cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 55 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydi aug 19 2014, 16:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'aah, Dat deed zeer' 'whuuuh... j..james wat doe je?' vroeg setto. 'Ik viel uit bed' Zei ik en lachte zacht. 'Ben ff naar de wc.' Ik stond op en liep nar de wc ik nam mijn mobiel mee. Ik had het gevoel dat ik 1 ur lang aan het zwerven was door zijn kamer en badkamer voor ik de wc gevonden had. Dat was natuurlijk niet zo maar in het donker leek het huis nog groter. Ik had geplast en zocht de waspak om me op te frissen. nadat ik da gedaan had keek ik op mijn mobiel hoelaat het was. Tot mijn grootste verbazing was mij nachtergrond veranderd naar een foto van mellanie en bij 'GODVERDOMME' Schreeuwde ik bijna. Ik wisde de foto meteen en gooide er een foto van de galazy op.

Ik liep de kamer terug en zocht naar het andere mobieltje 'Waar is dat godse ding SETTO' Ik keek op en zag hem heerlijk slapen.. 'God gast..' Ik pakte een stoel en ging er op zitten en leunde met me armen op het bed en keek nar setto 'HOe kan ik boos zijn op jouw.' Zei ik zacht, Me hoofd deed zeer en ik viel al zittent in slaap.

Setto schudde me makker ik keek vermoeit op. Me rug en hoofd deed zeer en me keel was droog. 'uughh je had een nattedroom' Gromde ik zachtjes.

Me mobieltje werd in me hande gedruk ik hoorde het nummer van MISS A. het nummer hush. Dat betekende dat ik gebeld werd door iemand onbekents. Ik drukte me mobieltje tegen me oor aan 'owee als het een fan is dan moet ik weer een nieuwe mobiel' Zei ik zag. 'Met James' Zei ik kort me stom klonk schor. 'emh? hallo? spreek ik met de tijdelijke of nieuwe meneger? goedemorgen meneer umh meneer choi nam ik aan van een crew? ik ben een model van het bedrijf waar u invalt en ik heb een probleem dus belde ik u om adfies te vragen. waar kan ik u rond 12 uur in de middag vinden? om u te zien en te spreken?' Vroeg een kindelijke stem. 'Euhhmm jah kan' Ik moest even na denken of ik vandaag niet iets had. Wat niet zo ws morge was wel volgeplant aangezien op zondag Dreamers hun eerste intervieuw hadden samen met mellanie en ik zelf daarna een intervieuw had met Team DB. 'Waar wil je afspreken?' Vroeg ik en ging recht zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydi aug 19 2014, 20:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
'Waar wil je afspreken?' vroeg de stem aan de andere kand van de lijn. 'umh k-kan dat bij u thuis? ik kan me moeilijk zo in een cafe vertonen of iets dergelijks.' zei ik een beetje beschaamt. 'oh ik ben me vergeten voor te stellen. het spijd me menneer. mijn naam is Elise, Elise Gentai. i-ik werk als fulltime model voor bladen en ik ben gevraagt voor een film genaamt (noemt bekende nieuwste romantische sex film naam op).' zei ik vriendelijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'uughh je had een nattedroom' zei james. 'en wat? james wat is dat?' vroeg ik verbaast.

ik luisterde naar het gesprek. 'nodig haar maar hier uit.' fluisterde ik naar james. die aan de telefoon zat te bellen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydi aug 19 2014, 21:15

Jay/James

Ik probeerde zogoed mogelijk te luisteren naar wat ze zei. Het lukte niet even goed vanwegen me zwaren hoofdpijn. 'Jah kom maar naar (geeft eigen adres), Aangenaam Elise ik ben James Daniel Choi, Maar je kan je me gewoon Jay noemen hoor.' Ik lsuiterde naar wat ze nog meer te vertellen was 'Wat 40 tinten grijs ayoo das niet mis meid' Zei ik bij het horen van de film.

Ik keek op het klokje ''oh fuck 10 uur'' 'Zie ik je dan daar?' Vroeg ik ngo even om het te bevestige.

ík keek naar setto die zei dat het ook in zijn huis kon. Ik knikte vna nee 'Me manager moet er eigenlijk bij zijn. En die is thuis. Maar je kan me komen als je wilt? We moeten dan wel snel vertrekken het is sowieso 40 minuten rijden.' Zei ik en stond op.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydi aug 19 2014, 21:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'....yooh?! Wat is yooh voor een begroeting? Josyua, het word tijd dat je weer wat traditionelere taal leert!' Zei me opa. "Grrh, don't call me like that!'' 'Ik wilde je nog even aan herinneren dat je de heledag niet mag blowen of iets wat te maken heeft met druks. Ze gaan controleren mijn jonge. Dat je het weet!!' Zei me opa op een rustige toon. 'Mag ik snakebites?' Vroeg ik ontschulfig. 'Neeh laat je eerst maar bijten door een cobra daarna denken we er nog over na.'zei mijn opa droog. 'Het zijn piercing's!!' Zei ik wat geërgerd. 'Ummmmh..... Nee!' Zei hij weer net zo gemeen en droog als eerst. 'Als je iets wilt moet je het verdienen. ' zei me opa als een soort van raatsel. 'I knowe i knowe..... Dus? Ik mag ze?' Vroeg ik in de hoop. '... *Zucht* josyua geen druks, blowen of piercings op gezicht. Denk aan sport!' Zei hij weer en vervolgens hing hij op. 'Awh kom op vroeger had ik ze ook.' Zei ik teleur gesteld tegen mezelf. 'Yu? Je bent toch wel oud genoeg om dat zelf te bepalen?' Vroeg Delle en stopte mijn mobiel weer in mijn zak. 'Ja dat is waar maar als ik ga vechten is het gevaarlijk aangezien ik 2 rondes zonder bescherming speel. En zoon piercing moet eerst een paar maanden inzitten anders groeit hij dicht. En morgen heb ik die wetstrijd.' Ik zuchte en haalde het stopje uit de wasbak.

delle wilde graag een serie zien dus die gingen we dan maar ook kijken er was toch niet veel te doen vanavond het liefst wilde ik zo liggen met lucy op de bank maar voor delle maak ik graag een uitzondering. hij is tenslotte mijn beste vriend. ik lag languit op de bank met mijn benen over de andere zittingen heen en met mijn rug tegen de arm leuning aan. ik had mijn benen wijd uit elkaar gedaan en delle zat tussen mijn benen in en lag met zijn rug en hoofd tegen mijn borstkast aan. af en toe wilde ik zachtjes door zijn haar heen kroelen maar ik wist dat delle daar een hekel aan had. niemand maar dan ook niemand mog aan zijn haar komen. af en toe als delle heel vervelend deed ging ik ruw met mijn hand door zijn haar heen tot huilends aan toe. natuurlijk was dat niet altijd leuk voor delle maar op zoon moment is het heel prettig als dat drukke jong even ophoud. ik keek even in mijn ooghoeken over de schouder van delle naar zijn schoot en zag zijn hand in zijn joging broek zitten. ''Fu~uk, nee zeg niet dat hij nu bezig is...'' ik probeerde me weer te koncentreren op de film serie maar het geluid dat afentoe er van af kwam lijde me erg af.  'Delle!! please kun je dat niet doen als je bij je eigen meisje zit? of als je alleen in je kamer bent?' vroeg ik nog wat geergerd en wilde de hand van delle uit zijn broek trekken. 'whaaah yu! neeeh kom op hoevaak heb ik nouw een groeiende sinds dat ik die stomme nieuwe pillen heb!' schreeuwde delle met zijn totaal niet mannelijke stem. ''je moest eens weten dat ik je die oude pillen aan je gegeven heb...'' dacht ik en keek delle met een droge blik aan. ik kietelde delle in zijn zij en buik in de hoop dat hij zou stoppen. 'hahhahah, yu please kap! s-s-ss.... hahhah stop!' schreeuwde delle lachend uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]zusje tayoni
'hihi, oke is goed meneer. ik zal daar naar toe komen. tot 12 uur! bye bye' zei ik en hing weer op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'mmmh maar james WE moeten nog douche? en ten slotte ruik je een beetje naar rook en drank van het feestje. zal ik anne roepen dat ze je in bad stopt? vroeg ik net alsof het heel normaal was. 'of we kunnen samen als je niet alleen wilt.' zei ik met een blij en plezierig gezicht.

Laatst aangepast door mellodey op di aug 19 2014, 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydi aug 19 2014, 21:31

Jay/James

oh hehe dan pak ik wel sne leen douche. ahah nee anne hoeft niet te helpen hoor' Zei ik lachend en pakte me eigen kleren van de stoel die ondertussen gedroogt was. 'kan k deze douche gebruiken en wees naar settos badkamer'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydi aug 19 2014, 21:44

'uh ja hoor dat kan wel.' ik lijde james naar de badkamer toe. en deed de deur open. mijn badkamer was echt gigantisch groot vergelijken met normale. je kon het vergelijken met 3 school wc kamertjes. ik ging op de rand van het bad zitten. en keek naar james. 'ik geef je zo wel een handdoek aan die liggen ergens anders.' vertelde ik en bleef nog altijd zitten op het randje van het bad.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
yu kietelde mij en ik draaide me om en lag nu met mijn buik op yu zijn buik. ik legde mijn hoofd op zijn borstkast en keek zo verder naar de film. langsamerhand voelde ik dat yu ook een stijfe kreeg. 'yu? zeg niet dat je een stijfe van mij krijgt?!' zei ik speels en plagerig. 'wat? nee! nee ik heb geen stijve.' zei yu serieus. ik deed mijn hand onder mijn buik en kneep in de stijfe van yu. 'ssst delle blijf er van af oke!' zei yu en trok mijn hand weer terug. ik keek met een bepaalde blik naar yu en hij wist dat hij het moest vertellen wat het dan wel was. 'owke owke... je hebt zoon ongeveer het zelfde gewicht als een meisje en het voeld net alsof lucy boven op me licht.' vertelde yu vrij serieus en betrapt. 'yu mag ik wat vragen? je vertelde toch een keertje dat olivia heel erg nouwja... hoe zeg ik dat, van uit proberen hield?' vroeg ik aan yu. 'ja dat klopt maar ze was ook best dominant hoewel als je haar zou zien zou je dat echt niet verwachten. dat was ook juist zo leuk aan haar hoewel soms erg genant. maar vooral erg spannent.' vertelde yu en ik zag dat hij wat gevoelliger werd toen ik het over olivia had. ''ik merkte gewoon dat hij haar erg miste ondanks dat hij nu lucy had. ik verplaatste mijn lichaam ietsjes en voelde een doosje. 'hey? yu wat is dit?' vroeg ik en hield het doosje omhoog. 'Fu~uk!!! was het bijna vergeten. d-dat had lucy aan mij gegeven en ze zij dat ik het pas mog open maken als ik thuis was.' vertelde yu en hij baalde echt dat hij het vergeten was. yu pakte het doosje aan en maakte hem open. 'whooooh yu d-dat zijn is, is dat echt!! yu dat zien de echte (noemt duur merkt op)' zei ik entausjast en verwonderent. ik keek naar yu en hij glunderde helemaal. net een klein kind die voor het eerst een fietsje kreeg. 'maar hu weet ze dit? hoe wist ze dat ik naar die pircings zat te kijken? ik had niet eens vertelt waar naar ik keek!' zei yu verbazent en glunderde nogsteets. 'hahah, daar zijn het vrouwen voor yu.' zei ik plagerig. 'en ga je morgen vroeg naar de piersingshop?' vroeg ik en keek speels naar yu. 'hehehe, ik zou het graag willen maar i..ik weet niet wat mijn opa gaat zeggen.' vertelde yu en keek een beetje teleur gestelt omdat het eigenlijk niet mog van zijn opa wegens de wedstrijden die hij had. 'yu dan doe je ze toch in na de wedstrijd?' zei ik en probeerde hem weer op te vrolijken. 'ik ga morgen wel naar de shop en vragen of ze speicale bitjes daar voor hebben.' zei yu en knuffelde mij stevig. ''yu! je wurgt me...'' 'hehehe, bedank lucy maar niet mij!' zei ik en glimlachte.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptywo aug 20 2014, 15:30

Jay/James

'settoo ik douche het lieft zonder iemand die kijkt' Zei ik en keek hem aan.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptywo aug 20 2014, 18:35

Tay
Van me zus mog ik niet ver buiten het huis komen. Maar ik had zelf niet veel zin om de heledag binnen te zitten.
Ik zat voor me deur op de stoep en de buurjongen was naast me komen zitten met een sigaret.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptywo aug 20 2014, 19:22

Basin lola

Ik liep over straat en had net boodschappen gedaan. Lola was niet thuis gekomen en wsa er vanuit gegaan dat ze bij die jongen was blijven slapen. Ik sjockte met de zwaren tussenen Luge liep vooruit 'Let je wel op jongen heer' Zei ik als een echt oma. Ik wsa nog maar net uit het ziekenhuis van een hart operatie en daarvoor long tranfusie. Maar ik voelde me weer jongen sn fruitig. Me man had 1 jaar alleen voor het cafe moeten zorgen. Lola woonde en werkte al 3 jaar bij ons. En sinds 1.5 jaar terug was ze eenorm veranderd, Toen ik uit het zieknhuis kwam was ze weer at blijer en nadat ik gister uitgevonden had waarom was ik zo blij.

Ik liep langs twee jongens eentje rookte. Luge rende op de blauw geverfde haar af. 'Tayoniii Tayonii' Gilde hij blij en sprong bijna op zijn schoot ''oh hey das die jongen waar lola mee weg was.. Maar waar is lola'' Ik liep naar het tweetal toe. 'Hey jongen hoe was je avond gistere? en waar is lola is is nog neit thuis gekomen' vroeg ik

Jay/James

Setto sjockt de badkamer uit en kleedde me uit. En deed de kraan aan. Het was niet zun luxe als ik thuis had, Meer een echt ouderweste. niet dat het verkeerd was. Het was heerlijk. Ik ruste met mijn hoofd tegen de muur en genoot van de straal. Ik sloot me ogen en viel bijna inslaap tot ik datvervloekte hoofd van angel zag ''Ah come leave my head okey'' gromde ik tegen mezelf. Na lekker gedouched te hebben klede ik me aan.

Setto was aan het spelen met zijn zwaren. 'Waarom kan iedereen hier vechten.. Drake en nu jij en hoorde van drake dat mellanie het ook kon' Ik keek hem verbaast aan. 'Moet je kunnen vechte wil je in deze streek mogen wonen ofzo iets'

ik pakte mijn spullen en liep naar de deur. de man stond bij de deur met me jas en schoenen deze schoot ik aan en wachte evne op setto. aanzien hij mee zou gaan. We liepen naar de auto toe. Setto kwam voor in zitten. HEt was ongeveer 40 min rijden. Ik zette de muziek en lette op veel zei ik neit me hoofd bonkte nog steeds als een gek. Na 20 minute keek ik ff naar setto.
'setto. Ik schijn over 2 weken ene feest geven vanwegen mijn verjaardag. Jij kan natuurlijk komen' zei iken haalde me hand door me haar heen.

Na lange tijd kwamen we aan het was 10 voor 12 Ik zette de auto in de schuur en samen liepen we naar boven toe. (als Elisa er staat wachten ze anders lopen ze naar binnen)
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptywo aug 20 2014, 21:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'Tayoniii Tayonii' hoorde ik plots. ik keek opzij naar het geluid en zag de klijne luge naar mij toe rennen. luge sprong bij mij opschoot.ik hield hem vast en stoeide een beetje met hem. 'hey hoor jij geen zware tassen van oma te dragen?' vroeg ik plagerig. toen ik de oude vrouw zag. 'Hey jongen hoe was je avond gistere? en waar is lola? ze is nog niet thuis gekomen' vroeg de oude vrouw. ik krapte door mijn haren heen. ''damn, ik weet alleen dat ze mij erg aan het opwinden was. en dat het vervolgens weer niet goed was met wat ik zij. net zoals altijd eigenlijk.'' 'ummh, ik dacht dat ze thuis was?' zei ik kill en wapperde met mijn hand zodat de rook van mijn buurjongen ergens anders heen waaide. 'tsu, ik moet haar altijd helpen met dingen en zodra ik een probleem heb en er over wil vertellen gaat ze er vandoor.' ''kut zooi'' 'zelfs als ik iets wil voorstelen om te proberen word ze al kwaat op me.' zei ik nog altijd kill en licht geergert. ik had enorme koppijn en voelde me af en toe nogsteets dronken. teminsten zoon idee had ik. terwijl ik niets meer gedronken had. eigenlijk was er ook niets meer kwa drank te vinden in huis.

het was 5 over 12 ik stond voor de deur van het aderes dat ik kreeg het was zeker niet makkelijk te vinden. voordat ik naar buiten ging had ik een grote sjaal om mijn nek en rechter deel van mijn gezicht heen geslagen. om te verkomen dat ik op straat werd aan gekeken omdat ik nogsteets glas splinters in mijn gezicht had. ik belde voorzichtig aan en wachte totdat er iemand open deed.

helaas moest ik uit de badkamer. ik had zo graag james naakt willen zien. ''ugh hou nou eens op met die gedachtens.'' ik zat op mijn bed en pakte mijn haren vast. ''kom op setto je bent geen homo gedraag je niet zo! ik moet een meisje vinden en snel ook.'' ik keek op mijn leer schema en zag dat ik nog wat training in te halen had. ik besloot maar om wat blade training te doen. ik was op het balkon gaan staan en deed mijn oefeningen. als ik ooit ontvoert word of overvallen weet ik teminsten wat ik moet doen. ik riep anne en zei dat ze een handdoek aan james moest geven. aangezien ik zelf niet durfte.

james was klaar en we gingen de deur uit ik zat voorin naast james en vond dat best griezelig aangezien hij soms bijna in slaap sukkelde. ''de volgende keer neem ik de bus.'' dacht ik en beed op mijn lip. 'setto. Ik schijn over 2 weken ene feest geven vanwegen mijn verjaardag. Jij kan natuurlijk komen' zei james en haalde zijn hand door zijn haar heen. 'ja dat lijkt me leuk ben benieuwt hoe jullie een verjaardag vieren. hihi.' zei ik en glimlachte liefjes.

ik achtervolgde james naar zijn huis toe en ging zitten op de bank. ik had de tv ontdekt en drukte op alle knopjes van de afstands bediening.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptywo aug 20 2014, 21:52

Basin lola

Ik luisterde naar de jongen. 'Zo ken ik lola helemaal niet. Ze wil juist altijd iedereen helpenmet alles.. En ze zou luge nooit in de steek laten,' Zei ik en me stem klonk geschrokken. 'En luge ik vind het een super idee van deze jongen dat jij mooi de zware tassen draagt' Ik gaf hem een klein tasje met snoepjes er in. Luge sprong heen en weer. Aan de overkant was neen speeltuintje en luge vroeg of hij dar heen mocht. Ik knikte ja 'wees wel vororzichtig eh' Ik liep iets meer naar de jongen toe. 'Nu ik weer thuis ben hoop ik dat ik beter voor hem kan zorge ne lola meer rust krijgt.' Zei ik. 'Waar ken je lola van?' VRoeg ik ik had niet echt door dat de jongen niet wilde praten en zware hoofdpijn had

Jay/James

Setto ging op de bank zitten en zette de tv aan. Ik ging achter hem op rand zitte en keek hoe hij met de TV speelde.
ineens ging het geluid veel harden dan eerst 'AAH setto zet zachter' zei ik en probeerde afstandsbediening te pakken.

De deur bel ging. Ik liep naar de deur deed hem open Er stond een jonge meisje helemaal ingepakt. 'Hey ben je elise?' Vroeg ik et de deur nog steeds op een kier zodat er niemand in kwam
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptywo aug 20 2014, 22:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'Zo ken ik lola helemaal niet. Ze wil juist altijd iedereen helpenmet alles.. En ze zou luge nooit in de steek laten,' vertelde de oude vrouw. 'owhja? pfu... zij maar flirte met mij, laag uitgesnede bloesjes strakke broeken elegand lang haar. en ook nog eens sexy dansen. maar zodra ik haar een zacht kusje geef in haar nek rent ze gelijk weg. ik mag niet eens aan haar komen of haar liefjes strelen zoals ieder normaal stelletje doet.' vertelde ik en er was zeker terleur stelling in mijn stem te horen. 'ik ken haar van school ze zit in me klas. ik weet zelfsniet eens meer hoe ik haar ontmoet heb of hoe ik voor haar gevallen ben. ik kan me alleen maar herineren dat ik vaak bij haar slaap en boodschappen doe en voor haar en luge zorg.' vertelde ik en pakte mijn haren even vast. ''wat heb ik een koppijn''

'elise ja dat ben ik, ik zoek meneer choi? is hij hier aanwezig?' vroeg ik beleeft. en verwachte een wat oudere man. ''misschien is dit wel zijn zoon? hihi wel een onwijs knappe zoon.'' ik hield mijn sjaal beed en hoopte dat hij niets zou zien van mijn verwondingen.

ik schrok van het geluid en druke op het rode knopje. 'aaah james james!! volgens mij is hij dood hij doet het niet meer!!!' zei ik een beetje geschrokken. en drukte op wat knopjes (behalven weer de rode om hem weer aan te zetten) maar hij deed het niet.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
we stonden in een leuke kleding winkel en mellanie had zeker nieuwe normaal uitziende kleren nodig. en dat niet alleen, ze had ook kleding nodig voor haar schattige dreamer karakter. 'mellanie wat vind je van dit?' ik hield een leuk rokje omhoog dat verschillende tinten donker roze had met een blokstreepjes patroon. 'omgh! rikky zie jij wat ik zie?' zei een jongen tegen zijn vriend die de winkel in kwamen. 'jaaaah dat is rose van de dreamers <3' zei zijn vriend en ze liepen op mij af. ''oh mijn hemel kan ik nooit effe normaal winkelen? ik moet zeker oppassen met mellanie aangezien ze eigenlijk morgen pas bekent word gemaakt.'' 'rose! rose, mogen we alsjeblieft op de foto met jouw?' vroeg een jongen beleeft en entausjast. 'hihi, ja hoor.' zei ik en glimlachte vriendelijk. een van de jongens kwam naast mij staan en sloeg een arm om mijn schouder heen. mij de eerste foto keek ik gewoon vriendelijk en bij de 2de foto gaf ik de jongen snel een kus.je op zijn wang. dit verwachte hij niet en hij glimlachte eerst geschrokken maar daarna zag hij de foto bij zijn vriend en was hij heel erg blij aan het springen. de twee jongens hadden weer genoeg aandacht gekregen en verdwenen uit de winkel. 'rose mag ik vragen waarom je dat doet? fans een kus op de wang geven?' vroeg mellanie plots. 'oh? haha, nou dat is een soort van fan hitpoints. wij noemen dit *dream drops* als wij dit soms doen bij fans, dan stijgt onze personlijke fan lijst sneller. zo heeft iedereen zijn eigen manier. Yuli bijt de fans sachtjes in zijn of haar nek tijdens de foto. en wilt overdag niet op de foto en probeert dan weg te rennen van de fans met een achtervolging tot gevolg. dit doet ze wegens haar geheime karaker kracht. yuli moet een soort van vampier spelen.' vertelde ik wijs en giegelde af en toe. ik zag het al helemaal voor me. ''het werd altijd zoon gaos als fans haar s nachts tegen kwamen omdat dat hun engiste kans was om met haar op de foto te komen.'' 'ook jij moet je eigen manier vinden wat past bij je dreamer karakter. en of gaven die je waarschijnijk nog moet krijgen.' ik zocht in een kleding rekje terwijl ik wat vertelde. ik had al een perfect setje gevonden. een ijsblauw hempje met een schattig rokje of broekje. met ondschuldige balariena's er onder.

ik trok mellanie mee een kleedhokje in en gaf haar 5 kleding setjes aan. ze kwam uit het hokje met een van de setjes aan. 'mmmh nee dat is nog te sexy. dat worden geen broekjes mellanie.' zei ik een beetje teleur stellent. mellanie liep weer terug het hokje in en trok een ander paar setjes aan en lied deze omste beurt zien. 'mh ik denk dat jurkjes en rokjes jouw het leukst en schattigst staan.' zei ik tegen haar terwijl ze zig omklede.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
rose en ik waren gaan winkelen in de stad en willem moest naar zijn werk toe. af en toe kwamen er jongens naar ons toe om de handtekening van rose te vragen of met haar op de foto te gaan. soms gaf rose tijdens de foto een kus op de wang van de fan. ''dit heb ik jay nog nooit zien doen.'' als ze dit altijd deed kwijlde de jongens helemaal blij weg. en liepen ze vrolijk de winkel uit. 'rose mag ik vragen waarom je dat doet? fans een kus op de wang geven?' vroeg ik nieuwschierig. (rose uitleg enzovoort) ''hihi dat word zeker iets leuks verzinnen. en ik moet ook uitkijken met wat de anderen al hebben. ik wil ook iets unieks. maar een kus geven dat gaat mij iets te ver. aangezien ik een elfjes prinses word of iets in die richting. awh het is zo lastig.'' rose trok mij een kleed hokje in en gaf mij een stapel met kleren. omstebeurt trok ik iets aan en rose vond broekjes niet schattig genoeg. ''awh ik hou niet zo van rokjes...'' ik was bij een van de laaste setjes aan gekomen en trok een soort van truitje aan klik truitje met lange mouwen. het truitje was veelste groot en viel over mijn schouders heen. ''ieek! ik moet een kleinere hebben...'' ik probeerde het truitje wat omhoog te schuiven maar hij gleed weer over mijn schouder heen. verlegen liep ik uit het kleedhokje en rose haar ogen begonnen te twinkelen. 'jaaaaah dat is het!! dat staat je zo schattig! tegrote kleding hoe kun je het verzinnen.' zei rose bij. ''uh waar heb ik dat eerder gehoord. ik dagt aan de avond dat ik bij drake was. en kleding van hem aan kreeg. dat gleed ook over mijn schouder heen.''

ik was volgens rose aardig geslaagt bij deze winkel en ik liep met een tas in mijn handen naar buiten toe.
jongens maakte van een verre afstand foto's van rose. 'mel we moeten snel een andere winkel in. hoor anders ben ik bang dat er meer foto's op internet komen.' fluisterde rose en trok mij een andere winkel in. hier zag ik een jonge die ik wel eens bij yu had zien staan, hij voude kleding op en legde deze op een stapel. toen de jongen zig omdraaide zag ik dat hij een naam bordje droeg. de jongen die waarschijnlijk huna hete volgens zijn bordje. droeg vrij aparte kleding, een strakke skinyjeans met hier en daar lere riempjes en knoopjes er op. het zag er echt uit als zoon gothic type zoals ik ze vroeger wel eens zag in die manga's. voorzichtig brobeerde ik rond hem heen te sluipen om zo rose te volgen die al in de kleding rekjes aan het zoeken was. op het moment dat ik langs hem liep keek hij me diep in de ogen aan. ''~dat lijkt princes wel?~'' hoorde ik zijn gedachtens plots zeggen. ''ieeek! hoe kan hij me al kennen via zoon naam?'' ik kneep mijn ogen uit angst dicht en rende naar rose toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
*traint voor de wetstrijd.*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik werk in de kleding zaak en vouw wat kleding op een cute blond meisje kwam de kleding zaak in lopen met rose van de dreamers. ik voelde dat het blonde meisje mij bekeek. toen ze langs mij glipte keek ik haar even aan in haar ogen. ''hey? is dat niet dat meisje van die geruchtfoto's? ja, dat lijkt princes wel.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydo aug 21 2014, 16:35

Jay/James

'kom binnen elise.' Zei ik en deed de deur verder open 'Aangenaam ik ben James Choi' Zei ik en stak me hand uit. 'Je hoeftn iet bang te zijn hier hangen geen camera's die je indentitiet verraden hoor dus je ka je sjaal gewoon afdoen.' zei ik toen ik zag dat ze steeds verder in der sjaal verdween.

Basin lola
'oh das minder' Ik stond op ehet punt om weer weg te gaan 'De ijsjes smelten. dus we moetne door gaan LUGEE KOM JE' Gilde ik EN liep langszaam weg.

Lu~Ge
Luge rende naar Tayoni toe. 'Tayoni waar is lolaaa' Vroeg hij en keek hem blij aan 'hoe was je nacht, Ik hoorde lola nog tegen zichzelf praten. Iets in de zin van. ,' Ik dacht hard na wat ze ongeveer zei:' Wat zou ik zonder tayoni moeten, Ik wil het liefst alles aan hem geven, Lola je kan het,' hij lachte bij en was trots dat hij het een stoort van onthouden had. 'Waaneer kom je wer langs ze is veel gezelliger las je ver bij bent' hij lachte blij en gaf snel een kusje op de wangvan tayoni en rende met het zakje snoep door

Bee

Ik werd ruig uit mijn heerlijke slaap gewekt door harde muziek die ineens op hield. Ik sprng uit bed en rnede naar de woonkamer 'DAAAAN' Gilde ik blij. Toen ik de hoek kom kwam zat niet Daniel op de bank maar een jongen met blond haar. Hij straalde iets apart uit. Ik hulpde blij naar hem toe. . 'aaah james james!! volgens mij is hij dood hij doet het niet meer!!!' zei de jongen geschrokken. 'HEHEHE Hey' Zei ik blij ik verstond niet wat hij zei maar dat maakte ook niet uit. Ik sprong naast hem op de bank en pakte de afstandbediening en zette de tv aan 'Hey hey im Bee how about yoouuu' Zeii k lbij en prikte in de wangvan setto. Hij zag er zo squishy uit

Laatst aangepast door Evilian op do aug 21 2014, 17:00; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydo aug 21 2014, 16:43

'Aangenaam ik ben James Choi' zei hij en ik keek hem verbaast aan. 'oh sorry ik had een veel ouder iemand verwacht als meneger. hihi.' zei ik vluch en schaamde me een beetje. ik pakte zijn hand vast en schude even heen en weer.  'Je hoeftn iet bang te zijn hier hangen geen camera's die je indentitiet verraden hoor dus je ka je sjaal gewoon afdoen.' vertelde hij en ik schrok lichtjes. 'dat is het punt niet zo.' vertelde ik wat zachter en liep met james mee naar binnen toe. toen de deur dicht was. deed ik eerst mijn jasje uit en hing deze op. 'kijk i..ik heb een klein ongelukje gehad.' vertelde ik en begon de lange sjaal af te wikkelen maar mijn gezicht was nog niet zichtbaar. 'en ik weet niet presies hoe erg het is en of ik na genezing eigenlijk nog wel model kan blijven.' vertelde ik en deed de sjaal helemaal af. in de rechter kant van mijn gezicht zaten flinke maar ook kleine glas splinters. ik keek james een beetje beschaamt aan.

'Tayoni waar is lolaaa' Vroeg luge blij 'umh ze staat onder de douche.' zei ik vluch in de hoop dat hij niet gemerkt had dat lola er eigenlijk helemaal niet hier was. 'hoe was je nacht, Ik hoorde lola nog tegen zichzelf praten. Iets in de zin van. ,' ik zag luge hard na denken en ik glimlachte. ''damn ik wil ook een kind.'' ' Wat zou ik zonder tayoni moeten, Ik wil het liefst alles aan hem geven, Lola je kan het,' vertelde luge, hij lachte bij en was trots. 'Waneer kom je weer langs ze is veel gezelliger las je ver bij bent' zei luge lachte blij. plots gaf hij mij een kusje op mijn wang. 'umh morgen misschien.' zei ik twijvelend. en dacht aan lola die eigenlijk van de aardbodem verdwenen was.

'DAAAAN!!' hoorde ik plots iemand gillen en ik keek om naar waar het vandaan kwam. daar stond een zwart harige jongen ik kon zijn leeftijd niet goed inschatten met hoe hij zig gedroeg en hoe hij er uit zag. de jongen pakte de afstands bediening af en zette de tv wonderbaarlijk weer aan. ''oooh hij leeft weer!!!'' 'Hey hey im Bee how about yoouuu?!' zei de jongen blij en ik voelde een vinger in mijn wang prikken. ik keek hem aan en blooste lichtjes. 'owh so you are talking english huh? ' mompelde ik met een vinger in mijn wang geprikt. ik draaide mijn hoofd en beet sachtjes in zijn wijzende vinger. daarna lied ik zijn vinger weer los. 'mmmh you are not so tasty... my name is setto crystal bud call me setto please' zei ik en brobeerde vriendelijk te glimlachen.

Laatst aangepast door mellodey op do aug 21 2014, 17:04; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Emptydo aug 21 2014, 16:51

Jay/James

Ze deed de jas uit ik pakte hem aan en hing hem op ''hmm ongeluk is vaak met bloed daar kan setto niet bij zijn'' Ik keek haar bezorgt aan. Ze kwam was klein en schattig ze zeker wel 5 koppe kleiner 'Kom mee naar de keuken daar kunnen we even rustig praten en het bekijken' Zei ik en lachte lief

LuGe

Ik lachte blij. 'JAAH kom morge kom morge gaan we weer met zun drietjes game' Lachte ik super blij en pakte zijn hand 'Deal deal deal' Ik schudde zijn hand wild heen en weer. Daarna rende ik naar de oude vrouwe toe en pakte haar pink beed.. Ik stopte even en keerde me om. Ik rende zo hard mijn kleine beentje konde en remde voor tayoni 'ZAG JE HOE SNEL IK WAS' ik maakte blij een rondje. En pakte een snoepje uit mijn zakje en drukte deze in de mond van tayoni. Nu rende ik echt terug naar de vrouw toe en pakte haar hand beed. Voor een laatste keer keek ik om en zwaaide blij. een snoepje viel uit de zak. Ik bukte en wilde hem oppakken. 'Nee dit snoepje is voor de miertjes' Zei ik en aaide het snoepje. 'Altijd alles delen'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 55 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 55 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 61 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: