Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 19:03
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni Lola pakte voorzichtig mijn hand vast. Ik kijk naar haar gezicht. Met een vriendelijk verliefte glimlag kijk ik haar aan. Met mijn vrije hand haal ik een pluk haar weg voor haar ogen zachtjes en voorzichtig streel ik door haar haren heen.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 19:06
'Zo je hand is weer glas vrij' Ik keek op en keek recht in de blauw ogen van tayoni. 'Blijf je?' ik hoorde hoe benede de man terug naar zijn eigen huis ging. 'Pff hij kwam niet omhoog' Zei ik met een flinke opluchting in mijn stem.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 19:28
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ' ik laat je nooit meer alleen lo~la' zei ik verlieft en rustig. Ik draai een pluk van haar haar om mijn vinger heen. 'Je bent zo zacht.' Zei ik kalm. Terwijl ik in haar goude ogen keek.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 19:31
'hehe jah k heb me naar vanmiddag nog gewassen daarom zal het wel zacht zijn' zei ik begon te lachen. 'dankje tayoni'. Ik deed me haar achter me oor ne sprong van het aanrecht af. 'Beter gaan we rustem' ik was nog steeds bang maar dat kon ik niet laten merken. het was al bijna 4 uur in de ochtend en Luhan moest om half 9 al weer op school staan
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 19:59
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'M-mag i...ik nu wel met je knuffelen in bed?' Vroeg ik erg verlegen en ontzeker. 'Umh ik, ik bedoel tegen je aan liggen.' Ver beterde ik snel mijn zin terwijl mijn wangen rood werden.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 20:17
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 20:34
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'en? wat is raar?' vroeg ik nieuwschierig terwijl ik over luhan hen stapte zonder hem aan te raken. ik zat nog rechtop in bed en knoopte mijn bloesje open. daarna gooide ik het bloesje uit het bed. mijn boven lichaam was nu ontbloot. dat sliep altijd lekkerder dan zoon strak ding aan. ik was niet dik maar ook niet een skalet. het zat in de familie we komen nooit snel aan kwa gewicht. maakt niet uit hoeveel we aten. ik streelde over mijn haren heen zodat ze een beetje naar achteren stonden, terwijl ik lola aan keek.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 20:54
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 21:03
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik ging net als lola op mijn zij liggen. ik leg een van mijn grote handen op haar zij. 'sweetdreams Lo~la' zei ik zingend. ' i will always protect you' fluisterde ik lief tegne haar
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 21:07
Ik ben een week langer bij Jay gebleven. we hebben een youtube channel aangemaakt waar we blogs en verslagen plaatste voor de fans. Deze gaan we altijd uploaden aan een eind van de dag. Ik doe dit vanuit korea en James vanuit zijn school of apartement.
Het meisje dat ik ontmoet had op het schoolfeest. Tjah schat van een meid en ik heb via James har nummer geregeld. We smse wel affentoe. Maar het traine leven is zwaar. ik slaap amper 4 uur per nacht.
En die jas. Jah die bezit ze nog steeds. Ik heb wel beloofd om vanacht voordat ik ga slapan haar ga bellen. Er zit vijf uut tijdsverschil dus het word waarschijnlijk een goeiemorge telefoontje.
Lay gingal snel naar huis. 'jammer ik mis hem toch wel.'Maar gelukkig word de vriendschap tussen Setto en mij ook steeds beter. Ik kan ook weer volledig naar school toe. Op school moesten we extra lessen volgen. Hierdoor is er een schoolband ontstaan. We moeten battle tussen de meiden groep en onze groep. Ik wilde eerst niet mee doen. Vanwegen de grote aanhang fans die ik bezit. Maar ik kon de fun niet weerstaan. En ben uiteindelijk tot leider uitgeroepen van de groep. Soms laat ik filmpjes en previews zien op de webchannel van Lay en mij. Hierdoor heeft de school en de band al aardig wat aanhangers. En dat terwijl onze groep nog niet eens een naam heeft of een goed nummer. ~~
Ik stapte de auto en uit en liep het schoolplein op. Een stel fans kwamen aangelopen. Ze wisten dat als ze normaal deden dat ik gewoon met ze zou praten. Dus dit keer rende ze of gilde ze niet. Hier was ik blij om. terwijl ik op een stel bakjes ga zitten en praat met de fans word het langzaam tijd om naar de les te gaan
/yes in een groep met setto.. Weet niet waarom i hier blij mee moet zin. muziek maken. Das echt niet iest wat mij ligt. Maar tot nu toe is het gezellig. Ik train nog steeds voor op het strand en Mellanie komt affentoe langs.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 06 2014, 22:20
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ik zag lucy steets vaker en we gingen regelmatig met elkaar winkelen. nog steets was mijn vaforiete kleur: zwart... maar zodra de jongens van de zwarte bende langs kwamen of ze zagen mij me lucy deed ik altijd net alsof ik haar niet kende. het kon soms misschien een beetje raar overkomen maar ik had geen andere keus. wat er vroeger gebeurt was, het zou me geen 2de keer overkomen.... nee dat laat ik niet weer gebeuren. nogsteets had ik moeite met als eerst praten of actie te ondernemen met een meisje. nogsteets moest ze ooit mijn kamer zien. ik hoorde dat een paar jongens van de dans groep een band hadden gevormt allemaal door setto hoorde ik. want hij kon o zo goed dansen, ugh. setto wilde altijd in de spotlight staan en daar hield ik totaal niet van.
ik wandel naar school en kom lucy onderweg tegen ik ren naar haar toe en laat haar schrikken. door haar plots vast te pakken. ze gilde even van de schrik. 'hey, lucy hoe is het met jouw?' vroeg ik. ''zal ik haar mee uit vragen naar de club?''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik gaf meiden dansles zoals de geschiedenis leraar het voorgestelt had. maar ik was niet de enigste jongen daar ik had james ook in geschreven omdat hij dat wilde. de meisjes van de dans groep vonden het gewelding als ik een dans met hun voor deed kwa beweging. dan ging ik altijd achter hun staan en pakte ik hun heupen vast. zodat ik hun de bewegingen goed kon aan leren. veel meisjes gingen giegelen toen ik dat voor het eerst bij hun voor deed. af en toe vroeg er iemand of ik geen stijve kreeg maar daar reageerde ik niet echt op. of ik zei: 'voelde je die dan?' een van de jaloerse jongens had mij gefilmt tijdens de dans les en zette het op youtube de volgende dag kwam er een redelijk rijk gekleden meneer naar school die mij uit de les plukte. hij wilde mij hebben. het klonk net als of ik inenen een voorwerp was inplaats van een mens. ik twijvelde even omdat mij ouders het niet echt een goed idee zouden vinden en omdat ik niet veel emotie kende. dadelijk hebben ze dat ook nog door en dan? ik plaagte james vaak en besprong hem wel eens van achteren of ik lag boven op hem op de bank. de man die mij in een band wilde kwam regelmatig langs op school. ik vroeg of james ook in de band mocht en hij keurde het goed hij zag james maar 1 keer en hij zij gelijk ja. ''wat is er toch zo bijzonder aan die james?'' ook drake werd gevraagt door die man. we waren nu een band van 3 die zowel moesten singen en dansen we deden maar wat en ik bedacht de dansjes. james was erg goed in zingen en elkekeer stond ik te dromen toen hij begon met oefenen.
ik was veelste vroeg en was maar in de gang gaan zitten ik wachte totdat er iemand van mijn klas ook op lokatie kwam. ''mmmh nog een paar mensen zoeken....'voor in de band, waarom moet ik dat doen...'' ik vervrommelde de brief en maakte een poging om het in de prullenbak te gooien.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik had nogsteets het jasje van die droom jongen. sinds kort had ik zijn mobiele nummer we chatte veel en soms deed ik dat ook tijdens de les. soms stuurde ik foto's van mij naar hem toe. bv welke kleren moest aan trekken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik sliep steets vaker bij lola. en luhan vond mij steets leuker. in de school tijdschrift zocht ik elkedag naar een kamer die vrij kwam ik had me al voor een paar ingeschreven. dit was misschien de enigste manier om lola voor altijd dicht bij mij te houden als ik een kamer van 2 zou krijgen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik werd gevraagt voor een meiden groep. er was daar iemand uit gegaan en ik moest haar vervangen. het was erg spannent omdat ik de cute one moest spelen. natuurlijk was dat een makkie omdat ik altijd al verlegen deed. van de managar moesten we ook veel photoshots houden. soms deden ze ons erg blote kleren aan en die korte school rokjes vond ik maar niets. veel jongens waren verlieft op mijn blonden haren. en meiden in de band vroegen of het wel mijn echte haar was zo mooi vonden ze het. mijn karakter was dat ik altijd met ene knuffel moest lopen. als ik met de groep meiden uit ging. zo konden de fans mij herkennen.
de dag na het feest vroeg ik aan drake waar hij eigenlijk was en dat ik op hem stond te wachten. ik was een beetje teleur gestelt. james kwam vaak bij mij zitten maar setto duwde mij steets weg of ging tussen ons in zitten.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za jun 07 2014, 19:23
Ik stond op en zei tegen de meiden dat ik naar de les moest en ze misschien in de pauze wel aan zou spreken. Maar natuurlijk ging ik de pauze een Cover opnemen voor mijn Youtube channel. Nu hopen dat Setto wil ondersteunen met zijn gitaar. Ik liep door het gebouw een richting de klas
Het contact met Yu werd steeds beter. We gingn best vaak de stad in. alleen ij deed me best vaak pijn als hij ineens met zijn vrienden om ging.
AAh ineens hield iemand me beet. Ik was zo in drome lang dat ik hem niet had zien aankomen ik wilde bijna gillen 'hey, lucy hoe is het met jouw?' hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik keek op. 'Oh hey Yu weer peuken gehaalt zeker? vroeg ik toen ik hem aan zien ik zag dat Yu het was. ik keek even op mijn mobiel of Minako me gesmst had. Maar het viel moe op dat het 2 minuten voor half 9 was' 'We moeten wel opschieten het is bijna half 9' Ik pakte zijn arm beed en begon te rennen.
Sinds die avond kwam Tayoni vaak langs. Het ging echt goed tusen Luhan en Tayoni en ik vertrouwde hem langzaam ook meer. Hij bleef vaker slapen en hielp vaak. Mijn baas had zun harde klap op zijn kop gekregen dat hij niet meer wist wat der die avond gebeurd was. En omdat Tayoni vaker over de vloer kwam was ik savonds ook niet meer alleen met hem. En had hij al weken niks meer uitgehaalt.
de woorden ''I love you no matter what you do. signed by tayoni.'' Stonden nog steeds op het bord van de bar. elke keer als ik het weer zag moest ik er om lache.
Vandaag had ik Luhan vroeg naar schoolgebracht en was op tijd op school. Setto probeerde een papiertje in de prullebak te gooien en in de verte kwamen Yu en Lucy aangerent en via de andere kant kwam Jay. ''waar blijft Tayoni''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za jun 07 2014, 21:15
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'uumh, jah. alleen ze hadden niet meer mijn favoriete pakje. Dus ik moest een andere nemen.' ik haal het pakje sigaretten uit mijn broekzak. 'normaal heb ik black angel, maar moet het vandaag doen met red dragon.' zeg ik terleur gestelt naar mijn pakje. ik bekijk het pakje en draai het om achterop staat een rode draak in een vorm van een tatoage. lucy grijpt mijn hand vast en rend samen met mij richting de school. Lucy! lucy!? niet zo snel. d...de...de leraar is ziek. we zijn het eerste uur vrij.' zeg ik flug en een beetje buiten adem. ik Lucy stopt met rennen en ik buk voorover en leun op mijn knieen. 'zoo wat ben jij energiek in de ochtent zeg.' heig ik een beetje.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto mijn propje papier was mis. 'hoi, Lola. hoe gaat het met jouw? je ziet er anders uit dan normaal. je straalt meer. zoals ze dat zeggen.' zeg ik serieus maar op een stoere manier.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik mijn wekker gaat af en ik til mijn hooft op. ik voel een drukkent iets in mijn wang. ik kijk in de spiegel die naast mijn bed hangt. ik bekijk de roode vierkante vlek op mijn linker wang. 'oowh ik ben op mijn mobiel in slaap gevallen. hopelijk gaat dat snel weer weg.' plots realeseer ik me dat lay een foto zou steuren gisteren avond. ik schrik recht op in mijn bed en grijp naar mijn mobiel. 'kom kom kom mobiel laaaat!!! ik moet die foto zien!' schreeuw ik nieuwschierig tegen mijn mobiel. ik gooi mijn mobiel weer aan de kant omdat hij vast loopt. snel kleed ik me aan en borstel mijn haren. 'hihi binnenkort gaat hij me bellen <3' zeg ik vrolijk. ik grijp mijn mobiel en ren naar beneden toe. 'paaap kun je me naar school brengen?' zeg ik vlug. maar me pa had al geen kans meer om antwoord te geven want ik duwde hem de deur uit. me pa bracht me naar school toe en ik liep rustig naar het gebouw toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik was nog even langs huis gewandelt en had een sleutel gejat van mijn zusje. die vergeet hem toch altijd mee te nemen. ik trok schone kleren aan en deed een stoere ketting om met een haaientand er aan. sloom slender ik naar school toe.
Ik had pauze het was nu 2 uur smiddags. ik was al aan het traine vanaf 7 uur sochentens en nu hadden we toch echt pauze. Ik das die morge vergeten de foto te sturen daarom deed ik het niet snel naar minako. klik Ze wilde mijn airport fashion zien van gisteren toen ik mijn eerste officiele pre debuut Teaser ging opnemen in China.
Nu moest ik echt alles aan James vertellen. Hij had eigenlijk belooft om bij deze eerste opnamen bij te zijn. Maar ik kan het hem wel geven. Mijn mobiel al in de aanslag vanwegen het versturen van de foto naar minako belde ik James. Gelukkig nam hij heel snel op en ik begon alles bijelkaar te vertellen
Me mobiel ging af. Ik pakte hem op en zag dat het Jay was. ''owjaah hij ging vertellen hoe het was''. ik luisterde aandachtig nar zijn verhaal en maakte min weg af naar het lokaal. hier nergeerde ik eignelijk iedereen omdat ik heel gefocused was op het telefoontje. ik ging naast Setto staan.
'Eh de docent ziek? Waarom ben ik dan zo vroeg me bed uit gekomen' Een beetje terleur gesteld keek ik richting Yu. 'Jij moet echt meer condictie krijgen Yu' Zei ik toen ik zag at hij al weer buiten adem was. 'Zullenwe dan maar naar de rest van de klas gaan.' zei ik terwlij ik eigenlijk al vooruit liep.
'hoi, Lola. hoe gaat het met jouw? je ziet er anders uit dan normaal. je straalt meer. zoals ze dat zeggen.' zei setto. Ik keek hem aan. 'hey setto Dat propjes was mis', En ja het gaat goed hoor.' antwoorde ik terwijl ik het propje van een afstand bekeek. 'Nog steeds op zoek naar bandleden?'