cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 12:06

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
bediende setto

Ik was in slaap gevallen terwijl ik Setto in de gaten hield.
ik was zo verheen datik niet door had dat hij al wakker geworden as en  bijna naar benede viel

Lucy

Yu zat nog even aan mij tot ik me wegdraaide en hij er niet maaraan kon zitten
Ik strok snel mijn ondergoed aan. en zocht zijn hemd. Deze trok ik ook aan ik ging tegen hem aan liggen en omarme hem goodnight Yu' mijn onderbuik voelde nog steedswarm aan ik ik had nog steeds de feels dat ik hem wilde hebben. nmaar het was beter zo

Jay/James

Ik was vergeten mijn manarger te whap appe dus toen ik me ogen weer opende had
hij rond de 30 keer belt 'ik ben naar school' whapte ik hem kortaf. Hierna stapte ik in de auto en reed naar school toe. halverwegen kwam ik een super uitzicht tegen. De wolken waren roze van de net opgekomen zon. Ik pakte mijn mobiel en maakte er een foto van Beautiful morning commented ik er bij. Ik scrolde even door de foto's heen. en kwam een  boobshot tegen. ''yes! hahahaa, het leukste wat je kan zien als je net wakkerword.' stond er bij. 'Shit man,.. je kan gewoon bijna alles zien...' Ik keek wie het gepost had en zag dat het Tayoni was. ''wist niet dat ik die gast volgde..'' dacht ik terwijl ik rond keek. 'Jwe zou dat meisje maar zijn. Heel je leven meteen naar de haaien omdat zun gast je borsten op internet zet.' In me borrelde een beginsel van haat naar Tayoni. Maar jah. Beter is het geen klasgenoot of iets. Ik stapte terug in de auto en reed richting school

Drake

Het was half 8 ik was voor het eerst in lange tijd weer optijd wakker.
Ik kleedde me om want de kleren die ik van gistere nog aan had waren een beetje erg vies. Na alles gepakt te hebben stapte ik op de motor en reed naar school toe.

Lola -

'hey, moppie! wat lig je er lief bij.'  hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik schrok wakker en ging in een klap recht zitten.ik greep naar me hoofd 'oh dizzy' Ik zag dat het kleding stuk dat ik aan had geheel schijn getrokken was. Deze trekte ik snel recht. ineens ging de deur open en daar stond Lu~ge. 'Lolaaa we moeten naar school het is al 8 uur'

Laatst aangepast door Evilian op di jul 08 2014, 12:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 12:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy rok alleen haar eigen dingen aan. 'hey en mijn onderboek dan?' ik keek over lucy heen. ik strekte me arm uit naar de grond en ging half over lucy hene liggen. 'sorry maar moet er toch effe bij. haha!' zei ik speels. 'ah hebbes.' zei ik zachtjes. ik ging weer terug en hing niet meer over lucy heen. vluch trek ik mijn ondergoed aan. 'sweet dreams.' zei ik terwijl ik haar een kusje op haar wang gaf. ik omarmde haar en ging lepeltje lepeltje liggen. mijn boner zachte langsaam af.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
lola knale bijna tegen mijn hoofd aan. plots ging de deru open en een klein jogie kwam naar binnen toe. 'oooi ooit vankloppen gehoord?' snouwde ik tegen luge. ''pff moet dat snot jog nou zo vroeg wakker worden. heb expres de wekker niet gezet. verdomme.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
mijn oudste neef had ontbijd voor me gemaakt op bed en deed de gordijnen open. 'de bediendes hebben een dachje vrij.' zei hij tegen mij en gaf me een kus op mijn voorhoofd. 'ik breng je wel naar school toe.

even later was ik netjes aan gekleed dit keer had ik geen veelste kout en kort rokje aan getrokken. ik drink mijn thee en kijk uit het raam. 'mmh volgens mij gaat het regenen vandaag...' zei ik tegen mezelf. 'aaah nichtje <3' hoorde ik lea roepen. ik schrok en kijk gelijk om. 'eeh niet zo bang zijn.' zeij hij en hij swaaide verontschuldigent. 'ik wilde mijn eccusis aan bieden voor wat er gisteren avond gebeurt was.' zei hij speels. ik nam weer een slok van mijn thee. ik brobeerde lea te negeren maar zijn aanwezigheid was groot.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
'goede morgen meneer teddy. hoe was uw nacht?' vroeg ik aan mijn beer terwijl ik de deken van hem af vouwde. ik til hem op uit bed en knuffel hem vlink en draai rondjes in de lucht.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 12:37

Abi

ik sprong uit bed en deed me haar in twee grote staartjes. Op opende me laptop en zag dat Jay iets gepost had op zijn youtube channel. Meteen ging ik het bekijken en gilde het huis bijelkaar. 'omg hij is zo sexy als hij moe is' gilde ik na het filmpje pakte ik al mij nschool spullen bijelkaar en rende naar school toe. Op mijn mobiel ging ik naar de fansite waar ik gistere foto's gepost had van Jay en dat blonde meisje. kill her, take  revenge, Hes us nog meer van die negative comment waren er onder gezegt Maar nog geen adres of iets. Hier baalde ik echt van

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

Het was middag en we hadde neindelijk pauze. 'Heerlijk kip eten'
dacht ik, samen met luhan Tao en kris liepen we naar de kiptent voor het SMent traine gebouw. Ik had heel de ochtend niet naar mijn mobiel gekeken. tot nu. ''hey een smsje''
hooi lay,

sorry voor wat er gebeurde. ik had niet door dat je wakker was aangezien je al 2 uur lang lag te slapen voor de camera. je zag er zooo lief uit toen je aan het slapen was. hihi :$

sweet dreams unicorn C:

smste ze. 'Oh dat was ik vergeten' 'dear minako, Don't mind it. Its alright. I was just shocked and didn't want to bother you

xLay

bediende setto

Yaden

Ik was Jay gevolgt die ochtend om achter te komen welke school hij bezocht. zo neutraal mogelijk liep ik het schoolplein op en ging op een bankje zitten. hier had ik alle uitzicht over het gehele schoolgebouw

Jay/James

Op school aangekomen parkeerde ik de auto achter school. het was pas 8 uur ne de les begon om half 9. op het plein stond Drake te wachten 'Hey, drake toch maar naar school gekomen' riep ik

Drake

Op school aangekomen was het nog heel rustig. Ik zag de auto van Jay al aankomen ''gelukkig, bne ik niet alleen'' Laatste tijdwas het contact met tayoni een stuk slechter vanwegen die weddenschap. daarom liep iki nog al vaak alleen. Daar had ik vandaag nietzo veel zin in

Lucy

We lagen zo te slapen/ Had noooit verwacht dat het zo lekekr zo zijn om samen met iemand in slaap te kunnen vallen. toen ik door het licht wakker werd. sliep me arm. Dit tintelde grappig. Ik schudde Yu naast me wakker 'moeten we neit naar school. Het is vrijdag' fluisterde ik lief 'we moeten het eerste beginnen'

Lola -

'oooi ooit vankloppen gehoord?' snoude hij naar mijn broertje toe 'Hey tayoni, Hij klopte net gewoon dat hoorde ik' Ik lied hem los en stond op. 'Kom lu~ge dan help ik wel met aankleden' Ik lied Tayonui alleen achter in de slaapkamer

Laatst aangepast door Evilian op di jul 08 2014, 12:49; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 12:45

ik voelde geschud aan mijn schouder. 'mmmmh huna laat me liggen.' mompelde ik voordat lucy wat zij 'moeten we niet naar school?' hoorde ik lucy vragen. met een slapende kop keek ik op. 'lucy... we slapen op school het is 5 minuten lopen.' mompelde ik iets vrolijker terug. 'awh wat is het leuk om jouw te zien in de ochtent.' zei ik zacht. ik ging boven op lucy liggen en knuffelde haar. mijn lichaam voelde nog zo moe aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik liep in de gang van de school en was naar de apotheek geweest. ik stond buiten en de wolken zagen er erg drijgent uit. ''nog effe snel roken voordat het gaat gieten.'' de eerste studenten kwamen al naar school toe. ''waarom zouden mensen zo vroeg op school willen zijn?'' ik keek naar de zwartharige jongen. ''rawr hij ziet er best stoer uit.'' ik loop naar hem toe met mijn peuk in mijn mond. 'hey, ik ben Huna.' ik stak mijn hand uit om he een box te geven zoals jongens dat altijd deden. 'heb je wel eens gezien in de klas bij yu.' zei ik daarna.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
ik lig alleen in mijn bed en lola was verdwenen. ''verdomme, neem nooit kinderen. of zet een sot op je deur.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'mellanie kom je ik breng je baar school toe.' zei mijn oudste neef. ik knikte bevestigent en trok mijn jas aan.

'daar zijn we dan. vel plezier op school.' zei hij. 'bedankt voor het brengen.' zei ik lief en stapte de auto uit. was zo blij dat hij nietmet de limo ging. ik zag jay staan en rende gelijk naar hem toe ik sprong bij hem achterop zijn rug. 'JAAAY! hihi. en hoe was jouw nacht?' vroeg ik blij. ik kilde hem zo strak had ik hem vast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
oke ik heb geen andere keus dan mezelf te laten vallen. ik kijk naar beneden en zie hoe diep het is. dat is echt balen waarom slaap ik op de 3de verdiepping.... 'annne!!!' schreeuwde ik misschien was zij wel swak maar wat moest ik anders? beter dan 2 benene breken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik slaap diem en de dekens liggen over mijn hoofd heen. *plieng* klonk er plots ik kijk op en de kussens vallen uit bed mij mobiel geeft vel licht. ik pak mijn mobiel op en lees het smsje. 'hihi, owh lay!' ik knuffel mijn mobieltje. ik kijk naar mijn wekker en zie dat het al zowat 8 uur was. 'SHIT!!! ik moet nog naar school vandaag.' gilde ik snel sprong ik uit bed en trok mijn leukste kleren aan.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 12:58

Abi

*school*

Lay, SMe Traine, Bij hem is het 5 uur later

*eet, trained*

Yaden
*houd alles in de gaten*

Jay/James

De mooie weer dat er net nog was, was al aardig ver verdwenen. Grote donkere drijgende wilden kwamen opdomen. 'aawh zo jammer' Ik zag dat er een jongen naar Drake toe liep. Ik lachte nen keek daar na expres naar mijn mobiel zodat hij even met die jongen alleen zou staan. Ik had niet door dat er iemand aan kwam rennen tot ik ineens iemand op mijn rug voelde springen snel zet ik een voet naar voren toe zodat we niet omvielen 'well hellow mellmell' zei ik lachend. Ze had haar arme rond mijn nek geslagen waardoor ik moeilijk adem kon halen. 'Je vermoord me bijna mell mell' ik tikte op haar arme die rond mijn nek zaten. 'JAAAY! hihi. en hoe was jouw nacht?' Vroeg ze 'goed hoor' Zei ik met een glimlach 'jouwe?'

Drake

ik wenkte dat Jay hier heen moest komen.
'hey, ik ben Huna.'hoorde ik ineens. ik draaide me om en keek hem aan 'eh hey?' zei ik betwijfelend de jongen stak zjin vuist naar voren. ik keek van zijn vuist naar zijn gezicht en weer terug.  'heb je wel eens gezien in de klas bij yu.' vervolgde de jongen zijn verhaal 'eeh jah klopt' ik keek hem verward aan

bediende setto

'ANNEEEE' hoorde ik setto gillen In een klap was ik wakker en sprinte naar hem toe. ik pakte zjin arm beed zodat hij niet naar voren voel. Ik was verbaast over hoe snel ik reageerde.

Lucy
ik begon te blozen toen yu aan het praten was Lief gaf ik een kusje op zijn voorhoofd 'I love you' fluisterde ik
'dat is waar zei ik lachend. Maar ik moet mijn make-up  nog doen, Waar is de badkamer' terwijl ik uit bed rolde en me kleren zocht

Lola -

ik had lu~ge en mezelf aangekleed en we waren naar de keuken gelopen. beide buiken van ons knorde hard. 'zouden we eten mogen pakken' vroeg ik twijfelend aan mezelf

Laatst aangepast door Evilian op di jul 08 2014, 13:03; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 13:02

'hihi zo veel hou ik van je jay hahah. kan je wel vermoorden.' zei ik speels en vrolijk. ''wat zei ik nouw? zo veel hou ik van je? w...waarom zij ik dat?'' ging er door mijn hoofd heen. 'ik heb redelijk geslapen. ik droomde over jouw en drake hihi. hoewel ik d ehleft alweer vergeten ben.' zei ik lief. ik hou jay wat minder strak vast. ik leg mijn hoofd op zijn schouder.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
'eeeh waarom box je niet terug?' jammerde ik speels. ik deed mijn hoofdwat naar voren toe en bekeek hem. 'of ben je de oudewetse hand gewend?' vroeg ik plagend. ik hield mijn sigared tussen mijn vingers in en blies de rook de andere kant op van de jongen. 'en hoe mag ik jouw noemen?' vroeg ik nieuwschierig.

zusje van tayoni: 'zo dus jij bent de nieuwe vriendin van tayoni?' vroeg ik met ene pak melk in mijn handen op het moment dat ik naar de keuken liep. 'en van wie is dat jongetje?' vroeg ik slaperig.

Tay: ik trok schone kleren aan en strompelde naar beneden toe. 'zusje wat moet jij nog zo laat hier?' vroeg ik een beetje sjagerijnig. 'hahaha, kijk zo ken ik je weer broertje <3 net als elke ochtent zoals je pa!' snouwde ze een beetje maar wel in stijle. 'tsu, wat wil je eten lola? yogert, vla, brootje, krekker of cornvleeks.' zei ik. ik probeerde wat vrolijk te klinken. mijn zusje zette de pak milk in de koelkast. 'wat was er nouw gisteren avond?' vroeg ik aan mijn zusje. 'i..ik denk dat ik weg ga bij dat bedrijf...' zei ze gevoellig. 'wat? waarom weet je hoeveel geld je daarmee verdiend?' vroeg ik verbaast. 'die gast volgt niet het contract wat ik getekent heb.' zei ze een beetje boos. 'ik kan er ook niet veel aan doen.' zeg ik terug. ik pak een broodje en leg hem op het aanrecht. ik smeer er wat chocopasta op vervolgens vouw ik het dubbel en stop het in mijn mond.

als je de woonkamer in loopt naar links.' zei ik slaap dronken. langsaam en vermoeit stap ik uit bed. ik kijk over de bank heen. 'Wat?! lucy weet jij waar delle is?' vroeg ik bezorgt.

vervolgens loop ik naar de keuken toe of iets wat er op moest lijken. een koelkastje en een aanrecht met een klein vornuis van 3 pitten. 'wat wil je eten tostie?' vroeg ik nog een beetje moe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik pak anne haar hand vast. 'kun je me omhoog trekken?' vroeg ik neutraal. 'mmh nog sorry van gisteren. het had nooit zo moeten gebeuren. ik was gewoon niet helemaal mezelf denk ik.' zei ik verlegen.

Laatst aangepast door mellodey op di jul 08 2014, 14:17; in totaal 4 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 13:06

Jay/James
'hihi, zo veel hou ik van je jay hahah. kan je wel vermoorden' zei ze ineens 'heey, das niet positief' zei ik lachend. 'Als je zoveel vna me houd moet je me niet dood willen' 'ik heb redelijk geslapen. ik droomde over jouw en drake hihi. hoewel ik d ehleft alweer vergeten ben.' ging ze verder. ''wauw dit is zoo niet mellanie'' dacht ik terwijl ik luisterde. 'over Drake en my. Not bad wat deden we dan' zei ik nog steeds met een glimlach op mijn gezicht. Ik liep naar het eerste bankje die ik zag en Zakte zodat Mellanie er op zoi gaan staan en mij minder zou wrugen.

Drake

ik nergeerde zijn box verhaal en antwoorde kort af 'Drake' Ik keek hem nog steeds aan. Het lieft wilde ik van hem weglopen. Hij zag er nou niet zo chill uit.

bediende setto

Ik probeerde hem omhoog te trekken 'kom kom' zei ik bezorgt met al mijn kracht trok met volle kracht aan setto. Na een paar minuten zat hij weer normaal opde het balkon. Het zweet stond op mijn voorhoofd.  'mmh nog sorry van gisteren. het had nooit zo moeten gebeuren. ik was gewoon niet helemaal mezelf denk ik.' zei hij verlegen. ik keek hem aan 'Het is goed mijne here' Zei ik beleeft en boog voor hem.

Lucy

'Wat?! lucy weet jij waar delle is?' vroeg hij bezorgt. ik keek op. 'Nee eigenlijk niet hij was al weg voor wij wakker waren'

'wat wil je eten tostie?' ik knikte 'ja, lekker'ik kleedde me verder aan en keek hoe laat het was. 'Yu welke lesse hebben we?'

Lola -

De zus van Tayoni kwam op ons afgelopen 'Dit is Lu~ge mijn broertje' Legde ik uit toen ze naar hem vroeg. 'zo dus jij bent de nieuwe vriendin van tayoni?' Ik keek haar aan 'Weet ik niet,'Antwoorde ik verward.

Ik hoorde het gesprek over het contract. 'Misschien kan je Jay aan spreken hij heeft zich lost weten te krijgen van de SMent, Hij kan misschien helpen' Zei ik een beetje zacht maar wel zodat het zusje het hoorde. Eigenlijk wilde ik me er niet mee bemoeien

Laatst aangepast door Evilian op do jul 10 2014, 11:16; in totaal 3 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydi jul 08 2014, 13:19

ik bekijk zijn stoere pet. 'zit je haar niet vrezelijk met zoon pet op?' vroeg ik vriendelijk. 'hoe oud ben je? ik denk zeker jonger dan yu haha nouwja dat kon eigenlijk niet anders...' lachte ik. stikem toen hij de andere kant op keek pakte ik zijn pet af. deze zette ik achterstevoren op mijn hoofd. 'Awsome <3' zei ik speels en draaide een rondje. 'voel me inenen veel stoerder.' zei ik met twinkelende oogjes.

'dat is het probleem juist ik weet niet alles meer. jullie maakte vlink ruzie totdat ik er gek van werd. en toen plots was alles verdwenen. en jij stond daar in het midden van de witte kamer je stak je hand uit naar mij. ik rende naar je toe maar plots verdween je.' zei ik verbaast. jay liep naar een bankje toe en wilde dat ik op het bankje ging staan. 'dawh.' zei ik sachtjes. ik ging op het bankje staan en aaide speels door jay zijn haar heen.

ik was blij dat ze mij vergeven had. ik glimlach liefjes en aai door haar ponny heen. 'zou je een lunch paketje willen maken voor mij?' vroeg ik toen ik weer boven op het balkon stond. dan ga ik me even wassen en omkleden. ik loop naar mijn kast en trek stoere kleding van de plank. vervolgens ren ik naar de badkamer en probeer mezelf uit te kleden. 'pff die rot knoopjes. na 5 minutten had ik me uit gekleed en ging ik mezelf wassen onder de douch. effe af drogen en klaar. ik pak een pod gel en smeer mijn haar in een pervekt model. 'ja dat is echt cool. nu snel naar de keuken.

ik ren naar de keuken en de butler zeurt weer dat ik rustig moet gaan doen. 'annnee!' zei ik vrolijk. 'ben je al klaar?' vroeg ik
aardig.

ik maakte een tostie klaar voor mij en lucy met twee borden in mijn handen loop ik naar de bank toe. 'lucy? kom je je tostie is klaar.' roep ik naar de badkamer. toen lucy naar buiten kwam keek ik verlieft haar richting op.

Laatst aangepast door mellodey op do jul 10 2014, 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydo jul 10 2014, 10:29

Drake

'Ik tel tot drie en ej geeft mijn pet terug. Het maakt mij niet uit hoe stoer en meer lef je hebt. Maar je blijft van mijn spullen af' Gromde ik naar de jongen toe. Het liefste wilde ik hem om de grond draaien. ''I will kill you stupid boy''

Jay/James

'dat is het probleem juist ik weet niet alles meer. jullie maakte flink ruzie totdat ik er gek van werd. en toen plots was alles verdwenen. en jij stond daar in het midden van de witte kamer je stak je hand uit naar mij. ik rende naar je toe maar plots verdween je' Ik uisterde aandachtig naar de droom van mellanie. 'O ruzies dat klonk meer als een nachtmerry' Zei ik en aaide haar door haar haar heen 'mellmell Ik zal porberen om niet meer te verdwijne uit jouw leven okey' Zei ik lief en keek haar diep in de ogen aan.

bediende setto

Ikk knikte en ging meteen aan de slag in de keuken.  ik stopte 3 boterhammen in een bakje. een appel koekjes flesje drinken, en nog meer. Ik pakte ook zijn schoolspullen in en zette zijn tas klaar.  op het moment dat ik de tas dicht rist kwam Setto binnen gerent. 'annnee!' zei hij vrolijk. 'ben je al klaar?' vroeg hij aardig. ik knikte  beleeft 'jah mijne here, Alles is ingepakt'

Lucy

Ik liep de badkamer uit en zag dat Yu al klaar zat met een tostie. hij keek me met liefdevolle ogen aan. 'Yuuu~!' Zei ik blij en huppelde op hem af.' Ik moest vanmiddag wel naar het ziekenhuis. Ga je mee?' Vroeg ik een verlegen. Ik pakte een de tosties aan en precies op dat moment knorde mijn buik als een gek

Laatst aangepast door Evilian op do jul 10 2014, 11:21; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydo jul 10 2014, 11:15

'bedankt voor het inpakken.' zei ik en tilde de tas op mijn rug. 'tot vanavond.' zei ik en ik swaaide naar achteren. toen ik de deur uit liep.

ik loop het school plijn op en zie een vreemde jongen staan met donker zwart haar en een paars plukje. ''mmh vreemde gast.''

''inderdaad een nachtmerrie.'' 'mellmell Ik zal porberen om niet meer te verdwijne uit jouw leven okey' zei jay lief. ik omhels jay van achteren met mijn armen over zijn schouders heen. mijn voorhoofd leg ik tegen zijn achterhoofd aan. mijn neus druk ik in zijn haren. ''mmmh wat ruikt hij lekker.''

'ooooh je kunt dus meer zeggen?' zei ik verbaast. 'en grommen. rawr' zei ik speels terwijl ik een katte beweging maakte met mijn vuist. ik pakte het petje dat ik op had en zette deze weer op bij drake. daarna draaide ik het petje om zodat hij achterstevoren zat. met mij wijsvinger streel ik over de rug van zijn neus heen. 'prh grommende hondjes bijten niet.' zei ik speels en schattig.

zusje van tay: 'julie lijken wel een leuk stel.' zeg ik knipoogent.  'ik.. ike werk bij eeen mode bedrijf. en soms komen daar wat blote dingen in voor.' zei ik zachtjes.

Tay: ik maak eten klaar voor luge en geef het aan hem op de bank. daarna maakte ik ook een lunch paketje klaar voor 3 personen.

haha wat acht je van eerst even eten knorretje. ik geef lucy een verlegen kusje op haar wang. en gaf de tostie aan lucy. 'eeeh, naar het ziekenhuis?' zeg ik twijvelent. 'is het wel zoon goed idee om mij al voor te stellen aan je vader die daar ligt.' vroeg ik verlegen. ik keek naar mijn tattoo op mijn arm. ik bijd sagtjes op mijn lip. ''de vorige keer vonden de ouders mij ook niet het ultieme vriendje.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydo jul 10 2014, 11:39

Yaden

Eindelijk kwam daar Setto aangelopen. Ik bekeek elke actie die hij deed.

Jay/James

Mellanie knuffelde me weer 'Kom meid laat me los we moeten zo naar de les' Zei ik en vrong me uit haar knuffel. Het leek ene kleine dans want zo soepel kwam ik niet los. Uiteindelijk stond ik tegen over der. 'Moeten we Drake nog aanspreken over je ''relatie'' problemen' Vroeg ik.

Drake

nu gaat hij te ver Ik pakte zijn pols beet en trok hem een stukje omhoog. 'Blijf van me af.' Gromde ik boos mijn ogen kilde hem bijna.  Ik zorgde er voor dat hij op zijn tenen moest staan. 'Jij blijft ui mijn buurt'

Lucy

Ik zag dat hij naar zijn tatoe keek. 'haha mijn papa zit er ook onder hoor' Zei ik blij, 'Ze zijn heel makkelijk. Zolang je maarbeleeft bent en mij niks aan doet'. Zei ik blij. Ik pakte te tostie aan en begon te eten

Lola -

Ik lachte lief toen ze het had over ene leuk stelletje.
'ik.. ike werk bij eeen mode bedrijf. en soms komen daar wat blote dingen in voor.' zei ze zachtjes. Ik keek haar aan, 'Meid ga met Jay praten hij kan je vast helpen' Zei ik en legde mijn arm op haar schouders. 'Laat je niet gebruiken' Ik lachte lief, 'Anders help ik je ook mee.' ''Dit is best comisch ik laat me al jaren gebruiken door mijn baas en nu zeg ik tegen zun meisje dat ze zich niet moet laten gebruiken'' 'Ik weet hoe lastig het is om tegen je baas in te gaan. Maar je bent nog jong, En zo mogen ze niet met je omgaan '
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydo jul 10 2014, 11:44

jay trok zig jammergenoeg los. 'problemen?' vroeg ik en keek hem vragent aan. ''waar heeft hij het over?'' 'hihi, we hebben nog 15 minuten hoor.' zeg ik speels ik pookte in zijn buik. even kijk ik naar de grond en bijd sachtes op mijn lip. ''ik heb toch geen problemen met drake? of... of toch wel. is dat misschien de reden waarom ik alleen jay zag en niet drake in de lichte witte kamer.''

zusje: ik zuchte. 'het ligt niet aan mijn baas of de fotograaf. ik wil het zelf naakt in de bladen staan.' de laaste zin zij ik sachter. 'maar het is dat een man mij in een film wild, je weet wel zoon sex film. maar dat kan niet omdat ik niet de leeftijd er voor heb, maar die man weilt het persee en zegt dat hij zelfs bij het contrakt mijn leeftijd verandert zodat ik alsnog mee kan doen.' ik zuchte weer.

ik lachte van opluchting. 'oke das gaaf haha.' lachte ik. ik nam en hap van mijn tostie en doop hem in de kurrie. 'ik ga wel met je mee.' zei ik en keek haar aan. zelf kreeg ik ene binnenpretje en moest best schattig laggen.

'kwaaah' gilde ik hoog. ik kneep een van mijn ogen dicht. 'auw auw auwh. stout hondje.' jammerde ik pijnlijk met mijn andere hand probeerde ik mijn pols te pakken die hij vast hield. mijn sigaret zat in de hand die hij vast heeft. ik kon hem door de klem niet zo goed meer vast houden en hij drukte perongelijk tegen de huid aan van drake. ''yu help!! help!! iemand?''

ik bekijk de vreemde jongenman. op het plein zie ik drake staan die de vriend van iemand uit de black wolf haast vermorselde. ''fuk, ik hoop voor hem dat niemand van de black wolf hier in de buurd zijn.'' ik kijk om me heen en zie 2 jongens bij de rook paal met een ketting om hun broek. ''gelukkig kijken ze de andere kand op.''

Laatst aangepast door mellodey op do jul 10 2014, 12:00; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydo jul 10 2014, 11:52

Jay/James

'dat je een bF nodig hebt voor het aankomende interview' antwoorde ik lachend. 'We zouden Drake toch daarop aanspreken'

Drake

lichte plek brande in mijn hand en lied de jongen los. Ol deed me pet weer goed op en liep weg. Mijn hand trille een beetje en de brandwondje lichte  een klein beetje op. Ik leip regel recht naar de WC om het onder de kraan te houden

Lucy

'Hey waarom lach je' ik keek hem geschrokken aan 'zit mijn shirt niet goed?' ik keek hem nerveus aan

Lola -

'Oh je wilt het' Dan heb ik niks gezegt. 'Noujah het is je eigen keuze,' Ik lachte lief en pakte lu~ge beet. 'tayoni, lu~ge moet naar school toe' zei ik snel
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydo jul 10 2014, 12:03

drake lied mij los en ik voel op mijn knieen op de harde stenen van het plein. ''auw auw'' ik aai over mijn pols heen. ''yu waar ben je.'' ik kijk de jongen na die het school gebouw in verdwijnt. toen hij verdween rende ik het gebouw in naar mijn kamer toe. ik storm de huiskamer in. 'yu yu yu!! die drake deed mij pijn mijn pols helemaal blauw!!' jammer de ik . mijn ademhaling werd steets sneller.

'ben gewoon benieuwt hoe je ouders er uit zien.' glimlgte ik. en er vielen kruimels in je t-shirt. ik leg mijn legen bord neer op de tavel. plots kwam delle binnen met een vreemt verhaal het leek wel alsof hij begon te hieperventieleren. 'dude rustig!' wat deed jij dan? je weet dat je niet aan jongens moet komen dat heb ik eerder vertelt.' ze ik tegen delle. 'ja maar maaar! het is niet eerlijk! ik deed gewoon aardig en gaf zijn pet terug toen ik die van hem opgedaan had. meer deed ik niet!' jammerde delle. ik kijk hoe hij over zijn pools heen vrijft. ''arm ding.'' 'ik ga wel zometeen met hem klappen.' zei ik serieus. ik grijnse lichtjes. ''die belgische taal is en blijft leuk.''

ik luisterde naar jay en keek hem verlegen aan. ''waarm wil jij het niet doen?'' dacht ik maar perongelijk zij ik dit ook echt alleen dan sachtjes maar wel hoorbaar.

'lola wat wil jij eten?' vroeg ik. mijn zusje rende plots naar de wc. ik hoorde geluiden die niet normaal klonken. ik loop naar de wc en zie haar weer boven het toilet uit komen. 'gaat het wel? vanacht moest je ook al overgeven.' zei ik droog. 'iik weet niet wat het is.' zegt ze zacht. 'heb je geneukt met iemand?' voeg ik serieus. ze keek me betrapt aan maar ze ontkende alles. 'ik zou maar neer de huisarts gaan en condooms bestelen.' zei ik glimlagent. 'pas op dat mams er niet echter komt. ik loop weer terug naar lola en zie dat luge klaar was met eten. ik pakte zijn bord op en waste deze effe snel af.

Laatst aangepast door mellodey op do jul 10 2014, 12:25; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Emptydo jul 10 2014, 12:24

Jay/James

'Eh wat zei je' Vroeg ik, Ik deed net of het niet verstaan had. Maar ik wist wel dergelijk wat ze zei. Ik keek haar met puppy ogen aan en mijn hoofd ietsjes schuin.

Drake

Ik waste me handen en liep naar de klas. Hier ging ik op de grond zitten ''kom Jay, Ik wil niet alleen zijn'' dacht ik terewijl ik met mijn nagels ging spelen

Lucy

ik keek naar benende en zag de kruimel liggen. 'oh oeps' Ik griste het er gefocus uit Ik keek op toen. Ik hoorfde iets over Drake en klappen 'What Yu, Ga je Drake slaan' Vroeg ik verbaast

Lola -

Ik wachte tot tayoni klaar was. Ik had alle spullen al ingepakt en was klaar om naar school te gaan. Ik keek ongeduldig op mijn mobiel naar de tijd en Lu`ge rende rond het huis
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 37 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 37 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 52 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: