Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 13 2014, 15:23
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ik kneep even in mijn bijde vuisten toen ze vroeg waarom mijn hand bloede. 'oh, i-ik umh...' met mijn vrije hand streel ik door mijn haar heen zodat het naar achteren stond. 'ik sloeg mis bij de box zak tijdens de training. sloeg op het ijzer inplaats van de zak.' ''het klonk erg onrealistisch als je weet wat kickboxen is aangezien het ophang sisteem best hoog zit maarja. meisjes hebben er vast geen verstand van.'' 'maar lief dat je bezorgt was.' zie ik zo cool mogelijk. ik liep verder met lucy door de gang heen en stopte bij het lokaal
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'ik glimlachte. ja inderdaat ik herken vogeltjes bij naam.' ik maakte een hairflip. 'heb ik van mijn ouders geleert. we hebben veel boeken thuis over vogels en van alles en nog wat.' ik glimlagte speels naar lola. 'soms echt te veel boeken.' zei ik en ik gaf haar een knipoog.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'omdat ik eerst jay zag en jouw niet.' antwoorde ik op tayoni. ik stak speels mijn tong uit.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'hahah blonde zijn leuk ja. en meestal erg sexie vooral als ze slang zijn. en die heupen oooh. <3' ik begon bijna weg te kwijlen. minako zei gedag maar tegen mij klonk het niet echt vrolijk. 'hey?! waarom jay wel juigent en mij niet?' zei ik teluurgestelt. 'wat voor cijfer ik denk te krijgen? ik gok een 4... en jij jay?' ''ben zo slecht in geschiedenis.''
om de hoek zak ik yu en lucy aan komen. ''lopen zij nou hand in hand? die twee passen echt niet bij elkaar. yu is een pestkop en lucy gewoon raar als het over idolen gaat.'' 'heeeeeey kijk eens aan yu is met lucy!' schreeuwde ik. 'eindelijk een stelletje in de klas!!' schreeuwde ik verder. ik zag aan het gezicht van ju dat hij schrok daarna stond er een ander gezicht op zijn face. eentje die zij dat ik beter kon weg rennen voordat hij haar hand los lied.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie *zit op bankje*
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 13 2014, 17:16
'Moet ik dat opvatten als een complimentje?' ze ik lachend. 'wat voor cijfer ik denk te krijgen? ik gok een 4... en jij jay?' vroeg tayoni. 'Ik was de eerst 4 weken niet ana wezig dus heb het afgelopen paar weken echt afgeraffeld dus hoop dat het hoger is dan een 6'. zei ik
Ik draaide met mijn ogen toen Tayoni, Yu en Lucy ging peste. zuchtend schudde ik mijn hoofd ''Dit heb ik dus niet gemist bij trainingen en opnamens, misschien moet ik blij zijn dat ik een idool ben''
'sinds wanneer is hand in hand lopen meteen een relatie, Ben je jaloers Tayoni dat jij dat niet kan. omdat meiden je alleen gebruiken voor seks' gilde ik boos terug. Ik hield de hand van Yu stevig beed
'Boeken zijn intersant' zei ik seriues. We waren al in de gang ik hoorde hoe boos lucy iets tegen iemand gilde. 'alleen voor seks?' was het enige wat ik goed verstond. 'Voglens mij hebbne we daar les'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr jun 13 2014, 22:36
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'lucy, mijn hand.' fluisterde ik toen ze in mijn hand kneep.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ''kuh? jaloers grrh ik krijg jouw nog wel bijdehand.'' 'hahaha ik wet dat jij nog nooit sex hebt gehad lu~cy.' zei ik plagerig. 'of een jongen moet je met geweld genomen hebben.' zei ik wel zachter maar nogsteets hoorbaar voor sommigen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu toen tayonie het had over een verkrachting schoot ik uit mijn vel. ik lied lucy haar hand los. en greep tayoni bij zijn hals ik drukte hem hart tegen de glaze deur aan. ik hield mijn vuist gereed om te slaan. 'jij houd je fukking mond over dat onderwerp. of ik sloop je sexy gezichtje er af!' schreeuwde ik. ik hef mijn vuist op. 'YU!' hoorde ik plots. 'hij is het niet waard.' vervolgde de stem. ik kijk om en het was de geschiedenis leraar. ''fu~uk das niet goed'' ik lied tayoni los en liep weer naar lucy toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'dus jij houd ook van lezen? dan zou je een keer bij mij kunnen komen kijken wij hebben echt veel staan.' zeg ik met een glimlach. 'eh? hoor je dat ook? is dat yu niet die zo schreeuwt?' zeg ik tegen lola snel ren ik naar de klas toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik schrok erg van wat yu deed en hield mijn handen voor mijn mond.
''gelukkig de leraar is er bij.'' ik maakte een diepe zucht.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ''misschien moet ik maar eens naar binnen gaan.'' snel ren ik naar binnen toe. k ga nog even langs de meisjes wc en kam mijn haren goed door jay zat het helemaal door de war. ''zoo ik zie er weer schattig uit. <3'' ik wandel langsaam naar de klas toe.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za jun 14 2014, 18:59
Tayoni was een beetje arrogant bezig. bezig en zei heel gemene dingen tegen Yu en lucy. Dus ik gaf Yu groot gelijk om uit te vliegen. Ik keek een beetje toe. gelukkig was de docent er op tijd bij. Ik pakte me tas en liep achter de docent de klas in en ging zitten
''Waarom valt Yu Tayoni aan. Ging dat gebruiken voor seks over tayoni'' Ging er door mijn hoofd heen. Langzaam en met een kleine boog liep ik langs Yu en Tayoni heen. en ging op mijn plek achter inde klas zitten
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 15 2014, 17:06
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik was totaal niet bang van wat yu deed had het eigenlijk niet anders verwacht van hem. maar even leek het er op of hij me echt wilde slaan. ik kneep mijn ogen dicht uit schrik. 'yu!' hoorde ik plots gelukkig gered door de leraar. yu lied mij los en ik rende gelijk naar een veilige plek toe. de leraar deed de klas open en de les was begonnen ik was naast een vriend gaan zitten uit de beurt van yu.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ik ging voor lucy zitten aan een tafeltje. ik wilde mijn sigaretten op tafel leggen maar de leraar keek me met een dodelijke blik aan.''oke, oke. ik leg ze al weg.'' iedereen kreeg een papiertje op zijn of haar tafel. ik draaide mijn blaadje om zodat ik mijn cijfer kon zien. ''juppie, weer een 3.... als ik ouders had dan waren zij nu heel boos. gelukkig heb ik alleen maar een kamergenoot die gaat zeuren. over dat ik mogelijk kan blijven zitten door al die cijfers.'' ik draaide me om richting lucy haar tavel ik nam mijn briefje ook mee en ging achterstevoren op mijn stoel zitten. 'en wat heb jij Lucy?' vroeg ik aardig maar aan mijn gezicht kon je zien dat ik niet blij was met mijn cijfer die ik gekregen had.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik ging naast james zitten in de klas. de leraar gaf mij een papiertje. 'wat?' ik draai het papiertje een aantal keren om. 'waarom heb ik een 9.8?' zei ik verbaast. ik streelde door mijn haar heen. 'inplaats van een 6? of een 7. anders kom ik zo nirderig over volgens sommige jongens op school.' zei ik zacht. 'en wat heb jij james?' vroeg ik. 'james zullen we vanmiddag weer gaan dansen?' vroeg ik aan james met een vrolijk gezicht. ik keek james met twinkelende oogjes aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik ging naast lucy zitten in de klas. en kreeg mijn cijfer dat op een papiertje stond wat de leraar had uit gedeelt. 'een 6 yeah!' zei ik vermoeit. 'een wat heb jij lucy? ook een voldoende? of....' ik hoorde setto zijn cijfer op noemen. 'volgens mij heeft hij een antwoordenblad thuis dat kan niet anders.' fluisterde ik verbaast naar lucy.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik kwam later de klas binnen. ik boog heel kort voor over ter verontschuldeging. de man gebaarde naar mij dat ik macht gaan zitten. ik ging voor jay zitten aan een tafel. de leraar bracht mij een papiertje. ''yes een 8! hihi allemaal dankzij setto. ben zo blij dat ik hem tegen kwam in de school bibliotheek. hij had alles zonder moeite aan mij vertel en hij was er erg entasjast over. volgens mij is setto geboren in de geschiedenis.''
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 15 2014, 17:39
'wow ik heb gewoon een 7.2' zei ik en me ogen werden groter. 'Misschien ben ik toch slim' Ik tikte Mellanie aan die voor me zet 'melmel wat heb jij' Vroeg ik lief
Daarna richte ik me weer op Setto 'wauw not bad een 9.8' zei ik ongeloofwaardig. 'De volgende keer moet je echt helpe met leren. Im so stupid' Grinnikte ik. . 'james zullen we vanmiddag weer gaan dansen?' vroeg hij met tintelende oogjes 'Oh setto ben je vergeten dat ik ga trainen met Drake?, Zijn rap moet verbeterd worden' Zei ik verbaast dat hij het vergeten was. 'Jij zou vandaag meer leden zoeken' ik tilde mijn hoofd schijn en keek hem verbaast aan. ''ik was niet gewent dat Setto dingen zou vergeten''
Het papiertje werd op mijn tafel gelegt 'awh maar een 6.8' zei ik terleurgesteld. Ik had er heel veen aandacht ana besteed helemaal over het gedeeld van de klederdracht. ik bladerder er door heen en zag dat allee ndat stuk goed was. 'Oh now it make sence' dacht ik.
yu draaide zich om. Ik zag dat hij niet blij was met zijn schijver. 'ik heb een 6.8 en jij dan?'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 15 2014, 18:13
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni *in de les*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ik pakte een pen en tekende twee puntjes voor de drie. daarna draaide ik het papiertje om 'ik heb een smily... :3' zei ik met een glimlagje. 'zeg umh... i-ik vroeg me af of, of j..je mee wil naar de sunflowerclub samen met mij.' met een hand beweging aai ik mijn haar naar achteren toe. 'vanavond. de club heeft vanavond een summer thema.' ik deed nog een haar lok naar achteren toe en vouwde van mijn papiertje een vliegtuigje. 'ik dacht misschien vind je het leuk om een keer mee te gaan. zoiets zij je op het school feest.' vervolgde ik mijn zin. met verlegen oogjes keek ik lucy aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'awh, das jammer.' ik keek van james naar de tafel en mijn twinkelende oogjes verdwenen al snel. ''had ik dat papiertje niet weg gegooit?'' dacht ik. ''mmmh wilde zo graag bij hem zijn. setto! geen rare dingen in je hoofd zetten!'' ik schudde mijn hoofd heen en weer. om mezelf wakker te maken uit mijn eigen gedachtens.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'waaat? das zo gaaf lucy!! je kunt daar alleen heen met een uitnodeging en die club staat bekent onder de beste en sjiekste clubs van de stad!' ik keek yu en lucy aan met pret oogjes. ' dussss? jij hebt kaartjes?' ''heheheh'' yu schudde voorzichtig van ja. ''dit is je kans lucy! zoon gave club kom je niet zomaar in.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik keek een beetje dromerig naar jay. ''hij is best gespierd nu kun je dat goed zien omdat hij een wat strakker t-shirt aan heeft.'' ik ondersteunde mijn hoofd. en bekeek zijn rug, schouders en borstkast van achteren.
'eejh er is iemand in dromen land!' schreeuwde iemand achter mij en hij gooide een propje papier naar mijn hoofd. ik schrok me rot toen pas ontdekte ik dat jay wat aan mij vroeg. op dat moment schaamde ik me rot. ''zou hij het gezien hebben dat ik naar hem zat te kijken?'' ik blooste lichtjes. 'i..ik h-heb een acht.' zei ik stotterent. ik probeerde me te verbergen achter mijn blaatje. deze stond op zijn kop met de tekst naar jay gekeert. maar ik had het zelf niet door dat ik het op zijn kop hield.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 15 2014, 19:01
'jaah ik zie het. Wat een geluk dat een 8 een 8 blijft als je hem op se kop houd'Zei ik terwijl ik mijn hoofd bijna onderste boven hield. ik ging weer recht zitten en boog mijn hoofd richting Mellanie 'sorry nog dat ik Toenstraks misschien gemeen overkwam' fluisterde ik in mellanies oor. Hier na aaide ik haar over haar hoofd 'mellmell~!' zei ik bijna zingent. ik draaide me weer om naar setto.
Ik porde Sotto in zijn zij. 'Hoelaat was deze les afgelopen' Ik zag dat hij baalde dat we niet konden oefenen. 'Ik kan morge anders wel inplannen op te traine?' vroeg ik. Ik hoopte dat hij dan weer blijer zou worden
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 15 2014, 20:10
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni *in de les*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ik glimlagte bij het voorstel van lucy. ''als de jongens van de zwarte benden dit zien dan vragen ze zig heel wat af.'' ' zou wel gaaf zijn als je me wilt helpen met school. we zouden bij jouw wel kunnen oevenen/leren thuis? als jij en je ouders dat goed vinden.' 'een feest waar je kan dansen en relexen enzovoort. je kunt er ook hapjes bestellen en drankjes. en sommige beroemde mensen treden daar wel eens op. zover ik weet.' zei ik met een dromerige glimlag.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'morgen komen mijn ouders weer terug dus ik weet niet of ik dan wel weg kan blijven van huis.' zei ik serieus. 'of je zou moete blijven eten bij mij thuis. dan trainen we wel in een hal of lege ruimte.' ik glimlachte al ietsjes blijer. alleen al de gedachten van dat james zou blijven eten. en misscien daarna in mijn kamer was. eindelijk had ik dan een jongen in mijn kamer inplaats van al die vrouwelijke werkers. ''nee, nee, niet zo raar denken. kom op doe normaal zoals elke jongen. wees blij met die vrouwelijke werkers...'' 'wanneer de les is af gelopen? oh ik gok pas over 15 minuten. als het niet 30 is.' zeg ik nadenkent
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako *luister naar gesprek*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie jay fluisterde in mijn oor. ik glimlachte verlegen en moest blozen. op wat hij zei. 'hihi jayjay~' zei ik speels terug. 'nuuh niet mijn haar!' zei ik zachtjes en speels maar toch verlegen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 zo jun 15 2014, 23:19
Setto vroeg of ik bij hem zou blijven eten enzo morge 'Jah waarom niet' antwoorde ik. 'Kunnen we zeker doen' De docent begon te praten en nu moest ik wel op letten want anders ging ik dit school jaar niet halen
*let op* [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
'Ik kan wel een keer mee gaan. Moet ik dan ook nette kleren aan? die jurk van het schoolfeest. hoeveel geld moet ik mee nemen? hoelaat moet ik bij jouw staanof waar spreken we af' nerveus ratelde ik vele vragen achter elkaar/
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 16 2014, 12:30
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ''wat? een jurk. ^_^'' volgens mij is ze echt nog nooit uit gegaan.'' 'hahaha, je kunt beter sexy kleding aan doen zoals een rokje of een broek.' ''het woordje kort had ik expres niet gebruikt. je weet maar nooit wat ze dan denkt.''
'je zou bij kamer 103 kunnen wachten. dan gaan we er samen heen.' ik voude mijn vliegthuigje weer open. 'hapjes en drankjes zijn gratis je moet alleen betalen voor alceholische dranken.' ging ik verder.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'oke, dat word leuk morgen.' zei ik met een lichte glimlach. 'blijf je dan ookslapen?' vroeg ik met een flirterige blik. ik had nog nooit eerder zo gekeken tegen james. ''ik kon het gewoon niet laten. zou dit het zelfde zijn als met Riven vroeger.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako *luister naar gesprek*
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie *les*
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 16 2014, 12:58
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 16 2014, 13:44
mellodey schreef:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'ik kijk niet eens naar het bord hahaha.' lachte ik zachtjes. langsaam draai ik me om naar het bord toe. ik probeerde de les te volgen alleen het was zo ontzettent saai. 2de weereld oorlog wie boeit dat nou.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'hoezo effe kijken?' vroeg ik en keek hem onbegrepen aan. 'als je op dat moment moet beslissen dan heb je niets bij je?' fluister ik naar james.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie *les*
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 16 2014, 13:48
'hahaha ik slaap toch in me ondergoed' zei ik niet al te zacht. 'oeps hehehe' Gelukkig zei de docent net dat de les afgelopen was en we naar huis konden. Ik stond op. 'melmel ging je nou mee?' vroeg ik snel toen ik alle spullen inpakte
*let op* [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma jun 16 2014, 14:06
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'Lu~cy, zie ik jouw om 8 uur? voor kamer 103 het is op de 2de verdieping in de rechter toren.' zei ik verlegen maar porbeerde stoer te klinken.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'hahaha ik slaap toch in me ondergoed' zei james niet al te zacht. 'oeps hehehe' vervolgte hij glimlachent. op het moment dat hij zei dat ie in zijn ondergoed sliep. moest ik een beetje blozen. ''damn in ondergoed het word steets beter.'' 'oke, haha.' zei ik verlegen. ik pakte me spullen bij elkaar en ging voor de slapende lola staan. 'LOLA!! zullen we samen naar huis lopen?' schreeuwde ik hieper.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'melmel ging je nou mee?' vroeg hij snel. ''kawaii, wat moet ik nouw doen 2 leuke jongens in een huis. eindelijk zie ik drake weer.'' ik wilde een sprongetje maken maar hield mij in. 'oke!' zei ik zacht en verlegen.'