cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 41 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 19:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'HAHAH geërfde schoonheid. Die gast heeft het vast hoog in zijn bol.'   Ik keek de auto rond 'Rose wat is het thema van de shoot?' vroeg ik ineens nerveus

Lucy
(nog tegen minako nee schudde ik lachend')
'oh laat maar Yu is weer weg.' Zei ik toen ik geen voetstappe meer hoorde. I kdaaide me om en keek naar delle. 'lucy' zei hij bang. Ik keek en volgde zijn blik. ''waarom kijkt delle zo gemeen naar hem? '' ik haalde mijn schouders op. 'Zullen we dan maar naar je slaapkamer lopen?' vroeg ik. 'lucy? moet ik met je mee gaan?' vroeg minako en liep me achterna. 'wat is er eigenlijk aan de hand?' vroeg ze bezorgt. 'Ik weet het niet precies. Het enige wat Yu me gistere uitgelegd had was dat ik hem pille moeste geven.' Legde ik uit. 'Delle zullen we je naar je slaapkamer brengen' vroeg ik nogmaals

Jay/James

'wat was er Setto' vroeg ik 'Why do we talk in dutch Mister Choi' Ik keek op en zuchte 'Well i will explane why I was having a conversation in dutch with my neighbor,' Zei ik in een perfect americaans accent. 'I don't need to improve my englisch Miss Briuning, But i leak in my dutch language, So it is better if i speak dutch instead of englisch' Ik keek haar en. Even wist ze niks te zeggen. 'Okey guys next chapter' Ze ging verder met de les alsof er niks gebeurd was.
'My selfishness that couldn’t let you go
turned into an obsession that imprisoned you
Were you hurt because of me?
You sit silently.
Why am I a fool, why can’t I forget you.
You’re already gone.
Schreef ik verder op

Allen Walker

Ik liep naar de wc. Toen ik klaar was waste ik mijn handen en keek in de spiegel. Yaden kwam de wc ingelopen 'Yo, Ik moet zo weer gaan. Ik weet genoeg' Zei hij kort af. Ik knikte 'dan praten we binnen kort bij okey?'vroeg ik een beetje terleur gesteld

Yaden

we zaten in een klaslokaal met computers. hier zocht ik alles uit over de school en verder studenten. toen ik klaar was stond ik op en liep de klas uit richting de wc. hier kwam ik Allen weer tegen. (lees allen)

Laatst aangepast door Evilian op di jul 22 2014, 20:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 20:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'oh nouw u-umh het is zomer tijd. e.. en meestal umh....' zei ik verlegen. ''dit gaat hij niet leuk vinden.'' 'nouja je weet wel zomerdingen.' zei ik alsof het niets bijzonders was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik lachte beschaamt met drake mee. ''misschien heeft hij wel gelijk. i'm not so pritty as the other ppl say.'' verlegen bijd ik op mijn lip.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik hielp de jongen overeind. ik glimlach liefjes naar hem. ''wow wat is hij licht.'' ik kijk naar het gezicht van de jongen en zie dat hij een beetje in dromenland zat. 'ik denk niet dat hij je nog gehoord heeft lucy.' zei ik giegelent.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
''holy fuk 2 meisjes in mijn kamertje <3 dat is bijna een nieuw rekoor.'' ging er blij door mijn hoof heen. ik werd al half op getild door een meisje met rood/roze haar. ''ehahihi, <3 _ <3 meisjes helpen me.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'wat was er Setto' vroeg james. 'ik glimlach naar drake met een fake niets aan de hand lachje. ik krabbel met mijn nagels over het woordje homo in de hoop dat de inkt verdween.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 20:46

Allen Walker

Toen we de wc uit liepen kwamen we Lucy en de jongen weer tegen. En minako zoals Lucy haar vriendin noemde. 'Ow damens moet wij even helpen' Zei ik lief. en liep op hun af. 'Wij zullen hem wel tillen, Mogen jullie de rest doen als we plaats van bestemming zijn' Zei ik beleeft en pakte de schouder van de jongen beed

Yaden

Samen liepen we de WC uit en kwamen een drietal tegen. Het bruine meisje die met de jongens sjouwde wie we net in het hokje hadden gestopt. Allen vroeg of we ze konden helpen.

Jay/James

Ik keke naar zijn hand en zag dat hij het woordje Homo weg probeerde te grappen. 'Hey dat woordje heeft jouw niks aangedaan laat het lekker staan, homos hoef je niet te krabben' fluisterde ik lief

Drake

'zomer....... dingen.......' herhaalde ik langzaam 'bedoel.... je.... zwemkleding....' ik werd stil en kroop steeds verder inmekaar ik sloot me arme rond me lichaam heen. 'waar ben ik toch beland' fluisterde ik zachtjes tegen mezelf

Lucy

'ik denk niet dat hij je nog gehoord heeft lucy.' zei Minako giegelent. 'agh als we zijn kamer maar berijken dan is het al goed genoeg' Ik ondersteunde hem ook. Maar omdat hij toch met zijn volledig gewist hing. ookal was hij zeker niet zwaar. misschien rond de 50 kilo of nog minder. Maar zijn lichaam drukte om de onze en naa een paar stappen werd het toch zwaar. Ik had heel de nacht bijna niet geslapen en dan en jongen tillen. achter ons kwam de witte jongen aangelopen. 'Ow damens moet wij even helpen' Zei hij lief.

Laatst aangepast door Evilian op di jul 22 2014, 20:52; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 20:50

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik lachte verlegen over zijn opmerking. 'wat bedoel je met: hoef je niet te krabben.' fluisterde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam
'nouw in een auto wat dacht je daar van. reageerde ik op drake zijn reactie. strand kleding is altijd beter dan geen toch? of heb jij liever mellanie naakt?' de laaste zin fluisterde ik flirterig naar drake.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik slenderde naar de klas toe en stapte een beetje laat de klas in nouwja 5 minutjes te laat. kan toch geen kwaat. ik ging aan een tafel zitten helaas was alleen de tafel naast lola nog vrij. ik bekijk haar houding en pak een pen uit mijn tas. plots valt mijn tandpasta uit mijn tas en beland onder de stoel van lola. 'Fu~uk' zei ik kort en sachtjes. ''genant...''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
''mmmh mijn riem zit gedraait. ik kijk vervelend naar de auto gordel. ik klik hem los en draai hem goed. plots remde de auto 'hoooh!' en ik viel naar voren toe. ik belande presies op de schoot van drake. (hoe lucy op yu zat) mijn hoofd werd roze van kleur. ''hij is zo leuk en sexy.'' ging er door mijn hoofd heen ik verstijfte een beetje van angst. ''wat moet ik nu doen.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik werd uit mijn hoorlijk dag droom geschud door de wit geklede jongen. 'flikkerop man.' schreeuwde ik boos ik wilde hem een trap geven met mijn benen ik trapte tegen zijn buik aan. het rood harige meisje kon me niet meer hebben en ik viel met haar op de grond. mijn lichaam trilde en ik had het gevoel dat ik moest overgeven. ik pak mijn buik vast en hield een hand voor mijn mond. ''neeh dit is een heel slecht teken.'' ging er door mijn hoofd heen.

Laatst aangepast door mellodey op di jul 22 2014, 21:18; in totaal 4 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 20:54

Jay/James

'nou je gaat toch met je nagel over iets dat heet toch krabben?'Vroeg ik nerveus omdat ik dacht dat ik het verkeerde woord gebruik had.

Drake

'eeh mellanie naakt. no, thanks'wantwoorde ik weer kortaf. 'I don't like my boothy'  zei ik weer tegen mezelf. Ik probeerde nog verder in elkaar te kruipen dat ik bijna van de auto bank afrolde.. Eam-eam vroeg of ik niet van slanke meisjes hield. Ik keek moeilijk maar antwoord geven kon ik niet want

de auto remde hard en Mellanie vloog tegen me aan 'Mell please ga van af' Zachtjes probeerde ik haar terug te duwen 'Mellanie stop ga.' gromde ik luider

Lola -

Yu kwam later de klas in en ging naast me zitten. ik draaide me van hem vandaan. toen hij een pen pakte hoorde ik iets vallen. natuurlijk wilde ik hem helpen en bukte zijn richting op om de pen te pakken.

Laatst aangepast door Evilian op di jul 22 2014, 21:12; in totaal 4 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 20:57

'haha' lachte ik sachtjes. 'sorry maar de eerste versie klonk nogal fout maar serieus.' zei ik en lachte voorzichtig. 'heb jij ooit een homo gekrapt?' vroeg ik plagend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam
'waarom niet? hou je niet van slanke meisjes? of heb je liever ronde.' giegelde ik naar drake. plots remde de auto en ik werd vast gegrepen door mijn gordel. 'ugh ' zei ik effe moeilijk omdat ik achterste voren zat op mijn stoel. mellanie had vreemt genoeg geen gordel meer om en zat nu op de schoot van drake.

ik schrok en werd steets banger van drake. ik wilde van hem af gaan maar wist niet hoe. ''waar moet ik mijn hand in hemelsnaam zetten!!'' ik rolde half van drake af. uit angst opende ik plots de deur. rose schrok zowat dood en wilde mij tegen houden.

Laatst aangepast door mellodey op di jul 22 2014, 21:24; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:05

Jay/James

ik lachte zacht 'Natuurlijk krap ik geen homos, waarom zou k mensen pijn doen' Ik keek langs me haar richting de docent. Ze zei niks meer over het fijt dat we aan het praten waren.. 'Oh' zei ik zacht uit het niks en schreef weer een stukje op Your eyes, nose, lips
Your touch that used to touch me,
to the ends of your fingertips.
I can still feel you

zachtjes neuride ik een stukje van de tekst
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:12

'duss? je hebt niets tegen dat soort jongens?' vroeg ik verlegen en vreef met mijn vinger over het woordje heen. mijn vinger was nu blauw van de inkt. ''en hoe krijg ik dt van mijn vinger af?''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:14

Jay/James

'nope het zijn ook mensen ' zei ik tussen het neuren door. ineens stond ik op en liep met het papiertje de klas uit 'setto help je me ff' zei ik en liep door terwijl ik de sofie de docent nergeerde/

Allen Walker

'oei wat heb ik jouw aangedaan dat ik dit verdien' vroeg ik terleurgesteld.  ik keek hoe de jongen op het meisje met de rode haren viel 'Hey nee, het is niet zo letterlijk. Het op meisjes vallen meot je niet zo doen' Zei ik lief en pakte de arme beed van delle. toen ik dicht bij ze oor was fluisterde ik heel zacht zodat allee ndelle het kon horen 'Doe niks zeg niks anders zal lucy het niet fijn vinden. En dat wil je Yu toch niet aan doen'

Yaden

Ik lachte binnensmond. 'sukkel, die verdiende je' klink me zwaren stem.

Lucy

ik schrok enorm toen Delle hem een trap gaf. het leek hem niks te doen. en de andere jongen begon te lachen. ik keek om en zag delle boven op Minako liggen. hij lied ze hand voor zijn mond 'Delle gaat het wel'

Drake

'damnt' zei ik geschrokken en pakte haar beed. Mijn spieren spande zicht aan. gelukkgi stond de auto nog stil voor het stoplicht dus de autodeur vloog niet open, Soepel kroop ik omhoog. dat was geen probleem aangzien ik mijn lichaam in verschildende posties kon krijgen door de jaren lange trainingen en zette Mellanie terug op haar plaats. Ik deed haar gordel weer om. 'Nu niet meer los maken' Gromde ik geërgernd
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:30

ik luisterde met angst naar de wite jongen. mijn ogen werden groot en mjn lichaam verstijfte en trilde als een gek. ''yu, neeh. oh lucy, yu het spijd me zo het is allemaal mijn schuld.'' zei ik tegen mezelf. ik kon wel janken.

(lees mi)
'neeehe geen dokter geen dokter!!!' kraamde ik uit. daarna moest ik erg hoesten en zelfs een keer kokhalsen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik schrom toen de jongen genaamt delle boven op mij viel. 'gaat het wel?' vroeg ik maar kreeg natuurlijk geen antwoord. 'lucy volgens mij moet hij overgeven. zei ik bezorgt ik kroop onde rhem vandaan. 'kunnen we niet beter een liraar er bij halen of een dokter?' vroeg ik daarna.
(lees del)

verbaast keek ik naar james toen hij vroeg of ik mee wilde gaan. ik liep met hem mee en nam mijn spullen op mijn rug.

'wat wil je toen dan?' vroeg ik

mel! je kunt niet zomer weg lopen we zitten in een rijdende auto!' zei ik moeder achtig en bezorgt. 'bedankt drake.' zij ik op gelucht.

''ik wil hier weg... er zijn veelste veel mensen.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli
*zit*
ik keek van mellanie haar angstige blik naar drake en weer terug. 'wouw das apart. hoe kan iemand verlieft zijn op iemand en tergelijkertijd ook doods bang zijn voor die genen?!' vroeg ik verbaast. ik realiseerde dat ik dit hard op zij inplaats van in mijn gedachtje.

'oh sorry. ik heb iets laten vallen. lola bukte en ik kon in haar t-shirtje kijken. ''zoh die zijn groter dan die van lucy. hoewel die van lucy zijn wel mooier.''

Laatst aangepast door mellodey op di jul 22 2014, 21:47; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:35

Lucy

'Ik weet niet' zei ik benouwd ik keek wanhopig rond. 'jongns kunnen jullie hem naar zijnslaapkamer bringen dan zoeken minako en ik Yu hij kan nooit ver zijn' zei ik

Jay/James

'Ik heb je hulp nodig aangezien jeje gitaar tas bij hebt. Dis ook je gitaar. Ik wil dit nummer verderschrijven en heb nu het idee'Ik liep door de gangen richting het oefenhok
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:38

'uuuh oke?' zei ik neutraal en leip met james mee.

'neeeh ga niet weg lucy!' zei ik sachtjes en harder kon ik het ook niet zeggen of ik kotste alles onder. de jongens tilde mij op en sleepte mij mee naar mijn kamerdeur. mijn sleutel viel uit mijn broekzak.

'kom we hebben les in A207' ik trok lucy mee.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:50

Allen Walker

'hey nu zijn we weer samen' Zei ik zacht tegen delle. 'Owee als je overgeeft dan kun je deze dag niet na vertellen' Bij de deur aangekomen vroeg ik aan Yaden of hij hem kon openen. In de kamer gooide ik hem op de bank en hurkte bij hem neer 'Laten wij is een paardingen afspreken, Jij zwijgt over mij tegen Yu, Je hebt ons nooit gezien of gesproken. Als je maar 1 woord er over zegt pakken wij Lucy begrepen'

Yaden

samen tilde we de jongen op. ''wat is Allen van plan'' dacht ik terwijl we hem door 2 gangen sleepte. Hij wa super licht en ik zou hem zo in me eentje kunnen dragen maar jah waarom moeite doen als je Allen hem kan laten dragen. Bij de deur aangekomen viel de sleutel uit zijn zak. Allen vroeg of ik de deur wilde opene. ''jah, daar had ik geen sleutel voor nodig maar okeuy'' ik opende de deur netjes met de sleutel en gooide die op het bed. Alleen sleepte de jongen naar binnen toe.

Jay/James

teon we in het hok aangekomen waren keek naar zijn hand. 'Moet jeje hand niet schoonmaken' vroeg ik

Drake

Lucy

We rende 1 gang door.  'zou hij echt in de klas zijn'vroeg ik zenuwachtig

Lola -

met mijn hand voelde ik over de grond. Mijn hand raakte iets wat zeker geen pen was, Ik pakt het op en keek er na 'Eh tandpasta' Zei ik zacht en moest lief lachen 'Das niet iets wat ik naar school zou brengen' ik af de tandpasta terug aan Yu

Drake

. 'wouw das apart. hoe kan iemand verlieft zijn op iemand en tergelijkertijd ook doods bang zijn voor die genen?!' vroeg eam eam. Ik keek haar boos aan en wilde tegen haar in gaan. Maar ik wist eingelijk niet waar ze het overhad, Ik wilde geen last meer zijn en kroop tegen de rand van de auto aan. Ik pakte mijn mobiel en smste tayoni bro weet niet hoelaat ik terug ben, kan jij mijn tas bij me oma afgeven als ik niet meer terug op school kom vandaag? *zucht red me
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 21:56

ik werd op de bank neer gegooit. de jongen prate tegen me maar ik kreeg dingen maar half mee. mijn ogen rolde steets verder weg en ik lied mijn lichaam voledig weg vallen. ''i-ik trek het niet meer'' een traan rold over mijn wang heen. ''is dit mijn eind als ze weg gaan.'' ging er dor mijn hoofd heen. ''als ik overgeef terwijl ik op mijn rug lig is het over.''

genant lag ik naar lola. haha nee eigenlijk niet nee. maar soms is het wel handig.' zei ik en glimlachte vrolijk naar haar. het leek net alsof ik ene binnenpretje had.

'pff maar dan moet ik weer naar de wc lopen.' zeurde ik. en ik wil niet naar de wc op de 2de verdiepig.' zei ik er snel achteraan. ik ging opeen stoeltje zitten in de oefenruimte.

de auto was gestopt en we waren aan gekomen in de studio. we wandelde gesamelijk naar de verzamel lokatie die binnen was. de maneger kwam naar ons toe gelopen sommige vriendjes waren er al ik omhelste mijn geliefte 'ik miste je zo' fluisterde ik.

verlegen liep ik achter rose aan ver van de groep vandaan. toen rose de jongen knuffelde keek ik jaloers naar hun twee. ''zal ik ooit zoiets hebben.'' dacht ik ik kijk verlegen naar de grond. 'aaah meisje toch niet zo verlegen zijn. mijn schattige dreamer. ik heb de pervekte kleren voor jouw gevonden voor de foto. ik ben blij dat je je vriendje hebt mee genomen.' zegt de meneger. de man kijkt naar drake en trekt een raar gezicht. 'hebben jullie ruzie gekregen?' vroeg de man.

Laatst aangepast door mellodey op di jul 22 2014, 22:16; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Emptydi jul 22 2014, 22:05

Allen Walker

ik stond op en leip de deur uit. 'kom je yaden'

Yaden

'Kom je yaden' zei Allen. Ik keek naar de jongen op de bank 'Nee ga jij maar, Ik houd hem in de gaten, kan niet nog een dooien op mijn geweten krijge' Zei ik en begon hard te lachen. Allen lachte mee 'Nee dat zou kut zijn' antwoorde hij en liep weg
Jay/James

'hahaha lik het af dan' Zei ik lachend en legde mijn spullen klaar en ging achter de piano zitten

Drake

Lucy

Lola -

Ik lacht lief terug en wende me blik weer van hem af.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 41 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 41 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 54 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: