cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 42 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptydi jul 22 2014, 22:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
mijn mobiel ging af en ik schrok mij rot. dit deuntje ging alleen af als huna bijna of helemaal zijn bewust zijnde verloor. 'Fu~uk, Fu~uk.' zij ik toen ik op mijn mobieltje zag dat het echt huna was die in de problemen zat. ik stond op en pleurde alle spullen in mijn tas. 'agh laat maar ik haal het wel later op.' mompelde ik in mezelf. ik rende het lokaal uit. ik knalde tegen minako op. 'ik heb nu geen tijd meiden ik moet echt weg.' zei ik gehaast en bezorgt. met mijn mobiel in mijn handen keek ik naar de kaart deze had een GPS systeem naar delle zijn horloge toe. snel rende ik in de richting waar minako vandaan bleek te komen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'haha, echt niet.' ik wijs met de vinger naar james zijn mond. toen hij het open deed door het lachen of wat dan ook stopte ik het in zijn mond. 'hoe smaak ik?' vroeg ik met een plezierig gezicht. ''het liefst ging ik op zijn schoot zitten en kuste ik zijn nek onder. maar... dat kan ik niet doen. ik zou hem kunnen late schrikken als hij het niet verwachte of we zouden rare dingen doen op school. dan zul je zien dat er altijd een leraar of student binnen valt.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'vast wel!' we kwamen aan bij het lokaal en ik knalde tegen yu op. 'oeff' ik kijk duizelig op en zie yu tegen mij aan. met blosjes op mijn wangen kijk ik naar hem. 'umh je vriendje vroeg naar je.' zei ik en stapte naar achteren toe.

yu had haast en rende weg zonder te luisteren. 'lucy ik denk dat je beter hem kan achtervolgen.' zei ik en duwde lucy in de richting van yu. 'kom op wacht niet langer en volg je vriendje. misschien heeft hij je nodig.' fluisterde ik. 'ik zeg wel tegen de leraar wat er gaande is.' zei ik serieus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
1. de auto was gestopt en we waren aan gekomen in de studio. we wandelde gesamelijk naar de verzamel lokatie die binnen was. de maneger kwam naar ons toe gelopen sommige vriendjes waren er al ik omhelste mijn geliefte 'ik miste je zo' fluisterde ik.

(lees mel 1.)
2. 'mellanie, drake komen jullie?' zei ik vrolijk. ik pakte mijn vriendje bij de hand. hij had blonde krulletjes en was een een kop korter dan ik. ook was hij heel netjes gekleed en had een opgeschore baardje (stekeltjes in style hahaha) ik loop naar een deur toe met daarop een blauwe vlinder. 'hihi omdat je nog geen stage naam hebt heb ik maar een vlindertje op geplakt.' giegelde ik. 'psst geen ruzie maken jullie. de meneger heeft dat zeker wel door.' fluisterde ik en liep huppelend weg.

(lees mel 2.)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
1. verlegen liep ik achter rose aan ver van de groep vandaan. toen rose de jongen knuffelde keek ik jaloers naar hun twee. ''zal ik ooit zoiets hebben.'' dacht ik ik kijk verlegen naar de grond. 'aaah meisje toch niet zo verlegen zijn. mijn schattige dreamer. ik heb de pervekte kleren voor jouw gevonden voor de foto. ik ben blij dat je je vriendje hebt mee genomen.' zegt de meneger. de man kijkt naar drake en trekt een raar gezicht. 'hebben jullie ruzie gekregen?' vroeg de man. de man loopt naar drake toe en pakt de kin van drake vast. hij draait het hoofd van drake naar links en dan weer naar rechts. 'je hebt een mooie kaak lijn.' zei de man en lied drake zijn kin weer los. ook trok hij zijn t-shirt omhoog en voelde aan zijn buik. 'aah kijk eens aan. een gespierde jongeman. jij moet vast vaak trainen haha.' de man keek vrolijk naar drake en lied zijn t-shirt weer los.

'meiden neem je vriendje mee naar je kleed kamers daar liggen jullie kleren. rose laat jij de kleedmaker van mellanie zien?' zei de man en hij liep naar de fotograaf toe.

(lees rose 2.)

2. verlegen kijk ik van drake naar rose. 'bedankt rose. zei ik en glimlachte even met mijn hoofd ietsjes schuin. ik open mijn deur en zie 1 grote spiegel en 2 kleding rekken. eentje zat vol met jongens zwem broeken en de andere was behangen met strand jurkjes. ''wat? waarom geen bekinie?'' ik keek verlegen en stil tussen de jurkjes. 'waarom zit er geen broek tussen.' grapste ik en keek naar drake. ik trok een wit jurkje uit het rekje en hield hem voor me. 'wat vind je hier van?' vroeg ik verlegen. ik pakte ook een andere jurk uit het rekje deze was knal roze. 'is dit niet beter voor jouw dan die bloemetjes jurkje die bij jouw in de kast hangt.' giegelde ik. ik hield een hand voor mijn mond tijdens het laggen. de kamer had geen aparte kleed kamers en we moesten dus echt in het zicht van elkaar omkleden.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik voelde hoe mijn horloge piepte. het knipperende licht van het aparatje brand in mijn ogen. ik zag dat een donkere gedaante bij mij bleef.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik pakte een papiertje die ik bij de balie had mee genomen. het was een inschrijf vormelier voor een kamertje hier op school. ik hoopte op een 2 persoons kamer zodat ik en lola eindelijk samen konen zijn. zonder die dronke lap. misschien kon ik ook nog mijn moeder overhalen om dat broetje van lola in huis te nemen dan had ze daar ook geen zorg meer aan. het vormelier was in gevult en ik appte met mijn zusje.

tay: yeah susie hoe is het met je buik?
zus: ik denk dat ik zwanger ben tay. je had gelijk ik had naar de huisarts moeten gaan.
tay: heb je zoon test gedaan dan?
Zus: neeh ik heb op internet gezocht waarm ik zo moets overgeven. en zoon speciale pil is het nu te laat vor :S
Tay: ayh.... had nooit gedacht dat ik al zo vroeg oom zou worden. dat broertje van lola vind ik al genoeg op mijn leeftijd.
zus: tay!! das niet grappig mama vermoort me. :'C
tay: waarom heb je geen kondoom gebruikt? en je slikte toch de pil?
Zus: het was zo gezellig en we waren zo intiem bezig dat we daar niet aan gedacht hadden.
Tay: Dat is een goede reden om geen condoom te gebruiken XD en de pil dan?
Zus: die werkte niet omdat ik die avond een ongeluktje had op de wc. ik wist niet dat je dan daarna gelijk een nieuwe pil moest in nemen. >.< totdat ik het vandaag las.
tay: niet slim... als ik jouw was zou ik eerst die jongen aan spreken wat hij wilt. en daarna naar de dokter om het weg te laten halen. voordat mam er achter komt.
Zus: maar... :$ die jonge is 25 wat moet ik dan zeggen?
tay: WATH!! die gozer is zowat 10 jaar ouder dan jij! hoe krijg je dat voor elkaar. ik krijg niet eens een meisje naakt in bed de laaste tijd T_T''

mr Gentai what are you doing? put you phone away.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 16:40

manager's Dreamers en Jay.

De twee mensen liepen door de gang. De nege man was de manager van Dreamers en de andere van Jay.  De meiden van Dreamers kwamen binnen gelopen. Ook bij Mellanie liep een jongen.  'aaah meisje toch niet zo verlegen zijn. mijn schattige dreamer. ik heb de pervekte kleren voor jouw gevonden voor de foto. ik ben blij dat je je vriendje hebt mee genomen.' hij bekeek de jongen van alle kanten. En complimenteerde hem Met een glimlach op zijn gezicht liep ik verder dooorEigenlijk meende hij niks van wat hij zei. Het was een lelijke jongen en veel te dun om modelen werk te doen. Maar hij wilde het zelfvertrouwne van de jongen niet omzeep helpen. Xe praten nog even en liepen verder. Net uit het gehoor van Mellanie en de jongen barte de man uit tegen de andere manager 'Wat is dit, je zou er voor zorgen dat Jay hier zou staan. Want wat krijgen we een jongen die er niet uit ziet, Daar moet 30 lagen make-up overheen en past echt niet bij het vriendjes imago van de band dreamers.' De man zwaaide driftig met zijn handne heen en weer 'Ik kan er niks ana doen dat Jay ervoor gekozen heeft niet te komen.' Antwoorde de andere man klam. Ze stonden boven aan de trap. De manager van Dreamers liep steeds roder aan en schreeuwde tegen idereen die langs liep. Een van zijn styliste sprak hij aan.'Knap die vreselijke jongen bij Mellanie op anders is dit je laatste werk dag' Snouwde hij. 'Waarom moet het nou altijd verspest worden door dat soort dingen,.' schreeuwde hij.  De man werd steeds roder en begon zwaarder te ademen. Na een paar minuten zakte de man inelkaar. en rolde van de trap. De manager van Jay schrok zich wild 'Gaat het meneer' Hij holde achter de man aan en belde meteen 112. De man bleek een hartstilstand gekregen te hebbe van alle stress.  De Manager wiste meteen wat hij moest doen. Nadat de ambulanse hun opgehaald had. Zei hij tegen de leiden van Dreamers dat er een invaller komt om de Shoot draaiend te houden. En dat ze goed naar hem moesten luisteren. Aangzien hij al jaren lang photoshoot houd. Die jongen zou ook de twee nieuwen inwerken. Hij keek de damens aan. 'Als hij niet met jullie kan werken. stopt hij en zal het intervieuw en shoot niet doorgaan dus luisteren' Zei hij streng.

In de ambulanse belde de man Jay op en vertelde alles en dat Jay onmiddelijk naar de shoot studio moest komen om te helpen een shoot draaiend te houden. Als Jay dit goed deed zou de manager misschein de actuer klus in korea afzegggen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

eindelijk waren we op de shoot lokatie. Het was een hoog gebouw. We stopte naar binnen en Rose rende naar haar vriendje toe. 'Wat een smerig geslijm allemaal weer' Gromde ik. eam eam liep ook naar haar BF toe Die jongen was mega buff en gewoon en lelijk gespierd. Ik keek hem vies aan 'Jakkes' Gromde ik zacht maar zo dat niemand het hoorde misschien mellanie omdat die naast me stond. Een rare man kwam naar ons toe gelopen. hij deed eng lief en bekeek me helemaal toen hij me tshirt omhoog trok wilde ik hem  boos weg duwen maar ik zag dat het waarschijnlijk de baas van mellanie was. Grommend lied ik het toe gelukkig liep de man weg.  Rose wilde dat we mee liepen. langzaam sjokte ik achter hun aan. We kwamen bij de kleedkamer aan. Toen we binnen kwamen zag ik twee rekken als snel was mellanie verdronke in de jurkjes.  'wat vind je hier van?' vroeg ze verlegen. ze pakte ook een andere jurk uit het rekje deze was knal roze. 'is dit niet beter voor jouw dan die bloemetjes jurkje die bij jouw in de kast hangt.' Giegelde de ze 'Nee, ik haat rose geef mij die wit met blauwe bloemen maar ' antwoorde ik kort, En liep naar me eigen rek. Gelukkig hingen er ook tanktops bij. Ik pakte een zwarte tanktop uit het rek

Op dat moment kwam er een man binnen lopen 'soo, Dus jullie moet ik opknappen' Hij liep regel recht naar drake en duwde hem in een stoel bij de make-up tafel. 'ooh een asian' De man bekeek me ook van alle kante'Jah hier meten zeker een laag over heen. Maar denk dat je met make-up echt een stuk bent. hmm jouw ogen zijn mannelijk hier moet ik iets mee doen' ratelde de man aan een stuk door. Hij zag er heel gay uit met alles wat hij deed en hoe hij praatte Ik kon niks doen dan het gewoon laten gebeuren.'Meid kies jij een jurk uit dan zoek ik bijpassende make-up maar eerst deze jongen man' Zei de stylist. na 15 min was Ik helemaal om gepoest en kreeg ik kleiding in me handne gedrukt om me om tekleden. Ik ging me omkleden midde in de zaal gelukkig was het een wijde zwembroek en mocht ik mijn onderbroek er onderaan houden. Nadat ik aangekleed was keek ik en de spiegel en schrok hoe ik er uit zag. eerst herkende ik me zelf niet. Wat was het anders met make-up. Ineens kreeg ik iets meer zelfvertrouwen. klik de stylist was naar Mellanie gelopen om ook haar kleding uit te zoeken en haar make-up te doen

Jay/James

ineens belande de vinger van setto in mijn mond  'hoe smaak ik?' vroeg hij met een plezierig gezicht. Speels beet ik zacht en gentle op zijn vingen 'nomnomnom' zei ik zacht 'Nope niet lekker' vervolgde ik me zin en haalde zijn vinger uit mijn mond. 'smaakt naar inkt' Ik ging goed zitten achter de piano en maakte me mond weer droog. 'Hoe vind je dit klinken voor het nummer'  zei ik en begon op de piano te spelen. Het was nog geen officieel goed nummer. Zachtjes begon ik te zingen
Don’t be sorry,
that makes me more pitiful.
With your pretty red lips
please hurry, kill me and go.
I’m all right.
Look at me one last time
Smile like nothing’s wrong,
so when I miss you I can remember.
So I can draw your face in my mind.

My selfishness that couldn’t let you go
turned into an obsession that imprisoned you.
Were you hurt because of me?
You sit silently.
Why am I a fool, why can’t I forget you.
You’re already gone.

Your eyes, nose, lips
Your touch that used to touch me,
to the ends of your fingertips.
I can still feel you

but like a burnt out flame,
burnt and destroyed
all of our love
it hurts so much, but now I’ll call you a memory.

Love you, loved you
I must have not been enough
Maybe I could see you just once by coincidence.
Everyday I grow restless,
Everything about you is becoming faint.
You smile back in our pictures,
unknowing of our approaching farewell.

My selfishness that couldn’t let you go
turned into an obsession that imprisoned you
Were you hurt because of me?
You sit silently.
Why am I a fool, why can’t I forget you.
You’re already gone.

Your eyes, nose, lips
I can still feel you

burnt and destroyed
all of our love

Your black eyes that only saw me
Your nose that held the sweetest breath
Your lips that whispered ‘i love you, i love you’..I….

Your eyes, nose, lips
I can still feel you

burnt and destroyed
all of our love.

Zachtje zong ik het en affentoe plante ik er een noot onder waar ik dacht dat het hoorde.

(tijdsprong Setto moet nog reageren enzo)

Na even ging me mobiel af. Ik keek naar setto 'Oh mijn manager' Ik luisterde naar wat hij te vertellen had, hierna pakte ik mijn spullen 'Setto, Ik heb een opdracht om te doen.'Ik moet nu echt gaan zodra ik klaar ben kom ik naar jouw huis okey?, Alleen hammer dat je geen mobiel ahd anders kon ik je bellen.' Zei ik en liep naar de deur 'Als dit goed gaat kan ik hier blijven soort van' Zei ik blij en rende weg naar de shoot lokatie.

Ik reed veel te snel richting de lokatie toe. Ik wist wat voor shoot het wat maar dat maakte niet uit. Ik wist wel dat ik twee nieuwe moet inwerken

Allen Walker

Ik was de deur nog net niet uit of daar kwamen Lucy en Yu aangerend. Ik deed net of ik van niks wist en liep stil verder.  Ik zag dat Lucy even stopte. 'aawh Yu nergeerde mij zag je dat' Zei ik terleur gestel en zacht zodat alleen lucy het hoorde.

Yaden

de horloge van de jongen knipperde en piepte irritant.  'God is dat een alarm ofzo. En dat dat ding niet eerder af kunnen gaan ik wil hier weg' Gromde ik mijn stem was zwaar en het viel op dat er wat gezegt werd. ik ging zitten en keek de kamer rond. 'waarom blijf ik uberhaupt'

Lola -

ineens rende Yu weg. omdat zijn mobiel een hard geluid makte. De docent was boos geworden 'Ik pik dit niet ineens loopt iedereen weg. Als niemand er zin in heeft ga ik ook' En ze stopte boos de klas uit. Ik keek haar verbaast aan 'Waarom.. noujah dan kan ik lekker slapen en legte me hoofd op de tafel

Lucy

Yu rende ineens voorbij 'Yu' gilde ik 'lucy ik denk dat je beter hem kan achtervolgen.' zei minako en duwde me in de richting van yu. 'kom op wacht niet langer en volg je vriendje. misschien heeft hij je nodig.' fluisterde ze. 'ik zeg wel tegen de leraar wat er gaande is.' zei ze serieus. Ik knikte en zette het ook op het rennen 'Yu, Delle is in jouw slaapkamer'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 18:09

'lucy?' zei ik verbaast. tijdens het rennen keek ik haar aan. 'Yu, Delle is in jouw slaapkamer' zei lucy. 'heb je hem gezien? waarom is hij in zijn kamer? ik kijk op mijn GPS en zag dat delle inderdat mogelijk in mijn kamer was. ik stopte mijn mobieltje weg en rende naar onze studenten woning. de deur stond nog open in de gang zag ik vreemt genoeg iemand van de whiteclauw. ''wat doet hij hier?'' maar ik had geen tijd om te matten ik moet voor delle zorgen. 'HUNA! huna!' schreeuwde ik en ik zag dat hij op zijn rug lag opde bank. een andere jongen was er ook bij. ik kende hem ook niet. 'wat doe jij hier?' vroeg ik serieus en een beetje gemeen. ''pf laat ook maar Delle is belangrijker. 'huna? jogie zeg iets tegen me...' zei ik sachtjes en omarmde hem. zijn ogen waren nog open maar het zag er niet levendig uit. ik tilde he overeind en legde hem op de grond. nu lag delle op zijn zij in de stabiele houding zoals ze dat noemde. ik aai door zijn haar heen en bekijk hem. Delle hoeste een keer. 'Fu~uk neeh.' zei ik sachtjes. ik zoht in zijn broekzak maar vond niet wat ik zocht. 'dell waar zijn je pillen?' vroeg ik maar er kwam geen antwoord. ik stond op en liep snel naar de kast toe. ik trok wat laatjes open en vond een reserve doosje. ik kielde weer bij hem neer op de grond. 'je bent toch niet weer je pillen vergeten toch? of ben je ze kwijd geraakt?' vroeg ik. maar er kwam geen antwoord. 'Huna..' fluisterde ik. ik opende het doosje. 'kuch kuch, ik moet overgeven...' was het enigste wat uit zijn mond kwam. ik schrok lichtjes en tilde hem op. 'lucy zou je alsjeblieft water willen pakken en een handdoek. ik breng huna naar de badkamer.' zei ik serieus. met Delle in mijn armen liep ik naar de badkamer en lied het slappe lichaam van delle over de wc hangen. ik akte zijn armen vast en deed deze gekruist over de wc bril heen. zodat hij er niet in viel.

ik pakte mijn telefoon. en belde het prive nummer van de school arts. 'goede middag je spreekt met meneer bokum,' hoorde ik door de telefoon heen. 'meneer er is iets met huna. hij is helemaal slap en toch ook weer niet ik begrijp het niet. hij zegt niets en zijn ogen zijn groot. huna zij dat hij over moest geven. kunt u heer heen komen?' vroeg ik serieus. 'oh dat klinkt niet goed. sorry maar ik ben nu thuis ik heb een dagje vrij. zijn zijn spieren aan gespannen?' vroeg hij. 'umh hoe weet ik dat?' zei ik terug. 'voel ana zijn vingers als het een vuist is dat moeilijk open gaat dan is het gespannen.' vertelde de man. ik kijk naar huna zijn handen en probeerde het open te trekken huna was niet sterk dus voor mij was het een makkie maar het ging wel meteen weer dicht toen ik het los lied. 'ja zijn spieren zijn gespannen.' zei ik een beetje bang. ik beed op mijn lip en speelde met mijn ting piersing. 'yu pak zijn spuid dat is de enigste manier die pillen werken niet als hij overgeeft. ik denk dat hij uit sjok of angst zo gekomen is in kombinatie met oververhitting.' vertelde de school arts. ik hield huna vast en hoorde hem kokhalsen. maar er kwam nog niets uit.

'lucy! onder de bad van huna licht een doosje met een rood kruisje er op. kan jij die voor me pakken?' vroeg ik serieus maar wel nog zo lief mogelijk.

(reactie lucy)

ik pakte de spuid aan ik pakte de arm van huna. ik lied delle tegen mij aan liggen zelf was ik op de grond gaan zitten. nu leek het net alsof huna mijn vriendinnetje was zo lag hij er bij. ik pakte zijn arm beed en haalde een spuid met vloeistof uit het doosje. ik maate de spuid klaar voor gebruik.

(lees delle)

huna! je weet dat dat geen reden is om de hele dag geen pillen te slikken. zij ik streng net alsof ik zijn grote broer was. voorzichtig stopte ik de naalt in een van de hoofd aders. Delle kraamde een paar keer auw uit maar ik negeerde het. toen het buisje leeg was haalde ik de naalt er weer uit ik legde het aan de kant en knuffelde delle stevig. 'don't do this again.' zei ik en legde mijn hoofd op de zijne.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik moest een aantal keer kokhasen en wilde overgeven maar vandaag had ik nog niets gegeten dus er kwam ook niets uit. plots voelde ik dat ik weer op werd getilt en had het idee dat ik met me rug tegen zijn borst aan lag. een starke hand pakte mijn pols beed. ik deed mijn ogen open en zag lucy ergens voor/naast mij zitten. ook kon ik de hand zien die mij stevig vast hield. een andere hand met een spuid en naalt kwam te voor schijn. 'neeh neeeh ik i-ik wil niet... nie-t dat d-d-ding.' probeerde ik uit te kramen maar het klonk niet hard. 'i..ik heb af gesproken met een meisje.' zei ik sachtjes.
(lees yu)

'oh mijn hemel wat is er gebeurt.' zei ik bezorgt en knuffelde mijn vriendje stevig. hij omarmde mijn gentel. en treelde sachtjes door mijn haar heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
stiekem keek ik hoe drake zig omkleed. ''hij is best sexy.'' ik keek snel weg toen hij het door kreeg dat ik zat te kijken. ''en hoe kleed ik me om?'' ik draai em rug naar hem toe en trak langsaam mijn kleren uit totdat ik in mijn ondergoed stond. daarna pakte ik mijn jurkje aan die de man had uit gekozen. 'is-is het niet wat te blood? zij ik sachtjes. drake was klaar en stond op. 'dawh je ziet er zoo knap uit.' zei ik sachtjes en een beetje te entousjast. ''oeps...'' de man knikte van niet ' je bent niet te blood dit is sexy en schattig genoeg.' zei hij en zette me op de stoel voor de make-up.

na alles was ik klaar en ging ik uit de kleed kamer. ik kreek wat vage verhalen te horen van rose over onze baas. 'wat? krijgen we nu iemand anders?' vroeg ik en wachte. totdat er iets gebeurde. plots kwam er een bekende binnen. 'lea?' zei ik verbaast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Lea middelste neef van mellanie
aaah ni~chtje, waar is die menager gebleven hij wilde me hebben voor een shot zij hij.' zei ik en bekeek de meisjes. 'oh ik zie dat jullie al helemaal klaar zijn. moest ik invalen voor jouw?' zei ik tegen angel en omhelse haar van achteren. angel zat op de bank en keek met een beangstigende blik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli
pfff en nu? krijgen we een oude zak die onze namen niet kan herineren en door elkaar houd?' zei ik teleur gestelt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam
'hahah ja zoon man met een baard van de kerstman' ging ik verder op yuli haar zin.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik draaide met mijn ogen en ging op de bank zitten. 'krijgen we dit weer.'

'wath? wie is hij. ik zijdat ik alleen wilde op de foto!' zei ik een beetje geflijd.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'haha, inkt. wie weet hoe ik smaak zonder inkt er op. zeg ik flirterig en aai speels door zijn haren heen. ik luisterde naar de tekst alleen het ridme zat bij james er nog niet helemaal in. ik pakte mijn gitaar en gav de langsame ridme een kleine boest.

'wat? moet je inenen weg?' vroeg ik niets begrijpent. ''ik weet ook wel dat ik geen mobieltje heb.'' dacht ik en stopte mijn gitaar in mijn tas. oke dan zie ik je bij mij thuis. zij ik met een glimlag en kantelde mijn hoofd ietsjes schuin.

Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 19:31; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 18:47

Lucy

Ik was buiten adem en kon niet reageren. Ik was zo moe van alles. in de kamer aan gekomen was het warm geworden. Yu riep tegen me maar ik wist niet wat ik moest doen Ik staarde voor me uit en bekeek alles. ineens kreeg ik een spiut in me handen gedruk en de zware stem van de jongen zei dat ik het aan Yu moest geven. Ik keek op 'Thanks' En rende richting yu en gaf hem de spuit. Ik knielde voor me en naast me kwam Yaden zitten. Hij legde een arm hand op mijn bovenbeen 'Het komt wel goed' Zei hij vriendelijk.

Yaden
er kwam een jongen aangerent helemal in et zwart en zijn broek ketting vloog alle kante op. Nu wist ik waarom Allen dat uitschot straydoggies noemde. 'wat doe jij hier?' vroeg hij serieus. Ik keek hem aan 'misschien om je te helpen' Zei ik rustig terug. Het meisje was ook weer aan komen lopen en raakte in een soort trans. Ik keek toe wat er gebeuren en toen hij aan lucy vroeg naar de spuit bewoog ze niet. Ik keek onder beiden bedden onder het laatste bed lagen playboy's 'yack' zei ik en uiteindelijk vind ik een doodsje met een spuit er in. Deze gaf ik aan lucy 'hier van mij accepteer hij het toch niet' . ik leip achter lucy aan en ging naast der zitten. bezocht en zorgvuldig zonder pervie beweging legte ik mijn hand op haar bovenbeen.

Jay/James
Ik lied Setto zijn gang gaan in mijn haar. Toen hij zijn gitaar pakte kwam er iets meer ritme in. was ook wel logies ik was een ballat zinger en had niet veel met hipHop en dance ookal ben ik voor 2 jaar dj geweest

Ik stapte na 15 min de shoot lokatie binnen. 'Yo maikel,' zei blij en sprong boven op de fotograaf. 'Dat is al weer 1 jaar geleden' zei de fotograaf blij. 'Ben jij ook een van de jongen voro de fotoshoot' Zei hij bijna smekend. 'HAHAHA nee ik bne je baas dus doe wat ik ze zeg' zei ik lachend. De aura rond mij heen was heel anders dna op school. ik was zo op me gemak op een set en dat straalde ik uit. Ik liep naar idereen toe en stelde me aan de paar mensen die ik nog niet kende. Hierna was het tijd om te kijken wie de mensen waren voor de shoot. Ik stapte de studio in. De meiden stonden al klaar. ze stonden met de rug naar mij toe. John kwam op me afgelopen 'You Choi val jij in?' Vroeg hij en gaf me een handdruk en begon druk te praten. 'jaah, jaah ikval in maar we kunnen iet bij kletsen' Ik liep verder en ging bij de doeken staan om de set te bekijken.

Ik draaide me om naar de meiden en toen drong het tot me door 'Shit Dreamers krijg de photoshoot hier' Zei ik zacht en binnens mond.. 'Hey' Zei ik luid en wachte geduldig dat ik iedereen zijn aandacht had. 'Okey dames Laten we beginnen. Het is een shoot voor stelletjes in zwemstyle maar dat wisten jullie al' Zei ik ineens heel seriues. Ik keek naar Angel die op de bank zat en heel raar naar de jongen bij haar keek, Naar Drake en mellanie die ver van elkaar stonden. En naar eam eam en haar vriend en rose die rond haar BF hing. 'Ik wil een voor een jullie als stelletjes spreken'  zei ik serieus

Drake

we waren aangekleed en klaar om te gaan. op de set aangekomen kregen we te horen dat de een invaller kregen. De meiden praatte heel gemeen over de invaller. Ik ging op de bank zitten en keek geërgt voor me uit. 'Jah lekker dan' gromde ik. Toen kwam er ook nog iemand die naar angel ging terwijl Angel heel afstandelijk deed. Ik hield me handen voor me ogen. Toen deed ze weer open toen ik dacht Jays stem te horen, ik keek op en zag hem staan en ineens begreep ik wat het was/ 'Wat doe jij hier' GRomde ik mega boos toen hij klaar was met praten
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 20:00

'oh, dit is niet goed.' zei ik sachtjes toen ik een bekende jongen zag. ''dat is die jongen die met mellanie op het strand was. hoe gaat dit aflopen ze is stapel op bijde jongens owh mellanie ik heb zo medelijden met jouw.'' ik kijk naar mellanie en zie haar heel verbaast kijken. ''dadelijk barst ze nog uit.'' ik hou een hand voor mijn mond.

''waarom negeert drake me zo vaak... haad hij mij?''
'lea wat doe je hier?' vroeg ik verbaast en schaamde me kapot.
(lees lea)

ik schrok me kapot toen jay zo relext binnen kwam. met grote ogen zat ik naar hem te kijken. mijn hande trilde een beetje en mijn pupillen werden groter. ''neeh nee dit kan niet, dit mag niet. waarom...''

'ah ni~chtje. rustig maar, baas~je vroeg of ik wilde komen en invallen. heha.
ik blijf lief vandaag, maar ook niet te lief. hehaha.' zei ik in een flirterige zin en knipoogte naar haar. ik ging in het midden van de bank zitten en omarmde zowel angel als drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli
'kaaaai, lekkerding in beeld!!!' schreeuwde ik en mijn ogen vormde hardjes. mijn vriend porde me in mijn zij en keek me een beetje boos aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam
'waaat, is hij niet een beetje te jong?' met open mond stond ik te kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
met blosjes op mijn wangen keek ik naar de jongen die mellanie waarschijnlijk kende. eigenlijk had hij wel wat. maar die kleren vreselijk. 'geh, daar hebben we het verlore vriendje van mellanie.' zei ik gemeen. 'ik vond het al zo gek dat die andere gast kwam. ik snap niet wat mel in die zwartharige jongen ziet. alleen al als ik naar hem kijk krijg ik kippenvel.' zei ik gemeen en plagerig. ik draaide met mijn ogen. 'denk maar niet dat je mij kan kommanderen.' zei ik sachtjes in mezelf."

'yu je plet me...' zei ik iets harder dan toenet. ik kon weer wat meer voelen en bewoog een arm. met deze arm streelde ik liefjes door het haar heen van yu. 'thx maatje' zei ik en krijg een klein straantje in mijn oog.

ik loop weer naar de klas en merkte dat de leraar weg was alleen lola zat nog in de klas en was in slaap gevallen. ik ging voor haar staan en legde mijn hand op haar hoofd. ik pakte een stoel en ging voor lola achterste voren op mijn stoel zitten ik legde mijn armen over elkaar heen en lied mijn hoofd op mijn armen liggen. 'Lola, waarm ben je hier nog? zei ik rustig en zachtjes.

ik hield huna steets steviger vast. ik voelde iets bewegen en een zachte hand streelde door mijn haar heen. 'maatje <3, laat me niet meer zo schrikken oke.' zei ik kil en beed op mijn lip. ik probeerde niet te laten merken dat ik bijna aan het huilen was. ik kietelde in zijn buik en huna moest erg lachen. na een tijd keek ik opnieuw naar de vreemde jongen. 'wie ben jij en wat is er met delle gebeurt.' zei ik serieus. ik opende een arm en wees deze naar lucy. 'kom maar hier.' zei ik lief

Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 20:21; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 20:14

Jay/James

Ik draaide me om naar de crew. 'Waarom vertelde niemand me dat het hun waren' ik keek terug en keek recht in de ogen van mellanie. 'Als niemand reageerd ga ik maar naar huis' Zei ik ineens kort af. 'Jongens ik denk dat deze dag vroeg klaar is' Mijn stem klonk hees

Drake

De jongen kwam tussen ons in zitten 'Okey.. jij blijft met die smerige poten van mij af' gromde ik boos. toen hij zijn arme rond me heen sloeg.ik vond het al zo gek dat die andere gast kwam. ik snap niet wat mel in die zwartharige jongen ziet. alleen al als ik naar hem kijk krijg ik kippenvel.' ze Angel gemeen 'Dat geld ook voor jouw' Gromde ik terug. Ik zou blij zijn als jij er niet bij was geweest,' Ik stond op en wilde weg lopen 'Ik snap niet waarom ik uberhaupt mee ging. Nu is Jay er toch en kan hij mooi invallen' even keek ik naar Jay. zijn aura was zwaar veranderd. Ik werd stil en liep naar hem toe 'Mellanie en ik kunnen wel eerst gaan' Zei ik zacht en terughoudent.

Yaden

'Ik ben Yaden. we kwamen hem tegen in de gangen toen minako en Lucy hem probeerde te verslepen. daarom hebben ik geholpen hem hier heen te brengen zodat hij niet alleen zou zijn of er iets zou gebeuren.' legde ik beleeft uit 'Maar ik heb al door dat het niet gewaardeerd word' Ik stond op en liep richting de deur.

Lucy

Ik keek toe hoe Yu met Delle speelde. Ik lachte lief. Ik keek toe hoe Yaden weg liep 'Thanks Yaden' Zei ik zacht. daarna ging ik in op yu's vraag of ik wilde komen. Ik kroop over de grond richting delle en Yu.

Laatst aangepast door Evilian op wo jul 23 2014, 20:29; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 20:28

'eeh anders gaan wij wel eerst'  zij ik toen jay iets vroeg. ik tik mijn vriend aan en loop naar jay toe.

ik kneep mijn ogen dicht. 'jay wat doe jij hier?! eerst wil je niet mee en nu sta je plots voor me. wat is dit toch met jouw. iedereen loopt van me weg.' ik kijk sneu van jay naar drake. eerst word ik plots geslagen en ben je poes lief en nu sta je te grommen als een sjagerijnige pupie!!' zei ik tegen drake. 'kunnen mensen niet een dag normaal doen.' vroeg ik hopeloos.

'oh ni~chtje toch.' zei ik melevent. 'zo er is iemand heel grommerig vandaag.' grapste ik.

ik schrok van mellanie haar uit val. ''normaal zegt ze nooit wat en is ze altijd stil.''

ik wist niet zo goed of ik het moest geloven. maar ik had niets gezien dus de waarheid is lastig. 'lucy? wat is er gebeurt?' vroeg ik bezorgt en knuffelde haar intiem en stevig totdat delle bij ond kwam knuffelen. ''oh please dadelijk lijkt het wel een trio...'' ik aai over de bol heen van lucy. 'hehehe, ik voel me gevlijd door delle zijn verzoek.' zei ik en blooste lichtjes. ''wat was er met delle aan de hand en wat was er gebeurt?'' spookte er door mijn hoofd heen.

ik keek rouw naar de zwart geklede jongen. ''pffu leugenaar''

ik trek een 3tje met mijn lippen en kijk lucy speels aan. 'alsjeblieft ga nooit noooit noooit bij yu vandaan.' zei ik bijna smekent.ik omhelste lucy en yu tegerlijkertijd.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 20:45

Jay/James

'Ow nu willen jullie ineens alle twee.' Zei ik stug tegen Rose. 'John en maikel, Neem hun twee maar als eerste.' Ik klink nog steeds heel hees. 'Jay. Ze zijn beginners, Je kan niet van hun aannemen dat ze luisteren' zei John. Ik draaide me om 'Als je voor deze baan kiest als Idool zijnde moet je hard werken en niet gaan rondhangen. Tijd is geld.' zei ik stug. 'John, Jay heeft wel gelijk. we hebben maar twee uur en er is al 30 min voorbij omdat niemand reageerde. Nu vallen waarschijnlijk de groeps foto's weg' Ging Maikel verder. Ik keek boos rond. 'amateurs en dit is een top 10 groep, Laat me niet lachen, Als jullie je niet nu mee gaan doen en gewoon opletten is het voorbij met deze shoot.' zei ik luid zodat idereen het kon horen 'dat geld ook voorjouw miss Angel' Maikel kwam naar voren lopen. 'Wie wil je als eerste' Vroeg hij aan mij. ga eerst maar met Rose, Angel, En eam eam, die behoren te weten hoe het werkt. Ik leg het Drake en Mellanie wel uit' Ik liep naar mellanie toe. Toen ik langs Drake liep legde ik een hand op zijn schouder 'Jullie hoeven niet als eerste we gaan eerst oefenen.' Zei ik iets liever.  'jay wat doe jij hier?! eerst wil je niet mee en nu sta je plots voor me. wat is dit toch met jouw. iedereen loopt van me weg.' Ze mellanie ze keek van drake naar mij en weer terug. Eerst word ik plots geslagen en ben je poes lief en nu sta je te grommen als een sjagerijnige pupie!!' zei ze tegen drake. 'kunnen mensen niet een dag normaal doen.' vroeg ze hopeloos. Ik antwoorde voor drake wat kon zeggen 'Dit is me werk, als ik had geweten dat Dreamers de groep zou zijn die hier zou shoote was ik ook niet gekomen, En ik loop niet van je weg ik wel je boyfriend gewoon niet zijn, teneerste ben ik niet toe aan een relatie en ten tweede Ik zie jouw als een zusje en niet als girlfriend. persoonlijk heb ik het gevoel dat ik jouw moet steuen en helpen en dan kan ik niet verlieft zijn. Ik val gewoon niet voor verlegen meisjes, Geef mij maar eentje met een sterk karakter die voorzichzelf op durft te komen en weet wat ze waard is, Niet eentje waar ik voor moet zorge.' Zei ik. Ik zg dat drake ook iets wilde zeggen. En ik lied hem zijn woord doen (lees Drake)

Nadat hij klaar was met praten zei ik kort of 'We zijn hier om te werken en niet om een thee kransje te houden, Dus volg me naar die set daar.'

Lucy

'zoals Yaden vertelde' antwoorde ik ook. 'Hij heeft heel goed geholpen. Het knikt net of je hem niet vertrouwd hij is heel aardig. Net als die vriend van hem' Zei ik dankbaar. terwijl ik bijna platgeknuffeld werd.'' God wat was ik blij me Yu hij was zo zacht en schattig.''  'alsjeblieft ga nooit noooit noooit bij yu vandaan.' zei delle bijna smekend. Ik'lachte 'natuurlijk niet gekkie, Ik laat hem echt niet in de steek' De jongens omhelste me

Drake

Ik was een beetje bang geworden van Jay, hij was nu zo anders dan p school veel serieuser. Mellanie vloog uit. toen ik iets wilde zeggen onderbrak Jay me. Ik wachte tot ik wacht mocht zeggen 'Mellanie, Als je gewoon optijd gevraagt had en uitgelegt hoe het zat het je me niet ze mee hoeven te trekken. En had toch al sorry gezegt dat ik je perongelijk sloeg. Ik kon niet weten dat je achter me stond' bij die laatst zin gromde ik weer

Lola -

Ik schrok wakker toen ik setto's stem van dichtbij hoorde. ik keek omhoog recht inde ogen van setto. Hij was zo dichtibj dat ik zijn adem voelde. Even schrok ik en wilde recht zitten, Maar ik was de lam 'Hmm ben in slaap gevallen' zei ik slaperig.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 20:55

ik luisterde naar jay en alle emoties stonden op springen.
Flashback: kind zijnde
kijk nou wat je gedaan hebt het is allemaal jouw schuld zusje! als jij er niet was geweest was papa nog blijve leven. he!' zei mijn broer. ''waaromis hij atijd zo gemeen. is dat hoe een broer moet zijn?'' met een pruilipje keek ik naar mijn bloed eigen broer. ''hij heeft gelijk als ik nooit geboren was was mijn vader nog levent. ik zie hoe mijn broer het huis verlaat. ik ging weer op de grond zitten naast het verbrande lichaam van mijn vader.

ik bleef stil en durft niets te zeggen.

ik beed op mijn tanden. 'geh, jay? ik weet niet wie je bent en ik wil je graag met respekt behandelen maar noem jezelf niet een broer of mellanie een zusje. ' zei ik serieus en stond op. ik liep rondjes en maakte me klaar voor de set. ik leg de nieuwtjes wel uit wat er moet gebeuren. dan hoef jij dat niet te doen.' zei ik serieus.

drake sprak ook en ik voelde me net een klein kind die gekomandert werd door haar oudere broer.

'ik kon toch ook niet weten dat ze het eerder wouden doen. en je was zo afwezig en boos de laaste tijd dat ik het gewoon niet durfte. eigenlijk...' ik beed op mijn lip. 'ik werd een beetje bang van je.' zei ik heel sachtjes. ik lied mijn haar voor mijn ogen vallen. en keek naar de grond

'vriend wie was zijn vriend dan?' k dacht gelijk aan die whiteclauw jongen die in de gang stond. ik gaf lucy een zoen en speelde met haar haar.

'eeh....' ik kan het niet zeggen oh het spijd me zo yu ik heb alles verpest.'' ging er door mijn hooft heen. ik ging wat meer opzij zodat yu met lucy kan spelen

Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 21:03; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 21:01

Jay/James

Ik draaide me naar Lea toe. 'En wie mag jij wezen?, Als je het zo goed weet doe jij het toch, Veel plezier. Aangzien jij zo perfect bent en het wel zal weten. Ze luister toch wel naar jouw. Ik ga weg.' Gromde ik 'Maikel en John regelen jullie de rest ik vertrouw in jullie. Ik bel hun manager wel en ik vertrek morge naar korea, voor die opnamens. Me manager had gelijk. Studenten, en het studenten leven is niks voor mij,' Ik liep naar drake 'Ik bel jouw nog wel. Mellanie, Zie je nog wel een keer'.

Drake
Ik zag dat mellanie stijf stil stond. 'dan spijt het me dat ik je niks verteld had.' zei ik tegen mellanie die bijna stond te huilen. Ik wist niet hoe ik met meiden om moest gaan. Dus kon er ook niet verder op ingaan Toen Lea naar Jay afliep reageerde hij waar ik al bang voor was.
Nu stond de tijd stil. ''Wat laat Jay ons in de steek. ik wist dat hem veel dwars zat. en dat hij het hier niet langer ging volhouden als mense zich zo naar hem opzette, Maar dat hij echt weg zou gaan'' ging er door mijn hoofd rond. 'Drake bel je nog wel' Ik knikte 'Is goed Jay we praten straks wel'. Ik keek boos naar lea 'Thanks dude...' zei ik kill. als blikken konden doden was hij nu dood neergevallen. 'Ik luister echt niet naar jouw. veel plezier met Mellanie kan jij mooi haar BF spelen.' Ik liep naar rose toe. 'Sorry voor dit alles maar het is echt niks voor mij. Beroept zijn en zo, Ik zal deze kleding in de kleedkamer leggen. 'Drake wil je blijven' hoorde ik de fotograaf zeggen. 'Jij en mellanie passen bij elkaar en zou zeker mooi zijn op de foto. Doe het voor mellanie en Dreamers' Zei hij. Ik keek hem aan 'Okey voor mellanie. Maar echt niet voor dreamers.' antwoorde ik kill en keek richting Lea en vervolgens naar Angel.

Lucy

'Ik dachtdat hij Allen heette' zei ik en dacht na. 'Jah ik weet het eingelijk niet.' Yu gaf me een zoen en speelde met me haar. 'Aawh kom hier. Je zag er zo bezorgt uit toen Delle er net zo uit zag' Zei ik verlieft. Ik vloog om hem heen. 'I love you'

Laatst aangepast door Evilian op wo jul 23 2014, 21:28; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 21:07

'haar bf spelen. hahaha dat zou ik graag willen maar dat mag niet van haar oompje en mijn vader. als ik dat die vermoort mijn broer me.' zei ik en glimlachte. 'ze is familie van me.' fluisterde ik naar drake

ik stond op. o was dit nouw welke idol geeft het nouw op. wat had je dan verwacht dat iedereengelijk mee werkte? je bent net zo oud als ons misscien wel jonger. we zijn jouw niet meteen op de eerste gezicht als een baasje? ik wil je helpen dan hoe je toch niet zo bot te doen? ik doe ook wel eens iets vouts en daar heb ik de dag daarna vreselijk spijd van.' ik hield jay tegen en mijn stem klonk heel lief. 'alsje blieft. ze hebben je nodig. negeer de rest doe waarvoor je gekomen bent. die man rekent op jouw en wij allemaal ook.' ik klopte op zijn hard en mijn stem klonk steets liefer en sachter.

'haha ik denk het? ik weet het niet ik was er niet bij.' zei ik en glimlachte. ik kijk in haar ogen. 'was ik vroeger goed in rekenen? vroeg ik plots. had ik een vriendinetje? of een vriendje. vroeg ik daarna.

'het geeft niet drake. i-ik had nooit naar school moeten komen. school is niets voor mij. me vader had gelijk ik had nooit met anderen mensen om moeten gaan.' zei ik sachtjes. ik kijk naar rose en haar krullerige vriend die op de foto werd genomen. daarna ging yuli op de foto met haar bf. ''ik ben zo jaloers op hun. ze lijken zo gelukkig met elkaar net alsof ze nooit ruzie hebben.'' ik bijd op mijn lip. langsaam slenter ik naar een bankje en ga daar zitten.

Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 21:25; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 21:25

Jay/James

De jongen hield me tegen. 'alsje blieft. ze hebben je nodig. negeer de rest doe waarvoor je gekomen bent' zei hij. Ik lied me hoofd zakken. 'Ik geef niet zo mar op.'Ik kneep me handen samen. 'Ik trek het gewoon niet meer' Ik staarde naar de grond. 'Im just tired,' Mijn lichaam begon te trillen. 'en ze hebben me niet nodig. ' Zei ik en me stem trilde. 'Niemand heeft me nodig, Mensen kijke altijd met afschuw, Ze zien me als een verwaande idool, Die denkt het altijd beter te weten,
Iemand die zomaar in het idolen leven gerolt is en er niks voor had hoeven op te geven. Dan zie ik mensen die zo met een kans omgaan. Het spijt me maar ik kan het niet okey.' Ik draaide me om en keek hem aan 'het enige wat ik kan is acteren, en mensen vermaken, Being fake, Dat is waar ik thuis hoor. En niet onder de mensen zelf.'

Lola -

setto was nog steeds heel dicht bij 'Je was niet super slechtin rekenen. MAar ok niet de beste' Zei ik lachend.. Ofje vroeger een vriend of vriendin had. 'We gingen wel altijd samen kijken naar jongens als we de stad in gingen' Zei ik blij

Drake

k zag dat mellanie naar de bank liep haar schouders hingen laag en ze keek verdrietig. Ik liep naar haar toe. 'Ik blijf wel, Maar wil je volgde het eerder vragen. Als die stylist me dan weer zo opmaakt doe ik wel weer mee' zei ik nerveus.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 21:31

'alles lijkt zoals je zelf denkt jonge? weet je hoe mensen mij zien? nouw? dat kan me niet eens schelen hehaha. laat zien wie je werkelijk bent. alleen een echte vriend of vriendin kennen geen idolschap of zelfs bijnamen. of populuiritijd. ik gedraak me zoals ik wil zijn en af en toe val ik uit mijn treintje. en daar is mel altijd de dupe van helaas.... vandaar haar reactie. heha' mijn stem klonk oppeppent en vrolijk. ik had altijd een betoverende stem. zoals mijn vader zij hipnotischerent. 'soms lijkt het alsof niemand je ziet of nodig heeft maar diep van binnen kunnen ze je wel knuffelen. geef ze wat tijd en de kans.'  vervolgde ik

ik kijk verbaast naar lola. 'we? samen kijken naar jongens?' vroeg ik en me stem klonkt verwart. 'dus... daarvoor was ik al.... wist je het? maar moe?' zie ik zacht.

'ik giegelde lichtjes. een jongen die mak-up leuk vind dacht dat mijn neef de enigste was. zei ik met een glimlachje. 'ik kan me nog herineren dat hij het voor het eerst probeerde hij zat helemaal onder de zwarte maskara.' zei ik en keek hem een beetje opgelucht aan. 'sorry voor alles drake. ik ben niet pervect als normaal meisje.' ik vriemelde met mijn handen aan het randje van mijn jurkje.

Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 21:37; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 21:36

Jay/James

'helaas weet ik niet wie echte vrienden zijn en wie het doen voor de aandacht en bekentheid, Uiteindelijk blijkt bijna iederen het te doen zodat ze beroemt worden. Dan vertrouw je niemand meer hoe graag je ok wilt.' vertelde ik '' waarom vertel ik dit aan een jongen die ik niet eens ken.''ging er door me hoofd heen.

Lola -

'Ik wist het odmat je met een jongen had gehad, Je had het me zelf verteld' Zeik oten hij verbaast reageerde  'Je hoeft je er niet voor te schamen hoor.'

Drake

'Jah had ook niet verwacht dat ik make-up leuk zou vindne. heb net ook naar de guggi tassen staan kijken, eb deze Guggi broek is damnt leuk' vertelde ik. 'sorry voor alles drake. ik ben niet pervect als normaal meisje.' ze vriemelde met haar handen aan het randje van der jurkje. 'Dat maakt het ook zo leuk om met je om te gaan. Je bent onvoorspelbaar' en dat is instersant.' Zei ik. ik schrok van mezelf. ''zei ik dat nou echt''
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Emptywo jul 23 2014, 21:41

'ehah' ik keek recht in zijn ogen. en maakte een glimlach. 'iets zegt me dat je minstens een iemand kent die jouw nog nooit bij je bijnaam heeft genoemt. en dan bedoel ik niet je ouders enzovoort' grapste ik. ik maak een hairflip en streel mijn haar goed vervolgens zet ik weer mij hoed op. ik draaide me om en giegelde even. 'Seth~o' zei ik schattig en liep naar de meisje toe. ''ah wat is met anderen spelen toch leuk <3 gedachtens zijn zo handig.''

ik glimlachte geflijd 'hihi, die broek staat je erg tof.' ik kijk drake in zijn ogen aan en krijg lichte blosjes op mijn wangen. 'oke, oke die kleding staat je gewoon heel erg stoer en gij...' *kuch kuck* 'hihi leuk.' ik keek weer weg van drake zijn ogen.

'haha, oke... k...kun je ook nog zeggen met wie? of heb ik daar nooit wat over vertelt.' vroeg ik zenuwachtig. ''niet iedereen weet van riven'' 'wat voor zoort jongens vond ik leuk. haha' zei ik met een glimlach.

Laatst aangepast door mellodey op wo jul 23 2014, 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 42 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 42 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 54 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: