim om naar de zelfde plek te gaan als hun. We hadden toch in mijn kamer af gesproken weet je nog?' Zei ik in de hoop dat ze een andere plek koos. ''Shit hoe los ik het op met die pillen. Als ik voor de 2de keer dat doe dan word yu vast boos. En laat hij mij standaard een spuit gebruiken.'' Twijfelend bijd ik op mijn lip. Met twinkelende oogjes kijk ik naar het lekkere meisje. ''Dit keer word ze wel van mij dat weet ik zeker.''
Minako Ik keek toe hoe de jonge plots gezoend werd. Met een sip gezichtje keek ik naar Lucy. 'Het zit ook nooit mee!' Zei ik teleurgesteld. Ik lied me hoofd vallen op de tafel. 'Auwh...' "dat was iets te hard" 'wanneer komt mijn prins op het witte paard?' Vroeg ik aan Lucy maar meer aan mezelf in het algemeen. 'Alle leuke en knappe jongens zijn altijd bezet door nog knappere meiden.' Mompelde ik jaloers.
Tayoni Mijn tekeningen leken niet al te best. ''Tekenen is niets voor mij." Ik ging verder met het tekenen van stokkepopetjes.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di aug 05 2014, 23:23
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James ik voelde hoe een koude plas over mijn rug liep. . 'Volgens mij heb jij geen enkele echte vriend dan alleen mensen die wat van je willen om beroemt te worden of geld van jouw willen verdienen door je populairitijd. Jij bent meer een gebruiksvoorwerp. Zoals deze beker cola die na gebruik word weg gegooid.' zei ze, Ik voelde hoe mijn hart brak. Rustig stond ik op 'Jah klopt.' Zei ik rustig en lachte lief. Ik pakte haar boven arm zacht beet. En met de andere aaide ik voorzichtig en beheest door haar haar heen. Maikel en John beette beiden op hun lippen en wilde me tegenhouden toen ik op stond. Tot hun verbazig deed ik niks raar en was juist lief naar haar.
Nadat ik alles uitgelegd had kwamen Angel en Lea naar mij toe gelopen. Twee van de styliste hadden kleding voor mij gehaald om da tme huidigde kleding doorweekt was met plankende stinkende cola. Zelfs me broek was nat geworden. eerst had ik me haar plat naar voren zitten en gewone schoolkleren. groot vest en wijde broeken niks speciaal. De twee meiden kamen met modellen kleren terug, een witte hemd met daar een suit overheen klik. Lea en Angel stonden al naast me. 'Geef me ff een seconde' ik deed me Tshirt uit en kleedde me weer aan. De twee styliste gooide me ook een broek aan. 'Naah deze droogt wel' Zei ik terwijl ik naar me eigen broek keek. Hij was niet zo erg nat.
'Oh eam-eam en maurits jullie wil ik spreken naar Mellanie en Drake sorry dat ik jullie net niet opnoemde' Zei ik toen ik rond keek en recht in de ogen van eam-eam keek.
'Waar wil je over praten?' Vroeg angel bitchey. 'Je wilde ons spreken toch?' Vroeg Lea beleeft en omarmde Angel 'Klopt ik wilde even met jullie praten, Kunnen jullie kort vertellen wat jullie hobby is en hoe jullie elkaar hebben ontmoet en wat je het leukst aan elkaar vind' Vroeg ik hun en luisterde naar hun gesprek.
Ik gromde licht naar beide toe. ''je kan zien dat het familie is.'' Ik zat met me rug naar Jay gedraait en zag niet wat er gebeurde. Toen ik opstond en me omdraaide was hij ineens omgekleed. Ik zuchte hoe heeft hij dat gedaan. uit mijn ooghoeken zag ik hoe mellanie van haar rokje terug naar mij keek. toen ze me weer aan keek lachte ik naar haar. klik
'Het zit ook nooit mee!' zei ze sip. Ik lachte lief. 'Eerst een koreaan nu iemand die bezet is' Toen ze met der hoofd op de tafel begon ik harder te lachen. 'wanneer komt mijn prins op het witte paard?' Vroeg ze aan mij. 'Alle leuke en knappe jongens zijn altijd bezet door nog knappere meiden.' Mompelde ze jaloers. 'Je vind hem wel, Ik had ook nooit verwacht dat Yu mij ook leuk zou vindne en dat we iets zouden krijgen' Zei ik blij en keek verlieft richting Yu. 'Misschien is hij al in je leven maar merk je hem nog niet op.' zie ik op dat moment liep Yaden langs ons en tikte tegen Minako aan. 'h sorry' Hij liep naar de tafel in het midden en ging er op zitten ik zag dat hij erg sjaggie er uit zag 'Oh word hij het model.. Ik had liever Yu gehad, Maar jah het is beter dan een meisje tekenen' moppelde ik en pakte me tekenspullen en begon een stokpoppetje te tekenen
'Pssst Lola, op wat voor soort jongens val jij ookalweer?' fluisterde setto zacht. I kdraaide me om richting hem een keek hem vermoeid aan. Ik was vergeten dat ik de tas van Yu nog steeds beed had en er mee lach te knuffelen 'Ik weet het niet. Eerder volwassen jongens, Niet van die jongens bij wie het alleen om seks een aandacht gaat' Zei ik serieus en dacht hard na. 'Een volwassen jongen die weet wat ij met zijn leven moet' ik knikte toestemmend toe ik dat herhaalde.. 'He, als je me lief vind kun je dat ook gewoon zeggen hoor inplaats van mijn tas te knuffelen.' hoorde ik een vriendelijk jongens stem zeggen. Toen ik op keek richting het geluid keek ik recht in de ogen van Yu. Ik schrok en stuikelde achter uit. Op dat moment liep er een 4de jaars jongens langs hij lied me tegen en drukte me terug de me stoel op. Hij keek gemeen richting Yu en liep door naar de tafel en klom er op. Er hing een awkward sfeer tussen die twee. Ik keek Yu een beetje geschrokken aan en wilde hem zin tas terug geven
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Allen Walker
ik lied mike en Jeff het zelf aflossen met Delle. Ik zat bij het raam en rolde een puik. toen de docent wilde dat we begonnen werd niemand stil en ik deed even min mee. Met mijn gedachte heel ergens anders keek ik naar buiten. 'Jah nu ben ik het zat Yaden kan bij het raam vandaan' Gromde hij nadat hij een paar keer boos was geworden. 'nee' antwoorde ik bot tegen hem 'Allen je weet dat ik je van school kan gooien.' Ik ging er nog een paar keer tegen in maar al snel moest ik model gaan staan. Ik zuchte diep als ik het niet deed werd ok van school gezet en kon niemand de zwartje hondjes in de gaten houden. Ik sjockte achter de tafels langs. Eerst kwam ik bij lucy en die roodharige meid. Ik struikelde licht en tikten tegen het meisje met de roden haren aan 'oeps sorry.' Zei ik en lachte soort van lief. toen ik verder liep zag ik Yu bij een meisje staan Yu keek naar de tas tussen haar borsten. Toen hij haar aansprak schrok ze hard en viel bijna van de stoel af. ikwas maar twee stappen bij der vandaan, normaal zou ik der laten pleuren op de grond, Maar Lucy en Yu keken beiden. Ik zetten mij handen in haar rugen drukte haar terug'Be carefull' zei ik schattig waarna ik over het meisje heen keek naar Yu en gemeen lachte. Ik sjockte door naar de tafel en klom er sjaggie op ik ging onderuit gezakt zitte en wachte tot mijn moment afgelopen was.
De docent zei streng dat iedereen moest gaan tekenen en dat ze 20 min hadden. En dat de volgende misschien wel naakt moest zitten als niemand stil was. De klas werd als snel stil en begonnen te tekenen