cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptydi mei 06 2014, 19:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

Wut ik weet niks.... Ik pak de laatste wel. zei ik een beetje geirriteerd en speelde in de tussentid met een pen die op min tavel lach.

''Inschrijven voor een extra opdracht.. Wat is er mis met deze school. Misschien doe ik zingen.'' dacht ik bij mezelf

Lucy

Ik ken bijna geen landen. zei ik verlegen. Maar ik ben wel geinterseerd in de kleding dracht van burning kindom

''Oh ik ga me inschrijven bij de mode gedeelt ''zei ik met een breedde glimlach'' en jij dan mina?''

[/img]

Abi

*les*

Lola -

Ik geeuwe en stond naar de de docent toe. is Watherlanders nog open? of Illuminat kingdom? vroeg ik terwijl ik in mijn ogen wreef.

Ik luistere aandachtig hierna vertelde ik dat ik me niet zo lekker voelde en ging naar huis.
Ik stapte op me fiets en fieste als een gek naar huis.Zo mooi nu ben ik tussen de 2 uur nakomen onderuitgekomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptydi mei 06 2014, 20:43

leraar geschiedenis

de tijd vloog voorbij en de meeste leerlingen hadden al een land op gegeven. ik noteerde ze bij hun namen.
'oke, heel even stil zijn alsjeblieft.' zeg ik terwijl ik in mijn handen klap. 'vanaf morge hangen er inschrijf briefjes aan het meldingsbord in de gang. iederee moed zig in schrijven voor een wekelijkse actievitijd naar keuzen. zoals dansen, zingen, vechtsport, voedbal, bastkitbal ezovoort. jullie hebben de hele week om je in te schrijven wees er snel bij anders zijn de leuke dingen al weg. oke dit was de einde van de les. tot volgende week.'

'Ja lola Illuminat is nog open.'

Yu hateu - 20
*kuch kuch* ik stond op van mijn stoel. Maar tegerlijkertijd stond er ook een blond meisje op. Volgens mij noemde ze haar lalo of lola of iets wat er naar klonk, het viel mij wel op dat ze zowat altijd lag te slapen in de les. En dat niet alleen ze skipt ook vaak de les. In mijn opstaan beweging stoote ik perongelijk tegen de paseerde lola aan. 'Oh, sorry!' Zei ik cool. In mijn ooghoeken zag ik dat ze naar voren viel. ''Als ze helemaal valt dan komt ze dadelijk tegen een tafel aan.'' In een vlugge beweging pak ik haar middel vast en trok haar zachtjes naar mij toe. Zodra ze weer op bijde voeten stond lied ik haar snel weer los. 'Sorry voorals ik je te stevig vast hield.' Zei ik neutraal als of, wat ik deed niets voor stelde. Effe een meisje redden van een puntige tafel en weer verder lopen. Ik gooi mijn tas over mijn blote schouder heen net als mijn t-shirt. Met een niets aan de hand loopje ging ik het klas lokaal uit. Ik loop over de gang heen en stop een siegaret in mijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'' ik ga echt niet na blijven bekijk het maar met die neef van drake.'' Ik swaai naar de leraar en loop de klas uit. Ik wachte bij de deur op mellanie. Zodra ze naar buiten kwam legde Ik een hand op haar schouder. 'Zullen we naar de stad gaan?' Vroeg ik met een ligte glimlach.

samen met mellanie liepen we naar de bushalte toe. Zij beweerde dat het sneller was dan lopen. Agh wat moet ik tegen woordig nog geloven kwa machines. pap zij altijd: geef de vrouw gelijk. En ten slotten had ik toch niet zoon zin om 3 uur te lopen. Met haar in de buurt wert het steets gezelliger ze grinnekte telkens beschaaft en verlegen, zoals een vriend van mij vroeger altijd beschreef lachen is net alsof je een vogeltje in je buik heb. Nogsteets vind ik het raar dat hij het as ls een dier beschreef. Mellanie, zullen we even bij dit huis stoppen? Ik liep een trapetje op en belde aan. Hopelijk is james thuis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'Mode ontwerp was vorig jaar al bijna prive les ik denk dat ze die er uit hebben gehaalt dit jaar. Zullen we anders het nieuwe onderwerp nemen het was iets met filmen en een camera. Kunnen we leuke jongens op de bant zetten. Hihihi'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'mmmmh cho~ko~lade <3' ik pak de lolie weer uit me mond en geef hem weer een lik. 'Tay vanavond word het gesellig in het cafe.' Zij een vriend naast mij. 'Ja dat zeker'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Terwijl ik de deur uit liep voelde ik een hand op mijn schouder setto vroeg of ik met hem mee ging in de stad. 'Jah is goed.' ''Er heeft nog nooit iemand gevraagt of ik mee ging op drake na dan hihi'' 'de bus is sneller hoor' zeg ik verlegen. We waren in de stad aan gekomen. Setto wilde stoppen bij een huis en belde aan de deur.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptydi mei 06 2014, 21:23

Jay/James

De auto stopte waar ik in zat. Langzaam opende ik mijn ogen en keek naar buiten. Het ligt van de zon scheen in me ogen. Dit brande. Ik deed de deur open en stapte naar buiten. Mijn gezicht was wit en ik had grote wallen onder mijn ogen. Heel mijn lichaam trilde maar gelukkig was het minder dan vanochtend. Ik trok het mondkapje verder over mijn neus heen zodat ik niet te veel opviel. SJokkend liep ik over de weg naar de deur toe

HIer stonden 2 mensen te wachten. Ik wilde me omdraaien en weglopen ik had geen zin om nu met fan te praten. tot ik zag aan de lichaams bouw van de jongen dat het setto was.

'Hey setto,' Zei ik met een schorre stem waarna ik meteen me keel schraapte. 'Ow dat was niet zo charmant' lachte ik er achterna. Ik deed de deur van het apperementen gebouw open. 'Komen jullie binnen' Lief probeerde keek ik naar Mellanie alleen mijn ogen voelde zwaar en moe aan.

Drake

Ik schreef het land dat ik gehad in me mobiel en liep weg. Met mijn gedachte vergat ik dat we na moeste blijven. Ik stapte op mijn moter en reed weg.

Lucy

''aawh echt?'' zei ik ligt verdrietig. Ik krulde mijn lip op en keek sad naar Minako. 'Is goed dan kom ik wel met jouw mee. EN gaan we het camerawerk oefenen' Zei ik en ik trok een glimlach op me gezicht
[/img]

Abi

*les*

Lola -

Toen ik de klas uit liep struikde ik doordat ik tegen Yu opliep. Ik keek hem een en liep snel door '' zijn ogen waren schattig''dacht ik terwijl mijn hoofd rood werd. ''Ik had zeker bedank moeten zeggen'' dacht ik toen ik al op de fiets zat.

Ik had in de tussen tijd mijn broertje opgehaald en me omgekleed om vervolgens terug naar het cafe te gaan waar ik moest werken. Ik stapte achter de bar en begont te werken

*werkt in cafe*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptydi mei 06 2014, 22:20

Yu hateu - 20
*kuch kuch* ik stond op van mijn stoel. Maar tegerlijkertijd stond er ook een blond meisje op. Volgens mij noemde ze haar lalo of lola of iets wat er naar klonk, het viel mij wel op dat ze zowat altijd lag te slapen in de les. En dat niet alleen ze skipt ook vaak de les. In mijn opstaan beweging stoote ik perongelijk tegen de paseerde lola aan. 'Oh, sorry!' Zei ik cool. In mijn ooghoeken zag ik dat ze naar voren viel. ''Als ze helemaal valt dan komt ze dadelijk tegen een tafel aan.'' In een vlugge beweging pak ik haar middel vast en trok haar zachtjes naar mij toe. Zodra ze weer op bijde voeten stond lied ik haar snel weer los. 'Sorry voorals ik je te stevig vast hield.' Zei ik neutraal als of, wat ik deed niets voor stelde. Effe een meisje redden van een puntige tafel en weer verder lopen. Ik gooi mijn tas over mijn blote schouder heen net als mijn t-shirt. Met een niets aan de hand loopje ging ik het klas lokaal uit. Ik loop over de gang heen en stop een siegaret in mijn mond.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik hoorde een bekende stem achter mij. ik draaide mijn hooft naar achteren in die beweging likte ik mijn boven lip langsaam af. en zag dat het james zelf was. hij loopt naar ons toe. ik zag hoe zwart zijn ogen er uit zagen. ' heb je bij de kippen in het hok geslapen?' zei ik met een glimlag maar droog. ik streel met een hand door mijn haar heen. 'waar kwam je ook alweer vandaan. kwa land?' vroeg ik met een vriendelijke grijnsje.
mellanie tikte mij aan. en trok een blik die ik nog niet kende.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'en misschien kunnen we wel drake filmen of jay. hihihi.'
'zullen we naar de stad gaan en een jurkje kopen? ik heb gehoord dat er binnenkort een avond feest is.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik was nog even naar huis gegaan om stoere kleding aan te trekken. het t-shirtje of hempje hoe het ook hete. heeft een zwarte kleur en zag er uit als leer. maar dat was het niet hier een daar zaten er een paar riempjes. ik pakte ook een zwarte hoed uit mijn kast en zette deze op. klik 'mam!' schreeuwde ik naar beneden. 'ik ga met de jongens naar een cafe. bye!' ik storm de trap af en sla de voordeur achter mij dicht. met een fiets, fiets ik naar het cafe toe.

'eeeejh, hoe is het met jouw?' zei ik terwijl ik een handdruk uitvoerde voor het gebouw met een oude vriend van mij. door het oude raam van het cafe zag ik dat er al een paar jongens aan een tafel binnen zaten. ik loop samen met de oude vriend naar binnen toe. mijn ogen glijden naar mijn ooghoeken opzoek naar een blond meisje achter de bar terwijl ik langs loop. ik ga bij de jongens aan tafel zitten. 'oke! zullen we al wat drinken bestellen?' zei een jongen die naast mij zit. 'oke is goed ik begin wel met een cola.' zij ik al laggend. 'hahahah' lachte een jongen tegen over mij. 'was bijna vergeten dat jij te snel dronke raakt haha' vervolgde de jongen zijn zin. waarna hij zijn hand opstak om de bediende er bij te roepen. voor een besteling.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik schrik van het geluid en ik draai me vlug om. het is jay. ik keek hem aan en zie zijn vermoeide ogen ''wat ziet hij er uit.'' ik leg een hand op mijn mond. toen setto ene grap maakte tikte ik hem aan dit is geen goed moment voor een grapje dacht ik terwijl ik heel even streng naar hem kijk. maar al snel verdwijnt die blik in een onzeker meisje. 'he..hoegaat het met je?' vroeg ik na een tijdje. terwijl ik naar binnen liep achter hem aan. ik was nog nooit bij hem binnen geweest en al helemaal niet bij een idol.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 12:52

Jay/James

' heb je bij de kippen in het hok geslapen?'  zei Setto met een geforseerde glimlach. Hier moest ik best om lachen. 'heheh zo voelt het wel.' Door het lache voelde mijn longen zwaarder en ik begon ligt te hoesten, Gelukkig was het niet erg, Het klonk meerals een rokers kuchje.  
'waar kwam je ook alweer vandaan. kwa land?' vroeg setto daarna. 'Owh bedoel je waar mijn ouders vandaan komen of waar ik al die tijd gewoond heb? Ik ben opgegroeit in zuid Korea' Zei ik

Hierna wende ik me naar Mellanie. Nu ik moe was kon ik niet goed focusse op 2 mensen tegelijk

. 'he..hoegaat het met je? vroeg ze verlegen en schattig. 'Ja, hoor het gaat goed genoeg,' Ik aaide haar over der bol en lief voor hun uit de lift in. Achter ons liep mijn manerger.

In de lift aangekomen kwamener nog meer mensen bij. Die moesten er op een andere verdieping uit. Doordat het zo druk was werd Mellanie tegen me aangedrukt.

Drake

*thuis*

Lucy
'OMG JAAAAAH jurkjes kopen' Gilde ik en sprong in de lucht. Ik trok haar aan der arme mee.

In mijn gedachten dacht ik aan Drake ne setto. ''Hmm hun filmen maar dan moetne ze wel kiezen voor dans zang of entertainment.''

[/img]

Abi

*les*

Lola -

Ik zag in me oog hoeken dat  Tayoni weer gekomen was. Nu zat hij met een stel vrienden aan een tafel. Ik zag dat ze een betelling wilde opnemen en tikte een meid naast me aan. 'Kan jij gaan naar die groep' zei ik terwijl ik snel naar de vaat liep om die schoon te maken

Serveerster
Ik werd aangetikt door Lola. Normaal deed ze dit nieten ging ze zelf maar i moest naar een groep net jongens toe. niet dat ik dat erg vind want ze waren zeker niet lelijk. Vooral die jongen met het blauwe haar. Dat zag je niet vaak.

Ik liep naar hun toen en vroeg of ik de bestelling kon opnemen.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 16:37

Yu hateu - 20
*kuch kuch* ik loop rond in de stad.

mmh, korea...dat is ver weg. met mijn armen achter mijn hoofd loop ik verder samen met james naar de lift. het is vrij grap aan het worden. en een andere vrouw stond tegen mij aan. ze lachte vriendelijk maar zo prettig vond ik het niet echt. ik heb liever dat er een jongen tegen mij aan staat. 'hihi, ik wacht wel totdat we boven zijn.' zeg ik zacht met een ongemakkelijke glimlach.

ik werd aan mijn arm naar buiten gesleurd. 'aaah, oke waar gaan we als eerst heen?' gilde ik.

'3 bier, 1 witte wijn en een cola voor tay.' lachte de jongen tegen over mij toen hij de bestelling vertelde. 'ha..ha...' riep ik sloom terug naar de jongen. een andere jongen aan de punt van de tafel die naast mij zat pakte zijn telefoon en hield die onder te tafel. ik zag hoe de mobiel onder het rokje van het meisje kijkt. ''damn dat moet je echt goed doen wil je een mooie foto hebben.'' snel trok de jongen zijn mobiel weer weg en stopte deze in zijn zak. ''zou hij een foto gemaakt hebben?''

'Ja, hoor het gaat goed genoeg,' zei hij vriendelijk. hij aaide haar over mijn bol heen. *neuhh* ''mijn haar!'' ik aai over mijn kapsel heen om het weer goed te doen. we staan in de lift en er komen meer mensen bij ons staan. 'mmmh...zo kan ik hem niets meer vragen. de volgende verdieping kwamen er nog meer mensen bij. zo veel dat ik tegen james aan geplet werd. ik bloos hevig want ik sta zo dicht bij dat onze lichamen contact maken.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 17:01

Jay/James

Mellanie bloosde toen ze tegen me aan kwam te staan. Met mijn hand bescherme ik haar hoofd door mijn hand er op te leggen. Zo zou iemand er tegen aan stoten met een tas of iets.

We waren op de 4de verdieping dus nog 6 te gaan.
Ik zag dat Setto tegen de rand werd aangeduwd door een vrouw. Setto keek heel moeilijke. Met me vrije hand trok ik hem tussen de menigte naar mij toe. Nu stond hij aan de andere kant tegen mij aan. Mijn manerger stond ver weg en had geen macht op dit moment dus kon lekker doen wat ik zelf wilde. En vond het niet erg dat Setto dicht bij me was. Langzaam werd de lift weer een stuk minder vol en ik lied de 2 los

Op de 10 de verdieping aangekomen stonden we er nog maar met zijn 4 in. langzaam liep ik naar de deur van het huis en voerde de pincode in.

'Setto kwam jij je gitaar halen? of waar heb ik het genoegen aan om jullie bezoek te mogen ontvangen'. zei ik terwijl ik het huis binnen liep en me jas en schoenen uit deed

Drake

*thuis*

Lucy

'Op naar de stad. Ik weer daar een super winkeltje te vinden met mooie en sexy jurken' Blij huppelde ik verder naar de bushalte. Ik zag nog dat Setto en mellanie richting de stad gingen. 'Gaan mellanie en Setto samen winkelen zijn ze aan het date?' vroeg ik aan Minako. Als we stil zijn kunnen we in de zelfde bus stappen. Dan hebbe ze ons vast niet door. Heel stil gingen we achter in de bus zitten richting de stad. Toen we in de stad waren trok ik minako een winkel in. Ik was Setto en mellanie eingelijk al vergeten want die waren 1 halte eerder uitgestapt.

De winkel was groot en er hingne vele mooie en sexy jurken.

Lola -

Ik waste de vaat af en keek uit me ooghoeken naar Tayoni. 'Bestellen ze nou een cola' zei ik zacht en begon te lachen. 'Wat een stoere jongens zeg' mijn collega kwam terug lopen en gaf me de bestelling '3 bier, 1 witte wijn en een cola' zei ze en gaf me het papiertje.

Ik schonk 3 biertjes in en 1 wijntje en bracht dat naar de tafel toe. Ik zette alles op tafel en boog beleeft. 'De cola komt zo. De glazen waren nog niet afgedroogt. Mijn exuse voor dit voorgeval' Zei ik beleeft

Serveerster

'3 bier, 1 witte wijn en een cola voor tay' Zei de jongen die zijn hand optilde. Ik lachte lief. 'Komt er aan hoor jongens.' Zei ik en liep weg. aan de ogen te zien waren het pervers. Dus was wel benieuwd wat die jongen met die mobiel onder tafel deed

Ik liep naar Lola ''hiet 3 bier, 1 witte wijn en een cola' zei ik en gaf het papiertje waar ik het opgeschreven had. Ik droog de rest van de glazen wel af.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 17:50

Yu hateu - 20

ik voel een hand die mijn arm vast pakte. de hand trok mij naar zich toe. ik boste tegen james aan. 'umh... thx. denk ik.' zei ik zacht.

en daar stonden we dan voor zijn huis of wat het moest voor stellen. ik vond het al gek genoeg dat er meerdere mensen in een gebouw woonde die je zelf niet eens kent. toen hij vroeg of ik mijn gitaar op kwam halen keek ik vrij neutraal met een droge blik in mijn ogen. 'ik wist niet dat jij gedachten kon lezen.' mompelde ik rustig. ik sla een arm om zijn nek heen en trek hem dicht tegen me aan. 'ik ben speciaal voor jouw hier gekomen om je huiswerk langs te brengen.' zei ik met een grijns van oor tot oor.

'schrijf jij je ook morgen in voor het wekelijkse actiefitijd dansen?' vroeg ik voorzichtig terwijl ik zijn nek iets losser lied.

ik lied mij aan alle kanten mee sleuren. 'waarom zou mellanie gaan winkelen? ze is zo verlegen dat ze zelfs flauw gaat vallen zodra een jongen haar aan raakt.' mompelde ik jaloers. ik rits met mijn hand door alle kleding rekjes heen opzoek naar de perfecte jurk. 'mmh ik zoek iets korts dat mij sexy staat. dan zien ze me zeker staan.'

de bediende liep weer weg en de jongen naast mij haalde zijn mobiel weer tevoorschijn. 'kijk kijk! tay, sexy foto's.' ze de jongen naast mij die de mobiel vast had. ik keek met een serieuse blik naar zijn mobiel. het arme meisje had een string aan en haar kont was duidelijk te zien. 'oi, weet je wat pas een goede foto is?' mompelde ik rustig terwijl ik het oor van de jongen naar mij toe trek. 'een naakt foto van dat meisje achter de bar.' zei ik flirterig. de jongen werd rood van kleur. 'hoe wil je dat gaan doen? je krijgt haar nooit in bed tay. hahaha daar ben je veelste voorspelbaar voor.' lachte de jongen nogal hard terug. ''ik kan hem wel wurgen nu.'' ik laat de jongen weer los en kantel mijn hoofd.

even later kwam er een meisje naar ons toe lopen. in mijn ooghoeken zag ik dat ook zij een vrij kort rokje aan had. ik draai mijn hoofd meer naar haar toe en realiseer me dan dat het lola was. 'pff, geen glazen meer...' mompelde ik serieus. een jongen glimlagte nogal purfi naar haar. ''kon mezelf wel voor mijn kop slaan. zo krijg ik haar nooit met deze flirt maloten.''

mijn wangen kleurde nog meer roze van kleur toen hij me nog dichter bij zich vast hield.
toen setto james zijn nek omarmde met zijn arm moest ik giegelen. het waren net 2 goede vrienden. teminsten zo reageerde setto altijd net alsof hij mensen al jaren kende terwijl hij hen misschien zelfs maar 2 keer ontmoet had. ik vriemelde wat aan mijn kleren. ''en nu?''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 19:00

Jay/James

Setto omarme em uit het niks waardoor ik bijna door me kniee zakte. . 'ik wist niet dat jij gedachten kon lezen moppelde hij rustig. ik deed me mondkapje af en lachte lief. 'nee, Je had hem laten liggen in de auto en volgens mij is die gitaarje nog al dierbaar vandaar' ik probeerde nog steeds mijn evenwicht te bewaren zo da ik niet liet zien dat ik op dit moment heel zwak was. Ik haalde zijn hand vna mijn nek.

'Mijn huiswerk.? Owjaah school, hmm ik kan komende de week niet naar school' zei ik terwijl terwijl ik een hand rond Mellanie heupen legte en haar naar binnen begeleide naar de woonkamer. 'Moeten jullie wat drinken' Zei ik. meer even werd alles zwart en stond de wankelen op mijn benen. ''Oeps ik kan nog niet zo veel doen'' Vermoeit ging ik zitten op de bank en klikte te TV aan.

'schrijf jij je ook morgen in voor het wekelijkse actiefitijd dansen?' Had setto nog gevraagt toen we in de gang stonden. 'Oh ik ben heel slecht in danse. Maar als jij wilt doe ik wel met je mee' ik lachte en mijn ogen vormde net 2 maantjes en in mijn wangen kwamen kleine lach kuiltjes.

'Zou jij me dan kunnen inschrijven Setto?'

'En wat ga jij dan doen Mellanie?' vroeg ik daarna aan der

Drake

*thuis*

Lucy

ik zag een sierlijke jurkje hangen. Bijna de zelfde kleur rood als het haar van Minako. De boven kant was zwart en maakte het een sierlijk en sexy jurkje. Er hing een jasje met lange kante mouwe.
'Is dit niet is voor jouw? met mooie rode pump er onder, De jongens zullen je zeker sexy en aantrekkelijk vinden' zei ik met een goedknikkende blik.

Lola -

'pff, geen glazen meer...' mopperde Tayoni. 'Het spijt me meneer ik zal zo snel mogelijk terug komen met een glas cola' Een van de vrienden keek me aan. Deze zat nietin onze klas. Datwist ik zeker. Lief glimlachte ik terug.

Sierlijk draaide ik me om. Hierdoor wapperde mijn rokje iets op. Toen ik terug liep zag ik dat de glazen al klaar waren en schenkde een glas cola in. Toen ik terug naar de tafel liep en de Cola op de tafel zetten bukte ik vooruit hier door was er een grote inkijk in mijn bovenste gedeelt.

Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 20:25

Yu hateu - 20

ik ging naast hem zitten op de bank. 'kom gewoon naar school dan voel je je een stuk beter geloof me.' ik deed bijde armen over de rug leuning heen van de bank net alsof james mijn vriendinnetje was. 'mmha je hebt de hele week om je in te schrijven.' zeg ik lullig met een glimlach. ik kijk hem flirti aan. ik zat in het midden. maar dat maakte mij niet uit.

'oooh nee echt niet! geen rood!! ik ga niet als mevrouw vampier naar het feest!' zeg ik geschrokken toen ik de jurk zag.

''lola doed zo sexy. als ze bij me op schoot zou gaan zitten zou ik een acute boner krijgen.'' de zette de cola bij mij op tavel er zitten 5 ijs klontjes in hierdoor was het glas gelijk helemaal vol. ze bukte voorover waardoor ze enorme inkijk had. met 2 vingers pak ik een ijslkontje uit mijn colaglas. met een fluge simpele beweging stop ik deze in de t-shirt van lola. het ijsklontje glijd dussen haar borsten in. er komt een flirterige grijns op mijn gezicht. 'oeps, sorry zou ik je even helpen?' zeg ik glimlaggend.

jay zat aan mijn middel en trok mij naar binnen toe. ''kwaii <3 hij raakte me weer aan. ik stond bijna te springen. maar ik moest me in houden. gisteren avond heb ik de hele nacht naar nummers zitten kijken van jay om uit te vinden wat hij eigenlijk echt was. waar al die meiden het over hadden op school. ja hij was een idol maar of hij dat nog steets is dat vraag ik me af.''

'we...wu..wat ik ga doen?' herhaalde ik hem verlegen. 'i..ik umh, weet het nog niet...' vervolgde ik stotterent mijn zin.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 20:35

Jay/James

Kom ook dansen dan. Antwoorde ik op mellanie omdat ze nog niet echt wist wat ze moet doen. Ik nergeerde het close gedrag van Setto een beetje. en lied hem daar zitten. Lief keek ik langs hem heen naar Mellanie. 'kom ook zitten. ' Ik keek op naar mijn manerger en zei wat in het koreaans tegen hem. waarna ik terug keek naar Setto. 'Ik mag komende 2-4 weken niet naar school toe.' zei ik terwijl ik een beetje moeilijk keek.

Drake

*thuis*

Lucy

Ow.. maar rood is juist sexy het laat je lichaam heel mooi uitkomen. Nog een keer hield ik het jurkje omhoog en sloot een oog. Met mooie lose haren zou het echt super staan. klik

Lola -

Er gleed een ijsklondje tussen mijn borsten naar benende toe. Er Verscheen een blosje op mijn wangen ''Blijven lachen Lola doe het voor de klanten'' Ik stond op 'hihi dit is best wel koud' Zei ik terwijl ik met een hand mijn borst beed hield oeps, sorry zou ik je even helpen?' zei hij glimlaggend. Ik keek hem flirtent aan 'Nee hoor ik probeer het zelf wel.' Met me hand waar ik mijn recht borst mee beedhad drukte ik mijn borst ligt omhoog. Hierdoor leken ze super groot, Met de andere hand gleed ik langzaam tussen mijn borste en pakte het ijsklontje beet. Langzaam haalde ik het ijsklondtje omhoog hier door werden mijn beide borste een beetje nat en begonnen ze te glimmen. ''Ik wil hier weg'' dacht ik terwijl ik sexy verder ging. Het ijsklondtje was al bijna helemaal gesmolte

Laatst aangepast door Evilian op wo mei 07 2014, 20:55; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 20:51

Yu hateu - 20

'eeeh? way so long time hummmm?' teleurgestelt kneep ik mijn ogen dicht. 'ik keek mellanie aan. umh, maar maar...' antwoorde ik op haar vraag.

'no way! ik ga niet in het rood. teminsten niet met een jasje aan. ik wil blote armen hebben.' zei ik bijna als een kind die haar zin niet kreeg.

'teleurgestelt keek ik hoe lola haar ijsklontje tussen haar tieten uit probeerde te halen. ik ondersteunde mijn kin door mijn hand. teleurgestelt keek ik verder hoe de waterdruppels in het spleetje van haar borsten gleden. ik zag dat een andere jongen aan tafel ondertussen zat te filmen. ''wouw das echt geniaal om dat te filmen.'' sommige jongens waren aan het fluiten maar ik deed net alsof het me niet intereseerde. ''ik wil haar voor mij alleen en niet delen.'' ik pakte een sevetje uit een houder vandaan. deze stopte ik tussen de tieten van lola. 'anders vatten ze dadelijk nog kou.' zei ik droog maar flirterig. de jongen die naast mij zat stond op en liep naar de wc. hierdoor had ik meer plaats op het 3 zits bankje. e kon ik dichter bij lola haar kond komen.

'ik umh. u..m.h ik kan...ne..niet dansen.' antwoorde ik. 'set~to laten we gaan dadelijk word het zo laat...'

Laatst aangepast door mellodey op wo mei 07 2014, 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 21:20

Jay/James
'Het is meer omdat ik een paar jaar lang maar ongeveer 2 uurjtes per nacht heb geslapen dat ik zwaar oververmoeit ben en moet nu alles bij slapen' Zei ik met een zucht en sloot mijn ogen.

'Oh gaan jullie weer?' Vroeg ik een beetje terleurgesteld.

Drake

*thuis*

Lucy

'Jasje kan je uit doen voor als het kouder word' zei ik. Maar dan zoeken we wel verder zei ik met een lieve glimlach en liep de winkel verder in hier waren ook pakken voor mannen te koop.

Lola -

Ik beet op me onderlip toen ik zag dat ze het aan het flimen waren. Ik knikte en liet Tayoni het sevetje tussen mijn boobs doen. het liefst wilde ik huilend weg rennen maar dat kon natuurlijk niet. Ik boog lief en wilde terug naar de bar lopen om verder te gaan met werken. in de tussen tijd beed ik nog steeds op mijn onderlip om niet in huilen uit te barsten

Laatst aangepast door Evilian op wo mei 07 2014, 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 21:51

Yu hateu - 20

'mmp. ik heb 1 heel jaar lang geslapen en daar ben je ook aardig moe van hoor. als je weer wakker word' grapte ik speels. 'waar is mijn gitaar vroeg ik terwijl ik opstond. ik likte mijn boven lip af en keek hem liefjes aan.

ik liep achter lucy aan. 'mmh die pakken zonder mouwen zijn stoer van jongens!!' ik stond bijna te kwijlen. zou er iemand zo iets aan trekken?' vroeg ik voorzichtig. 'lucy met wie ga jij naar het feest kwa jongen?'

ik lied lola gaan en dronk samen met de jongens onze drankjes op. iemand pakte een kaart spel en we speelde een spelletje. 'oke diegenen die verliest moet op de kont slaan van de bediende.' grapte iemand. 'oi, das niet eerlijk.' reageerde ik terug. na 20 minutten samen gelaggen te hebben met de jongens. besloot ik om nog een drankje te bestellen. ik tilde mijn hand op en wachte op de bediende.

ik bleef stil zitten op de bank. ''dadelijk mist hij het schoolfeest als hij steets thuis blijft.''dacht ik.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Emptywo mei 07 2014, 22:20

Jay/James

'hehe ik was het ook niet vanplan. Maar komende 2 dagen blijf ik wel thuis om te slapen. Misschien is het wel handig ff bijkomen' ik vreef in mijn ogen en keek naar mellanie. 'Is der iets mellanie?' Vroeg ik terwijl ik haar bekeek

Tussendoor vroeg setto waar zijn gitaar was. Hij likte zijn lippen af. Ik keek terug en lachte lief. 'Oh in mijn slaapkamer'en wees richting een smalle gang. 'die kant op. Of moet ik even mee lopen?'

Drake

*thuis*

Lucy

'Jah zeker is dat sexy. Ik weet dat Jay dat soort dingen altijd aan had. maar laatste jaar doet hij dat niet meer.. Dus wieweet. En ik denk dat Tayoni dat ook wel zou doen. Die showt graag met zijn lichaam om meisjes in bed te krijgen' Met mijn aandacht nog steeds bij de jurken. tot mijn oogviel op een elegante zwarte jurk. Ik pakte hem en bekeek het. niet te blood maar toch sexy. 'Zou deze jurk me staan?' klik

Lola -

Ik liep snel naar de bar toe en wreef de tranen uit mijn ogen. ''Wat een kut jongens'' dacht ik terwijl ik bijna mijn onderlip open beed. Rustig deed ik mijn werk. ''Ik moet geld hebben'' dacht ik. even later stak Tayoni zijn hand op om iets te bestellen. Eigenlijk durfde ik niet terug. dus ik bleef doorgana of ik het niet zag. Mijn baas kwam aanlopenen gaf me een tik op me kont en keek naar mijn borsten. 'Die jongen wil wat bestellen dus ik zou maar snel gaan' zei hij met een zware hijgende stem

'Ja meneer' snel liep ik naar te tafel toe met de jongens

'wat kan ikvoor jullie betekenen?'

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 15 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 15 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 41 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: