[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto *thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Huna 'hahhahah.' lachte ik knap. 'kom dan maar binnen meisy.' ik opende de deur verder en zijnde naar haar dat ze naar binnen kon komen. 'oo~oi, yu je vriendinetje is er ~ <3.' riep ik vrolijk maar vooral plagend. ik liep verder de huiskamer binnen en ging eidel/uitgebreid op de bank zitten. 'YU! zo ga je toch niet naar de club?' zei ik plagend.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'oo~oi, yu je vriendinetje is er ~ <3.' riep Delle vrolijk. ''vriendinetje? ....wacht!'' 'lucy?' zei ik verbaast. ik rende snel naar de deur toe. ik had nog geen t-shirt kunnne vinden dus stond met een blote boven lichaam voor lucy. 'eeeeh, kom binnen. i-ik moet n..nog even een t-shirt aan trekken.' zei ik verelegen. 'je ziet er mooi uit lucy.' zei ik als kompliment.
lucy stond nu ook in de woon kamer en ik was naar de slaap kamer gewandelt. de deur staat open en je kon er via de huiskamer er gemakelijk in kijken. 'Delle!!!!! waar liggen al die kleren op mijn bed!! je zou het opruimen.' schreeuwde ik gestrest. ik hoorde delle giegelen. 'ik heb je 3 weken de tijd gegeven om het op te ruimen en dat deed je niet dus nu heb ik alles maar verzamelt zodat je het in een keer kan doen.' hoorde ik hem laggen. 'Dell, kom op de leraar hield me op en wilde het gelijk na school opruimen.' zeg ik terug. ik pak een vest zonder bouwen en trek deze aan. ik liep weer terug naar de woonkamer. 'geen smoesjes y~u heheheh.' hoorde ik hem zacht zeggen. ik ging achter de bank staan en hief een hand boven zijn hoofd. 'jij zult spijd krijgen.' zei ik plagend. daarna haalde ik mijn hand wild door zijn haren heen. 'neeeeeeeeh yu stop niet doen neeeeh!!!' hoorde ik Delle gillen net als een meisje. Delle pakte mijn hand vast maar ik was sterker. ik zag hoe de tranen over zijn wangen heen rolde. ik stopte met zijn haar te ruwineren. 'kijk zo staat het veel beter.' zei ik al laggend. 'delle rende gelijk naar de spiegel die in de huiskamer stonde en borstelde ze haren weer in model.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 17:55
Ik zat even met die oma te praten en aan het eind vroeg ik of of Drake bij het stand was. 'Jah jullie mogen de motor pakken'Zei de oma. Ik stond op en liep bij haar vandaan om de spullen binnen klaar te zetten. De oma sloeg nog even op mijn kont 'Oeeh zo knappe man. Als ik jouw leeftijd had had ik het wel geweten hoor' Zei de oma tegen mellanie. 'Kom hier lieve meid. Blijf je ook weer eten' Vroeg ze met een glimlach op haar gezicht. Ze wenkte dat ze naar haar toe moest komen 'komkom lieve meid'
Ik keek me ogen uit toen ik in het kamertje zat. Die twee ging zo leuk met elkaar om. En ze waren beide zo modebewust. Mijn wangen werden steeds roder bij alles wat er gebeurde. Ik durfe niet verder door te lopen daarom bleef ik bij de deur staan en wachtte tot Yu klaar zou zijn.
Er werd op de deur geklopt en lu~ge rende naar de duur. toen hij de deur open deed sprong hij recht in de arme van Tayoni 'brother' Zei hij blij en trok Tayoni het huis in. 'Mag ik echt bij jouw slapen' Gilde hij bijna. Ik keek toe en lachte lief.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 18:51
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto *thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie jay was met de oma van drake aan het praten het leek wel alsof het ook zijn oma was. dat zou ik niet zo snel durven. dacht ik bij mezelf. ze zij dat we de moter mochten gebruiken. ''wat? drake zijn moter?'' dacht ik geschrokken. jay liep naar binnen toe om de tas weg te zetten. de oma sloeg op zijn kont en ik zat met vol verbazing te kijken.
'Oeeh zo knappe man. Als ik jouw leeftijd had had ik het wel geweten hoor' Zei de oma van drake tegen mij. ''wat? en drake dan! hoor je niet je eigen klein zoon in het midden te zitten als knapste jongen?'' dacht ik in mezlef. 'Kom hier lieve meid. Blijf je ook weer eten' Vroeg de oma van drake met een glimlach op haar gezicht. Ze wenkte naar mij maar ik schudde mijn hoofd. zachtjes van links naar rechts. even kijk ik naar de deur om jay te zoeken. ik moet hier weg voordat die oma nog op mijn kond slaat. 'komkom lieve meid' zei de oude vrouw. ik twijvelde enorm ik plukte verlegen aan mijn rokje. tot nu toe had ik nog geen woord gezegt.
'h..he...heeft d-drake al een, een vriendinetje?' vroeg ik verlegen. terwijl ik naar de stenen keek.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako ik zat aan tafel en pakte mijn mobiel. snel maakte ik een foto van mezelf klik *I want to share this with you* had ik er bij geschreven. 'hihihi op naar lay. go go go smsje'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle 'Luc~y, meis~ie kom maar binnen hoor!' zeg ik terwijl ik lucy door de spiegel nog in de deurpost zie staan. ik probeerde mijn geruwineerde haar weer in model te brengen. 'yu~ben je al klaar?'
yu maakte de auto open. 'waaaat laat je mij met lucy achterin zitten? durf je dat wel om meisy bij mij achter te laten. op de achterbank.' en ik winkte met mijn wenkbrouwen. ik sla een arm om lucy heen. 'dat wort een spannent ridje.' zei ik speels maar yu keek mij aan met een dodelijke blik. dierekt lied ik lucy los en tapte de auto in. yu was altijd al bang geweest dat ik zijn meisjes zou af pakken. en aangezien hij mij altijd helpt om er aan een te komen zou ik maar moeten luisteren ook.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu ja nog effe mijn sigarette pakken en dan ben ik klaar.' ik stop een pakje sigaretten in mijn broekzak. 'heb je dat meisje nog gesproken?' vroeg ik aan hem. 'mmh nee ik ga op meisjes jacht vanavond' vertelde Huna. 'neem je dan wel je pieper mee?' vroeg ik serieus. 'ja ja die heb ik om...' zei Delle en lied zijn horloge zien die hij om zijn linker pols had.
'oke lucy we kunnen gaan. umh delle gaat alleen mee maar verder zullen we hem niet veel spreken op het feest zelf dus maak je geen zorgen.' zei ik aardig. we liepen samen naar het pakeer plaats en ik maakte de auto open met mijn sleutels. 'ik rij dus willen jullie achterin zitten?'
Delle was met lucy aan het flirten en daar liet ik hem echt niet mee weg komen. ik keek hem aan met een dodelijke blik. waardoor Delle meteen begreepwat ik bedoelde. ik stap in de auto en start de wagen. 'lets go' zei ik stoer en kalm.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni de deur werd open gedaan maar ik zag niemand plots werd ik besprongen door een klein jogie. 'brother!' gilde hij. ik ving hem op en draaide wat rondjes. 'hahaha' ik zet hem weer neer op de grond en gelijk begon hij mij mee te trekken de woonkamer in. 'mag ik echt bij jouw slapen?' vroeg hij schattig en supperentousjast. 'hehehe ja tuurlijk leuk toch!? lekker gamen en spelletjes spelen. maar nu eerst PIZZA maken!!!' roep ik hard en ik zette de tas op tafel. ik pakte wat spulletjes uit de tas. 'Lu-ge wil jij deze in de koelkast zetten?' ik gaf hem een pak icethee persik aan en een fanta. 'Lo~la, zou je me willen helpen?' toen ze bij me kwam staan sloeg ik even een arm om haar middel heen en kietelde haar heel even in haar zij. 'beauty' zei ik zacht en lief.
Laatst aangepast door mellodey op wo jun 18 2014, 19:46; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 18:59
we waren met zun alle aan het drinken toe ik een smsje kreeg. hehe zo scahttig. Het enige wat ik terug stuurde was een klein filmpje die ik daar teplekker voor der filmde
ik had de spullen op geruimt en kwam weer terug open. Op dat moment hoorde ik dat Mellanie aan de oma vroeg of Drake als een vriendinnetje had. De oma begon lief te lachen. 'Nee, onze schat is nog steeds vrijgezel' zei ze. Ze keek me aan 'Liever de helmen liggen op zijn bed' zei ze tegen mij en lied me terug lopen. 'Waarom vraag je dat. Vind je mijn kleinzoon intersant.' Haar ogen beginnen te glimmen van blijdschap. 'Het is een geweldige jongen hoor' Zei ze blij. en wiegde heen en weer in haar stoel.
Ik kwam terug gelopen met de twee helmen van Drake en een stel honden koekjes in me handen. 'Kom je MelMel' Ik stapte op de motor. 'We gaan naar drake toe'
Lucy Ik hoorde dat zijn kamergenoot vroeg of ik verder kwam maar ik bleef nog even bij de deur staat tot Yu en hij ook kwamen. Nu liepen we met zun drietjes naar de auto toe
''oh Yu kan autorijden'' dacht ik. ineens sloeg zijn kamergenoot zijn arm om me heen. Al snel liet hij los. En stapte we in de auto. in de auto rook het naar sigaren en peuken. dat was niet al te fris. Ik keek via de achteruit keek spiegel naar de ogen van Yu. als hij geconcentreerd bezig was zag hij er aantrekkelijk uit
Ik zag hoe blij Lu~ge was en genoot met volle teugen. 'OMG IS DAT ECHT FANTAA' Gilde lu~ge en bracht meteen de pakken met drinken naar binnen. Tayoni kwam nu al bijna 2 maanden hier binnen en het voelde net of hij er altijd bij hoorde. Ik ging Tayoni helpen. ineens begon hij te kietelen. ik keek hem droog aan 'hehe daar kan ik tegen' zei ik droog en pakte een aantal spullen uit de tas. Toen ik terug kwam zag ik dat Tayoni de tas verder aan het uitruimen was. Lu~ge was nog steeds bezig met de pakken in de koelkast leggen. Ik voelde hoe mijn lichaam uit zich zelf bewoog. Ik ist niet precies wat ik er mee aan moest maar uit het niks gaf ik Tayoni en kusje op zijn wang 'Dank je TAyoni' Fluisterde ik. Ineens besefde ik wat ik gedaan had en draaide me om en pakte de tomate pure om deze ook naar de aanracht te kijke
Laatst aangepast door Evilian op wo jun 18 2014, 20:06; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 20:04
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hihi echt?' jay kwam even terug en ik wachte totdat hij de helmen ging halen. 'op wat voor types valt hij hihi.' vroeg ik verlegen. terwijl ik giegelde. 'drake is zo stoer en knap en vergeet zijn mooi gevormde lichaam niet.' fluisterde ik naar de oma van drake. in de hoop dat jay het niet hoorde.
ik schrok lichtjes toen ik jay hoorde. ik draaide me gelijk om. 'hihi ja jayjay ik kom er aan.' zei ik schattig en ik hupel ren naar hem toe. ik pak de helm aan en ruik gelijk dat ik drake zijn helm op had. ''mmmmmh drake <3'' jay gaf gas en reed naar het strand toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni lu-ge reageerde zo blij. ''hahah, ja fanta is lekker. kleine knul. hihi als kinderen zo lief zijn zou ik er ook wel een willen. en misschien wel met lola. ik blooste al licht, alleen al bij de gedachten van. uit het niets kuste lola mij op mijn wang. en zij 'dank je tayoni' ik werd nog rozeder van kleur. lola draaide zig om en mijn hand gleed van haar heupen over haar sexy kondje heen. ik kn er niets aan doen mijn hand ging mee met lola's beweging ''damn lola je bent zo sexy. kon ik dat maar vertellen zonder je te laten schrikken.''
de pizza bodem had ik al op de bak plaat gelegt en hij hoefte alleen nog maar belegt worden. 'Lu-ge, kom je de pizza mooi maken?' vroeg ik aan het jongetje.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu ik lied de kaartjes zien aan de poort wachter en hij lied ons naar binnen toe. het was niet gigantisch druk maar wel erg gezellig. wow kan niet wachten om te gaan dansen. (lees delle)
woehoooh juigte ik mee met Delle. ik gaf hem een higefive en delle was ook zo weer verdwenen. 'hahah, maffe jongen is het he.' zei ik tegen lucy. 'wil je eerst wat drinken of wil je wat andere pasjes leren dan op het school bal? ' vroeg ik verlegen aan haar en ik streelde mijn haren naar achteren.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle 'WOOWh ik ga met meisjes schuren jonge dat wil je niet weten. lekkere meisy's hier!' ik ging gelijk in de menigte op en probeerde indruk te maken bij wat mooie meiden.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako ik sprong door de hele huis kamer heen. 'mi~ gaat het wel goed' vroeg mijn vader. 'ja pap het gaat top <3' gilde ik.
Laatst aangepast door mellodey op wo jun 18 2014, 20:40; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 20:09
DE oma begon te lachen. 'Ik weet het niet. Het zou me niet verbazen als hij op jongens ozu vallen, Maar zijn stoere uitelijke is echt het tegenover gestelde van zijn innelijk' zei de oma lachend.
We reden naar het strand toe. Ik zette zijn motor neer en keek toe hoe hij bezig was met zijn twee honden.
(lees drake)
Ik liep naar het strand toen Drake zwaaide. Ik gaf hem een bro hug en richte me daarna op een van de hondjes.
Ik zat in het zand en gooide stokken we voor de hondjes 'pak hem XiXi' zei ik tege de oudste. De jongste stond stil en keek naar de weg. Ik draaide me om en zag dat Jay en Mellanie daar stonden. ik begon heftig te zwaaien
(Lees Jay)
ik gaf Jay een knuffel terug en keek naar mellanie. De jongeste hand was blaffend naar haar toe gerent
ik ging achter Tayoni en Lu~ge staan en keek toe hoe ze samen bezig waren met de pizza maken. Ik kreeg glimlach niet van mijn gezicht af. In de tussentijd hield ik de tijd in de gaten. Het duurde ongeveer 15 min om naar Setto te lopen dus rond 7 uur moeste we ons gaan klaar maken.
Laatst aangepast door Evilian op wo jun 18 2014, 21:06; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 20:53
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni de pizza zit in de oven en Lu-ge stond alleen maar naar de pizza te kijken. ik ging achter lola staan. met mijn handen pak ik voorzichtig haar heupen vast en knuffel haar teder van achteren. 'je bent zo vrolijk vandaag' zei ik lief en glimlachent. ik lied mijn kin op haar schouder leunen. 'had ik maar zoon jogie thuis.' fluisterde ik. 'hihihi, huisje boompje beesje. dat lijkt me echt tof.' fluisterde ik blij verder. het klonk net alsof ik er naar verlangde maar het nooit zou kunnen berijken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie wat de oma van draak zij was ik zwaar teleur gestelt had gehoopt op een kleine tip of truk om hem te kunnen versieren maar nee hoor. ''waarom zijn de jongens waar ik mee omga altijd homo's eerst setto en nu drake ook nog dadelijk blijkt jay ook homo te zijn en is drake zijn vriendje. owh wat moet ik nouw...''
ik stond op het strand en bekeek de jongens terwijl ze aan het knuffelen waren. ik stond er bij en keek er naar zoon gevoel had ik ''waarom ging ik nou mee...'' ik hoorde geblaf en zag een van de honden recht op mij af komen. mijn ogen werden groter en ik zette een paar stappen acheruit.
flashback: kind ik ren door het bos heen zo hars als ik maar kon. 'hayhayhay Denlo pak haar pak haar jonge laat haar niet ontsnappen!' hoorde ik een man schreeuwen naar het blavende dier die mij achtervolgte. ikspring over takken heen en beklim heuvels. de hond werd steets sneller of werd ik nouw steets langsamer. *blafblaf!* galmde er door het hele bos heen. ik heig steets sneller en voel dat de hond mijn jurkje vast hapte. ik gilde kei hard en viel op de grond mijn jurkje schuurde aan de achterkand en de hond blafte nog een paar keer. met grote achtst ogen kijk ik naar het beest. grote scherpe tanden hij was duidelijk groter dan ik was. het beest gromt gemeen naar mij en ik blaas terug zoals pa me dat geleerd had. een helse pijn gaat door mijn enkel heen en ik gilde uit angst. ik word over de grond heen gesleurt. het duurde even voordat ik het bezefte maar de hond had mij gevangen.
de hond rent sneller op mij af en ik slaak een harde gil. ik probeer me te verbergen maar achter wie? zij hadden elkaar en ik had niemand.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu verlegen en trillend pakte ik de hand beet van lucy. we moesten elkaar niet kwijd raken. samen met haar loop ik door de menigte heen opweg naar de bar. sommige jongens klopte als begroeting op mijn schouder. maar ik negeerde hun. ''ben nu met een meisje Fu~uk laat me met rust man.'' dacht ik 'ah kijk daar is de bar. naast de bar was een zit hoekje met lounch stoellen met een tafel. aan de bar stonden krukken met echt leer en allemaal in de zelfde tinten. rood orangje en geel de kleuren van de zon zelfs de bar was verziert met zonnebloemen en die roken heerlijk. 'hey!' riep ik naarf de barman. 'mag ik zoon zonnefeest drankje. grag alkohol vrij, moet nog naar huis rijden.' grapste ik en de barman moest laggen. 'das verstandig jonge.' schreeuwde de jongen lachent terug. omdat hij mij moeilijk kon verstaan door de muziek van de band die net ging spelen. 'wat wil jij drinken? lucy.' vroeg ik beleeft.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle danst
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto ik liep mijn kamer in en maakte de knoop van mijn broek los. ik zag een jong meisje die ik nooit eerder gezien had. ze schrikt van wat ik deed. en zij 'oh pardon zal ik even uit de kamer gaan?' zei ze verlegen. 'nee blijf maar, eigenlijk hoor jij mij uit te kleden...' zei ik emotieloos. ik keek naar het nieuwe meisje. 'klee mij uit. ik wil douche.' zei ik tegen het nieuwe meisje.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 22:18
Ik was zo druk bezig met Xixi dat ik niet echt door had dat Mellanie schork. tot ik haar hoorde gillen en zag hoe drake de hond terug riep. 'Drake eerst ga je rappe' zei ik streng maar wel met een glimlach op mijn gezicht.
'HEY' Gilde ik naar de hond die onmiddelijk stopte. 'HIER' mijn stem klonk streng. De hond stopte onmiddelijk en rende terug maar mij toe. Hij ging zitten met zijn staart tussen zijn benen. 'hellow mellanie' Zei ik lief. 'Kom maar ik zorg er voor dat de honden niks doen, Kom je ook genieten van James kook kunste' Zei ik lachend. 'Drake eerst ga je rappe' hoorde ik Jay streng zeggen. 'jaja zei ik zuchtend
Yu trok me naar de bar en vele mensen kende hem. hij vroeg wat ik wilde drinken. 'Doe maar een wijntje' Zei ik en blijf dicht tegen Yu staan. ik hield met biede handen zijn hand beed
Tayoni knuffelde me vanachter. Eerst wilde ik hem afwijzen. Maar zolang hij niks deed hoefde dat niet. Ik pakte zijnhanden beed en trok hem verder rond me heen. ik lachte lief en luisterde naar wat hij vertelde. De oven ging af en de pizza was klaar. Lu~ge wilde meten de oven openen. ''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo jun 18 2014, 22:43
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie de tranen sprongen in mijn ogen. ik snikte een keer en kijk drake aan in zijn ogen. ik bleef een paar seconde stil staan vor hem en daarna omarmde ik hem van de schrik. met mijn armen over zijn schouders heen en mijn handen in zijn nek. mijn hooft licht tegen zijn borstkast/schouder aan en een enkele traan valt naar beneden toe. recht in het t-shirt van drake. 'd-da..dankje *snik* d-drake' fluisterde ik zachtjes. jay stond drake bijna te bevelen als een baas die wilde dat zijn papier werk over 10 minuten af moest zijn. ik wilde er wel wat van zeggen maar kon het lef er niet voor pakken. ''die stomme honden toch ook. waarom moeten ze altijd mij hebben.'' ''drake waarom kwam je niet naar me toe op het school feest.'' dacht ik hardop maar kon het niet uit mijn kil krijgen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako *thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto ik bleef emotieloos naar het nieuwe meisje staren. ik maak een gebaar dat ze naar me toe moest komen. 'kom.' zei ik zacht. (lennie wil jij de bediende spelen?)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu we kregen de drankjes en ik voelde dat lucy met bijden handen mij vast hield. ik werd steets warmer van binnen. 'zu..zullen we zitten op de lounch bank?' vroeg ik al stotterend. ik slurde lucy voorzichtig mee met de 2 drankjes in ons handen. ik ging zitten op de grote bank en lucy kwam naast me. ik keek eerst verlegen naar haar lichaam en kwam uit bij haar prachtige ogen. ''kom op yu je kunt het ook zonder een sjek.'' zeg ik tegen mezelf. 'en wa doe jij het liefst in je vrije tijd?' vroeg ik zomaar uit het niets.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni lola trok onverwacht mijn armen verder over haar buik heen. ik knuffelde haar meer intenser dan ooit. ik streelde zachtjes met mijn grote handen over haar buik heen. ik lied mijn mond op haar blote schouder rusten en gaf haar een zacht kusje op haar schouder. 'beauty' fluisterde ik zachtjes. plots hoor ik het belletje af gaan en ik til mijn hoofd op naar lu-ge. ik zag hoe hij de oven wilde openen. 'neeeh lu-ge wacht de oven is vilstewarm.' ik rende langs lola en greep het jogie net optijd beed. ik tilde hem op en zette hem op een stoel neer. 'je moet wel ovenhandschoenen aan hebben! anders verbrand je nog je vingers.' zei ik bezorgt maar een beetje streng. ''pfff waarom moeten kinderen nou presies de intiemste momenten verstoren.'' dacht ik. ik gaf lu-ge een aai over zijn bol en liep naar de oven toe. met handschoenen haalde ik de pizza uit de oven. ik sneed hem in stukken en legde deze op een bord op tafel.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 19 2014, 10:25
Ineens knuffelde Mellanie me. Ik lied het even toe maar al snel duwde ik haar lichtjes van me af. 'hey..... hmmm.... gaat het wel' Ik zorgde er voor dat ze op een afstandje bleef. Toen ik zag dat er een traantje over me wang rolde keek ik verward naar haar. 'Okey dan..' Ik gaf een aai over de bol heen. 'Ik zorg er wel voor dat ze niet meer los lopen' Snel draaide ik me weg van mellanie. 'Okey hmm... Jay gaan we rappe?' Vroeg ik. Ik wist niet wat ik met met Mellanie aanmoest.
We liepen samen naar lounce plek. Hij ging zitten en kwam naast hem zitten. ik vond de omgeving best indrukwekkend en was bang dat er misschien een vriend van Yu tussen ons kwam zitten dus ik gign bijna op zijn schoot zitten 'En wa doe jij het liefst in je vrije tijd?' Vroeg hij en keek rechtin me ogen. 'Hmm...meestal is het fangirle op Kpop artiste,idolen en natuurlijk kleding ontwerpen' Zei ik terwijl ik aan mijn broekje friemelde
Lola - Tayoni gaf een kus op mijn schouder. Dit ging te ver een rilling liep over me rug en wilde weg stappen. Gelukkig was daar Lu~ge die het verstoorde. Tayoni en Lu~ge haalde de pizza uit de oven 'OOh ruikt lekker' Zei ik en ging boven de pizza hangen. De pizza werd in stukjes verdeelt en we gingen op de stoelen eten. Lu~ge zat o pde grond en wij tweetjes in de stoelen
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 19 2014, 14:51
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu lucy ging bijna op mijn schoot zitten. het liefst wilde ik haar naar me toe trekken zodat ze echt op mijn schoot zou zitten maar dan was er een grote kans dat er ook iets anders op kwam. ik nam een slok van mijn drankje. het smaakte een beetje naar honing met een vleugje mind. ''misschien had ik ook maar een wijntje moeten bestellen. hoewel, ik moet ook nog terug rijden.'' onbewust leeg ik een hand op haar boven been ten hoogte van haar lies maar net onder haar korte broekje. ik nam nog een slokje van mijn drankje. 'wacht kpop? dusss jij weet het verschil te zien tussen een koriaan en een chinees of japaner?' zei ik glimlagend. ik kriebelde een beetje over haar been heen met mijn hand. dit was totaal onbewust en ik had het zelf niet door. ik zet mijn glas neer op het tafeltje. ik kijk lucy diep in haar ogen aan en streel met een hand door haar haren heen. 'je haar zit anders dan normaal het is leuk.' zei ik lief.
(lees Delle 1)
2. ik voelde dat er plots een sigaret tussen mijn lippen geplaatst werd. ik nam uit reactie een trekje. *kuch* 'd-dit *kuck* is... Delle je zou dat niet mee nemen. *kuch* weet je nog!' Delle barste in lachen uit toen ik moest hoesten. (lees delle 2)
3. ''ja hoor niks mis met wiet plantjes.... damn huna natuurlijk is daar iets mis mee.'' ik keek hem streng aan. 'Dell doe dat weg. je mag dat niet nemen in kombinatie met je pillen. en ook niet op dit feest.' fluisterde ik in zijn oor.
ik blies de rook verde uit in de richting van delle en niet in de richting van lucy. ik voelde dat de rook meteen al efect op mij had. ''en hij zei dat dit de zachtere variant was...'' delle liep weer weg naar een meisje toe.
'sorry lucy.' zei ik ongemakkelijk. 'waar hadden we het ook alweer over?' vroeg ik aardig. 'owja dansen' zei ik opgelucht en legde een arm over de rugleuning van de bank heen hierdoor kwam mijn arm ook over de schouders heen van lucy.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle 1. ik zag yu en lucy op de bank zitten. ik grijnste breed en liep met een onweg naar hun toe. tussen mijn vingers in had ik een sigaret in sommige gedeeltes mog je roken maar zolang niemand het zag kon het geen kwaat als ik naar een andere ruimte liep. ik ging op de arm leuning van yu zitten en propte de sigaret in zijn mond. 'yu! gaat het wel je hebt langer dan 2 uur al niet gerookt!' zei ik zorgwekkent. 'yu nam een trekje en moest gelijk hoesten. 'hahahah dat krijg je er van verslaafte.' zei ik
(lees Yu 2) 2. 'hahaha heb je dat gezegt dan? dit is een andere soort. er is toch niets mis met dit? kom op yu iedereen doet dat hier.' zei ik steets zieliger.
(lees yu 3) vervolgens knikte ik bevestigend en liep weg. ''girls here i come!''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik voelde dat drake me weg duwde. ik schrok een beetje van zijn reacte ik zette 2 stappn naar achteren en keek naar de grond. ik liep verder van de twee jongens vandaan en ging ergens achterin op het strand zitten. ''waarom kwam ik ookalweer mee... ik had niet mee moeten gaan.'' ik schud mijn hoofd van links naar rechts de jongens warenbezig met hun ding en ik keek er naar.
ik pakte mijn mobieltje en belde naar mijn oudste neef. 'hallo? mellanie ben jij het?' hoorde ik de stem van mijn neef zeggen. aan de andere kant van de lijn. 'i..ik ik wil naar huis.' zeg ik verlegen. 'umh, sorry maar ik kan je nu niet halen. ik zit midden in een photoshot het spijd me nichtje.' zei de stem van mijn neef. hij klonk alsof het hem echt speet dat hij me niet kon halen. ik leg mijn jas op het zand en ging er op liggen. in het zand maakte ik kasteeltjes en tekende diertjes in het wat hardere zand. ik keek op en hoorde dat jay, drake vaak aan het coriesjeren was. natuurlijk voeld dat niet vijn als iemand dat steets blijft doen maar zovaak is toch niet nodig? verveeld ging ik op mijn rug liggen. en telde de wolkes die ik zag zweven. het waren er niet veel maar genoeg om te tellen. aan de stem van drake hoorde ik dat hij steets geiriteerder werd. ik ging weer recht op zitten en keek naar de jongens. *zucht* 'jaaaaay!' schreeuwde ik zachtjes. 'laat drake nou eens rappen zonder dat je hem in de reden valt.' zei ik verlegen. 'en drake porbeer het liedje echt te voelen beleef wat diegenen mee maakt in het liedje. sta in zijn schoenen. en rap wat jij ziet in zijn ogen.' vertelde ik mooi en wijs. ik begon weer wat te rommelen in het zand.
even later hoorde ik een bekent iemand mijn naam gillen. 'mellla~anie!!' ik keek op en ik zag dat het rose was. samen met angel liepen ze mijn richting op. rose kwam kei hard aan rennen en dook naast mij op het zand. 'mell kom dan gaan we de dans pasjes oevenen!' zei ze vrolijk. ze pakte mijn bijde handen vast en trok mij overeind. 'maar maar ik heb nog helemaal niet getraint met jullie?' vroeg ik verward. 'dat maakt niet uit we leren je het wel!' zei ze vrolijk terug. ook angel was bij ons komen staan maar ze stond nog op een klein afstandje. 'zoooh, dus jij gaat met jay om he? is hij je vriendje ofzoiets?' zei angel vrij hard terwijl ze van mij naar jay keek. 'pfff jullie passen zo niet bij elkaar.' zei angel jaloers maar serieus. 'jay verdient een mooier meisje.' zei ze gemeen terwijl ze een elegante hairflip maakte. 'geraakt keek ik naar angel. ''ze heeft gelijk ik ben niet goed genoeg voor jay.'' verlegen lied ik mijn kin zakken. ''angels is veel langer dan ik en veel dunner, ook heeft ze vollere borsten en mooi elegand golvent haar. daar kan ik nooit tegen op.'' dacht ik in meself. 'hey! angel das zo gemeen! of jij pervekt gemaakt bent voor jay? huu~.' zei rose terwijl ze het voor mij op nam. ''rose is erg aardig en zorgsaam. zoon vriendin had ik nooit gehad. eigenlijk is ze de enigste vriendin die ik heb.'' 'heb jij jay ooit met mellanie zien zoenen? ik niet hoor zelfs google niet!' zegt angel zelf verzekert terwijl ze haar haren met haar hand naar achteren slaat. ''angel praat zo hard das gewoon niet leuk meer, jay en drake horen alles.'' dacht ik vol schaamte. 'eeeh...' zei rose nadenkent. rose was even stil gevallen. ''eigenlijk had angel helemaal gelijk, ik had nog nooit met een jongen gezoent laat staan met jay of drake.'' dacht ik geraakt. ik vriemelde wat aan mijn rokje die onder het zand zat.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako ik zag dat lay online was op skype.
minako: heeeey lay <3 hoe is het met je? heb je nog iets leuks mee gemaakt?
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto ik bleef emotieloos naar het nieuwe meisje staren. ik maak een gebaar dat ze naar me toe moest komen. 'kom.' zei ik zacht. (lennie wil jij de bediende spelen?)
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 19 2014, 21:08
Bediende Setto
Dit was me eerder dag. Ik wist niet goed was ik moest doen. De leive oudere vrouw had gezegt dat ik moest wachten op setto en dat alles dan vanzelf ging. Toen de jongen binnenkwam zag hij er lief en schattig uit. 'Kleed me uit' beval hij. Ik schrok. ''oh hij is minder lief dan ik dacht'' Ik stond te kijken wat moet ik doen.. Zomaar een jongen van mijn eigen leeftijd uitkleden?
Ik aarzelde heel lang maar uiteindelijk stapte ik vooruit en begon te primmelen aan zijn knoopjes. Het lukte niet goed en het duurde een eeuwigheid
Het was al erg laat. En we moesten de volgende dag om 7 uur op de set staan. Maar ik kon het niet laten om even op skype te komen. 'Heey Lay' Zei Minako direct toen ik online kwam. 'hellow my lady' Ze vroeg of we nog iets leuks gedaan hadden 'Well going out is always fun' Mijn antwoorden waren best kort maar dat kwam omdat ik steeds in slaap viel.
We waren druk aan het trainen tot ineens twee meiden aan kwamen lopen. De ene zei. Ik luisterde naar het gesprek. 'jay verdient een mooier meisje.' zei ze gemeen tegen haar. ik wilde boos naar haar toe stappen Maar drake hield me tegen. 'Bro denk om je imago' Zei hij serieus. Ik knikte begrijpend en bleef nog even staan. Toen de meiden even stopte liep ik op ze af. 'hellow my pretty lady's' Zei ik en stak me hand uit naar Rose. 'Met wie heb ik het genoegen.' Ik keek beide meiden aan. nadat Rose zich voor had gestelt pakte stak ik me hand uit naar de andere meid en boog beleeft. 'Aangenaam'
Jay as heel streng tijdens het rappe maar dat begreep ik ook wel. Mell gilde iets over muziek voelen. ''Ze moest is weten met hoeveel gevoel ik rap'' dacht ik terwijl we door gingen. Toen Jay naar mellanie wees keek ik om en zag dat er twee meiden bij gekomen waren. We wilde er meteen opaflopen tot het ons opviel welk gesprek er gaande was. 'jay verdient een mooier meisje' I kzag dat hij op haar afwilde stappen maar ik hield hem tegen 'Bro denk om je imago' zei ik terwijl ik zijn schouder beed hielt. Toen ze niet verder meer ging over het onderwerp stapte we op hun af. nochalant en sexy stelde hij zich voor aan de damens ''Hoe weet hij toch welke keer weer so sexy en stoer te zijn bij meiden.. net of het hem niks doet''. Ik bleef staan en wachte tot ze zich voorgesteld hadden aan Jay 'Yo ik ben drake' Zei ik droog
Delle kwam er bij zitten en gaf Yu en peuk. Een sterke vieze geur kwam er uit. Ik begon meteen te kuchen en keek hem verbaast aan. Dat hij zijn hand op mijn bovenbeen had was geen probleem. Maar dat roken.. was dat nou wiet. Het liefst wilde ik weg lopen maar ik durfde niet. Ik wist niet wat voor effect Wiet op Yu zou hebben. 'Waarom rook je eigenlijk' Vroeg ik ineens heel serieus
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 19 2014, 21:55
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu *kuch, kuch* ik bleef hoesten. 'sorry, kuchekuche.' ik klopte op mijn borst. ik keek naar lucy en had door dat zij wist wat het was. 'ik wist echt niet dat *kuch* hij dat had en als ik het wist *kuch, kuch* had ik gewijgert.' zei ik al kuchent. 'vroeger was ik altijd buiten en was nog vrij jong voor mijn leeftijd om uberhoud zo laat op de straat te zijn. jongens daagte mij uit en ik ging er in mee. je begind ooit en komt er niet meer van af.' ik was eindelijk een beetje af van dat hoesten. 'mijn ouders waren er nooit en mijn opa dwong me niet om me anders te gedragen hij zij altijd geniet van het leven maar als ik hem nodig had en in de shit zat was hij er altijd voor me.' ik keek lucy diep in haar ogen aan en in mijn gezicht was schaamte te lezen. ik haalde mijn hand van lucy haar been af en ging in deze houding zitten klik 'Fuu~uke, ik heb het vast verknalt.' zei ik zacht.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie rose pakte vrolijk de hand van jay aan en glimlachte naar hem. 'hallo ik ben rose daarna keek ze mij aan. 'oh mel je vriendje is zo beleeft!' zei ze bijna juigent terwijl ze een hupeltje maakte. ik werd knal rood en klopte mijn rokje verder af ''vriendje? O.o '' toen jay zig voor wilde stellen aan angel maakte angel vlak voor de hand van jay een flash, en maakte gelijkertijd een elegante hairflip. vervolgens dansen haar haren mooi en soepel met de wind en komen weer pervekt in model teregt. ze knipoogt flirtent naar jay. 'jij mag mij Angel noemen.' zei ze even elegand als haar handflash. ''angel is zo knap...zelfs als ze gemeen doet.'' dacht ik en ik verborg verlegen met een hand mijn mond.
rose stelde zig ook lief voor aan drake maar angel had er geen intresse in en negeerde hem.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako minako: hihi, en nog gedanst met leuke meiden?' vroeg ik in de chat. minako: slaapkopje
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto ik bekeek het meisje. ze zag er jongeruit dan dat ze misschien echt was. ze kreeg mijn knopjes niet snel los en ze blooste lichtjes. ik bekeek haar gezicht en staarde haar aan. 'moeilijk he die knoopjes.' zei ik lief met een kleine glimlag op mijn gezicht. hoewel mijn gezicht nogsteets vrij neutraal stond. 'ik krijg nog steets die knoopjes niet los.' zei ik neurtaal. de oude mevrouw kwam binnen. 'pardon meneer crystal had u de douche of het bad gewenst?' vroeg de oude vrouw beleeft. 'de douche. ik pakte mijn riem beed maar greeg deze niet los. de oude vrouw ging de badkamer in.
Laatst aangepast door mellodey op do jun 19 2014, 22:42; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do jun 19 2014, 22:34
bediende setto
Ik lachte lief. Wist niet echt goed wat ik hier mee aan moest. ik had wel geleerd hoe ik mensen moest bedoenen en hoe je kinderen moest uitkleden maar niet iemand van me eigen leeftijd. hij ging aan zijn riep trekken. Ik hielp hem ''Hoe kan zun oude jongen nog steedsniet weten hoe hij zich moet uitkleden. uitendelijk wist ik zijn bovenste gedeelte uit te krijgen en ook zijn riep ne broek was los.
''intersante meid'' dacht ik terwijl ik haar bekeek. 'So, Your Angel' mijn naam is Jay. 'Hoe kennen jullie melmel?' Vroeg ik haar terwijl ik der nog steeds bekeek. Ineens drong het tot me door. ''mellanies vriendje... wacht.... wat?'' Ik draaide me aprubt om. 'Vriendje?' VRoeg ik verbaast. En krapte voor mijn haar heen.
Ik schrok een beetje van Yu's gedrag. 'Als je wilt stoppen kan ik je misschien steune en helpen' yu zat terleur gesteld op de bank. Ik ging op mijn hurken op de bank zitten en sloeg een arm om zijn schouders heen. 'Je hebt niks verknalt' Zei ik lief en aaide hem door zijn haren. 'Ik wil je best helpen' Ik bleef hij aaien
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 20 2014, 09:55
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'vriendje?' vroeg jay verbaast ik draaide me om en wilde weg lopen. ik verborg me een beetje acher drake. 'hoe heten je hondjes ookalweer?' vroeg ik schattig en hield mijn hooft schuin. ik pookte drake een paar keer in zijn zij.
Rose: 'jaaah jullie zijn zo schattig samen die fotos zooo lief!' rose sprong van geluk in de lucht. 'in de gymezaal knuffelen awh <3 en op het schoolfeest romantisch dansen.' ik wou dat mijn vriendje zo deed.' zig ik vrolijk. rose klonk zo vrolijk dat het er echt van af spatte.
Angel: ik deed mijn armen overelkaar heen en luisterde verveeld naar de overblije rose. 'ja, wij zitten en de meiden groep: Dreamers (famous groep)' zegt ze en kijkt ongeintraseert naar drake.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako minako: 'hahaha, lay you are so cute if you are tired. <3' schreeuwde ik blij. 'i wana hug you.' zei ik een beetje sneu. (skype dus ze horen elkaar neem ik aan xD)
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]setto het meisje had mijn bloesje uit gekregen. en ik stond in mijn blote boven lichaam. ik trok zelf mijn sokken uit. en gooide ze op de grond. 'hoe mag ik je noemen?' vroeg ik neutraal. het meisje hielp mij met mijn broek ze trok hem naar beneden en ik zag haar steets meer blozen. 'vind je me knap?' vroeg ik uit het niets. mijn stem klonk zacht en vertrouwelijk. maar op mijn gezicht was de emotie bevroren. toen ze weer omhoog kwam stapte ik uit mijn broek. deze liet ik ook op de grond liggen. ik kijk haar aan. mijn hand streeld door haar haren heen. 'jouw haren zijn zacht.' zei ik droog. de oude vrouw kwam weer binnen. 'meneer crystal uw douch is gereed voor gebruik. de handdoek staat klaar. heb vernomen van de heer, dat u uw zelf wilde af drogen?' zei de oude vrouw beleeft. ik knikte. ik hield mijn ondergoed deze keer aan. dadelijk vald het meisje nog om van de zenuwen dacht ik. 'ik grinnikte zachtjes van mijn eigen gedachtes. 'meneer crystal het is ongebruikelijk om uw emoties te tonen dat weet u toch?' zei de oude vrouw een beetje boos. 'weet ik, weet ik.' zei ik verveelt. en liep de badkamer in.
oude vrouw: 'meisje hoe was de eerste ontmoeting? hij ziet er knap uit he.' de oude vrouw gaf haar een knipoogje. 'hoe aardiger en meer hij je respecteert hoe vaker hij tegen je praat.' de oude vrouw lacht blij. 'je mag terug praten want dat verwacht hij maar stel geen plotse vragen. want dan schrikt hij en stelt hij zig weer in op de regels die hij eigenlijk moet volgen.' de oude vrouw zucht bij de laaste zin. 'binnenkort ga ik met pensjoien en dan moet jij het over nemen meisje.' zegt de oude vrouw geraakt maar toch met een glimlach. 'meneer crystal gedraagt zig aardig lui binnen het huis. hem aan en uit kleden, hem wassen, hem afspoelen, zijn haren in sepen, hem afdroge en zijn schoenen strikken.' zegt de oude vrouw met een zucht. 'als hij zijn dag niet heeft mag je alles voor hem doen. ik brobeerde hem meestal op te vrolijken alleen op mijn leeftijd gaat dat niet zo snel.' zegt de vrouw lachend en geeft een knipoog naar het meisje. 'IK KRIJG DE DOP NIET OPEN!' klonk de stem achter de badkamerdeur.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu ik keek naar lucy met een vertrouwlijke blik. ''ze is zo lief.'' 'het zou echt tof zijn als het lukt.' zeg ik ligt geraakt met een glimlachje op mijn gezicht. ik pak lucy bij haar hand en trek haar van de bank af. 'kom we gaan dansen.' ik trok haar verder de dansvloer op. 'heb je ooit geleert om sexy te dansen?' vroeg ik speels. ik ging voor haar staan en legte mijn handen op haar heupen. voorzichtig maakte ik bewegingenmet mijn lichaam en heupen en lied haar mee bewegen met behulp van mijn handen op haar heupen. ik deed het voor zichtig en beheerst.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle *schuurt met meisje*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni *eet*
Laatst aangepast door mellodey op vr jun 20 2014, 12:04; in totaal 1 keer bewerkt