Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jul 10 2014, 13:35
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik kijk naar jay 'dawh!! je kijkt zo schattig.' zei ik sachtjes. ik tik met mij vingers tegen elkaar aan. zullen we maar naar boven gaan?' vroeg ik verlegen om niet verder op zijn vraag in te gaan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'hahah licht er ana wat hij doet.' zeg ik speels en likte voer mijn onderliep heen. 'haha nee jo klappen betekent praten of een goed gesprek.' zei ik stoer. 'zullen we naar de les lopen?' vroeg ik aan lucy. ik stond al op en pakte mijn tas.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako fietst naar school
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni ik zag lola op haar horloge kijken. 'lola sjil we komen huis wel optijd. ik breng de tassen wel later naar huis.' zei ik kil. 'kom we gaan. ik pakte nog even snel een chocolade loly uit de pot. deze stop ik snel in mijn mond ik stapte de auto in.
ik parkeer de auto en stapte uit. ik wandelde naar de klas lokaal toe ik zag drake al zitten. 'hey hoe gaat het met jouw.' zij ik een beetje depresief.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik wandelde langsaam door de school heen een aantal meiden giegelen waneer ik langs loop en wijsen stiekem naar mij. *owh hij is zo knap* hoorde ik een van de meiden zeggen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik wandelde naar mijn les lokaal toe nadat yu tegen mij gesproken had.
Laatst aangepast door mellodey op do jul 10 2014, 14:04; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jul 10 2014, 14:30
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
daawh je kijkt zo schattig zei ze en vroeg of we naar binnen konden. Ik zag dat Minako kwam aan fiesten ze had het jasje van Lay aan. Ik zwaaide naar haar en liep naar binnen toe. Tayoni en Lola haalde ons in ''Waren ze nou samen gekomen... '' ik bekeek hun na. ''wacht.. die waren samen.. zou die boobshot van haar zijn'' ik haalde me hand bedachtzaam door mijn haar heen. We haalde Setto in omdat hij meer slenterde dan door liep Ik sloegme arm rond zijn schouder 'Goeie morge'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Drake hey hoe gaat het met jouw.' hoorde ik Tayoni met een sad stem zeggen ' goed' Gromde ik terug. ''In jouw had ik al helemaal geen zin'' Ik keek niet op of reageerde verder.
'Oh ik schrok al zijn slechte jongen is het niet.' Ik liep achter Yu aan 'Oeps ik geen schoolspullen bij, en loop in me uitgaans kleding' ik trok mijn hotpants naar benende toe. 'hihii' Ik liep achter Yu aan en pakte toen ik de kans zag zjn pink en hield die beed
'okey is goed' We stapte in de auto en brachten eerst Lu~ge naar school toe. daarna liepen we gezamelijk naar school toe. eerst kwamen we langs Jay en mellanie die ook gezamelijk naar binnen liepen. Daarna zagen we Yu en Lucy hand in hand lopen ''Wat is er gistere avond allemaal gebeurd. iedreen ineens in een relatie'' dacht ik terwijl ik achter Tayonu aanliep.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jul 10 2014, 15:33
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu lucy pakte eerst mijn pinky vast ik kijk verlieft naar haar en pak vervolgens haar hand beed. om de hoek van een gang stonden lede van de bende. zodra ik hun zag lied ik lucy haar hand los en streelde met die zelfde hand door mijn haar heen. ik gaf hun een box en liep verder naar het lokaal. ''Fu~uk, waarm moesten zij nouw hier staan.'' zo dra ze uit beeld waren en hun ook mij niet meer zagen, drukte ik lucy tegen de kluisjes aan en kuste haar zachtjes in haar nek. 'ik hou van jouw.' zei ik zacht zodat alleen lucy het kon horen. wat de andere dachten achter mij kon me niet schelen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle *staat in andere gang*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'goedemorgen james.' zei ik moe en betreurt. ik had vandaag zoon vreemt gevoel in mijn buik het voelde echt alsof ik gewoon geen glimlag op mijn gezicht kon krijgen. james sloeg ene arm om mij heen en ik probeerde te laggen. maar dit lukt eigenlijk niet. 'en hoe was jouw avond?' vroeg ik met de zelfde stem.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako ik zag dat jay naar mij smaaide. ''wtf waarm swaait hij naar mij. wat moet hij van me?'' beschaamt swaai ik half terug. ik zet mijn fiets in de stalleng en loop naar het lokaal toe. daar zag ik in de gang yu tegen lucy aan staan. ''wouw lucy heeft heel wat uit te leggen.'' met grote ogen staarde ik naar hun. ''ik wacht wel tot dat ze klaar zijn... hehehe''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni drake gaf geen antwoord. 'Dus met jouw gaat het ook top zo te horen.' ik kijk serieus naar drake. 'is je oma al wat bewegelijker in huis, of is ze nogsteets ziekjes?' vroeg ik meelevend. drake had me ooit vertelt over hoe het thuis met hem ging enzovoort. 'zullen we anders een keertje weer gaan gamen? net als vroeger.' ik keek drake bijna smekent aan. 'ik ben wel effe klaar met die meiden.' fluisterde ik sachtjes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie we zagen yu en lucy met elkaar lopen. ''die hebben geluk zeg.'' jaloers keek ik naar hun twee. ik bijd een beetje op mijn nagel en kijk naar jay. hij omhelste setto die heel langsaam naar het lokaal toe wandelde. ''wat zou er met setto zijn?''
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jul 10 2014, 18:12
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
'aawh Setto what wrong? You sound so sad.' Ik bleef hem beet houden en zag dat hij echt niet meer kon lachen. Snel reageerde ik op zijn comment over over hoe mijn avond was 'well, We hebben getrained en Drake zijn rap is flink verbeterd. Maar we moeten echt samen een groeps gesprek hebben.' Zei ik 'Owjah niet vergeten toch dat ik vanavond langs kwam?' We kwamen aan bij de klas en bijna iedereen stond er. Wat wel op viel dat er vandaag vele jongeren waren die er normaal niet waren. Buiten zat een oudere gast en hier stonden vele jongens met hondenkettingen.
'Yo drake' Zei ik toen we bij hem in de buurt gekomen waren. Ik zag dat hij opgelucht was toen we aan kwamen lopen.
'Hey.. Ik ze dat het goed ging'Gromde ik nog bozer. Ik wist niet wat ik de laatste tijd had tegen Tayoni maar Sinds die weddenschap en hoe hij over setto praten ik weet hent iet meer het voelde niet meer chil. ''Ik vond niemand meer aardig. dat moet ik toe geven.'' 'Nee geen zun om te game, en ja het gaat goed met der wat interseert jouw dat?, Oh Je krijgt nog steeds geen seks met haar' Die laatste zin gromde ik harden en keek naar Lola 'Daarom ga je toch met haar om.' Ik pakte me mobiel en lied een foto zien 'De enige meid die Dubbel D heeft is lola'
Elke keer als we langs die jongens kwamen liepen met die kettingen op deed Yu net of hij me niet kende. Dat vond ik nu al vervelend maar zodra we weer bij hun vandaan waren deed hij weer super lief. Misschien vond ik dat juist wle leuk. Hij gaf een zacht kusje in mijn nek, Ik keek hem aan en gaf snel ee kusje op zijn mond. 'Niet hier in de klas Yu' fluisterde ik 'Love you' met mijn handen maakte ik een Hartje. hierna rende ik naar Minako toe die stond te kijken.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jul 10 2014, 19:26
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'sorry hoor... damn' zei ik beledigt ik kijk effe de andere kant op. 'Nee geen zun om te game, en ja het gaat goed met der wat interseert jouw dat?, Oh Je krijgt nog steeds geen seks met haar' zei drake gromment. 'dude wat is er mis met jouw de laaste paar dagen zit je iedereen af te katten man! en sinds waneer is het erg om aan andere te denken. ik ken jouw en je oma al sinds de basis school. ze gamede zelfs mee af en toe. ze was altijd vrolijk en aardig. wees blij dat je jij nog iemand hebt die om je geeft en aan je denkt!' zei ik serieus en geraakt terug. ik bijd op mijn lip. ''damn pap ik mis je zo.'' 'jij weet niet eens hoe het voeld om van iemand te houden of lief te hebben. het voelt net alsof ze in een glaze kooit zit en ik haar niet mag aan raken en alleen maar mag bekijken. ik hou van haar en dit voelt anders dan met die andere meiden.' ik meende wat ik zij en keek drake recht in zijn ogen aan. 'als ik sex wilde was ik allang naar een ander stel meiden geweest.' snauwde ik een beetje. 'maar dat moet jij ook wel weten.' zei ik sachter en keek naar de grond. drake liet en foto op zijn mobiel zien. ''damn, wat is er mis met haar boobs ze staat toch niet herkent in beeld.'' ik bloos lichtjes zodra ik de foto zag. 'ow heb jij haar ooit naakt gezien dan?' vreog ik verbaast op de reactie van de dubbelde D.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu met een plezierig gezicht keek ik naar lucy toen ze bij minako ging zitten luisterde ik het gesprek mee van tayoni en drake.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'ik ben niet goed in daten.' fluisterde ik. ik sta voor james in de gang. plots krijg ik een duw van achteren en knal vol op tegen james aan. 'hahhaha, opwindent he! blondje.' grapste ruig geklede jongens die door de gang heen liepen. toen ik tegen james aan knalde volgde ik inder daad een warme tinteling door mijn lichaam heen gaan. beschaamt kijk ik in de ogen van james maar al snel naar de grond. ik ging weer van hem vandaan staan en keek achterom.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako 'Lu~cy! jij hebt heel wat uit te leggen.' zij ik op een moeder achtige toon. en wees met mijn wijsvinger naar haar neus. 'kom op vertel vertel!!! hoe was het in de club en en en en! zoent hij goed?!' zei ik vrolijk en nieuwschierig. 'is hij echt zo gespiert zonder t-shirt aan.?' ik spring even heen en weer en mijn staartjes dansen mee. 'ik heb je de hele avond geprobeert te bellen maar je nam niet op was je mobiel leeg ofzoiets? ofofofof hihi, heb je bij hem geslapen?' zei ik nieuwschierig.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie de ruig gekleden jongen met de honde riem duwde setto heel close tegen jay aan. ik schrok eerst maar daarna werd ik onverwachts een beetje boos. 'hey!! wat moet dat. was dat nou nodig?' snouwde ik en porbeerde mezelf luider te maken. de jongen liep terug en aaide mij over mijn wang heen. 'rawr meisje toch heb je zo plots een groot mondje gekregen? als je aandacht wil moet je gewoon een keer langs komen lekkerding.' zei de jongen tegen mij ik draaid emijn hoofd weg en sloeg hem vol op zijn wang. de jongen schrok lichtjes en stapte achteruit. 'sow, kitty toch? pssssst lekkertje.' fluisterde hij flirterig. vervolgens loopt hij weg met zijn vriendjes mee. ''wat deed ik nouw? heb ik echt iets gezegt? sloeg ik die jongen nouw?!'' ik was helemaal verbaast over mezelf. met een beteutert gezichtje kijk ik naar jay.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 11:08
'Ik kan het je wel leren hoe te date'. Zei ik en stak me tong uit. Voor dat ik verder kon gaan werd setto tegen mij aangeduwt. Ik aaide hem. 'Nou zo dank baar hoef je me niet te zijn hoor' Zei ik lachend. Ik snapte niet waarom dat mensen peste.. daarom keek ik op om er iets van te zeggen. Toen ik opzij keek was de jongen met Mellanie bezig omdat Setto nog even tegen me aanstond kan ik niet meteen ingrijpen. Setto stapte achter uit en ik voelde hoe ij naar me keek ''wacht die blik, nee Jay je beeld het je in'' dacht ik toen ik zijn ogen voelde branden. Ik zag hoe Mellanie uithaalde en de jonge een lichte tik gaf. het was niet hard. Maar het viel wel op dat ze sloeg .''Wait whut did just happend, ze is veranderd zeg'' De jongen liep wachter uit maar nog steeds flirtend. Als ik er achter aan zou gaan. zou dat een probleem opleveren aangezien een Idool niet in een gevecht mag belanden das een slecht voorbeeld en zo is mijn imago niet. Maar ut liefst had ik ze onderuit gestrapt
'Gaat het jongens' vroeg ik uiteindleijk niet wetend wat ik nou eigenlijk moest doen.
'Ik heb gewoon geen zin in jullie gezeik altijd weer'. Ik luisterde naar wat hij zei maar ik werd steeds bozer. Toen hij zei dat ik bij moest zijn dat er iemand om me gaf brak ik, 'Houd gewoon die kk bek van je, Je weet van niks en weet ook niet hoe en wat er aan de hand is. Voor dat je die bek van je opentrekt moet je maar is na denken met wat je zegt. Tayoni ging verder 'jij weet niet eens hoe het voeld om van iemand te houden of lief te hebben. het voelt net alsof ze in een glaze kooit zit en ik haar niet mag aan raken en alleen maar mag bekijken. ik hou van haar en dit voelt anders dan met die andere meiden.'. Ik keek hem aan en stond op. 'Gast laat me niet lache. Hoe weet jij of ik weet of ik van iemand kan houden of niet. Het enige wat ik dat mizerige brein van jouw afspeelt is Sex sex sex tiete en meisjes. Het enige waarom jij haar leuk vind is omdat je niks met haar kan krijgen. Dat heet lust geen liefde' gromde ik boos terug.
'Nee, We hebbe nsamen gezwommen vorige jaar. EN iederen weet ook dat ze een moeder vlek heeft boven haar linker borst, Kijk ik weer naar de moedervlek. En ik zei toch dat het enige waarom jij om geeft sex is anders had je deze foto nooit gemaakt. Je hebt geen repect voor meiden.' Gromde ik en keek hem boos aan
ik legde me hand op der mond 'ssst Ik vertel morge na school alles als hij er niet bij is' me wangen werden rood. 'Mijn mobiel was gejat, daarom ko ik niet reageren. En nu is het scherm kapot en moet ik het laten maken.' ik bloosde toen ze het had over blijven slapen. Ik knikte voorzichtig en verlegen. En begon te lachen'heb je Jay nouw al aangesproken om Lay weer te kunnen zien' Ik verandere snel van onderwerp want ik wilde dit alles bespreken als we samen waren
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 11:26
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik hoorde geschreeuw van de 2 jongens af komen. ''nee geen ruzie nee niet weer.'' 'Gaat het jongens' vroeg jay. ik schrok even wakker en keek hem aan. 'ja hoor.' zei ik zacht. ik kijk dromerig naar drake. 'jay ik denk dat we dat probleem beter kunnen vergeten.' fluisterde ik terwijl ik beteutert naar drake keek. 'ik wil geen ruzie met hem krijgen als ik iets fouts doe.' zei ik een beetje sneu. sachtjes bijd ik op mijn lip.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'oi drake tjil eens. als jij niet eens vertelt wat er met je aan de hand is hoe kunnen andere mensen dan rekening met jouw houden? he?' ik ging 2 meter voor hem staan en keek kil en stoer naar hem. 'zelfs vrolijke mensen hebben last van je.' zei ik met een grap. ''met namen huna...'' ik stond met mijn handen in mijn zakken. het riempje aan mijn broek lied ik ene beetje rinkelen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle *staat in andere gang*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'Nou zo dank baar hoef je me niet te zijn hoor' Zei james lachend. ik glimlachte lichtjes en probeerde van hem weg te kijken. ''ik moet hier weg en snel.'' 'ike... umh ga nog even naar de wc voordat de les begind.' zei ik vluch en liep op een snel tempo naar de jongens wc.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako lucy legt een vinger op mijn mond. 'nouw umh... gisteren avond is er wat genants gebeurt. hij lag zo lief te slapen al meer dan 2 uur lang. dus ik dacht nou dan trek ik ook mijn pyama aan. en toen presies op dat moment werd hij wakker. terwijl ik daarvoor ook veel lawaai maakte en tegen hem prate terwijl hij sliep.' fluisterde ik
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni ''ik kon hem wel slaan was hij echt alle plezier vergeten dat we vroeger mee gemaakt hadden? waarom begrijpt hij me niet. verdomme.'' ik zweeg en lied drake uit rage. yu sprong er een beetje tussen. ''met yu wil je ook geen ruzie.'' dacht ik met een grijnsje die ik niet lied zien. 'sinds waneer schelt jij met ziektens.' was het enigste wat ik zei.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 11:40
Setto moest naar de wc en rende weg'Okey tot zo' zei ik lief 'jay ik denk dat we dat probleem beter kunnen vergeten.' fluisterde ik terwijl ik beteutert naar drake keek. 'ik wil geen ruzie met hem krijgen als ik iets fouts doe.' zei mellane een beetje sneu. 'Hoe bedoel je dat' Vroeg ik verbaast ik snapte er ff niks meer van. ik keek naar waar ze heen keek. en zag dat Drake uithaalde naar Yu. Hji liep richting ons. toen hij langs ons liep pakte ik zijn hand beed. 'Gast, Keep breathing' Zei ik en keek hem boos aan. 'Als jeje niet gedraagt word het nooit beter en dat weet jij ook'. Drake zakte in elkaar.
Ik wilde me omdraaien om weg te lopen alleen daar stond Yu. Hij stond daar uitslovend metzijn honden ketting te rinkelen. 'zelfs vrolijke mensen hebben last van je.' zei hij bijna gemeen. Dit was de druppel. Ik balde mijn vuist en haalde onmenselijk hard uit. Yu stapte ff naar achteren en nu kon ik weg lopen. Voor dat ik de hoek om liep hield Jay me tegen. 'Gast, Keep breathing' Zei hij en keek me boos aan. 'Als jeje niet gedraagt word het nooit beter en dat weet jij ook' Zijn stem klonk doordringen en niet zoals Jay officieel zou klinken. Ik keek hem boos aan en wilde uithalen maar het lukte niet meer. Mijn benen werden slap en zachte er doorheen 'Ik wil naar huis' Zei ik en mijn stem trilde.
'Jongens hebben een senzor voor naaktheid' Zei ik lachend. Toen ze vertelde dat Lay wakker werd toen zij zich aan het omkleden was. ik kon me lach niet inhouden. Ik hoorde ineens yu's stem en draaide me om .Ik zag hoe Drake boos wegliep en Jay hem tegen hield.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 12:01
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik sta tegen de muur aan en durfte niet achter jay aan te lopen. ik zag hoe geraakt tayoni eigenlijk was. misschien lied hij het niet merken maar ik herkende de sweer om hem heen. dit waren van die momenten dat mijn jongste neefje altijd naar mij toe liep. net alsof hij mijn vader was. mijn hand trilt een beetje en met moeite loop ik naar tayoni toe. ik ging naast hem zitten op de grond. 'ik geloof je wel.' zei ik zachtjes. 'ik snap hoe je je voelt. in een kooi gestopt en geen kant op kunnen en alleen maar kunnen kijken.' fluisterde ik naar hem.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu drake sloeg mij in mijn gezicht. ik verroerde me niet en drake vluchte als een puppy. ''ik krijg je nog wel.'' ik balde mijn vuist en had zin om te slaan. ''de volgende keer jonge als ik je tegen kom.'' in de gang zag ik de leraar al aan komen. hij klopte mij op mijn schouder. 'jonge, geen rare dingen uit halen he!' zei hij streng. ''ik haad die man zo erg. hij betrapt mij altijd en ik krijg altijd slechte cijfers van hem.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle een jongen kwam plots de hoek om slaan bang stapte ik achteruit. 'heey, heheh. drake....' zeg ik geschrokken. ik vrijf over mijn pols heen. ''het doet nogsteets pijn.'' ik kijk naar zijn pet. ''ik wil die pet! maar hoe?'' dacht ik speels.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik ging tegen de wc deur aan zitten en pakte mijn hoofd beed. ''rustig aan. geen gevoelens geen emotie!'' ik rilde steets meer en keek naar mijn broek. ''waarom, waarom gaat dit altijd op de verkeerde manier. ''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako ik lach samen met lucy en bloos lichtjes. 'ik denk dat ik nooit genoeg geld heb om ooit daar heen te gaan.' jammerde ik hopeloos. 'waarom hebben jongen altijd ruzie?' vroeg ik geergert.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni onverwacht kwam mellanie naast me zitten. ze keek mij in mijn ogen aan en het voelde alsof er iemand in mij kon kijken. ''damn, zij is niet zomaar een meisje. ik raak een beetje in een trans en luister naar haar sacht gefluister. 'thx.' zei ik sacht en keek naar mijn schoenen. 'ik denk dat je de enigste bent.' fluisterde ik terug.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 20:35
Ik pakte Drake weer bij zijn boven arm en trok hem omhoog. 'Gedraag je en ga sorry zeggen.' Zei ik stuk en trok hem aan zijn boven arm mee richting Tayoni. Toen we bij Tayoni aan kwamen zag ik dat mellanie en Tayoni aan het praten waren ''God ik wist dat er tayonu een player was, Maar dat Mellanie een vrouwlijke player is had ik niet verwacht. Soort zoekt soort eh'' Dacht ik en duwde Drake voor me uit zodat hij voor TAyoni stond, Hij bood zijn exuse aan. hierna trok ik hem in zijn nekvel mee naar Yu. 'En nu ook sorry zeggen tegen Yu,' Mijn stem klink hees en boos.
Jay trok me omhoog. Gedraag je en ga sorry zeggen.' zei Hij streng. ik keek hem aan ''hij heeft gelijk ik heb me weer verkeerd gedragen'' ik lied me mee slepen en kwam al eerst bij Tayoni aan. 'Tayoni..' Zei ik verlegen en keek naar de grond toe 'het spijt me van mijn gedag. De laatste tijd ben ik mezelf niet meer, Het spijt me echt'. (reactie Tayoni) Ik werd weer mee gesleept door Jay in mijn nek vel. 'En nu ook sorry zeggen tegen Yu,' Zijn stem was hees. Ik strok dat hij zo kon klinken. Toen ik voor Yu stond kon ik ook hem niet aankijken
ik schrok hard en rende naar Yu toe. 'Gaat het wel je wang is rood. 'Zei ik bezorgt. Voorzichtig gaf ik een kusje op zijn wang. 'Niet gewond raken eh daar ben je te lief voor'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 21:18
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik kijk op naar jay en hoor hoe drake zijn excusis aan bied. ik ga staan en voel mijn mobieltje trillen.
'ja hallo met mellanie?' zei ik toen ik de televoon op nam. 'wat?! waarom.... nee dat kan niet nu i..ik heb school. ja weet ik..... maar. ik heb nu een belangrijke toets ik kan echt niet zomaar weg. na de deze les?' ik zuchte diep. ik bijd lichtjes op mijn lip en kijk naar jay. 'oke is goed. tot over een uur.' zeg ik en hang de televoon op. 'ze willen het eerder gaan doen.' zeg ik verlegen tegen jay. in de hoop dat drake er niets van begreep of wie dan ook behalven jay. ik ga wat van tayoni vandaan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'het gaat wel meisje maak je maar geen zorgen.' zeg ik lief. ik aai met mijn duim over haar wang heen. drake kwam naar mij toe lopen of eigenlijk mee gesleurt. ik luisterde naar hem maar hield mijn tanden stevig op elkaar. 'zeg maar sorry tegen huna.' zij ik stoer. 'zijn pols is vlink gekneust denk ik.' zei ik er achteraan. ik deed mijn armen over elkaar heen. 'don't hurt my friends, oke...' zei ik kil en kijk stoer naar drake.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto voorzichtig open ik de uitgang van de wc deur en loop naar de rest van de klas toe. de leraar was er al en sommigen gingen al naar binnen toe. 'ik zag dat james een andere blik in zijn ogen had dan normaal. 'james wat is er? je kijkt zo moeilijk?' vroeg ik verwart.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'Tayoni..' Zei drake verlegen en keek naar de grond toe 'het spijt me van mijn gedag. De laatste tijd ben ik mezelf niet meer, Het spijt me echt' zij drake nogmaals. 'je bent me vriend, jij raakt mij niet zo snel kwijd jonge.' zei ik glimlachent en stond op daarna gaf ik drake een vriendschappelijke schouderklop. nouwja eigenlijk meer een beuk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako 'lucy lucy kom we gaan naar binen voordat de plekken zijn bezet!' ik trok haar mee aan haar hand. 'vertel me alles!!' zei ik neiuwschierig.
Laatst aangepast door mellodey op vr jul 11 2014, 21:33; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 21:32
toen Drake weer begon te grommen gaf ik hem een tik tegen zin achter hoofd. ''Ik had hem belooft hem terug op zijn plaats te zetten zodra hij zich zo ging gedragen'' Ik hoorde dat mellanie aan de telefoon is. 'ze willen het eerder gaan doen.' Zei ze zacht toen ik naar haar terug liep. Ik keek haar aan en begreep wat ze bedoelde. 'Drake ga ff ik moet mell onder 4 ogen spreken' Zei ik en wees naar tayoni. 'kom mellmell' Ik liep voor uit. 'wat je wil je nu doen dan?' Vroeg ik toen we met zn tweeen waren
''Whut waarom zou ik sorry moeten zeggen tegne die gast, Hij stal mijn pet'' Ik keek naar Jay die me nog steeds boos aan keek 'als hij van mij en mijn spullen afblijft' Gromde ik. Meteen kreeg ik een tik tegen me achter hoofd van Jay die nog bozer keek. 'Ik zal sorry zeggen tegen die gast'
Jay wees naar tayoni en ik leip naar hem toe. 'Met me oma gaat het goed' Zei ik zacht en keek beschaamd naar benede. 'Dankje voor het vragne naar haar'
Ik luisterde naar het gesprek. 'Yu, Drake heeft wel gelijk, Je mag niet aan ander mans spullen zitten' Zei ik zacht. Ik vond het nooit leuk als mensen verkeerd behandeld werden. Ik keek hem aan.' HEb je geleerd voor de toets?' ik kon niks meer zeggen en werd mee getrokken door Minako/ 'haha das waar' Gilde ik blij en rende achter haar aan
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 21:41
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'ik weet niet presies wat er gebeurt is maar huna heeft een kleine handlijding. zover ik weet is dat als hij sulletjes weer terug geeft er niets aan de hand is. hij jat wel eens vaker dingen zelfs van mij. maar hij geeft het altijd weer terug als ik er om vraag.' zei ik stoer.
'umh welke toets?' vroeg ik verbaast.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle 'eey jongens we hebben les wissel we hebben nu gym inplaats van zometheen.' hoorde ik iemand zeggen. 'neeeh ik haat gyme.' jammer ik en loop achter de rest aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni ik lach vriendelijk. 'haha' ik ga dichter bij drake staan. 'laat me nooit meer in de steek vriend.' zei ik een beetje gevoelig. 'kom we gaan die stomme toets maken.' zeg ik serieus en geef hem nog een klopje op zijn rug.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako ik zit met lucy in de les. 'vertel!' fluister ik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie jay wilde met mij praten en ik ging met hem een gangetje verder staan. 'wat je wil je nu doen dan?' vroeg jay. 'ik kan niet anders dan zometeen weg gaan. en oevenen voor de videoclip samen met hun. het moet zo snel mogelijk op genomen worden.' ik bijd lichtjes op mijn lip. 'morgen willen ze foto's maken. ze...zou, zou jij met mij mee willen?' ik kreeg he bijna niet uit mijn mond en pak verlegen mijn arm eleboog beed.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto james loopt weg met mellanie en ik kijk hem na. ''wat zou er zijn?'' ik sjok het lokaal in en ga zitten op een stoel. mijn gitaar leg ik zoals gewoonlijk op een lege stoel.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 22:04
'Ik wil best mee maar kan niet je BF spelen, Nog uit eigewaarde en imago' Zei ik serieus. I kkeek haar diep in der ogen aan 'het spijt me maar op die manier als fake BF kan je niet helpen, Sweeties zullen je vermoorden'
Ik lachte lief toen hij het had over in de steek laten 'Natuurlijk niet Tayoni' Fluisterde ik.. ik luisterde naar wat hij zei tot het doordrong 'WHUT TOETS.. ik heb niet geleerd' ik keek een beetje terleur gesteld naar tayoni.
'Die van dit vak'Gilde ik nog naar Yu. 'Vertel' flusiterde Minako opgewonden. 'Nee, Dat ka ik niet hier vertellen ik schaam me dood' Mijn wangen werdne weer rood. 'Maar hij is wle mijn BF' ik maakte een hart gebaartje met mijn hand
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Lola - Ik was achter inde klas gaanzitten op min eigen plekje
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jul 11 2014, 22:14
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'Ik wil best mee maar kan niet je BF spelen, Nog uit eigewaarde en imago' Zei hij serieus. hij keek mij diep in mijn ogen aan. 'het spijt me maar op die manier als fake BF kan je niet helpen, Sweeties zullen je vermoorden' zei hij. 'het hoeft toch niet fake te zijn?' zei ik sachtjes en onzeker. jouw sweeties of wat dan ook zullen mij niets aan doen dat weet ik zeker jay. het zijn maar foto's meer niet er worden dagelijks foto's van ons gemaakt die nog erger zijn.' zei ik sachtjes. ik kroop ene beetje weg en ging tegen de muur aan staan langsaam glij ik naar beneden toe. 'mij krijgen ze niet zo makkelijk dood.' zei ik nog sachter. en bijna onverstaanbaar. ik bijt op mijn lip. ''drake kan ik wel vergeten. voral als hij zosnel boos word.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu lucy maakte een hartje en ik moest van binnen een beetje giegelen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle een nieuwe gym leraar was er en gaf les hij beveelde mij om ook mee toe doen. hij dacht dat mijn verhaal over mijn zeldsamen ziekte een smoesje was. met veel tegen zin probeerde ik mee te doen aan trefbal en tikkertje. ''het is zo warm... heig heig.'' het word af en toe wazig voor mijn ogen en kan niet altijd recht op mijn benen staan. ik voel een klap op mijn rug en zag een bal naast mij rollen. ''eindelijk ik mag zitten.'' dacht ik opgelucht. ik stond nog maar net bij het bakje en zakte door mijn knieen heen. met mijn kond plof ik op het houte bankje neer. ''ik ben moe, mijn knieen doen pijn mijn haar zit vrezelijk en ik mag geen sierraden om. wat een kut les!' mompelde ik kinderlijk. met mijn vingers probeer ik mijn haar weer goed te krijgen. 'huna je kan het spel weer in.' hoorde ik de leraar zeggen. 'dacht het niet!' zei ik koppig 'huna gym is verplicht en goed voor je lichaam.' zei de leraar streng. 'ik ga niet mij haar zit vreselijk!' jammerde ik. 'kom op jongeman je bent geen meisje.' zei hij. de leraar geeft mij een setje. ''grrrh. stom gym.'' vreemt genoeg kreeg ik de bal meteen wer in me handen het maakte niet uit waar ik gooide of hoe slecht vreemt genoeg raakte ik altijd iemand.
heel even zag ik dubbel en alles begon te draaien. ''owh ik voel me niet goed. ik ga op mijn knieen zitten en leg mijn hoofd tussen mijn benen. 'eeey princes! sta eens op je geeft je toch nu niet zo snel over we hebben bijna gewonen?!' zei een klas genoot. een meisje loopt naar mij toe en bukt bij mij neer. 'gaat het wel? wil je iets drinken? zou ik je helpen om in de kleedkamer te komen. vroeg ze zo lief en aardig ik kon wel juigen maar met deze duizelig heid was dat geen goed idee. ik probeerde me vast te houden aan haar schouder maar mijn hand gleed onbewust naar haar kond. of was dat nouw expres? ''hihi. meisjes zijn top en zo lief.''
ik sotnd voor de jongens kleed kamer en het meisje stopte voor de deur. ik leun tegen de deur aan en kijk achterom. 'wil je mee naar binnen ik durf niet alleen dadelijk val ik nog.' zei ik met een sneu stemetje. af en toe zag ik het leuke meisje 2 keer naast elkaar staan. ''het is zo warm'' ik veek een hand over mijn voorhoofd heen. 'oke ik ga wel mee naar binnen maar tegen niemand zeggen oke? ik wil alleen dat er niets ergs gebeurt met jouw.' zei ze lief en ze begelijde me mee naar binnen toe ik ging op de bank zitten van de kleedkamer. ik ken de haar al lang en we hadden al eerder een soort van relatie gebrobeert tot dat ik er achterkwam dat ze eigenlijk al een vriendje had. ze schenkt een bekertje water voor me in en komt naast me zitten. ik probeerde het bekertje aan te nemen maar mijn hand trilde als een gek. 'sorry het lukt niet.' glimlag ik verlegen en lag om mezelf. ze brenkt het bekertje naar mijn mond en voorzichtig drink ik wat water. ''ze is zo lief.'' ik wil het bekertje over pakken maar stoot onhandig tegen haar hand aan.
'oh shit verdomme.' roep ik geschrokken waneer het bekertje water over mijn gymbroek heen valt. 'oh sorry het spijd me.' zegt ze ontschuldig. 'het is niet jouw schuld meisy.' be ken ik lief. 'i..ik trek wel mijn broek aan. ik sta op en zonder enige moeite trek ik mijn gym schoennen uit en vervolgens mijn gymbroek. het meisje hield haar hand voor haar mond. 'huna, moet ik niet weg gaan?' vroeg ze een beetje geschrokken. ik zag de blosjes op haar wangen komen. 'ssst. please call me Delle.' zeg ik sachtjes. ik leg een vinger op haar lippen. 'je hebt me eerder in me ondergoed gezien.' zeg ik speels. ik voelde me gelukkig al wat beter. 'Delle, d-dat was toen. je weet wel. b-ben je nogsteets?' vroeg ze schattig. ik kijk haar aan. 'he waarom niet?' zei ik speels. ze omhelst mij plots. mijn hart begind te kloppen en ik voel een kusje in mijn nek. 'weet je het zeker.' fluisterde ik. ze knikte en streelde mijn lichaam.
nog geen minuut later zat ze boven op mij op een van de bankjes. we zoenen intiem met elkaar en het voelde gewelig. sins ik die pillen niet meer slikte voelde ik veel meer en vooral in mijn oderste. langsamerhand kroop het weer omhoog. ze fluistert lieve woordjes in mijn oor en kleed zigzelf uit. 'wacht, we kunnen het niet hier doen.' zeg ik heigent. dadelijk komt er iemand binnen. 'kom vanavond langs als je wilt.' zeg ik opgewonde. ze streelt door mijn haar heen. 'hihi, alleen als jij bovenop gaat.' zei ze speels. 'awh kom op..' jammerde ik. ze ging van me af en kleet zig weer aan. snel trok ik mijn normale skinnyjeans aan en de rest van mijn kleren. ze was de jongens kleedkamer al uit gegaan. ik wilde ook vertrekken maar toen kwam de rest van de jongens binnen. 'hey princes! waar bleef je zo lang.' vroeg iemand. ik zei dat ik naar de wc moest en rende de kleedkamer uit. ''heig hieg. nee niet weer terug komen please, kan ik dan helemaal niet meer bewegen ofzoiets!'' ik werd weer duizelig en dit keer ook een beetje misselijk. ''dit gaat niet goed. i-ik moet yu vinden.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik kijk rond in het lokaal en james was er nog steets niet. ''waar blijft hij?''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako 'echt waar!!' gilde ik bijna. 'dat is zo snel hihi. hoe lekker is hij?' fluiserde ik.
'meiden over vriendjes praten doe je maar in de pauze niet onder de les.' zei de leraar streng en schreef verder op zijn papiertje.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'haha das balen man. het gaat over hoofdstuk 9.' zei ik en ging zitten. ik pakte een pen een een potloot uit mijn tas en leg deze op tafel. de leraar noemde namen op en vinkte deze oaf op het papiertje. 'oi.' zei ik en tak mijn hand op zodat de leraar kon zien dat ik aanwezig was.