cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 21:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -

Ik hoorde dat iets kapot werd geslagen. 'Wat inbrekers' ik probeerde mijn tranen te drogen en rende hierna in mijn pyama naar beneden. Met een mesje inde aanslag om me zelf te verdedigen.. Ik trek de deur open en zie Tayoni daar staan. Ik zag de wond op zijn wang. 'Yayoni stop' zei ik mijn stem klonk vol zorge. 'Yoni please stop hurting yourself' Zei ik rende op hem af. Der was iets aan deze jongen dat ik terug op hem bleef vallen al jaren lang. Maar aan de andere kant was hij echt een grote klootzak. Het lieft wilde ik niks met hem te maken hebben. Maar nu hij in pijn was kon ik hem niet laten staan 'Yoni call down' Mijn stem klonk rustig en zorgzaam. 'Yoni I mean it stop hurting yourself for me'

Ik had niet veel tijd en zag het licht aan gaan bij de achter deur. Ik hoorde aan het gestrompel dat het mijn baas was. 'Yoni kom' Volle vaart trok ik hem van de bar af. 'oh sorry dat moest zeker pijn doen' zei ik met een trillende stem.

Ik duwde hem de keuke in. Via de klapdeuren had je goede uitkijk op de bar, 'Tayoni ik smeek weest stil, Ik praat hem wel weg' Toen ik aan mijn baas dacht straalde mijn ogen doods angst uit

DE deur ging open net op het moment dat tayoni in de keuke stond. Met grote ogen keek ik naar mijn baas. 'Het spijt me het spijt me ik zal het opruimen' Zei ik en liep zosnel mogelijk naar de bar om het gas op te ruimen

'Ben jij stout geweest eh.' zei een zware hijgende stem'Je weet wat dat betekend' De man likte zijn lippen af en kwam dacht bij. 'Ik... ik..' storte ik. En liep wat naar achtern. De man was nu dicht bij genoeg en trok me naar hem toe 'Meneeer please nee ik.. ik... het spijt me' zei ik en er liepen tranen over mijn wangen. Vanuit de keuken kon je recht mijn gezicht zien. Ik schudde heftig mijn hoofd. De man pakte ruig mijn boste beed en heis mij pyrama omhoog. 'Neee' Gilde ik en mijn lichaam begon te trillen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 22:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'Yoni please stop hurting yourself' zei lola en ik ijk van de bar naar beneden naar haar. 'oh en nu geef je wel iets om mij? mompelde ik serieus. 'Yoni I mean it stop hurting yourself for me' zei lola weer. 'noem me geen Yoni!' sneuwde ik een beetje maar nogsteets met een serieuse blik op mijn gezicht.

flashback: kind basisschool.
een blond meisje vlecht de haren van een ander meisje. ze ziet er kanp uit en is langer dan mij. haar haren zo mooi van kleur en haar ogen het lijkt wel goud. ik zit op de grond met mijn armen over mijn benen heen. er valt een grote schaduw over mij heen. en ik kijk omhoog. het zijn die jognes van de zwarte groep ze dragen alle 3 swarte kleren aan met een hondeketting aan hun broek. hahahah! hey yoni nogsteets verlieft op dat meisje?!' schreeuwde de jongen luitruchtig.' 'jah...' zei ik zacht en ondzeker. de jongen voor mij pakte me op bij mijn t-shirt. en tilt duwt me tegen de muur aan. 'auw dat doet pijn laat me los!' zei ik zacht. 'hahahaha met dat stomme blauwe haar krijg je nooit een vriendin yoni! hahaha maar dat is niet de enigste reden.' lachte de jongen naast hem. ik kijk verdrietig naar de jongens. 'jouw flippie is zo klein dat geen enkele meisje er wat aan heeft!' zei de jongen met een gemene lag. 'dat kan jij niet weten je hebt hem nog nooit gezien!!' snauwde ik terug.' de jongens lachen mij hard uit. 'owh ja? wedden van wel?' de jongen trekt met een ruk mijn broek en onderbroeg van mijn kont af. de jongens gingen naast mij staan en pakte me vast bij mijn schouders. ik proberde mijn broeg weer op te heisen maar de jongens hielden mijn armen goed vast. ze tilde mij half over de grond heen in de richting van het leuke meisje. 'hoooi tammie!' riep de jongen die mij vast hield en achter mij stond. het meisje kijkt achterom en begind hart te laggen. 'neeh laat me los! laat me los!!!!' ''later als ik groot ben ben ik langer dan jullie en heb ik meer vriendinetjes dan jullie ooit kunnen wensen!''

'hey kijk uit voor mijn auwh!... enkel...' lola duwde mij de keuken in en ik stond daar achter de klap deuren. waarom ben ik hier eigenlijk nog. *zucht*
'Ben jij stout geweest eh.' zei een zware hijgende stem'Je weet wat dat betekend' De man likte zijn lippen af en kwam dichter bij lola. 'Ik... ik..' storte lola. En liep wat naar achtern. De man was nu dicht bij genoeg en trok lola naar zig toe 'Meneeer please nee ik.. ik... het spijt me' zei lola en er liepen tranen over haar wangen heen. ik zag hoe de man zijn riem los maakte en zijn flippie naar buitenstak. even trok hij 4 keer aan zijn flipie voordat hij echt stijf was. met een hand duw ik zachtjes tegen de klap deuren aan. ''niemand komt aan mijn lola. ookal duwt ze me uit bed. niemand komt aan haar.'' de man duwt lola tegen de anderekant van de bar aan en hij stond nu met zijn zij naar mij toe. voorzichtig loop ik door de klap deuren heen ik pak een wijn vles. de man rukt de onderbroek van lola haar kond af en ptobeert haar benen wijd te krijgen. en ik stond om de hoek van de bar schuin achter de man. ik hef mijn hand. 'lola is niet de enigste die stoud is geweest meneer.' zei ik serieus. ik sloeg met de wijn fles tegen het hoofd van de man aan. 'ik ben nu ook aardig stout geweest volgens mij.' herhaalde ik mijn zin terijl de man op de grond viel. ik kijk even naar lola en draai daarna mijn hooft weg.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 22:34

Lola -

De baas trok me been omhoog. Ik wilde wel gillen maar hij hield met een hand mijn mond beed. 'lola is niet de enigste die stoud is geweest meneer.' hoorde ik tayoni zeggen met een serieuse stem. mijn baas verloor zijn evenwicht en viel op de grond. Even maakten onze ogen contact. Maar we keken beiden weg. Over mijn wangen rolde tranen. Ik schaamde me zo erg. Dit had niemand mogen weten. Het liefst wilde ik weg rennen maar dat kon niet. 'de....de...dank u' zei ik stotterd terwijl ik mijn kleren weer goed deed. Ik kon hem nog steeds niet aankijken ik keek alleen naar de bewusteloze man die op de grond van het cafe lag. 'ik...uhm.. ik...' Niets kwam me mond uit het lukte niet om te praten of tayoni aan te kijken.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 22:56

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik kijk haar weer aan. ik draai me om en wilde weg lopen maar ik bleef halver wegen staan. ik streel met mijn hand over mijn haar heen en draai me weer om richting lola. 'zeg maar je...' zei ik droog. ik kijk naar mijn hand waar nog scherven in zitten van het glas. 'ik word er niet mooier op.' mompel ik serieus.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 23:10

Lola -

ik word er niet mooier op' mompelde hij serieus. 'vind je,?' vroeg ik en begon had te lozen. Ik stapte over de man heen die nog steeds butien bewust zijn op degrond lag. Ik keek er naar. Ineens bewoon mijn baas. Ik sprong een stukje vooruit. 'ah' Met gechrokken ogen keek ik naar de man. voor de rest deed hij niks. 'ta.. ta... yoni stay here? im scared don't leave me' Ik sloeg mijn arme rond het lichaam van tayoni en drukte mijn gezicht tegen zijn rug. 'Ik zorg wel voor je hand en je voet. but stay here' Mijn stem trilde nog steeds van angst
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 23:19

lola deed best schattig totdat de man weer bewoog. 'ik zal bij je blijven maar...' ik beschermde lola het was best cute hoe ze me van achteren vast hield maar dit was niet het juiste moment om aan dit soort dingen te denken. 'lola mogen gaan we naar mijn huis samen met luhan.' zij ik seriieus. 'o-of wil je daar nu heen?' zei ik vlug toen ik zag dat de man probeerde op te staan.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 23:26

Lola -

Ik bleef hem beet houden 'als ik nu weg ga zijn wij dit huis kwijt. het is het enige wat we hebben' zei ik stotterend. mijn baas kroop weer omhoog. Ik hield tayoni nog steviger beed.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptydo jun 05 2014, 23:33

'als we hier langer blijven wurgt hij me dadelijk nog waneer ik slaap.' Zeg ik een beetje bang maar ik hield me groot.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptyvr jun 06 2014, 08:16

Lola -

'Ik kan de zolder opslot zetten. Alleen als ik nu weg ga ben ik alles kwijt'Zei ik met tranen in mijn ogen Ik ondersteunde tayoni de trap terug op zodat we niet meer in de buurt warenvna de man
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptyvr jun 06 2014, 08:27

'oke...' ''ik vind wel iets.'' ik had geen andere keus dan lola te volgen naar boven toe. eenmaal boven deed lola de deur op slot en ik ging op een stoel zitten. '''mmmh hier dronk ik chocolade melk. ik bekijk mijn hand en zie dat hij nog vochtig is van de wijnfles. ik breng mijn hand naar mijn mond toe en lik aan de wijn. ''mmmh alcohol, lang niet meer gehad.'' ik kijk over mijn hand heen naar lola toe. 'hoe bang ben je voor mij?' vroeg ik plots. terwijl ik nog af en toe aan mijn hand likte.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptyvr jun 06 2014, 08:31

Lola -

'hoe bang ben je voor mij?' vroeg hij terwijl hij affentoe zijn hand likte. 'Ik ben niet bang voor mensen maar hun acties' Zei ik terwijl ik door het kamertje ijsbeerde. 'Ik hoop zo dat mijn baas dronke was en het allemaal vergeet.' mompelde ik terwijl ik rond liep. Ik stond stil.
'Zit er nog glas in je hand?'

Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptyvr jun 06 2014, 08:37

ik schrok een beetje en stopte mijn hand tussen mijn benen. 'als je het te pakken krijgt.' zei ik glimlagend. ik bleef met een flirtende smile naar lola kijken. ''je bent van mij en van niemand anders, niemand komt aan jouw.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptyvr jun 06 2014, 08:53

Lola -

'Doe je zelf geen pijn Yoni~' Zei ik toen ik zag dat hij zijn handen tussen zijn benen deed. Ik bleef ijsberen door het kamertje heen. Nogsteeds bedekte ik mijn lichaam en zorge dat niks zichtbaar was
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptyvr jun 06 2014, 09:32

'La~La' zei ik zingend en had expres haar naam vervormt. 'ik ga morgen wel naar een school dokter ofzoiets. we kunnen er nu toch niets mee doen.' zei ik teleurgestelt. ik stond op en liep mank naar de wastafel. ik opende de kraan en hield mijn hand er onder. af en toe vielen er wat glas splintertjes in de wasbak. 'ik ben of doe toch niet het zelfde als die dikke viezerik die 30 jaar jongeremeisjes neemt dan zigzelf.' mompelde ik serieus. ik probeerde een glas stuk uit mijn hand te trekken. 'auw'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Emptyvr jun 06 2014, 18:52

Lola -

Tayoni naar de was bak. Ik volgede hem en ging op het enige stukje aanrecht zitten dat we hadden. zo kan ik bij Tayoni's hand. Ik pakte hem voorzichtig beet en begon de glassplinters er uit te halen. 'ik ben of doe toch niet het zelfde als die dikke viezerik die 30 jaar jongeremeisjes neemt dan zigzelf.'. Ik keek hem aan toen ik hoorde wat hij mompelde. Ik wistn iet hoe ik er op moest reageren. in stilte maakte ik zij hand verder schoon en glasvrij
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 22 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 22 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 44 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: