cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 40 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptyma jul 21 2014, 19:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'hey het komt wel goed mellanie. laten we snel gaan voordat ze ons opmerken.' zei ik lief en pakte haar hand beed. ik  trok haar mee naar buiten toe. daar zag ik drake staan. ik duwde mellanie naar drake toe zodat ze dichter bij hem was in de hoop dat ze hem aan sprak.

(lees mel)
ik schrok toen drake mellanie sloeg. ik wilde naar haar toe lopen maar ik wer tegen gehouden door een fan die met mij op de foto wilde. ''pff nu even niet, maar blijf laggen. smile...''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hey het komt wel goed mellanie. laten we snel gaan voordat ze ons opmerken.' zei rose lief en pakte mijn hand beed. ze trok me mee nar buiten toe. daar zag ik drake staan. plots werd ik naar hem toe geduwt. ik zag hoe hij zijn hand hefte en mij in mijn gezicht sloeg. *snif* ik pak mijn wang beed ''het doet zoon pijn.'' ik bijd op mijn lip en stap naar achteren toe. mijn ogen worden van de pijn iets waziger. mijn wang voelde rood kloppent aan. ''volgens mij raakte hij mij met zijn ring.'' *snik*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
speelt met meneer teddy

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
'jij moet eens weten wat ik allemaal heb berijkt en mee gemaakt heb!' zei ik kil. ik drukte haar tegen de muur aan en ging bedrijgent tegen haar aan staan. 'heeft jay ooit een ernstige drouwma op gelopen?' fluisterde ik kil en bijterig. 'ik wil niet zoals jay zijn. en wat ik wel wil kan ik nooit zeggen. want daar heb ik het recht niet op.' fluisterde ik bijterig. ik greep met een hand haar middel vast. 'geh, je hebt wel een mooi figuur.' zei ik speels en grijsnte gemeen. mijn ogen twinkelde wat liever kwa uitstraling dan dat mijn lichaam en stem uit straalde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
''wat? hoe kan hij dat nouw weten over haar!'' ging er door mijn hoofd heen. de 2 jongens pakte mij bij mijn schouders en trokken me mee naar een dicht lokaal. 'neeh neeh! laat me los.' jammerde ik bang. ik spartel wat heen en weer maar was te slap en te moe om wat te doen. ik was enorm bang en verwachte het ergste. tendlotte is het wel de white clauw.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'zonder jouw is hij niets. je kunt spelen met die man wat je wilt.' zei ik knipogend. mijn mond was erg dicht bij zijn gezicht.  ik luisterde naar zijn verhaal over mensen zoeken en poosters plakken. 'Kyaaaaah fanservers, Kyaaah AAAH zo sexy' zhoorde ik plots ik keek naar voren en zag een groep meisjes. mijn wangen kleurde roze. en ik slikte mijn kil in. ''oke dit loopt uit de hand. neeh neeeh hij mag er niet achter komen.'' beschaamt kijk ik naar james. mijn lichaam werd erg warm en begon te kriebelen. langsaam laat ik hem los. 'hehehe...' zei ik beschaamt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'dude stjil. ben je gay ofzoiets. dat je daarm niets met meiden temaken wilt hebben. 'just play a little.' zeg ik rustig en geruststellent ik schrok toen hij perongelijk een meisje raakte. 'oh vak...' was het enigste wat ik kon uit brengen.  ik hield een hand voor mijn mond. ''bloed ze nouw?''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'wacht!! ik moet eerst iets terug schrijven!' zei ik kattig maar speels. ik draaide me om en tikte een berichtje.

*hihi ga je verkleed als jachtluipaart? rawr, ik hou je poezige geheimpje wel stil hoor :p

ps: je ziet er sexy uit.

knuffels from mi~*

Laatst aangepast door mellodey op ma jul 21 2014, 19:53; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptyma jul 21 2014, 19:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake

'Shit sorry sorry. het spijt me echt' Zei ik wanhopig. 'Ik wilde je niet slaan of iets,' ik zag hoe een paar jongens die net met Rose opde foto geweest waren Mellanie begonnen uit te lachen. 'hahhaha die meid zal nooit iemand krijgen ze word zelfs geslagen als ze te dicht in de buurt komt' lachte ze. Ik schaamde me dood. Ik wilde mellanie nooit zo voor schud zetten. 'Mell het spijt me kan ik iets doen om het goed te maken' vroeg ik nerveus

Abi

'heeft jay ooit een ernstige drouwma op gelopen?'  De jongen kwam steeds dichter bij, Maar ik lied me niiet afschrikken ik maakte me groter 'Jah, zeker heeft hij een trauma opgelopen. Maar hij loopt er neit zo mee te koop als jij dat doet, Een trauma is maar niet hoe je er mee om gaat.' Zei ik. 'geh, je hebt wel een mooi figuur.'Zei hij engreep mijn middel beed 'Blijf je daar van af. Dit lichaam is voor Jay' Gromde ik. ''Als hij nog eens stap dichterbij komt haal ik mijn knie omhoog in zijn balle

Allen Walker

Ik duwde hem op tegen een tafel aan 'Zo kleine jongen wat deed daar he, met de Girlfriend van the king' Zei ik terwijl ik mijn gezicht dicht tegen de zijne plante. ''The king was de schuilnaam van de baas in de whiteclaw'aan jouw lichaam te zien heb je sex gehad, Ik heb ook wel zin'  Mijn hand gleed langs zijn heupen. 'Voglens mij word het tijd om iemand te ontmaagden'

Yaden

Ik zette een stoel voor de deur en ging er opzitten en keek toe wat Allen deed

Jay/James

Was het maar zo makkelijk. SEtto lied me weer los. Zijn ogen tintelde en hij het een kleine mini blosje op zijn wangen gekregen. Ik bracht mijn gezicht weer dichter naar de zijne. De meiden gebonnen steeds gekker te doen en namen nu ook foto's. Heel voorzichtig blaasde ik in het gezicht van Setto 'Heb je het heet jonge' Zei ik speels

Lucy

ik wachte lief tot ze klaarwas. Toen ze op verzenden klikte probeerde ik haar mobiel af te maken. Op dat moment hoorde ik meiden gillen en keek op. 'Hey.. wacht wat doen setto en Jay?' vroeg ik verbaast. En maakte met de mobiel die ik nog net wist af te pakken een foto van het tweetal

Laatst aangepast door Evilian op ma jul 21 2014, 20:08; in totaal 3 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptyma jul 21 2014, 20:01

'Blijf je daar van af. Dit lichaam is voor Jay' Gromde ze.

flashback:

'hihi, morgen is het zo ver!!! dan mag je mij eindelijk hebben zoals je wilt.' zei ze vrolijk en omhelste mij blij. dan is mijn lichaam helemaal van jouw en van jouw alleen <3' fluisterde ze lief. ik glimlach liefjes en kus haar in haar blote nek.

ik bijd op mijn lip en laat haar los. ik draai me om en tergelijkertijd streel ik pijnlijk door mijn haar heen. een vriend kijkt mij aan. 'yu zullen we effe sport?' vroeg hij voorzichtig. ik pijd op mijn lip en speel met mijn tong piersing. 'ik zal maar niet te veel beloven aan jezelf. er kunnen altijd rare dingen gebeuren op de dag dat je lichaam eindelijk van jay is. zei ik gevoelig tegen het meisje met blauw haar. ik loop bij haar vandaan en leun tegen de boom aan. een jongen loopt naar mij toe maar een andere jongen hield hem al tegen. 'ik zou effe niet bij hem in de beurt lopen als ik jouw was. fluisterde hij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hahhaha die meid zal nooit iemand krijgen ze word zelfs geslagen als ze te dicht in de buurt komt' lachte ze ''wat hoe kunnen hun nouw weten? ik dacht dat iedereen wist dat ik een vriendje had? zelfs rose en angel dacht op het strand dat ik een vriendje had. met hele bange oogjes kijk ik drake aan. een klein traatnje rolt over mijn wang heen. ik schud hevig mijn hoofd 'je hebt al genoeg gedaan!' ik geef drake een duw deze kwam totaal niet hard aan. mijn knieen stonden tegen elkaar aan. 'het is nu te laat.' zei ik sacht. ik wilde mo om draaien maar rose stond met haar rug naar mij toe. zo kon ik niet weg lopen of rennen. verlegen streel ik door mijn haar heen en porbeer mijn traantje weg te werken. ''mijn wang doet nogsteets zeer.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
''wat? maar haar vriend was toch van de black wolf?'' ik kijk hem verbaast aan. de jongen in het wit bekeek mij en ik voelde dat hij met me flirten. de warme kriebels gingen door mijn lichaam heen. ''zo slecht ziet hij er nog niet uit maar sex noh way!!!'' de jongen raakte mij aan en streelde mijn heupen. kut, kut kut willy neeeh! niet doen!'' zei ik tegen mezelf. ''fuuuuuk, waar zijn die pillen als je ze nodig hebt!!!'' ik kreeg het steets benouwder en ging sneller ademen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik kreeg het nog warmer toen james dichter tegen mij aan kwam en zijn hoofd bijne de mijne raakte. ''zou hij het ook zijn? verklaart misschien waarom hij geen meisje heeft. neeh nee! ik mag dat niet denken no fielings!'' ik knikte van nee toen james vroeg of ik het warm had. eigenlijk was het hier best vris. als mijn buik niet zo intelde. mijn wangen werden nog rozer van kleur.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'lucy!!!' gilde ik. waarom maak je foto's van jay?' zei ik daarna ik kijk over lucy haar schouder en zie jay haadt met setto zoenen. 'zij tog dat jay gay was.' fluisterde ik speels.

Laatst aangepast door mellodey op ma jul 21 2014, 20:27; in totaal 4 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptyma jul 21 2014, 20:07

Abi

'Jay zou me nooit verkracht hij is niet zoals jij.... En mij krijgen die fans niet klein. Ik ga echt niet dood hoor als ze me gaan bedrijgen.' Gromde ik terug. Ik zag hoe hij weg liep.

Drake

je jongens ging steeds ergere dingen zeggen. En ik werd steeds bozer en voelde me heel schuldigtegen over haar. ze duwde me lichtjes weg 'je hebt al genoeg gedaan!' zei ze verdrietig. Ik voelde hoe een pijnshoot door mijn hart ging Dat was iets wat me ma voor het laast tegen me pa gezegt had waar ik bij was. 'bloed ze nouw?'' hoorde ik tayoni zeggen. 'shit jah' ik maakte de bandana rond mijn pols los en duwde het tegen haar wang aan. 'Mellanie het spijt me echt, Is er echt niks wat ik voor je kan doen om het goed te maken'

Allen Walker

hij keek me verbaast aan 'aawh arme jongen, Liegt het meisje nou ook nog tegen je, Je weet dat ze een twin is. En dat haar zusje met de black stray dog gaat.' ik merkte dat zijn ademhaling steeds erger werd. 'Zo blijkbaar heb je ook nog is interessens in jongens' Voorzichtig blaasde ik in zijn nek en gaf een speelse lik in zijn nek.

Yaden

'hehehe, Maak me nou niet jaloers Allen' Gromde ik lachend mjjn zware stem klink zwoel en vriendelijk het in hok.

Jay/James

De wangen van Setto worden steeds roder. ''Time too troll'' Ik duwde hem zachtjes naarachteren tegen de muur. ''Je wangen zeggen toch het tegendeel. Speel blaasde ik uit in zijn nek.

Lucy

Maar ik houd van Yaoi, en Gaylove antwoorde ik toen ik naar die twee keek. 'Maar Jay is wel echt recht door zee. Hij zal wel het mannetje zijn' lachte ik. 'stuur mij die foto.'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptyma jul 21 2014, 20:32

''wat!? een twin? maar neeh dat kan niet waarom?'' mijn ogen werden steets groter. de jongen blies in mijn nek ik kroop in elkaar. 'neeeeh niet in mijn nek blazen stop stop neeeh!' schreeuwde ik niet mannelijk en spartelde een beetje om aan de lucht in mijn nek te ontsnappen. ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik dat deed. op het moment dat ik ze weer open deed zag ik alles dubbel. alles draaide en mijn lichaam raakte verstijft. ik staarde met dromerige ogen naar de jongen die op de stol zat.

'mellanie! owh gaat het wel? het spijd me zo van al die fan boy's' zei ze lief en zorgsaam.

drake dipte zijn bandana tegen mijn wang aan. hulpeloos bleef ik staan.  'Mellanie het spijt me echt, Is er echt niks wat ik voor je kan doen om het goed te maken' vroeg drake. 'just be my boyfriend.' fluisterde ik erg sachtjes en keek hem aan met beteuterde oogjes.

waaah? dacht het niet deze komt bij mijn verzameling.' zei ik speels en akte het mobieltje weer af ik beschermde mijn mobieltje en keek met verliefte oogjes naar setto.

met ongeloof lied ik me naar achteren duwen ik was effe verwart door james zijn reactie. hij blies in mijn nek dit voelde niet zo fijn aan maar het deed me niets. hoewel ik werd er alleen maar opgewondener van. ''het is nu of nooit. kom op maak een keus.'' ik lied me bespelen door james. ik leg een hand op zijn heup en trek hem dichter naar mij toe. langzaam en speels glijd mijn hand naar zijn kond. ik trippel met 3 vingertjes op en neer vervolgens knijp ik zachtjes in zijn mannelijke kontje. mijn lichaam raakte steeds meer opgewonden en het liefst trok ik een kledingstuk uit. ik kreeg het zo warm van hem. met flirterige oogjes probeerde ik hem aan te kijken. ''kiss him, kiss him'' was het enigste wat door mijn hoofd heen ging.

'oh? denk je dat he.' ik draai me weer om naar haar richting en streel door mijn lange haren heen. 'heb je het wel eens gevoel?' vroeg ik met een grijns opmijn gezicht.

Laatst aangepast door mellodey op di jul 22 2014, 00:09; in totaal 5 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptyma jul 21 2014, 20:36

Allen Walker

'hehe you like that' Zei ik speels ineens riep Yaden at ik moest stoppen ik ging weer recht staan en keek naar yaden. ''gast warom verpest je dit nouw weer'

Yaden

Ik keek toe tot ineens de jongen met een wazige blik richting mij keek. Zijn pupillen waren groot en zijn blik was emotioloos. 'Stop allen nu' riep ik. Mijn stem donderde door het lokaaltje heen ''oeps dat was best hard'' Ik stond op en liep naar de jongen die verstijft tegen de tavel zat. 'Dude, get your things right'Ik tikte tegen zijn wangen aan.

Drake

'Zal ik doen' antwoorde ik. Tot het doordring wat ze daadwerkelijk zei ''fuck... Is ze nu mijn girlfriend'' Ik keek haar geschrokken aan.

Lucy

'wacht film het film het please Minako please.' De twee sexyeste manne uit de klas houden hier gewoon een yaoi scene
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 00:29

de jongen in het wit stopte en stapt naar achteren toe. de andere jongen op de stoel zet een vinger tegen mijn wang aan. ik kijk hem aan en zag hem wel 3 dubbel zoveel op een gegeven moment lied ik mezelf helemaal op de tafel vallen. ik probeerde op adem te komen. ''rustig delle, je kunt het ook zonder pilletjes. een hand leg ik op mijn linker lies op de plek waar mijn halve stijfe boner zat.

ik kijk naar het plavon en probeer mijn adem onder kontrole te krijgen. de lamp veranderd van 2 naar 3 en weer naar 1 de lamp veranderde telkens van aantal en bewoog af en toe rondjes. yu knuffelde mij ook wel eens intiem als we bijvoorbeeld een zielige film keken. of als we zaten te stoeien streelde hij soms ook in mijn zij of nek. gelukkig had yu nooit door dat ik wel eens van hem een stijve kreeg. eigenlijk was ik wel blij dat het hem nooit op viel. van andere jongens hand ik gehoord wat hij soms met homo jongens deed. ik wilde yu niet kwijd raken als vriend. hij is mijn beste maatje. en ik ben de enigste die alles over hem weet nouwja bijna alles wist op dat josyua ding na dan. de lampen boven mij was weer gewoon een neutrale lamp geworden. langsaam kwam ik omhoog. 'vind je wel leuk he? met jongens spelen.' zei ik flirterig en knipoogte naar de wit gekleude jongen. vervolgens likte ik mijn boven lip af. met mijn vrije hand streelde ik door mijn haar heen zodat het weer goed zat. mijn andere hand zat nogsteets op mijn halve boner. ik was nogsteets bang maar een mogelijke uitweg was er niet. met mijn kippenkracht kon ik niet op tegen die 2 jongens.

what? waarom filmen? en wat is een yaoi scene. ik pakte mijn mobieltje en filmde het onder de pervecte hoek.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik snapte niet zo goed wat er gebeurde en raakte mijn aandacht kwijd aan de leuke 2 meisjes.

(lees de meiden groep hier onder)
'ooih drake ik zeg wel dat je oma weer ziek werd!!' schreeuw ik en swaaide hem uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
1ik zit in de auto en kijk naar rose die achtervolgt werd door jongens. ik draai met mijn ogen en kijk de andere kant op.

(lees juli)
3ik onderbrak juli in haar bewonderende zin. 'oh please mag ik een kots zak.' zei ik tegen juli en maakte een hairflip.

(lees juli)
5'butterfly? waar slaat dat nouw op. kunnen we haar niet gewoon bediende noemen?' vroeg ik lullig.

(lees juli)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Juli
2'haha, ben je jaloers, angel? ik kan nogsteets niet geloven dat mellanie niets met haar haar gedaan heeft. het is zo mooi blond en stijl en glimmend...'

(lees angel)
4'jij bent altijd kattig als het over butterfly gaat!' ik doe mijn armen over elkaar heen en kijk haar plagerig/gemeen aan.

(lees angel)
6'de fans proberen een stage name te verzinnen butterfly en princes zijn de meest gekozen naampjes.' zei ik en stak mijn tong uit.

''dus je gaat mee drake!! dat is geweldig!'' riep ik en pakte mellanie en drake bij de hand snel voordat drake iets besefte trok ik hem mee de auto in. we hadden een grote auto. angel zat altijd voorin naast de bestuurder en juli en eam~eam zaten met zijn tweeen daar achter. ik en mellanie met drake zaten bij de 4 zits (2 stoelen tegen over elkaar)

(lees mel)

'oh ik hoorde dat drake mee wilde doen aan de friend photoshot?!' zei ik verbaast.
(lees eam- eam)

'Zal ik doen' zei drake snel en een seconde later stond hij met ongeloofige ogen naar mij te kijken. sachtjes sabbel/bijd ik op mijn onderlip. 'mijn wang doet nogsteets pijn.' zeg ik sachtjes.
(rea drake)

plots werd ik mee getrokken door rose. ik werd haast de auto in gesleurt en de deuren klapte gelijk dicht. de auto gaf gas en we gingen op weg naar de studio.
'rose? wat? waarom' ik kijk verlegen van rose naar drake.
(lees rose)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam
ik ging achterste voren op mijn stoel zitten ik zat schuin achter drake. 'agh ja nu je hier toch bent kun je mel best mee helpen toch? ik kon recht in zijn t-shirtje kijken ''rawr gespiert is hij dus wel''

(jij hebt jay nog niet getikt!!!)
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 13:53

Allen Walker

Ik bekeek zijn lichaam. en zag dat hij zijn hand bij zijn dick hield. 'vind je wel leuk he? met jongens spelen.' zei hij flirterig en knipoogte naar mij. Ik haalde me schouders op 'Eignelijk niet,' Ik kwam weer op hem afgelopen. 'Wij van de white claw verkrachten geen mensen, net zoals die black stray doggies dat doen, Das een van de redenen dat die straydoggies uit ons gebeid moetne optieve' ik pakte me pas weer op en liep weg 'Kom je yaden,' Bij de deurpost draaide ik me nog een keer om. 'Owjah, Ik hem me ogen gericht op dat meisje met bruine haren. hmm hete ze niet.... lucy?' Zei ik en op mijn gezicht verscheen een grimmas

Yaden

''Hij is nog steeds geen stake verranderd.'' dacht ik. Ik aaide de jongen door zijn haren heen. 'Niet flauwvallen hier anders vinden ze je nooit.' ook ik liep hierna de deur uit samen met Allen naar de les.

Jay/James

Setto raakte mijn kont aan en ging wel heel echt er op in. Toen zijn hand in mijn kont kneep ging mijn mobiel af. ik drukte me af tegen de muur en pakte me mobiel op 'wat een bummer nou dat ik gebeld word' Lachte ik 'Yoo Xiying Lay vriend,' Zei ik luid en liep verder van Setto vandaan

Drake

Voordat ik het wist zat ik in de auto. Ik keek naar de meiden die rich naar mij gericht hadden. 'wat is deze' Het drong nog niet geheeldoor dat ze me mee namen naar een fotoshoot.

'oh ik hoorde dat drake mee wilde doen aan de friend photoshot?!' zei rose verbaast. 'agh ja nu je hier toch bent kun je mel best mee helpen toch? vervolgede Eam-eam. Ik keek verbaast op 'wacht.... waar gaan we heen wat is dit.' ik keek naar de ogen van eam eam en volgede ze naar mijn hemp. ''Waarom gebeurd dit damnt.

Lucy

'yaoi nooit van gehoord. Zoek op google' Zei ik lachend en bekeek het twee tal. ineens stopte Jay er mee. Ik keek verbaast op ze stopte 'Heb je dat allemaal gefilmt' vroeg ik aan minako. 'Zeg alsjeblieft jah'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 14:38

james zijn mobiel ging af. hij ging bij mij vandaan en ik lied hem los. ''verdomme waar ben ik mee bezig'' ik lied mezelf tegen de muur naar beneden glijden. ik luisterde het gesprek van james af die tegen de telefoon prate.

'waarom wilde je het zograag gefilmpt hebben?' fluisterde ik. 'en ja alles staat er op. behalven toen hij weer weg ging.' vertelde ik sachtjes.

''ik zit niet eens bij de blackwolfs, waarom moeten ze mij hebben?'' de jongen in het wit liep weer terug. ik zag dat hij een litteken bij zijn oog had. 'Owjah, Ik heb mijn ogen gericht op dat meisje met bruine haren. hmm hete ze niet.... lucy?' Zei hij en op zijn gezicht verscheen een grijns. ''LUCY! neeh hoe hoe weet hij. yu heeft nooit wat laten zien bij de blackwolf hoe kan hij dat nou weten? FUK ik moet yu.. i..ik moet yu waarschu.....'' mijn hande trillen toen ik op wilde staan en mijn hoofd voelde licht aan. ''Ne..eh niet nu.'' ik wankel achter de twee jongens aan. even hield ik me vast aan de deur post. 'yu waar ben je.' zei ik zacht tegen mezelf.

'oh het spijd me zo. het wa....' ik werd onderbroken door eam-eam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Eam~eam
'oh rose stop eens met vergevenis vragen.' ik keek met flirterige oogjes naar drake zijn lichaam. 'om het half jaar worden er foto's gemaakt met een bepaalt persoon. het kan een beste vriend zijn maar meestal zijn het vriendjes. die foto's komen in een geweldig blad dat zowat iedereen kent. het gaat over de top 10 groepen.' zei ik speels. 'maar mellanie ik moet zeggen je hebt een leuk jongetje uit gekozen.' zei ik flirterig mijn hand rijkt naar de buikspieren van drake. ik kriebellen in zijn buik in de hoop dat hij zijn spieren aan spande.

ik schrok van de reactie die eam eam gaf. ''owh neeh'' 'eam! laat hem met rust!' hoorde ik rose bezorgt zeggen. 'pfff ja mam...' zei eam-eam teleur gestelt en trok haar hand weer terug. 'verlegen kijk ik naar drake. ik leg een hand op mijn pijnlijke wang. ''ik kan hem nu moeilijk vertellen hoe het echt zit met die meiden er bij.'' verlegen kijk ik van het geblendeerde raam weer terug naar drake. ''misschien kan ik het uit leggen in de kleedkamers.'' ik schaamde me dood en kroop steets meer in elkaar. ''vijn net een vriendje geregeld voor de foto's blijkt ook nog eens dat het in een van de bekenste bladen teregt komt.''

'we gaan naar de studio! yeah' zei ik blij een maakte een vrolijk gebaar met mijn handen. 'kan niet wachten om daniel eindelijk weer te zien.' zei ik vrolijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik luisterde naar het waardelose gesprek en keek in een hand spiegeltje naar achteren toe. ik deed wat lipglos op en zuchte van de hipperactiefe gedoe van Yuli. ''zij heeft nog een vriendje. de mijne wilde niet meer komen na het gesprek van laatst.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
Meneer teddy waarom gaan wij niet naar school? zoals andere jongetjes en meisjes? vroeg ik aan mijn teddy beer. ik zet een oor tegen zijn hooft aan. 'aha, aha... jah awh... maar dat is niet eerlijk. als jij naar de beren school moet waar moet ik dan heen? ik wil niet zonder jouw naar een school.' jammerde ik tegen mijn beer.

ik kreeg verder geen reactie en lging tegen de boom an leunen. ik kreeg een jontje van een vriend aan geboden. 'oke effe snel dan mijn les begint bijna.' ik pakte het jontje en nam een paar trekjes. ''van dit soort dingen vergat je altijd de pijn mischien was dat de enigste reden waarom ik dit wel eens nam. hoewel ik het zelf nooit op zak heb.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 15:37

Drake

Ik zakte steeds verder onderuit ''kut kut kut ik wil dit niet'' mijn gezicht werd steeds donkerder en ik keek steeds bozer uit mijn ogen ''What top 10 bandje van nederland.. Flikker op dat wil ik echt niet, en dat ook nog is als een nep vriendje ofzo.'' Ik keek op zei. We waren nog neit zo ver omdat de fans voor de auto stonden. 'Hmm mag ik eerst mijn tas halen' Ik moest een uitweg vinden. ik zocht naar mijn mobiel gelukkig zat die in mijn tas bro please red me. Ik wil niet op de foto waarom deed jij het niet smste ik naar Jay.

Lucy

'omdat ik van yaoi houw' Zei ik bijna verlieft. ''Ik zou het niet erg vindne als Yu dat met delle zou doen. natuurlijk niet super ver met net zoals Setto en Jay net deden. '' me gedachten ging al naar het iedee. Ik keek de gang in en zag Delle staan. Hij leunde moeilijk tegen de deurpost aan.

Abi

'what? het gevoel iemand te verkrachten? of verkracht worden? Beide is het antwoord nee ne je praat scheel en zonder inhoud. Is maar dat je het weet'  Zei ik nadat het een tijdje stil was omdat ik nadacht wat hij bedoelde. 'iewl blow je nouw das echt smerig. en slecht' Ik draaide me om. en huppelde het gebrouw in mijn blauwe staarten waggelde allekanten op

Allen Walker

we liepen samen naar mij les.  Hierna waren we uit dus Yaden kon bij mij in de les

Jay/James

Ik vertelde alles aan Lay, over de aanbod om weer te gaan acteren in korea, Over mellanie en drake en hun photoshoot over het wat bekendere bandje hier in nedeland dat ze net in de top 10 stonden. Terwijl ik praatte liep ik ver van de klas vandaan. mijn lip begon te trillen. ik wist echt niet wat ik moest doen. Terug de idolen wereld in en geen privese meer hebben. fans die elkaar verwonden om op de foto te gaan. Nergens kunne lopen zonder gevraagt te worden om op een foto te gana of om een handtekening. Al die meiden die dachten dat ze ene kans maakte. In de bushokjes hingen al foto;s van mij. straks ook nog hier in school met dat bandje. Waarom kan ik niet gewoon een moment een normale jongen zijn. Ik ragede over alles tegen Lay wel in het koreaans zodat niemand het zou verstaan. 'Lay ik trek het niet meer. Altijd lachen en blij zijn. Altijd iedereen helpen. kan nooit alleen zijn, Niet laten zien hoe ik me echt voel. Ik Kan niemand vertellen over Evylian ook niet tegen mellanie. Ik wilde haar vandaag zo graag helpen.' me handen begonnen te trillen. 'Ze is als een kleiner zusje voor me. Maar ik wil niet dat ze inmekaar geslagen word. Net als op dat feest dat iemand haar in de fik wilde zetten. Ik kan het echt niet' Ik greep me haren vast. 'Lay, help me'

Ik hing weer op. Ik was niet al te ver van de groep afgelopen. Dus iedereen kon het oren. noujah verstaan deden ze niet hoop ik. Ik keek op mijn mobiel en zag dat ik een smsje had van drake bro please red me. Ik wil niet op de foto waarom deed jij het niet Ik las het smsje drie ik over voor ik het begreep. 'eeeh' zei ik iets te hard 'Nu al die fotoshoot. Die zouden ze toch pas morge doen. Hun manerger weet ook niet wat hij wilt.' Het spijt me, Ik kon het niet doen van wegen de fans, Ze zouden Mellanie omleggen smste ik terug
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 17:37

bezorgt kijk ik naar mellanie. ''wat is er toch met haar het lijkt wel alsof ze voor iemand bang is?'' ik kijk naar drake die rood was aan geslagen. 'het spijd me echt ik heb het vast verkeert verstaan met die vreselijke drukte.

ik keek in drake zijn ogen en wist gelijk wat hij eigenlijk wilde. ik beed sachtjes op mijn lip. 'rose laat drake maar gaan. i-ik..ik ga wel alleen.' zei ik sacht. ik kijk nar het gebledeerde raam en vrijf over mijn wang heen. ''dadelijk word hij nog bozer en slaat hij me echt.''

(lees yuli)
'weet ik. maar ik heb geen keus. ik wil niet mensen dwingen die niet willen.' zeg ik beteutert kijk ik uit het raampje. ''waarom moest ik nouw in een meide bandje? waarom wilde mijn oom dit zo graag.''

'waat? waarom. mellanie je weet dat je dan overrompelt word zodra je buiten staat!'

(lees mel)

'Angel? hoe zat dat ookalweer met de manager en hoe ze aan mellanie zijn gekomen?' fluisterde ik naar angel

ik zuchte lichtjes. 'ze is hier niet vrijwillig aan gemeld. dat is alles wat ik eigenlijk mag zeggen.' zei ik geergert terug.

ik luisterde naar het koriaanse gesprek van james ik kon zeker wel wat dingen verstaan. maar soms ging het net iets te snel. ''mmh dat word beter leren. vanavond.'' james hing na een tijd op en ik keek hem aan. 'je kwam toch bij mij vanavond.' zei ik in het oud koreaans en glimlachte verlegen.

'eeeh lucy je kijkt heel eng en verlieft.' zei ik en keek haar vramt aan. later zag ik dat ze naar een jongen stond te kijken hij hat een extrem bobline in een raar model geknipt. en 2 kleuren in zijn haar. 'wat een rare jongen.'

'pff wat moet dat meisje van mij.' ik gaf de jontje weer terug aan mijn vriend en rende achter abi aan. ik pakte haar beed bij haar schouders. 'ehy, waarom sprak je mij eigenlijk aan. ik bedoel je kent me niet eens en je weet niet eens wat ik ooit heb mee gemaakt. en toch praat je tegen me alsof je mijn vriendin bent' zei ik op een stoere toon. 'wat vind je zo interesand aan mij?'

ik zakte door mijn knieeen heen en viel voor over op mijn handen. ''verdomme'' ik kijk opzij en zie lucy staan. ''neeh zij moet weg vuk vuk neeh ik moet haar waarschuwen.'' 'LUCY!! oh ik moet yu vinden! het is allemaal mijn schuld! ik heb alles verknalt.' schreeuwde ik bijna huilend als een meisje. mijn lichaam trilde en ik kon zelf niet meer opstaan. ik begon steets sneller te ademen.

ik pakte drake zijn tas en deed hem op mijn rug (als hij hem echt vergeten was?) ik liep richting de school.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 18:43

Lucy

Ik zag dat minako mee keek. 'Dat is delle huisgenoot van Yu.' ik stond op en liep naar hem toe 'Gaat het wel,' toen ik dichter bij kwam schrok ik. Hij zag er erger uit dan in de auto gister nacht. 'Waar zijn je pillen'  vroeg ik geschrokken.

Drake

Ik keekop zij toen ze zei dat ik mocht gaan. ''ik wil echt niet famous worden, maar ik kan Mellanie ook niet inde steek laten''  'Mell waarom ging Jay niet met je mee? jullie zijn veel vaker samen' Fluiserde ik nog voor ik zijn smsje gehad had.   Het spijt me, Ik kon het niet doen van wegen de fans, Ze zouden Mellanie omleggen ontving ik niet veel later.  Ik keek opzij en hoopte echt dat ik de auto uit kon.

Jay/James

Ik knikte toen Setto vroeg of ik vanavond langs kwam ik knikte 'Je koreaans word wel steeds beter eh' zei ik lachend. ''shit hij leerde koreaans das waar ook'' dacht ik keek hem ff moeilijk aan. De leraar kwam aangelopen. 'Let so' zei ik en liep de klas in

Abi

'Wie zegt dat ik je intersant vind. Ik wilde je alleen helpen met je rappen. dat iemand je aanspreekt wil nog niet zeggen dat ik iemand intersant vind'. ik liep arrogant weg
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 19:29

'jay is veelste bang, hij zou niet eens hand in hand over straat lopen als hij een vriendin had.' fluisterde ik. 'en jay is te populair. en dat wil ik eigenlijk niet zo snel zijn.' vertelde ik verder aan drake. 'geef mij maar een normaal leven in een gewoon huisje met een speeltuin in de straat.' vertelde ik dromerig met een klein glimlachje. ik stelde me voor hoe het geweest zou zijn als ik als klein meisje in een openbare speeltuin kon spelen.

'pillen?' vroeg ik nieuschierig. ''eigenlijk is hij best wel knap. teminste wat anders dan al die gespierde jongens. '' ik tikte lucy aan. 'he is so cute <3' zei ik sachtjes

'pfff, meiden...' zei ik en liep weg terwijl ik door mijn lange haren heen streelde.

''FUK.... hoe leg je nouw aan een meisje uit dat je effe geen pillen slikt omdat je intiem wilt neuken met een meisje. T.T goed gedaan delle.'' ik keek moeilijk en betrapt naar lucy. ik probeerde op te staan en hield mezelf vast aan de deur post. 'eerst weg komen uit dat lokaal.' zei ik moeilijk. mijn boner was allang weg. ik trek mijn klere goed en steel door mijn haar heen. 'umh... z-ze liggen in mijn... i.ik heb ze niet bij me.' zei ik betrapt.

ik glimlach blij naar james. effe kijk james moelijk en hij had door dat ik zijn gesprek kon horen. ik stak mijn tong speels naar hem uit. 'ik heb eigenlijk gymnasium fluisterde ik speels. 'maar omdat ik zo slecht ben in rekenen of uberhoud iets met cijvers en er niet behandelt wilde worden als een nurd ben ik maar naar een gewone school gegaan.' zei ik serieus. ik ging naast james zitten in de klas. als ik zo dicht bij hem zat kon ik makkelijk zijn spieren zien door zijn t-shirtje. ''its pritty'' ik kijk met een dromerige blik naar james. toen ik betrapt werd kijk ik snel naar een meisje in de zelfde kijk richting als waar james zat.

Laatst aangepast door mellodey op di jul 22 2014, 19:59; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 19:32

Drake

toen ze dat zei verbaasde mij het 'Waarom doe je dit dan. deze dingen zijn alleen voor aandacht'zei ik serieus 'moet ik nodig zeggen. heb zelf ja gezegt tegen zun schoolbadnje met Setto en jay' Zei ik er zacht grommend achteraan 'Ik help je deze keer, Met die photoshoot' Gromde ik er achteraan en leunde met mijn hoofd op mijn handen.

Allen Walker

Ik moest naar de wc dus stapte het lokaal uit. precies op dat moment rende het kleine meisje langs 'Hey meid, wat een haast' vroeg ik lief. 'nee hoor, Zoek Yu allen zijn beste vriend heeft weer een van mijn aanvallen of hoe je dat moet noemen. ' vertelde ze. Ik keek haar bezorgt aan.. 'Meisje toch zeg maar als je me hulp nodig hebt' Ik knipoogde en draaide me om ''Dit word een makkie'' dacht ik

Lucy

ik knikte toen minako mijn aanraakte 'hij is zeker schattig maar ook eentje die veel met meisjes flirt' fluisterde ik terug 'Moet ik ze halen voorje? of.' ik hoorde aan het manier van lopen dat Yu in de buurt was 'Ik hoor yu' Ik draaide me om en rende door de gang heen. Ik rende langs de jongen met de witten haren. 'Hey meid, Wat een haast' Vroeg hij lief. Ik stopte 'nee hoor, Zoek Yu allen zijn beste vriend heeft weer een van mijn aanvallen of hoe je dat moet noemen. '

Jay/James

'Not bad not bad bro.'zei ik lachend toen hij vertelde over het gymnasie. setto kwam zoals gewoonlijk naast me zitten. Maar ik was zo gefuced in schrijven dat ik niet door had dat hij staarde
'but like a burnt out flame,
burnt and destroyed
all of our love
it hurts so much, but now I’ll call you a memory.
Schreef ik op het papier. Ik keek even op omdat de docent aan een stuk door aan het praten was. Soms maakte ze zelf een fout. Het liefst wilde ik haar corriseren. Maar ik vond dat ik dat pas kon doen zodra mijn nederlands goed was.. Ik keek even op zei en keek recht inde ogen van setto.

Laatst aangepast door Evilian op di jul 22 2014, 20:10; in totaal 4 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Emptydi jul 22 2014, 19:47

ik lach verlegen toen drake verbaast reageerde. 'je moest eens weten.' ik knipoog verlegen naar drake. 'ik woon bij mijn oom in huis. hij heeft mij min of meer geadopteert toen ik heel klein was. hij heeft me hiervoor op gegeven en toen ik vroeg waarom zij hij dat ik mijn geerfte schoonheid aan de wereld moest laten zien.' ik zuchte hopeloos. 'maar eigenlijk geloof ik niet zo in mijn schoonheid.' fluisterde ik beschaamt. ik lied mijn pony een beetje voor mijn ogen valen. ik leg mijn handen tussen mijn benen.

ik loop de wc in van de jongens en sta voor de spiegel. ik gooi wat water in mijn gezicht en haal mijn handen door mijn haren. even blijf ik met mijn handen in mijn haar voor de spiegel staan. 'kort haar zou ook wel weer leuk zijn. maar als ik dat doe... dan.. heb ik kans om herkent te worden.' ik laat mijn haren los en leun op de wasbak. voor een minut kijk ik in de spiegel. daarna pakte ik een tandenborstel uit mijn tas en poetste mijn tanden. ''he, op deze manier komen de leraren er nooit achter dat ik wat geblowt heb.'' als laaste pakte ik een kowgom en stopte deze in mijn mond. met wat doekjes droogte ik mijn gezicht.

'lucy?!' zei ik bang. ''neeh ga niet weg! blijf bij me.''  ik zag die jongen van de white clauw weer ik keek gemeen naar hem. ''grrrh''

'oeh iemand die veel flirt kan toch geen kwaat?' zei ik met een glimlachje. 'hihi heeft hij ooit met jouw?' ik wijs giegelend naar lucy.

'lucy? moet ik met je mee gaan?' vroeg ik en ik liep haar achterna. 'wat is er eigenlijk aan de hand?' vroeg ik besorgt.

ik schok lichtjes toen james naar mij keek. ik draai mijn hoofd langsaam weg. ik voelde de kriebels nu al op komen. ''neeh dit is fout. ik moet hier echt mee stoppen. geen emoties geen gevoelens.'' de laaste zin herhaalde ik steets in mijn hoofd. ''doe zoals mama het zegt en wilt.'' ik streel moeilijk door mijn haar heen. en kijk op mijn tafel die ondergekrabbeld was met een woordje homo.

Laatst aangepast door mellodey op di jul 22 2014, 20:19; in totaal 3 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 40 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 40 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 53 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: