Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 17:28
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]- will 'als ik jouw was zal ik dat maar snel duidelijk maken voordat je iemand zijn gevoelens diep kwetst.' zei ik met mijn mysterieus stem en keek haar serieus aan. door de drukte werd ze naar me toe geduwt. 'geeft niet.' zei ik flug op dezelfde toon als toenet. 'het is een of ander beroemt iemand maar ik trek er zelf al niet zo veel meer van aan aangezien mijn vriendin dat ook wel eens heeft als je me begrijpt.' vertelde ik en glimlachte. ik danste wat intiemer met lola en draaide een rondje. 'soms moet je gewoon van het leven genieten ontdanks wat er gebeurt is.' zei ik tegen haar.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 17:33
we danste verder. Hij had zeker gelijk. dat je soms moest genieten van het leven. Ik lied me over de dans vloer gebeleiden. noujah er was weinig plaats en vele ellebogen prikte in ons. 'Laten we terug gaan straks zitten we nog onder de blauwe plekken.'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 17:37
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] - will 'hehe, misschien een beter idee ja het word hier wel heel erg druk.' zei ik vriendelijk en liep met lola naar de tafel. toen ik aan kwam zag ik de jongen praten tegen rose. ik ging achter rose staan en knuffelde haar. ik drukt mijn neus in haar haren en kust haar achterhoofd.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem 'en lola hoe goed kan willem dansen?' vroeg ik vriendelijk en glimlachte. 'hihi.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'lola je biertje word kout.' zei ik speels en draaide met mijn volle glas een rondje over de tavel heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'mmmh james is wel heel ver gegaan.' ik probeerde me een weg naar james te wurmen. ik hield mellanie stevig vast zodat ze niet verdwaalde. ik stond naast hem en gebaarde dat hij moest minderen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 18:29
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
Ik stond 2 uur aan de DJ tafel en had een paar keer perongelijk de zaal ingekeken. blijkbaar hadden ze me herkent. het was nu rond 12 uur. De dansvloer was zo vol gelopen dat er bijna niet gedanst kon worden. 'Shit..' Ik zag dat setto en mellanie naar voren gekomen waren en wenkte dat ik moest minderen 'Weetje misschien kan ik beter naar hun gaan' Ik keek naar de officiele DJ en seinde dat hij weer moest gaan. Hij kwam aangelopen en gaf me een verme handdruk. 'Damnt gast had nooit verwacht dat je zo goed was. Je muziek doet me denken aan Team DB' Zei hij. Ik lachte lief en vertelde hemdat ik ook de DJ was van Team DB. Hij keek me met grote ogen aan. 'OMg mag ik je hand tekening.' Gilde hij bijna. 'komkom we gaan naar achtere kan je ff bijkomen en drinken.' Ik lachte blij en wenkte dat Setto en mellanie ook moesten komen. Â Het alchohol was best hard aangeslagen en ik was veel te los geworden naaridereen. Zo hadden er ook meisjes staan danse op het podium naar de DJ tafel en had er peronlijke ene bijna gezoend.
toen Ik wg liep klonk er een gebooeh door de zaal heen. 'We want more we want more' vulde de zaal. Ik leip naar de achtere toe en ging met de DJ op de foto. Ik gaf hem een handtekening en wachte op setto en mellanie. dat deed ik op een van de banken met een  biertje in mijn handen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Lola - Ik klopte rose op der schouders. 'Hij moet nog iets flexibler worden hoor' Zei ik lachend.
Ik ging naast Tayoni zitten en gooide me bierglas in eenkeer naar achter. Sleep wilde ik die van tayoni ook pakken 'Als jij niet drinkt doe ik het wel voor je'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 19:31
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie Jay zat op een bank met een biertje in zijn hand. Setto fluisterde mij wat toe en ik giegelde verlegen. Ik schoof wat dichter naar jay toe. En ging op zijn schoot zitten met mijn benen aan de zelfde land van de bank. Ik leg eerst een hand op zijn buik. 'Hihi, ik wist niet dat jij zo goed was met de dj tafel.' Zei ik verlegen maar speels. Ik streelde hem een beetje op zijn borst. En kantelde mijn hoofd ietsjes schuin en keek recht in de ogen van jay. 'Zoon skinyjeans staat je erg stoer en sexy.' Zei ik terwijl ik met mijn andere hand op zijn wang legde en zijn gezicht verder naar mij toe draai. Â Ik glimlachte liefjes en streelde nogsteets met mijn ene hand op zijn buik en borst. De andere hand die ik op zijn wang had gelegd streelde ik teder door zijn haar heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem 'hihi, hahah. hoor je dat will je moet nog wat losser worden.' zi ik en lachte nog even na.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] - will 'oh in dat geval. kom jij dan maar eens even mee naar een wat donkere hoekje. dan zal ik laten zien hoe los ik kan zijn.' zei ik flirty en pakte rose stevig vast van achteren. rose geelde speels en streelde door mijn haren heen. ik nam rose mee naar een van de prive bankjes en knuffelde wat intiem met haar.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 19:41
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Jay/James
Mellanie kwam op mijn schoot zitten en wreef over mijn buik heen. 'hey hey gaan we sexy doen ofzoo' zei ik ik nam nog een slokje van mijn bier en me andere hand legde ik tegen de rug van mellanie aan. Haar nadere hand pakte ze me wang vast en keek me diep aan. ''Shit als ze nog verder kom ga ik der zo nog zoenen. Ik word zo zoenerig van alchohol. 'Zoon skinyjeans staat je erg stoer en sexy.' zei ze. Ik keek haar aan. 'Jah maar het knelt ook echt erg' Ik zette me biertje weg en plukte aan de rand van me broek.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 19:48
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie ik voelde een hand van jay op mijn rug. jay zette zijn bierdje weg en ik hield me stevig vast aan hem zodat ik niet van hem af zou vallen waneer hij bukte om het weg te zetten. 'hihi, als het zo knelt kun je maar een ding doen. hihihi, hem uit trekken bijvoorbeeld.' zei ik speels. en kroelde met mijn hand nogsteets over zijn borst heen. mijn hoofd kwam steets dichter bij die van jay of was het juist andersom dat jay steets meer naar mij toe kwam. het maakte mij niet uit wie het deed want ik kon zijn ademhaling voelen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni 'hahah, weet je dat zeker?' vroeg ik aan lola. maar ik was al te laat en lola pakte mijn glas. ik had maar de halft er uit gedronken. eigenlijk hield ik niet zo van bier omdat je er aardig dik van kan worden. ik streelde door lola haar haar heen. 'je haar zit leuk.' zei ik speels terwijl ik een haar plukje om mijn vinger heen draaide.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 19:54
Ik gooide het laatste beetje naar achteren 'Je haar zit leuk' Zei hij flirtent. Ik lachte lief naar hem. Ik haalde mijn handen wilt door zijn haren een 'De jouw nu ook' Ik stond op en trok hem mee naar de dansvloer deze was nu leger dan eerst omdat er geen DJ was er stond gewone dansmuziek op. Ik sprong blij alle kante op en swiepte met me haren.
'hehe dat zou een zware opluchting zijn' Lachte ik. Ik deed me hoofd verder naar die van haar ''James niet doen gedraag je... laat het alchohol niet van je winnen'' Ik tikte mijn neus tegen de haren aan en begon te lachen ''James je gaat spijt krijgen... je bent dronken'' Ik lied meweer naar achter zakken en zuchte
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:04
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie 'hehe dat zou een zware opluchting zijn' zei james en ik giegelde even. 'hihi, als je hulp daarbij nodig hebt moet je het maar zeggen.' zei ik speels en knip oogte naar hem. james tikte met zijn neus tegen die van mij aan. 'hihi' vreemt genoeg ging james weer naar achteren toe en zuchte. ik ging verder tegen hem aan leune en speelde met zijn haren. ik kwam met mijn hoofd rigting james en keek hem flirty aan in zijn ogen. sachtjes kroelde ik met mijn ingers tussen zijn haren. james zat lekker uit gebrijd en ik zat nogaltijd op zijn schoot. met mijn licham dicht tegen die van hem aan net zoals dat mijn gezicht dicht bij die van hem was.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni lola good alles in en keer naar achteren toe. en trok mij de dans vloer op. ik genoot van haar bewegingen. na een tijdje heen en weer gespring drukt ik lola via haar rug dichter tegen mij aan. 'je bent zo hot.' zei ik flirterig. onze lippen waren dicht bij elkaar en ik genooit van lola haar lichaam. 'lola schuur met me.' zei ik in haar oor. ik legde een hand op haar sexy bewegende kondje.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:09
mellanie kwam steeds dichter bij en ik voelde mijn lichaam opwarmen 'mell kan je recht gaan zitten. Dadelijk doe ik iets waar ik spijt van krijg' Zei ik en leunde nu het nog kon naar achter. Ik voeld dat mijn lichaam haar gewoon wilde zoenen of iets maar dat kon ik niet maken ze was mellanie. En nog wel een klasgenootje
ik maakte een sierlijke bewegin en ging met mijn kont tegen hem aan staan. Langszaam maakte ik ronde bewedingen en duwde ook mijn rug tegen zijn borst kas aan. Ik pakte zijn handen en legde die op mijn heupen neer.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:15
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie 'hihi, ik weet wel zeker dat je ergens spijd van krijgt. hihi, als je iets niet doet.' zei ik en glimlachte schattig naar jay. met mijn hand kroop ik onder de t-shirt van jay. ik streelde zijn spierenen likte mijn boven lip af. 'je bent zo lekker warm en dat niet alleen.' zei ik en keek hem daarna weer even flirty aan. 'je bent ook erg sexy' zei ik en glimlachte.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni lola draade zig om en begin erg ultra sexy te dansen. 'oelala lola.' zei ik verlieft en draaide mijn heupen met die van lola mee. ik pakte haar heupen vast en bewoog lekker met lola mee. ik omarmde haar meer om haar middel heen. mijn lichaam voelde warm aan en mijn buik kriebelde.
Laatst aangepast door mellodey op zo aug 17 2014, 20:21; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:16
''okey fuck this shit'' Ik drukte zonder na te denken min lippen tegen die van haar aan. Zachtjes beed ik op haar onderlip. ''Owfuck you did it again douche..''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:25
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie jay zoende mij en beed zachtjes op mijn lip ik lied me gaan en sabelde ook op zijn lippen. mijn lichaam werd warmer. speels tikte ik met het puntje van mijn tong tegen zijn lip aan. mijn hand ging steets verder naar boven tot zijn borst kast ik pakte zijn gespierde borst vast en zoende intens met jay. met mijn andere hand hield ik zijn achterhoofd vast zijn haar voelde zo lekker aan een beetje vettig maar wel een lekker gevoel tussen je vingers.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ''haha, die twee zijn echt leuk bij elkaar. james komt er nog wel achter hoe flirterig mellanie eigenlijk wel niet is.'' ik keek wat rond en vond een meisje die wat aandacht nodig had. ik ging naast haar op de bank zitten. en streelde door haar haar heen. ze schrok en keek mijn richting op. 'oh sorry je haar zag er zo mooi uit.' zei ik en het meisje glimlachte. ik ging meer tegen haar aan zitten en het meisje kwam tegen mij aan gekropen. ik keek naar jay en zag hem zoenen. k pakte mijn mobieltje en maakte een uitstekende foto je zag duidelijk dat hun lippen elkaar raakte. ''yes hihi''
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:30
''kut kut kut James stop jij flikker'' Ik likte langs haar lip maar stopte al snel 'Kut sorry mellanie..' Zei ik en leid me hoofd zakken ik kan hem neit ver naar achter doen omdat mellanie der hand achter me hoofd had, ''Sukkel je hebt het weer verneukt''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo aug 17 2014, 20:39
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] mellanie ik voelde hoe jay langs mijn lip likte. speels maar voorzichtig deed ik me tong meer naar binnen toe in de mond van jay. jay ging ietsjes meer naar achteren met zijn hoofd. en stopte met zoenen. 'Kut sorry mellanie..' Zei jay. 'hihi, wat is er zo kut? zit je broek weer niet goed?' vroeg ik. en speelde met zijn haren achter zijn hoofd in zijn nek. ik lied de hand waarme ik in zijn t-shirt zat zakken naar zijn broek. met een beweging maakte ik zijn knoopje los en zijn rits deed ik naar beneden zover ik er bij kon omdat ik op zijn schoot zat. 'zit het zo beter.' vroeg ik liefjes. en sabelde even aan zijn onderlip.