cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptydi jul 15 2014, 22:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

'het hoeft toch niet fake te zijn?' zei ze zachtjes en onzeker. jouw sweeties of wat dan ook zullen mij niets aan doen dat weet ik zeker jay. het zijn maar foto's meer niet er worden dagelijks foto's van ons gemaakt die nog erger zijn.' zei ze nog zachter. Ik keek haar aan 'Op die moment kan ik zeggne dat je een klasgenoot bent.  als er een fotoshoot gedaan word worden er meteen andere dingen achter gedacht, Sweeties zijn niet de liefste ze zullen er alles aan doen om me single te houden' Ik aaide haar over haar bol heen. 'Vraag anders Setto, Hij moet toch meer bekentheid krijgen voor dat bandje van hem'

Drake

'kut kut dat meen je niet' zei ik geschrokken. 'Heb je nog een pen' ik haalde beschamend mijn hand door me haar heen.

Lucy

'jaaah..' Gilde ik bijna te hard 'Hij is lekker' flusiterde ik er een stu kzachter achter aan. de leraar keek onze kant op 'meiden over vriendjes praten doe je maar in de pauze niet onder de les'. zei hij. mijn wangen werden rooder 'Oeps,'

Lola -
De docent deelde de toets uit. 'okey hier ben ik vergeten te leren, gelukkig let ik meestal op in de les' moppelde ik tegen me zelf

Laatst aangepast door mellodey op di jul 15 2014, 22:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptydi jul 15 2014, 22:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
''dit is hopeloos.'' ik sucht lichtjes. 'van me oom mag ik niet afspreken met de overbuurjongen.' zeg ik een beetje sneu. 'hij heeft een soort van trouwma met buren.' ik sta langsaam op en kijk jay lief aan. 'dusss, jij mag tot je dood geen girlfriend hebben? nou dat is eenzaam.' zeg ik speels en geef hem een cute knipoogje ''ik moet die toets maken.'' ik loop langs jay en maak een elegante hairflip. 'kom je anders krijgen we dadelijk nog een 1.' zeg ik wat serieuser en loop naar het lokaal toe. (reactie jay)

een maal in het lokaal ga ik naast lucy zitten aan de 3 tafels die tegen elkaar waren aan geschoven. de leraar deelde een toets blaatje uit en ik schreef mijn naam in sierlijke letters op. vervolgens tekende ik er een kitty bij, die heel zielig keek. ''die toets is zo makkelijk, teminsten als je er voor geleerd heb. zonder twijfel vulde ik de antwoorden in. daanra ging ik tekenen rond om te tekst en antwoorden. het waren allemaal diertjes. vogels, schaapjes, katjes en wolfen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik kijk rond de klas en vervelde me kapot. ''ik wil naar buiten en hangen met de jongens.'' ik staar uit het raam en zie de eerste paar regen druppels vallen. ik krijg het toets blaatje voor me geschoven en kijk met ongeloof naar de tekst. ''oke, i'm lost.'' af en toe probeerde ik af te kijken van mijn buurman. ik kon zo antwoord 3 en 4 invullen. 'yu! dit is de laaste keer. als ik je nog een keer zie spieken krijg je een mooie 2 op je blaadje.' snouwde de leraar. ''Fu~uk, kom op. een 2 waarom geen 1?'' ik ondersteun mijn hoofd en staar naar het papiertje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*rent door gang heen en ademt steets zwaarder*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik zie mellanie al binnen komen en kijk opgelucht. ''james zou vast zomenteen ook wel komen.'' het papiertje werd gebracht en ik begon aan mijn toets. toen ik klaar was draaide ik het papiertje om en legde deze op de hoek van mijn tafel. verveelt kijk ik rond in de klas en zie dat iedereen nog bezig was. ''wat? waarom zijn ze allemaal nog bezig?''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ook ik schrok van de leraar en kijk ontschuldig naar hem. lucy haar wangen kleurde rood en ik moest gieglen. 'hoe lekker is hij op schaal van 1 op 10?' fluisterde ik sachtjes en porde lucy.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'had ik geen pen voor je verjaardag gegeven?' zei ik serieus en voelde me in de maling genomen. ik pak een pen uit mijn tas en gooi hem zijn richiting op. 'hier try this' zei ik toen ik hem gooide.
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyza jul 19 2014, 20:47

Jay/James

'dusss, jij mag tot je dood geen girlfriend hebben? nou dat is eenzaam.'zei ze schattig en knipoogde. 'Hey, Dat heb ik niet gezegt,'zei ik lachend ' Als van iemand ga houden dan zal ik alles voor der over hebben' fluisterde ik er achteraan. Ik leip achter de aan en zag hoe ze een hairflip maakte. ''hehe wat is er met haar gebeurd ze is zo veranderd'' . 'kom je anders krijgen we dadelijk nog een 1.' zegt ze serieus en liep door. 'shit das waar' Ik liep haar snel voorbij en aaide haar door haar haar heen.

In de klas aangekomen ging maakte ik een beleefde buiging voor de docent om sorry te zeggen. Dit was ik altijd gewent om te doen vanuit korea. Hier was het apart maar dat boeiede me echt niks.

Ik ging op de dichtbij zijnde stoel zitten en maakte de toets. Ik keek erna en was vrij snel klaar. ''Ik ben te snel klaar dat kan nooit goed zijn. toen iedereen klaar was ging Ineens me mobiel af en door heel de klas klonk 'Run-exo M'. 'hehehe oeps sorry, Het is mijn manarger need to take this one' Zei ik en liep de klas uit. de docent mokkerde ee nbeetje dat ik hem eigenlijk niet op mocht nemen maar dit nergeerde ik de les duurde toch nog maar 10 min.,

Drake

'hehhe zal die morge weer mee nemen' Zei ik terwijl ik voor de zooveelste keer haalde ik mijn hand door me haar. Tayoni gooide een pen naar me toe. Deze ving ik handig maar hij gleed door me handen tegen me hoofd aan. 'Okey me handne waren nat' Zei ik snel zodat ik niet onhandig leek en begon te lachen. 'zo charmant'
ik maakte de toest. 'als ik een 1.2 haal ben ik echt blij' Zei ik toen we klaar waren. De les was afgelopen en pakte me spullen. Ik had niks bij dis het ging lekker snel. 'Shit dadelijk toch engels?' Zei ik terwijl ik richting de Alberhein liep

Lucy

'Yu heeft die schaal gebroken zeker wel 15 van de 10 of zelfs meer' fluisterde ik zacht. gelukkig had ik geleerd voordat ik naar Yu ging. maar daar merkte ik niks meer van. me gedachten wren aan de andere kany van het lokaal bij de jongen naast het raam. ik tekende hartjes op het papier en maakte de toets heel langzaam

Lola -

Toen de toets was was sjockte ik naar het volgende klaslokaal en ging daar op de grond zitten
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyza jul 19 2014, 22:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
en daar was james met mellanie. gelukkig hij is in de klas. na de toets hoorde ik inenen wat geluid. het klonk als een ringtoontje. james loopt naar de gang en door het zijraampje zie ik hem bellen an de telefoon. van de leraar mochten we gaan. ik loop de klas uit en knuffel james flink dijdens het bellen. 'aah' kreunde ik lichtjes. en speels 'james trek je onderbroek eens omhoog' zei ik in het koriaans met mijn arm om zijn nek heen. ik grijnste lichtjes. ik klop op zijn schouder en laat hem weer los. een jongen met zwart haar loopt vrolijk naar mij toe. 'eeeyh seth, lang niet gezien man!' zei hij en wilde mij een box geven knullig en onhandig steek ik mijn vuist uit en was in vol verbazing. 'heb je sinds die plotse verdwining niet meer gezien friend. hier.' zei de jongen. en gaf mij een aparatje met oortjes dat ik wel eens bij drake gezien had. 'wat is dat? vroeg ik' vriendelijk en verbaast. 'das jouw mp3 speler! die was je bij mij vergeten weet je nog?' zei de zwart harige jongen en gaf mij een speelse beuk. 'mare ik moet effe naar een leraar toe spreek je nog seth. byebye' zei hij vroliijk en ging weer weg. verbaast keek ik hem na. 'eeeh... was effe vergeten dat de mensen op school mij niet vergeten waren maar ik hun wel.' zei ik onhandig en streelde door mijn haar heen. 'toen ik terug kwam herkende ik zelfs niemand van mijn klas meer.' fluisterde ik sachtjes. 'james hoe werkt dit?' ik lied de mp3 speler die van mij bleek te zijn aan james zien. hij was zwart van kleur met blauwe vlammen er op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
'echt!!! zo cool!' probeerde ik te fluisteren mar kreeg een dode blik van de leraar. ik maakte in stilte me toets en zag lucy hardjes tekenen. 'pssst dromertje' fluisterde ik en prikte haar in haar zij. 'het is pauze ga je mee?' vroeg ik

we zaten in de gang en ik zit naast lucy. 'en en en kom op vertel!!! wat heb je allemaal gedaan ik wil alles weten!!!' vroeg ik nieuwschierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'smoesjes je kan gewoon niet vangen. heheh' zei ik plagend. toen de toets voorbij was. liep ik met drake naar buiten toe naar de aph 'ja engels. hoezo? ook geen boeken mee? hahah' lachte ik. 'waar zit jij met je hoofd. niet bij een meisje zekker?' plaagte ik. 'hopelijk zijn die brootjes er weer.' zei ik serieus.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik loop naar buiten toe. en kijk verlegen naar drake. ''hopelijk kan ik die fotoshot morgen doen inplaats van vandaag. misschien heb ik dan nog een kansje. ik swaai naar jay. 'doei. spreek je morgen wel weer.' zei ik en glimlachte liefjes. vervolgens huppelren ik naar buiten toe. daar stond een auto op mij te wachten. rose stapte naar buiten toe. 'mellanie kom! voordat jongens mij opmerken. je weet nogal bekent hihi.' zei ze aardig en wildemij de auto in trekken.

minako had lucy ontvoerd en ik wilde de meiden niet storen in hun intime gesprek. ik wandel naar buiten toe en steek een sigaret op. het is al weer een tijd geleden dat ik gerookt heb. na zoon lange tijd is het wel weer lekker om het te doen. een paar goede vrienden komen naar mij toe lopen. we geven elkaar een box en praten wat bij. een vriend dolde met mij en daagte me uit voor een battle rap. ik nam lachend de uitdaging aan. eerst zoorgde ik er voor dat zijn rap beter klonk dan die van mij en in de 2de ronde van de 3 zoorgde ik dat ik net zo goed was als hij om hem te plagen zodat hij dacht dat ik slechter was dan hij. de 3de ronde knalde ik helemaal los met mijn verstaanbare snelle gerap. de vriend waar ik een battle mee had stond even verstelt. 'nobody can catch this dog boy.' rapte ik als laaste zin en maakte een stoere beweging. vrienden kloppen komplemiterent op mijn schouder en lachen. 'jij bent goed man!' zegt iemand. 'haha, maar kun je ook hoog rappen?' vroeg degienen die mij uit gedaagt had. 'wat? ik can try it.' zei ik en brobeerde ook hoog te rappen maar dit werd meer een lachertje met mezelf. 'hahah, laat dat maar zitten yu haha.' zei hij. in mijn oog hoeken zag ik een mobieltje weg gestopt worden. ''Fu~uk hopelijk hebben ze ons niet gefilmt.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 12:15

Yaden

Ik lsuiterde naar de Rap van de jongen ''Pff uitslovers, Moet je een speciaal talant bezitten wil je op deze school komen '' gromde ik in mezelf.

Jay/James

Setto sprong op me rug en begon in het koreaans te praten over mijn onderbroek 'hehehe okey setto ik kom zo weer bij je terug, Kom maar even op adem voor we verder gaan' Zei ik serieus terug met mijn mobiel nog steeds aan me oor. Ik was druk in gesprek en zag niet dat er een jongen met zwart haar langs gekomen was. Toen ik weer ophing zagik dat Setto ineens een mp3 speler had. 'Goh wat een oud ding. Maar wistniet dat jij mp3 spelers had. Laat me oren wat er op stond.' Ik pakte een oortje en kwam dicht bij hem staan. 'Laat horen dan van wat voor muziek jij houd' james hoe werkt dit?' fluisterde hij. Ik begon te lachen'nou kijk zo' Ik lied zien hij he aan moest en hoe je tussen muziek moest kieen en zoeken en hoe alles werkte

Drake

'Ben je nog steeds verslaaft aan die broodjes?, en nee klopt heb me boeken nie bij' zei ik lachend. 'Ik haal wel een zak ships.' waar zit jij met je hoofd. niet bij een meisje zekker?'  vroeg tayoni plagend. 'Noujah me ma is wel een meisje' Fluisterde ik 'Maar niks in liefde hoor' .

Lucy

nou eerst zijn we wezen feesten. We hebben op de dansvloer voor het erest gezoent. Alleen ineens kwamen er jongens naar ons toe gelopen. En toen jatte ze me mobiel enzo. Ik vertelde alles tot aan de volgende ochtend, Me wangen werden steeds rooder en ik keek steeds om me heen of er niemand was die ons zou kunnen aflusiterne want dat zou beschamend zijn.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 13:52

ik moest erg laggen dat james op mijn grapje in ging. 'Goh wat een oud ding. Maar wistniet dat jij mp3 spelers had. Laat me oren wat er op staat.' james pakte een oortje en kwam dicht bij mij staan. 'Laat horen dan van wat voor muziek jij houd'zei james. 'james hoe werkt dit?' fluisterde ik. james begon te lachen 'nou kijk zo' hij lied zien hoe het aan moest en hoe je tussen muziek moest kieen en zoeken en hoe alles werkte. ik skipte rondom door wat nummers heen de meeste waren hiphop, R&B en dans nummers met veel bas en woefer geluid. zoals: klik en klik 1:03 'wouwh ik wist niet dat ik dit had. haha.' lachte ik verlegen. ik genoot wel van de muziek en wilde eigenlijk ook dansen. ik pakte ook het oortje van james en stopte dat ook in mijn andere oor. ik ging voor hem staan en begon langsaam te freestylen hiphop dansen enzovoort (en hoe dat ook heet XD) na een klein minutje wees ik met mijn vingers naar james dat hij mee moest komen. ik danste half naar de trap toe en ging al dansent de trap op. totdat ik met mijn rug tegen een meisje op botste. ze lachte vrolijk tegen haar vriendin en liep de trap verder af langs james. ik bijd beschaamt op mijn lip. 'sh~iit...' zei ik sachtjes.

'waaat lagen jullie naakt tegen elkaar aan! das zo cute!!!' gilde ik bijna. een donker geklede jongen stond aan de overkant van de gang en lachte een beetje in zigzelf. aan zijn broek had hij een ijzere honden ketting zoals yu dat altijd ook had. 'en en en en!! wat gebeurde die ochtent hebben jullie nog met elkaar geneu.... umh stoute dingen gedaan. hihi.' ik bloos lichtjes van mijn eigen gedachtes. 'hoe groot was die van yu?' vroeg ik nieuwschierig.

'ja die brootjes zijn lekker jonge. je weet hoe erg ik verslaaft ben aan chocola.' zei ik glimlachent. ''chocola <3 *kwijl*'' 'Noujah me ma is wel een meisje' Fluisterde hij 'Maar niks in liefde hoor' zei drake. 'vertel vertle!' zei ik serieus. 'dadelijk sla je mij nog als ik iets verkeerst zeg zonder dat ik het weet. haha' zei ik met een klein lache en met de gedachten da yu geslagen werd door drake. ''had echt verwacht dat die gast meteen zou terug rammen.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'eh hoi, is meneer vogel er ook?' vroeg ik buiten adem toen ik aan de medisch hulp balie stond. 'nee sorry jonge die heeft een vrije dag vandaag. maar misschien kan ik je helpen?' zei een vrouw aan de balie. ''ah ne bah ik wil geen vrouw als dokter.'' 'nee dank u.' zei ik en liep weer weg. 'en nu? kom op rustig delle.' zei ik tegen mezelf. ik wandel naar mijn kamer toe. voor de deur zag ik het meisje staan dat eerder deze dag bij mij in de kleed kamer zat. ze glimlachte stout en verlieft naar mij. 'rawr wat doe jij hier zo vroeg?' vroeg ik speels. 'nou het is pauze en...'zei ze terwijl ze mijn knuffelde. en een kusje in mijn nek gaf. ik maak de deur open en we vielen bijde al zoenent de deur in. ''mijn hart klopt zo snel. ik moet echt rustig aan doen.'' het meisje klede zig uit en trok ook mijn kleren uit. speels en opgewonde streelde ik haar lichaam. 'je bent zo sexy. waarm wil je iet vanmij zijn en dan ook alleen van mij?' fluisterde ik. 'het spijd me del maar je weet wie me vriend is ik kan het niet zomaar uit maken met hem. zolang hij zijn goude ketting aan zijn broek blijft houden.' fluisterde ze terwijl ze mij zat te spelen. 'weet je nog jij ging dit keer boven op. 'fluisterde ze speels. ''neeh dat kan ik echt niet hebben en ik ben al bijna tot mijn grens.'' ik kreeg het steets warmer ookal had ik geen kleren meer aan. twijvelent ging ik op haar liggen en speelde met haar haren. het meisje pakte een verpakte rubbertje en swaaide er mee. 'Del~le <3' zei ze speels. '' T.T kan die verdomme warmte niet weg. ik wil niet vlauw vallen boven op haar.'' plots hoorde ik mijn mobiel af gaan. ik pakte mijn mobiel en las het smsje. 'sorry, ik moet echt weg nu iemand heeft mij nodig. zei ik een beetje bezweet en ging van haar af ik trok mijn kleren snel aan. ook zij trok haar kleding weer aan. ''thx mobieltje je bent mijn redding <3'' 'kom vanavond maar langs.' zei ik met een knipoogje toen we bijde buiten stonden deed ik de deur weer opslot en huppelde ik naar benden toe. ''aangezien ik niet mag rennen is hupelen nog altijd sneller dan lopen. ''

Laatst aangepast door mellodey op zo jul 20 2014, 14:16; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 14:10

Lucy

nee, En Hey dat gaat jouw niet ana hoe lang hij is.' zei ik lachend. Zoek maar uit hoe het met ie van Lay zit. Das een asain dat betekend niet veel goeds' Ik deed me pink omhoog en wiebelde er mee

Drake

'Ze heeft weer eens gecheat op me vader. Zegt mijn vader. En me ma zegt het weer andersom. Ze zijn nu weg tijdenlijk. Samen op vakantie ofzo' zei ik kort. 'Altijd weer die ruzies' Mijn gezicht stond verdrietig.

Jay/James
'aawh dans muziek, Jay doesn't love it' Zei ik zachtjes tegen mezelf. Setto begon te danse en liep de trap op. Hij danste tegen een meid op. ''hehe net die film waar die moose tegen zun meisje op danst maar daar kwam een lvriendschap uit zou dat ook hier zijn. Nee het meisje liep door en lachte alleen'' 'sh~iit...' zei setto zachtjes. 'heheheh niks ana de hand jo. Ze werd toch niet boos' lachte ik terwijl ik hem achterna liep de trap op. 'owjah setto' Zei ik serueis toen we verder gelopen waren en bijna bij de klas waren. Ik stopte met lopen
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 14:22

'way not?' vroeg ik ene beetje in trans

'heh je hebt gelijk.' zei ik en streelde door mijn haar heen. 'owjah setto' Zei james serueis.  'ja?' vroeg ik net alsof ik door iets gesnapt was. ik bleef stil staan en keek naar james.

ik zuchte lichtjes. 'sommige mensen raken na een lange tijd een beetje uit gekeken op elkaar. zelfs mij ma had al vrij snel een nieuw vriend toen mijn vader net overleden was.' ik bijd sachtjes op mijn lip. 'maar soms zijn andere meisjes niet te weerstaan.' flirtent kijk ik naar een slank meisje met een kort rokje aan en golfend bruin lang haar. 'hey? is dat niet rose van die beroemde band dreamers?' vroeg ik verbaast. ik kijk naar drake. 'die meiden zijn zo hot weet je! ze zeggen dat morgen of vandaag een nieuw meisje bij komt. ik ben zo benieuwt wie dat is.' zei ik bijna kwijlent. in mijn oog hoeken zag ik dat ook eam-eam bij rose liep en verbazingwekkent ook mellanie. 'wtf!! wat doet zij daar?' zei ik met grote ogen.

'hahaha, hey!!! das niet eerlijk.' ik stak mijn middelvinger op en wiebelde er mee. 'zo groot? zei je over yu?' grapste ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose
'mellanie ik moet echt even naar de AH we hebben brood te kort.' zei ik tegen mellanie en eam eam zij wilde ook graag mee. 'oke dan gaan we met zijn drieen.' zei ik vrolijk.

oke ik ga wel even mee' zei ik sachtjes in de AH kwam k beschaamt drake tegen met tayonie die hast zat te kwijlen naar rose haar kond. ''keken ze maar zo naar mij...'' dacht ik.

Laatst aangepast door mellodey op zo jul 20 2014, 14:35; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 14:26

Jay/James
'Nou dat telefoontje ging over een Job voor mij, Een acteer klusje in de nieuwste drama serie over die criuse ship in korea' vertelde ik. 'Hoe zou jij er over denken als i kdat aan neem, Dan ben ik dus voor siewosie 6 maanden van deze school' met me ene hand hield ik me nek beed.

Drake

ik zuchte 'Waarm draait het altijd om die famous mensen.' Ik draaide met me ogen en liep naar de chips. Ik nergeerde de meiden. 'Iedereen heeft van die ego's hier, en zijn nog niks. De enige die status heeft is Jay maar die zie ik niet zo rond lopen.'Gromde ik steeds zachter. terwijl ik door liep en naar de kassa waggelde. 'Kom je tayoni en stop met kwijlen je maakt de vloer nat' Riep ik hard naar hem

Lucy

'valt eigenlijk wel mee' Fluisterde ik en stak me duim op. 'als tie dat haalt' grapte ik nog zachter
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 14:43

'maar hebben jullie het nou wel of niet gedaan?' vroeg ik nieiwschierig.

'kom op drake kijk nouw eens naar die lekkere billen?! of ben je meer van de...' ik maakte met mijn handen een borst viguurtje op mijn borstkast. snel rende ik achter drake aan naar de kassa. 'Kom je tayoni en stop met kwijlen je maakt de vloer nat' zie drake 'hey! zo erg drupte ik toch niet op de vloer?'

'damn...' zei ik sacht en treurig. 'dan kan je haast de school weer openieuw doen.' kun je niets iets hier krijgen ofzoiets?' ''dadelijk ben ik weer een vriend kwijd. ik dacht weer aan riven.'' sachtjes beed ik op mijn lip. 'hier zijn toch ook genoeg film maatschapijs?' zei ik sachtjes. ik zette de mp3 weer uit en stopte het in mijn gitaar tas.

'mel! je kunt het nu vragen!' fluisterde ik.
(lees mel)
'DRake!!! schreeuwde ik en swaaide naar hem. de jongen naast drake tikte hem aan en wees naar mij toe. kom eens hier alsjeblieft.' zij ik vrolijk.

'wat? neeh hij wilt het vast niet' zei ik terug. verlegen kijk ik naar drake.
(lees rose)
neeh rose please. ''dit is niet goed!!!'' ik verstopte me achter eam-eam.

Laatst aangepast door mellodey op zo jul 20 2014, 14:50; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 14:45

Lucy

'bijna' flusiterde ik 'het deed zeer en we stopte, Hij is wel gentle met me' Zei ik zacht en verlieft

Drake

'Iemand zonder famous idolen leven en een ego, Vind dat echt niks, aandachts hoeren' Zei ik toen hij begon over de kont. 'Kijk naarde vleor helemaal nat, Je drupte gewoon te veel. dadelij kvallen ze nog. MAar dan heb je wel een panty shot' toen moest ik lachen want het was daadwerkelijk nat omdat de schoonmaker net had gedwijlt. En een oud vrouwtje glipte een beetje over de vloer.

De meiden riepen me ineenss. 'Nee, Ik ga niet' gromde ik en liep gewoon door. ik had net al afgerekend dus dat was geen probleem. 'Kom je tayoni'

Jay/James
'Eigenlijk ben ik te duur voor de kleine film maatschapijs hier, En me manarger wil me niet goedkoop verhuren om zo maar te zeggen' Ik wet echt niet wat ik moet doen. 'Ik heb het naar me zin hier. Maar deze uitnodig is echt super.'

Laatst aangepast door Evilian op zo jul 20 2014, 17:24; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 14:54

'het is het een of het ander.' zei ik betreurt. 'je kunt kiezen tussen de mensen hier je school en opleiding of je geld en een tijdelijke baan. totdat je rond de 30 bent en ze je niet meer willen.' zij ik serieus.

'durfte jij niet verder? of?' vroeg ik neiuwschierig.

'heeey kom op brombeer! moet je eens zien hoe aantrekkelijk die twee meiden zijn. heb je ooit een meisje vrolijk en blij naar je zien swaaien?' ik hield drake tegen en keek hem met een flirterige grijns aan. ''dude ze zijn zo hot!!'' 'hoe kennen ze jouw eigenlijk? die band waar ze in zitten staat bekent om de knapste meisjes.' zei ik bijna jaloers. 'please effe effe praten.' zei ik smekent.

dake draaide zig om en wandelde rigting de deur. zou hij nogsteets boos zijn op angel?' zei ik een beetje betreurt. 'het is gewoon een loeser niets bijzonders rose. en tenslotte had mellanie al een knappere jongen gevraagt toch?' zei eam-eam.

''ik kan het nu wel helemaal vergeten.''ging er door mijn hoofd heen op het moment dat ik hem zag weg lopen met een pruim gezicht. ik leunde tegen de schappen aan en lied mijn hoofd zakken. ik knuffelde haast het brood vijn dat ik van rose moest vast houden.
'....en tenslotte had mellanie al een knappere jongen gevraagt toch?' zei eam-eam plots. ik schrok een beetje van haar reactie. ''eigenlijk was hij de knapste jongen die ik wilde vragen. sinds die strand ontmoeting durf ik niets meer aan hem te vragen.'' ik zuchte lichtjes en kijk naar het brood. ''eigenlijk had ik nog helemaal niemand gevraagt. en iedereen verwacht dat ik al een knap gespiert vriendje heb. dit word zoon dumper zodra ze er achter komen.'' ik loop achter rose aan die naar de kassa loopt. ik leg het brood op de band. ''de meiden zeggen wel dat ik zo knap en aantrekkelijk ben maar eigenlijk merk ik daar wijnig van kwa jongens. en als ik een vriendje had kon ik die moeilijk mee naar huis nemen met die bezittelijke neef van mij. en hoe zou mijn oom reageren? af en toe hoorde ik verhalen op het moment dat ik om de hoe van de deur post stond. van een meisje die verkracht was door haar eigen vader omdat ze gevreeen had met een jonge.'' verlegen kijk ik naar drake. ''nee mel hij wilt het niet vergeet hem nouw gewoon hij wilt je niet.'' ik schud met mijn hoofd heen en weer om mezelf uit de gedachtens over drake te halen.

Laatst aangepast door mellodey op ma jul 21 2014, 00:14; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyzo jul 20 2014, 17:39

Abi

Ik liep over het plein en zag een stel een rap battle houden. Opzicht kon de jongen het goed. Maar hij was 2 van de 3 keer zwaar ingemaakt. 'Gewoon geluk' Zei ik toen ze klaar waren, Waarna ze gingen zingen in high pitch. 'Pwhaha dat klinkt niet. Die jongen die met Jay' Bij het woordje Jay maakte ik een hartje met mijn handen en me stem ging iets omhoog 'is daar beter in die oefenen voor zun groep misschien moet je mee doen en Je moet het gewoon op je eigen stem houden. Het zou perfecter zijn als het lager zou zijn maar dat kan je nog leren, Dan hebben ze in het groepje een high pitch zinger en rapper en een low pitch rapper en zanger. want Jay kan wel in beide dingen zingen' Weer bij het woordje Jay deed ik het zelfde als eerst ''hij is zoo perfect, Maar ik moet die blonde meid nog steeds bij hem weg zien te krijgen. Me twee staartjes sprongen alle kanten op.  'Owjah en een danser die hebben ze ook. die setto. Doe gewoon mee misschien word je nog bekent' Zei ik 'maar nooit zo bekent als de perfecte Jay, niemand kan beter worden dan hem'

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

het was tegen etens tijd en we hadden ff tijd om tussen de shoot te smse. Hey Minakoo,
look today shoot,klik  You cant send this to someone because its a secret. But this for the teasers. We gonna debute soon. But because your special. You can see it before someone els.

xx
Jay

bediende setto

Na alles schoon gemaakt te hebben leip in naar Setto's kamer. Toen in binnen kwam had ik het gevoel dat er iets veranderd was en het raam stond open. 'deze had ik toch net nog dicht gedaan' zei ik zacht en deed het raam weer dicht

Allen Walker

Ik liep door de gangen van de school ik was laatste jaar dus wist de weg zonder enige problemen. Ik zag iemand lopen met een paarse pluk in zijn haar 'Yo Yaden' Riep ik 'Of hoe je nu heetten mag' zei ik zachter ne liep op hem af. 'Waarom kijk je naar die twee jongens? en lang niet gezien!' Ik luosterde naar het zijn gezeur. Ik had wel kunnen weten dat hij mij vraag nergeerde.
(lees Yaden)
'Tjah Yay, ik weet dat je ze haat, Maar houd je vingers thuis eh' ik sloeg een arm om zijn nek. 'Kom je mee mijn klas in.'

Samen liepen we naar de klas. Op de grond zaten twee meiden Ik vind een woord op over Yu. Ik merkte dat met meisje met de bruine haren super verlieft praatte over Yu. Ik stopte en lachte lief naar haar en bukte voor haar neer. 'Hey hoorde ik nou dat je het over Yu had. Das eenvan mijn beste vrienden, Ben jij zijn GF?' vroeg ik. Het meisje knikte ja. Ik stond op 'Leuk je ontmoet te hebben ...?' zei ik lief 'Lucy, ik heet lucy en dit is minako' Antwoorde ze lief. 'aangenaam lucy' Ik liep weg.

'Die krijgen we nog wel' lachte ik toen we ver genoeg waren.
Yaden

'Yo Yaden' hoorde ik. Wat een bekende stem i kdraaide me om en keek recht in de ogen van Allen.. Allen Walker.. 'Hey ouwe' Gromde ik terug. Met hem heb ik vaak getraind voor de baan die ik nu heb. Zijn littekens op zijn gezicht kwamen ook van mij af. 'Zit je nog steeds bij die witte gang, nog niks beters gevonden met jouw talent, En wat is er mis met deze school. Er lopen alleen maar van die talenten ofzo rond. Moujah mensen die denken dat ze iets kunnen'

Jay/James

'Noujah, Het is niet echt dat ik kan kiezen. Me manerger heeft al ja gezegt, En zolang ik hier niet famous word wil hij me hier weg hebben, als jij liever hebt dat ik blijf, Dan ga ik het bandje van ons een boost geven zodat ik hem misschine over kan halen' vertelde ik en we liepen door naar de klas

Drake

'please effe effe praten.' ratelde tayoni aan een stuk door 'Kappe geen zin in, En het maakt niet uit hoe ik ze ontmoet heb' Gromde ik terug. Toen we buiten waren en tayoni niet stopte met smeken. Stond ik stil en deed extreem overdreven met me armen'Kijk zo veel intersteert het me' Ik haalde me hand omhoog en deed hem naar achter. Ik hoorde een klap. Schit ik heb iemand flink hard geraakt. Ik draaide me om en keer recht in de betraande ogen van (mel?)

Lucy

Lola -

*zit*

Laatst aangepast door Evilian op ma jul 21 2014, 19:17; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyma jul 21 2014, 00:21

'gooi gewoon die vervelende butler aan de kant, het is jouw leven niet die van hem.' zei ik serieus. 'als bediendes mij iets bevelen zorg ik er wel voor dat ze er spijd van kregen.' gromde ik serieus.

'waarom doe je dat niet gewoon? ik bedoel jij kan aardig zingen zoals ze zeggen en ik kan de dans moves aan iedereen leren drake kan rappen en dan vragen we minako wel of ze het wilt filmen. tenslotten heeft ze daar de spullen voor.' ''hehe... thja het was niemand op gevallen maar ze is een echte spion in het maken van filmpjes en foto's van prive dingen zolang het maar over jongens gaat.''

'ik moest nog 2 mensen vinden maar ik zou echt niet weten wie. die man zij dat ik op youtube moest zoekken maar thja heb je mij ooit op zoon electries aparaat gezien?' grapste ik.
ik wist niets van internet en mobieltjes af. ik loop met james mee en omarm hem met een arm om zijn nek heen. ik trok hem een beetje naar mij toe. 'please don't go.' fluisterde ik en glimlachte schattig met mijn ogen dicht. 'i alwase lose ppl. thay never stay.' zei ik een beetje gevoelig.

'Hey heb je niet opgeled dat het ik net ook al verteld.' ze gaf mij een kleine por in mijn zij. 'hahaha, ik kan gewoon niet geloven dat een stoere jongen als hij niet verder wilt.' zei ik verbaast en lachte van de por. ik keek vreemt naar de 2 jongens. ''ik weet niet ik vind ze een beetje eng.'' ik zei niet veel en wachte totdat ze weg gingen.

'echt niet ik vind ze maar bijden eng.'zeg ik met een vies gezicht. na een tijdje ging mijn mobiel af en ik las het berichtje. 'hihihi, wat een kapsel. en die kleren. hahah glimende panter zeker.' fluisterde ik. ik drukte het mobieltje tegen me aan. 'mmmh kon ik maar bij hem zijn en hem intiem knuffelen.'

een vreemt miesje met blauw haar begon tegen mij te praten. ''waar heeft ze het over?'' 'wacht eerst zeg je dat ik mijn eigen stem moet houden en daarna zeg je dat ik beter lager kan zingen. wat wil je nouw?' vroeg ik geergert.

'he yu laat je niet dollen door een meisje.' zei een vriend van mij. 'geh ik laat me echt niet bespelen door een meisje.' zei ik ruw en duwde haar een beetje aan de kant. 'waarom zou ik bij 3 mietjes in een bandje willen? ik mag ze geen van alle. de een denkt dat hij alles kan en weet, de ander is een heethoofd en de laaste is gay.' zei ik serieus. en maakte mezelf wat groter.

ik wandelde door de gagen heen en dacht maar aan een ding. nouw eigenlijk meerdere. het meisje. het niet meer zo warm en benouwt hebben en het vinden van yu. ik zag een jongen in het wit gekleed in de gang lopen naast een andere gozer. ik kijk naar de hals van de wit geklede jongen en zie het teken van de whiteclauw. ik beed ene beetje beangstigent op mijn lip. ''als ze weten met wie ik bevriend bent zouden ze wel aan de kant gaan. stug bleef ik recht door lopen aan de linker kand zag ik een leuk meisje staan. ''heheh leuk meisje op 3 uur'' ik lette even niet op en knalde tegen de jongen aan in het wit gekleed. 'dude kijk uit!' zei ik met mijn niet mannelijke stem en trok mijn kleren recht.

Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Emptyma jul 21 2014, 19:13

Abi

'Hey. waarom doe je zo ik wil je alleen maar helpen' Zei ik verbaast, ''waarom snapt iemand mij'' 'waarom zou ik bij 3 mietjes in een bandje willen? ik mag ze geen van alle. de een denkt dat hij alles kan en weet, de ander is een heethoofd en de laaste is gay.' zei hij. 'Wacht.. wie is wie laat me raden. Heethoofd is die rapper. Gay gast moet Die blonde zijn. Dan bedoel je met betweter Jay.. Sorry maar ik hoor en zie jay nooit over dat soort dingen praten. dus je zal we lde verkeerde voor je hebben.' Gromde ik. 'En hij weet meer dan jouw. Als je weet wat hij allemaal al berijkt heeft, je zou eens een voorbeeld aan hem moeten nemen. Anders beland je straks nog in die druks wereld met als die gangstergroepen. Dan zou jeje diep moeten schamen'

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Ik kreeg geen reactie terug van Minako. ''aawh jammer'' dacht ik en legte mijn mobiel weer neer. Op dat moment dacht ik aan James en pakte me mobiel weer op. En belde James

bediende setto

Allen Walker

Een kline opdonder liep tegen mij aan. 'dude kijk uit!' zei hij en maakte zich groot. in vergelijking met ons was hij een stuk kleiner en totaal niet indrukwekkend. 'Gast... jij liep tegen mij aan' Zei ik monotoom terug. 'Hey wacht... Ben jij niet die kleine nietsnut die net achter de meid uit de kamer van Yu kwam...' Ik bleef even stil en Ik liep naar hem toe. Het enige wat hij kon doen was naar achterlopen. Aangezien 2 jongens van zeker een kop groter voor hem stonden in een kleine gang. 'Misschien moeten wij eens praten vriend, en wat een geluk de gang is leeg' Ik pakte zijn schouder beet en Yaden de andere 'Oh wat een toeval een leeg hokje zonder ramen. Dat komt nou eens mooi uit' samen duwde we hem naar binnen toe

Yaden

Er liep een ventje tegen Allen op. ''oeps das niet handig'' Ik luisterde naar zijn gesprek en toen hij het woordje ~praten~ zei wist ik wat hij bedoelde en pakte de schouder van de jongen beed. Samen duwde we hem een hokje in.  Ik keek nog ff rond en zag dat het groepje meiden ook weg was gegaan. Waarschijnlijk voor de les.

Jay/James

gooi gewoon die vervelende butler aan de kant, het is jouw leven niet die van hem.' zei setto serieus. 'als bediendes mij iets bevelen zorg ik er wel voor dat ze er spijd van kregen.' gromde hij serieus. 'Setto, Het zit net iets anders bij een manerger, Als we pratn over butlers en bazen, dan is mijn manerger mijn baas en ik zijn butler, Hij is de baas over wat ik doe. Dus zo makkelijk kom je er niet onderuit.' leg ik uit.

'Omdat het beroemt zijn niet leuk is. Ik kwam hier heen om gewoon overstraat te kunnen lopen zonder tig meiden aan me broek te hebben hangen smakend om foto's handtekeningen en knuffels., Het idolen leven is zwaar. Daarom wil ik weten of iedereen er klaar voor is. Jij En drake en de andere twee die er bij moeten komen van jouw manerger.' legde ik uit.

'ik moest nog 2 mensen vinden maar ik zou echt niet weten wie. die man zij dat ik op youtube moest zoekken maar thja heb je mij ooit op zoon electries aparaat gezien?' grapste setto. 'hang papiertjes op en vraag rond misschien is dat sneller, Ik kan ook op mijn Channel mensen aanspreken vanavond, heb een nummer geschreven en gezongen die ga ik posten kan ik meteen vragen of mensen die hier wonen mee willen doen.'

Setto omarme mij en trok me richting hem toe  'please don't go.' fluisterde hij. in mijn oor 'Okey I woudn't go for now' Antwoorde ik 'And otherwise you will never lose me as your friend, i will teach you things about the internet' antwoorde ik toen ik me hoofd omdraaide om naar setto te kijken was zijn gezicht heel dicht bij. Achter ons gilde een paar meisjes 'Kyaaaaah fanservers, Kyaaah AAAH zo sexy' klink het

Drake

'please effe effe praten.' ratelde tayoni aan een stuk door 'Kappe geen zin in, En het maakt niet uit hoe ik ze ontmoet heb' Gromde ik terug. Toen we buiten waren en tayoni niet stopte met smeken. Stond ik stil en deed extreem overdreven met me armen'Kijk zo veel intersteert het me' Ik haalde me hand omhoog en deed hem naar achter. Ik hoorde een klap. Schit ik heb iemand flink hard geraakt. Ik draaide me om en keer recht in de  betraande ogen van (mel?)

Lucy

'Laat zien laat zien,'smeekte ik om de foto.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 39 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 39 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: