Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 08 2014, 15:22
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'eeeh, Jako. hoe is het met jouw man?' ik loop naar mijn vriend toe en geef hem een hand druk. 'ja goed man, hoewel binnenkort is er weer zoon feest en ik heb geen net pak meer. dus...ja, ik moet er een kopen.' antwoorde jako terug. 'ik heb eigenlijk ook iets nodig. zullen we samen gaan kijken?' vroeg ik aan hem terwijl ik mijn sigaret in de grond uit drukte. samen lopen we naar een nette winkel. ik en jako staan bij de mannen af deelling. 'wat ga jij aan doen?' vraagt jako. 'ik weet niet ik denk gewoon een bloesje ofzoiets ga echt niet in zoon apenpakje lopen.' mompel ik vriendelijk terug. lnks van mij stond een meisje bijde dames jurken te kijken ze hield een jurk voor zich. en vroeg aan haar vriendin hoe hij zou staan. ik stond niet zo ver weg van haar. 'staat je erg mooi.' zei ik tegen het meisje die een jurk voor haar hield.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'in je kamer?' ''haha mee lopen zou je wel will he mmmh~'' 'umh ik ga wel even alleen zo lastig zou hij niet te vinden zijn toch?' vrolijk loop ik in de richting die james aan wees.
de kamer zag er vrij rommilig uit. hier en daar kleren. naast de kast zag ik mijn gitaar tas staan. ''yeah daar is hij,'' ik ren naar mijn tas toe. 'ik heb je zo gemist' zeg ik terwijl ik mijn gitaar tas op pak en hem stevig knuffel.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik zag dat er 2 jongens de winkel in kwamen lopen. een jongen herkende ik dat was de zware roker yu. hij zag er best eng uit met die tatoage's hoewel zijn gezicht er redelijk vriendelijk uit ziet als hij lacht. 'mmmh mooi maar is dat niet een gala jurk?' antwoorde ik haar.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik zag dat lola deze kant op kwam lopen. vriendelijk kijk ik haar aan. '5 drankjes alsjeblieft.' ondertussen speelde ik met mijn lege cola glas deze draaide ik rond op de tafel. 'mag ik vragen. hoeveel kost je, voor een nachtje samen zijn.' vroeg ik netjes met een lieve glimlach. de jongens kijken mij aan met groten ogen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie plots voelde ik 2 ogen in mij branden. 'Is der iets mellanie?' vroeg hij lief. terwijl hij mij bestudeerde. 'umh ne..nee hoor.' zei ik vlug. ik draai mijn hoofd de andere kant op. uit angst begon ik maar naar de muur te kijken en de dingen die er op hingen.
Laatst aangepast door mellodey op do mei 08 2014, 20:57; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 08 2014, 16:32
Ik zag dat Mellanie naar de muur keek waar een aantal van mijn oude foto's hingen. Waarnaast de kast stond met de awards die ik gewonnen had. Aan de andere kant stond mijn piano. Ik lachte lief. 'Je hoeft niet bang te zijn hoor. Ik doe je niks' Ze ik en stond op. 'Heb je wel een piano gespeelt?' Ik stak me hand uit zodat ze die beed kon pakken en ik haar omhoog kon trekken. Zoals ik ook deed in de gymzaal 2 dagen geleden.
Dat is waar. het is meer een gala jurk 'staat je erg mooi; zei de jongen achter minako ineens. ik keek op en mijn wangen werden rood. 'Dank je Yu' Zei ik en draaide me weer naar de jurken toe. Twijfelend hing ik de jurk terug.
ik zag meteen een andere hangen. Het was speel en sexy tegelijk en niet een gala jurk. 'En deze?' klik
'5 drankjes graag' zei tayoni i kkeek hem aan. '5 keer bier?' 'mag ik vragen. hoeveel kost je, voor een nachtje samen zijn.' zei hij uit het niks. Mijn ogen werden groot en het liefst wilde ik hem slaan. Ik haalde diep adem 'Beste Tayoni je weet dat je mij niet krijgt voor 1 nacht, Ik wist dat je wanhopig was en daarom zelfs met geld wil gooien. Maar schaam je diep' Zei ik en daarna draaide ik me om. 'Dus 5 biertjes als ik het goed begreep' Ik voelde hoe mijn hart in me keel bonkte. '' wat is er toch mis met jongens''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 08 2014, 21:29
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu toen ze weer een andere jurk pakte moest ik een beetje grinneken. 'hihi, ik denk dat voledig zwart je beter staat.' ik pakte een zwarte jurk uit het rekje en hield hem haar voor. terwijl ik achter haar stond. klik ''het is misschien een beetje gotic achtig maar dat kan ze wel hebben.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik sla mijn gitaar tas op mijn rug. 'zo kom je mee jogie? we gaan naar huis.' zei ik tegen mijn gitaar.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'eeeeh i..ik weet het niet hoor. mijn viguur past vast niet in die jurk.' zeg ik verlegen na het zien van die beeldschone jurk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik stond op en greep haar hand vast terwijl ze wilde weg lopen ik trok haar voorzichtig naar mij toe. we stonden nu buik aan buik. 'het is niet voor sex... maar voor het feest dat over een paar dagen komt. ik wil met jouw naar het feest. met jouw dansen en niet meer.' vroeg ik erg lief aan lola. zelfs ik begon een beetje te blozen toen ze zo dicht bij me stond. 'je bent zo mooi.' fluisterde ik zacht.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik kijk rond in de kamer. even wenk ik weer een zachte blik naar james. hij lacht lief naar mij. 'Je hoeft niet bang te zijn hoor. Ik doe je niks' Ze hij en stond op. hij stak zijn hand uit zodat ik die beed kon pakken. Zoals hij ook deed in de gymzaal 2 dagen geleden.
flashback: mellanie als kind. 'aaah!!' gilde ik toen ik met een vrij harde knal op het grasveld viel. mijn witte jurkje was helemaal vies geworden en mijn haar word druip nat van de regen. ik was uit gegleden over de modder in de koude natte regen. een schim loopt naar mij toe en ik ril van de kou. de schim verandert lang samerhand in een jongen, die zeker 2 koppen groter is dan mij. zijn gezicht kijkt vriendelijk en hij stopt voor mij. zoon metertje van mij vandaan. elegant bukt hij voor over en steekt zijn hand uit. zijn vriendelijke glimlag lacht naar mij. het lacht mij niet uit zoals velen deden nee deze lach was anders dan anderen. verlegen kijk ik hem aan met waterige oogjes. een traan rolt over mijn wangen heen en mijn knie doet pijn. 'Je hoeft niet bang te zijn hoor, ik bijt je heus niet.' zei de jongen vriendelijk.
ik kijk james verlegen aan. 'umh vroeger wel eens bij mijn ouders had ik een vleugel alleen sinds ik bij mijn oom ben heb ik dat niet meer.' zeg ik zacht. ik pak voorzichtig zijn hand vast. en trek met behulp van james mezelf overeind.
Laatst aangepast door mellodey op do mei 08 2014, 22:07; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 08 2014, 21:39
Voorzichtig trok ik Mellanie met me mee. En tilde haar op en zette haar op de Piano kruk. ik deed alles heel voorzichtig en beheerst waardoor je niet echt heel hard kon schrikken. ik ging naast der zitten en keek haar aan. Mijn vingers gleden langzaam over de piano toetsen klik Na even begon ik ook zacht en beheerst te zingen klik.
'Maar zulke elegante jurken staan goed bij meisje met lang haar' Zei ik terwijl ik de jurk bekeek. 'mischien iets voor minako?' Ik vond het erg leuk dat die jongen mee zocht. En hij had nog smaak ook.
'Zou je me los willen laten' zei ik kill en beet op mijn onderlip. Ik voelde dat mijn lichaam ligt begon te trillen van angst. 'Als je me mee wilde vragen voor het feest moet je dat anders doen' ik duwe tayoni hard van me af. Hij kaatste weer terug in de bank. Nu had ik de gelegen heid om snel terug naar de bar te lopen.
Laatst aangepast door Evilian op vr mei 09 2014, 08:33; in totaal 1 keer bewerkt
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik loop terug de huiskamer in en hoor dat james op een piano aan het spelen is. *word verfolgt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'eeeeh i..ik weet het niet hoor. mijn viguur past vast niet in die jurk.' zeg ik verlegen na het zien van die beeldschone jurk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni lola duwde mij terug naar de bank. ik beland best wel hard op de bank terug. met mijn hooft kom ik op de schoot van een goede vriend van mij. 'tshu, waarom! i..i...ik.' snouwde ik een beetje teleurgestelt. mijn goede vriend waar ik op lag hield mijn schouders beed met bijden handen. 'rustig tay! je krijgt haar wel. als je nu alles kapot ramt mag je dadelijk helemaal nooit meer hier komen.' fluistert hij zachtjes. 'ik ga even naar de wc.' snouwde ik een beetje. ik ruk mezelf los van mijn vriend en wandel snel naar de jongens wc toe.
ik sta bij de spiegel. met mijn handen op de rand van de wasbak. ik open de kraan en spet wat water in mijn gezicht. ''als sinds de basisschool zie je me niet staan. ik kon elk meisje krijgen die ik wilde op school behalven jij. iedereen betoverde ik met mijn blauwe ogen. iedereen behalven jij. het mooiste meisje van de hele school.'' mijn hand vormt zig in een vuist. ik kijk naar de spiegel voor mij. de knokkels op mijn hand kleuren bijna wit. zo erg knijp ik er in. ik til mijn hand op. ik hoor de wc deur naast mij open gaan. mijn vuist was niet meer te stoppen en ik sloeg richting de spiegel. 'TAYONI!!!' klonk er plots. het was mijn oude vriend. die me ten eerste tegen wilde houden. wonderbaarlijk raakte mijn vuist de spiegel niet. 'hier berijk je niets mij tay, je kunt dit anders op lossen.' vervolgde zijn zacht aardige stem.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik zit naast hem op het bankje van de piano. hij speelde zo mooi en na een tijdje begon hij zelfs zachtjes mee te zingen. het klonk net als een hip elfen liedje van heel vroeger. ik bleef braaf zitten. en luisterde naar hem. ik hou mijn hoofd een beetje schuin.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr mei 09 2014, 18:26
Ik zag dat Setto zijn gitaar al weer had. En stopte met spelen en zingen. 'Gaan jullie?' Vroeg ik. Op dat moment kwam er op de TV het nieuws. Ik keek op en zag dat mijn foto op het beeld was. 'Nee, Niet nog meer roddels en schandelen' Ik zuchte en stond op en klikte TV weer uit.
'Jullie gingen?' [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ik schonk netjes als het bier in en keek over me schouder of Tayoni nog bij de tafel zat. Ik zag dat hij weg gelopen was. Met een zucht van lichte opluchting lipe ik terug naar de tafel. 'Hier is u bier' Zei ik beleeft
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma mei 12 2014, 13:56
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu mijn vriend kwam bij me staan met een witte bloes in zijn handen. 'eho is dit niet iets voor jouw?' vroeg hij aan mij en hield de witte bloes voor mij. 'nee man, ik draag geen wit. daar word ik zo bleek van. en ten slotten hou ik het liever op zwart.' mompelde ik met een afschuwende blik op de witte kleur.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'nou, umh jij wilde slapen toch? dus dan is onze bezoek niet echt meer van toepassing.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik blooste ligtjes van wat lucy zij. 'het word al laat moeten we niet naar huis gaan? we winkelen wel een andere keer verder.' zei ik tegen lucy.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni mijn vriend en ik lopen terug naar onze tafels. ik ga weer op dezelfde bank zitten en speel met mijn glas waar bier in zat. ''ooit krijg ik haar... zij word mijn meisje.'' de jongens aan tafel waren erg aan het lachen. zij zijn allemaal vrolijk en ik zat vast in mijn eigen gedachtens. serieus kijk ik naar mijn nog volle glas. 'tay, jonge drink eens wat! dadelijk loopt je glas nog weg ook.' zei een jongen naast mij en legt zijn arm over mij heen. ik kijk hem aan met een dodelijke blik. de jongen stopt dierekt met zijn actie en keek verbaast. snel draait hij de andere kant op. ik sta op van mijn bank. 'ik ga maar eens...bye'
'Ja, Goed plan morge Nederlands en heb me verslag nog niet gemaakt' atnworode ik op Minako. Hierna keek ik naar Yu 'Tot morge yu' Zei kik schattig en zwaaide haar hem. In een oogwenk zag ik een mooie stoere zwarte suit hangen ik wees er naar. 'Is dat neit iest voor jouw Yu'
Ik keek vanachter de bar naar de groep met jongens. ''sukkels'' Hierna vervolgde ik mijn werk. Na even stond Tayoni op en ging weg. Ineens besefde ik me dat er geflimt was. Ik legte de doek neer en liep via de achterdeur zo snel mogelijk naar de voordeur in de hoop dat ik Tayoni nog tegen zou komen
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 15 2014, 15:28
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'thx, maar ik kijk wel verder in een andere winkel.' *thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto *thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako *thuis*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik stond nog even buiten en keek om me heen. ik zag dat lola naar buiten liep.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'sorry, maar ik denk dat mijn oom zig anders ongerust maakt.' zeg ik met en tevreden glimlag.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 15 2014, 15:31
mellanie: (cutegirl, )
toekomst: komt in een meiden band, word daar bekent als de cutegirl, de meiden uit de band worden verplicht om met bepaalde jongens om te gaan als een soort van fanserves. mellanie doet gewoon mee met wat ze moeten doen voor een fanserves maar ze heeft een slecht gevoel bij wat ze doet.
Relatie: kan niet kiezen tussen james en drake als vriendje.
minako:
lucy: (kleding ontwerper)
Toekomst: heeft het ver schopt en ontwerpt de kleding voor de Boyband van Setto James Drake Tayoni en Yu. Haar vriendschap met Minako is steeds beter geworden door de camera lessen die ze volgen.
Relatie: Ze is Yu steeds leuker gaan vinden maar durft zelfs niks te ondermene
lola:
Toekomst: Lola werkt nog steeds heel hard en word steeds moeier. Ze heeft nog geen goede vriendschap in de klas opgebouwd maar gaat al iets vaker om met tayoni.
james:(hoofd zanger)
Toekomst:james is na 3 weken weer op school gekomen en kan er weer vol tegen aan. hij heeft een goede vriendschap met Setto en kan al aardig overweg met de andere 3 leden van de groep.
Na veel twijfelen heeft hij gekozen om de band te helpen en mee te helpen met het promoten van hun eerste Singel. Eerst wilde hij op de achter grond blijven maar al snel werd hij gekozen als hoofdzanger. Hier door heeft de groep al een Fangroep van over de duizend fans buitende school. terwijl ze nog geen 4 weken opgericht zijn
Relatie: hij heeft geen intressen in een relatie maar staat er wel open voor als hij ooit iemand tgen kom die zijn hart weet te overwinnen
drake:(dans en rap)
toekomst:Drake is met ligte tegen zin de band in gegaan. Hier is hij achter zijn rap talent gekomen en showt met zijn mental art. hierdoor is zijn imago gestegen naar Stoere vechter.
setto: (beste in dansen, fanserves met james) toekomst:leerd de meiseden groep dansen tijdens projecten. veel meiden worden verlieft op hem. bestudeert de koreaanse taal om ar achter te komen wat de maneger allemaal tegen james zegt. setto word door een man uit de les gehaalt. de man zegt dat hij setto wilt in een band als de hoofd danser. setto twijfelt wegens de gevoelens die hij mist. maar zegt toch uiteindelijk ja op dat verzoek.
relatie: is goed bevriend met james. hoewel hij meer voeld dan allen vriendschap durft hij het niet te vertellen aan hem.
tayoni:(serieuste, coolguy, random) toekomst: hij is na al die weken zijn weddenschap niet vergeten. tayoni probeerd nogsteets om het vriendje te worden van lola. hoewel hij zelf al de hoop heeft op gegeven. hij krijgt veel problemen met drank en slaat regelmatie met zijn vuisten tegen de muur. zijn moeder probeerde hem tegen te houden maar ze is er helemaal klaar mee. tayonie is elke avond te vinden in een boom midden op het open heidevelt. hier speelt hij elke avond op zijn fluitjes. aangezien hij niet meer terug naar huis kan.
yu:(ruig uiterlijk, rap kan ook hoog zingen voor heel even.) toekomst: yu word gespot door meiden die hem filmen terwijl hij in een steeg zit te rappen met een aantal vrienden. het filmpje beland op youtube. hierdoor komt yu even in de spotlight op school.
relatie: wacht tot meisje begind met flirten. maar heeft stiekem een oogje op iemand.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 15 2014, 21:08
ik werd wakker het was al 2 uur. Vanavond was dat schoolfeest. Ik was alleen nog maar naar feesten geweest met veel bekende mensne dus dit feest zal wel heel kleinschalig worden. Ik merkte aan mijn lichaam dat ik gistere voor het eerst weer 1 hele dag op school was geweest. Me benen waren moe en ik trilde als ik op stond. ''Noujaah ik was we blij dat ik weer dagen naar school ging''
ik werd met mijn slaapdronke kop wakker en donderde uit mijn bed. bijna boven op Xiuminni. 'Heey jongen' Zei ik terwijl ik hem vast greep en mijn gzicht in zijn vecht duwde. 'Hoelaat zou het zijn' Zei ik tegen hem en kroop weer op bed. Hier zocht ik naar mijn mobiel naar 1 minuut heel mijn bed overhoopt gegooit te hebben vond ik hem. 'Ow xiuminni het is nog maar 2 uur ik heb nog 7 uur voor het feest begint.' ik stond op en liep in me sportbroek naar de kamer hier pakte ik een appel en roepte me twee honden 'Kom jongens we gaan ff naar het strandje' Samen met de hondjes liepen we naar het strandje onderweg zei ik nog even gedacht tegen me oma en gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'bye lieverd riep ze me nog na'
op het strandje aangekomen ging ik mijn mental art oefenen
Ik was al heel vroeg wakker en liep daar het huis te springen vanmiddag kwamen minako en mijn beste vriend langs om ons om te kleden voor het schoolfeest. Uiteindelijk had ik de jurk gekocht die YU lied zien. Misschien had ik dit wel gedaan voor de aandacht van Yu. En nu maar wachte tot ze kwamen en we ons konden mooi maken
Ik liep richting hem maar toen ik dichterbij kwam zatte de moet me in de schoenen. 'Tayoni ik vind het niet zo fijn dat er vandaag gefilmt is. zou jij er misschien voor willen zorge dat ze het verwijderen ' ik luisterde net moeer naar het antwoord en rende weer vliegens vluch terug het cafe in Ik stond zoals gewoonlijk weer in het cafe achter de bar. Ik had geen tijd of geld gehad om een jurk te kopen. En ik iwst ook niet zeker of ik vanavond wel kon komen Wist niemand die op mijn broedje kon passen hier baalde ik echt heel er van
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr mei 16 2014, 09:55
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ik lig in bed en had het aardig warm vanacht het sweet staat bij mij op het voorhoofd en druipt over mijn borstkast heen. moe, ik kijk over de lakens van mijn bed heen. ik zie mijn kamer genoot liggen in zijn bed. maarzo te zien heeft hij niet alleen geslapen vannacht. er ligt een meisje naast hem van zoon 3 jaar jonger dan hijzelf. ze heeft kort bruin haar en geen kleding meer aan. ''damn, die heeft toch niet lopen krikken terwijl ik lag te slapen he? ah ba...'' vermoeit wrijf ik met mijn dekens over mijn gezicht heen.
wankelend stap ik uit mijn bed. het meisje beweegt wat en knuffelt mijn kamer genoot. ''bah... en ik had nog zo gezegt geen meiden op de kamer.'' wankelent loop ik verder richting de douches. ik trek met een beweging mijn ondergoed uit en gooi hem in de wasmand. met een hand draai ik de douche kraan open. ik sop mijn haren en was mijn lichaam. na zoon 20 minuten onder de douch gestaan te hebben komt mijn kamer genoot binnen. 'eh, waar is je meisje?' vraag ik plagend. 'die was er gelijk vandoor gegaan toen ze op de klok keek.' zegt hij teleur gesteld. 'mag ik er bij komen?' vraagt hij een beetje sip terwijl ik nog steets onder de douch sta. 'ik ben eigenlijk al klaar... maar...agh, kom er maar bij.' zeg ik op een vreemde toon. ''ik weet dat hij kan flauw vallen onder een warme douche dat is meestal de reden waarom hij wilt dat ik er bij zit of sta. agh hij kan er ook niets aan doen.''
even later sta ik en mijn kamer genoot samen onder de douche. ik leun met mijn kin op zijn schouder. ''ik heb niets tegen jongens. meiden knuffelen toch ook altijd? zij ik altijd als iemand vroeg waarom.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto mijn oren vangen het geluid op van het geratel van de blauw kleurige gordijnen die voor de grote ramen hangen. 'meneer Crystal wakker worden. het is tijd om op te staan. u vertelde mij dat ik u vroeger moest wakker maken. iets met een nieuwe taal dat ik vernomen had? oh excuseer mij, het onderwerp waarom is niet iets wat bediendes moeten vragen.' hoor ik het jonge meisje zeggen tewijl ze de gordijnen open getrokken had en mijn kleren uit de kast pakte voor vandaag. 'ummmh' mompel ik. 'geeft niet ik vind het niet erg.' vervolg ik mijn gemompel. 'wat wilt u aan voor het aankomende feest als ik vragen mag mijn jonge heer?' vroeg ze even beleeft maar meer onzeker. 'ik wil iets stoers aan.' zeg ik na diep nagedacht te hebben. 'uh stoers?' zegt het meisje geschrokken. 'ja stoer sexy wat de jongens van deze tijd dragen. dat wil ik. ' zei ik op een andere manier net alsof het geireteert klonk. zoals pa het wel eens deed als ik iets verkeerds zij. het lukte vrij goed want ze ging gelijk andere kleren uit de kast halen. ik glimlach voorzichtig. hoewel ik vroeg naar bed ging stond ik aardig moeilijk op. mijn hoofd voelt iets zwaar aan dan eerder. ik kwam gisteren nacht tot de ontdekking dat de jongen james vaak in mjn hoofd rond spookte ik begrijp nog steeds niet goed waarom. op een rustig tempo loop ik naar de badkamer toe. het bad had ze al vol laten lopen en ik kon er zo in duiken. nouja duiken... in zitten eigenlijk. na 5 minuten kwam er een andere wat oudere mevrouw naast het bad staan. ze pakt een of andere seep die ze in mijn haar smeert. ik werd altijd op deze manier gebaddert ik hoefte niet zelf te doen. ze klede mezelfs aan. maar sinds ik naar school ga wilde ik dat zelf doen. met veel overleg en misverstanden mag ik toch eindelijk mezelf aan kleden. was wel een gedoe de eerste keer. na 15 minuten in het bad gezeten te hebben pakte de oude mevrouw een handdoek. ik stap uit het bad en laat me af drogen door de oude vrouw. ze was altijd vriendelijk en beleeft hoewel ze niet veel sprak. ze gaf me altijd zoon oma gevoel.
het is rustig en ik zit in de bibliotheek. op de grond in een kleermaker zit. sommige bediendes die hier voor het eerst kwamen hadden echt zoon wow gevoel. tja het leek net alsof wij een complete prive bibliotheek in huis hadden. naast mij staat een stapel boeken. ik kon niet veel vinden over de nieuwere taal van buring kingdom. omdat mijn famili min of meer een heekel moest hebben aan dat land waarom wist ik net en hadden ze me nooit vertelt het ging altijd zo van daar kom je wel achter als je wat ouder bent. ik zucht diep. en sla een bladzijden om. vervolgens leg ik het boek weg. en pak een andere.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako *gaaap* met nog mijn pyama aan zit ik op de bank en druk wat knopjes in op de afstand bediening. ''mmmh is er dan helemaal niets op tv.'' *gaaaph* ik hou een hand voor mijn mond. ''langzamerhand word het zomer en de nachten worden weer korter. en dus minder slaap heeeelaas. *gaaaph*''
me moeder komt de kamer binnen lopen. 'en heb je een beetje zin in vanavond?' vraagt ze. 'mmmh ik heb helemaal geen zin in dat feest geval. er is toch geen jongen die met mij wilt dansen. net als vorig jaar heeft een super knappe jongen je gevraagd voor het feest. danst hij de hele avond met een andere veel knappere meid dan ik.' zeg ik half verdrietig. 'oh meisje toch, ooit komt er een prins op het witte paard die wel met jouw wilt dansen.' zegt me moeder. 'en als die prins nou niet bestaat?' mompel ik terug. 'nou dan moet je genoegen nemen met een smid.' zegt me moeder flauw terug. ik trek een vlies deken over mijn hoofd heen en verstop mezelf.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni *slaapt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie het is middag en ik loop over de pier heen met een uitkijk op het strand. aan de waterkant van het strand zie ik een bekende staan. een gespierde jongen met zwart haar, met een redelijke lengte niet te lang en niet te klein. het is drake dat wist ik al meteen. ik zat de afgelopen dagen vaak met hem in de pauze. tijdens de lessen probeerde hij altijd mijn tekeningen af te pakken of stiekem er een foto van te maken. ik vind hem altijd heel erg aardig maar ik zelf had geen flauw idee wat hij van mij vond. hij is zo leuk en nog aantrekkelijk ook. stiekem als we tussenblok hadden gingen we altijd op de gang zitten en als er niemand was ging ik stiekem dichter bijer hem zitten of tegen hem aan hangen. soms legte ik mijn hoofd op zijn schouder. of probeerde ik hem te kietelen. de wind waait door mijn haren heen mijn witte sjaaltje die ik om mijn nek heb wappert mee met de wind. pik wil mijn sjaaltje wat steviger vast knopen totdat hij plots los raakt en met de wind word mee genomen. ik probeer het nog vast te grijpen maar ik was te laat het witte sjaaltje waait richting de leuke jongen, drake.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr mei 23 2014, 13:24
Langzaam sjockte ik in mijn pyama naar de spiegel. Ik trok mijn kledingkast open. hmm blijf het lastig vinden om me eigen kleding uit te zoeken. zei ik en glimlachte. Normaal deden mijn stylist noona dat Ik pakte een pak uit de kast. ''nee dit is te netjes'' ik hoofde het achter op me bed. Zo pakte ik nog een aantal kleding stukken uit de kast. Tot ik uiteindelijk een siut gevonden had alleen deze was sleeveless. ''hmm misschien is dit wat. het is niet te netjes en ook niet de ruig ofzo.'ik zocht een aantal brutels er bij. en een wat strakkere stoere broek met verschillende stoffen. Ik pakte alles op en liep met alles naar de douche. Hier kleed ik me langzaam uit (hier de kleding.)--> Chanyoel's witte shirt en Chen's Suit. . Broek.
Ik stapte onder de douche en genoot van de warme straal. Ik sloot me ogen In mijn gedachte kwamen de 2 heldere ogen van Evylian. Ik schrok uit de trans en keek rond. 'Beter ga ik me aankleden' Ik droogde me af en sjockte naar de woonkamer. Hier begon mijn manarger weer te rage over dat ik meer moest doen om mijn imago op te houden. Ik luisterede half terwijl ik in de keuke aan het knoeien was met mijn instant noodles.
Ik plofte op de bank en ging tv kijken. Rond een uur of 7 riep me manarger dat hij me weg ging brengen en Setto op ging halen. Ik trok me jasje aan en liep achter hem aan. in de auto zakte ik onder uit en sloot mijn ogen weer. na ongeveer 30 min remde mijn manarger 'We zijn er' zei hij knorrig. Ik opende me ogen en zag het mega grote kasteel van Setto. ''here we go again'' Ik stapte uit de auto en liep voorzichtig naar de poort toe. Hier kloptje/belde ik aan Jay haar
Ik deed net de butterfly kick toen ik een sjaal uit de lucht trapte. hierdoor bevloor ik mijn belans en klapte op mijn achterste 'OEf'. Ik keek op. ''HEY HOUD JE SPULLEN IS BIJ'' Gilde ik grommend. Ze kwam dichter bij gelopen en toen viel het me op dat het Mellanie was. 'Ow, Hey mellie, is deze sjaal van jouw? Ik heb hem voor jouw uit de lucht getrapt.' zei ik terwijl ik een lieve glimlach op mijn gezicht toverde. (gelegenheid op te reageren voor mellanie)
Na een tijdje heerlijk gepraat te hebben moest ik toch echt naar huis om me omte kleden voor het feest en me oma eten geven. 'Hey mellie zie ik je vanavond?' Ik zwaaide naar haar en haaste me naar huis met me 2 honden. hier kookte ik snel spagitie voor me oma en trok een pak aan. Deze had ik een keer van een goede vriend gehad Drake kleding. ik deed me haar in model en (zoals op de foto) pakte me moter dit keer reed ik zonder helm. Anders moest ik me haar weer overnieuw doen zodra ik op school aan kwam. Het was al 8 uur dus moest op schieten
Na een paar uur was mijn beste vriendin langs gekomen maar Minako was ernog steeds niet. 'Zullen we onze spullen mee nemen neer minako?' vroeg k terwijl ik me aan het opkleden was. Ze knikte en samen liepen we naar het huis van minako. We belde aan en wachtte tot de deur open ging.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr mei 23 2014, 15:02
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu in een nette bloes zonder moutjes stond ik voor de deur van het gebouw. met een sigaret in mijn handen kijk ik naar de meiden die aan kwamen en uit hun auto stapte. aan bijde kanten van mijn broek hangen zilveren honden kettingen. om mijn nek draag ik een vijn zilvere ketting met daaraan een sierlijke draken in de vorm van lijntjes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik hoorde de bel af gaan en rende naar de deur toe. ik ruk de deur met een beweging open en zeg onverwachts een begroeting in het Koriaans hoewel het vrij ouderwets klonk kwa taal. agh dat wist ik niet hoe oud moeten die boeken wel niet zijn in onze bibliotheek. kleding aan klik 'zullen we gaan?' vroeg ik entousjast. terwijl ik hem vriendschappelijk omhelste als een meisje.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako er word op de deur gebonkt en een aantal keer aan gebeld. langsaam trek ik de vlies deken van mijn hoofd. met een slaperige kop kijk ik naar de tv die nog aan stond terwijl ik en slaap was gevallen. langsaam schoof ik met mijn voeten over de grond heen richting de deur. ik deed de deur open en keek met nog mijn piama aan door een keertje van de deur heen. ik gaap en doe mijn hand voor mijn mond. 'wat is er?' vroeg ik droog. maar plots realiseerde ik me wie er voor mij stond. er kwam een schrikkende blik op mijn gezicht toen ik lucy zag. 'neeeeeh, was het helemaal vergeten' schreeuwde ik met een late reaktie.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik sta op het plijntje en praat met wat vrienden. 'oi, heb jij nog dat filmpje van dat meisje van het cafe?' vroeg ik aan een van hun. 'umh ja hoezo? wil je die hebben dan?' antwoorde hij terug. ' ja graag' via fb chat stuurde hij mij dat filmpje. ''hehehe, nu moet lola wel met mij dansen. of anders...''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie eerst schrok ik even van de reactie van drake maar ontdekte dat hij nog niet door had van wie dat was. ik zag hoe hij het zig plots realiseerde en inenen gedroeg hij zig aardiger. 'hihi, ja die is van mij. er staat zoon sterke wind vandaag.' zeg ik verlegen. even wilde ik hem een vriendschaps knuffel geven maar de moet zonk me in de schoenen. 'kom je een keertje bij mij eten?' vroeg ik vriendelijk.
'Hey mellie zie ik je vanavond?' zei drake tegen mij. even wilde ik springen. ''was dat nou een vraag voor een date?'' op mijn gezicht kwamen 2 kleine blosjes. ja tuurlijk, hihi, zie ik je dan op het schoolplijn?' vroeg ik glimlagend maar verlegen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr mei 23 2014, 17:16
Na weken de trained te hebben bij SMe was het toch eindelijk tijd voor vakantie. Mijn beste vriend James was nu op school en heeft een gala. Hoe kan ik daar niet bij zijn. Na veel geregeld te hebben met mijn manager en de manager van James. En zijn school mocht ik komen. James wist nog van niks. Het moest ook een verassing zijn.
Tijdens de reis daar heen was ik in slaap gevallen. Ik kon ok niet uitrusten voor het gala want dat was al over 4 uur.
Het was rond 9 uur. Als het goed was was het feest nu al bezig. Ik had nog ongeveer 1 half uur te reizen dus ik zou er rond half 10 staan. Nu hopen dat ik James snel kon vinden.
Setto Vloog me om me nek.'Yo setto wat een blijheid'. Ik pakte hem beet en tilde hem licht op. hierna draaide ik half rond zodat ik met min gezicht naar de auto en Setto met zijn rug naar de auto. We liepen naar de auto. Zodra we bij de school aankwamen was het al aardig druk. Een aantal fans kwamen richting ons gerent. 'Jay jay mogen we met je danse straks' Ik liep door en pakte setto bij zijn arm. 'Kom we gaan naar binnen' Terwijl ik de meide nergeerde trok ik Setto mee. 'Hey kijk daar is Yu.' Ik liep voor uit naar Yu toe. 'Yo wacht je op je date?' Zei ik aardig.
Ik reed zonder enige uitkijken het plein op en zette me motor bij de fietsenrek. In het spiegeltje checkte ik mijn haar. 'mooi alles zit nog netjes' Stoer liep ik het plein op en zag een antal van mijn klasgenoten staan. Alleen tayoni was er nog niet. En er waren nog weinig meide te zien. ''Wacht. zelfs Jay heeft geen date?, of date hij met die Setto'' DAcht ik ineens toen ik Yu, Setto en Jay samen zag staan.
was het helemaal vergeten' schreeuwde ze traag. Ik begon te lachen en zocht haar jurk hier trek aan dan redden we het nog. We hebben nog 3 uur om te eten en er heen te gaan.
Zelf ging ik voor de spiegel staan en maakte mijn make-up af en deed me haar in model. Daarna ging ik de kleding van mijn beste vriendin in orde brengen.
Rond een uur of 8 was ik en me beste vriendin klaar en we stonden te wachten op Minako. Ben je ook zo ver?
Het was zo ver. Het school feest/gala. Dit was me kans om met Jay te dansen. Maar ik moest een manier vinden om dichter bij hem te komen. Misschien iemand uit zijn klas benaderen zoals die ene setto of drake? misschien tayoni die valt toch voor elke meid.