cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 29 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 11:26

bediende setto

'Meent u dat. Moet dat echt allemaal gedaan worden.' ik tikte me beide wijsvingers tegen elkaar aan. 'moet ik dan echt..... hem uitkleden.. ik dacht dat ik hier was om te koken'. De jongen heer riep inens dat hij de dop niet open kon krijgen. Ik keek bang de oudere vrouw. 'Moet ik nu echt naar hem toe of doet u het?' Vroeg ik nerveus

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

mijn ogen waren zwaar en van een afstandje hoorde ik minako praten. Maar ik reageerde niet meer terug om dat ik bijna lag te slapen

Jay/James

'Ik moet je denk ik terleur stellen, Maar ik ben nog steeds singel voor zover ik weet' Zei ik verbaast.  Ik keek heel moeilijk en dacht na. 'Best vervelend dat je geen vriendschap kan hebben met een meisje, Want er word meteen gedacht dat ze iets hebben' ik aaide over mijn hoofd heen door mijn haren. Deze stonden nu alle kanten op.

Ik draaide me om 'Oh Dreamers. Daar van herkende ik jullie. Onze manergers wilde dat een vna jullie een duet gingen doen met mij voor het nieuwe album, Weet alleen niet meer wie wat of wanneer, Ik vergeet ook alles' Ik ging zitten en XiXi kwam meteen aangerend om te knuffelen.

Drake

Mellanie verschool zich achter mij 'Ben jij Jay's Vriendin' Zei ik met een verdrietige stem. Ik stapte van haar vnadaan zodat ze niet achter me kon schuilen. 'XiXi en Jojo' Antwoorde ik over de vraag van de honden. Ik ging naast Jay zitten en trok mellanie mee naar benede zodat ze dicht bij XiXi zat. Deze hond was altijd heel rustig en voorzichtig. 'Deze is XiXi de oudste en heel lief'

Lucy

Yu trok me over de bank heen. Zijn emoties veranderde altijd zo snel dat verbaasde me elke keer weer. Hij vroeg of i kwel een sexy gedanst had. Hij pakte me huepen beed en begeleid me tijdens het danse. Ik lied me volledig meegaan. misschine dat ik die lef wel door dat ene wijntje

Lola -

*eet*

Laatst aangepast door Evilian op vr jun 20 2014, 12:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 12:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
oude vrouw: de oude vrouw lachte, 'rustig maar meisje je mag ook koken. setto is niet altijd in zijn kamer hoor de meeste tijd van de dag besteet hij in de bibliotheek. en overdag gaat hij naar school. sochtens kleed hij zig meestal wel aan en hoef je alleen maar de goordijnen open te doen en zijn kleren klaar te leggen. daarna kun je zijn brood klaar maken terwijl hij zig aan kleed. savonds komt hij terug en kun je in de keuken helpen met koken. meestal eet setto alleen omdat heer en mevrouw weg zijn. 'de oude vrouw begind weer te laggen bij haar vraag of ze er heen moet. 'brobeer het maar eens.' zegt de oude vrouw met een plaagende glimlag.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'eigenlijk weet ik het zelf ook niet meer.' fluisterde ik verlegen in drake zijn oor. drake trok mij naar de grond vlak bij waar een hond zat ik ging haast op drake zijn schoot zitten uit angst omdat ik niet naast de hond wilde. eigenkijk voelde het wel vijn om op een jongens schoot te zitten.

Rose:
ik schrok lichtjes op het antwoord van jay. 'owh das zo jammer.' zei ik terleurstellent. 'hihi wie weet word het later nog wat hihi. of verberg jij het alleen maar.' ik hoorde wat angel zij. 'Angel doe niet zo flauw.

Angel: 'verbaast me niets dat mel niet jouw vriendin is. als ik een jongen was zou ik ook een ander nemen. jij verdiend zo veel mooiers dan haar.' zei ik om mellanie te vernederen. ''die trut krijg ik wel klein'' dacht ik. en keek gemeen in de richting van mellanie. ik weet niet met wie jij moet zingen maar onze groep is in een remake dus we zijn tijdelijk in een pauze.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
ik zag hoe lay steets meer in slaap viel. 'dawh cutey lay.' ik bleef naar hem kijken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
lucy leerde snel en lied zieg helemaal mee gaan ik genooit van haar lieve gezichtje en keek haar diep aan in haar bruine ogen. 'je leert snel.' zeg ik stoer terwijl ik verlegen glimlach. ik ga wat dichter bij haar staan. ik laat een hand los die ik op haar middel had en legde deze op haar rug/schouderblad. mijn andere hand ligt nog op haar heup om de bewegingen te volgen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*schuurt met meisje* ik bekeek yu en lucy van een afstandje. 'dawh ze zijn zo schattig <3 kleine yu word groot.' zei ik speels tegen mezelf en pinkte een traantje weg.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*eet*

Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 12:47

bediende setto

Voorzichtig schudde ik mijn hoofd. 'Ik wil niet' Zei ik verlegen, Maar toch stapte ik uiteindelijk naar de douche toe. 'Hmm Moet ik de fles openen' zei ik stotterend

Lay, SMe Traine

*slaapt*

Jay/James

'You never know but i guess not. Because I don't want a new relationship' en keek Rose aan mijn ogen stonden op dit moment bijna op huilen, Snel maakte ik er een glimlach van. Angel gemeen over mellanie ne dat kon ik nie echt pikken.
'Wat heb jij tegen Mellanie... angel? Wat maakt jouw meer waar dan haar?' vroeg ik serieus en aaide de hond verder.
Ik keek op naar Angel 'Ik weet dat Dreamers een in pauze is. Ik zei ook dat he was voor het nieuwe album'

Drake

Mellanie belande op mijn schoot. Ze zat even maar al snel deed ik mijn benen wijd zodat ze op de grond belande tussen mijn benen. 'Wil je het echt niet proberen met Xixi hij is super aardig beter hond kan je niet vinden'

Lucy

Ik bloosde hard. Dit zou ook door het wijntje kunnen zijn. Yu kwam steeds dichter bij en ik lied me leiden voor Yu. Het leek wel of de tijd voorbij vloog. Tot ik ineens mijn mobieltje voelde afgaan

Lola -

*eet*

Laatst aangepast door Evilian op vr jun 20 2014, 13:16; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 12:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto
'ja dat zou fijn zijn.' zeg ik komisch. de douch was anders dan de normaale douches. deze had maar voor de helft glas tot boven mijn borstkast en het glas was geblendeert ten hoogte van de heupen.  hoewel dat niet veel uit maakte want ik had stiekem een zwembroek aan getrokken. ik pakte de shampo fles en strekte mijn arm haar richting op. 'ik kan er niet uit komen want dan word de vloer nat.' zei ik emotieloos.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'jaagt hij op konijntjes?' vroeg ik verlegen met een pruillipje. ik belande op de grond en ging een beetje naar acheren leunen zodat ik met mijn rug tegen de borstkast van drake aan zat. 'je klonk wel eg geraakt toen je vroeg of ik de vriendin was van jay. fluisterde ik schattig naar drake. met een nieuwschierig glimlagje.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
ik schrok lichtjes en zetten een stapje naar achteren. ''ik ben meer waard dan haar'' dacht ik snouwent in mijn gedachtens. ''zij mag mij niet vervangen in de groep.'' 'pfh' ik maakte een hairflip en draaide mijn hoofd naar rose toe. 'rose moesten wij niet gaan trainen?' vroeg ik snel.

Rose: 'umh ja maar....' zeg ik twijvelent

ik schrok van het mobielje dat af ging en ik dacht dat het de mijn was. uit schrik drukt ik lucy nog dichter tegen me aan. 'sorry.' zei ik meteen. ''damn Delle zeg niet dat je...''dacht ik met een angstige blik. ik pakte mijn mobieltje met een hand en zag verder niets op het scherm verschijnen. 'huh? is het jouw mobieltje?' vroeg ik genant. mijn angstige gezigt verdween meteen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
*schuurt met meisje*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
*eet*

Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 14:12; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 12:59

bediende setto

Met trillende benen stapte ik richting de douche. Zijn natte lichaam was mooi. Maar hier kon ik niet naar toe kijken. Ik lied mijn roze pony voor mijn ogen zakken zodat hij mijn gezicht neit zou zien. De shampoo fles was erg glad toen ik hem aanpakte van mijn here lied ik hem uit mijn handen glijden 'sorry sorry' Zei ik en bukte die recht om hem op te pakken. Ik draaide hem open en gaf hem terug

Lay, SMe Traine

*slaapt*

Jay/James

Ik zag dat angel schrok. 'No answer?' zei ik terwijl ik haar aan bleef kijken. 'Waarom doe je het dan?'

Drake

Je klonk wel erg geraakt over jay' Vroeg mellanie. Ik keek haar aan. 'Noujah jay krijg altijd alles' Zei ik kort hier wilde ik liever niet over praten en wist een uitweg omdat de twee meiden van plan waren om weg te gaan
'Jullie kunnen we blijven eten' Zei ik zonder nadenken toen de twee meiden weg wilde gaan. Ik keek naar mellanie die vroeg of hij op konijntjes jaagde.'haha nee natuurlijk niet'  Zei ik blij.

Lucy

Ik klikte verlegen 'Sorry mijn vader maakt zich nog al druk over vanalles ne nog wat' Ik merkte nu pas dat hij 7 keer gebeld had. 'Is het goed als ik hem even terug beld anders laat hij me nooit meer met rust'

Lola -

*eet*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 15:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel
'tsu wat maakt jouw dat uit.' snoude ik. 'sorry maar ik eet niet bij wild vreemde mensen.' zei ik en ik maakte een kleine hairflip. ik tikte rose aan. 'kom rose we gaan.' zei ik bevelent.

Rose: 'sorry drake maar wij mogen niet bij jongens blijven tenzij het in de krant moet staan.' zei ik speels en al laggend.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako
*kijkt naar lay.* het werd steets later en ik klede me uit mijn laptop stond nog open met de kamera aan. eerst trok ik mijn tshirt uit en wilde mijn bh los maken maar dat lukt niet.

ik legde een hand op haar mobieltje. 'of je kunt hem uit zetten.' zei ik speels. ook ik stopte mijn mobieltje weer weg. ik stond vrij dicht tegen lucy aan. het voelde zo warm aan haar lichaam. ik strelde met een hand over haar rug heen. naar beneden toe en eindigte op haar kont. voorzichtig bewoog ik verder met mijn heupen. met mijn mond ga ik naar het oor van lucy. 'je bent zo veel meer antrekkelijker dan de rest van de meiden. je hoeft niet verlegen te zijn.' fluisterde ik met lieve woordjes in haar oor. met mijn vrije hand streel ik even door mijn lange haren heen. vervolgens leg ik mijn hand op haar heup.

*schuurt met meisje* ''hu waarom pakken ze alletwee hun mobieltje zijn ze nummers aan het uitwisselen?''

'hihi gelukkig maar.' giegelde ik tevreden. 'en waarom krijgt jay altijd alles?' vroeg ik verder en plukte aan drake zijn haar. 'vertel drakey.' glimlagte ik rustig. 'ben je jaloers? misschien moet je wat meer flirten.' zei ik plagend maar vrolijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik moest een beetje laggen maar hield mijn hand voor mijn mond mijn lach klonk heel schattig en netjes. 'het geeft niet.' zei ik blij. ik pakte de fles aan. 'bedankt. wat was je naam ookalweer?' vroeg ik aardig.

Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 15:23; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 15:08

bediende setto

Ik boog toen ik het flesje aan gaf 'Mijn naam is Anne mijne here' Zei ik beleeft. Ik keek hem aan en ontdekte dat ik zijn lichaam bekeek zijn toch wel gespierde lichaam helemaal nat.. Ik bloosde als een gek en draaide me snel om. 'kunt u het nu verder zelf mijne here'

Lay, SMe Traine

Ik schrok wakker omdat me laptop ineens veel geluid maakte. Ik keke naar de cam en zag minako zich omkleden. Snel klapte ik de laptop dicht ''heey dat wilde ik niet zien'' Ik legde me laptop weg en draaide me om in bed.

Jay/James

'tsu wat maakt jouw dat uit.' Snoude ze. Ik stond op 'hey.. Je mag misschien bekent zijn.. Maar je beledigt geen vrienden van mij. Je mag dan de knapste gevonden worden maar je innelijk is bagger. Ik moet me  inhouden vanwegen me imago... Maar jij beledigd geen vrienden, Heb een beetje respect voor andere.' Ik keek boos naar haar. Mijn stem klonk doordringend 'Als je nog langer beroemt wil zijn moet jeje leren gedragen' Zei ik zwaar geirriteerd.

Drake

'aawh jammer hoor me oma zou het geweldig vinden. Ze luisterde altijd naar jullie muziek'Zei ik terleur gesteld toen ze mijn aanzoek afwezen. Mellanie speelde met mijn haar. Snel tikte ik haar hand weg en deed me haar weer terug in model 'niet doen mellanie, en nee ben neit jaloers zou echt neit beroemt willen zijn.. Snap ook niet waarom ik ja gezegt heb op dat band idee van setto' Zei ik een beetje geirriteerd. 'JoJo' Riep ik snel en de jongste hond kwam speel blaffend aangerent 'Zit JoJo'

Lucy

'Yu stop.. alsjebielt yu stop' Zei ik terwijl ik hem na even wegduwde. 'Ik moet het opnemen' Ik rende naar de WC en pakte me mobiel op. Me vader vertelde me dat mijn moeder van de trap gevallen was en dat ze daarom in het ziekenhuis waren. Ze konden deze avond niet meer naar huis komen. En ik had geen huissleuteltjes.

Lola -

*eet*

Laatst aangepast door Evilian op vr jun 20 2014, 15:31; in totaal 2 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 15:11

ik schrok van wat lay zij en ik gilde even lichtjes. sorry!!! ik dacht dat je sliep en je lag zo lief en ik dacht ik doe mijn pyama effe aan.' zei ik gehaast en geschrokken. ik werd knal rood en hield mijn pyama voor mijn lichaam.

ik keek hem aan met spleet oogjes. 'jij hebt geen vlauw idee wat ik uberhoud mee gemaakt heb.' zei ik steets gevoeliger. 'en doe niet alsof je alles beter weet, james Daniel choi.' zei ik geraakt maar ook een beetje boos.

Rose: 'Angel! please geen ruzie maken!' en ik sprong tussen bijden in. ik had mijn gezicht naar jay gericht. 'het spijd me zo erg. maar angel is niet helemaal zigzelf. haar beste vriendin is pas geleden uit de groep gegaan.' vertelde ik gehaast.

drake haalde mijn hand weg. 'hihihi' giegelde ik en ik deed nog een keer een hand strelent door zijn haren heen. 'ook niet jaloers omdat hij een meisje heeft gehad en jij niet?' zei ik zacht en schattig. 'hihi'

'Yu stop..' zei lucy plots. 'ik schrok een beetje wakker uit mijn trans en keek met een verwarde blik naar haar. 'alsjebielt yu stop' Zei lucy ik stopte met bewegen en lucy duwde mij voorizchtig naar achteren. 'Ik moet het opnemen' zei ze en ze rende richting de wc. 'huh?' zei ik een beetje verward. ''wat deed ik fout?'' ik keek om mij heen en een paar jongens zaten te giegelen. ''ja lag maar.'' dacht ik en ik stak mijn tong uit hierdoor was mijn zilvere piersing ook te zien.

*schuurt met meisje* ''waarm rend lucy weg?'' ik exuseerde het mooie meisje en liep naar yu toe? 'eey man was gebeurt?' vroeg ik. 'haar mobiel ging af?' zei yu verbaast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'anne?' vroeg ik ter bevesteging. 'dat klinkt als een naam van deze tijd. dat is erg leuk. beter dan een ouderwetse naan.' zei ik emotie loos. ik keek haar aan en zag dat ze snel rood werd. 'hihi, heb je het warm? misschien moet je wat uit doen?'

Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 15:36; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 15:29

bediende setto

Ik lachte lief tot hij vroeg of ik niet beter iets uit moest doen 'WAT.. hmm ik bedoel. Nee hoor mijne Here' Ik kon me zelf wel voor me hoofdslaan 'ik wacht wel in de kamer hier naast roept u maar als u me weer nodig heeft' Snel stapte ik uit badkamer en deed de deur dicht. Ik zuchte diep en leunde tegen de deur op.

Lay, SMe Traine

*Slaapt*

Jay/James

'jij hebt geen flauw idee wat ik uberhoud mee gemaakt heb, 'en doe niet alsof je alles beter weet, james Daniel choi.' Zei ze. Ik keek haar doordringent aan 'geeft dat jouw de recht om andere mensen onderuit te halen?. En wil dat zeggen dat ik het niet voor mensen mag opnemen?' Zei ik nog steeds heel boos
ineens kwam rose tussen ons in staan
Ik keek naar rose die tussen ons in sprong. 'Jij hoeft geen sorry te zeggen lieve meid' Ik aaide haar door haar haar heen 'Dat het even niet lekker loopt met haar dan hoeft ze zicht nog niet te gedragen als een bitch' Zei ik tegen Rose en lachte lief.

Drake

Ik tikte nu heel boos haar hand weg 'Kappe mellanie' mijn stem klik heel geirriteerd. 'Nee.. Ik hoef geen vriendin. Die brengen alleen maar ellende. Waarom denk je dat Jay er geen meer wild' Snouwde ik boos. ''oeps misschien was dit wat iets te gemeen'' dacht ik en snel zei ik er sorry achteraan ''sorry dat was niet lief van mij

Lucy

Ik liep de wc weer uit. en bleef naar mijn mobiel kijken'' wat moet ik nu doen'' ik keke naar Yu en weer terug naar mijn mobiel..

Lola -

*eet*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 15:42

ik draaide me om en deed mijn armen over elkaar heen.

Rose: 'hehehehe....' ''ze is een bitch...'' zei ik tegen mezelf. 'alsjeblieft neem het haar niet zo kwalijk. een andere keer zou ze vast veel aardiger zijn dat beloof ik.' zei ik bijna smekent. ik keek langs jay en zag mellanie met drake spelen. ''hihi cute'' ik richte mijn aandacht weer op jay en boog verondschuldigent naar jay. 'wil je alsjeblieft niet aan mijn haar komen?' zei ik iets minder lief maar nogsteets met een glimlag. 'deze roos kan ook dorens hebben' zeg ik speels met een glimlachtje.

'sorry maar je haar is zo leuk om mee te spelen.'zei ik zacht. ik schrok een beetje en legde mijn hand neer tussen mijn schoot. ik lied drake uit rage. 'ze geven niet altijd elende? ze maken ook een hoop dingen aangenaamder in het leven.' zei ik verlegen. 'dus je wilt mijn vriend ook neit zijn?' vroeg ik nog verlegender. toen hij zig verontschuldigde.

ik zag lucy al terug komen ze keek niet zo vrolijk als toe net. Delle had een sigaret in zijn hand en ik zag dat het een normale was ik pakte het tussen zijn vingers vandaan toen hij met de andere aan het zwaaien was. ik stopte de sigaret snel in me mond en nam wat trekjes. ''mmmmh heerlijk als je al een tijdje niet gerookt hebt.'' het leuke was dat Delle het niet eens door had.

ik zwaaide vrolijk naar lucy. 'hey we staan hier!' schreeuwde ik ik keek vrolijk naar yu en zag dat hij mijn sigaret had.'heeey!? maar, maar?' ik keek naar mijn beide vingers. 'hey jij hebt mijn sigaret!' zei ik verbaast en ik jatte hem weer van yu af. yu moest erg lachen van mijn reactie en ik gaf hem een speelse duw.

'ik was klaar met douche en droogte me af. de handdoek vouw ik netjes op en leg deze over de kaggel heen. ik trek de kleren aan die de oude vrouw al had klaar gelegt. ik duw de handel van de deur naar beneden en duwde tegen de deur aan maar hij ging niet open. 'he? waarom is de deur zo swaar?'

uiteindelijk stapt ik naar buiten in een vrij stoer jakje.

ik pakte mijn mobieltje en tikkte een berichtje.

(ze tikt in het engels)
hooi lay,

sorry voor wat er gebeurde. ik had niet door dat je wakker was aangezien je al 2 uur lang lag te slapen voor de camera. je zag er zooo lief uit toen je aan het slapen was. hihi :$

sweet dreams unicorn C:

''mmmm, voor het zelfde geld was hij blijven kijken...'' ik drukte op verzende. ik kruiste mijn vingers in de hoop dat hij het goed zou op vatten anders zou ons kontekt nu voorgoed voorbij zijn. ik kreeg al tranen bij de gedachten. snel pakte ik het jakje van lay en ik rook er aan. 'mmmh hij ruikt nogsteets naar jouw lay <3'

Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 20:00; in totaal 5 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 15:46

bediende setto

Na even voel i kdat er aan de deur geduwt word ''oh hij is klaar'' snel schiet ik overeind. 'Kan ik iets doen voor mijn here?' Vroeg ik beleeft. Toen ik weer op keek zag ik hoe stoer mijn here er uit zag. Snel keek ik naar benede toe en zorgde er voor dat me pony weer vor mijn ogen hingen 'Is alles naar wens' Vroeg ik netjes

Lay, SMe Traine

*Slaapt* *ontvangt sms maar leest hem de volgende ochtend pas*

Jay/James

Ik lachte lief toen ze nog maals om vergiffinn vroeg. 'We zullen zien hoe ze de volgende keer is'. ''I can break her and her futere if i want'' dacht ik maar dat zei ik niet. 'Oh heeft deze roos dorens. Let me found them' Ik tilde haar speels op en gooide haar voorzichtig over mijn schouders. En liep richting het water.

Drake

'Wat is er dan zo aangenaam aan?' vroeg ik aan mellanie. ineens voreg ze heel zacht en onzeker of ik ook niet haar vriend wilde zijn. Mijn ogen werden groot en ik kon der niet aan kijken ''die 200 euro zou nice zijn op dit moment dan hoef ik Jay niet te laten koken'' dacht ik ''nee ik kan niet haar gebruiken voor geld''. 'Nee ok niet de jouwe sorry mellanie.. Zou je kunnen gaan staan we moetne naar huis.' Hierna riep ik Jay

Lucy

Ik kwam naar Yu en Delle gelopen met me hoofd een beetje naar benede gericht. 'hey, sorry van net dat was niet zo lief van mij' Zei ik terwijl ik Yu niet aan durfte te kijken ik deed me broekje goed en mijn hempje.

Lola -

*eet*

Laatst aangepast door Evilian op vr jun 20 2014, 20:08; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 15:48

ik keek verbaast naar rose.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Rose
'aaaaah ziet me neer zet me neeer!!!' gilde ik als een echt meisje en ik spartelde heen en weer met mijn benen. 'neee neee neeeh niet in het water. ik heb net mijn haren gefonht!' schreeuwde ik

ik keek erg sip toen drake dat zij. ''niemand wilt mijn vriendje zijn.'' dacht ik en ik knipperde hevig met mijn ogen. 'dus je vind mij niet aardig of aantrekkelijk? zei ik nog sipper. ik bleef nog steets op drake zijn schoot zitten. en negeerde zijn beffel. ik kon wel janken van drake zijn reactie en beet op mijn onder lip. ik friemel aan mijn korte rokje en pink hier en daar wat zant korreltjes weg.

ik pakte haar kin beed en trok haar naar mij toe. zachtjes trek ik haar ken omhoog zodat ik haar aan kon kijken. 'ik ben toch ook niet altijd aardig?' zei ik plagend. ik lied haar kin weer los en omarmde haar heel even. en lied haar weer los 'wat was er aan de telefoon?' vroeg ik bezorgt.

'lucy, meisy je kijkt zo sip' zei ik kinderlijk. terwijl ik mijn sigaret uit drukte in een astbakje

Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 21:14; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 20:11

bediende setto

Lay, SMe Traine

*slaapie doen*

Jay/James

Ik hoorde drake roepen dat het tijd was om te gaan. Netjes zette ik haar weer neer 'Aawh nu heb ik het niet voor mekaar gekregen om deze schoonheid nat te krijgen' Zei ik lief en flirtend tegen rose. 'Mag ik mijn veronschuldigen en u naar de weg dragen' Ik wachte niet op een antwoord maar tilde haar direct weerop. Deze keer als een echte lady. Ik keek haar aan. 'Heb je nu paarse ogen?' Vroeg ik een beetje verbaast 'Ze zijn wel erg mooi'

Drake

'Ik zeg niet dat ik je niet aardig vind. Je bent een super meid. Maar ik wacht tot iemand ontmoet waar ik verlieft op word. En dat kan altijd nog groeien' Zei ik bezorgt toen ik zag dat Mellanie bijna ging huilen.

Lucy

Ik moest stiekem lachen om de reactie van Yu. ''dat is waar'' dacht ik. Hij vroeg waar het telefoontje over ging. Ik vertelde hem over mijn moeder die in het ziekenhuis lag en dat me ouders niet thuis zoiden komen vannacht en dat ik geen huissleutel bij me had.

Lola -

*eet*

Laatst aangepast door Evilian op vr jun 20 2014, 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 21:03

ik snikte heel lichtjes en probeerde het op te houden. ik lied mijn ponnie voor mijn ogen vallen. 'en als nou dat perfecte meisje waar je verlieft op bent nee zegt? wat dan.' vroeg ik verlegen aan drake. ik plukte aan mijn ponny en wist mijn traantjes opte houden.

ik had het gesprek tussen mel en de zwartharige jongen af geluistert en had medenlijden met mellanie. ''pfff lul alleen ik mag mellanie kwetsen.'' dacht ik boos.

ik ging bij hun staan. en antwoorde op mellanie haar vraag. 'dan heeft hij eennorm veel spijd dat hij niet voor die andere leuke meid heeft gekozen.' zei ik geergert richting drake en ik maakte een elegante hairflip.

Rose: jaaaaay!! gilde ik toen hij me voor de 2de keer optilde. dit keer spartelde ik nog meer. 'zet me neer!!!! ik ben geen boeket die je alveral naar toe draagt.' zei ik lichtjes boos. plots begon hij over mijn ogen. 'hihi gekkie ogen kunnen toch helemaal niet paars zijn?!' grapste ik. en ik stak mijn tong uit. ik kietelde jay in zijn zij en niet zo zacht ook. 'zet me nu neer.' zij ik bevelent.

*slaapt*

'nah, dat word op straat slapen lucy!' zei ik vrij serieus en ik draaide het asbakje rond.

(lees yu)

'jij zei dat er geen meisjes meer in de kamer kwamen!' zei ik jaloers. en ik deed mijn armen over elkaar heen en stak mijn tong uit. daarna maakte ik een hairflip.

(lees yu)

'awh das niet echt leuk nee. maar ze komt er vast wel weer bovenop.' zei ik en ik stopte mijn handen in mijn zakken. 'nah, dat word op straat slapen lucy!' zei Delle bijna juigent. 'WAT! waar slaat dat nou op ze kan toch bij ons slapen?' zei ik geschrokken op delle zijn reactie.

(Lees delle)

'maar, maar ze heeft geen sleutel?!' zei ik tegen delle. 'en die regel gelde alleen voor jouw omdat jij HET altijd doet wanneer ik lig te slapen!' zei ik een beetje gemeen maar speels. 'lucy je kunt gewoon bij mij terecht hoor.' zei ik vrolijker. 'zullen we wat drinken? of nog wat dansles.' het laaste woord zei ik een beetje flirtent.

*eet*

anne keek best vrolijk naar mij. 'en? vindje je me er knap genoeg uit zien? umh i..ik...ik b-bebedoel stoer.' zei ik stoterent. en ik streelde met mijn hand door mijn nog iets natte haar.

Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 21:38; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Emptyvr jun 20 2014, 21:15

bediende setto

Ik knikte snel van jaah 'Mijn here U ziet er stoer uit' Zei ik beleeft. 'Wilt u wat eten?' Vroeg ik snel om onder het onderwerp uit te komen

Lay, SMe Traine

*slaapie doen* moet sms lezen

Jay/James

'okey okey okey ik laat je al los.' Zei ik lachend fuu ik kan niet tegen kietelen. Voorzichtig zette ik haar op de grond. Toen ik weer terug liep zagik dat Mellanie bijna zat te huilen ik liep er heen en hurkte naast haar. 'Zijn de hondjes gemeen tegen je Mellmell?
Vroeg ik bezorgt en aaide door haar haar heen

Drake

'Dan gaat je leven door.' zei ik kort af. ineens kwam Angel er bij staan. 'dan heeft hij eennorm veel spijd dat hij niet voor die andere leuke meid heeft gekozen' Zei ze. 'Noemde jij Melanie nou net leuk?' vroeg ik verbaast

Lucy

'Dat vind k echt super lief van je Yu.' Zei ik zwaar verlieft. 'Zullen we weer dansen, Dat vond ik gezellig' ik lied me door Yu mee de dansvloer op begeleiden

Lola -

*eet*
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 29 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 29 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 48 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: