Ik wist wel hoe je iemand horny moest krijge met danse en dat deed ik dus ook. Ik schuurde met mijn bips tegen hem zijn broek aan niet te hard maar heel gentle.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
'mell stop' Ik wilde haar van me af zette maarme arme voelde aan als de dansende pudding van setto. 'Mell kappe,' Me stem begon wanhopig te klinken. Ze plaatste haar lippen weer op de mijne. ''shit shit shit te veel mensen te awkward situatie''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:54
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie 'rustig maar. niemand die het ziet ik zit er voor.' zei ik gerust stellent. doen jay merkte dat zijn broek open ging. ik legde weer mijn hand op zijn borst. en lied zijn broek voor wat het was. ik sabbelde rustig aan zijn lip.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik zag dat jay moeite had met het zoenen. 'ik ging iets meer naar jay toe leunen. 'psst geniet er nouw maar van.' fluisterde ik en leunde daarna weer terug naar het meisje dat ik aandacht gaf.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni lola winde me echt op met haar kond en binnen een notime had ik een stijfe. ik drukte mijn lippen in haar nek en kuste haar zachtjes met mijn lippen. 'je bent zo sexy.' zei ik lief en al aardig opgewonde.
Laatst aangepast door mellodey op zo aug 17 2014, 20:58; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:57
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
Me lichaam wilde zo graag verder gaan. Evylian was de laatste en ik merkte echt dat mijn lichaam er om smeekte. . 'psst geniet er nouw maar van.' fluisterde Setto. ''aargh i cant'' 'Mell stop alsjeblieft' me spieren spande zich steeds verder aan ''Lichaam kappeh.... niet horny worden'' Mellanie sabbelde weer op me onderlip.
'heheh'lachte ik speels. Tot ik zijn boner voelde.. ''shit'' Me lichaam klapte dicht van angst''waarom'' Ik stond even stil maar al snel pakte i kde dans weer op. iets minder losjes dan eerst maar ik moest wel door zetten ooit moest ik er overheen komen
Laatst aangepast door Evilian op zo aug 17 2014, 21:06; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:04
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie ik sabelde nog altijd op zijn lip en ik voelde hoe mijn lichaam steets warmer werd. ik had zin in wat meer. ikkon mijn lichaam bijna niet behersen. ik lied mijn hand van zijn blote gespierde borst naar beneden glijden over zijn blote buik heen naar zijn broek. ik vriemelde aan het randje van zijn ondergoed. zijn gulp was wijder gaan staan en ik kwam met mijn hand tegen zijn bobbel aan. mijn lichaam voelde zo apart aan. sachjes lechte ik mijn hand op de bobbelmet mijn vinger topjes speelde ik er sachtjes mee.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni ik lied mijn hand zakken tot haar liezen en sabbelde in haar nek met mijn lippen.
Laatst aangepast door mellodey op zo aug 17 2014, 21:08; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:08
''KUUUUUUT'' me adem haling werd langzamer en dieper. ''Jay stap er uit.'' Ik pakte haar stevig beed en stond op. ik draaide om en legde haar met haar bene wijt op de plek waar ik eerst stond, Ik beed zachtjes in haar nek en vervolgens pakte ik beide hadne beed en drukte die omhoog. ik drukte mijn heupen tussen haar benen in.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:14
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie ik schrok van jay zijn actie en mijn ademhaling werd heviger. deed mijn benen wijd en ging boven op mij liggen ook pakte hij mijn handen beed en trok deze omhoog. jay drukte zijn heup tegen mij aan. ik keek jay diep in zijn ogen aan en glimlachte speels. 'kus me...' zei ik zachtjes mijn borsten drukte tegen zijn borstkast aan. ik sabbelde speels aan zijn lip. de een of ander manier moest ik ana lea denken toen hij dit voor het eerst met mij deed. hoewel lea het ruiger deed en dat voelde ook meer aan als pijn en dit was meer genot en spannent.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'ja wat is er lola? sorry maar je bent gewoon om op te vreten zo lekker.'zei ik met een versnelder ademhaling. sachtjes beed ik in de nek van lola.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:17
Ik hees mijn hoofd omhoog 'kus me...' zei ze zacht en teder 'nee' Zei ik en stapte achter uit. Aangezien mellanie me niet meer beed had lukte dat. Ik deed me broek weer dicht en pakte me haar beed. 'kut kut kut,' Ik zakte door me knieen en sloeg me arme rond me heen.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:24
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie ik schrok weer van wat jay deed. ik ging recht op zitten en keek naar hem. vervolgens stond ik op en liep naar hem toe. ik hurkte naast hem en sloeg een arm om hem heen. 'sorry...' zei ik en legte mijn hoofd op zijn schouder.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni ik hoorde hoe lola bijna huilend zij of we konde stoppen. ik draaide haar om en omarmde haar vriendschappelijk. nogaltijd hat ik een boner maar daar kon ik niets aan doen. 'i..ik dacht dat je er overheen was.' fluisterde ik in haar oor.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:31
'Nee het spijt me, Ik had er niet op in moeten gaan of uberhaupt zo veel moeten drinken. En sorru dat ik een idool ben. En niet zomaar dingen kandoen' Ik lied me hoofd zakken. 'Setto beter gaan we. ik kan de zaal toch niet meer in aangezien vele fans weten dat ik hier ben'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:39
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik stond op en ging naast jay staan. 'neeh james het is niet jouw schuld maar die van mij. ik vroeg aan mellanie of ze met je wilde flirte. ik hoopte gewoon dat je een leuke avond kreeg.' vertelde ik aan james en voelde me schuldig.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie ik legte een hand op zijn wang. 'jay het maakt me niet uit wat je bent. of hoe populair je bent. of wie er naar me kijken.' zei ik veregen en keek hem aan. ik verzamelde al mijn moed. 'i..i i-ik vind je gewoon erg knap en... en leuk.' zei ik erg verlegen en blooste hevig. 'ik had niet verwacht dat ik zelf zo ver ging. gevoelens doen rare dingen met je.' zei ik speels en glimlachte. ik lied jay zijn wang weer los.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'waar ben je dan bang voor. ik zou het niet eens durfen om jouw pijn te doen. ik kan het je laten zien en voelen lola je hoeft niet bang te zijn ik zal je geen pijn doen dat beloof ik je met heel mijn hart.' vertelde ik en pakte haar zorgzaam beed.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:45
'next time in een kamer zonder andere' zei ik lachend. Ik stond iets te snel op en werd duizelig en wankelde even op me benen. 'oeps te dizzy, Meet setto laten we gaan, Anders ga ik dadelijk nog meer drinken en dan weet ik niet wat er gebeuren gaat. Ik keke in de spiegel die er in en zag dat me haar alle kante op stond. Ineens haalde ik angel in me gedacht op toen ze me haar goed deed ''Whut waarom denk ik aan die bitch''
'alles doet zeer als ik er aandenk, Ik durf het gewoon nog niet, tayoni laten we gaan' Ik trilde en wilde echt graag gaan. Ik stapt van hem vandaan maar bleef hem beed houden. Mijn hand kneep ijn zijn kleding
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 21:51
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'waneer denk je er wel klaar voor te zijn? als je geen begin maakt kom je er nooit overheen.' zei ik zacht en streelde door haar haar heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie 'next time in een kamer zonder andere' zei james lachend. 'haha, is dat belooft jay! hihi.' ik giegelde een deed schattig een hand voor me mond. 'mag ik een stukje met jullie mee lopen? rose en willem zijn nog zoo intiem bezig en nouwja ik wil ze liever niet naakt zien.' ik tikte verlegen met 2 wijsvingers tegen elkaar aan. will had rose naar een apart kamertje mee genomen en die waren zeker met iets spanends bezig.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik begon te laggen van james zijn reactie. 'haha, ik ben zo jaloers mellanie. maar vind je het erg dat ik hem vanavond even leen tijdens het logeren. ik sloeg een arm om james nek heen en keek speels. 'natuurlijk mag je een stukje mee lopen ik wil niet dat je onderweg in moeilijkheiden komt. dat wil ik je oom niet aan doen.' zei ik speels
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 22:04
Ik lachte lief mee met hun Setto legde zijn arm rond me heen en daar kwam de DJ weer. 'Jullie gaan?' Ik knikte 'kunnen we de achter uitgang gebruiken het word denk ik een chaos als door de zal heel ga' de man knikte en we liepen met de drietjes achter hem aan. Setto had zijn arm nog steeds over mijn schouders heen en ik had mellanies hand gepakt. We ik liep niet al te recht meer en effentoe kieberde ik om. 'Oh setto heb jejje mobiel nog.. ' Vroeg ik ineens geschrokken. Ik besefde me ineens dat er foto's opstonden van Evylian en mijzelf halfnaakt tegen elkaar en dat soort shit. Aangezien die mobiel uit die tijd kwam.
(je mag verder gaan tot aan in zijn slaapkamer en zo Jay kleed zich niet uit en ploft gewoon naar zegmaar geef anderes flashback van riven enpz en laat setto vertellen daarover Jay zal er vast naar vragen dan heb ik teminste iets te lezen morge ochtend .xD)
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 22:27
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni ik zat bij lola in de taxi en ze lag ongelovelijk sexy tegen me aan. ik streelde door haar haar heen. ik bleef even zo lekker zitten en strelen met haar haren. 'lola, ik wil dat je weet dat ik mijn boner niet gemakelijk weg krijg.' ik gaf lola een kusje op haar voorhoofd. 'heb je er ook moeite mee om aan jongens te zitten zonder dat ze jouw aanraken of aan jouw zitten?' vroeg ik voorzichtig. ik lied mijn hoofd op die van lola rusten en omarmde haar zorgsaam. ''mmmh anders moet ik het zelfd doen eerder gaat me grote vriend niet weg. vooral als ik met die gedachtens blijf zitten. lola is gewoon te sexy.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie jay pakte mijn hand vast en ik blooste lichtjes. jay had ene lach bui dat kwam vast door de drank. hij liep al niet meer recht en setto ondersteunde hem zelf. jay had nog altijd mijn hand vast we liepen van een stoepje af onverwachts struigelde jay omdat hij waarschijnlijk het stoepje niet zag. hij viel mijn kand op en kreep mij en een van mijn borsten plots vast om zigzelf niet voledig te laten vallen. (reactie jay op borst) 'hihi, je kan echt niet wachten he, om aan me te zitten.' zei ik speels en blooste verlegen. ik pakte zijn hand vast en haalde deze van mijn borst af en vervolgens gaf ik jay een kusje op zijn wang. na nog een stuk gelopen te hebben vroeg jay of setto nog zijn mobieltje had. 'ja hoor james die heb ik nog!' zei setto en stak zijn mobieltje op en maakte een foto van jay en mij. al die tijd had jay nogsteets mijn hand vast. (reactie jay op foto) setto bewaakte zijn mobieltje zodat jay er niet aan kon zitten of bij kon. ik giegelde op hun reactie. plots hoorde ik wat gerommel en een vuilnisbak viel om. ik schrok en klamde me vast aan de arm van jay. 'ieeek!!' gilde ik even. ik keek in de richting waar het geluid vandaan kwam. en zag een wasbeertje uit de prullenbak eten. ik zuchte uit opluchting. maar hield jay nog altijd stevig vast. (reactie jay op prullenbak) we waren nu dicht bij onze huisen aan gekomen. ik ging tegen over jay staan en legde 2 handen tegen zijn borst aan. 'hihi, ondanks dat ik nog een dans tegoed heb van je, vond ik het een leuke avond. hihi.' zei ik vrolijk en speels. ik legde even mijn hoofd op zijn schouder. vervolgens keek ik hem diep en dromerig in zijn ogen. 'pff james kus haar nou maar gewoon er is helemaal niemand in de straat.' hoorde ik setto plots zeggen en hij deed zijn armen over elkaar heen. ik blooste hevig. en er zat zoon ongenveer 3 cm tussen onze lippen in. (reactie jay)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto (word nog getikt)
Setto (Lees mellanie) Ik deed mijn armen over elkaar heen zoals ik drake altijd had zien doen net zoals de leraren als ze op iets stonden te wachten. Ik keek speels naar James en mellanie die heel close tegen elkaar aan stonden. "Ze zijn zo schattig had ik maar zo iets, een knap meisje." James stond met zijn rug naar mellanie haar huis gericht. Ik zag dat het jongste neefje van mellanie uit het raam keek. "Waarom kijkt hij zovaak naar buiten toe?" Ik keek toe hoe mellanie en James bezig waren. Als ze gingen zoenen zou ik snel mijn mobieltje pakken en een leuke foto maken voor in zijn verzameling.(rea James)
(Stukje voor uit in de tijd) Mellanie staat op het pat richting haar huis en kijkt verlegen maar tevreden achterom (als ze niet gezoend hebben kijkt ze een beetje teleur gesteld.) ik sla een arm om James heen en swaai naar mellanie. Ze zwaait terug naar ons en vervolgde haar pat naar huis. 'Als ik geen verbod had, had ik gevraagd of ze ook kwam logeren dan kon je nog wat meer met haar spelen hihi alleen dan in een kamertje.' *wink wink* (als James niet zoent vervalt die zin en komt deze in de plaats: ' dude waarom kuste je haar niet gewoon? dit is misschien je enigste en laatste kans om iets met een meisje te doen.' Fluisterde ik naar James en zag dat mellanie zig nog even omdraaide en keek naar James. 'Ze vind je le~uk' zei ik zingend. (Rea James))
Kom, wij gaan ook maar naar binnen toe. Eenmaal binnen gaf ik mij Jack een de butler net als mijn schoenen. Ik rende samen met James naar boven toe en trok mijn sokken uit en gooide deze op de grond in een hoekje in de kamer. 'Oi Kleed jij je niet even om?' Vroeg ik aan James toen ik zag dat hij met kleding en al op het bed ging zitten. Ik trok mijn T-shirt uit en prutste me mijn setto beveiligde riem. "Verdomme..." Ik keek naar James en weer terug naar de riem "no way ik ga dat niet vragen aan James!" Ik streelde door mijn haren heen en keek in de spiegel. (Rea James over wonde op setto zijn rug) ik schrok lichtjes van wat james zei. 'Oh d-dat i...ik ben gewoon lelijk gevallen van de trap.' Vertelde ik vluchtig. Ik keek weer naar James en hij lag op zijn rug op mijn bed. 'Heey je gaat nu toch niet al lopen ronken.' Zei ik plagend. Ik ging op James zijn schoot zitten en maakte zijn knoopje los van zijn broek. 'Haha, doe minstens die strakke broek uit.' Zei ik speels en ging zo staan op het bed dat ik James zijn skinyjeans kon uit trekken. Zijn onder broek gleed mee met zijn broek omdat hij zo strak zat. (Rea James ondergoed) 'hahahaha, sorry dat was niet mijn bedoeling...' Zei ik beschaamt en durfde niet naar James te kijken. Zijn broek was uit en ik legde deze op een stoel. "Nu mijn broek nog....." (Rea James broek van setto)
De een of andere manier was mijn broek toch uit gegaan. (Als James het deed krijgt setto een lichte stijve. Maar dan minimaal xD) ik keek naar mijn kussen en pakte de foto weer op van riven. Ik keek er naar en drukte het even tegen mijn lichaam aan. Vervolgens legde ik het onder mijn kussen en pakte ik het favoriete knuffel konijntje van riven waar hij altijd mee sliep zonder zijn knuffel had hij altijd nachtmerrie's "wat zou hij dromen in het ziekenhuis zonder zijn knuffel?" Ik rook aan de knuffel en ik snoof lichtjes de geur van riven op. Hoewel de knuffel ook naar stof rook waarschijnlijk lag hij onder mijn bed. Ik zette de knuffel op mijn nacht kastje en zag de beschaamde beginners boeken liggen. Snel probeerde ik deze op te bergen in een la in de hoop dat James ze niet zag. (Rea James knuffel foto en boeken) ik dacht dat ik klaar was maar ik zag nog een vreemd rood vierkant dingetje liggen. Ik pakte het op en voelde aan de zijkant van het plestikje er zaten ribbel knip strookjes op in de vorm van puntjes. In het zakje voelde ik een ring of iets zitten dat heen en weer schoof als ik er op drukte. 'James wat is dit?' Vroeg ik aan hem en gaf het vierkante rode plestikje aan James. Er stond ultra stronge op. (Rea James)
Ik ging onder de dekens liggen op mijn zij en keek in James zijn ogen. 'Weet je James ik heb deze avond met drie meisjes gezoend en ik zag dat ze echt genoten. D-dat voelt zo goed. Om te zien dat iemand. Een leuke avond heeft met een persoon. Had jij ook een leuke avond james? haha je ging helemaal los op de dj plaat hahah. maar wat vond je van mellanie? Toen ik naar jullie keek zoende jullie best apart met elkaar. Net alsof, als je elkaar aan het sabelen was. Het zag er zo plezierig en sexy uit. Dat moet vast leuk geweest zijn. (rea james zoenen mellanie) ik luisterde naar james. vervolgens bleef ik even stil en legde mijn voorhoofd tegen die van james aan. 'In wat voor gevoel kun je sex beschrijven?' Vroeg ik aan James en luisterde naar zijn antwoord. 'Het klinkt misschien raar m-maar umh ...w.wil je, zou je mij dingen kunnen leren hoe je het moet doen.... D-dingen over sex en genot.' Zei ik verlegen en schaamde me een beetje dat ik dit moest vragen aan een vriend omdat mijn ouders hier nooit over spraken of over wilden spreken. (Rea James over sex dingen) ik keek James diep in zijn ogen aan. En bloosde lichtjes. "Hij is gewoon onwijs knap." (Rea James, vraagt over de jongen op de foto.) 'd-dat is riven. Hij is een goede vriend van mij een soort van maatje. Ik speelde dagelijks met hem en ging samen met hem naar de privé school nouja we kregen samen les in me eigen huis. Af en toe logeerde hij hier. Riven was al tijd zo vrolijk wat er ook gebeurde hij bleef lachen. Hij leerde mij een heleboel dingen over geluk en vrolijkheid. En gevoel dat ik van binnen had.' Ik schrok dat ik over de emoties praten dat hij me leerde " neeh James weet niet dat ik geen emoties mag kennen." Ik beed op mijn lip en skipte mijn verhaal naar een dagje uit in de winkels. 'Die foto's hadden we genomen in zoon hokje.' vertelde ik
flash back jeugt 9a12 jaar 'Kom setto kom! We maken een Foto! Hey, blijf niet staan daar.' Riven loopt naar mij toe en pakte mijn hand vast. Ik was naar een paar standbeelden aan het kijken die in een grote waterbak stonde een grote spetterende waterstraal spoot omhoog en viel sierlijk weer naar beneden. Draaide mijn hoofd mee met de beweging van riven die aan mijn hand trok zodat ik nog even naar het standbeeld kon kijken. 'Kijk setto dat is zoon hokje!' Zei Riven vrolijk hij pakte zijn portemonnee en haalde er een muntje uit. Deze verdween in een sluif van het apparaat. Riven ging het hokje binnen en ik bleef staan voor het gordijntje. 'Setto! Kom nou. ' zei riven en stak zijn hoofd door het gordijntje heen. Hij pakte mijn hand vast en trok me mee naar binnen. Het hokje was klein en we konde met zijn tweeën op het bankje zitten riven drukte op een paar knopjes. 'Setty leuk lachen we gaan op de foto.!' Zei Riven entausjast en deed mijn mond hoekjes omhoog. Er kwam een felle flits en ik werd haast verblind. Ik knipperde flink met mijn ogen. Riven kietelde mij en dat voelde grappig aan ik glimlachte lichtjes en er kwam nog een flits. 'Hahaha, setto nog eentje!' Zei riven en omhelsde mijn nek stevig. Riven glimlachte breed en zij ' cheese!!!' Ik ging tegen riven zijn borstkas aan liggen. Riven streelde door mijn haar heen en gaf me een kusje op mijn mond. 'Ik hou van jou.' Zei ik zachtjes en neutraal. Mijn stem klonk in de kinderjaren altijd zacht en neutraal veel meisjes en jonge vrouwen noemde dat onwijs schattig. Riven duwde mij recht en gaf me een kusje op mijn wang. 'Ik ook van jouw setty!' Zei Riven vrolijk en lief. Ik glimlachte tevreden voor me uit en genoot van de warmte die riven gaf. Er kwam nog een flits riven trok mij uit het hokje en pakte de rol met fotootjes die uit het apparaat kwamen. We bekeken de foto's. 'Hahahaha op de eerste heb je je ogen dicht!' Lachte riven entausjast.
Flashback 2: 11 a 13 jaar. 'Setto setto!!' Schreeuwde riven en rende naar mij toe met zijn zwaard schede op Zijn rug. ' en ben je klaar voor de training!' Vroeg hij antausjast en sprong op en neer. 'Gaat wel...' Zei ik zacht en neutraal. 'Weet je setto als ik een hooge rang haal op het exame mag ik jouw persoonlijke wachter zijn!! En dan zijn we voor altijd bij elkaar.' Vertelde riven en kon niet stoppen met super vrolijk te doen. Ik glimlachte. 'Dat lijkt me echt gaaf jij en ik voor altijd bij elkaar...'zei ik zacht en tevreden. Ik legde mijn voorhoofd tegen die van riven aan. In mijn linker hand had ik mijn duelblade vast. 'Hihi, kom setto we gaan naar meester Wong.' Zei riven en rende vrolijk langs mij heen. Ik volgde hem op wen rustig tempo.
*heig heig* 'zo de eerste les was zwaar zeg vond jij niet setto?' Vroeg riven hij had trillende armen en kon zijn zwaart niet meer vast houden. Ik zag hoe meneer Wong boos en afkeurend naar riven keek. Mijn arm trilde ook maar ik probeerde mij blade wel recht en omhoog te houden. Inplaats van te laten zakken zoals riven. Riven keek naar mij en niet naar meneer Wong. Ik keek toe hoe meneer Wong geruisloos opstond en riven een klap met zijn zwaard verkocht. Ik deed uit schrik mijn ogen dicht. Maar niet voor lang want ik hoorde dat meneer Wong mijn kant op kwam. Ik blokte zijn aanval en ook zijn tweede bij de derde viel een van mijn bladen uit mijn handen. Meneer Wong stopte met aan vallen en bleef staan. 'De les is pas over als ik dat zeg.' Riep de leraar kalm. Ik keek naar riven die p zijn hurken zat en een hand voor zijn oog hield. De leraar liep naar riven toe en deed met zijn zwaart de kin van riven omhoog. 'Verlies nooit je aandacht knul. Het kan je eigen leven kosten of die van iemand anders.' zei meneer Wong steng. Onder de hand van riven kwam een straaltje bloed naar benden glijden over zijn wang heen. Ik schrok en mijn ogen begonnen te trillen. "Zou meneer Wong zijn oog geraakt hebben?" 'De les is over.' Zei meneer Wong en liep onbezorgd de ruimte uit. Ik stond op en rende naar riven toe. Ik pakte zijn hand vast en schoof hem opzij. Van zijn wenkbrauw tot zijn jeukbeen zat een grote snee. Maar wonderbaarlijk had het zwaart niet zijn pupil of oogbal geraakt. Een seconde later schreeuwde ik alles bij elkaar. Bediendes kwamen naar ons toe en riven werd weg gedragen.
De wond genas na enkele weken maar het litteken was nog altijd te zien. De volgende paar lessen was riven veel serieuzer en hij leerde snel zijn zwaard beheersen. sneller dan ik deed. Ik was jaloers en wilde dat ook kunnen wat hij deed. Ik probeerde alles wat ik kon en vergat om mezelf rustig te houden. Ik faalde weer. en riven sprong weer voor mij om de zwaard klap op te vangen die de tegenstander uit deelde 'Setto waar ben jij mee bezig! je moet wel blijven oplette! hou je aandacht er bij!' Zei riven serieus. Hij draaide zig om en zette zijn wijsvinger tegen mijn voorhoofd aan. 'Als je zo blijft vecht kan je nooit jezelf verdedigen. Wat nou als ik er niet ben he?! Hoe los je het dan op! Ik kan je niet overal blijven beschermen.' Zei riven serieus en ik lied mijn hoofd zakken. Ik voelde me naar vanbinnen en wilde het liefst stoppen met het zwaardvechten. En gaan lezen of zoiets. Riven had gelijk ik kon zo nooit mezelf verdedigen en riven moest er altijd voor springen want dat was zijn taak als wachter. 'Setto je moet nooit weg lopen voor je angsten maar terug vechten!' Zei riven serieus. En duwde met zijn wijsvinger mijn Hoofd weg naar achteren.
Flashback 3: 13a14 jaar De lucht was helder blauw en de zonnestralen schenen op ons gezicht. Riven leunde op zijn onderarmen op het randje van het balkon. Hij keek dromerig maar tevreden voor zig uit. Ik keek waar zijn ogen heen gingen en kwam uit bij het over buur meisje. 'Setto wie is dat!' Vroeg riven dromerig aan mij. Ik keek riven aan met een vreemde blik. 'Dat is het over buur meisje.' Antwoorden ik. 'En is dat dan haar vader? Die oudere jongen?' Vroeg riven terwijl hij naar iets wees. 'Nee dat zijn de bewoners. Ik denk haar neef of iets.' Antwoorde ik op riven zijn vraag. 'Maar Als ze hier niet woont hoelang is ze hier dan al?' Vroeg riven onbegrepen. 'Ik denk dat ze 4 of 6 was toen ze hier kwam. De bewoner kwam een keer thuis en ik zag toen Dat meisje voor het eerst ze was in haar pyama gekleed en zat helemaal onder het bloed zelfs haar haren waren aan de onderkant lichtjes bekleeft met bloed.' Vertelde ik wat griezelig. Riven luisterde met zijn mond open. 'Oooh, zou ze een vampier zijn?' Vroeg riven verbaast en zwaaide naar het blonde meisje. Het meisje keek op van haar schildersezel en zwaaide verlegen terug. Ze glimlachte liefjes en ging weer verder met haar schilderij. 'Maar waarom denk je dat het een vampier is? Want vampieren zijn al jaren uit gestorven.' Zei ik tegen Riven. 'Oh nou, haar neef, vader of wat het ook is ziet er al jaren het zelfde uit en heeft geen lidtekens of verwondingen. Net als die wat jongere jongen met het oranje haar. En dat meisje ziet er ook betoverend uit ze is echt mooi.' Vertelde riven en stond haast letterlijk te kwijlen. 'Hey! En ik dan?' Zei ik plagerig. 'Hahaha jij bent ook knap hoor!' Lachte riven en ik omarmde hem stevig. 'vampieren kunnen niet tegen dachtlicht.' zei ik en glimlachte. 'ow ja daar heb je gelijk in setty.' zei riven en glimlachte terug en kroelde met zijn hand door mijn haren heen. 'setto...' zei hij serieus. ik keek hem aan. 'jah?' zei ik terug. 'me vader wild dat ik naar school ga.' vertelde riven serieus maar minder vrolijk. 'maar je zit toch al op school? samen met mij?' zei ik verward. 'neeh setto een echte school voor normale kinderen. mijn ouders willen dat ik ook om leer gaan met andere mensen. daar hebben ze ook rekenen en talen enzovoort. maar daar zitten wat meer kinderen in een klas lokaal dan maar 2.' vertelde riven. ik keek ontevreden naar riven. 'maar zie ik je dan nog wel?' vroeg ik aan riven. 'haha vast wel. s avonds maar niet meer s ochtens of in de middag.' zei riven en glimlachte naar mij maar ik kon niet meer lachen.
Flashback 4 het was winter en er lag sneeeuw. van riven's vader hadden we ieder een snowboard gekregen. 'oooh riven riven ik wil deze zo graag uit testen alsjeblieft please please!!! zullen we naar buiten gaan en het uit testen!!' zei ik entausjast en sprong op en neer. 'haha, setty dat kan niet nu.' zei hij en zette een wijsvinger tegen mijn voorhoofd aan. 'er ligt helemaal geen sneeuw' zei riven serieus en lachte naar me terwijl hij mijn hoofd naar achteren duwde met zijn vinger. 'awh, maar hoe moet ik het dan leren?' vroeg ik een beetje teleur gestelt. 'nou we kunnen ook wat anders stijls pakken.' zei riven en keek mij met gespleten oogjes aan. 'de bibliotheek trap!!' riep ik vrolijk en trok riven mee. 'waaaagt we zijn helemaal niet beschermt tegen vallen.' riep riven en trok mij terug.
en daar stonden we dan boven aan de la bibliomounten. met een kussen op ons buik gebonden en eentje op onze rug. we hadden 2 pannen uit de keuken weten te jatten en die hadden we op onze hoofd gezet. 'riven als jij het niet overleef mag ik dan jouw dagger hebben?' zei ik net alsof we in een avonturen boek zaten. 'hehe, die neem ik mee in mijn graf onder de dikke laag sneeuw.' zei riven speels. 'awh...' zei ik speels maar teleur gestelt. 'oke daar gaan we dan!!' zei ik speels en stapte op mijn bord en gleed van de stijle trap af. riven deed dit ook en achtervolgde mij. riven haalde mij bijna in maar ik was sneller. aan de einde van de heuvel stuurde ik naar rechts en we gleden de bibliotheek in. ik ontweek wat boekenstellingen en sloeg weer links af maar ik had de boekenjuf niet gezien en knalde tegen haar en haar wagendje op. vervolgend viel riven ook tegen mij op. 'MENEER CRYSTAL!!!!' hoorde ik haar gillen en riven en ik wisten niet hoesnel we weg moesten komen.
een dag later lag er sneeuw buiten. het was zondag ochtent en riven lag nog te slapen. 'riven riven word wakker!! er licht wit spul buiten!!!' zij ik blij en ging boven op hem zitten. 'ommmmh meeeh setto ga slapen...' hoorde ik riven zeggen en hij legde een kussen op zijn hoofd. ik tilde zijn kussen op en deed zijn ogen open met 4 vingers en 2 aan elke kant. 'RIVEN!!! wit spul snowboarden!!!' schreeuwde ik blij. 'dat is sneeuw setto, sneeuw.' zei riven terug en met moeite stond hij op en klede zig aan. de maids waren wakker geworden van mijn geschreeuw en klede mij ook aan.
we stonden buiten in de sneeuw het voelde heel kout aan. we hadden ieder een bord vast. ik en riven keken naar de straat. 'riven ik mag niet over de straat heen.' vertelde ik en hield riven tegen. 'oh dan gaan we toch op het voedpat.' zei riven. aan de over kand van de straat stond een meisje het was het blonde overbuur meisje waar riven vaker naar keek zodra we op het balkon stonden. het meisje lagte en swaaide naar riven toe. ze droeg een ijsblauwe vlinder in haar haren. het meisje pakte wat sneeuw op en bewonderde het witte poeder. ze had zelf niet door dat ze eigenlijk op de autoweg stond omdat de dikke laag sneeuw het bedekte. riven keek naar het meisje en droomde een beetje weg. ik stote riven aan. 'kijk een monster!!' zei ik tegen riven en wees naar de metale vierkante pak. 'dat is een auto setto....' zei riven droog. 'EEN AUTO!!!' schreeuwde hij plots. 'meisje! meisje!!! pas op!!' schreeuwde riven hard en bezorgt. het blonde meisje keek naar riven en swaaide blij. 'neeeh ga van de weg af!!' zij riven en wees dat ze weg moest gaan. het meisje wandelde langsaam naar ons toe. riven legde zijn snowboard neer. ik hoorde hard gepiep van het metale monster af komen de auto gleed naar voren toe. riven stond niet meer naast me en rende over de weg heen naar het meisje toe. ik probeerde zijn jas te grijpen maar ik kon er net niet bij. riven greep het meisje vast en ik hoorde een harde toeter een een klap. ik schrok en deed mijn ogen dicht. ik deed ze weer open. en rende naar riven toe. 'riven riven!!!' schreeuwde ik. en bukte bij hem neer. riven had het meisje totaal omarmt. het meisje mankeerde niets en keek geschokken. riven deed zijn ogen en mond open en keek heel anders dan normaal (pijn) 'whats your name little girl?' kwam uit de mond van riven. 'm-mellanie' hoorde ik het meisje zachtjes en verlegen zeggen. riven zijn hoofd viel beweeg loos neer. op dat moment kwam er een man aan gerend en pakte eers het meisje weg van riven. de man had lang blond haar en blauwe ogen zoals het meisje. 'mellanie are you oke? go insite now!' zei de man tegen het meisje. het meisje knikte en rende weg naar binnen toe. de man met het lange haar pakte het hoofd van riven vast en zijn handen begonnen te gloeien. vervolgens pakte hij zijn rug en longe vast en deed het zelfde. ik staarde verwonderent naar de man en wat hij deed. plots keek de man naar mij en legde 3 vinger tegen mijn voorhoofd aan en duwde mij naar achteren toe. 'ugh...'
'vanaf dat moment weet ik niets meer wat er daarna gebeurde.' vertelde ik aan james.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma aug 18 2014, 17:48
Zacht neuriend liep ik tussen setto en Mellanie in. Ik had nog steeds der had beed. En zwierde deze heen en weer. Me voet bleef hangen en ik viel bijna voorover 'Heyy Kut stoprandje (in koreaans' Gromde ik naar de tegel. Ik greep het eerst wat ik tegen kwam en dat was MEllanies borst vraag me absolut niet hoe... want ik had eerst der hand beed en toen der boob ''awkward boner hurrr'' Ik lied haar weer los. 'hihi, Je kan echt neit wachten he, Om aan me te zitten' Zei ze speelt ''Je moest is weten hoe goed ik kon wachten'' Ze gaf me ineens een kusje op mjn wang. Het ging te snel maar het liefst wilde ik het niet. ''Kut i hate this'' dacht ik maar reageerde er niet op. Ik pakte me mobiel en zette muziek op. Ik zang zachtjes mee met de muziek. Setto lied de mobiel zien en maakte een foto van mij en mellanie.
Ik hield me hand zo voor de camera dat me gezicht niet zichtbaar was 'Kom Setto niet doen' zei ik en ging verder met zingen. Er kwam eengeluid naast ons en ik keek langzaam op zij. Blijkbaar was mellanie hard geschrokken en klemde zicht helemaal rond me heen. Er kwam een klein wasbeertje uit de vuilensbak zetten 'OMG DIE IS ZOO SCHATTIG ( inkoreaans) Ik liep naar het beestje toe en bukte. 'kom hier (koreaans)' Het beestje keek op en wilde richting mij hand lopen, Maar mellanie vanwie ik nog steeds der hand beet had gilde nog maals 'Heey nu jaag je hem weg' Zei ik terleur gesteld toen het beestje weg rende. ik zwaaide hem na. 'hehhe hij leek op chen' Zei ik 'Byebye chenchen' Zei ik en stond op.
We waren al weer bij het huis aangekomen. Mellanie kwam tegen me aan staan. Ik wilde echt graag achteruit stappen maar dan zou ik op de straat flikkeren dus ik bleef staan. Ik sloot even min ogen en dat kut gezicht van Angel kwam in mijn beeld opzetten ''Omg jay denk niet aan die bitch jonge '' dacht ik, terwijl ik me dood ergerde aan mijn hersens. Ik hoorde mellanies stem en deed me ogen weer open. Ik probeerde lief te lachen.. ''well kut boner ga iemand anders pesten'' Mellanie knuffelde mij. Helaas waren me handen pudding en kun ik haar niet weg duwen ''Die bloemen waren een slecht plan....'' Dacht ik en kreeg echt spijt dat ik haar die bloemen gegeven had. 'Pffh james kus haar nou maar gewoon er is helemaal niemand in de straat.' Ze setto's stem ''OMG NEE'' Ik hield me hoofd zover mogelijk naar achteren 'Ik zie je binnen kort wel weer' Zei ik en durkte haar van mij af. Ik stapte op zei richting setto 'byebye mellanie' ''dat was langgeleden dat ik haar zo genoemd had normaal was het altijd mellmell''
Setto en ik liepen samen over het pat en zwaaide nog even naar mellanie. 'Dude waarom kuste je haar niet gewoon,? Dit is misschien je enigste kans om iets met een meisje te doen' Fluisterde Setto. 'gast had het toch verteld dat ik niks wil doen moet iemand waar ik geen liefde voor voel. Wat er vandaag gebeurd was komt door de alcohol en was een grote fout'. Zei ik 'Ze vind je leuk' Zong setto. 'Maar ik heb geen liefdes gevoelens voor haar, hoe vaak moet ik dat nog vertellen. het is al de derde keer vandaag.'
we liepen door naar de deur. Ik gaf ook mijn spullen af net als setto. we rende naar boven toe bij het stambeeld waar ik de vorige keer boog stopte ik even 'Sir het was een super avond en setto heeft zich goed gedragen' Zei ik blij en maakte een buiging voor hem. Daarna huppelde ik door naar de slaapkamer. Ik plofte op het bed naar ''well boner nu is het tijd om weg te gaan'' 'oeh kleerd jeje niet even om' vroeg hij aan mij 'jahjah zo even me hoofdpijn laten zakken' Zei ik en legde me hand op mijn hoofd. Ik keek op zei en zag dat setto aan het prutsen was met zijn riem ''Wat een klummel is het ook eh'' 'wacht gast wat is er met je rug' Vroeg ik en zag dat er schrammen op zijn rug zaten 'oh dat ik ben gewoon leijk gevallen va nde trap' vertelde hij 'ah okay,' ''jaah maak dat de kat wijs. Iedereen kan zien dat, dat geslagen is maar als je het niet wil vertellen zag ik niks'' dacht ik geërgerd en lied me hoofd weer vallen. 'Heey je gaat nu tochniet al lopen ronken' Zei hij plagend, Ineens voelde ik iets zwaars op mijn lichaam drukken. Ik keek op en zag setto op me zitten. 'God' Gromde ik en trok me onderbroek om hoog. ''Wat een kut dag zeg'' Ik lachte lief 'dat ging niet zo heel charmant eh' Ik ging recht overeind zitten. Anne kwam binnen en hielp Setto met uitkleden ik keek toe en begon te glimlachen. Hierna kroop setto op bed. Ik zat nog steeds aan het eind waar ik nog niet vanaf gekomen was sinds het moment dat ik binnen gekomen was. Ik keek naar setto die als en klein kind bezig was met de foto's en bleef lief lachen. Er lagen ook boeken ik was echt et moe om het te lezen. Setto kwam ineens met een condoom naar me aan Even keek ik hem geschrokken aan en dacht dat hij dingen wilde doen ''Ik heb geen zin om weer iemand te moeten afwijzen'' dacht ik. 'Wat is dit?' Vroeg hij ineens. Ik zag aan zijn gezicht at hij het echt nie wist. 'Das een condoom. Dat gebruik je om veilig seks te hebben. Zo kan je een Soa's krijgen of het meisje zwanger raken.' legte ik uit
Setto kroop onder de dekens en keek me aan. Ik ging op het einde van zijn bed zitten. 'weetje james ik heb deze avond met drie meisjes gezoend en ik zag dat ze echt genoten. Ddat voelt zo goed, m te zien dat iemand een leuke avond heeft met een persoon. had jij ook een leuke avond, haha je ging helemaal los op de DJ plaat, Maar wat vond je van mellanie? toen ik naar jullie keek zoende jullie bst apart met elkaar, Net alsof je elkaar aan het sabelen was, Het zag er zo plezier en sexy uit, dat moet vast leuk zijn geweest.' Setto praatte aan een stuk door en vroeg zo veel ik moest proberen alles te onthouden wat hij zei en toen ik de mogelijk heid had om te reageren deed ik dat ook. 'Jah klopt het is leuk om mensen blij te zien, Daarom vind ik DJ zijn ook zo leuk. Mensen worden helemaal blij van muziek en fleuren helemaal op. Ik mis de idolen wereld heel erg.' bij de laatste zien keek ik even sip maar al snel dacht ik na wat hij nog meer gevraagt had. 'oh, Om eerlijk te zijn vond ik het vervelend en eng.. Ze isnormaal zo schattig verlegen, En dan ineens dit. Ik haat mezelf ook echt het liefste wilde ik haar niet zoenen maar de alochol doet dingen met me lichaam dat ik niet altijd in de hand heb, Ik heb er nu nog steeds spijt van en zal de komende weken me er nog kut over voelen.. Zeker omdat ikk echt niks voor der voel. Ik wil niemand gebruiken. En als dit uit komt en iemand heeft het gezien heb ik weer een schandaal er bij en duurt het weer weken voor dat opgelost is en weggewaait. En heb echt geen zin in een schandaal. Niet nu ik op school zit' zei ik serieus.
Ik plofte naast setto neer en meteen drukte Setto zijn voorhoofd tegen me aan. 'seks is een soort genot. Een heel uniek gevoel' Zei ik en sloot me ogen. 'wat wil je er precies over weten dan?' antwoorde ik op zijn vraag of ik hem meer wilde leren.
Ik voelde een foto bij me hand en pakte die op 'Je zou me nog vertellen over hem 'zei ik en keek naar de jongen op de foto. Ik luisterde aandachtige en knikte affentoe
Ik luisterde naar zijn verhaal 'jah das wel heftig dat je zo een vriend moet verliesen of leeft hij nog' vroeg ik ''En dufuq lichtgevende handen.. yeah sure...'' Ik glimlachte bezorgt maar lief naar hem
Laatst aangepast door Evilian op ma aug 18 2014, 18:53; in totaal 3 keer bewerkt