manager's Dreamers en Jay.De twee mensen liepen door de gang. De nege man was de manager van Dreamers en de andere van Jay. De meiden van Dreamers kwamen binnen gelopen. Ook bij Mellanie liep een jongen. 'aaah meisje toch niet zo verlegen zijn. mijn schattige dreamer. ik heb de pervekte kleren voor jouw gevonden voor de foto. ik ben blij dat je je vriendje hebt mee genomen.' hij bekeek de jongen van alle kanten. En complimenteerde hem Met een glimlach op zijn gezicht liep ik verder dooorEigenlijk meende hij niks van wat hij zei. Het was een lelijke jongen en veel te dun om modelen werk te doen. Maar hij wilde het zelfvertrouwne van de jongen niet omzeep helpen. Xe praten nog even en liepen verder. Net uit het gehoor van Mellanie en de jongen barte de man uit tegen de andere manager 'Wat is dit, je zou er voor zorgen dat Jay hier zou staan. Want wat krijgen we een jongen die er niet uit ziet, Daar moet 30 lagen make-up overheen en past echt niet bij het vriendjes imago van de band dreamers.' De man zwaaide driftig met zijn handne heen en weer 'Ik kan er niks ana doen dat Jay ervoor gekozen heeft niet te komen.' Antwoorde de andere man klam. Ze stonden boven aan de trap. De manager van Dreamers liep steeds roder aan en schreeuwde tegen idereen die langs liep. Een van zijn styliste sprak hij aan.'Knap die vreselijke jongen bij Mellanie op anders is dit je laatste werk dag' Snouwde hij. 'Waarom moet het nou altijd verspest worden door dat soort dingen,.' schreeuwde hij. De man werd steeds roder en begon zwaarder te ademen. Na een paar minuten zakte de man inelkaar. en rolde van de trap. De manager van Jay schrok zich wild 'Gaat het meneer' Hij holde achter de man aan en belde meteen 112. De man bleek een hartstilstand gekregen te hebbe van alle stress. De Manager wiste meteen wat hij moest doen. Nadat de ambulanse hun opgehaald had. Zei hij tegen de leiden van Dreamers dat er een invaller komt om de Shoot draaiend te houden. En dat ze goed naar hem moesten luisteren. Aangzien hij al jaren lang photoshoot houd. Die jongen zou ook de twee nieuwen inwerken. Hij keek de damens aan. 'Als hij niet met jullie kan werken. stopt hij en zal het intervieuw en shoot niet doorgaan dus luisteren' Zei hij streng.
In de ambulanse belde de man Jay op en vertelde alles en dat Jay onmiddelijk naar de shoot studio moest komen om te helpen een shoot draaiend te houden. Als Jay dit goed deed zou de manager misschein de actuer klus in korea afzegggen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]eindelijk waren we op de shoot lokatie. Het was een hoog gebouw. We stopte naar binnen en Rose rende naar haar vriendje toe. 'Wat een smerig geslijm allemaal weer' Gromde ik. eam eam liep ook naar haar BF toe Die jongen was mega buff en gewoon en lelijk gespierd. Ik keek hem vies aan 'Jakkes' Gromde ik zacht maar zo dat niemand het hoorde misschien mellanie omdat die naast me stond. Een rare man kwam naar ons toe gelopen. hij deed eng lief en bekeek me helemaal toen hij me tshirt omhoog trok wilde ik hem boos weg duwen maar ik zag dat het waarschijnlijk de baas van mellanie was. Grommend lied ik het toe gelukkig liep de man weg. Rose wilde dat we mee liepen. langzaam sjokte ik achter hun aan. We kwamen bij de kleedkamer aan. Toen we binnen kwamen zag ik twee rekken als snel was mellanie verdronke in de jurkjes. 'wat vind je hier van?' vroeg ze verlegen. ze pakte ook een andere jurk uit het rekje deze was knal roze. 'is dit niet beter voor jouw dan die bloemetjes jurkje die bij jouw in de kast hangt.' Giegelde de ze 'Nee, ik haat rose geef mij die wit met blauwe bloemen maar ' antwoorde ik kort, En liep naar me eigen rek. Gelukkig hingen er ook tanktops bij. Ik pakte een zwarte tanktop uit het rek
Op dat moment kwam er een man binnen lopen 'soo, Dus jullie moet ik opknappen' Hij liep regel recht naar drake en duwde hem in een stoel bij de make-up tafel. 'ooh een asian' De man bekeek me ook van alle kante'Jah hier meten zeker een laag over heen. Maar denk dat je met make-up echt een stuk bent. hmm jouw ogen zijn mannelijk hier moet ik iets mee doen' ratelde de man aan een stuk door. Hij zag er heel gay uit met alles wat hij deed en hoe hij praatte Ik kon niks doen dan het gewoon laten gebeuren.'Meid kies jij een jurk uit dan zoek ik bijpassende make-up maar eerst deze jongen man' Zei de stylist. na 15 min was Ik helemaal om gepoest en kreeg ik kleiding in me handne gedrukt om me om tekleden. Ik ging me omkleden midde in de zaal gelukkig was het een wijde zwembroek en mocht ik mijn onderbroek er onderaan houden. Nadat ik aangekleed was keek ik en de spiegel en schrok hoe ik er uit zag. eerst herkende ik me zelf niet. Wat was het anders met make-up. Ineens kreeg ik iets meer zelfvertrouwen. klik de stylist was naar Mellanie gelopen om ook haar kleding uit te zoeken en haar make-up te doen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Jay/Jamesineens belande de vinger van setto in mijn mond 'hoe smaak ik?' vroeg hij met een plezierig gezicht. Speels beet ik zacht en gentle op zijn vingen 'nomnomnom' zei ik zacht 'Nope niet lekker' vervolgde ik me zin en haalde zijn vinger uit mijn mond. 'smaakt naar inkt' Ik ging goed zitten achter de piano en maakte me mond weer droog. 'Hoe vind je dit klinken voor het nummer' zei ik en begon op de piano te spelen. Het was nog geen officieel goed nummer. Zachtjes begon ik te zingen
Don’t be sorry,
that makes me more pitiful.
With your pretty red lips
please hurry, kill me and go.
I’m all right.
Look at me one last time
Smile like nothing’s wrong,
so when I miss you I can remember.
So I can draw your face in my mind.
My selfishness that couldn’t let you go
turned into an obsession that imprisoned you.
Were you hurt because of me?
You sit silently.
Why am I a fool, why can’t I forget you.
You’re already gone.
Your eyes, nose, lips
Your touch that used to touch me,
to the ends of your fingertips.
I can still feel you
but like a burnt out flame,
burnt and destroyed
all of our love
it hurts so much, but now I’ll call you a memory.
Love you, loved you
I must have not been enough
Maybe I could see you just once by coincidence.
Everyday I grow restless,
Everything about you is becoming faint.
You smile back in our pictures,
unknowing of our approaching farewell.
My selfishness that couldn’t let you go
turned into an obsession that imprisoned you
Were you hurt because of me?
You sit silently.
Why am I a fool, why can’t I forget you.
You’re already gone.
Your eyes, nose, lips
I can still feel you
burnt and destroyed
all of our love
Your black eyes that only saw me
Your nose that held the sweetest breath
Your lips that whispered ‘i love you, i love you’..I….
Your eyes, nose, lips
I can still feel you
burnt and destroyed
all of our love.
Zachtje zong ik het en affentoe plante ik er een noot onder waar ik dacht dat het hoorde.
(tijdsprong Setto moet nog reageren enzo)
Na even ging me mobiel af. Ik keek naar setto 'Oh mijn manager' Ik luisterde naar wat hij te vertellen had, hierna pakte ik mijn spullen 'Setto, Ik heb een opdracht om te doen.'Ik moet nu echt gaan zodra ik klaar ben kom ik naar jouw huis okey?, Alleen hammer dat je geen mobiel ahd anders kon ik je bellen.' Zei ik en liep naar de deur 'Als dit goed gaat kan ik hier blijven soort van' Zei ik blij en rende weg naar de shoot lokatie.
Ik reed veel te snel richting de lokatie toe. Ik wist wat voor shoot het wat maar dat maakte niet uit. Ik wist wel dat ik twee nieuwe moet inwerken
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Allen Walker
Ik was de deur nog net niet uit of daar kwamen Lucy en Yu aangerend. Ik deed net of ik van niks wist en liep stil verder. Ik zag dat Lucy even stopte. 'aawh Yu nergeerde mij zag je dat' Zei ik terleur gestel en zacht zodat alleen lucy het hoorde.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Yaden de horloge van de jongen knipperde en piepte irritant. 'God is dat een alarm ofzo. En dat dat ding niet eerder af kunnen gaan ik wil hier weg' Gromde ik mijn stem was zwaar en het viel op dat er wat gezegt werd. ik ging zitten en keek de kamer rond. 'waarom blijf ik uberhaupt'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Lola -ineens rende Yu weg. omdat zijn mobiel een hard geluid makte. De docent was boos geworden 'Ik pik dit niet ineens loopt iedereen weg. Als niemand er zin in heeft ga ik ook' En ze stopte boos de klas uit. Ik keek haar verbaast aan 'Waarom.. noujah dan kan ik lekker slapen en legte me hoofd op de tafel
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]LucyYu rende ineens voorbij 'Yu' gilde ik 'lucy ik denk dat je beter hem kan achtervolgen.' zei minako en duwde me in de richting van yu. 'kom op wacht niet langer en volg je vriendje. misschien heeft hij je nodig.' fluisterde ze. 'ik zeg wel tegen de leraar wat er gaande is.' zei ze serieus. Ik knikte en zette het ook op het rennen 'Yu, Delle is in jouw slaapkamer'