cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 54 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 17:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
Maar ik heb geen liefdes gevoelens voor haar, hoe vaak moet ik dat nog vertellen. het is al de derde keer vandaag.' zei james. 'owhja? en deze jongen dan?' zei ik en prikte in james zijn boner. 'die liegt niet hoor.' zei ik serieus.

'dat ging niet zo heel charmant eh' zei james 'hehehe.... agh we zijn jongens toch? hehe..' zei ik beschaamt en blooste lichtjes. ik zat nog altijd op zijn schoot en bleef ook lekker zitten. ik keek naar james en voelde dat hij onders over dingen dacht dan dat hij zei. hierdoor voelde ik me wat minder op me gemak en ging van james af. ik beed sachtjes op mijn lip en streelde door me haar heen plots kwam anne binnen en hielp me met mijn riem. ik vond het best genant omdat james er bij was.

'Das een condoom. Dat gebruik je om veilig seks te hebben. Zo kan je een Soa's krijgen of het meisje zwanger raken.' zei james. 'oh, vreemt ding zeg...' antwoorde ik en legde het in een laadje. ik wist nogsteets niet presies wat het was maar had geen goed gevoel om er verder over te vragen aan james aangezien ik heel wat anders bij hem voel dan dat hij zegt. net zoals bij lola toen ze over haar makeup vertelde.

'Ik mis de idolen wereld heel erg.' zei james. 'waarom ga je dan niet terug? er zou vast niemand zijn die je zou missen.' zei ik een beetje gevoelig. ik plukte wat nerveus aan mijn haar. 'oh, Om eerlijk te zijn vond ik het vervelend en eng.. Ze isnormaal zo schattig verlegen, En dan ineens dit.' vertelde james en ik onderbrak hem. 'mmmmisschien~ dacht ze dat als ze zichzelf was dat je haar nooit zou leuk vinden en probeerde ze misschien daardoor wat anders in de hoop dat je haar zo wel leuk zou vinden.' vertelde ik verlegen en plukte nog meer aan mijn haar. ''verdomme ik had dit niet moeten door vertellen... sorry mellanie waarom trek ik altijd mijn mond open.''

'Ik haat mezelf ook echt het liefste wilde ik haar niet zoenen maar de alochol doet dingen met me lichaam dat ik niet altijd in de hand heb, Ik heb er nu nog steeds spijt van en zal de komende weken me er nog kut over voelen.. Zeker omdat ikk echt niks voor der voel. Ik wil niemand gebruiken. En als dit uit komt en iemand heeft het gezien heb ik weer een schandaal er bij en duurt het weer weken voor dat opgelost is en weggewaait. En heb echt geen zin in een schandaal. Niet nu ik op school zit' zei james. 'maar james, je lichaam zij heel wat anders. waarom luister je niet gewoon wat je lichaam voelt en leg je het haar uit? ze zou het huis wel begrijpen en dan doe je niemand pijn?' vertelde ik verlegen.

'wat wil je er precies over weten dan?' vroeg james met zijn ogen dicht. 'dat zei ik toch al. hoe het voelt en... nouja... Weet ik veel wat sex allemaal inhoud. james ik weet er helemaal niets over. ik heb geen ouders die daar over vertelde zoals die van jouw toen je klein was.' zei ik en ik ging een beetje uit me plaat en schaamde me daarna echt kapot. 'zover ik wist kon je er alleen maar mee plassen en er kinderen mee krijgen. maar zeus mag weten hoe...' zei ik en trok aan mijn eigen haren.

'jah das wel heftig dat je zo een vriend moet verliesen of leeft hij nog' vroeg james 'ik weet het niet... mellanie vertelde in de disco dat hij mogelijk gezond was maar hij is nog niet ontwaakt. en ik durf niet naar hem toe te gaan. ik ben bang voor ziekenhuis en naalden en b-be....bloed.' vertelde ik maar greeg het woord bijna niet over mijn tong heen.

Laatst aangepast door mellodey op ma aug 18 2014, 19:43; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 18:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

Setto prikte in mijn dick. 'dat heet lust ik heb al in 2 jaar of langer geen seks gehand misschien zelf wel drie' antwoorde ik op zijn zin dat mijn dick wel van mellanie hield.

'had er vandaag ook over nagedacht om terug te gaan naar korea.. Ik ben niet echt geschikt om in een normaal leven te zitten. Maar opgeven is niet echt mij ding' Ik keek setto aan  'er zou vast niemand zijn die je zou missen.' zei hij gevoelig.. 'setto was is er?' vroeg ik serieus toen hij zo reageerde. .

'mmmmisschien~ dacht ze dat als ze zichzelf was dat je haar nooit zou leuk vinden en probeerde ze misschien daardoor wat anders in de hoop dat je haar zo wel leuk zou vinden.'  zei hij. ik keek hem aan en wreef door me ogen heen en zuchte diep. 'Meiden zal ik ze ooit begrijpen'

'Me lichaam heeft er gewoon zin in maar ik zelf niet, en wat moet ik der uitleggen?. hey mellmell ik wilde je alleen gebruiken omdat ik zin had in seks maar voor de rest voel ik niks voor je?, Nee dat komt lekker over' En begon te lachen.

'Mij ouders hebben me ook nooit iets verteld' Zei ik toen hij uit zijn plaat ging vertelde over zjin ouders 'Seks heb je met iemand die je lief hebt of voor genot. Als je seks hebt met iemand die je lieft hebt voelt het vertrouwt en veilig aan. Je bent op dat moment echt samen. Je krijgt een warm gevoel en echt gelukkig en of je de hele wereld aan kan,' vertelde ik hem zonder enige zicht van schaamte 'zover ik wist kon je er alleen maar mee plassen en er kinderen mee krijgen. maar zeus mag weten hoe...'  zei setto. Ik begon te lachen. 'Heb je daar geen boeken over in de bib' Zei ik en ging op me rug liggen. 'Je kan op vele manier seks hebben. Maar de meest voorkomende is het tussen man en vrouw. Als je een stijve krijgt als je samen bent met ene meisje en je daarna verder gaat dan alleen zoen. hiermee bedoel ik geslachtsdelen aanraken enzo. Dat heet voorspel btw. Daarna komt de seks zelf. De man stopt zijn dick in de vagina van het meisje. Zodra hij klaarkomt komt er zaad in de vrouw. En kan ze zwanger worden. omdat te voorkomen dat ze zwanger word. Als je datn iet wil doe je zun comdoom op je dick heen' ik draaide me weer naar setto toe. 'Das de basis van seks. Dus kortom, jongen gaat met zijn dick in de vagina van het meisje en beweegt heen en weer. Meestal gaat dat vanzelf' ik keek hem lief aan.

'Dan gaan we toch een keer samen. Zodra je er fijner over voelt ga ik met je mee,' zei ik aardig. en aaide hem over zijn hoofd heen. voorzover dat ging

Lola -

tayoni begon weer over seks. Ik ging recht zitten 'meneer zoud u kunnen stoppen ik besef me net dat ik wil lopen.' Ik deed me gordel af en stapte uit. ik was te snel om tegen gehouden te worden 'Tayoni.. Ik vind het niet fijn dat je altijd over seks denkt en er over hebt, Ik ben er niet klaar voor en dat zal zeker niet op deze manier gebeuren.' Ik sloeg de deur van de auto voor zijn neus dicht en de taxi chaufeur reed verder. Ik liep zo snel mogelijk weg van de plek. maar niet richting mijn huis. maar de nadere kant op zodat tayoni me niet meer zou vinden.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 20:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto

'dat heet lust ik heb al in 2 jaar of langer geen seks gehand misschien zelf wel drie' zei james. 'haha, een vriend van mij zei altijd dat je stijfen aan wijst wie je leuk vind hihi.' zei ik en glimlachte.

'setto was is er?' vroeg james. 'nou, je hebt hier helemaal niets james geen opdrachten, geen werk, geen liefde en al je vrienden zijn in korea.' zei ik. 'i.ik voel me nu gewoon niet zo gewilt, omdat ik voel dat je anders over dingen denkt dan dat je zegt. james het is misschien stom maar ik ben getraint op het herkennen van liegen. en vaak is dat erg vervelent. ik voel me gewoon erg... hoe noem je dat? KUT!!!' zei ik.

'Meiden zal ik ze ooit begrijpen' zei james. 'hahaha nou als je vanaf je 12de alleen maar meiden hebt rond lopen in je omgeving ga je het vanzelf leren.' zei ik en glimlachte. 'en anders vaag je het toch gewoon aan mij?' vroeg ik.

'....Nee dat komt lekker over' vertelde james. 'haha, je kan op zen minst vragen of ze ook zin heeft in sex en als ze dat niet wilt weet je ook gelijk wat ze wel of niet echt voor jouw voelt. en misschien wilt ze net zoals jij alleen maar sex en verder niets. you never knowe.' vertelde ik

'ik heb op school ook wel andere vage dingen gehoord over dat je het met jezelf kon doen ofzoiets...' vroeg ik onzeker. 'en nee in de bibliotheek staat niets. in de oude tijd kon je niet schrijven over dat soort dingen.' vertelde ik.
'Das de basis van seks. Dus kortom, jongen gaat met zijn dick in de vagina van het meisje en beweegt heen en weer. Meestal gaat dat vanzelf' james keek me lief aan. ik luisterde naar james en probeerde van binnen alles te noteren wat ik kon onthouden 'm-maar e..en als je nou geen boner krijgt v-van meisjes....' vroeg ik verlegen en durfte james niet aan te kijken. ''dit had ik niet moeten vragen verdomme.''

'Dan gaan we toch een keer samen. Zodra je er fijner over voelt ga ik met je mee,' zei james en aaide lief over mijn haar heen. ik kroop meer naar james toe en omhelsde hem lief. 'dat zou tof zijn.' zei ik sachtjes.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
alles ging zo snel. dat ik pas later besefte dat ik voor nu altijd alleen zou zijn. ''kut kut kut! waarom waarom moet mijn droom meisje nou altijd zo doen. ik deed alles voor haar en wat krijg ik terug. niet eens een kusje. verdomme, ik haat meisjes echt zo erg. probeer ik ze te helpen zelfs met zoon fukking kind! kut zooi!!''

ik kwam thuis en zij niemand gedag niet eens me zusje. ik greep meteen naar de vles en zoop me helemaal klem. me zusje kwam geschrokken binnen en maakte zig zorgen. ze pakte haar mobieltje maar ik sloeg die uit haar handen. vervolgens gooide ik een lege fles naar de muur. me zus schrok en dook weg. 'tayoni stop! je berijkt hier niets mee!!' schreeuwde ze. 'ga weg trut!! ik wil geen meiden meer zien!!' schreeuwde ik en gooide nog een fles naar haar toe. deze was gelukkig mis. ze rende weg en deed mijn deur dicht. ik hoorde dat ze achter de deur ging zitten.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 20:41

Jay/James

'hahahaha ja dat dachte kinderen vroeger altijd,' zei ik lachend toen hij zie dat een stijve wees naar de gene die je leuk vind.

Ik zuchte en lied me hoofd zakken. 'Setto, Als ik jouw niet mog zou ik hier niet zijn. Als ik iemand niet geloof of vertrouw ga ik er niet mee om. En je bent zeker een vriend voor mij, Als jij er niet was en drake en mellanie dan was ik allang weer terug, Oh en ik heb hier nu wel een baan en aankomende twee weken zitten ook weer volgeboekt met dingen' Zei ik.

'haha okey zal het aan jouw gragen als ik en meid weer niet snap' ik lacht lief.

'Seks met iemand waarvan ik niet houd gaattegen mijn prinscieps in, Ik zie seks alleen als een bewijs dat je ziels veel van iemand houd, Daarom ik wil geen seks met mellanie of wie dan ook. Zolangs ik niks voor de gene voel. En mij verlieft krijgen moet je wel heel apart zijn' Ik begon te lachen.

'oh masturberen, Dat doet bijna idereen. een jongen meer dna een meisje. Het is je zelfgewoon aftrekken. vele merken het gevoel voor het eerst als ze staan te plassen en hun dick aan raken. Sommige zeggen dat ze het gevoel hadden dat ze naar de WC moesten maar er niks uit kwam en dat hun dick heel gevoeligs. Als je dan er aan trekt of masserende bewegen maakt. Bij je zelfs heet dat mastureberen.' legde ik uit. setto keek even weg. 'wat als je geen boner krijgt van een meisje' Hij schaamde zich volgens mij echt. 'Of dan is het meisje niet de gene die je kan opwinden of je valt gewoon op jongens. Of je moet nog steeds de waren tegen komen' Zei ik en keek hem aan 'Je hoeft niet te schamen voor dat soort dingen. Zeker niet bij mij gewoon vragen alles wat in je op komt'

Setto knuffelde mij 'dat zou tof zijn' zei hij. Ik sloeg me arme rond me heen en zo lagen we even. 'Setto ik weet dat je het zwaar hebt met alles weer te leren, De black out van 1 jaar, En ik zal zeker niet altijd even makkelijk zijn om mij om te gaan. Maar je bent zeker een goeie vriend voor mij, En ik zal proberen je niet in de steek te laten. Zo goed als ik kan doen.' ik hield hem stevig vast.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:02

ik was blij dat james zij dat ik een echte vriend was. ik glimlachte en voelde me al ietsjes beter.
'Je hoeft niet te schamen voor dat soort dingen. Zeker niet bij mij gewoon vragen alles wat in je op komt' zei james. ''vallen op jongens...?'' 'maar hoe moet dat dan dat aftrekken?' vroeg ik aan james.

james pakte mij stefig beed. ik voelde me warm worden van binnen net zoals bij riven. ik pakte james nog stefiger beed en legde onbewust een hand op zijn kond. tja dat deed ik altijd net zoals dat ik iedereen omarmde op de bank maakt niet uit wie naast me zat. ik voelde de totaale lichaam van james. mijn buik begon te kriebelen. ''ssst vogeltje niet vladderen alsjeblieft. niet nu.'' zei ik tegen mezelf. ik kon het vogeltje niet stil krijgen en het begon toch te vladderen in mijn buikje. langsaam voelde ik dat ik in het begin stadium zat van een boner.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:05

Jay/James

Ik pakte me mobiel en zocht een filmpje op. 'Kijk dit is het' Ik lied het aan hem zien 'Okey nu moe tniemand kijken naar mij internet geschiedenis.. dan zien ze dat ik gezocht heb naar aftrekken' Ik begon hard te lachen en lied Setto het filmpje zien.

Me ogen werden moe en langzaam viel ik in slaap.

Laatst aangepast door Evilian op ma aug 18 2014, 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:12

ik pakte james zijn mobiel aan en bekeek het filmpje. met een verbaast gezicht zat ik te kijken naar het filmpje. 'dat ziet er echt raar uit.' zei ik en lachte toen james zij dat niemand zijn geschiedenis in mog kijken.

james viel in slaap en ik ook. na een lange tijd werd ik wakker het was nog laat in de avond. ik pakte mijn mobieltje en verstuurde de zoenende foto naar de mobieltje van james. ik akte het mobieltje van james en zette de foto op zijn achtergrond. ''hehehe, goede morgen vriendje hahaha.'' ik legde de mobiel van james weer op zijn plekje. en ging tegen james aan liggen. ik sloeg een arm om de middel van james heen en vervolgens legde ik mijn hoofd op zijn borstkast. ik viel weer in slaap.

(please maak het nog niet de volgende ochtent xD)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
wil en ik waren bij mellanie thuis gekomen en wil moest van de oom van mellanie in een andere kamer slapen. ik liep naar de kamer van mellanie en zag haar liggen op haar bed. 'mel? gaat het wel met je?' vroeg ik voorzichtig omdat ik niet presies wist wat ik kon aan troffen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] - will
rose en ik waren thuis gekomen en hoorde van rose dat ze een smsje had gekregen van mellanie dat ze al thuis was. ik had zoon gevoel dat ze het totdaal niet leuk vond maar ik kon het ook fout hebben daar ben ik nou eenmaal een jongen voor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie
ik lag op me bed en rose kwam binnen. ze klonk heel voorzichtig. 'rooose! rose!! zei ik en rose kwam naast me zitten. 'i..ik heb voor het eerst gezoend hihi!' zei ik verlegen en knuffelde mijn kussen. 'aaaah echt!!! met wie met wie!!' vroeg rose blij. 'je raat het nooit. hihi, met jay.' toen ik dit zij viel de mond van rose wagenwijd open. 'dat meen je niet!! ik dacht dat je zij dat je helemaal klaar met hem was.' zij rose geschokken. 'hihi, ja klopt. maar ik wilde gewoon voelen hoe het zou zijn. en nu ga ik jouw raad opvolgen en afwachten totdat hij achter mij aan gaat lopen. en als hij dat niet doet. is het gewoon erg jammer.' zei ik en glimlachte. 'ik kan te minsten zeggen dat mijn eerste kus was met een idol <3 niet dat ik dat in de weereld ga schreuwen. want ik.... voel toch iets meer voor drake. eigenlijk...' vertelde ik en rose glimlachte blij.

Laatst aangepast door mellodey op ma aug 18 2014, 21:35; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:28

Jay/James

me hoofd barste aan allekante en schrok wakker. Setto lag op gerolt tegen me aan. Ik pakte me mobiel en klikte hem open het velle licht scheen in me ogen. aah kut half 4 en nu al een kater. Ik legde me mobiel weg. ''eh rare achtergrond..'' dacht ik maar deed er niks mee. Ik prbeerde op te staan om even wat water te gaan drinken maar setto klemde me helemaal vast. Ik zuchte en legde me hand op je hoofd 'raar ventje jij' Zei ik zacht maar lief
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:46

ik droomde echt geweldig riven stond plots voor me deur en zoende mij uit het niets op mijn mond. we belande de een of andere manier op de bank in de disco. riven en ik tong zoende met elkaar en net zoals altijd was riven meer dominant dan ik. hij lag op me en deed mijn broek uit en pijpte me zoals hij vroeger wel eens plots gedaan had uit het niets.
ik lag nogsteets tegen james aan en drukte onbewust mijn stijfe tegen james zijn been of heup aan of waar ik ook tegen aan lag. het voelde lekker en hard net alsof iemand er in kneep zoals op het filmpje van die james lied zien. lichtjes begon ik de kreunen in mijn slaap en genoot van de bewegingen die riven maakte. of die ik eigenlijk tegen james zijn lichaam aan maakte. met mijn arm hield ik james nog altijd vast.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:51

Jay/James

setto kreunde ligt.. ''whut humpt hij me nouw'' Ik probeerde tussen hem uit te komen maar hij had me zo stevig vast ''great hij heeft een natte droom en bruik mijn been.., heb ik weer'' Gelukkig was het niet zo heel erg en was ik moe genoeg om in slaap te vallen. Maar het bleef in me achter hoofd zitten en bij te grote beweging schrok ik weer wakker
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:53

'oh riven, please ga verder.' kreunde ik lichtjes en bewoog weer tegen james zijn been aan. ik bewoog steets heviger en greep james steets steviger vast. 'ah, *kreun kreun*'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 21:58

Jay/James
ik beet op me onderlip.. 'Okey nu is het genoeg.' Ik probeerde me onder  Stto uit de draaien maar dat lukte niet. ik kwma op mijn zij terecht met me rug naar setto toe 'ow shit nee dit maakt het beter..'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 22:02

er gebeurde wat maar wat wist ik niet het voelde wel steets lekkerder ik verplaatste mijn armen om de heupen van james heen en ging met een hand in de ondergoed van james. lichtjes schoof ik onbewust met mijn hand over zijn lul heen. '*kreun kreun*'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 22:05

Jay/James

' ayoooo' schreeuwde ik hard en met een klap zette ik me af en rolde uit bed. aangezien hij me niet meer bij me heup beed lukte het, Met een harde klap belande ik op de grond 'wat voor godse vloek hangt er op deze dagen...' zei ik tgen mezelf 'En damnt boner zoek iemand anders jah....'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Emptyma aug 18 2014, 22:08

ik hoorde wat geschreeuw en ontwaakte lichtjes uit mijn lekkere droom. ik mompelde wat onverstaanbaars en ging op mijn buik liggen. vervolgens hoorde ik een bonk en deed mijn ogen open. 'whuuuh... j..james wat doe je?' vroeg ik half slaperig zonder te weten wat ik eigenlijk gedaan had. ik ging half recht op zitten en wreef in mijn ogen. 'james? wat doe je uit bed? ik hoorde een bonk ben je gevallen?' vroeg ik en wreef nog altijd in mijn ogen.
(reactie james)

ik draaide me weer naar mijn eigen helft van het bed en sliep weer verder. dit keer sliep ik wel normaal en deed geen rare dingen meer.

het licht scheen op mijn gezicht en ik hoorde de vogeltjes fluiten. ik draaide me even om en voelde iets kouts in mijn ondergoed. moe en slaperig ging ik recht op zitten en wreef in mijn ogen. mijn ondergoed voelde nogsteets erg kout aan. ik deed de elastiek wat open zodat ik kon zien wat het was. mijn ogen kregen een glim van de binnenkant van mijn ondergoed. 'whuuuut te fak is dit.' zei ik nog al hard. 'james james!! word wakker.' zei ik en schudde aan de schouders van james. 'james!!! ik heb iets raars in mijn ondergoed... en het is kout en het plakt..' zei ik sneu en schudde nog aan james.

ik hoorde een ringtoon en zag de mobiel van james trillen en licht geven. 'james je mobieltje zegt wat!!' zei ik geschrokken en pakte de mobiel van james en drukte hem in zijn handen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik lag op mijn matras op mijn buik met mijn hoofd buiten het randje van mijn bed. ik bewoog mijn hand en een fles schaafte over de grond heen. ''mijn hoofd het doet zon pijn.'' ik hoorde de deur weer sachtjes open gaan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] zusje tayoni,
ik opende de deur sachtjes en keek om het hoekje ik zag zijn hand bewegen en wist dat hij nog leefte. ''oh, als tayoni zo door gaat schopt mama hem echt nog uit huis. en als hij uit huis is zuipt hij zig vast en zeker nog meer klem. ik moet iets doen maar wat? de laatste tijd dronk hij geen druppel meer en was hij heel vrolijk en zelfs en meisje kwam plots logeren en nu zo inenen dit? wat is er toch met tay aan de hand. wacht! het meisje ja dat is het. tayoni heeft nog nooit zo lang een meisje gehad. maar hoe kom ik er achter wat er gebeurt is als ik niet eens het aan hemzelf kan vragen?'' ik deed de deur verder open en kroop naar binnen toe. ik moest erg oppassen voor het los liggende glas rond zijn kamer. ''eerst al die glaze flessen weg krijgen.'' ik pakte een paar flessen op en zette ze bij de deur neer. tayoni had zelf nog een fles vast. ''hoe krijg ik die te pakken?'' ik kroop verder over de grond heen en schaafte mezelf aan een scherp stuk glas. 'auw.' zei ik zachtjes en ik hoorde tayoni bewegen. ik hield mijn adem in en bewoog me even niet. toen ik merkte dat hij weer stil was probeerde ik de fles uit zijn hand te krijgen. ik voelde iets aan mijn arm trekken en ik werd gegrepen bij mijn nek. met een ruk werd ik omhoog getilt en met me rug hard tegen de muur aan geslagen. de fles die hij vast had sloeg hij flak naast mijn gezicht kapot. ik hield mijn ogen dicht en voelde de glas splinters in mijn gezicht komen. 'tayoni please wees niet boos! wat is er gebeurt alsjeblieft leg het me uit.' fluisterde ik rustig en de hand rond mijn hals werd wat losser. ik deed mijn ogen langsaam open en zag hoe dronke tayoni was maar dat niet alleen hij was ook emotioneel kapot. 'ik zij dat ik je niet wilde zien kut wijf.' zei tayoni maar ik wist dat hij het niet op mij gemunt had. tayoni zou mij nooit zo noemen uit het niets. 'tay, wat is er gebeurt vanacht?' vroeg ik voorzichtig. 'IK! ik doe alles verdomme!! ik zorgde voor dat kind ik kookte ik kocht eten van mijn eigen geld en gaf het aan hun, ik speelde met dat kind zodat het tevrede was, ik sliep daar zelfs, ik beschermde haar omdat ze doods bang was! ik redde haar van een verkrachting en sloeg de man tot dat hij neer viel. EN WAT KRIJG IK VERDOMME TERUG!!!' schreeude tayoni boos en kneep even in mijn kil. ik pakte zijn hand vast in de hoop dat hij me niet zou wurgen. 'ik krijg een verdomme drankje en een dansje totdat ik opgewonde raak! en dan wil ik eindelijk aan haar mijn probleem uit leggen loopt ze weg omdat ik het schijnbaar alweer over sex heb! kan ik er fukking aan doen dat ik een foutje in mijn lul heb!!' schreeuwde tayoni. ik spartelde even en zette mijn nagels in zijn hand. tayonie schrok schijnbaar en lied mij los. ik kon weer normaal ademen en keek hem melevent aan. ''arme broer.'' tayoni pakte zijn haren beed en sloeg zijn eigen hooft tegen de muur aan. toen hij dit voor de 2de keer wilde doen hield ik hem tegen en stevig vast. zodat hij niets meer kon doen. het was best genant want hij lag op mijn borsten.
ik lag al zoon 10 minutten zo met hem ik hoopte zo erg dat mama deze bende niet zou zien.

de volgende ochtent werd ik wakker en tayoni lag nog altijd op mijn borsten. ik schoof hem opzij en ruimde al de drank vlessen op en veegde de glas scherfen bij elkaar. toen ik langs de spiegel liep zag ik dat ik onder de glas splinters zat. ''neeh nu kan ik mijn modellewerk wel opzeggen. niet aan zitten anders word het alleen maar erger.'' tayoni's kamer was helemaal glas vrij behalven mijn gezicht. ik hoorde gerommel en een paar bonken. ik rende naar me broers zijn kamer en zag dat hij probeerde uit zijn bed te komen. 'tay blijf nog maar effe liggen. ik bel wel naar school dat je je niet lekker voelt. (als ze school hebben) ik stopte tayoni weer in zijn bed. op dat moment zag ik tayoni angstig naar mijn gezicht kijken. 'zusje wat is er gebeurt? je gezicht je bent gewond.' vroeg tayoni dood moe aan mij. ik zuchte. 'het is niet erg broertje. ik ga zometeen naar de dokter.' zei ik zachtjes en gaf me broer een kus op zijn voorhoofd. ik wandelde naar de bank toe en pakte mijn mobieltje ik probeerde mijn meneger te bellen maar hij nam niet op. vervolgens probeerde ik een ander nummer en kreeg te horen dat de meneger in het ziekenhuis lag in koma en dat ik de tijdelijke meneger kon bellen ik kreeg zijn nummer en probeerde het uit. met mijn mobiel aan mijn oor brobeerde ik het nummer te bellen. het ging wel over. maar ik wist niet zeker of iemand uberhoud zo vroeg opnam. (belt jay)

'emh? hallo? spreek ik met de tijdelijke of nieuwe meneger? goedemorgen meneer umh meneer choi nam ik aan van een crew? ik ben een model van het bedrijf waar u invalt en ik heb een probleem dus belde ik u om adfies te vragen. waar kan ik u rond 12 uur in de middag vinden? om u te zien en te spreken?' vroeg ik ondschuldig.

Delle
'Yu? Die film serie komt vanavond weer op tv zullen we die kijken?' Ik zat op de bank met een tv gids in mijn handen en yu was deze avond aan de beurt voor de afwas. Aangezien ik het al twee weken lang achter elkaar deed. Ik hoorde een ringtoon af gaan en het geluid kwam van de keuken vandaan. 'Delle! Kan je even mijn mobiel uit mijn broekzak halen mijn handen zijn sopperig en nat!' Riep yu naar mij toe. 'Oke..' Antwoorden ik terwijl ik al naar hem toe liep. Ik graaide in de diepe jogging broekzak van yu. ik merkte dat yu niet alleen maar met de afwas bezig was hahaha speels kneep ik in de groeiende stijve van yu. 'Fukkinghel Delle!!! Kap daar mee! Andere broek zak del andere broekzak!' Gilde yu een beetje en ik grinnikte van plezier. 'Hahah ik wist niet dat Lucy ook mee hielp met de afwas. Hahah.' Zei ik lachent en zocht in de andere broek zak. Ik vond de telefoon en drukte hem aan terwijl ik hem tegen de oor van yu aan hield. 'Yu het is je opa' fluisterde ik toen hij gewoon domweg ' yooh!' zei. 
(Lees yu)
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 54 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 54 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 28 ... 53, 54, 55 ... 60 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: