cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 21 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik voelde dat lola van mij vandaan kroop. 'umh, so~ory... dat ik tegen je aan kwam. umh het is een beetje knus in bed vind je niet?' zei ik verlegen maar zacht. ik laat me hand van haar buik naar haar heupen zakken door middel van een streling.

mijn hand stond nog steets meer naar haar buik gedraaid waardoor ik al half bij haar lizen zat. mijn onderste arm hat ik langs mijn eigen lichaam gelegt en mijn bovenste arm hat ik op lola. zelf schoof ik iets naar achteren toe om haar wat meer ruimte te kunnen geven maar ik botste tegen luhan op. ''shit...'' ik kroop weer terug tegen lola aan omdat luhan zig uitgebrijd over het bed hat versprijd. nu had ik geen andere keus dan tegen lola aan te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lola -
'umh, so~ory... dat ik tegen je aan kwam. umh het is een beetje knus in bed vind je niet?' zei hij zacht ik kon niet reageren. omdat ik nog steeds op me onderlip beet. En als ik nu iets zou zeggen jouw je kunnen horen dat ik echt doods bang was.
Zijn hand gleed van mijn buik naar mijn boven benen. Heel mijn lichaam trilde en ik kroop verder inmekaar. Ik kon me onderlip wel kapot bijten zo bang ik.
Met mijn bovenste hand bedekte ik mijn oor. ''please tayoni doe niks'' de andere klemde ik strak vast in de dekens die ik tot onderm mijn kin trok. Ik probeerde nog verder naar de muur te kruipen maar ik zat echt vast.

Even kroop tayoni naar achter maar al snel kwam hij terug. Dit kwam over als een heel enge beweging voor mij. Ik stopte bijna met adem halen
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:22

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
lola trilde steets meer ik voelde aan haar lichaam dat al haar spieren strak stonden. ik kwam half overeind en bukte over lola heen. mijn benen lagen nog op zijn plek. mijn hand die op lola lag verplaatste ik naar de kant van lola haar matras. (tay lich half over lola heen maar raakt haar niet.) 'gaat het wel? je rilt helemaal? ik kijk haar aan in haar ogen. ik kijk verwarte en een beetje geschokken. 'moet ik wat extera dekens pakken? of?' ik kijk nog beter naar haar. en haal een pluk haar voor haar ogen vandaan. nu realiseerde ik me dat ze het niet kout had maar dat ze van iets geschrokken was. 'ben je bang?' vroeg ik zachtjes. 'voor...m' vervolgte ik maar ik bleef staren naar lola haar gezicht.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:32

Lola -
Ik voelde hoe tayoni recht ging zitten. Langzamen voorzichtig leunde hij over mij heen. 'gaat het wel? je rilt helemaal?' vroeg hij zacht 'moet ik wat extera dekens pakken? of? voorzichtig haalde hij een plukje waar weg. Ik draaide me hoofd weg zover mogelijk in de dekens. 'ben je bang?' vroeg hij teder. 'voor...m' Ik probeerde me verder weg te draaien om me zelf nog verder te verbergen. Ik hoorde in zijn stem dat hij zich zorgde maakte. Ik probeerde nee te schudden want ik was niet bang van hem.. ''Of toch wel.'' ik kon echt niet doen dan alleen trillen. Ik probeerde de tranen tegen te houden ''Niet huilen lola'' Maar ik on het niet tegen houden de eerste traan rolde over mijn wangen
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:39

lola draaide steets verder weg en ik bukte steets meer over haar heen. ik zag dat er langsaam een traan over haar ewang heen rolde. 'lo~la?' klonk mijn stem nog bezorgder. met een vinger streelde ik haar wang en pinkte haar traan weg. 'please don't cry' fluisterde ik zachtjes.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:48

Lola -

'please don't cry' Op dat moment toen ik zijn woorde hoorden. deed het me denken aan mijn vader. Die zei dat ook altijd op die manier. Ik voelde hoe ik weer adem haalde alleen heel mijn lichaam was nog gespannen.

Ik bleef zo even liggen tot mijn lichaam in beweging kwam ik wist niet wat me overkwam en kon mijn lichaam niet besturen. Ik vloog omhoog en omarmde tayoni ik drukte mijn gezicht tegen zijn schouders en begon te huilen.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:54

plots kwam lola omhoog en omarmde mij stefig haar hoofd klemt ze tegen mijn borstkast aan. mijn lichaam stond stijf van verbazing. ik omarmde haar ook en legde een hand op haar achterhoofd. 'wat is er?' vroeg ik bezorgt. ik kuste een keer op haar hoofd. en streel haar haren met mijn vrije hand. ''ik druf het niet te zeggen maar je bent fukking sexy.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 15:58

Lola -

'Im scared' was het enige wat ik uit kon brengen. Voor het eerst voelde het niet eng dat tayoni me beed hield. Maar toch trilde ik nog steeds van angst. 'Im so scared' mijn stem trilde.

Op dat moment bewoog Luhan hard. zijn ademhaling was schokkend en kort. Op zijn hoofd stond zweet en je zagzijn oogbollen draaien terwijl hij zijn ogen dicht had.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 19:11

ik had niets door en knuffelde lola liefdevol. ik leg mijn hoofd op de hare en streel over haar rug heen. mijn hand glijd van haar rug naar haar sexy kondje. ik knijp er heel zachtjes in. volgens mij is haar jurkje naar boven geschoven want ik voel haar onderbroek. ''zal ik? nog effe wachten tay''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 19:24

Lola -

Ik voelde hoe zijn hand zakte. ''Ik had me vergist'' Ik duwde mezelf van hem af en sloeg hem hard in het gezicht. 'TAYONI' Gilde ik door mijn tranen heen. Ik keek of ik door de gil mijn broertje niet wakker had gemaakt. Maar tot mijn schrik had hij een van zijn aanvallen. Ik duwde Tayoni nog verder van me vandaan zodat ik bij luhan in de buurt kon komen 'Lu ge~' Ik graaide tussen de kussen en haalde er een bakje met pilletjes uit. Deze stopte ik in de mond van Luhan. Nog geen 2 min later werd het lichaampje van de jongen rustig. Ik zuchte diep. 'Pff.'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 19:57

lola duwde mij weg. 'hey tjil, ik plaag je alleen maar een beetje.' lola gaf me een flinke klap in mijn gezicht. mijn wang gloede rood op van de harde klap. ik kijk met ongeloof naar lola. lola gilde geschrokken en duwde mij nog verder weg ik viel van het bed af en knalde met mijn hoofd tegen de muur aan. 'auwh!' ik grijp mijn hooft vast en knijp mijn ogen dicht. ik draai me een paarkeer om van mijn linker zij naar mijn rechter zij van de pijn. 'mijn hoofd doet zoon fukking pijn! damn lola.' ik probeer op mijn knieen te zitten en pakte mijn achterhoofd stefig vast. ik leg mijn hoofd tussen mijn knieen op de grond. 'damn it' zei ik pijnlijk, mijn handen trilde een beetje. 'weet je je bent net een egel. mooi, ved aardig, zacht en lief maar zodra er iemand jouw komt aaien zet je gelijk al je stekels op.' mompelde ik een beetje gevrustreert en pijnlijk met mijn handen op mijn hoofd.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 20:23

Lola -
Ik nergeerde Tayoni volledig en kroop het bed uit over Luhan heen. naar de woonkamer. Ik pakte een oude deken uit een kist die daar in de kamer stond. Hierna schoof ik 2 stoelen tegen elkaar en ging er opzitten. Ik sloeg de oude deken rond me heen. 'goodnight' Zei ik kort af en rolde me op in bed.

Over me wangen rolde tranen ik snikte zacht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 20:35

met veel moeite stond ik op wankelend loop ik naar de woonkamer waar lola in zat met haar 2 stoellen ik loop vlak langs haar maar heel mank lopend. mijn arm hield ik beweegloos aan aan mijn zijde aan mijn vingers zit bloed niet veel maar wel een beetje.ik leg en hand op lola haar hoofd en sta even stil mijn voed til ik lichtjes op zodat ik niet met mijn volle gewicht op mijn zere voet stond. 'ik slaap wel buiten... aangezien je toch bang voor wat oudere jongens bent. hoe moet dat dan later met je broertje als hij een vriendin krijgt moet hij dan ook doods bang zijn als hij knuffelt met iemand?' zei ik vrij serieus. een paar seconde later haalde ik mijn hand van haar hoofd af. ik strompel verder naar de deur van de trap. af en toe zakte ik bijna door mijn voet heen maar ik hield me sterk aan de hand van de muur naast mij.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 20:38

Lola -

Ik sloot mijn ogen. ''klootzak'' dacht ik. Toen tayoni de deur weer uit was liep ik voorzichtig en nog steeds trillend terug naar het bed. Toen ik terug in bed lach barste ik in huilen uit. 'Kut tayoni' Ik kon me tranen niet stoppen. 'klootzak'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Emptydo jun 05 2014, 20:55

[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik pakte mijn schoenen en met veel pijn en moeite trok ik ze aan. ik krijste een paar keer van de pijn maar het kon me niets meer schelen wie wat hoorde. alles is toch al verpest aan mij. mijn vader, mijn opa... vermoord, mijn moeder vervreemt met een andere man. ik sta op en strompel naar de deur. 'i can't bring you in the light... i'm sorry.' fluisterde ik. en liep de deur uit

ik stond in het cafe waar lola werkte en die vroeger van mijn vader was. het was leeg en door niemand bewoond. ik loop naar de dranken en pakte een fles uit het rek. ''waarom zie jij alles verkeert lola...'' 'Waarom!!?' schreeuwde ik kei hard terwijl ik de fles kapot op de bar sloeg. de scherven vlogen in het rond en belande ook in mijn hand. een kleine scherf sneed in mijn wang. het deed pijn. alles deed mijn... mijn enkel die haast gebroken was of iets dergelijks. mijn wang die een flinke klap heeft gekregen. mijn hoofd die vol tegen de muur aan kwam. mijn borstkast die geduwt werd. mijn hart dat gebroken is maar nogsteets een helend puntje heeft waar hij aan vast bungelt. ik zie een krijd bord achter de bar hangen. ik pak een witte stift en loop naar het bord toe. ik ga op de bar staan en schrijf groot op het bord. ''I love you no matter what you do. signed by tayoni.'' ik kijk naar de stift en stap van de bar af. ''damn permenent stift.... leuk.''
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 21 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 21 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 44 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: