Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 20 2014, 21:59
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel 'oooeh, dus je dacht gelijk aan mellanie he? ik heb nooit een naam genoemt misschien ben je wel vaker door een meisje gevraagt. andere mensen weten het maar nooit he?' zei ik als in de zin van in your face. 'en ps alleen ik mag mel kwetsen.' zei ik nog even snel voordat ik naar rose toe liep.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose 'hahah wat een man ben je zeg je kan niet eens tegen kietelen. en ik kietelde hem nog evne extera goed. daarna kwam ik met mijn mond dicht bij zijn oor. 'laat mel mel niet in de steek.' fluisterde ik naar hem. vervelgens huppelde ik weg in de richting van Angel.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik stond op en jay liep naar mij toe. 'ja hondjes zijn nooit lief voor mij geweest.' jammerde ik speels. en ik keek in jay zijn ogen. mijn knieen staan naar elkaar toe en ik hield mijn handen vast. jay aaide door mijn haren heen. ik keek met kittenoogjes naar jay.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako *slaapt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik tikt zachtjes op de kond van lucy toen ik langs haar liep en huppelde daarna naar mijn meisje toe. ik omhelste haar en gaf haar een kus.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'haha, lucy daar heb je gelijk in. ik pakte haar voorzichtig beed. 'wat zou je nog meer willen leren?' zei ik een beetje dromerig. 'heb je ooit durtydensing gekeken?' vroeg ik terwijl ik sexy met haar mee bewoog. ik likte mijn boven lip af. en streel door mijn haar heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni *eet*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'mmmh' ik leg een hand op mijn buik. ''heb ik honger? of....'' 'wat kun je koken vroeg ik en ik pakte haar hand beed. ik slurde haar voorzichtig mee naar de keuken. deze was groot ouderwets en nogmaals gegantisch groot.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 20 2014, 22:11
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bediende setto
'wat kun je koken' Vroeg hij en trok me voorzichtig mee naar de keuke. ik verbaasde me elke keer weer hoe groot ditgebouw was en als ik alleen zou moetne lope nzou ik echt verdwalen. met kleine pasjes rende ik achter Mijn Here aan. Toen we in de keuken aankwamen sprong ik alle kante op van blijdschap. 'Het is zoo mooi' Blij draaide ik een rondje. Mijn maidjurkje waaide iets omhoog. Snel stopte ik met draaien en drukte het rokje naar benede 'Oeps..' ik gebong hard te blozen en gooiede meteen weer mijn pony voor me ogen.
Delle sloeg op me kont toen hij langs me heen liep.'Is hij altijd zo?' Vroeg ik aan Yu we stonde nal weer een tijdje op de dansvloer toen Yu wat vroeg ' dirtydancing? nee nog nooit gedaan. Maar heb de film wel gezien, Maar ik denk niet dat ik dat kan, Waarom danst je niet zo goed op het feest?' Vroeg ik nieuwschieren terwijl ik me over heel de dansvloer heen lied begeleiden. Ik genoot met volle teugen.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 20 2014, 22:36
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel ik liep met rose mee maar ze huppelde van hier naar daar. ik werd er moe van en bleef in een rechte lijn lopen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose 'byebye JAAAY, bye mellanie.' schreeuwde ik vrolijk ik rende nog even snel naar drake toe die onterand met zijn honden aan het lopen was. ik aaide door zijn haar heen. 'heeey vanwaar zo boos?' zei ik speels en vrolijk. ik prikte in zijn zij. 'deed angel weer gemeen?' fluisterde ik. 'ik draai vanavond wel haar nek om.' zeg ik speels en plagend. ik liep naast hem en de hondjes sprongen wild heen en weer.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'eigenlijk heb ik honger. maar ik denk dat drake een beetje boos is op mij.' vroeg ik verlegen aan jay. ik zucht en laat mijn hoofd zakken naar de grond toe. 'ik had beter niet mee kunnen gaan. dan was dat gedoe met angel ook nooit gebeurt.' zei ik pijnigend.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]minako *slaapt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle *danst*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'ja hij is altijd een flirterig kind en als hij geblowd heeft is hij een stuiterbal en de dag daarna moet je oppassen.' zei ik al grappend. 'hahahah waarom ik op het feest niet kon dansen?' ik begon een beetje te blozen. 'omdat, i..ik niet kan schuifelen. en hoe dat ook heet.' ik kijk even weg van lucy. en beland bij haar borsten. ''was effe vergeten dat die goddelijk waren.'' ik bleef er even naar staren. een minuutje later schrok ik en keek weer naar lucy. 'eeh, hehehehe.' lachte ik betrapt. 'zo moeilijk is het niet kan het je best leren. ik strekte mijn arm omhoog terwijl ik lucy haar hand nog vast had ze draaide een rondje en belande met haar kond mijn richting op. ik pakt haar heupen beet en begon rustig bij de beginselen van het schuren. af en toe legde ik mijn kin op haar schouder of in haar nek. ik kreeg een warme rilling over mij heen. 'woh zo slecht doe je het niet eens.' zei ik dromerig.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni *eet*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'haha, je doet zo apart en leuk. grappig en umh klunzig? maar toch ook weer niet klunzig. hoe noemen ze dat ook al weer op school.' ik dacht diep na en mijn brijn begon te kraken. 'umh schattig. ja schattig' zei ik stoer met een glimlagje. 'ben jij wel eens naar de bioscoop geweest?' vroeg ik neutraal.
Laatst aangepast door mellodey op zo jun 22 2014, 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 22 2014, 21:11
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] bediende setto
Jay/James 'eigenlijk heb ik honger. maar ik denk dat drake een beetje boos is op mij.' zei Mellanie verdrietig. 'Ik had beter niet mee kunnen gaan. dan was dat gedoe met angel ook nooit gebeurt'/ 'Aawh meid toch. Het word zeker gezellig. Drake heeft een paar problemen thuis vandaar dat hij sneller boos reageerd ligt echt neit aan jouw' Ik trok haar snel naar me toe en gaf haar een knuffel. hierna stapte ik weer van der af en keek der aan. 'Je helpt zo gewon gezellig met koken word super gezellig' Zei ik blij. Rose en Angel liepen weg  'byebye JAAAY, bye mellanie.'  riep Rose vrolijk
'Byebye Sexy rose~!' gilde ik blij terug toen ze afscheit nam. 'WACHT rose,, krijg ik geen knuffel' ik ging expres met mijn arme wijd staan en wachten op een knuffel ik had een puppy face opgezet.
Toen Rose naast me kwam lopen lied ik me hoofd zakken ''Naah. Zit niet zo lekker in me vel. Niks meer.' Zei zuchtend. 'het ligt niet aan Angel ze had wel gelijk, Ben gewoon niet zo vrolijk laatste tijd' Ik lachte lief en haalde me hand door me haar heen. Het blikje dat op de grond lag voor me voete trapte ik weg. 'Agh komt wel goed en misschien ga ik mellanie ooit wel leuk vinden als al die problemen over zijn' fluisterde ik bijna onverstaanbaar
Ik wist niet precies wat Yu allemaal zei, Want ik was helemaal inde ban van de dans. DE tijd leek wel stil te staan. Ik voelde me zo gelukkig. Net een prinsesje. Yu fluisterde dat ik het goed kon. op dat moment was zijn wang dicht bij en gaf ik hem een kusje op zijn wang. Hierna legde ik mijn hoofd op zijn schouders
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 22 2014, 22:16
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu ze danste zo sexy dat ik het vanondere voelde op komen. lucy gaf mij plotseling een kusje op mijn wang. heel even stond ik er een beetje vertelt van. 'is het hier zo warm of komt het van jouw.' lachte ik sachtjes. ik omarmde haar lievelijk en geef lucy een zacht kusje terug onder haar wang. met mijn handen op haar rug, pak ik lucy stevig beed. 'je bent zo lief.' fluisterde ik. 'en misschien wel meer dan dat.' fluisterde ik verder.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose ik draaide me om. 'hahaha, een knuffel? ik denk dat dan wat mensen jaloers worden, dus sorry misschien als ik je wat langer ken.' zei ik vrolijk en ik swaaide nog even. daarna huppelde ik verder.
'eigenlijk heb ik mellanie nog nooit horen praten over jongens, vriendjes of over jouw. maar ik zie haar wel altijd tekenen. ben er achter gekomen dat ze dingen zegt via wat ze tekent. zo kun je makkelijk haar echte emotie zien. soms sta ik echt met verbazing te kijken. hihi' ik luisterde naar drake. maar hij werd steets onverstaanbaarder. 'wat voor problemen?' vroeg ik terwijl ik daarna giegelde.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik schrok lichtjes toen hij mij naar zig toe trekte. ik genooit van het korte knuffel moment. ''kon dit maar langer duren.'' ik luisterde naar jay en knikte. ik durfte niet veel te zeggen en keek hem dromerig aan. rose swaaide gedag en ik swaaide terug. jay wilde ene knuffel van rose maar rose wees hem af. 'hihi, van mij mag je wel en knuffel hoor!' zei ik terwijl ik in zijn armen dook. die hij nog wijd had.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel *loopt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle met pret oogjes keek ik naar yu en lucy. 'awwwwh zo Cute~' zei ik zingend.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 22 2014, 22:46
'Ik schattig' zei ik bijna storrend. 'bedankt mijn here' Zei ik terwijl ik hem nu echt niet meer an durfde te kijken. 'Jah wel mijn here' Antwoorde ik op de vraag of ik wel eens naar de bios was geweest. Ik liep naar het aanrecht 'Wat wil mijn here eten?' Vroeg ik beleeft terwijl mijn gezicht steeds roder werd en mijn pony steeds verder voor mijn ogen ging hangen
mellanie spong in mijn armen 'Hahah jij bent ook goed misschien zelf beter' Ik hield der stevig beed en legde voor heel kort mijn kin op haar hoofd en sloot mijn ogen. TOen ik ze weer opende deed waren Drake en de andere twee meiden uit zicht. 'Oh mellmell beter gaan wij ook maar is verder' Zei ik en ik pakte haar pols beed 'komkom dan rijden we terug' Zei ik lief en liep terug naar de moter. Bij de moter aangekomen deed ik de helm over haar hoofd en een zorgde dat haar haren goed zaten.
'Maakt niet uit.' Zei ik terwijl ik mijn hoofd wegdraaiden 'Jullie mochten toch niet met wild vreemde mee gaan?' Vroeg ik terwijl me nog steeds mee liep. 'Deze komt op is alleen richting mijn huis' Zei ik met een fake glimlach op mijn gezicht.
yu gaf me een kusje terug op mijn wang. heel mijn lichaam werd warm. ''waarom ook niet'' dacht ik en keek hem aan 'je bent zo lief.' fluisterde hij. 'en misschien wel meer dan dat.'.. Ik keek hem diep i nde ogen aan. snel daarna gaf ik hem een kusje op zijn kin. heel dicht bij zijn mond.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 22 2014, 23:06
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel *loopt*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose 'deze weg kunnen wij ook lopen naar de auto' grapste ik terug. en ik gaf hem een speelse beuk tegen zijn schouder aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hihi beter. <3 dat klinkt zo leuk.' zei ik schattig. jay legde zijn kin op mijn voorhoofd. het voelde net alsof hij stiekem wel mijn vriendje was alleen dan een geheim vriendje. ik vriemelde met mijn vingers door de achterkant van jay zijn haren heen. zijn haren waren wat stugger door de verf maar toch voelde het wel grappig aan. *knooooor* zijn mijn buik genant. ik schaamde me diep. stiekem gaf ik jay snel een klein likje in zijn nek. 'kan ik niet aan jouw beginnen?' vroeg ik speels.
ik vond het zo schattig dat jay mijn haren hielp om goed in model te blijven. het zou vast reuze schattig uit hebben gezien als ik er zelf naar kon kijken. ik zat op de motter en omhelste jay van achteren om hem goed vast te houden.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle *danst*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu lucy kust mij op mijn kin. ik knipperde steets sneller met mijn oogjes en keek haar verlieft aan. mijn mond kwam steets dichter bij de hare. snel gaf ik lucy een speelse zoen in haar nek gevolgt door haar hals ik kroop steets meer omhoog opweg naar haar lippen. toen ik bij haar mond aan kwam bevroor ik even. ''en nu? kan ik het wel? kom op kus haar yu! je kunt het.'' galmde er door  mijn hoofd.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'Wat vinden meisjes leuk tijdens de film. hoe kan ik daar het beste een meisje verlijden, wat moet ik dan doen?' ik tilde anna haar ponny op met mijn vingers en keek onderzoekent in haar ogen. 'kun je zo wel alles zien in de keuken? als je gaat koken?' vroeg ik verbaast.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 22 2014, 23:45
Wat vinden meisjes leuk tijdens de film. hoe kan ik daar het beste een meisje verlijden, wat moet ik dan doen. Vroeg hij. 'Nou als je eten voor hun haalt popcorn of chips of cola. EN als je in de bios zit dat je dan je arm om hun heen slaat of er voor zorgt dat ze tegen je aan kan leggen' Vertelde ik> ik hoelde hoe zijn vingers langs mijn pony geleden en het haar uit me ogen haalde 'Kunt u zo wel alles zien?'. 'Natuurlijk mijn here, ik zal geen fout maken' Zei ik snel en kek preongelijk omhoog recht in de ogen van de Jongeman
Mellanie's buik knorde . 'kan ik niet aan jouw beginnen?' vroeg ze speels. Â 'haha, dat zou je wel willen eh' zei ik lachend terug.
Toen we op de motor zat pakte Mellanie me stevig beed. Ik reed langs Drake heen die nog steeds samen met Rose ne Angel liep.
Nadat we bij het huisje aankwamen en we afgestapt waren van de motor liep ik naar de oma van Drake toe die nog steeds op de zelfde plek in haar schommel stoel zat. 'Mag ik u naar binnen begeleiden' Vroeg ik beleefd 'Natuurlijk lieve jongen' Zei het omaatje met een brede glimlacht 'Kom je ook melmel dan gaan we beginnen met komen' Riep ik naar mellanie
' apart. waarom hebben jullie je auto dan in een bos geparkeerd?' wegens de fans? ineens gaf ze mij een kleine zet. Uit een reactie pakte ik haar beed en draaide haar tegen me aan in gevecht houding 'Oeps sorry' Snel liet ik der los. 'Ik heb je toch niet pijn gedaan eh?'
hij gaf lieve kusjes in mijn nek heel mijn lichaam werd warm van binnen. Mijn adem haling werd iets langzamer dan normaal. Zijn mond was zo dicht bij de mijne dat ik zijn adem haling op mijn mond voelde ''Lucy gewoon doen met je wilt hem hebben en hij jouw just do it'' dacht ik. gentel knabbelde ik lichtjes aan zijn onderlip.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 23 2014, 13:19
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu lucy knabbelde aan mijn lip, van binnen moest ik giegelen maar dat zou nu genant zijn. als ik dat zou doen. ik drukte mijn lippen verder tegen die van lucy aan. ''haar lippen zijn zo zacht.'' mijn handen lied ik over haar rug naar beneden glijden tot haar kont. ik hield mijn hoofd ietsjes schuiner en kuste haar nog een keer. de topjes van mijn vingers lied ik aan de onderkant van haar korte broekje naar binnen gleiden. ik vriemelde wat aan het randje van de stiksel terwijl ik haar nogsteets aan het kussen ben. achter mij hoorde ik het gegiegel van Delle. ''ben al lang blij dat hij het zolang uit houd de laaste keer dat we naar een club gingen was hij rond half 11 al flauw gevallen door de benouwde warmte. maar hier valt dat gelukkig mee. lichtjes tik ik met het puntje van mijn tong, tegen haar lippen aan. dit ging perongelijk toen ik met haar lippen aan het spelen was.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle ik keek naar links en zag yu zoenen met lucy ''Jaaaaah <3 omg kleine yu is groot geworden. hihihi, volgens mij is het 2,5 jaar geleden toen hij voor het laast een meisje kuste.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel ik hoorde rose plots gillen ik keek op naar rose en zag dat de jongen haar vast had. ''owh rose ik zei toch blijf uit de buurt van jongens!'' snel ren ik naar haar toe.
'gaat het wel?' vroeg ik bezorgt. 'ik zei toch dat je beter niet naast vreemde jongens kan gaan lopen.' snoude ik daarna tegen rose.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose drake draaide mijn arm wat best bijn deed. 'aaaah iiik!' gilde ik hard. mijn knieen staan tegen elkaar aan en ik bibber uit angst. maar al snel laat de jongen mij weer los. ''waarom trok hij mij naar zig toe?'' met een vlakke hand sloeg ik snel tegen de wang van drake aan. daarna stapte ik naar achteren toe. angel kwam naar mij toe gerent. 'gaat het wel?' vroeg ze bezorgt. 'ik zei toch dat je beter niet naast vreemde jongens kan gaan lopen.' snoude ze daarna. 'jah, jah.' zei ik zacht. met beteuterde oogjes keek ik nog even naar drake. ''wat is er toch met die jongen? en waarom vind mel hem zo interessant?'' 's-sorry dat ik je sloeg' zei ik meelevend toen ik zijn wang rood zag kleuren.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik zou het echt niet durven om een oma of een wild vreemt iemand te helpen. laat staan te praten. verlegen liep ik achter jay aan. ik hielp jay en pakte watspullen aan die ik op het aanrecht zette.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik luisterde aandachtig naar anne en probeerde alles in mijn hoofd op te schrijven. ze staat er zo leuk bij dat ik haar lichaam probeerde te bestuderen. maar het deed niets bij mij er kwamen geen gevoelens naar boven.
toen ik haar ponny omhoog hield keek ze me recht aan in mijn ogen. ik glimlach liefjes naar haar. 'wat zijn je ogen helder blauw. net als de sterrenhemel boven ons op het moment dat de zon is gaan slapen.' sprak ik ouderwets en rijkelijk uit.
Laatst aangepast door mellodey op ma jun 23 2014, 17:36; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 23 2014, 14:59
'wat zijn je ogen helder blauw. net als de sterrenhemel boven ons op het moment dat de zon is gaan slapen.' Zei hij op een ouderwetse manier. Ik kon op dit moment me lach niet inhouden en zachtjes lachte. Ik hield snel me hand voor me mond zodat ij het niet zou zien 'haha bedankt haha' zei ik door het zachte gelach een. ''wat is hij een charmeur'' dacht ik terwijl ik me weer probeerde te focusse
'Mellmell kan je de rijst koken?'VRoeg ik aan mellanie toen ik zelf het vlees aan het snijden was. 'Zijn er nog dingen die je niet mag eten?' vroeg ik al snel er na
'Nee, je hoeft geen sorry te zeggen. het was mijn fout' Zei ik en durfde Rose niet meer aan te kijken. Ik boog netjes zoals ik Jay altijd zag doen als hij sorry zei of weg ging en draaide me snel op. ik keek naar de grond en liep weg.
Yu drukte zijn lippen tegen de mijne aan. Ik voelde hoe zijn hand langs mijn rug naar mijn kont zachte naar het randje van mijn broek. De hormonen in mijn lichaam speelde nog verder op ''Yu please do it.. Nee wacht we zijn in een club'' dacht ik. Ik voelde hoe zijn tong tegen mijn lip aan kwam. Dit was mijn moment. Ligt beet ik in de tong van Yu. mijn handen klemde ik rond zijn bovenlichaam een
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 23 2014, 17:32
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu Mijn buik kriebelt en ik voelde dat ik steets meer opgewonden werd. lucy stond helemaal tegen mij aan. ''owh ik hoop zo dat dit niet genant word. als ze het voelt.'' mijn vingers kropen steets meer onder haar korte broekje en ik voelde nu ook haar ondergoed. het heeft een beschijde kantje met waarschijnlijk een patroontje er op. meiden hebben meestal gekleurt ondergoed aan met printjes. teminste de meisje van Delle hebben dat meestal. altijd leuk als je een onderbroek van een meisje vind terwijl je geen flauw idee hebt hoe het daar op die plek komt.'' mijn tong had de mond van lucy al een klein stukje berijkt. plots merkte ik dat ze op mijn tong beed het was misschien niet hard maar ik schrok er wel van. uit schrik trok ik mijn tong weer terug en kneep ik in lucy haar beide billen. ''wat deed ze nou? wilde ze misschien niet verder? durfte ze niet?'' ik opende ook mijn ogen en keek naar de hare. langsamerhand ontspande ik weer mijn bijde handen. de hand waar ik onder haar broekje zat trok ik terug. deze hand deed ik in mijn broekzak om mijn stijfe te verbergen. ''deed ik misschien iets verkeerts?''
'eeah?! josyua, ben jij dat?' hoorde ik terwijl er een hand op mijn schouder terecht kwam. ik trok mijn hooft weg van lucy haar lippen en keek achterom. 'Jaco? ben jij dat?' vroeg ik verbaast. ik lied lucy los maar had nog steets mijn hand in mijn broekzak. 'eh man al een tijd niet gezien! sinds dat je van school bent verwisselt.' zei jaco enthousiast tegen mij. 'hahah ja, inderdaad.' zei ik bevestigend. 'damn, je haar is lang geworden man ik herkende je bijna niet. het is dat ik je tattoo herkende.' zei jaco al lachent. 'jap das het enigste wat niet verandert is denk ik hahah. hoewel ben nogsteets gespiert' zeg ik twijvelent. 'nee man je hebt veel breder schouders gekregen en je spieren zijn ook groter.' zegt jaco en hij klopt op mijn borst spieren. ik span ze lichtjes aan en glimlach naar hem. 'eigenlijk ben jij niet veel verandert. je bent alleen langer geworden.' zei ik terug en we moesten bijde lachen. 'hey, ik zie dat je een knappe vriendin hebt?' vroeg jaco. ik blooste lichtjes. ''vriendin? umh... is ze mijn vriendin?'' ik kijk lucy met verlegen oogjes aan. ''we hebben wel gezoend maar...'' ik strijk met mijn hand door mijn haar heen. 'sorry dat ik jullie misschien stoorde maar haha moest josyua echt even aan spreken. had hem zolang niet meer gezien.' zei jaco beschaamt. ''Fu~uk hij kent me nog steets als josyua inplaats van yu.'' ik zag lucy al een beetje vragend kijken. ''Fu~uk dadelijk heb ik heel wat uit te leggen aan lucy.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'rijst koken?' vroeg ik verbaast. ik keek naar het pak waar het woordje rijst op staat. ''hoe moet je dat in hemelsnaams doen.... is dat niet iets wat de bediendes altijd deden?'' ik keek vragend en beschaamt naar jay. 'hehhehhe.... eigenlijk, weet ik het niet. ik mag nooit in de keuken komen.' zei ik verlegen. en eerlijk gezegt, heb ik nognooit zoon ding gezien. ik klopte op de bodem van ijzere pan en keek er in. ''oowh ik schaam me zo, kom op mel niet het rijke meisje zijn probeer eens een normaal meisje te zijn. maar hoe?'' ik zette het ijzer ding weer neer. ik pluk aan mijn haar en draai het om mijn vingers heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angel ik hield de hand van rose vast en liep samen met haar naar de auto.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose ik glimlchte naar drake en liep samen met angel naar de auto toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'mmm, ik moet zo weg? ga je nog eten maken?' vroeg ik serieuser. ik ging ook op het aanrecht zitten zoals ik haar eerst had zien doen. ik bekeek anne met alles wat ze deed. (of gaat doen)
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 23 2014, 21:41
'zal ik chineese chream soep met kip voor u maken mijne here' vroeg ik aan de jongen die op het aanracht geklommen was.
Ik pakte de kip en stopte het in de magneton zodat het zou ontdooien. Ik zocht verdere ingredienten. ik danste bijna door de keuken heen. Dit was echt mijn gebied ik genoot er van om dingen te maken voor anderen. Een grote glimlach verschoon op mijngezicht hoe langer ik bezig was [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'haha gekkie' ik aaide door het haar van mellanie. 'Echt nog nooit gekookt?' Ik pakte de rijstkoker uit de kast. 'Rijst kook je in zo iets. Dit is een rijstkoker.' ik zetten hem op het aanrecht. 'Ik ging tegen Mellanie aan staan. Ze stond nu tussen mij en het aanrecht in. Met mijn hand strekte ik naar het schaartje die net buiten mijn berijk was door dat ik met moeite bij het schaartje kon drukte ik me zelf steeds dichter tegen mellanie aan. het keukentje was te klein om eingelijk met zun tweetjes in te staan. dus om Mellanie heen lopen kon ook niet.
Yu stopte en niet snel daarna kwam er een jongen aangelopen. Deze jongen kende Yu nog van zijn andere school als ik het goed begreep. Maar ik snapte niet waarom hij Josyua genoemt werd inplaats van Yu. Ik keek Yu verbaast aan. ''waarom noemt hij hem Josyua? is dat een vrienden naam? of heeft hij een schuil naam?'' vele dingen zweefde door mijn gedachtens heen. hey, ik zie dat je een knappe vriendin hebt?' zei de jongen. Ik begon hard te blozen. ''was ik maar Yu's Vriendin'' dacht ik. 'sorry dat ik jullie misschien stoorde maar haha moest josyua echt even aan spreken. had hem zolang niet meer gezien.' Ik keek hem lief aan. 'Maakt niet uit hoor. Maar je hebt super leuke kleren aan' flupte ik er uit, ''shit Lucy begin nou niet over kleding...''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 23 2014, 22:11
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu Jaco lachte verlegen toen lucy over zijn kleding begon. 'hihi, dankje.' zei jaco en hij begon lichtjes te blozen. 'jos zou ik je nummer mogen? dan kunnen we misschien wat vaker afspreken.' vroeg jaco. 'mh ja tuurlijk.' ik pakte mijn mobiel en we wisselde nummers uit. 'eeeeh yu wie is die gozer?' schreeuwde Delle speels als een meisje en hij sloeg een arm om mijn nek heen. 'yu? hahaha. is dat een bij naampje?' grapste jaco met een vragende blik. ''Fu~uk nu moet ik het wel uit leggen, damn. 'ummh i-ik mh zei toch dat z..zowat alles behalven mijn tattoo was verandert aan mij.' ik krape even aan mijn achterhoofd. 'i..ik heb een andere roep naam.' zei ik verlegen. zowel Delle als jaco keken mij verbaast aan. 'wow, ik wist wel dat er iets ergs gebeurt was maar zo erg veranderen daar do..... ugh *kuch kuch*' Delle sloeg in de buik van jaco. ik wist wel waarom maar om dat op deze manier op te losen... m-misschien was dit wel de enigste manier. ''thx Huna.'' 'Delle?! wat doe je nou!' ik trok delle weg en omhelste jaco. mijn mond hield ik bij jaco zijn oor. 'het meisje weet het niet please verlul het aan niemand.' fluisterde ik in jaco zijn oor. 'o-oh sorry, d.dat wist ik niet.' fluisterde hij terug. daarna lied ik hem weer los. 'Delle heeft iets te veel gedronken volgens mij.' grapste ik en ik gaf Delle een speelse duw. 'eeey maar ik spreek je nog man!' zei ik en ik gaf jaco een handdruk. 'jaah dat doen we zeker.' zei jaco terug. 'en uuh veel plezier met je sexy vriendin.' ik zei jaco en hij swaaide terwijl hij weg liep. knipoogte flirtent naar jaco en swaaide even toen jaco weer verder liep in de menigte opweg naar zijn meisje.
mijn hoofd was rood uit schaamte. maar ik deed net alsof dat door de warmte kwam. ik strijk met mijn hand door mijn haren heen. 'zoooh, waar waren we gebleven?' vroeg ik verlegen. ik durfte lucy bijna niet aan te kijken. ''kom op doe alsof er niets gebeurt is dude!'' met veel moeite omhelste ik lucy. en kuste haar zachtjes in haar nek. ''ja je kunt het wel!''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle *lees yu* ik swaaide ook en daarna maakte ik dat ik weg kwam om een diskusie met lucy te verkomen. ''volgens mij sloeg ik wat te hard hihihi.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'mmmmh dat ruikt lekker!!' ik sprong van het aanrecht af en liep naar de pan met soep. 'mmmh heb je niet te veel gekookt voor mij alleen? of eet je zelf ook mee?' ik likte mijn lippen af en pakte een rondom kom. 'please, please its smels so good <3' zei ik bijna smekent. en ik hield mijn kom richting de pan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'neeh niet mijn haar!' jammerde ik zachtjes en speels terwijl ik jay zijn hand probeerde te ontwijken. ik stond met mijn rug naar het keukenblok toe. 'rijst koker? ik heb wel ooit van het woord pan gehoord maar dat ding?' ik keek met een vreemde blik naar het aparaat. ''owh ik voel me echt dom.'' jay probeerde iets te pakken en ik werd steets dichter tegen hem aan gedrukt. ''oooh hij komt zo dicht bij.'' mijn buik kwam tegen zijn buik aan en ik voelde zijn gespierde borstkast. ''kawaaiii ik kan wel smelten.'' ik kreeg het steets benouder en mijn wangen werden een beetje roze van kleur. 'kun je er bij?' vroeg ik verlegen. ik omhelste hem zacht omdat ik echt gewoon geen ruimte meer had.
Laatst aangepast door mellodey op ma jun 23 2014, 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 23 2014, 22:26
'Wacht hij os nog niet klaar, oeps heb ik te veel gemaakt' zei ik verlegen. please, please its smels so good <3' zeihij bijna smekent. en hield zijn kom richting de pan. 'wacht nog even wat peperselie erin dan mag je eten' Zei ik en strooide wat peperselie in de pan. hierna pakte een een grote soep lepen en begon te roeren ne schepte zijn kommetje vol. 'Ik hoop dat het smaakt mijn here'Zei ik beleeft en maakte een lichte buigin naar hem.
'Jap ik heb het' Zei ik blij en stapte weer van Mellanie vandaan. Dat ze me ligt beed hield nergeerde ik gewoon en ging verder met koken. Ik knipte te rijstzak open. 'We zijn met zijn vieren dat is ongeveer zo veel rijst' Ik gooide een beetje rijst in de koker. Daarna zette ik de rijst koker onder de kraan en lied er water in stromen 'kijk melmel. er zit genoeg water wanneer je je hand plat op de rijst drukt en het water je hele hand onder het water zit' ik liet zien hoe het moest. Hierna Goot ik het water weer weg 'Nu is het rijst gewassen Doe jij de goede hoeveel heid water er in mellmell dan ga ikv erder met snijden. Straks gewoon de stekker in het stopcontact en aan zetten'
ik sotnd met open mond en ogen te kijken. het ging allemaal zo snel ''wat heeft dit te betekenen, Wat heeft Yu gedaan. Naams veranderen wait whut.. denk er net aan lucy.. niet doen'' gierde het nog steeds door me hoofd heen, I kschrok toen Delle ineens de jongen sloeg, ik stapte even achter uit maar gelukkig maakte ze het al snel goed ''wat wilde hij zeggen. Wat is veranderd. Waarom is hij zo.. wie was dat'' Ik stond volledig stil kon niks bewegen. 'zoooh, waar waren we gebleven?' vroeg hij verlegen. En hij omhelsde mij. Zijn lippen zochten zich een weg in mijn nek. 'Yu zullen we anders even naar buiten gaan' Zei ik op dit moment voelde ik me niet zo fijn in deze club.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 23 2014, 22:33
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu 'oke...' ik stapte bij lucy vandaan en verlegen streel ik door mijn haar heen. 'dan kan ik ook gelijk even roken.' ik probeerde so stoer mogelijk te klinken maar diep van binnen voelde ik me erg kut en beschaamt. ik pakte lucy haar hand vast en nam haar voorzichtig mee naar buiten. dit was een spicaal buiten plijn. 'mmmh, sorry van delle zijn rea. maar volgens mij was dat niet helemaal het probleem.' vertelde ik met een sigaret in mijn mond. ik klonk best verlegen en vertdrietig tegelijkertijd of was het angst? ik probeerde lucy aan te kijken en lechte met veel moeite een hand op haar schoot. we zaten op een bankje buiten.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie met een vreemde blik keek ik naar de rijst koker en wat jay allemaal deed. ik probeerde het te begrijpen maar vond het een raar idee om het zelf te doen. ''Gelukkig heb ik daar thuis bediendes voor.'' 'waarom was je de rijst als het in een lucht dichte verpakking zit en vervolgens je eigen hand er in doed. komen er dan niet juist meer bakterien in?' vroeg ik droog. 'heb je wel je handen gewassen?' ik pakte een seepje en waste mijn handen onder de kraan. ik droog mijn handen aan iets wat op een handdoek moest lijken. ik deed ongeveer wat jay lied zien en stopte water in dat aperaat. ik kijk met een vies gezegt in het water. ''bah het lijken net allemaal witte beestjes. en daar moet ik mijn hand in stoppen?'' 'maar, maar mijn handen zijn veel kleiner dan die van jouw?' jammerde ik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto anne deed soep in mijn kom. ik stond haast te kwijlen. 'eet je ook mee?' vroeg ik. het was eigenlijk heel ongebruikelijk maar ik at mijn hele leven al alleen aan de tafel en dat verveelde mij echt en ten slotte zijn mijn ouders er nu toch niet. ik pakte uit een la 2 lepels. ik deed bij mij een lepel in mijn soep. ik roerde even en deed de lepel weer omhoog. met soep op de lepel ging ik naar de mond van anne. 'proef eens?' ik douwde snel de soep lepel in haar mond. ''zo weet ik altijd of ze er geen vergif heeft in gedaan.''
Laatst aangepast door mellodey op di jun 24 2014, 09:41; in totaal 3 keer bewerkt