cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptydo jun 12 2014, 20:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'Zullen we anders vanmiddag langs zijn huis gaan, Ik wil toch even met hem traine vanwegen zijn rap.' zei ik en aaide haar over der bol. 'Melmel' zei ik terwijl ik haar aaide.

Drake

'omdat hij talent heeft? Maar ik zou echt niet jaloers op hem zijn. Wist je dat zijn geboorte zelf een fotoshoot was.. het lijkt me een hell.' zei ik nogsteeds grommend. Ik keek op mijn ''wekker Gvd het is pas 10 uur''

'Hey Tayoni.. ' zei ik ineens heel serieus

Lucy

nouhou terleur gesteld keek ik hoe minako haar berichtje las.  'lucy, lucy. hij noemt mij schattig hihi.'  zei ze blij. 'hahaha je bent verlieft~! alleen jammer dat hij zo verweg woont. Misschien kan james iets regelen?'

Lola -

'haha grapjes, Nee we hebben nooit gezoent of iets' Zei ik lachend en kwam niet meer bij. 'Gewoon vrienden en nee volgens mij deed je altijd alles stiekem'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptydo jun 12 2014, 20:57

][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
*rookt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hahaha, wel jammer eigenlijk. had gehoop dat ik een stiekeme vriendinnetje had.' lachte ik vrolijk me haar mee. 'dus ik ben een soort van bad guy? die snachts weg loopt van huis en naar een meisje gaat waar hij geen relatie mee heeft?' ik krapte met een vinger op mijn wang. 'mmmh dat is gek. kan het nog niet helemaal plaatsen.' ''heete dat niet anders?'' 'dus we hebben nog nooit gezoent?' vroeg ik verlegen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'ik denk niet dat jay mij uberhoud ziet staan volgens mij ben ik meer ontzichtbaar voor hem en ziet hij alleen maar die fan meiden staan en mellanie.' zeg ik teleurgestelt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'kom op hij kan elke dag sex hebben met een ander meisje. als hij wilt' zei ik jaloers. 'Hey Tayoni.. ' zei drake ineens heel serieus 'ja? wat is er?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'neeee niet over mijn haar heen neee please stop stop.' ik draaide rondjes en rende even weg. daarna rende ik op hem af en deed zijn haar door de war. 'die krijg je terug.'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptydo jun 12 2014, 21:09

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'Hey... you little girl' Ik begon haar te prikken in haar zei. 'So je gaat mee naar drake vanmiddag?'

Drake

'Love you' Zei ik begon te lachen hierna hing ik snel op en kleed me aan

Lucy

'Gewoon proberen. misschein kan hij iets regelen voor joue en lay' zei ik terwijl ik haar arm aaide. 'En dan kom ik dacht bij hem' zei ik er zachtjes achteraan.

Lola -

'haha nee je bent echt geen bad guy daar ben je te lief voor' zei ik. 'No I never kissed a boy~!' zei ik lachend
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptydo jun 12 2014, 21:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
*rookt*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'haha, en ik dan nooit een meisje. zover ik weet.' zei ik plagend. ''mmh maar wel een jongen..'' 'zullen we maar ergens anders heen gaan? naar buiten ofzoiets?' vroeg ik terwijl ik mijn handen in mijn zak deed.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'heh!! lucy moet jij niet achter yu aan gaan inplaats van jay? hahahaha. oke ik ga het aan jay vragen en dan ga jij uit met yu hihi en en hem een kusje geven hihi.' giegelde ik vrolijk. 'is dat een diel?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
''hihi hoe ook van jouw vriend.'' dacht ik en hoorde dat hij al opgehangen had. ik legde mijn televoon weg en ging in de oula zitten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
'hihihi, jij, jij plaagert.' ik probeerde weg te duiken en hem terug te kietelen. 'haha' ik had zo veel lol met hem.

'eigenlijk, durf ik niet naar drake zijn huis te gaan.' zei ik na een tijdje. toen we klaar waren met elkaar te kietelen en het spelen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptydo jun 12 2014, 22:03

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'Maar, je bent niet alleen. ik zal bij je zijn.' Zei ik toen ik zag dat ze bang was. 'ik vertrek om 12 uur dus als je mee wilt zie ik je dan op de gang?'

Drake

Ik kleed me rustig en en samen met de twee honden stapte ik de deur uit 'kom xiuminni we gaan lekker naar het strand voor dat Yidae hier staat. voor dat stomme traine.'

Lucy

'Is dat niet beide in jouw voordeel?' Vroeg ik verbaast. 'want ik weet niet of ik Yu wil date. En jij krijgt dan waarschijnlijk meer contact met Lay. dus dat is beide in jouw voordeel'

Lola -

'jah is goed we gaan wel ff buiten zitten'Ik liep achter hem aan naar buiten. 'Word je niet gek van je fans?' vroeg ik terwijl ik rond keek.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptydo jun 12 2014, 23:04

ik wandel naar boven toe mijn kamergenoot had weer les. en ik ging maar eens de rest van de jongens op zoeken. ik kwam een hoop kwijlende meiden tegen die voor een lokaal stonden. ''oke.... daar moet die idol zijn dat kan niet anders. ik wandel voorbij de meidenclub en loop richting lucy. 'hey meiden.' ik swaaide verlegen. 'al uit gebabelt?' zei ik bet een glimlachje. 'lokaal B120 toch?' vroeg ik onzeker. de hondeketting aan mijn broek ritselde bij elke stap die ik zetten.

'eigenlijk zie ik niet eens fans. ik heb altijd al meiden op me af zien rennen omdat ik er volgens hun er erg aantrekkelijk uit zag. en tenslotten kan ik het erg goed vinden met meiden. hoewel ze soms een beetje umh... gek doen. ze giegelen plots of doen ineens heel wat anders dan dat ze eerst deden.' ik porde haar in haar zij. 'ik ben er achter gekomen dat als ik dicht bij een meisje sta en veel dingen met haar doe dat die andere meiden wat minder worden. misschien helpt dat ook wel met jouw?' vroeg ik verrast van mijn eigen idee.

'ik wil jay helemaal niet, hij is niet zo mijn type jongen.' zeg ik erg ongeintraseert. 'kom op je hebt zelfs met hem gedanst op het feest!? dat doe je toch ook niet zomaar met elke jonge? toch, toch?' zei ik plagerig.

*loopt in school*

'umh maar moet setto niet mee voor de training?' vroeg ik. 'i..ik denk niet dat drake mij wilt zien.' zei ik verlegen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 08:34

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'Nee, setto gaat niet mee die kan niet rappen. Hij is goed in dansen en gitaar maar zang en rap is zeker niet zijn sterkste kant. Zei ik terwijl ik serieus keek. 'Ik snap ook niet dat hij een band moest beginnen. Want met alleen dans kom je niet te ver' Zei ik nog serieuser. 'Ik hoop dat hij zichzelf nietvoor schud zet. Idolen leven is mega zwaar' Mijn blik was zo serieus. Ik wist hoe erg het idolen leven je eigen leven beinvoeld en alles wat je maar doet fout gezien kan worden.

'i..ik denk niet dat drake mij wilt zien.' zei ze. 'Waarom niet dan?'

Drake

Lucy

'nee soms vraag ik me af of je niet officeel blond bent.. ik zeg niet dat je Jay leuk moet vinden,...' even was ik stil en kon me hand wel voor mijn hoofd slaan. 'Als je misschien aan James vraagt of hij wil zorge dat Lay even hier heen komt, baka~!' zei ik. 'Hoezo ik kan mijn gevoeles niet sturen.'

'al uit gebabelt?' zei een stem. 'lokaal B120 toch?' vroeg hij. Ik knikte jah.

Lola -

setto prikte in mijn zei. Hier gaf ik eigenlijk geen reactie op want ik kon er tegen. 'ik ben er achter gekomen dat als ik dicht bij een meisje sta en veel dingen met haar doe dat die andere meiden wat minder worden. misschien helpt dat ook wel met jouw?' zei hij. Ik stapte bij hem vandaaan. 'Eh wat bedoel je setto?'

Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 10:55

ik leg heel even een hand op lucy haar hoofd. tijdens het paseren haal ik weer ook mijn hand er af. mijn ketting aan mij broeg rinkelt vrolijk verder. het was nog steets warm en ik had vaak korte hempjes aan. dat vind ik zelf altijd wat uitdagender staan dan een bloesje of een t-shirt. 'zie je in de les over 10 minutjes. lu~cy' zeg ik vrij rustig.

nou wat ik er mee bedoel weet ik eigenlijk ook niet. haha, ik weet niet waarom meiden dan afstand houden. zo veel weet ik ook niet van meisjes.' glimlagte ik fake. ''oke dat was geen goed onderwerp.'' ik streel door mijn haar heen en maak een hairflip. soms voel ik me gewoon erg omhandig in een gesprek.' zeg ik een beetje beschaamt. ik ga op een laag muurtje zitten buiten. en kijk naar de wolken. vervolgens pak ik een boekje uit me tas en begin hem aandachtig te lezen.

*verwarring: wenkbrouwen kantelen meer omhoog. de mens neemt wat meer afstand van het mogelijk gevaar.* ''ja maar hoe los je zoiets op...'' ik zucht ligtjes. ''misschien moet ik maar een ander boek nemen.

'he? maar hoe moet ik dat dan voor elkaar krijgen bij jay? want, mellanie zit toch vaak bij hem?' vroeg ik een beetje verwart.

*loopt in school*

'Nee, setto gaat niet mee die kan niet rappen. Hij is goed in dansen en gitaar maar zang en rap is zeker niet zijn sterkste kant. Zei hij terwijl hij serieus keek. 'Ik snap ook niet dat hij een band moest beginnen. Want met alleen dans kom je niet te ver' Zei jay nog serieuser. 'Ik hoop dat hij zichzelf nietvoor schud zet. Idolen leven is mega zwaar' Zijn blik was zo serieus dat het gewoon overdreven begon te worden. 'je weet toch dat hij om zijn uiterlijk en slimheid is gekozen? en ja hij kan snel leren en ook goed dansen. misshien weet je het niet maar ik heb setto wel eens horen zingen en dat was aarding mooi in tonen.' zei ik vrolijk. 'maar de manager kraakte hem meteen af op dat hij geen gevoel in het liedje stopte hierdoor is setto inenen vlink in zigzelf gekeert kwa zang en probeert hij het te ontwijken.' ik kijk naar beneden met een sip gezicht. 'het is zo sneu, ik zag hem gewoon preken van binnen.' zeg ik zacht. en mee levent.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 11:11

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'Misschien vind je het mooi omdat je hem leuk vind. Dan is alles wat de jongen doet stoer. Maar als hij zo goed zou zijn moet hij dat een keer laten horen' Zei ik ligt geirriteerd 'Het zo ons veel ook veel makkelijker met extra zangers en rappers. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat deze groep verkomt' zei ik en keek Mellanie serieus aan. Als het ging om idolen en talenten wist ik best veel. Ben ik die wereld opgegroeit. Het enige hoe deze groep groot zou worden was door mijn fandom en het uitelijk van setto en drake. Anders echt niet. Ik stond op. 'We hebben over 10 minuten weer les. Jammer dat je niet mee gaat naar Drake' Zei ik stond op. Ik haalde mijn hand door haar haar heen 'kom je melmel'

Drake

*trained*

Lucy

Ik voelde een hand op mijn hoofd en keek om. 'hihi' ik begon te blozen
'ik weet het.. doe net of je zijn fan bent?' zei ik en dacht aan een plan

Lola -

'maar wat doe je dan bij de meiden?'vroeg ik geinterteerd

En ging naast hem zitten.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 11:31

ik glimlagjes zachtjes, en giegel ligtjes 'meiden.' zei ik zactjes tegen mezelf.

'eeh eigenlijk.... eigenlijk niets?!' ik klapte het boek dicht zodra lola bij me kwam zitten. 'ik praat gewoon over jongens met hun en dat vinden ze leuk.' zei ik met mijn oogen dicht en een klein glimlagje 'je weet ik heb nog nooit een meisje gekust haha.' zei ik speels. in de hoop dat ze geen verkeerde dingen dacht.

'ik zag het wel lu~cy! hihihi.' zei ik plagend ik zette 2 wijsvingers op mijn bijde wangen. 'blose blose. hee.' zeg ik speels

mellanie: ik voelde me echt in de grond gestampt. 'wat!? ik vind hem helemaal niet leuk! wat denk jij wel niet. hij is gewoon een buurjongen meer niet.' zei ik zelf verdedigent. ik draaide me een beetje om en keek naar de grond. ik pakte met een hand mijn andere leboog vast. 'just believe...' zei ik geraakt en zacht. ''volgens mij heb jij niet eens door wat of wie meiden echt leuk vinden'' zonder verder iets te zeggen liep ik weg van jay. ik liep de andere kan top dan dat het lokaal was. ''ik heb niet eens gezegt dat ik niet mee ging.'' dacht ik een beetje boos in mezelf. ''zijn jongens nou zo dom.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 11:48

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

ik draaide met mijn ogen. 'Nu weet ik weer waarom ik geen vriendin wil' ik stapte de oefenruimte uit en de fans omringde me meteen 'Sweeties (zo heette mijn fans) Ik moet naar de les' zei ik lief en knipoogde naar een paar van hun. ''Wat een gezeur altijd... Hoe zou het leven zijn geweest als ik geen idool was. denk echt een stuk leuker''
Ik sjockte naar het lokaal.

Drake

*trained*

Lucy

'Jaah ik bloosde'Zei ik toen mijn gezicht nog roder werd. 'Moeten we niet nar de les?'

Lola -

'Why not ?' vroeg ik op het bericht van het, nog nooit een meisje gezoent te hebben. moetne we niet naar de les
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 11:59

inenen voelde ik een boetsing tegen mijn rug aan. 'o~oi!?' zei ik geschrokken.

'oooomdaaat~, ik geen vriendin heb?' zeg ik 'ja inderdaat de les. ik ging van het murrtje af en stak een hand uit om lola te helpen.

'haahaha bloos prinses <3. he bah de les...' ik greep lucy bij de hand en trok haar mee naar voren. ik lied haar los vlag achter yu die nog liep en ze botste tegen hem aan.

ik wachte bij de deur van het lokaal.

ik wandel naar buiten toe en ga daar op het bankje zitten. ''waarom zien jongens niet dat je verlieft op ze bent.'' ik strijk met mijn hand door mijn ponnie heen. de zone stralen schijnen op mijn blonde haren. ik knijp even mijn oogjes dicht omdat het licht zo vel is. de wind voeld warm aan en het blaast zachtjes door mijn haren heen dierlijk dansen mijn blonde haren mee met de wind.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 13:59

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'Yo tayoni,' zei ik toen ik hem zag staan bij het lokaal. Ik ging bij hem staan.

Drake

*trained*

Lucy

'nouhou' gilde ik bijna met nog steeds rode wangen. Zet trok me omhoog en met zich mee. Ik keek niet waar we liepen. Tot ze me ineens los liet en ik op keek. met mijn neus tikte ik tegen Yu aan. 'oh sorry yu. Zulle nwe anders samen naar het klaslokaal lopen'

Lola -

'dank je'. Ik pakte de hand van Setto en sprong van het muurtje af. 'zaten we niet op de 2de verdieping?' vroeg ik terwijl ik achter hem aan liep
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 14:39

ik draaide me om naar diegenen die tegen mij aan liep 'oh? Lucy jij bent het.' zei ik licht verbaast. 'oh sorry yu. Zulle nwe anders samen naar het klaslokaal lopen' zei ze. ze klonk zo schattig en haar wangen waren roze van kleur. ik glimlachte even. 'ben je bang dat je verdwaalt?' zei ik grapsig. 'wil je me handje vast houden?' zei ik lief met een glimlag. ik on me acht niet inhouden om te gaan laggen en dat was duidelijk te zien. ik pakte haar hand vast. 'zulllen we dan samen lopen?' ik grinikte even. 'naar het klas lokaal?' vervolgte ik mijn zin. ook ik werd even roze op mijn wangen toen ik lucy haar hand vast pakte. ''Dit doe ik anders nooit. wat is eer met me? zal het aan die red dragon sigaret liggen die ik gekocht had inplaats van black angel. of ligt het ergens anders aan?''

ik liep samen met lucy door de gang heen. ik brobeerde in haar ogen te kijken ''ze zijn walnootbruin. net als die van Rosa. haar korte bruine haar maakt meiden altijd ruiger dan dat ze lang haar hebben maar bij lucy stond het juis lief. hoewel ik eigenlijk haar nog niet zo goed kende. misschien is ze wel net zo koppig als een blond meisje met lang haar... je weet het maar nooit.''

ik knikte beleeft op haar bedankje. 'nee volgens mij niet b120 toch?' ik vergat even om haar hand los te laten. ''of was het nou a120?'' *schrik* ''wacht ik hou nog haar hand vast!'' snel lied ik haar hand los en stopte het boekje weg in mijn tas. zullen we dan maar gaan?' vroeg ik. ik keek naar de lucht en zag wat vogeltjes vliegen. 'wouw een roodborstje. die zie je niet vaak hier.'

'hihihi' giegelde ik en gaf een knipoog richting lucy. vervolgens liep snel verder naar de klas toe. 'heeeeey jay!' zei ik vrolijk 'en tayoni...' zei ik wat minder vrolijk. 'vandaag krijgen we ons cijfer van geschiedenis. wat denk je dat je krijgt?'

'hey. en al een meisje gekozen uit al die meisjes.' vroeg ik droog.

Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Emptyvr jun 13 2014, 14:52

Lay, SMe Traine

*trained*

Jay/James

'hey. en al een meisje gekozen uit al die meisjes.' vroeg hij droog. 'Nou die ene uit 3av1 met dat blonde haar is best aantrekkelijk.' zei ik lachend. 'heey Jay.... en tayoni' riep Minako.. 'Hey minako' zei ik blij terug.

Drake

*trained*

Lucy

Ik kan het niet weer staan en pakte zijn hand beed. 'Okey' Ik liep een halve meter achter hem. zijn hand voelde zacht aan. 'Hmm Yu, op het feest bloede je hand wat was er nou precies gebeurd' vroegik verlegen en deed me haar achter me oor

Lola -

'We hebben geschiedeness das toch meestal B210?' zeii k en Setto lied me hand los. 'oh je herkent vogels als zodra zo voorbij vliegen?' zei ik terwijl ik ook omhoog keek
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 25 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 25 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 46 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: