Ik lied het meisje over aan Tayoni n ging terug naar mijn plaats. in mijn ooghoeken zag ik dat mellanie nog steeds aan het tekenen was. Ik deed een 2de poging tot het afpakken van de tekenen tot me oog viel op mijn mobiel die ik doorvoor opde tafel gelegt had. 'Jongenss het is pauzeeeh' zei ik blij en pakte al mijn spulle bij elkaar en ging de klas uit
'Misschien, MAar mag er dan echt een modeshow zijn op 1 avond.?' [/img]
Abi
Hij fluisterde in mijn oor 'kom maar weer terug bij mij als je lief bent.'. 'Dat bepaal ik zelf wel'snaude ik terug. 'Ik ga dit allemaal aan mijn bf vertellen en dan zulle nwe zien...' hierna liep ik de deur uit en gooide boos de deur dicht en terug naar de les ''Ze zullen leren om mijn vriend pijn te doen''
'gaat het wel?' zei tayoni toen hij naar mij toe kwam lopen,Lief knikte k jah'Jah het gaat' Zei ik zacht. Ik merkte dat Tayoni aan mijn sjaal kwam. hier door schrok ik erg en stapte achter uit. Doordat ik dit te snel deed Gleed me sjaal een beetje af. Schrokken trek ik me sjaal terug en loop met gebogen hoofd de klas uit.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma apr 14 2014, 21:08
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik bleef kijken naar wat tayoni en lola allemaal aan het doen waren. verder hield ik me stil en rustig. ik dacht even na over dat ik misschien in de pauze on gitar spelen maar zo inenen kwam ik er achter dat ik die in de kofferbak van de auto had laten liggen. ''damn nee niet mijn gitaar tas. misschien moet ik dan maar effe langs gaan.'' ik twijvelde nog veel maar ik kan niet zonder mijn gitaar.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'dat kan vast wel. volgens mij is de les bijna voorbij?' zeg ik opgelucht.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni haar sjaal ging een beetje af en ik kon een deel van lola haar nek zien. ik zag een rode streep rondom haar hals. snel trok ze haar schaal weer voor haar hals. 'oi?!' zei ik geschrokken. 'd..dat bij je hals. hoe komt dat?' vroeg ik zacht maar voorzichtig. plots ging de bel. ah bah geschiedenis... setto's favo vak van school.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik hoor een bel rinkelen dat was het teken om naar de volgende les te gaan. rustig pak ik mijn tekening in en leg mijn potloden in een pennenbakje. ik draai er ene elestiekje omheen en stop het in mijn tas. de klas liep al leeg en ik zette net mijn rugtasje op mijn rug. vreemt genoeg stond drake ook nog in de klas. ik kreeg het stiekeme gevoel dat hij op mij aan het wachten was. hihi.
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma apr 14 2014, 21:54
'Setto het is pauze.' Zei ik terwijl ik naar hem keek. Ik beet op me onder lip. ''Okey buikje stop maar met deze rare gevoelens.. ik vind meisjes leuker dna jongens... dus stom met de kribbels'' Dacht ik. Ik draaide me om en keek naar de deur. Zonder enige aandacht aan Mellanie te schenken liep ik de deur uit de trappen af
'Gaan we naar de alberhein minako?' Vroeg ik terwijl ik al mijn spulle in mijn tas stopte. Een voor een pakte ik rustig mijn spullen op 'We zouden een modeshow moeten doen op onze kamp' Fluisterde ik zacht. Ik sloeg me tas om en liep alvast de gang op. Daar draaide ik me om en zag dat Lola weg liep. ''Die zal net wel geschrokken zijn van die meid''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma apr 14 2014, 22:13
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'het is pauze setto.' zei drake. ik kijk emotoeloos naar hem en maak een hairflip terwijl ik mijn hoofd naar hem toe draai. 'oke.' zei ik simpel. ik loop achter drake aan in de hoop dat hij gelijknaar het lokaal toe ging. ik had nooit zoon zin om beneden te zitten met de rest, ''al die meiden die vragen of ik bij hun kom zitten het is wel gezellig maar ik moet effe rust hebben. en heb ik ook nog eens mijn gitaar bij james laten liggen damn'' ik loop half achter drake. 'umh, w..we.welk lokaal z..ze.aten we ook al weer?' vroeg ik verlegen in de hoop dat hij niet schrok.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'ja is goed ik heb zin in een friekendel broodje als ze die nog hebben.' zeg ik teleurgestelt. samen met lucy loop ik naar de AH. 'en en en en!? zijn ze er nog ik durf niet te kijken!' zeg ik met mijn handen voor mijn ogen om de hoek van de broodjes plank.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik loop achter lola een en versnel mijn pas plots loopt ze een deur in. ''WACHT!? tay, neee niet naar de meiden wc... je volgt geen meisje naar de meiden toilet.'' ik kijk een beetje geschrokken maar toch ook opgeluct dat ik optijd door had dat het de meiden wc was. ik ging naast de deur zitten en pakte een pakje drinken uit mijn tas. ik stopte beerdje goed in mijn trui. zodat er een bobel in mijn trui te zien was maar niet meteen de beer.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie een beetje verbaast kijk ik naar drake die mij straal voorbij loopt. mijn ogen worden iets groter uit angst of is het toch spanning? ''wat moet ik nu doen bij wie moet ik gaan staan? mag ik wel bij andere zitten in de pauze?'' galmde er door mijn hooft. verlegen loop ik ook de klas uit en ga even tegen over tayoni zitten op de grond. ik kijk hoe hij zijn beer probeerd te verstoppen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 15 2014, 10:44
'umh, w..we.welk lokaal z..ze.aten we ook al weer?' hoorde ik setto achter me zeggen. 'Hey we hebben eerst pauze of wil je meteen naar het lokaal?' Zei ik terwijl ik me omdraaide. en ineens stil stond.
'Jaah, frikandel broodjes' zei ik net of ik verliefd wat op de broodjes. Langzaam liep ik naar de plank van de broodjes ''YEHEY ze zin er nog.'' 'en en en' Vroeg Minako. Ik keek haar aan. expres keek ik een beetje verdrietig. 'Helaas minako' Zei ik serieus... 'Ik denk...' Tussen elke zin hield ik even een korte puaze net of alles heel erg was. ''Zolang minako denkt dat het ze er niet meer zijn is het oged'' dacht ik. 'Ik denk.. DAT WE DIK GAAN WORDEN' mijn stem verandere van verdrieig naar blij en gaf snel een broodje aan minako. 'Wat hebben we een geluk'
Ik stond in de wc en keek naar me spiegelbeeld. snel deed ik me sjaal weer goed en droogde me tranen. ik opende de deur en liep snel richting het lokaal. in me ooghoeken zag ik dat mellanie en tayoni op de grond zaten voor de wc. ''was hij me nou gevolgt?''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 15 2014, 11:03
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto drake draaide zig plots om waardoor ik vol tegen hem aan knal. 'oef, sorry.' verontschuldegde ik me. ik stap achteruit en wrijf over mijn borst kast heen. 'Hey we hebben eerst pauze of wil je meteen naar het lokaal?' zei drake. ik weet dat we pauze hebben maar ik eet me brood wel op bij het lokaal.' zeg ik verlegen ik treel met een hand door mijn haar heen en maak daarna een hairflip. 'anders word ik dadelijk nog overvallen door 5 meiden. als ik de eerst paar dagen beneden pauze hou.' ik brobeer ene klein grijnsje op mijn gezicht te zetten. ''zoals tayoni wel eens deed bij drake. maar of het lukte was de 2de vraag.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'neeeh, zeg niet dat ze op zijn. ik wist het!' zei ik op een bijna huilende toon. zo inenen kreeg ik een plestik doosje in mijn handen geduwd. ik opende mijn ogen. en zag een friekandel broodje door het plestike doosje. 'yeeah' juigde ik springent met het doosje in mijn handen. 'maar lucy, als je dik word moet je wel weer nieuwe kleren kopen.' zeg ik plaagent. samen met lucy lopen we met onze 2 friekandel broodjes naar de kassa toe. we betalen en lopen weer terug naar school. ik had mijn doosje al geopend en stopte het broodje onderweg in mijn mond. 'mmmmmh, lekker' zeg ik vrolijk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik hou mijn handen voor mijn buik zodra ik de wc deur weer open zag gaan. ik kijk vrolijk naar lola. 'oh, jij ook toevallig hier. waar ga jij pauze houden?' vraag ik met een glimlag op mijn gezicht.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ''ik zag duidelijk aan tayoni dat hij bij haar wilde zitten en tenslotten was het niet toevallig dat hij daar zat.'' ik kijk naar hun en luisterde naar het gesprek.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 15 2014, 12:29
Setto botse tegen me op toen ik stopte met lopen. Snel stapte ik achter uit. ''iewl don't touche me'' dacht ik .. ''Noo feels.. stop met iets te voelen jongens'' 'ik weet dat we pauze hebben maar ik eet me brood wel op bij het lokaal.' zeg hij verlegen 'anders word ik dadelijk nog overvallen door 5 meiden. als ik de eerst paar dagen beneden pauze hou.' antwoorde hij. Ik keek hem aan. 'Aawh echt... das saai' zei ik en keek over de schouders van setto naar Tayoni die bezig was met Lola.. ''Naar hem kan ik ook niet, Dus nu moet ik mee naar de klas.. fuu.'' Ik krulde me onderlip op 'Okey ik ga wel mee naar de klas'
'das waar.' Even twijfelde ik of ik het frikandelbroodje dan wel wilde 'Noujaah. Ik wil toch weer een keer de stad in' Zei ik en liep naar de kassa daar rekende we af en liepen naar binnen. Minako at haar broodje al eerder op. Ik wachte tot we boven waren bij de klas voor ik ging smullen aan mij
'oh, jij ook toevallig hier. waar ga jij pauze houden?' hoorde ik hem zeggen. Eerst ewilde ik hem nergeren en door lopen naar de klaslokaal. Maar uiteindelijk draaide ik me toch om 'Ik ga direct door naar de klas.' Zei ik en liep meteen door.nerveus hield ik nog steeds mijn sjaal beed
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 15 2014, 20:18
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik loop achter drake aan. 'ik ging naast hem staan in de gang. 'umh, mag ik iets vragen?' ik kijk verlegen naar drake en dan weer terug naar de grond vervolgens weer naar drake zijn ogen. 'heb jij wel eens het met een meisje gedaan?' ik strijk met mijn vingers door mijn haar heen. 'je hoeft het niet te beantwoorden als jij het niet wilt hoor.' zeg ik er snel achteraan. ik voelde me een beetje ongemakelijk.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'zullen we op het bankje effe zitten of meteen naar de klas lopen?' vraag ik aan lucy.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik sta op en loop naar lola toe waneer ze stil stond. ik zette lola klem tegen de muur aan. net zoals ik deed bij het cafe. 'niet eerst effe gezellig praten?' zeg ik flirterig. 'wat is er met je hals gebeurt?' fluister ik serieus dat een beetje bezorgt klinkt.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie tayoni zette lola klem. ''umh dat kan erg stoer over komen.'' ik bloos licht bij de gedachten dat een blonde jongen mij klem zet tegen de muur aan. ''misschien een nieuw idee voor een tekening'' ik stond op en liep snel van de twee weg naar het volgent lokaal.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 15 2014, 20:45
'WAT, dat gaat jouw niks aan' Zei ik een beetje snauwend... 'Opes sorry, Dat was geen lieve reactie' vervolgde ik me zin en beschaamt haalde ik mijn hand door me haar heen. Ik zakte langs de muur naar benede toe en ging zitten. uit me tas pakte ik een banaan en opende hem. Langzaam begon ik aan de banaan te knabbelen.
'We gaan wel eerst op een bankje zitten' ik ging op het dichts bijziende bankje zitten en keek het plein op. hier zag ik een stel zeer sexy aantrekkelijke jongens lopen 'oh moet je zijn kont zijn.. das een mooie kont'
Tayoni drukte me weer dicht tussen de muur en zijn lichaam. Geschrokke haalde ik me knie op. 'Laat me met rust' Gilde ik bijna. Mijn knie belande heel hard tussen de benen van tayoni. Ik duwde he m van me af en zette het op het lopen.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 15 2014, 21:12
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'geeft niet. ik snap ook niet waarom mensen soms plots hun stem verheffen of zo raar gaan vrontsen met hun wenkbrouwen. en daarna negeren ze mij volkomen.' zeg ik vrij neutraal. vragent trek ik mijn handen tot mijn schouders. ik pak een appel uit mijn tas en neem een hap.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako mijn oogjes kregen glittertjes en glunderen helemaal. 'jaaaah en kijk naar die jongen met het zwarte haar!! kawaii <3 zoon leuk kapsel.' zeg ik iets te hard uit untousjastme.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni mijn pupielen veranderde van vorm toen lola haar knie optrok. 'kwaaaauuw' gilde ik een beetje. ik ging achteruit en greep naar mijn noten. er kwam een klein traantje uit mijn linker oog. 'kwuuh pijn zoo...veeeel.... pijn... ' ik book vlink voor over en ging zels bijna op de grond liggen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik ga ver van setto en drake zitten en pak mijn teken map. ik had totaal geen zin in brood bah. ik pak een nieuw papiertje en schets en jongen die met zijn hand tegen de muur aan leunde. tussen hem en de muur tekende ik een meisje met een kapsel dat op mij leek. de jongens kapsel tekende ik als die van drake. maar dit keer lied ik het licht inplaats van zwart. ''mmmh wat voor kleren trek ik hun aan?''
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za apr 19 2014, 20:16
'Ik bedoelde dat vriendje dat bij hem liep XD die met blond en zwart haar' zei ik. 'MAar die sjaal die de zwartharige heeft vind ik echt super leuk; Verlieft keek ik naar de sjaal. We zater daar al een tijdje te genieten van het frikandelbrootje en de jognens dat we de tijd niet in de gaten hadden gehouden, Ik keek op mijn mobiel en zag dat er nog maar 1 min hadden om naar de geschiedenins les te komen. 'Min we hebben nog maar 1 min'gilde ik
Beter meld ik me ziek en ga ik werken. dacht ik terwijl ik nog steeds geschrokken van Tayoni richting het lokaal loop. Mijn hand in me nek en het gezicht van tayoni in mijn ogen geprint. Dromerig liep ik naar het lokaal toe. Daar ging ik zitten tegen de muur. toen ik langs Mellanie liep zag ik dat ze 2 mensen aan het tekenen was. wat er vest goed uit zag, Maar het leek heel erg op een naakte Drake en Mellanie...
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr apr 25 2014, 11:33
leraar geschiedenis ''eindelijk het is de eind van de middag en de meeste leerlingen zijn al naar huis. lekker rustig in de gangen.'' ik loop door de rustige gang heen en zie al de helft van mijn klasje in de gang zitten. ''....waar is de rest gebleven?'' ik loop verder de gang ik en kom bij het lokaal deur uit. 'goedemiddag jongelui.' zeig ik met mijn oude vriendelijke stem. ik stop de sleutel in het slot en draai de deur open.
ik ga aan mijn bureau zitten en leg mijn spullen klaar. langzamerhand loopt de klas vol. ik schuif wat papieren opzij en pak daar onder vandaan de presentie lijst. 'mmmh 2 nieuwe?' mompel ik. ik roep wat namen op: .....Setto, james?.... james? niet aanwezig in zijn eerste les. dat is niet zo slim..., minako, lola, tayoni, lucy, drake..., Yu, denny, mellanie. oke bijna iedereen is er.' langsaam sta ik op en loop rustig wat heen en weer. 'vandaag gaan we het hebben over de tijd van de steden & koningen.' ik kijk met een glimlag naar mellanie die aan het tekenen was. 'wat zijn belangrijke gebeurtenissen in dit tijd perk? kan iemand wat opnoemen?' ik kijk rond de klas. 'yu?'
Yu hateu - 20 'umh, de Waterlanders hebben het land van ijs ontdekt, door boten te bouwen met zijlen.' noem ik rustig op terwijl ik niet naar de leraar kijk maar naar mijn filtje waar tabak op ligt dat ik probeer op te rollen.
leraar geschiedenis 'ja dat was een ontdekking. ja. oke, welke landen hadden een oorlog met elkaar? en wat was het gevolg hiervan?' ummmh ik keek eerst naar drake maar ik zag dat setto zowat op het puntje van zijn stoel zat te springen. 'oke setto?'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik baalde dat yu dat moch beantwoorden. ik tak me vinger op bij de volgende vraag. en kreeg gelukkig een beurt aan gewezen.
er waren meerdere oorlogen de alle eerste oorlog was tussen het stale koninkrijk en elmento. waar burning kingdom met hun leger elmento hielp. het ging over het houden en verkrijgen van tecnologie, eerst was dit verboden in bepaalde landen maar het stalen koningkrijk overtrad deze regel. hierdoor is het koninkrijk ten onder gegaan in een ruwiene. en de twee....(ik werd af gekapt door de leraar en hij stelde een andere vraag. grrr)
leraar geschiedenis 'ja dat is genoeg setto je hebt het goed. oorlog tussen elmento en staal koninkrijk. mmmh lucy? hoeveel koningklukke families waren er in deze tijd?' vroeg ik aan haar.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako snel rende ik de klas in want ik zag niemand meer op de gangen. met een ruk trek ik de deur open en ik hoor mijn naam die opgenoemt werd. 'ik ben er!' riep ik opgelucht. terwijl ik haastig aan een tafel ging zitten.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik loop langsaam en pijnlijk naar de klas toe. de pauze was voorbij en gelukkig ging de pijn al wat meer weg. de leraar deed de deur open en ik ging aan een tafel zitten. aandachtig luister ik naar de leraar.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik zag dat er iemand langs liep en even naar mijn tekening keek. snel probeerde ik kleding te tekenen. totdat de leraar er aan kwam en de deur open deed. ik loop met mijn tekenschrift en al naar een tafeltje en ga er rustig aan zitten. 'ja,' zeg ik wanneer mijn naam werd op genoemt. aandachtig luister ik naar de leraar terwijl ik mijn tekening probeer af te tekenen.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr apr 25 2014, 11:41
ZIt in de klas en kijk verveel voorzich uit. ''altijd weer die rijke mensen.. En konijns families.. waarom gaat het altijd door over en niet geowon over het normale volk''
We waren nog net op tijd. Ik ging net zitten en ineens kreeg ik de beurt. 'Hoeveel konings families waren er in deze tijd' vroeg hij. 'Ik weet wel dat hun kleding dragt super was. Maar hoeveel families? 7?' Antwoorde ik en aaide verwart oor me haar.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 vr apr 25 2014, 11:59
leraar geschiedenis 'nee, niet 7. het waren er 12 en sommige beweerde dat er 13 koningen waren. in elke land zat 1 koningkrijk maar de 12ste en de 13ste hadden zelf geen land in bezit hierdoor waren ze ook gezocht.' ik loop door de klas heen en tik drake op zijn schouder. 'wie was de rijkste adelse familie? en wie was de armste adelse familie. je mag hun namen zeggen of het land waar ze in woonde.'
Yu hateu - 20 rolt de volgende sjak op. en luistert
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto luistert aandachtig en wacht op beurt
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako luistert. ''ik weet wel dat ze er heel sexy uit zaken die prinsen hihi.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni aandachtig luister ik naar de leraar.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie aandachtig luister ik naar de leraar terwijl ik mijn tekening probeer af te tekenen.[/quote]
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 ma apr 28 2014, 14:08
leraar geschiedenis ik slaakte een diepe zucht. na het antwoord van drake. 'deze periode gaan we in de huid kruipen van verschillende landen uit de tijd van adelen & koninkrijken. ieder persoon kiest een land uit en maakt daar een soort van spreekbeurt over. je vertelt over de kleding dracht, oorlogen als deze gebeurt zijn, het voedsel, handels middelen, de koning of koningin, of andere bijzondere gebeurtenissen. deze opdracht maak je alleen. je mag samen werken alleen onthoud wel dat ieder een ander land heeft.' ik loop weer terug naar mijn taveltje toe en ga zitten.
de tijd vloog voorbij en de meeste leerlingen hadden al een land op gegeven. ik noteerde ze bij hun namen. 'oke, heel even stil zijn alsjeblieft.' zeg ik terwijl ik in mijn handen klap. 'vanaf morge hangen er inschrijf briefjes aan het meldingsbord in de gang. iederee moed zig in schrijven voor een wekelijkse actievitijd naar keuzen. zoals dansen, zingen, vechtsport, voedbal, bastkitbal ezovoort. jullie hebben de hele week om je in te schrijven wees er snel bij anders zijn de leuke dingen al weg. oke dit was de einde van de les. tot volgende week.'
Yu hateu - 20 ik kuch een keer zwaar. terwijl ik mijn vuist tegen me mond aan hou het leek heel even of ik niet meer bij ademen kon komen. 'meneer ik wil de shifter bossen!' zeg ik vrij hard maar toch op een stoere manier. het is voor het eind van de dag nog steets aardig warm. ik trek mijn t-shirt uit. onder mijn t-shirt heb ik een soort van hempje aan zonder mouwen in het gebroken zwart. mijn tatoeage was nu duidelijk te zien. deze liep van mijn schouder naar mijn pols toe als zwarte vlammen. mijn schouders, boven armen en borst waren ligt gespierd. mijn lange zwarte haren vallen even voor mijn gezicht. met een hand strijk ik door mijn haar heen in een keer zat mijn haar weer presies goed. 'bah wekelijkse dingen.' *kuch, kuch* 'klinkt net als bijles.' zeg ik plagerig. ik stop alle sigaretten die ik net gemaakt had in een doosje wanneer ik het doosje geslote had stopte ik het in mijn broekzak. ''is deze les toch nog ergens handig voor.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ''ik wacht wel totdat alles al gekozen is ten slotten weet ik toch het meeste van alles. dus wat ik heb maakt mij al niet meer uit.'' de leraar vertelde over een lijst in de gang. dit had hij al aan mij vertelt. gelukkig weet ik presies hoe laat het word op gehangen. meestal is het ontiegelijk druk waneer ze eenmaal ontdekken dat het er hangt. ''dansles dat is leuk'' ik pak mijn spulletjes op en loop richting de deur. misschien moet ik maar mijn gitaartas eens ophalen bij james.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'een land... wouw, wat moet ik kiezen?' ik kijk lucy aan. 'als we niet snel zijn zijn de leuke landen al bezet.' zeg ik tegen lucy terwijl ik haar aan stoot.
'lucy waar ga jij je dit jaar in schrijven? ik denk niet dat kleding ontwerpen er nog tussen zit.' vraag ik entousjast.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ''pfff land, umh elmento zou kunnen daar is het meeste info over te vinden. zover ik weet en burningkingdom is te groot.'' ik luisterde naar het eindwoordje van de leraar voordat we de les eindelijk uit mogen. ik pak een chokolade lollie uit mijn tas. ik lik hem eerst 4 keer af voordat ik hem in mijn mond stopte 'mmmmh cho~ko~lade <3'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hihi, ik wil het land boven burning kingdom.' zeg ik tegen de leraar. 'inschrijven. owhe' ''wat moet ik nu doen? en bij wie?'' ik maakte me een beetje zorgen. ik pak mij spulletjes mijn tekening waaide van mijn tavel af. 'ohe nee!' ik probeer er naar te krijpen maar ik greep mis.