cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptydo aug 14 2014, 23:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem

drake deed nog botter dan dat hij eerst was. 'waarom is iedereen toch zo grommig!!' zei ik boos. 'oke dan niet wilde je alleen maar helpen hoor.' zei will wat geraakter en reed weg. 'mel ik snap echt niet wat je in dat jong ziet.' snauwde will boos.

we waren bij mellanie aan gekomen haar tuin was erg groot maar niet groter dan die van haar overbuurjongen die was echt gigantisch. ik huppelde achter haar aan met will. eenmaal binnen hingen we de jassen op. willem wilde graag douche en mellanie zij dat dat geen probleem was. ze lied will een prive logeer kamer zien. ze vertelde dat er een bijbehorende badkamer in zat en in de kast wat kleding die hij kon lenen als pyama. niet dat hij een pyama droeg maar het was wel zo netjes als je een jogingbroek aan had in zoon duur huis. verwonderent liep ik weer met mellanie mee die haar kamer wilde laten zien. haar kamer was het grootste van allemaal. ze had zelfs een inloop kast en een eigen make-up tafel. in haar badkamer had ze zelfs een bubbelmasage bad en een inloop douche. mellanie schopte ruw haar schoenen uit in de hoek tegen de kast aan. ze ging op haar 3 persoons bed liggen en drukte haar gezicht in haar kussen. ik schok lichtjes en voelde dat er wat aan de hand was. 'mell? gaat het over die auto? en wat meneer choi zij over geld en verdienen?' vroeg ik troostent. (lees mel)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik lag op bed en roos vroeg iets aan mij. ik mompelde ja. ik tilde me hoofd op en ging recht op zitten. 'wat ik zei over die auto van mijn neef... die au..to was niet voor mij bedoeld... m-maar maar voor mijn broer.' ik beed op mijn lip en een traan rolde over mijn wang heen. 'waarom denk iedereen dat ik een verwent meisje ben die alles krijgt wat ze wilt!!!' schreeuwde ik hopeloos. rose omarmde me. 'hey!! dat ben je niet oke!!' zei rose troostent. 'laat die stomme jongens in hun dure auto rijden. als ze eenmaal in hun voortuig stappen vergeten ze het belangrijkste altijd. en dat zijn hun vriendinetjes.' zei roos tegen mij en aaide over mijn rug heen. 'sinds ik hier woon weet ik niet eens waar mijn broer is. ik heb hem sinds die dag niet meer gezien.' zei ik snikkent en lied me trosten door rose.

'ik haad het om van adel te zijn waarom heb ik geen gewone familie naam een normaal gezien met een normale vader broer en moeder!!! in een klein knus huisje zonder rijkdom en eer.' riep ik verdrietig en huilde op rose haar schouder.
'er zijn veel mensen die niet liever willen dat dit prinsen leventje. ik weet niet recies wat er gebeurt is met je ouders. maar je hoeft het ook niet te vertellen als het zo veel pijn doet.' zei rose en knuffelde me nog meer. 'weet je wat morgen gaan wij gezellig stappen. leuke kleren kopen als je die niet al genoeg hebt teminste hihihi. en vanavond gaan we uit en lekker dansen met sexy jongens en lekker flirten. en wie weet vind je wel een leuke jongen. het hoeft niet een vaste relatie te zijn er bestaat zoiets als one night. hihi.' vertelde rose ontdeugent. ik veeg met mijn vuistn in mijn ogen. mijn make-up was totaal uit gelopen. en zelfs mijn vingers werden er zwart van. 'maar, maar worden mensen dan niet boos als ik zoiets doe?' vroeg ik terwijl ik mijn tranen droogte. 'nee als de jongen het zelf weet worden ze echt niet boos hoor.' zei rose. 'i.ik bedoel me oom.' zei ik snel. 'oh? emh i-ik weet niet wat je oom daar van denkt maar je kunt het minstens proeren. en het begind niet meestal met sex hoor gewoon lekker dansen en mischien zelfs een tongzoen is ook erg leuk en opbeurent. hihi, wist je nog wat de meiden zijden tijdens die fotoshot.' vroeg rose aan mij. 'over dat zoen sjot bedoel je?' zei ik op rose haar vraag. 'hihi, ja dat was mijn idee. ik hoopte dat drake de uitdaging aan ging maar helaas zat meneer choi aardig in de weg. als we onze gewone meneger hadden was het zeker gelukt.' zei rose en haalde de elastiekjes en schuifjes uit mijn haren.

misschien later als je bekent making geweest is vind je wel een fan die onwijs veel van je houd. zo heb ik will ook ontmoet. en ik wil hem niet meer kwijt. hihi.' zei rose en glimlachte liefjes. 'hihi, ja wie weet. een leuke nederlander die langer is dan mij met prachtig goudblond haar en groene ogen.' zei ik plagerig en verlieft. 'hahaha geen asiat meer?' vroeg rose lachend. 'hahah nee daar ben ik even klaar mee!' giechelde ik vrolijker. 'ik vind drake zo knap.' fluisterde ik wat zachter en keek rose serieus aan. 'oh? maar jij zij geen AS meer?' zei rose verbaast. 'hihi, mel laat jongens naar jouw komen inplaats van andersom dat is veel makkelijker en minder vermoeit. en als ze juist van je weg lopen zijn ze niet de moeite waard.' zei rose wijs en tikte op mijn neus. ''mmmh maar... hij is zo leuk hoe kan ik hem in hemels naam laten gaan. misschien moet ik maar gewoon naar rose luisteren tenslotte heeft zij een mooie en lange relatie.'' 'ja, misschien heb je gelijk drake zou mij nooit leuk gaan vinden. misschien is het inderdaad beter als ik die stomme jongens vergeet voor een tijdje.' zei ik pijnlijk en beed op mijn lip. 'rose...' zei ik en vertelde over wat er gebeurde in de kleedkamer en hoe mijn jurkje uit gleed. we lagen in een deuk. 'hahaha, misschien vind hij je onbewust juist heel sexy en gijl en durft hij het niet te vertellen. ik bedoel maar je bent slanker dan ik en jij hebt geen buikje. en je huid is zo glad en zacht. er zitten geen puistjes op of lid tekens. hoe kan een jonge nou daar niet voor vallen.' zei rose en ik blooste lichtjes. ''rose was inderdaad niet zo slank als de rest in vergeleken met de normale breten van eam eam.'' 'thx rose, maar jij bent veel gedurfter dan ik.' zei ik en glimlachte verlegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik keek op de klok en wachte ongeduldig op james. 'wat is hij laat. komt hij nog wel?' zei ik tegen mezelf en klapte mijn boek dicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]yu
ik bleef plakken bij de winkel er naast. ik drukte mijn hoofd tegen de dichte winkel aan. 'awwwwhh ze zien er zo gaaf uit. ik wil ze zo graag. waarom is hij dicht!!!!' zei ik smekent. ik was lucy even vergeten en keek naar de snakebits.
''ik vind het zo stom dat ik ze niet mag van mijn opa. alleen maar omdat het gevaarlijk kan zijn met het vechten. dan kan ik ze toch uit doen? maar als ik ze net heb moet ik ze eerst een aantal maanden in hebben. anders groeit het dicht.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik keek geschrokken en keek naar haar. 'neeeeh neeeh alsjeblieft. blijf bij mee ga met me mee! ik kan niet zonder jouw!!!' schreeuwde ik. ik tilde haar op en keek om me heen. ik zag een open raam en sprong met haar in mijn armen door het raam heen. ik knielde even neer van het gewicht. ik rende naar het school gebouw toe. maar halverwegen viel ik neer omdat mijn spieren het niet langer aan konde. 'please please, als jij dood gaat ga ik met je mee.' zei ik en een traan drupte op haar wang. met moeite probeerde ik op te staan en rende een stukje verder. mijn benen begaven het en ik viel weer neer in het grasveld. ik plofte neer in het zachte gras. haar lichaam lag recht op de grond en ik lied mijn hoofd zakken op haar borst. 'help, help! me toch.' schreeuwde ik. ik hield haar hoofd stefig tegen mij aan. mijn lichaam trilde en ik voelde dat ik teveel gerent en gedaan had. 'i..ik ga met je mee als je mij verlaat.' fluisterde ik in haar oor.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
'haha, een serveerster kan niets zonder iets te serveren. of anders gezegt een kok.' ik kraste wat op de tafel met mijn nagels. ik had al 3/4 van mijn glas leeg en voelde mijn wangen al gloeien. ''sterk spul zeg.'' ik keek liefdevol naar lola. 'umh zullen we een keertje met zijn 2tjes uit gaan. en doen wat andere stelletjes ook doen.' vroeg ik verlieft en serieus aan lola. ik draaide onzeker met mijn glas en lied mijn haar voor mijn ogen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 16:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Jay/James

We reden een lange tihd nog gelijk aan willem en de meiden. Bij een stoplicht gingen we naast hij staan. Big B was heel de tijd albrustig geweest. Ik staarde naar het stoplicht en plukte geirriteerd aan me haar. Ineens voelde ik een hard tik tegen me achterhoofd.(aankomend gesprek is in koreaans of chinees maag geen zin om het te vertalen) 'James gedraagje' zei Bee boos. 'waarom ben ze de laatste tijd.. Ik.wil mwt je praten stop vij de volgende parkeerplaats' hij zei het zo streng.dt ik er van schrok. Als big b zo praatte was er iets goed mis. We stonden aan de linkerkant van willem en der stond een rij met autos achter ons. De parkeerplaats was net na het stoplicht aan de rechtee kant. De enige manier was snel.wegrijsen en de auto voor die van willem zetten anders haalde ik.het niet. Ik lied de moter.licht ronken zodra het stoplicht op groen sprong schoot de auto voor uit. Met gemak haalde we willem in en parkeerde we op de parkeerplaats. Ik zette de moter aan maar lied de radio zacht aan. Bee keek me aan zijn gezicht stond terleurgestelt. 'james... Wat is er toch. Je lacht niet meer je acteert alles bij elkaar..' hij keek me aan maar ik keek zo snel mogelijk weg langzaam legde ik mijn hoofd op het stuur. 'we missen de happy james.. Vooral in korea. We vilgrn je video channel en hoopte dat we een gelukkig james zouden zien niet iemand die acteert. We willen je gelukkig zien. Maar naturlijk weten.we.dondwe goed hoe.moeilijk hwt voor je is. Zun grote verandering in je leven Van super idool die nooit een dag rust eb altijd overal aanwezig.bekent over de hele wereld die rond moet lopen met bodygaurds omdat hij anders bijna geraped word door zijn fans.' om die laatste moets ik lacht. 'hahha jah zeker grote veranding' zei ik. Bee knikte. 'nu ben je een gewonen student op een vrij apaete school met rare mense die bijna niks van het zware idolen leven in korea weten. En dat je ineens vrienden maakt. Zonder dat ze famous zijn. Ik weet dat je ziels veel van drake en mellanie houd.' ik keek hem betrapt aan. 'jah james ik heb het gezien toen je uitvloog tegen.die twee dat doe je alleen als je te veel van iemand houd. Maar doe dat niet meer okey' ik.knikte netjes ' james.. Ze lopen niet bij ke weg. En de fans krijgen ze echt niet klein. Je hoeft z niet te beschermen tegen jouw fans. Misschien kunnen ze jouw juist beschermeb tegen het idolen leven. ' ik snapte nog niet wat hij daar mee bedoelde maar hij was 2 jaar oudee dan mij dus ik luisrerde goed naar hem. 'als het echt niet meer gaat kom je terug naar korea. Der zijn genoeg genoeg film makers en platen maatschijen die smeken om je aandacht. Maar eeest gaan we ff in deze twee a drie weken je weer upbeuren. Zondag heb je een intervieuw met mij samen voor de tv. Daarna gaan we 1 week lang chille en muziek maken. Lay en de rest komt ook. Stil van.jouw vrienden komeb over een paar weken. En over een week gaan we alles klaarmaken voor je bday. We hebben het zicodoom al gereserveert.' bee bleef maar duur lulle
Ik starte de auto weer en reed naar het apartement. Ide auto.parkeerde ik en de school en liep samen met big b naar boven. 'bee ik ben vanacht bij setto. Je doet maar net of je thuis bent.' ik gritste een aantal spullen en gooie die in mijn tas. Ik pakte ook me oude mobiel. Ik wist niet meer of er nog foto op stonden maar hij deed het en daar gaat het om. Ik pakte de ford ka van mij. Manager en reed naar setto toe. Ik had express.deze.auto gepakt.omdat ik wist dat de ouders van setto niet hielden vab moderne techniek. Ik zette de auto achter die van willem zodat hij niet bij settos hij was. Ik keek naast me en zag de bos.met bloemen die voor dat ik naar setto gibg gekocht had. Het kaartje dat er aan hing was een blauwe vlinder. Ik had er opgeschrevrb: hey melmel. Sorry voor vandaag. X James. Ik pakte de bos op en stapte uit de auto en.liep naar het hek van mellanies huis. Ik stak de bos met bloemen in het hek onder een afdakje zodat het niet nat zo wordeb als het ging regenen. Het was maar goed ook. Toen ik me omdraaide. Om naat het huis van setto te lopen voelde ik de eerste druppel al vallen. Ik was nog geen twee meter verdee of ik was doorweekt. 'fijn hopelijk kan ik me opfrisse bij setto.' ik sjocktr langzaam naar de deur toe. Aan een boom voor hun perseel hing een.flayer. Over een disco hier in de beurt en dat vanavond een tegek feest hadden. 'Wat zou ik daar graag heen gaan' zei ik tegen mezelf. En liep door. Ik was nu twee meter van de deur verweiderd. i kbelde aan

Twins

Het meisje kon niks bewegen og zeggen. Het liefst wilde ze alles aan delle vertellen maar ze kon het niet

Allen Walker

Lees Yaden

Yaden

Ik staar de naar buiten ineens kwam daar die jongen van school langs gerent. Hij had klauw van allen beed en droeg een meisje. Het meisje zag er slap en doodziek uit. Maar dat maakte me echt geen zak uit. Maar dat wapen van Allen daar ginghet me om. EN waar is Allen. Ik rende de deur uit en al snel zag ik Allen strompelen. Ik rende naar hem toe, 'WHAT HAPPEND. I kzag die gast va nschool  met jouw klauw en een meisje weg rennen.' Zei ik geschrokken. De ogen van Allen werden groter. 'had ze een witte jurk aan' Gilde hij bijna boos. Ik knikte geschrokken. 'Godverdommen. Yaden. Red het meisje als ze in de buitenlcht komt zal ze sterven. Ze moet warm gehouden worden VLUCH' Gilde Allen Ik keek hem boos aan. 'Whut flikker toch een eind op... We zijn huurmoordenaars en serieal killers, Ik red geen mensen' Gromde ik naar Allen.
'Doe het of je krijgt er spijt van' Siste hij. Al blikken konden doden was ik nu mors dood geweest. 'In de kamer ligt een tas pak die en red haar' Zei hij ik draaide me om en rende haar de kamer die hij aanwees. Ik griste de tas en keek de kamer rond. Op het tafeltje stonden een aantal foto's Ook een foto met een tweeling en Allen en mij in een keer drong het tot me door 'Fuck'  Ik slipte toen ik weg rende richting de plek waar de jongen heen gegaan was. Zonder na denken rende ik zo hard als ik kon 'Student woond op school. Eerst plek om te zoeken si school' Zei ik tegen me zefl Ik was eenorm blij met mijn hersens. Ik rende e ineens zag ik ze in het gras liggen. Delle had het meisje zo stevig beed. Met en handseal in de nek verdoofde ik Delle voor 5 sec zodat hij het meisje los zou laten en ik het meisje over kon pakken, Uit de tas pakte ik een mondkapje en bevestigde deze rond haar mond. er zaten ook twee fleece dekentje in. Ik drukte haar tegen me aan en wikkelde een dekentje rond haar heen. Daarna pakte ik de armen van Delle beed en trok hem naar ons toe zodat Het meisje tussen ons in zat.

Lola -

'umh zullen we een keertje met zijn 2tjes uit gaan. en doen wat andere stelletjes ook doen.' vroeg hij Van schrik lied ik het glas dat ik beed had op de grond vallen. Precies op dat moment kwam de vrouw van de baas langs gelopen. 'Lola wat is dat een goed idee om er ff tussen uit tegaan. Ik kan je vanavond vrij geven' Ze liep naar tayoni toe 'Maak der wat losser ze is de laatste tijd zo stijf en statisch naar mannelijk volk toe.' Zei ze tegen hem. Ik keek der verbaast aan 'en Lulu dan?' Vroeg ik onzeker. De vrouwe keek haar aan. Daar kan ik wel een nacht voor zorgen. Zei ze blij. Normaal was de vrouw altijd weg maar zodra ze er was. Leek ze meer een oma voor lulu. Ergens was k echt heel blij dat hij me mee vroeg maar ook vond ik het spannend. Eigenlijk zorge Tayoni nu al 4 maanden voor mij en Lulu en ik had nog nieks terug gedaan. nerveus knikte ik 'Zie ik je dan vanavond om 8 uur?' Vroeg verneus en begon te blozen

Lucy

Ik huppelde de winkel uit. En drukte me neus tegen het raam naast Yu. 'Naar welke kijke je' Vroeg ik
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 16:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Delle
ik voelde een steek in mijn nek. mijn horloge piepte en knipperde. mijn arm voelde een trek gewicht en had het gevoel dat ik naast iemand in het gras lag. langsaam voelde ik me weer bij bewust zijn komen. ik kantelde mijn hoofd naar het meisje toe. ik legde moeisaam een hand op haar wang. ik was nog niet van bewust dat ze iets op had en dat er nog iemand naast haar lag. mijn lichaam voelde nog vrij dromerig aan. 'ik hou van je.' was het enigste wat ik uit mijn mond kon krijgen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]tayoni
plezierig luisterde ik naar wat de vrouw zij en dat ze zo stijf was bij de mannelijke klanten. ik lachte nerveus naar lola. ''zei ze nou ja?'' 'ja, is goed 8 uur.' zei ik stoer en glimlachte lief naar lola. 'ik heb gehoord dat er een party feest in de stad is. lijkt je dat wat?' vroeg ik. en nam een slok van mijn drankje.

ik schrok van lucy die plots naast mij stond. 'eeeeh' zei ik en stapte naar achteren toe. 'nou, gewoon... iets.' zei ik en streelde door mijn haar heen. ''sjit dadelijk vind lucy het helemaal niets.'' umh, hoe was het met je mobiel konden ze het repareren?' vroeg ik vluch.

'zullen we dan maar naar jouw huis gaan? ben wel benieuwt hoe je woond. teminsten als je dat wilt.' vroeg ik en stopte mijn handen in mijn broek zakken terwijl ik naar de snakebits keek.

(als lucy ja zegt gaan ze naar haar huis toe met de auto enzovoort xD mag jij tikken)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik stond op het balkon en zag een voertuig rijden. de auto parkeerde achter een andere auto bij de overbeuren. ''awh dacht dat james eindelijk aan kwam.'' er stapte eimand uit de auto en tot mijn verbazing was dat james. hij had ene bos bloemen in zijn handen en legde deze onder een afdakje bij mellanie haar woon plaats. vervolgens liep hij naar mijn huis toe. ik sprong even en rende gelijk naar beneden toe. snel maakte ik de deur open ookal hoord ik nog geen bel. 'JAMESSS!! ik dacht dat je niet meer kwam.' zei ik blij en omhelste hem. even kreunde ik lichtjes. ''was mijn rug even vergeten.'' ik stapte weer naar achteren toe. 'kom maar binnen.' zei ik en draaide me om. naast de deur stond een butler al klaar om de jas van james aan te pakken. 'oh, u bent helemaal doorweekt. verontschuldig mij maar zou u uw schoenen willen uit trekken wegens het laminaat.' vroeg de butler en ik draaide met mijn ogen. ''als ik de baas hier word is hij de eerste die er uit vliegt.'' 'ja james je bent helemaal doorweekt? hoe was het, waar je ook heen was.' vroeg ik en brobeerde een glimlach op de zetten.

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 15 2014, 17:18; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 17:03

Lola -

'dAt is toch dat disco feest met die DJ?' Vroeg ik en lachte blij 'Jaah daar wil ik heen.'

Lucy

Ik keek naar de piercins. Helaas vertelde Yu nie wat hij wilde. Want moets toch nog een kadootje verzinnen voor als we 1 week smane zijn en een piercings is super leuk. 'Oh die is maandag klaar. morge sturen ze het op. En zondag werken ze neit en maandag komt hij dus aan.' Zei ik blij. Ik keek weer terug naar de etalage. En daarna naar Yu. 'Waar keekje nou naar' vroeg ik nogmaal en begon lief te glimlachene

'zullen we dan maar naar jouw huis gaan? ben wel benieuwt hoe je woond. teminsten als je dat wilt.'  vroeg hij terwijl hij de etalage in keek. Als i het goed zag keek hij richting de snakebites. ik glimlachte lief. ''wacht ik heb nog een stel thuis liggen. Die zou ik aan me neefje geven zodra die jarig was. Maar dat was ikvergeten'' 'Ik moet straks wel werken. MAar je kan me thuis af zetten ik wil je nog iets geven' Zei ik blij

Jay/James

JAMES gilde Setto blij'Ik dacht dat je niet mee zou komen.' Ik keek lief 'Natuurlijk kom ik wel ik laat je echt niet in de steek' Zei ik en gaf en een knuffel terug. Hij kreunde ligt van de pijn. 'Is der iets gebeurd Setto?' vroeg ik bezorgt. Ik stapte het huis in. Ik lachte lief ze het over mijn schoenen had 'haha maakt niet uit Setto ben het gewent in korea heel onbeleeft om je schoenen aan te houden in huis dis ik was ze al vanplan uit te doen' Zei ik en schapte em schoenen uit. 'ja james je bent helemaal doorweekt? hoe was het, waar je ook heen was.' Setto probeerdte lachen, Ik liep naar hem toe 'Der zit je iets dwars 'en Ik duwde met me wijsvingers zijn mondhoeken omhoog. 'MAg ik eerst binnen komen?' lachte ik.

Laatst aangepast door Evilian op vr aug 15 2014, 17:29; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 17:24

'haha, oke dat is dan geregeld. zullen we samen een wijntje drinken voordat we daar heen gaan.' ''alsof ik niet al genoeg gedronken had. agh ik kan nog helder denken dus kan er vast nog wel eentje hebben.'' ik tikte op de bar kruk naast mij. in de hoop dat lola naast me kwam zitten.

'nouja we moeten ook nog avond eten.' zei ik en streelde door mijn haar heen. 'Fu~uk eten helemaal vergete. moet je na het eten naar je werk of? zou ik misschien bij je kunnen eten.' vroeg ik steets nerveuster. en speelde met mijn riempje.

'sorry, moet meer op de etiketten letten ik weet het.' zei ik een beetje beschaamte en stapte naar achteren zodat james meer ruimte had. ik keek naar de butler die gemeen richting mij keek. ik wist presies wat hij wilde zeggen maar omdat er gasten bij waren was hij altijd wat stiller maar nogsteets even gemeen richting mij. 'je mag wel kleren van mij lenen?' vroeg ik en voelde aan zijn natte t-shirt. james duwde 2 vingers in mijn mond hoekjes. ik keek james vreemt aan en wist niet wat ik met zijn reactie aan moest. 'emh nee hoor er is niets.' zei ik vluch en wist dat james me door had. 'het was gewoon anders op school zonder jouw.' zei ik neutraal en liep wat verder door de gang heen. ''verdomme mijn rug! hopelijk gaat het snel over.'' 'james wat wil je het eerst zien de woonkamer of slaapkamer of wil je gelijk aan tafel. er word al gekookt voor ons.' zei ik en glimlachte even.

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 15 2014, 17:49; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 17:31

Lola -

'Is dat neit een beetje vroeg.' Ik keek naar klok en wees dat het nog maar 5 uur was. en lachte lief. 'Kom dan een half uur eerder' Zei de vrouw ineens ze was nog steeds niet weg gegaan en had het gesprek afgeluisterd 'Dan trakteerd het cafe',

Drake

Ik was achter in de bus gaan ziten de busreis duurde kngeveer twee uur omdat hij door heel de stad ging. Ik gromde alles bij elkaar over de dag en de beroemde mensen. Ik keek naar buiteb en zag dus niet dat op het statio. Iemans binnen was gekomen en op gelijke hoogte was gaan zitten.  Toen we door de straat van mellanie en setto reden zag ik dat jay uit de auto stapte. 'jay. Met je.kut namen.. Waaro.moet je zo beroemt zijn' gromde ik. Ineens hoorde ik mij naam (meisje(bommie) praat in het engels) 'ben je drake' vroeg  een sieelijke vrouwe stem. Ik keek op en keek boos naar haar. 'jah wat moetje' snauwde ik maar toen ik.beter keek was z beeldschoon. Het was een asiaat net een super.model. 'Sorry' zei ik beachaamt. 'hoe ken je me naam'. Vreog.ik aan der. 'mag ik er nast komeb zitten' vroeg ze en stond op en flofte naast me naar. ' ik.ben bommie zang en danser van 2ne1 en goeie vrienden met jay. Ik zag een foto van jou en jay op instagram. Ik ben hier om je uit te nodigen voor zijn B-day. Zelf weet hij er nog niks van. Hij zijn verjaardagen.' Lachte ze lief.  'Ik was op zoek naar de lokatie van ene Setto Mellanie en drake, Maar drake heb ik net gevonden dus die kan ik zo geven. ik wist echt niet waar ik meost beginnen. Aangeizen ik alleen namen en foto's heb. hebverhalen hoe iedereen is moest ik me best doen om jullie te vinden' Ik luisterde wel naar wat ze zei, Maar het kwam neit echt binnen ''waarom gaat Jay alleen maar om met knappe mensen. Eerst al setto en ook mellanie. Waarom gaat hij dan met mij om..'' Me hersens konde niet stoppen met denken. 'Weet jij waar die twee wonen dan' Vroeg ze ineens 'oh Setto en Mellanie? Die wonen in de straat waar we net door reden maar de bus stopt daar niet. Aanezien het een buurt is voor rijke mensen' Zei ik. Het meisje keek me blij aan '' damnt ze is knap'' 'Ken je 2ne1' vroeg ze. Ik schudde van nee. nog geen twee seconde later had ik haar muziek oortje in mijn oor. ''ze is schattig maar neit zo chamant als mellanie. Waarom denk ik aan mellanie. Als ik flirt met haar misschien word het dan wat. Nee Drake stom et denken aan Mellanie AAAH HERSENS KOM OP''

We kwamen na 50 min aan bij de halte waar ik er uit moest. Ik kreeg een  brief in me handen geduwt met informatie over het feest. Ik zwaaid ehet meisje uit en moest nog 20 min lopen voor ik thuis was. Thuis aangekomen zat me oma nog steeds buiten in der schommel stoel 'Oma het is al 9 uur kom naar binnen' Ik hielp haar overeind. In de kamer lagen twee pizza's klaar 'Heb je nog niet gegeten' zei ik gschrokken. 'Nee liever meer waarom zie je er zo knap uit en vertel over je dag' zei ze. ik deed de pizza's in de oven en vertelde alles aan haar.

Lucy

'aawh sorry Yu ik eet op werk' Zei ik terleur gesteld. 'morge an je langs komen. en dan kan je blijven slapen en rijden we daarna door naar je opa?' zei ik als vervangend idee. We stapte in de auto en reden naar mijn huis toe. Het was een rijtjes woning niet veel soeps maar was blij dat ik er woonde geen luxe gewoon een lekker leventje met me ouders. 'Wacht je even Yu ik heb iets voor je' I kwachte niet op zijn antwoord en rende naar mijn slaap kamer toe. Eerst liep ik wel kei hard tegen de deur op. Me vader had hem opslot gedaan omdat hij nei wist dat ik nog thuis zou komen voor ik ging werken. Ik rende terug toen i het gevonden had, Het was een klein doosje met twee lip piercings er in. heet sjiek en duur. Ik had er weken voor gewerkt en vond dat ze perfect voor Yu waren. Me neef kreeg wel anderen. Ik gaf het doosje aan Yu 'Pas thuis open maken' Zei ik. Ik gaf hem een kus op zijn mond en rende terug naar binnen ik moest echt opschieten anders kwam ik te laat

Jay/James

Ik liep achter setto aan 'heheeheh eten met natte kleren is net zo fijn. Dus als eerste kleding?' Zei ik beschaamd. Ik moest hem dat mobietje nog geven maar dat deed ik niet met ieamnd er bij. zou niet weten hoe die butlers ne maids op het mobieltje zouden reageren.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 18:01

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Deef
'kijk meneer teddy die jongen brengt mooie bloemen? wie zou dat zijn?' ik drukte mijn oor tegen mijn beer aan. 'oh jij weet ook niet wie het is? dat is jammer.' en de verte zag ik dat er een blauw vlonder op de blomene zat. 'denk je ook wat ik denk meneer teddy?' vroeg ik en rende naar de kamer van mijn zusje toe. 'nichtje nichtje!!' riep ik en kwam de kamer binnen vallen. 'een vreemde man bracht bloemen aan de deur!!! teddy denkt dat ze voor jouw zijn!' zei ik vluch. en zag de schrik reactie van me nicht.

(kijkt nog niet op zijn bed)
'oh ja tuurlijk kleding.' ik winkte naar james dat hij mij kon volgen. ik liep door de langen kang heen met oude standbeelde van vroegere koningen. toen james langs het stand beeld van de fireheart liep gaf de hand van het beeld een steekvlam. ik schrok en stapte achteruit. 'oh kijk eens aan james. dit is bijzonder de heer wild je begroeten.' zij ik verwonderlijk. 'james james!!! maak een buiging!! please. zoon ouderwetze buiging weet je wel.' zij ik met twijkeltjes in mijn ogen. ik keek naar james. (als hij ene buiging maakt gaven de oogen van het standbeeld heel even groen licht en vervolgens zakt de vlam in de hand van het standbeeld naar een zachter vuurtje. ik keek blij naar james. 'haha, de heer ziet dat je geboren bent in korea. dat vind hij leuk. agh vergeet die standbeelden kom we gaan je omkleden. ik lipe de gang uit met james achter mij aan en belande in een warmere aan geklede kamer hier was een trap omhoog. ik liep de trap op en duwde de deur van mijn kamer open. mijn kamer was groot en links van de deur stond verderop het bed en ergens daar tegen over stond een kast. ik trok de kast open. 'kies maar iets uit.' zei ik  en wachte totdat james iets pakte. 'oh i..ik zal ik me even omdraaien of iets.' vroeg ik aan james en keek verlegen naar zijn ogen.

'o, oke jammer.' zei ik en streelde door mijn lange haren heen. ik luisterde naar lucy haar verzoek en knikte instemment. 'ja dat kan.' zei ik en stapte de auto in. lucy rende naar boven toe en ik durfte niet verder naar binnen de lopen. en minutje of 2 kwam ze weer naar benden toe. en gaf mij een doosje. 'wah als ik thuis ben haha, oke is goed.' lucy gaf mij een flug kusje ik pakte haar hand beed en trok haar naar mij toe ik ga haar een intieme tong zoen. 'veel plezier liefje.'

'dus? we spreken eerst hier af en dan drinken we hier wat? en daarna gaan we naar de disco.' vroeg ik als bevesteging. na haar bevestiging pakte ik mijn spulletjes (mobiel) 'dan zie ik je om half 8 hier. tot zo lo~la' zei ik lief en keek haar na toen ik weg liep. 'eet smakelijk.' riep ik nog even en ging naar huis toe om daar te eten.

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 15 2014, 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 18:21

Jay/James

Ik was nog niet vergeten hoe groot het huis van setto was. Maar  verbaasde me weer dood. Zo groot als ik hier zou wonen zou ik de kamers ombouwen tot studentenkamers en er met al mijn vrienden wonen. Maar ik zou de standbeelden verwijderen. Toen ik dat dacht brande ineens een steekvlam naast me ''oeps sorry standbeeld zou al niet meerdnekne'' dacht ik geschrokken. Maar setto vertelde dat het beeld me graag wilde ontmoeten. Ik lachte lief en toen setto een vroeg of ik een buiging wilde maken was hij al te laat. Ik buigde zo diep als ik kon op de ouderwetste Koreaanse manier. Met me handen achter me rug en mij meis bijna op de grond. . 'haha, de heer ziet dat je geboren bent in korea. dat vind hij leuk. agh vergeet die standbeelden kom we gaan je omkleden.' Zei hij. Ik lachte lief 'enge beelde, Maar hij had het wel goed' ik leip achter hem aan. I kbleef me verbazen over deruimte. 'Hoe dan ook verdwaal ik straks' Zei ik zacht er ging een rilling over mijn rug heen. Toen we zijn kamer in kwamen was het heel groot, . 'kies maar iets uit.' zei hij. Ik draaide me om en pakte me oude mobiel uit me tas 'hier mag jij tijdelijk hebben. Mijn nummer staat er in en je kan er alles mee als hij kapot gaat is dat geen enkel probleem. Maar verlies hem niet er staan volgens mij nog foto's op van mij en vrienden enzo' Dat laatste zin zei ik beschamend. En gaf hem  de mobiel'Zo kan ik je teminste berijken.'  Ik zocht een broek uit. Setto was misschien langer maar ik was iets breder in de heupen dus toen ik een zwarte broek aan deed zat het best krap bij me kruis. ''okey charmant''  ik zocht wat stoerdere kleding uit. en trok het aan. 'Setto je ziet er niet zo blij uit zullen we adners vanavond uit gaan? naar een disco feest?'

Drake

*slaapt enzo*

Lucy

*werkt*

Lola -

*Wacht tot het half 8 is*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 19:16

plezierig keek ik hoe james een broek van mij paste. 'haha, in mijn broek zie je er groot geschapen uit.' ik keek naar zijn kruis en betrapte mezelf dat ik hem bekeek. ik blooste lichtjes. 'heb je nog een droog t-shirt nodig?' vroeg ik aan james. ik probeerde niet meer naar james zijn lichaam te kijken en tuurde rond in mijn kamer. op mijn kussen zag ik dingen liggen. ik dacht diep na maar van ver af kon ik het nog niet herkennen. 'james jij had een piano thuis staan toch? wil je de mijne na het eten zien? ik heb er een staan in de bibiltheek.' vervolgde ik mijn zin.

james gaf mij een langwerpig aparaatje. ik keek met een nieuwschierige blik. 'eeeh, hoe werkt dit? en hoe geef ik het eten? met baterijen net als mijn mp3 speler?' maar ik zag nergens een opening voor ronde baterijdjes en dat ding was zo dun dat het er ook niet in paste. 'b-bedankt james.' zei ik en luisterde naar zijn verhaal over foto's 'dus? je kan er ook foto's mee maken?' vroeg ik verbaast en bekeek het kleine aparaatje. ik wist echt niet wat welk knopje deed. james vroeg of ik mee wilde naar een disco. 'dat is toch een plek waar je kunt dansen met andere toch?' vroeg ik. 'ja leuk ik wil daar wel heen.' ik streelde door mijn haar heen. 'i..ik heb gewoon mijn dag niet zo. alles ging verkeert vandaag.' zei ik en vreef over mijn wang heen waar een vlinke schaaf zat.

(reactie james)
'zullen we aan tafel gaan?' vroeg ik. ik loop met james weer naar beneden toe de trap af. er liep een dienst meisje voorbij in een kort rokje. ''grrrh me pa is lekker bezig heeft hij die butler weer een opdracht gegeven over de kleding over de post.'' dacht ik en keek meelevent naar het meisje. 'ik verwacht mijn ouders vanavond thuis alleen heb nog geen brief ontvangen dus ik weet niet of ze het eten redden.' vertelde ik tegen james. we kwamen aan in de eet zaal het was niet verweg. de eetzal was ouderwets en heel koningklijk aan gekleed. het bestek was zwaar en van echt zilver. de borden waren bijna atiek en er zat goude randjes aan de zijkant. er was een meisje die de stoel voor james naar achteren schoof. zodat hij kon zitten. ook vroeg ze welke wijn james wilde drinken. 'eh het hoeft geen wijn te zijn hoor haha. het mag ook water zijn.' zei ik snel terwijl ik al aan tavel zat. ik was zo blij dat er eindelijk iemand met me mee at aan de grote tafel. het meisje had james tegen over mij gezet.

Laatst aangepast door mellodey op vr aug 15 2014, 19:33; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 19:32

Jay/James

. 'haha, in mijn broek zie je er groot geschapen uit.' zei setto en keek naar me broek. 'Dat lijkt niet alleen zo hoor. Daaron ben ik niet bepaalt een asian' Zei ik lachend en beschaamt.

Dat zou wel handig zijn zei Ik en deed ne shirt uit. Setto vroeg hoe alle werkte ik ging naast he mzette en legte alles uit tot in de detai. Ook hoe je foto's maakte ik pakte he mbeed en maakte een foto van setto en mij. 'Snap je het nu' Zei ik blij. 'OMG JAAAH PIANO's ' Gilde ik bijna blij als een klein kind.

WE liepen naar de eetzaal. Een maid liep langs ze had korte kleding aan en zacht er hee lschattig uit ' Zo zeg zijn al die maid zo?' Vreog ik. ik ging zitten en bedankte het meisje. 'Oh doe maar rode wijn' Zei ik 'We kunnen zo ook wel lopen naar de disco' Zei ik blij. We zaten te eten Het voelde raar om zo ver bij Setto vandaan te zitten. Ik pakte me spullen op en ging gewoon naast hem zitten. 'Misschien is dit tegen de regels maar anders zit ik zo ver weg.' Zei ik en keek setto blij aan.'Wat is er gebeurd vandaag je had net al pijn bij de deur ne je wang zit een kras op?'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyvr aug 15 2014, 20:53

'Dat lijkt niet alleen zo hoor. Daaron ben ik niet bepaalt een asian' zei james en ik lachte 'hahaha. dan ben ik wel benieuwt haha.' zei ik zachtjes en schaamde me een beetje voor wat ik zij.

lechte alles uit en maakte ene foto van ons. 'ja ik snap het. zei ik blij en bedankte hem nogmaals.

'Zo zeg zijn al die maid zo?' Vroeg james. 'helaas wel, is weer een grapje van mijn vader. de eenigste mannelijke dienst hier is de butler bij de deur. 'zelfs mijn prive bediende is een meisje geworden. en ze is jonger dan ik.... ik wou dat het een jong was.' ik dacht gelijk aan riven en wat ik allemaal voor rare dingen zou uit spoken met die jonge.

james pakte zijn bord en bestek op en kwam naast mij zitten. 'het geeft niet. eigenlijk zit ik zowat elke avond alleen aan tafel al sinds dat ik 8 was.' zei ik een beetje gevoelig en keek james aan. 'ik ben blij dat je naast me zit aan tafel.' zei ik blij. 'Wat is er gebeurd vandaag je had net al pijn bij de deur ne je wang zit een kras op?' zei james en ik schrok ene beetje. 'i-ik,' *zucht* 'lola heeft me weer geslagen. voor de 2de keer. en ik wilde haar alleen maar trosten omdat ze ergens pijn had. en de vorige keer sloeg ze me omdat ik een arm om haar schouder heen deed tijdens de film.' zei ik een beetje vermoeit en zuchte weer. 'zodra ik aardig probeer te doen bij lola gaat het altijd fout. maar vandaar die schaaf op mijn wang.' zei ik en glimlachte weer even. ik had james niet vertelt over die groep jongens die mij soms in elkaar sloegen op mijn rug hoewel ik me wel kon herineren dat hij wel eens een paar wonden had gezien op mijn rug tijdens gym in de kleed kamers toen hij plots binnen kwam. 'james, ik zou echt niet weten wat ik zonder jouw moet op school.' ik keek naar mijn bestek en speelde met mijn vork. plots viel mijn vork op de grond. ik lied deze liggen en een minut later kwam er een dienst meisje aan gelopen met een schone vork uit de keuken. een ander dienst meisje pakte de vork op en stofte de vloer schoon. ik ieriteerde me mateloos aan al die meisjes. 'ik tikte een meisje aan op haar schouder. 'mijn jonge heer wat kan ik voor uw betekenen.' vroeg ze netjes. 'ik wil dat je naar de keuken loopt en vraag aan anne hoe ver ze is met het voor gerecht. en ik had gevraagt om blauwe servetten en geen rode!' zei ik emotieloos naar het meisje. 'oh het spijd me zo mijn jonge heer. ik haal de servetten meteen van tafel af en ik zal de blauwe op tafel zetten.' zei het meisje en ze wist niet hoe snel ze de servetten van tafel af moest halen. ik lachte plezierig toen ze naar de keuken was.
'ik kan ze alles laten doen. maar toen ik vroeg of ze bij me aan tafel kwamen eten wijgerde ze allemaal acuut.' vertelde ik. het meisje kwam weer terug en boog verontschuldigent voor over. 'het zal niet weer gebeuren mijn jonge heer.' zei ze netjes en zette de blauwe servetten op tafel. 'uw dienst meisje komt zo met het eten mijn jonge heer.' zei ze en wilde zig omdraaien om weg te lopen. 'ik wil dat je haar anne noemt.' zei ik neutraal. het meisje draaide zig weer om. 'maar dat is heel ongebruikelijk mijn jonge heer om een lagere rang bij naam te noemen.' vertelde het meisje en liep weg. ik zette een hand op mijn voorhoofd. 'verdomme, hoe moeilijk is haar naam 4 letters en maar 2 klanken. an~ne.' zei ik bijna zingent. tegen james. 'james zeg me dat je me uit dit huis komt redden.' zei ik speels en plagerig.

'oh james ik wilde graag een stoer nummer opnemen met ons bendje en dan met met met zoon filmpje weet je wel dat ze allemaal vn die gave dingen doen. owhja ik heb nog een jongen gevonden die wel aardig kan dansen en zingen. hij zit in een andere klas. hij heeft een vrij eigen style. misschien kunnen we eens met hem praten en hem testen ofzoiets.' zei ik wat blijer en dacht terug ana de jongen. 'james, zou je eens met mij willen zingen. i..ik schaam me een beetje in het openbaar of met iemand anders er bij. dus ik durf nooit te oefenen. en jij weet wel wat van zingen af.' zei ik en glimlachte blij naar james. ik hoorde de deur open gaan. 'yeah!!! anne zeg dat jij het bent!' zei ik vrolijk.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'wat? bloemen? voor mij?' ik keek rose aan en ze winkte dat ik moest gaan kijken. met zijn tweeen liepen we naar de deur toe. de bloemen waren een stuke verder weg dan de deur. ik liep naar buiten toe en pakte de mooie bos bloemen op snel rende ik weer terug omdat het regende.
(lees rose)
'ik heb geen idee van wie ze zijn.' zei ik tegen rose terwijl ik de bloemen binnen bekeek. plots viel het kaartje op er stond een blauwe vlinder op. ''ha wat toepasselijk.'' ik opende het kaartje. er stond een sorry berichtje in met ondertekent door jay zijn naam. 'ze zijn van jay?' zei ik verbaast. roos keek naar het kaartje. 'awh dus niet van drake?' zei rose plagerig. 'hahaha, nee drake zou dat nooit doen.' lachte ik met rose. ik stopte me neus in de bloemen en ze roken heerlijk. rose en ik lopen naar de woonkamer toe en pakte daar een mooie doorzichtige vaas. 'oh mellanie zal ik ze voor je afsnijden?' vroeg rose. 'ja, graag jij weet hoe dat moet.' zei ik blij. ik draaide een rondje met het boeket in mijn handen.

rose had ze prachtig in een vaas gezet. ik had hem in mijn vensterbank gezet bij het raam. zodat je ze van buiten af kon zien. 'en kan je al kiezen tussen 2 jongens.' zij rose lachend. 'hihi, eigenlijk niet maar ik denk dat ik niet zoveel kans maak bij die twee. jay wilt geen relatie meer en drake negeert mij meer dan dat hij me ziet staan.' zei ik tegen rose. 'agh het komt vanzelf. en je ziet het jay doet wel ene beetje moeite voor je en drake niet. hoewel van dat jurkje had ik nooit verwacht hahah.' zei rose vriendelijk en we lagen bijde in een deuk. we knapte elkaar op en roos deed mijn make-up goed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]rose <3 willem
'ooooh mellanie, wat zijn die bloemen mooi!!' zei roos bijna zingend. 'weet je wat voor dure bloemen er inzitten.' zei roos verbaast en met twinkeltjes in haar ogen. 'mel mel! van wie zijn die bloemen?' zei ik entausjast.
(lees mellanie)

Laatst aangepast door mellodey op za aug 16 2014, 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyza aug 16 2014, 12:26

Anne

Ik rende door de keuke heen. ''alles moet perfect zijn voor de heer'' dacht ik. Ik hoorde allemaal verhalen over de jongen ide gekomen was. En dat het standbeeld bewogen had en dat dat blijkbaar soort van bezoender was met de vlammen. Het maakte me niet zo veel uit, ik moest heerlijk koken en alles moest perfect zijn. Een van de meisjes kwam naar me toe gelopen. 'Je moet opschieten stomme trut.' Zei ze kil. Ik keek haar aan. ''Waarom zou ze me zo noemen..'' De meid liep door naar een stel andere die al hele tijdgemeen naar me keken. Ik hoorde ze praten  dat de jongen blijkbaar een bekende iemand was. Ene James. ''Jah ik wist dat hij James heette dat had Setto al vertelt.'' Eindelijk was het voorgerecht klaar. Het zag er heerlijk uit. Helaas was het niet zo perfect als ik gehoopt had. Het eten zette ik op een karretje zodat ik de warme borde niet hoefde te dragen. Ik duwde het karretje door de gangen heen tot bij de deur. Met me kont duwde ik de deur open aangezien er niemand was die wilde helpen. 'yeah!!! anne zeg dat jij het bent!' Hoorde ik Setto super vrolijk zeggen. Ik kreeg het warm van binnen toen ik zag dat ij zo blij was. 'Jah, Mijne here ik ben het' Antwoorde ik blij en liep naar de tafel toe. Eerst zag ik James niet zitten omdat ik dacht dat hij tegenover Setto zou zitten maar hij was er tot mij verbazing naast gaan zitten. Ik lachte lief en dekte te tafel met eten. Eerst bij setto en toen bij James. Ik herkende hem maar wist niet waar van. Tot het kwartje viel. Deze jongen het de film geacteerd waar ik grote fan van was en waarom ik nog grager de maid van Setto wilde worden. Het ging over een soort weerwolfs hond, Hij was een experiment, Op wie levenslang geexperimenteerd was tot het bedrijf waar hij was instorte en hi achter werd gelaten voor 1 jaar. Daarna werd hij gevonden door een groep mensen. Het meisje redde hem hierdoor werd de jongen heel loyaal nar het meisje toe. Ik ging de film na en werd nogblijer ''echt een super film met zo veel liefde haat en loyaliteit naar je baas toe'' 'Eet smakelijk mijne here' Zei ik en wilde weg lopen

Jay/James

'hahaha. dan ben ik wel benieuwt haha.' zei hij zacht. 'Pff ben er echt niet blij mee.. Je der er meiden alleen maar pijn mee' Ging ik verder op zijn reactie.

Ik was erg blij toen setto snapte hoe het werkte. 'Nu kan ik teminste in contact blijven ookal ben ik niet op school.' Zei ik en voor het eerst aaide ik ook Setto door zijn haren heen zoals ik altijd bij Mellanie deed. Hierna stond op en zocht een t-shirt uit aangezien ik ngo steeds half naakt liep en niet zo naar benede. Ik pakte een simpel zward hemt, Het was niet echt Setto's stijl maar toch ik vond hem mooi hij paste goed op de zwart achtige skinnyjeans.

Setto vertelde dat alle maid zo waren. 'Ze zijn zo sexy.' Zei ik en hurkte even toen het meisje verder weg was. 'Zulke korte rokjes' Ik deed net of ik onder het rokje keek. en begon te lachen. Ik rende zowat achter setto aan om weer naast hem te komen ''Big B had gelijk ik kan moeilijk iedereen steeds van en me afblijven jagen en hen niet accpeteren als vrienden, Maar gewoon gelukkig met ze worden''

het geeft niet. eigenlijk zit ik zowat elke avond alleen aan tafel al sinds dat ik 8 was.' zei Setto een beetje gevoelig en keek me aan. 'Echt is dat niet freaking saai... En dat zonder TV of computer of mobiel. Ik zou echt dood gaan van verveling' Lachte ik 'ik ben blij dat je naast me zit aan tafel.' zei setto blij 'Hey daar zijn we vrienden voor, Wat is er gebeurd vandaag je had net al pijn bij de deur ne je wang zit een kras op?' zei ik 'i-ik,' *zucht* 'lola heeft me weer geslagen. voor de 2de keer. en ik wilde haar alleen maar trosten omdat ze ergens pijn had. en de vorige keer sloeg ze me omdat ik een arm om haar schouder heen deed tijdens de film.' Vertelde setto. 'Whut ze heeft je geslagen voor de tweede keer op rij, Wat is er mis met haar zeg.. je had toch ooit verteld dat zei zij dat jullie voorheen goeie vriendn waren ofzo waarom zou ze ineens dat doen..' Vroeg ik verbaast. Ik snapte die meid echt niet. Ze zag er zo onschuldig en saai uit maar zomaar te gaan slaan. . 'zodra ik aardig probeer te doen bij lola gaat het altijd fout. maar vandaar die schaaf op mijn wang.' ging setto verder 'Rare meid' Zei ik en begon met me vork te spelen. gelijk daaraan viel de vork van setto op de grond. Hij deed neit eens de moeite om hem op te pakken. Maar nog geen minuut later kwam er zoon maid aangelopen met een nieuwe. Setto tikte een meisje aan op haar schouder. 'mijn jonge heer wat kan ik voor uw betekenen.' vroeg ze netjes. 'ik wil dat je naar de keuken loopt en vraag aan anne hoe ver ze is met het voor gerecht. en ik had gevraagt om blauwe servetten en geen rode!' 'oh het spijd me zo mijn jonge heer. ik haal de servetten meteen van tafel af en ik zal de blauwe op tafel zetten.' zei het meisje en ze wist niet hoe snel ze de servetten van tafel af moest halen. ik lachte plezierig toen ze naar de keuken was. 'ik kan ze alles laten doen. maar toen ik vroeg of ze bij me aan tafel kwamen eten wijgerde ze allemaal acuut.' vertelde hij. 'Kan je ze echt alles laten doen. Dan weet ik wel wat i ze zou laten doen.' Ik knipoogde naar setto. 'Waarom willen ze ook nie bij naam genoemt worden dan?' VRoeg i kverbaast toen ze wijgerde Anne bij haar naam te noemen.

'james zeg me dat je me uit dit huis komt redden.' zei hij speels en plagend. 'Ja komt gerust een week bij mij slapen over 3 weken is mijn manager bij de Dreamers in de dorm en heb ik het huis voor mezelf' antwoorde ik blij.

Ik luisterde naar wat setto vetelde over de zang en het bandje 'Is goed hoor Zun filmpje heet een MV of PV, Anders stel je die jongen een keer voor,' Toen hij begon over zingen lachte ik blij 'Natuurlijk lijkt me geweldig om met jouw te zingen, Als je dan een keer bij mij komt schrijven we wel een nummer'

toen de deur open ging kwam er een meisje met knal roze haar binnen gelopen. Het eten rook echt heerlijk 'yeah!!! anne zeg dat jij het bent!' zei setto vrolijk. Ik keek op ze zager schattig uit en was heel druk bezig met alles klaar te zetten. Ze had een iets langer rokje aan. 'Is at je eigen haar kleur' Vroeg ik aan der net voor ze weg wilde lopen.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyza aug 16 2014, 13:34

'Pff ben er echt niet blij mee.. Je der er meiden alleen maar pijn mee' zei james. ik schrok lichtjes. 'oh, d-dat wist ik niet. i-ik umh heb niet zo veel ervarig met meisjes of sex. eigenlijk helemaal niet.' zei ik verlegen tegen james.

'Nu kan ik teminste in contact blijven ookal ben ik niet op school.' zei james en streelde door mijn haar heen. ik keek naar zijn hand die door mijn haar heen aaide. vervolgens keek ik naar zijn boven lichaam die nogsteets blood was. ik voelde me warmer worden van binnen. onverwachts stopte hij en liep naar de kast toe. hij trok een zwarte t-shirt aan die ik eigenlijk nooit aan had, tja ik hield niet zo van zwart of alleen maar zwart.

'Ze zijn zo sexy.' Zei james en hurkte even toen het meisje verder weg was. 'Zulke korte rokjes' ging hij verder. 'hahahah hey! ze zijn van mij oke haha.' zei ik plagerig. 'maar je mag er best eentje lenen.' zei ik en stak mijn tong uit zoals ik riven altijd had zien doen.

Echt is dat niet freaking saai... En dat zonder TV of computer of mobiel. Ik zou echt dood gaan van verveling' Lachte james. 'misschien heb je gelijk maar al dat spul ken ik niet. ik heb meer een andere hobby. en die zit beneden onder het huis. daar staat ook de piano.' zei ik en glimlachte.

ik luisterde naar james en wat hij zij over lola. ja dat klopt blijkbaar waren we goede vrienden. lola zij dat ik verandert was. maar ik zou niet weten wat aangezien ik me niets kan herineren. ik bleek ook later een mp3 speler te hebben.' de laaste zien moest ik even lachen.

'Kan je ze echt alles laten doen. Dan weet ik wel wat i ze zou laten doen.' zei james en knipoogde naar mij. 'oh ben benieuwt wat zou jij met ze doen dan?' vroeg ik en lachte lief en nieuwschierig naar james.

'Waarom willen ze ook nie bij naam genoemt worden dan?' vroeg james. 'nou eigenlijk als je hier in dit huis komt en voor onze familie komt werken verlies je eigenlijk je orspronkelijke naam. tenzij ze een sierraat krijgen van de heer. dan krijgen ze hun naam terug. in dit huis gaat het allemaal om rang en eer. ze mogen niet zomaar spreken of vragen stellen aan ons. of tegen ons in gaan of ons zomaar raad geven zonder dat we er om vragen.' lechte ik uit. 'maar die butler bij de deur is van mijn vader. en helaas heeft hij de opdracht gekregen om op mij te letten en mij bij te werken als ik naast de lijn zou lopen. en soms is dat erg vervelent.' dit laaste zij ik een beetje gromment zoals ik drake altijd had zien doen. zodra hij ergens niet mee eens was. 'maar anne is aan mij gegeven.  en ze is erg zorgzaam. ik wil haar respect tonen voor wat ze voor me doet maar anderen maids zien dat als ongewoon.

james vertelde dat ik een keertje bij hem kon logeren als die butler van hem  het huis uit was. ik glimlachte lief. 'dat lijkt me tof.' zei ik terug.

anne kwam mega schattig binnen en ze haar gezicht stond heel serieus. 'bedankt anne.' zei ik neutraal en komplemiterent. 'Is at je eigen haar kleur' vroeg james aan anne. ik keek een beetje geschrokken. ''mmh dat is niet gewoonlijk om te vragen.'' sachtjes beet ik op mijn lip. 'anne ik geef je toestemmig om te antwoorden op de gast zijn vraag.' zei ik zoals het moest volgens de regels. ''eigenlijk hoord james eerst aan mij te vragen of hij iets aan de meid mog vragen. maarja dat kan hij ook niet weten.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyza aug 16 2014, 15:28

Jay/James

'hmm wat ik met ze zou doen. Well ze mogen vast niks zeggen, Das nders dan een onenight stand meteen Fan die lullen alles door' Zei ik en keek naar het rokje van een meid die net langs riep. Setto legde het uit 'pff wat ouderwets zeg' Zei ik

Toen ik aan Anne vroeg naar haar kleur keek setto geschrokken . 'anne ik geef je toestemmig om te antwoorden op de gast zijn vraag.' zei hij Anne schudde van nee dat ze het altijd verfde. 'Oh mogen ze ook niet antwoorden op vragen van gaste?' Vroeg k verbaast. 'Jemoet me die regels echt aanleren. Niet dat ik het er mee eens zou zijn, want iederen levent persoon is gelijk aan elkaar, Hoe ze denken doen of waar ze afstammen, Rijk of arm bruin of wit. Homo of hetro Maar hun niet minderwaardig' Zei ik Anne keek me aan of ik iets gezegt het wat echt niet kon. 'Waarom heeft anne dan haar eigen naam?' Vroeg ik aan setto.

Anne bracht het tweede deel van het eten, Ze bleef even staan tot we begonnn met eten
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Emptyza aug 16 2014, 15:50

'hmm wat ik met ze zou doen. Well ze mogen vast niks zeggen, Das anders dan een onenight stand meteen Fan die lullen alles door' Zei james. 'wat is een onenight stand?' ik glimlach en kijk met een vreemde blik naar james.

'james ik kan er ook niets aan doen oke.... ik wil niet eens dat die maids die kleren aan hebben maar normale kleren zoals mensen op school. en dat ze gewoon normaal bij me komen zitten en met me praten. alle maids zijn hier vrijwillig gekomen en zijn niet hier als een soort van mensenhandel als je dat soms denkt. het enigste wat me vader boeit is zijn vakanties en dat er iemand het huis verzorgt. en dat ik ga trouwen met een vrouw en een gezond slim kind krijgt waar ik vervolgens weer alles aan moet door geven wat ik geleerd heb.' ik zuchte diep. 'ze geven niets om mij, maar alleen om het bloed dat in me zit. net alsof ik een of andere verzekering ben van hun.' ik draaide rondjes met mijn eten en maakte er een stapeltje van.

'soms vraag ik me af hoe mijn leven zou zijn als ik andere ouders had die bij me bleven aan tafel en die mijn vragen beantwoorde die ik had over het leven. zoals elk normale familie zou doen. maar de goden hebben dat mij niet gegeven bij mijn geboorte dus ik moet het hier mee doen in de hoop dat ik niet het zelfde ga doen als mijn vader. niemand gunt dit leven aan een kind toch?' vroeg ik aan james net alsof hij zeus was en mijn leven kon veranderen met een bliksemflits.

'de regels zijn inderdaad ouderwets. en het zit al jaren in de familie. mijn familie lijn stampt af van de koningklijke crytalwater, vroeger in de tijd van de ridders waren zij vredebewakers(hersers) van het vroegere watherland. hoewel het land nu een totaale andere vorm heeft door de aardverschuivingen enzo haha.' ik maakte een hairflip en deed mijn haar goed. 'geschiedenis blijft leuk. maar het is en blijft een historisch verhaaltje waar niemand iets aan heeft.'

ik nam de laaste hab van mijn voor gerecht. 'als ik de heer van het huis zou zijn dan laat ik eerst het huis verbouwen naar iets moderners. teminsten van de binnenkant. daarna gaan al die ouderwetse regels de deur uit. en geef ik alle maids een naam en dan mogen ze hun eigen kleren dragen en al die andere moderne dingen. hihi, vergeet de radio niet en een computer, een grote zwarte beeld die jij ook aan de muur hebt hangen tv noemde jij dat toch? oh en ik verhuur wat kamers aan mensen. of ik maak een eigen dorm.' alle dingen vertellde ik heel blij net alsof ik er van droomde. 'maar de bibliotheek en de bilden blijven.' zei ik er vluch achteraan.

het voor gerecht was op en de maids haalde de borden weg. het hoofd gerecht kwam nu gebracht door anne. 'anne! het voorgerecht was heerlijk.' zei ik vriendelijk. ik nam een hap van mijn eten.

(nadat anne weg is, ze kan bij de deur staan ofzoiets en gesprek mee luisteren.)
anne liep weer weg naar de keuken. ' en james. ik noem haar bij haar naam omdat ze wel normaal wilt doen tegen mij en de rest van de maids hebben dat nooit gedaan en volgen streng de regels ookal geef ik ze genoeg kans om die even te ontwijken of niet te volgen. zo kwam anne bij mij aan tafel zitten. de butler keurde het af maar ik stuurde hem weg. en anne bleef zitten en bij mij eten. ook geeft ze af en toe haar mening en beantwoord op zowat al mijn personlijke vragen. het klinkt mischien gek m-maar ze voelt, m-meer aan als een zusje. hoewel dat eigenlijk helemaal niet kan wegens de genetische bloed lijn.' vertelde ik en glimlachte als laast naar james.

'sorry voor als ik te veel praat onder het eten... ben het gewoon niet zo gewent. die gezelligheid.' zei ik en keek met een gelukkig blik naar james. ik zuchte en keek naar de tafel. 'ik klaag vast een hoop ik had je niet zo moeten betrekken met mijn broblemen. maar toch heb ik een opgelucht gevoel vreemt genoeg. net als of alles even weg is.' zei ik opgelucht en glimlachte liefjes naar james. het hoofd gerecht was op en het toetje kwam tevoorschijn. anne zetten een puddingkje op tavel het was knal roze rood. 'PUDDING!!' riep ik hard en pakte het schoteltje op ik bewoog het schoteltje en de pudding danste heen en weer. ik leek net een klein kind die voor het eerst een dansend toetje zag. met een kinderlijk gezicht speelde ik met mijn schoteltje. het puddinkje schoof steets mee op naar het randje van mijn schooteltje. zelf had ik niets door en ging vrolijk verder met bewegen van mijn toetje.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 48 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 48 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49 ... 57 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: