cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptyma jun 02 2014, 21:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lucy

ik trok ook de dekens over mijn hoofd zodat je mijn roodde hoofd niet zag. 'Ja beter vragen we dat morge' ik sloot mijn ogen en al eerste wat ik voor me zag was Yu. ''hij is zoo knap''

Lola -

'Ja is oged ik maak het wel voor je' Voorzichtig trok ik zijn schoen uit. zijn voet was dikker geworden dna eerst. ''Lu ge wil je even een doek nat maken voor tayoni en zijn voet vochtig maken' Ik stond op en liep naar het keukentje. Ik pakte een pan en zette het op het vuur. uit de koelkast pakte een ene pak melk en vulde de pan voor 2 personen. hierna gooide ik was cacau in een beker en anijs in de andere. Ik draaide me om en keek naar Luhan en Tayoni
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptyma jun 02 2014, 21:22

mellodey schreef:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
*slaapt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
*loopt over de stoep heen*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
*ZZzzz*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
het jongetje maakte een doek nat en legde deze op mijn opgeswolle voet. 'dat voelt kout.' zei ik. ik rook de chocolade al 'mmmmh Lo~la <3 dat ruikt lekker in de keuken.' zei ik verlieft naar de chocolade. 'zeg waar zit jij op school?' vroeg ik aan luhan. 'is het daar leuk? heb je veel vriendjes?' vroeg ik door aan het broertje van lola.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
*thuis*
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptyma jun 02 2014, 21:30

Lola -

Luhan keek met grote ogen naar de jongen. Hij was onder de indruk van deze jongen. 'Ik ga naar de mairea school' Vertelde hij. op de vraag over vriendjes nergeerde hij eerst. na een paar minuten stil te zijn geweest antwoorde hij 'Jah ik heb 1 vriendje'

normaal vertrouwde Luhan niet zo snel mensen dus het verbaaste me dat hi jdat wel zo snel deed bij tayoni. ''zou er dantoch iets goeds in tayoni zitten'' dacht ik terwijl ik de cocolade melk en anijs melk klaar maakte. Ik pakte te 2 bekers en leip naar de tafel. hier zette ik ze op de tafel 'Luhan dink je anijs en ga daarna naar bed.' Zei ik. 'hier tayoni is je cocolade melk',

'DIE is met liefde gemaakt' gilde Luhan blij en begon aan zijn anijsmelk 'auw auw zo arm hmmm' Zei hij terwijl hij langzaam zijn melk op dronk.

Met liefde volle ogen keek ik naar luhan.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptyma jun 02 2014, 21:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'je kunt beter 1 alle beste vriend hebben dan 4 die telkens met elkaar ruzie maken.' fluister ik speels naar luhan. toen lola met de bekers aan kwam lopen kreeg ik hartjes in mijn ogen. 'CHo~colade~melk~!' zei ik op een lief toontje. ik pakte de beker aan en roerde met mijn lepel in de beker. ik moest lichtjes lachen toen het broertje van lola zij dat het met liefde gemaakt was. ik blooste lichtjes en raakte de aandacht van mijn chocola kwijd aan lola. maar dat was alweer snel voorbij, toen ik een eerste slokje dronk van mijn lepel. mijn volle aandacht lag op de chocolade melk.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydi jun 03 2014, 12:24

Lola -

I kwachte tot Tayoni en Luhan klaar waren met genieten.

Kom Luhan naar bed.

'Mag hij bij ons in bed Lolaa~!' Vroeg luhan blij en pakte te hand van Tayoni beed. 'Kom kom gaan we slapen' Zei hij blij en huppelde naar de slaapkamer.

Ik zuchte 'Tayoni als jij je handen thuis houd vind ik het goed' Zei ik en wasde de bekers af voor ik zelf achter de 2 aan liep
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydi jun 03 2014, 15:34

'mmmmh dit was lekker lo~la!' zei ik vriendelijk en gaf haar een knipoogje. 'i love chocolate <3~'
lola beveelde het jongetje om naar bed te gaan maar zo te zien had hij daar niet veel zin in.
'Mag hij bij ons in bed Lolaa~!' Vroeg luhan blij en pakte te mijn hand hand vrolijk beed. ''wacht? met zijn 3jen in bed?'' dacht ik een beetje verbaast. 'Kom kom gaan we slapen' Zei hij blij en trok aan mijn arm om me mee te krijgen het jongetje huppelde naar de slaapkamer.

'Tayoni als jij je handen thuis houd vind ik het goed' Zei lola nog even na. ''hahaha grapjas, mat dat kleine jongetje er bij kan ik niet veel doen...'' 'maak je maar geen zorgen ik gedraag me toch altijd netjes?' zei ik plagerig. ''dankzij dat jongetje slaap ik wel bij haar in bed vanavond yeah!!'' ik rende achter luhan aan. 'hahaha, oke wie als eerst in bed ligt.' zei ik speels. ik kroop vlug in bed. 'kom lo~la! dadelijk wint luhan nog.' zei ik speels.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydi jun 03 2014, 17:12

Lola -

Ik moest lachen toen Tayoni met luhan mee renden naar het bed. ''Wat zou het fijn zijn als er nog iemand was die voor Luhan kon zorgen'' Ik bleef even in de woonkamer staan en keek hoe de 2 in bed gingen liggen.

Ik draaide me om en deed mijn jurk uit. Nu stond ik in mijn ondergoed in het zolder kamertje. Ik liep naar het kamertje en kroop over het bed heen waar Tayoni en luhan al op zaten.. Mijn nachtpon lag aan de andere kant van het bed dus ik moest over heel het heen kruipen
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydi jun 03 2014, 18:44

ik bekeek lola ze trok haar jurk uit en ik volgte al haar bewegingen. ze is gewoon zo knap de kriebels speelde weer omhoog. mar ik moet me een beetje inhouden met dat kleine jogie er bij. lola stond in haar ondergoed en kroop over ons heen. ik voelde hoe haar borsten over mij lichaam heen gleden. ''damn zij speelt vals.'' ik streelde haar heel even langs haar rug. 'lo~la krijg je het niet warm met dat pyamajurkje aan?' vroeg ik flirterig.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydi jun 03 2014, 19:20

Lola -

'Wat zei ik nou handjes thuis' Zei ik toen zijn mooie grote hadnen over mijn rug voelde. Zijn handen voelde zacht en gentel aan. Beter dan de handen van mijn baas. Voor het eerst voelde ik kriebels in mijn buik.

'lo~la krijg je het niet warm met dat pyamajurkje aan?' vroeg hij. 'heehhe nee. En anders gooi ik het raam wel open.' Ik trok mijn pyama aan en hierna trok ik mijn BH pas uit. Ik draaide me om en zat op mijn hurken richting de deur. Tussen mij en de deur lagen Luhan en tayoni. Mijn BH gooide ik door de deur naar de kamer recht op de stoel. Ik verloor mijn evenwicht en viel voorover op Tayoni.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydo jun 05 2014, 09:34

lola trekt haar jurkje aan. ik lig op mijn zij en bestudeer haar lichaam. 'als ik je moet helpen met iets? kun je het eltijd zeggen.' fluisterde ik flirterig. ik volg haar bewegingen en kijk hoe ze met veel moeite haar bh probeert uit te trekken. ik draai me om zodra ze haar bh wilde weg gooien. ik lag op mijn rug en zag hoe ze haar evenwicht verloor. maar ik verwachte niet dat ze ook daat werkelijk zou vallen. 'ugh' lola belande volop mijn buik. 'ik wist wel dat je voor me viel.' zei ik plagerig. haar lichaam voelt warm aan en ik voel haar zachte borsten op mijn lichaam. ''fuk, oke...oke ze is mega sexy. kom op met dat jogie er bij kan ik niet veel doen en zelfs will moet zig in houden dadelijk stelt het jogie nog vragen over wat dat is of hoe het zo recht komt.'' ik bloos lichtjes. 'uhe, Lo~la?' vroeg ik onzeker.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydo jun 05 2014, 10:48

Lola -

'uhe, Lo~la?' zei hij ik keek op en begon te blozen. 'Sorry dat was niet zo handig van mij.' Zei ik en snel kroop ik onder de dekens. Ik wachte tot Tayoni ook onder de dekens was gekomen. Vrij kort hierna drukte ik mijn koude voeten tegen hem aan. 'hihi' lachte ik speels. 'slaap lekker Lu ge~ en tayoni~!'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydo jun 05 2014, 14:12

ik kroop snel onder de dekens om mijn opkomende boner te verbergen. ik lig net onder de dekens en voel plots koude voeten tegen mij aan. 'kwha lo~la! je bent kout kwuuuuh' jammer ik speels. 'moet ik je opwarmen?' zeg ik flirterig met een grijns. snel omhels ik haar van de zijkant en leg mijn handen voorzichtig op haar rug/buik ik knuffel haar stevig en mijn adem raakt haar nek.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydo jun 05 2014, 14:16

Lola -

Ik schrok hard toen Tayoni me ineens beed hield. een grote rillen ging over mijn lichaam. Ik maakte een klein schok bewegen. Ik beet op me onderlip. ''niet oden niks doen'' dacht ik en mijn gedachten ging even terug naar mijn baas. Maar bij Tayoni voelde het niet eng maar veilig. Mijn lichaam werd rustiger en na een paar minuten kon ik accpeteren dat Tayoni tegen me aan lag. Ik sloot mijn ogen. aan de ademhaling van Luhan was deze diep in slaap.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: ~~   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydo jun 05 2014, 14:46

ik voelde dat ze even schrok. met vragende ogen kijk ik naar het lichaam van lola ik kon haar ogen niet goed zien omdat ze met haar rug naar mij toe lag. langzamerhand voelde ik dat ze meer ontspannender werd. dat voelde wel vijner dan die geslotenheid. had ik dan eindelijk een sleutel gevonden? met mijn handen streel ik over haar buik heen. het kleine jongetje begon lichtjes te snurken. ik verplaatste mijn houding een beetje zodat ik wat gemakkelijker kon ligen in een lepeltje lepeltje houding. perongelijk drukte ik mijn kond naar voren toe waardoor ik met mijn heup(voorkant) tegen haar billen aan kom. ''shittt~'' dacht ik bij mezelf.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Emptydo jun 05 2014, 14:57

Lola -

Ineens drukte Tayoni zijn heup tegen mijn kont aan. Heel mijn lichaam trilde weer. Uit angst spande ik al mijn spieren aan. Met mijn handen greep ik de deken beet, ''Niet gillen Luhan slaap'' dacht ik. Ik kroop heel voorzicht een stukje voor uit. Ik kon niet veel verder omdat de muur al heel dacht bij was, Hierna bleef ik als een plank liggen. AL mijn spieren waren gespannen en ik begon weer te trillen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 20 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 20 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: