cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 27 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptyma jun 16 2014, 16:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'ooh echt gezellig, we gaan eerst even naar de AH' zei ik terwijl ik al vooruit liep de klas uit. Hier wachte voor de zoveelste keer weer fans. DEze keer nergeerde ik ze gewoon en liep door naar de uitgang van school. 'melmel' Zei ik zingent

Drake

*trained*

Lucy

'Is goed dan zie ik je vanavond' Antwoorde ik en begon te blozen.
'Kom je minako dan gaan we naar huis' zei ik terwijl ik Minako aan haar arme mee trok 'Tot vanavond Yu' Zei ik

Lola -

ik schrok wakker toen Setto mijn naam riep 'Óh zijn we eerder uit' Zei ik vermoeid. 'LOLA!! zullen we samen naar huis lopen?. Ik keek hem vermoeid aan. 'sorry setto. ik moet onmiddelij naar huis en ben met de fiets' Zei ik en pakte mijn spullen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptyma jun 16 2014, 20:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik stond bij de fietsen rekken en had ook mijn fiets gepakt. 'Lo~la <3. wat gaan we eten vanavond?' vroeg ik lief. net alsof we een getrouwt stel waren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
tot vanavond lucy.' zei ik cool. ik liep naar de deur post toe. 'yu?! ik wil dat je hier even blijft zitten om te praten.' zei de leraar. ''neeeh kom op! ik moet me kamer nog opruimen, eten, douche en kleren uit zoeken.'' 'meneer please ik heb een feestje vanavond.' jammerde ik boos. 'sorry jongen maar dit moet toch echt.' zei de leraar terug. ''Fu~uk...'' ik ging op een stoel zitten voor het burau. 'hoe gaat het met school sinds je ontslag uit de gevangenis?' vroeg hij terwijl de deuren nog open stonden en sommige meiden nog niet uit het lokaal waren. 'dude, kan dat niet ergens anders.' zei ik zachtjes uit schaamte in de hoop dat lucy het niet gehoord had van de leraar. 'yu eigenlijk horen je klas genoten het te weten.' zei de leraar. 'neeh niemand hoeft het te weten.' snouwde ik cool. 'dadelijk heb ik nooit meer een normaal leven op school.' vervolgde ik. 'yu ik wil alleen dat je niet nogmaals de fout maakt. en die actie met tayoni was al helemaal niet slim.' zei de leraar neerbuigent. 'jah kan ik nu gaan?!' mompelde ik.

snel liep ik door de gangen heen opweg naar mijn kamer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'waaa~t?' ik keek haar aan met een sip gezicht. 'waarom mag jij wel fietsen en ik niet?' vroeg ik jaloers. 'hoewel ik kan niet eens fietsen.' mompelde ik speels. 'vergeet de film niet he Lola.' zei ik terwijl ik naar achteren swaaide om het lokaal uit te lopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik werd plots mee getrokken door lucy. 'huhhhh?' we stonden op de gang en yu moest onvervachts in het lokaal blijven. 'waarom zou de leraar hem willen spreken?' vroeg ik fluisterent. 'hoorde jij dat ook?' vroeg ik nieuwschierig

'kwaaaah lucy weet je wel dat hij je mee uit vroeg!!!' schreeuwde ik hard. 'je hebt een date <3. zooo schattig!' ik wandelde met lucy mee naar buiten. LUCY, wat ga je aan trekken? zoon sexy rokje zoals mellanie aan had vandaag?' vroeg ik nieuwschierig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'melmel!' hoorde ik jay zingen. jay stond achter een groep meiden. 'hihi, jay~jay!' snel ren ik schattig naar jay toe. tussen al die meiden door. ik rende iets te hard woordoor ik niet meteen kon stoppen en tagen jay zijn lichaam aan knalde het leek wel of we aan het knuffelen waren. veel meiden begonnen te gillen. 'oeps.' zei ik verlegen toen ik hem in zijn ogen aan keek. ik kreeg lichte blosjes op mijn wangen uit schaamte. 'wat wilde je halen bij de AH?' vroeg ik verlegen terwijl ik nog tegen hem aan stond. langsaam stapte ik achteruit en pakte verlegen mijn elleboog vast van mijn rechter arm.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptyma jun 16 2014, 20:45

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

Mellanie botste tegen mij op. ik hield me handen omhoog zodat fans niet te veel gingen denken. Terwijl ze wel weer eennorm irritant ana het gillen waren. 'Oh we blijven bij hem eten. En ik heb beloofd om koreaans te gaan koken' Zei ik terwijl ik me omdraaiden om naar de deur te lopen. hier handen vele fans zich weer verzameld. Ik iwlde er door heen lopen maar al snel werd mellanie van me weg gedrukt.''god zo veel fans sinds wanneer is dat''

Drake

*trained*

Lucy

'nouhiou houd op minakoo' zei ik hard blozend. Ik ga. SNel liep ik de weg. 'Ik heb nog wle een hotpants als ik die verknip heb ik wel iets sexyes' zei ik en met mijn gedachte had ik al iets moois gemaakt

Lola -

'Hoelaat moet ik dan bij jou staan' Gilde ik terug.
Ik leip door naar Tayoni. 'Jah is goed, Eerst Luhan van school afhalen, Ben echt blij dat ik 1 dag vrij heb, wat zullen we vandaag gaan eten toni?'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptyma jun 16 2014, 22:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'ik heb wel zin in pizza. en jij?' vroeg ik aan haar. ik keek naar de grond alsof ik door iets geraakt was. 'wat moest setto van je?' vroeg ik een beetje jaloers.

'heey, ik ben terug. moet je nog douche of?' vroeg ik aan mijn kamergenoot die gelijk zijn kleren uit trok. 'YUUU~ kom, kom. douche!!' zei hij vrolijk en wilde mij bijna naakt knuffelen. 'dude dat die je maar lekker met je vriendin maar niet met mij. heb nog kleren aan man.' ook ik trok mijn kleren uit en gooide dezen op de grond. 'yu? ruim je kleren nou eens op!' zei mijn kamergenoot noal geergert. 'doe ik zo wel joh.' ze ik terug.

het warme water danst over mijn lichaam heen. ik seep mijn haren in en maseer mijn hoofdhuid. 'yu ik las op de beisluiter dat het toch door die pillen kan komen.' zei mijn kamergenoot niet al te vrolijk. 'zei ik toch dude.' ik pakte hem vast en knufelde hem. nu zat hij helemaal onder het seep. 'en nu? hoe moet ik het nouw doen met meisjes?' vroeg hij gevoelig. 'ik denk dat je het gewoon aan haar moet vertellen.' antwoorde ik op zijn vraag. 'maar en als ze dat nou niet begrijpt?' ging hij verder. 'dan is het niet een echte vriendin dude. je moet ene liefde voor het leven uit zoekken en geen eendagsvlieg.' verteld eik met een grijns op me gezicht. ' ik heb haar gevraagt.' fluisterde ik. 'ja echt! das zo goed van je yu je eerste stapje!!!' zei mijn kamergenoot met een smile. 'hey hey! rustig aan oke! niet zo flauw hahah.' giegelde ik een beetje beschaamt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik kom rond half acht riep ik terug en vervolgde mijn weg naar huis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik ging net als de rest naar huis toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
jay deed heel gek zijn handen omhoog. 'hihihi jij en koken?' en deed mijn ond voor mij mond toen ik moest laggen. is het dan wel vijlig om te eten?' grapste ik. ik naast jay richting de AH. toen iemand aan mij zat gaf ik diegenen ook een duw daarna pakte ik jay zijn arm beed en klamde me er zelf aanvast. wij werden op de foto gezet door een meisje met blauw haar die staartjes in had. ook vele anderen pakte ongezien hun mobieltje. jay trok er niets van aan of hij had het niet gezien. mij kon het niets schelen. want misschien was dit juist wat ik nodig had.

flashback: meidengroep eerste ontmoeting
aaaah is dat haar? ooow wat is ze mooi en dat haar is dat geverft? wat gebruik je voor je huid?' vroegen alle meiden toen de manager met mij de gezamelijke/huis kamer in liep. 'het is mijn echt kleur haar.' zei ik ' ik gebruik niet veel bijzonders voor mijn huid.'vertelde ik verder maar steets verlegender. 'oke jullie krijgen een uurtje om van alles aan haar te vragen en alkaar een beetje te leren kennen daarna moeten we echt beginnen aan de eerste paar foto's van jullie.' vertelde de manager gehaast maar blij. 'zoooh umh ik ben mellanie. maar je kunt mij ook mel noemen als je wilt.' zei ik beleeft. 'ooooeeeh een beleelft schattig meisje. je bent zo knap echt!' zei een van de hoofd danser. een meisje keek erg jaloers naar mij. ''volgens mij is dat de face van de groep.'' dacht ik toen ik haar uitdrukking zag. veel meiden hadden bruin of zwart haar. en zij had juist blond geverft haar. ''ze was vast jaloerst dat de mijne echt was.'' 'hooooi, ik ben Eam~eam, en dit is Rose, en het meisje daar is Angel en Yuli.' stelde het meisje voor dat de leaddanser was. ''dus de face of the groep is Angel?'' dacht ik.

de manager kwam weer binnen. 'kom maar mee meisjes. we gana beginnen.' vertelde hij. ik liep achter eam-eam aan. 'oke iedereen in de kleed kamers. en trek jullie kleding aan voor de nieuwe aanstaande video klip.' vertelde de manager verder. ' ik stapte in de kleedkamer en trok de kleding aan die mogelijk van mij was. 'hoe krijg ik die lind om?' Rose liep naar mij toe en pakte mijn lindje op. 'kom ik help je wel. het moet in je haren.' zei ze en ze vriemelde wat met het lind en mijn haren. 'wat heb jij een mooie vlinder als klip!' zei ze entousjast. ik keek in de spiegel en zag dat ze die vlinder ook aan de lind bevestigen. 'hihi dit is gewoon iets eigen. zo heb ik bijvoorbeeld een roos als tatoage in mijn nek. hij is niet echt hoor maar geschildert.' zei ze vrolijk.

en daar stond ik dan voor een mooie belichte doek. 'ja zo ja dat is mooi lachen! oke nu je hoofd wat schuiner naar rechts kantelen. jaah dat willen we zien. jij word echt de schattigste meid van de groep dat weet ik nu al.' vertelde de fotograaf. het klonk zo apart dat het lagwekkent werd. achter de kamera man zag ik Angel staan die strond jaloers naar mij keek. 'jammer de je alleen geen vriendje hebt.' zei ze stoer en lullig bedoelt. de manager keek mij en Angel aan. 'oke mellanie daar met je wel aan werken anders word je de eerste paar dagen overrompelt door jongens die jouw vriendje willen zijn. als we je bekent maken via de eerste interfiew in de tv serie.' vertlede de manager. ''maar hoe dan... als ik niet eens kan kiezen tussen 2 jongens.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 20:50

Lay, SMe Traine

ik had gelukkig even pauze niet al te lang. Maar ik wist dat Minako nu ongeveer vrij zou zijn. Ik liep het SMe gebouw uit en ging op het pleintje voor hetgebouw zitten. Vele fans waren ana het gillen maar dit keer niet voor mij Jay park was in het gebouw en fans wilde meer van hem.

Ik pakte mijn mobiel ne draaide het nummer van Minako 'Pick up minakoo'

Jay/James

'hey ik kan alles' Zei ik overdreven en begon te lachen 'Was dat maar dat ik alles kan, Maar i leef eigenlijk al vanaf me 12set alleen. want mijn manager was vaak weg' Vertelde ik mellanie. Toen we door de rij heen drukte pakte ze me arm beed. dit lied ik gewoon toe. Ik merkte zoals gewoonlijk dat die mobieltjes te voorschijn kwamen maar ik deed net of ik het niet zag. Was er toch al gewend aan geraakt dat die dingen 24x7 op me gericht waren.

Gelukkig werden de fans buiten tegen gehouden en konden we gewoon zonder problemen winkelen. Ik zocht de ingredienten en gooide ze in het kartje die mellanie duwde.

Drake

*trained*

Lucy

Toen ik thuis kwam, ging ik snel douche. Meteen daarna deed ik mijn make-up nu stond ik voor mijn kast. ''

Lola -

'Ja lekker idee pizza. Daar zal Luhan zeker zin in hebben, Oh Setto neemt Luhan en mij mee naar de bios' Zei ik blij. ik haalde me hand door me haren heen. Deze vielen sierlijk op mijn rug.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 22:11

''tsu naar de bios? die gast moet met de poten van je af blijven.'' ik stop een chocolade staafje in mijn mond. 'oke, naar de bios. blijft hij daarna ook slapen of?' zei ik erg jaloers. ''pf dadelijk word zij nog verlieft op die homo. dat kan ik lola niet aan doen.'' ik trap mijn trapper naar achteren toe zodat hij meer naar beneden stond. langsaam sabbelde ik op mijn chocolade stik. 'hehe, Lo~la' zeg ik flirtent. 'je bent zo mooi.' vervolg ik flirtent mijn zin. ik leun naar voren toe met mijn elebogen op mijn stuur. zachtjes en beheerst streel ik over haar wang heen. 'zullen we samen pizza maken? voor vanavond.' vroeg ik aardig met een liefe glimlag op mijn gezicht.

mijn gamergenoot was al onder de douch vandaan en droogt zig zelf af. na ik klaar was met mezelf af te spoellen stapte ook ik onder de douche vandaan. ik trok mijn ondergoed aan en mijn zwarte sokken. met een bloote bovenlichaam en zonder broek pakte ik een feun en en begon mijn haren wat droger te maken. 'heheh wat ben ik blij yu, dat ik dat niet hoef te doen met mijn korte haartjes.' zegt mijn kamer genoot. ik zie hoe hij met zijn haar speelt en een snoezig gezichtje trekt. 'leuk hoor' zeg ik terwijl ik mijn tong uit steek. mijn kamer genoot loopt de badkamer uit en zij dat hij onze kamer ging opruimen. een keer per 2 weken werd alles schoon gemaakt en meestal deed hij alle klusjes. of misschien had ik dat wel elke keer zo geplent.

'meneer kan ik uw spullen aan pakken.' vroeg een vrouwelijke butler. 'ja mijn tas jas en schoenen.' zei ik terug en gaf het aan haar. langsaam liep ik naar boven toe.

ik zette de douche net uit en hoorde mijn mobieltje rinkelen. neeeeeh!!!! waar is dat ding waar ben je!! ik haalde de hele was mant overhoop en keek in alle broeken. 'ah daar is hij!' ik nam de televooon net optijd op. 'hooooooi lay <3' zei ik bijna gillent. 'you like it hu! to call me when i take a shower <3' grapste ik giegelent. 'hihi, how are you?' vroeg ik vrolijk en lief. ik probeerde naar de handtoeg te grijpen maar dat lukte niet via de plek waar ik op de grond zat.

'jay hoeveel ga je nog in het wagentje doen?' grapste ik. 'hihi hij word steets zwaarder. wat voor gerecht ga je maken?' vroeg ik verlegen. terwijl ik het wagentje verder duwde. 'kijk, kijk kerse pudding!!' zei ik met grote twinkelende oogjes. ik keek naar het gelen toetje met een rood roze vloeistof er in.

''aangezien er toch hier niet zo veel fans zijn. kan ik best wat vragen. hihi.'' 'jaaay?! in wat voor jongens groep zat jij vroeger?' vroeg ik speels en nieuwschierig. ''ben toch benieuwt waar al die fans hem van kennen.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 22:20

Lay, SMe Traine

het duurde lang voor ze opnam. ''ze zal wel te druk bezig zijn dacht ik en wilde bijna weer ophangen. Minako gilde me bijna doof 'Well hallow my lady.' antwoorde ik. 'You like it hu! to call me when i take a shower'Hoorde ik haar zeggen 'hehe next I will join you' Antwoorde ik er droog achteraan. 'Im tired, trained todau for more then 12 hours. And still not finished. But how was your day minako?' Vroeg ik

Jay/James

'Volgens mij heb ik alles' i kdraaide me om en zag dat Mellanie moeite met het karretje had terwijl er nog niet veel in zat. Ik duwde haar een beetje op zij zodat we nu beide achter het karretje liepen. Ineens gingen de oogjes twinkelen. 'kijk,kijk kersenpudding' Ik begon te lachen wil je die hebben dan. Ik pakte ze en legte ze in het wagentje. En ging weer naast der lopen. 'in wat voor jongens groep zat jij vroeger?' vroeg ze uit het niks. 'Ow eigenlijk ben ik een model en actuer.' Zei ik terwijl ik het rek met snoep bekeek. 'Daarnaast die ik solo zang, Soms duette met bekende zangers en groepen en ben ik DJ in mijn avond uren' zei ik.

Drake

*trained*

Lucy

*kleed zich aan en gaat eten*

Lola -

'Jah leuk idee pizza maken' Sinds dat Tayoni me help was ik echt een stuk blijer. 'Nee, ik ga niet bij hem slapen' Zei ik op zijn vraag en ging achter op Tayoni's fiets zitten. 'kom jij naar de bios naar ons toe. ik denk dat Luhan dat geweldig zou vinden'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 22:31

lola ging plots achterop mijn fiets zitten. eigenlijk vond ik dat wel erg leuk en zou haar wel willen knuffelen. is dat niet romantisch een meisje die je vast houd achter op de fiets. 'wat? met zijn 4ren naar de bios?' zei ik geschrokken en verbaast. ''dadelijk komt die gast ook nog eens aan mij, bah... damn... nu moet ik kiezen, Lola af houden van die setto of mijn eigen hagje redden van die homo.'' ik knabbelde uit angst sneller aan mijn chocolade stik. 'vind setto dat wel goed?' vroeg ik snel. ''zolang ik maar niemand ze van de zwarte bende.''

ik trok de stoerste en netste broeg aan die ik had. nou eigenlijk had mijn kamergenoot die klaar gelegt. ik borstelde maar haren in een stoer model. nou ja zoals het eigenlijk altijd zat. ik pakte de honderiem van de kaggel af en keek er even naar met een pijnlijke blik. ''ik kan die gewoon niet dragen daar. dadelijk zijn er jongens van de witte klauw daar en dan ben ik er geweest als ze mij zien met die riem. maar aand e andere kant is dit ook mijn vijligheid voor als ik leden van mijn bende tegen kom. ik kneep mijn ogen even dicht en maakte vuisten van mijn handen waar ik de ketting in vast had.

*thuis*

ik giegelde toen hij zij dat hij de volgende keer mee ging onder de douch. 'awh way you don't get rest? you sounds so sleepy. and maiby you will dream about me!' 'hihi, wel school was bored today like alwase.' ik lied mezelf op de grond zakken en lag nu plat naakt op de grond. 'i want to touch you...' klonk mijn stem gevoelig en naar verlangen.  

'awh das zo lief van je.' zei ik verlegen. 'hahha, cute~ <3. iets zegt me dat je nog iets vergeet te vertellen?' fluister ik speels. 'zo beroent is een dj toch niet dat hij word achtervolgt in school?' plaagte ik hem speels. ik kreeg een apart gevoel van binnen toen jay mee hielp et het karretje te duwen. ik blooste lichtjes op mijn wangen.

Laatst aangepast door mellodey op di jun 17 2014, 22:46; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 22:36

Lay, SMe Traine

'yes Maybe its a good plan to get some rest. But i wanted to hear your voice before, Tao, Kris and I are going out' zei ik en stond op om mezelf om tegaan kleden en te douche. Ik liep de kleedkamers in met de telefoon nog steeds aan mijn oor 'I want to touch you..' Hoorde ik haar lief en verlangend zeggen 'Well... HAHAHAHA' Ik kon even niet stoppe met lachen 'heheh sorry that sounds so cute, But when im tired then the pervert comes out. So i was thinking weird thinks' Ik pakte me handdoek van de bank af en liep de badkamer in 'Minako I need to go now. Im gonna take a shower'

Jay/James

'Me ouders zijn ook beroemt. Zelfs mijn geboord was een photoshoot' zei ik en haalde me hand door me haar heen. 'Nee DJ is alleen er bij, Door het acteren en de modelenwerk ben ik beroemder geworden, muziek is mijn hobby' Antwoorde ik terwijl me naar de kassa liepen. Ik ging expres in de rij staan waar een mannelijke kassa mederwerker stond. en lade alles op de toonbank.

Drake

*trained*

Lucy

*kleed zich aan en gaat eten*

Lola -

'Dat is waar. weet niet of setto het goed vind, Anders haal je mij en Lu~ge na de film op. Je bent al een paar dagen niet blijven slapen en Lu~ge mist je wel' Zei ik terwijl ik zijn vest beed pakte. ''Eigenlijk moest ik mijn eigen fiets nog pakken maar ik zat wel lekker''
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 22:49

ik genoot hoe lola mij vast pakte. en vergat een beetje wat ze zij. 'ik kom je wel ophalen. van uit de film.' zei ik stoer. 'en misschien kunnen jullie wel bij mij thuis slapen. ik heb een sleutel en mijn ouders zijn niet thuis vanavond en morgen. luhan kan in de logeer kamer slapen.' vertelde ik verlieft maar met ene stoere stem. ''had eindelijk het gevoel dat de stoere ik weer naar boven kwam.'' ik gaf al gas op mijn fiets en fietste richting lola haar huisje. of eigenlijk cafe

*thuis*

'hihi tel me what kind of wairt tings? hihi, pervert boy. hihihi.' giegelde ik in de hoop dat hij nog niet zou ophangen.

'wouw, hihi lijkt me genant voor je moeder.' zei ik wat zachter bij de kassa. 'vroeger wilde elke gezin in de buurt mij ontvoeren omdat ze mij wilde hebben maar waarom heb ik nooit geweten. daarom mocht ik nooit buiten spelen met andere kindjes uit de buurt.' fluisterde ik.

Laatst aangepast door mellodey op di jun 17 2014, 22:57; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 22:54

Lay, SMe Traine

'I was thinking about.... Dragon???? and unicorns???... Well now im talking about unicorns. Im going to be a unicorn with healing powers...' ik ko niet meer zeggen 'Pallii (hurry)' Gilde Tao van uit de douches 'Jaaah tao' Gilde ik terug. 'I need to go byebye' Snel hing ik op en ging feest vieren.

Jay/James

ik lachte lief toen Mellanie dat vertelde 'misschien dat ze je daarom uitgekozen hebben voor dat bandje?' vroeg ik en betaalde de boodschappen af. Met 2 tassen vol boodschappen wilde ik voor uit lopen 'Wil je nu al een toetje of gaan we eerst een ijsje eten?' Vroeg ik

Drake

*trained*

Lucy

het was zo ver ik had me aangekleed. ik had een hot pants met een mooi elegant hempje je op. Hoge sokken tot over mijn knieen. en een paar stoere riemen aan mijn hotpants. Ik vroeg aan me papa of hij me af widle zetten bij school en dat deed hij. Ik stapte de school en en ging zoeken.  '103 103... 013 of was het nou 301?' Zei ik hard op terwijl ik langs de paar deuren liepen. ik vroeg me altijd al af waarom er uberhaupt kamers te huur waren in school. ''wie wil er nou op school wonen''

Lola -
Tayoni begon ineens te fietsen. Ik klemde hem vast. Toen we bijna bij het cafe waren besefde ik ineens dat mijn fiets nog op school stond. 'Oei me fiets' Zei ik lachend 'Nu moetje me morge weer naar school fiesten' Zei ik lachend en stapte af. 'Zal het aan Lu~ge vragen of hij dat wil' Zei ik
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 23:09

'haha, arme fiets nu moet hij helemaal alleen slapen in de koude stalling.' jammer de ik speels.'zeg maar tegen luhan dat ik een playstation heb met race spelletjes.' ik knipoogte naar lola. ik wijste met mijn vinger heen en weer dat ze dichter bij mij moest komen. ze zette een stapje naar voren toe en ik pakte haar kun zachtjes en beheerst beet. ik trok haar rustg naar mij toe en gaf haar een kusje op haar wang. 'veel plezier meisje.' zei ik lief. met een glimlag terwijl ik haar weer rustig los lied. 'ik ga pizza spullen halen en dan kom ik weer terug.' zei ik vriendelijk. 'tot zo lola.' swaaide ik. ik fietste snel naar de ah toe.

ik pakte alle spullen die ik noig had voor een pizza en haaste me weer terug naar lola.
ik klopte op de deur van lola haar kamer en had een zware tas in mijn hand. stiekem had ik nog wat anders lekkers gekocht zoals frissen en pakken sap aangezien lola dat niet altijd kon kopen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Huna Delle (kamergenoot yu)
ik had al gestofzogen en de tavel af genomen den de afwas gedaan nu was ik bezig met yu zijn kleren. wat een rot troep maakt hij er altijd van zeg. ik had al zijn kleren in mijn armen en legte het boven op zijn bed ook wat schoennen gooide ik op zijn bed. zoo dat mag je lekker zelf op ruimen yu. ik hoorde gewandel in de gangen. ''zou dat de vesiete zijn?''

ik trok een wilde ene t-shirt pakken maar kon hem nergens vinden. 'huna.... kom op waar is mijn t-shirt!!!' schreeuwde ik. 'waar de rest van je kleren liggen!!!' schreeuwde hij terug.

*thuis*

*thuis* (word nog geschreven)

'hihi, wie weet hahaha.' we liepen de winkel uit. 'mmmh een ijsje klikt lekker.' zeg ik vrolijk. 'welke smaak vind jij lekker?' vroeg ik schattig met mijn hoofd schuin.

Laatst aangepast door mellodey op di jun 17 2014, 23:31; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptydi jun 17 2014, 23:18

Lay, SMe Traine

Tao kwam halfnaakt met zjn handdoek om geslagen en zei dat het mijn buurt was. Tao vind het niet erg om mat andere te douche en douched daarom vaak tegelijk met Kris, suho enzo maar ik vond het altijd raar als twee jongen samen zouden wassen. dus vaak was ik de laatste die ging douche.

Jay/James

'humm eigenlijk is alles lekker. Ligt aan het weer, En aangezien het vandaag was is word het denk ik citroen' Ik spande mijn spieren aan om de tassne te dragen. Ik sijnde naar mijn manarger dat hij nog even moest wachten.

De fans hadden zich rond het pleintje verzameld. 'Wie is die meid' ging er door de menigte heen 'Is dat zijn GF?' vele roddels werden hier gemaakt

Drake

*trained*

Lucy

'101... 102.... 103 zou het hier zijn'. ik durfde niet aan te kloppen en bleef bij de deur staan kijken.. 'of had yu 301 gezegt' Ik draaide me om en wilde verder lopen en 301 gaan zoeken

Lola -

Tayoni trok me voorzicht naar hem toe en gaf me een kusje op mijn wang. Voor het eerst had ik niet het gevoel om mezelf te verdedigen het niege wat ik kon doen was blozen. toen hij weg reed zwaaide ik hem uit 'tot zo' zei ik zacht en haaste me naar boven. Lu~ge wist al hoe hij zelf naar huis kon. Toen ik op het trapje voor de deur van mijn kamer stond aaide ik even over mijn wang ''Tayoni is best lief op deze manier''

Ik stapte de kamer binnen en vertelde Lu~ge van Tayoni e nde film met Setto zijn ogen begonnen te gloeien en heen en weer te springen. Ik was zo blij hem Lu~ge op deze manier te zien

Laatst aangepast door Evilian op wo jun 18 2014, 14:56; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptywo jun 18 2014, 14:49

---

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Huna Delle (kamergenoot yu)
ik hoorde nogsteets voetstappen op de gangen. ''zou iemand iets aan het zoeken zijn?'' ik opende de kamerdeur naar buiten toe. ik zag een meisje heen en weer lopen. 'eeeeh? zoek je iets?' vroeg ik eidel maar aardig. ik bleef in de deur post hangen. en maakte een korte hairflip. ''ik heb haar eerder gezien maar waar?'' ik krap verwart even op mijn wang met mijn wijsvinger. 'umh noem mij maar Delle' zeg ik om mezelf uit het niets voor te stellen.

*badkamer*

*thuis*

ik sta op en droog mezelf af. ''hihi, lay <3'' na dat ik mezelf had ana gekleed ruimde ik ook alle rommel op die ik gemaakt had om mijn mobieltje te vinden.

'hihi, citroen is lekker ja maar bosvruchten is ook erg lekker.' ik glimlag lief met mijn hoofd ietsjes schuin. 'zullen we dan maar naar het ijs winkeltje gaan op de hoek?' ik kijk naar zijn arm die de zware tas tilt. ah hij is zo gespiert.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Emptywo jun 18 2014, 15:02

Lay, SMe Traine

*uitgaan*

Jay/James

samen liepen we naar het ijswinkeltje. Ik kocht een ijsje voor haar en mezelf. Mijn manager kwam aan gelopen en nam een van de tassen over. 'Kom jongens we gaan naar die drake toe' We stapte met ijsje en al in de auto. Mellanie zat achter de manarger en de AH tassen stonden achter mij. Ik was in het koreaans aan het praten over bepaalde films waarvoor ze me gecast hadden. hierdoor kon ik niet reageren op Mellanie en lied haar rustig haar ijsje opeten

Bij het huis van drake aangekomen stapte ik uit en deed de deur voor mellanie open. hierna pakte ik de tassen en nam afscheid van mijn manarger 'Ik bel je wel' Zei ik en stapte va nde auto weg. Ik draaide me om en zag de oma van drake zitten in haar schommelstoel. 'Heey oma' Zei ik blij en liep naar haar toe. Ik bukte en pakte haar hand beed 'Hoe gaat het met deze mooie vrouw' Vroeg ik lief. En de oma van Drake begon te lachen 'Welkom James' zei ze vrolijk

Drake

*trained*

Lucy

ineens ging de deur open. Er stond een heel knappe jongen. 'i...ik.' sotterde ik en mijn wangen werden roder 'ik zoek Yu's kamer' Zei ik verlegen en keek naar de grond. ik speelde een beetje met mijn haren ''wat is hijknap''

Lola -
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 27 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 27 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 47 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: