cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptydo apr 10 2014, 11:01

geschiedenis leraar - man 62 jaar oud.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'licht er aan wat?' ik kijk weer naar de grond

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
kom op jij vind setto toch ook een mooi lichaam hebben elke kleding die hij aantrekt staat hem geweldig. ik dacht alleen dat hij al lang een vriendin had of zoiets.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni knuffel ligt in zijn hals van zijn trui.

'oi, drake?' ik tikte op zijn schouder. mijn knuffel was duidelijk zichtbaar. 'waarom vroeg je niets aan mellanie?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik loop achter de rest aan en zag dat drake voor mij liep zamen met tayoni.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptydo apr 10 2014, 11:06

Mentor B102

'Ik ben misschien bijan net zo oud als dat jij bent. Daardoor zal je vast tegen me ingaan. Maar gedraag je alsjeblieft, Je mag de klas weer in en mee doen met het project als je sorry zegt tegen Drake. Okey?' Ik legte alles uit en keek hem lief aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

'waarom vroeg je niets aan mellanie?' Vroeg Tayoni. Ik keek hem aan en stuiterde met de bal.'Nou, Waarom wel? ' mijn beeld gleed naar beneden, 'Tayoni, Je hebt je teddy weer bij je'

Lucy

'Jah kleding valt zeker goed rond zjn lichaam, Alleen ik vind hem echt niet knap. Hij is te verwijft. En zijn karakter mag ik ook niet' Zei ik terwijl ik naar de klas liep

[/img]

Abi

*les*

Lola -

*loopt naar de klas*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptydo apr 10 2014, 11:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'waarom zou ik sorry zeggen?' ik draai me om en kijk naar de boom. 'volgens mij was drake eerder de leraar dan jij.' mompelde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'dat valt wel mee! toch?' ik pakte mijn fototoestel en bekeek ene plaatje van setto. 'zo verwijft ziet hij er niet uit?' ik kantel de kamera een beetje. 'hij heeft gewoon een gladde huid.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni knuffel ligt in zijn hals van zijn trui.
'kuh, knuffel umh umh...' ik krapte op mijn achterhoofd. 'mellanie had hem ontvoert en toen moest ik hem wel redden.' mompelde ik als smoes.
hoe meer je van mellanie te weten komt hoe eerder je haar het bed in krijgt. zeg ik flirterig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik loop achter de rest aan en zag dat drake voor mij liep samen met tayoni.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptydo apr 10 2014, 11:39

Mentor B102

'omdat je hem pijn gedaan hebt. Dan moetje sorry zeggen. Ik legte alles uit en keek hem lief aan. Kom we gaan terug

Jay/James

*ziekenhuis/Intervieuw*

Drake

'jaah,Jaah, je kon hem gewoon weer niet thuis laten eh' Zei ik stoer en wilde hem afpakken. 'Ik verzin wel iets om haar in bed te krijgen als ik dat wel doe' Fluiterde ik heel langzaam

Lucy

'Ik weet nietik vind hem er echt verwijft uit zien' Zei ik terwijl ik aan zijn lichaam dacht. 'Nee, Ik vind setto echt niet leuk. Je hem houden' Ik liep naar me stoel en ging zitten

[/img]

Abi

*les*

Lola -

*loopt naar de klas*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptydo apr 10 2014, 11:53

'pijn?' ik keek hem onbegrepen aan. ''als ik weet wat dat is.'' ik slof achter lola aan. haar vrouwelijke heupen zijn als gene ander haar lange blonden haren met slag dans mee met haar luie loopje. er was iets dat mij tot haar aan trok allen ik wist niet wat. net alsof ik iets vergeten was, misschien heeft ze iets anders met haar haar gedaan of zoiets waardoor ik het niet zo goed meer herken. misschien, misschien moet ik het gewoon maar is gaan vragen. vragen waarom ik me zo aangetrokken voel. en dat gevoel van dat er iets fout is gegaan. ik grijp mijn buik wast en knijp zachtjes in mijn t-shirt.

flashback -kind
'Riven? waarom maak je zoon raar geluid? net of je hapert?' vroeg ik terwijl ik hem onbegrijpend aan kijk. 'hahahaha, dat heet lachen. hihi' zegt De jongen die naast mij op bed zit. 'maar hoe moet dat dan?' vroeg ik aan hem. 'lachen kun je niet zomaar doen daar moet je eerst blij voor zijn.' zegt de jongen naast mij die lang samer hand stopte met lachen. 'en hoe voelt het dan dat blij zijn? hoe weet je of je blij bent?' vroeg ik niewschierig. 'het is net alsof je een warm gevoel in je buik hebt en of er iets van binnen prikkelt. een soort van vogeltje.' zegt de jongen met zijn monthoeken gekrult naar boven. 'zit er een vogel in je buik?!' vroeg ik geschrokken. ik raakte zijn buik aan en tikte een paar keer op zijn navel. 'hihihi setto stop! je kietelt me! er zit geen echte vogel in mijn buik joh!' zegt hij lachend. Riven duwt mijn handen weg en begind met zijn handen over mijn t-shirt te bewegen.

'd...dat dat voelt raar.' ik kijk hem aan. 'net alsof er iets tintelt, en misschien wel prikt. net alsof mijn spieren samen trekken.' zeg ik verlegen. 'jup tintelen en prikkelen dat is goed maar wat je voor de rest voelt weet ik niet.' zegt de jongen terwijl hij mij aan kijkt. vervolgens gaat de jongen boven op mijn borstkast liggen. dit keer was de warme gevoel duidelijk aanwezig. maar dat prikkelige gevoel veranderde. misschien was dit ook wel zoon vogel.

ik versnel mijn pas en omhels haar van achteren. 'mag ik vragen? wat verbind mijn gedachtens met die van u?' vroeg ik adelijk(netjes).

'haha jij wilt liever tayoni toch?' lachte ik

'beerdje!?' zei ik zachtjes. drake had mijn beer te pakken. 'waarom zou je het niet doen? *grijns* '200 coints voor een verlegen meisje. ben je ook gelijk van je maagtheid af.' ik kijk hem aan met gniepige oogjes 'o~of is ze te moeilijk voor je?' zei ik plagerig

hier en daar hoorde ik iets maar kon de helft niet verstaan.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptydo apr 10 2014, 19:37

Mentor B102
''je bent echt hopeloos'' dacht ik terwijl ik achter de groep aan liep

in de klas aan gekomen 'Als we allemaal zitte nga ik het volgende project uitleggen'

Ik wachte geduldig tot iedereen zat.

Zoals jullie allen weten, Is het dit jaar van projecten en thema's, Mijn collegas hebben ook wat projecten voor jullie klaar staan.

'Met het project dat ik jullie ga geven, Gaan we in groepen van rond de 10 personen een kamp organiseren De gene met het beste iedee. Zal uitgewerkt worden voor het hele 3de leerjaar.  Der zijn geen regels of dingen die jullie zullen tegenhouden dus ben creatief.'

Ik heb de groepjes al gemaakt. Als je wil ruilen moet je dat onderling doen. Maar.. de groepen mogen niet groter of kleiner worden

Hier zijn de groepen
Groep A
*namen klasgenoten*

Groep B
Mellanie
Drake
Tayoni
Setto
lola
Lucy
Jay
minako

Groep C
*namen klasgenoten*

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

'Ik neem mijn tijd, En misschien wil ik dat wel niet.., kan altijd naar de walle toe' fluisterde ik tegen Tayoni. in de klas aan gekomen schoof ik mijn stoel aan en ging zitten.

Lucy

'Eigenlijk niet meer, Zijn lichaam is intersant. Maar ik ga me focusse op het lichaam van Jay. Ik wil kleding voor hem ontwerpen en bedroemt worden' Mijn gedachte dwaalde weg naar Jay.
In de klas aangekomen ging ik zitten op de plek.

Het was dood stil in de klas en iedereen luisterde naar onze mentor. Ik voelde dat mijn mobiel trilde. ''Oh mijn mobiel trilt alleen als er iets gepost is op de fansite van Jay'' Stiekem pakte ik mijn mobiel op.
''zou de rede r in staan waarom hij niet aan wezig is.''

mijn ogen gleden over de pagina. Even werd alles stil in mijn hoofd.. 'lees ik dat goed...' fluisterde ik iets te hard

*luisterd naar de docent*

[/img]

Abi

*les*

Lola -

'mag ik vragen? wat verbind mijn gedachtens met die van u?' hoorde ik ineens. Ik schrok uit mijn dromeland 'Eh wat?' Vroeg ik want ik het niet goed gehoord. 'Verbind? Hoe bedoel je setto?'  Langzaam liep ik de trap op naar de klas. Daar ging ik op mijn stoel zitten.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 10:12

'nou het lijkt net als...a....als of ik iets vergeten be...ben. maar i..ik weet niet zo goed wat.' ik wrijf met een hand door mijn haar heen. 'soms heb i...ik gewoon het gevoel de..dat er meer speelde dan nu.' ik ga ook naast haar lopen en probeer haar aan te kijken. 'die blikken van jouw zijn anders.'

'misschien moet je de lettertype groter maken dan kan ik het ook lezen of je het wel goed leest.' zeg ik terug op de reactie van lucy

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'zelfs ik krijg lucy of lola zelfs nog sneller het bed in dan jij. haha.' ik grijns een beetje en geef hem een vriendschappelijk tik tegen zijn schouder aan.

ik voelgde de klas en hoorde de jongens voor mij praten over meisjes. stiekem kwam ik wat dichterbijer. in de hoop dat ik wat meer kon opvangen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 13:17

Mentor B102

in de klas aan gekomen 'Als we allemaal zitte nga ik het volgende project uitleggen'

Zoals jullie allen weten, Is het dit jaar van projecten en thema's, Mijn collegas hebben ook wat projecten voor jullie klaar staan.

'Met het project dat ik jullie ga geven, Gaan we in groepen van rond de 10 personen een kamp organiseren De gene met het beste iedee. Zal uitgewerkt worden voor het hele 3de leerjaar. Der zijn geen regels of dingen die jullie zullen tegenhouden dus ben creatief.'

Ik heb de groepjes al gemaakt. Als je wil ruilen moet je dat onderling doen. Maar.. de groepen mogen niet groter of kleiner worden

Hier zijn de groepen
Groep A
*namen klasgenoten*

Groep B
Mellanie
Drake
Tayoni
Setto
lola
Lucy
Jay
minako

Groep C
*namen klasgenoten*

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

Tayoni gaf een vriendelijk tik op mijn schouders 'Je doet maar,'Zei ik ligt geirriteerd. ''Ik wil geen meiden gebruiken of pijn doen. Dus weet niet of ik het wel zo leuk vind om met meiden o mte moetne gaan voor geld, MAar dat kan ik niet laten merken een Tayoni''

Lucy

'misschien moet je de lettertype groter maken dan kan ik het ook lezen of je het wel goed leest.' Zei minako. Ik keek op zei. 'hahaha, jaah dat zou kunnen maar dat maakt het nieuwe niet anders, Jammer genoeg' Ik keek terug en las het nog een paar keer overnieuw.

[/img]

Abi

*les*

Lola -

'soms heb i...ik gewoon het gevoel de..dat er meer speelde dan nu, 'die blikken van jouw zijn anders.'' Vroeg hij. Net voor de de klas inliepen keek ik hem lief een vertrouwt aan. 'Niks bijzonders. We werkte met opdrachten gewoon vaak samen.' Zei ik waarna ik verder de klas in liep
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 14:58

'oh... o...ke, zou va ..vast niet veel bijzonders ge..geweest zijn.' zeg ik voorzichtig.

ik grits de mobiel van lucy uit haar handen. ik las op haar schermpje en zag dit staan:.......(lennie)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'vroeger deden we altijd weddenschapjes? ik dacht dat jij cool was.' mompel ik terug. ik kwam in de klas en ging bij iemand anders aan tafel zitten. tussen 2 andere vrienden in. 'eee~y tay, zullen we vanavond stappen? ik heb gehoord dat er een gaaf cafe is in de stad. waar bediendes in korte rokjes rond lopen enzo.' zei een vriend die rechts van mij zat. 'ja is goed moet aleen voor 11 uur thuis zijn.' zeg ik terug tegen de jongen.

'weddenschap?' zei ik in mezelf zachtjes. ik stap de klas in. ''waar moet ik nou zitten? en naast wie.''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 15:22

Mentor B102

'Met het project dat ik jullie ga geven, Gaan we in groepen van rond de 10 personen een kamp organiseren De gene met het beste iedee. Zal uitgewerkt worden voor het hele 3de leerjaar.  Der zijn geen regels of dingen die jullie zullen tegenhouden dus ben creatief.'

Hier zijn de groepen
Groep A
*namen klasgenoten*

Groep B
Mellanie
Drake
Tayoni
Setto
lola
Lucy
Jay
minako

Groep C
*namen klasgenoten*

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

'Ik zeg niet dat ik het niet probeer' zei ik grommend toen Tayoni weg liep.
Ik ging alleen aan een tafeltje zitten voor Tayoni. Ik zag dat Mellanie niet wist waar ze moets gaan zitten. Lief zwaaide ik naar haar 'Kom hier zitten' Zei ik terwijl ik gebaarde naar de stoel en die voor haar achteruit zette zodat ze kon gaan zitten

Lucy
Minako greep mijn mobiel beed en las wat er in het artikel stond
De pagina zat vol met foto's van Jay, Het is ook iet voor niet een fanpagina.

Het kopje duid.

'Jay in ziekenhuis?'

Na beterweten hebben we vernomen dat Jay Choi vanacht in het ziekenhuis is opgenomen wegens een bloeding aan zijn aortis. Hij is tijdens zijn eerste schooldag gewond geraakt in zijn buik, waardoor het buisje die zijn aorist heel houd is gaan verschuiven. Hoe dit kan vraagt iedereen nog af. Verdere informatie vervolgt nog.

(deze post is 30 min later gepost dan de vorige)
Wij zagen hem toenstraks het ziekenhuis verlaten. Hij zag er moe en wit uit. Dikke wallen onder zijn ogen.
Er gaan roddels rond dat hij niet meer naar zijn school kan of gaat. Hierna zal hij naar America gaan om weer een operatie onder te gaan Dit zijn nog allemaal roddels dus niks is zeker. Zodra hij de operatie gehad heeft keert hij terug naar Korea om verder te gaan in de Acteer en Zang wereld. Hij schijnt de rol  'Werewolf boy' geaccepteerd te hebben.

[/img]

Abi

*les*

Lola -

Ik lachte vermoeit en ging achter Tayoni en zijn vrienden zitten. Ik ving een paar woorden op. ''uitgaan, Cafe, mini rokjes, Hij heeft het toch niet over de cave waar ik werk..'' dacht ik.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 15:30

[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik hoorde wat minako oplas stiekem schrok ik wel een beetje. ''waarom heeft hij die opdracht aan genomen hij wilde toch een normaal leven leiden...'' ik slaakte een zucht. ''misschien moet ik hem maar eens ontvoeren hahah dan kan hij zien wat een normaal leven is zonder die rare zijkende butler in huis.'' ik vreef door mijn haar heen. ''mischien gaat dat ook nog wel lukken ook mijn huis is groot zat.''

ik las hardop voor wat er in de telefoon stond, met een scheef gezicht kijk ik naar de mobiel. 'nou leuk dan komt hij voor eendag hier op school gaat hij weer weg wou dat ik ook zou kon afstuderen.' mompelde ik geergert.

ik luisterde naar wat minako voor las. leuk zoon klas genoot. zijn we inegeval van die fotograven af. op het schoolplijn

drake swaaide naar mij ik loop naar hem toe en ga naast hem zitten 'dank je.' zeg ik
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 19:14

Mentor B102

Is tijdelijk de klas uitgelopen voordat Minako de tekst voor ging lezen

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

Ik lachte lief toen Mellanie ging zitten. Ineens ging minako iets voor lezen. 'HAH meer meisjes voor mij' Zei ik terwijl ik naar Lucy keek. en knipoogde 'Zo nu maakt die Jay geen kans meer bij jouw en ik weer wel'

Lucy
Dat Is mijn mobiel. Ik pakte hem weer terug, 'nou leuk dan komt hij voor eendag hier op school gaat hij weer weg wou dat ik ook zou kon afstuderen' Ik keek haar boos aan.'Ik zou het wel jamme vinden. Maar ik denk niet dat een school iets voor een idool is.' Zei ik terleur gesteld.

'Oh we mogen een kamp gaan voorbereiden das leuk. Ik wil iets met mode!' Zei ik weer blij en keek de klas rond naar mijn andere groeps genoten.

[/img]

Abi

Ik stromde richting de klas die in B102 zat. ik opende de deur. 'JAY waar is JAY' riep ik. 'JAY' Ik keek rond in de klas en zag dat Jay er niet was.. Ik draaide me terleur gesteld terug om. Tijdens het terugdraaien zag in me ogen hoeken een meisje achter in de klas zitten. Ze zat alleen. ''Dat zal wel die meid zijn die tegen jay aan stond tijdens de gymles.. Die ene Lola.. zoals die jongen haar noemede.'' Boos stampte ik de klas in pakte haar beed aan haar sjaal. 'JIJ BENT DE GENE DIE JAY PIJN GEDAAN HEBT. dankzij jouw gaat hij waarschijnlijk van school af/ Als jij niet tegen hem was aangevallen was er niks gebeurd met mijn vriend' schreeuwde ik boos. Ik deed me arm naar achtere en wilde haar gaan slaan

Lola -

'Oh, Das zonde dat hij niet meer de les volgt ' zei ik zacht, Ineens werd de deur open gegooi en stormde er een meisjes de klas binnen. Ze greep naar me nek en begon tegen me te schreeuwen. ik sloot me ogen dicht en begreep echt niet waar ze het over had
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 20:00

lola werd gegrepen bij haar schaal ik wilde opstaan maar zag dat tayoni veel sneller was ja hij zat ook voor haar. 'overlevings kamp klinkt leuk.' zeg ik uit het niets. 'in tenten enzo.'

'nee geen mode kamp. we kunnen wel iets beters verzinnen. waarom geen overlevings kamp?

er kwam een meisje in de klas en schreeuwde jay's naam. plots rende ze op lola af en greep haar bij haar sjaal. ik stond meteen op en greep het meisje bij haar haren vast. 'laat mijn lola los.' snouwde ik maar toch ook stoer.

ik schrok een beetje van wat drake zij ''meer meisjes voor hem? zou daar die weddenschap over gaan over hoefele meisjes ieder heeft?'' ik tikte met mijn 2 wijsvingers tegen elkaar aan. een paar minuten later pak ik mijn teken boekje en sla hem open. op een bladzijden was ik iemand aan het schetsen. af en toe keek ik naar drake en weernaar mijn papiertje. de schets werd al snel een komplete tekening van potlood.KLIK
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 21:07

Mentor B102

Is tijdelijk de klas uitgelopen voordat Minako de tekst voor ging lezen

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

Via mijn ooghoeken zag ik dat Mellanie iets aan het tekene was. Ik wilde net de tekening pakken toen er iemand gillend binnen kwam. Door een snelle reactie van Tayoni stopte het meisje met Lola aan te vallen maar haar hangen grepen naar haar nek. Met een vlot sprongtje belande ik achter het meisje en pakte haar handen beed.

Lucy

Maar dan worden me kleren vies. zei ik een beetje mokkig. Ik keek op en hoorde iemand gillen. 'Wat een gekke.'

[/img]

Abi

ik werd aan mijn haren getrokken 'laat mijn lola los.' Ik pakte zijn hand beed zodat mijn haar minder zeer deed. 'LAAT MIJ LOS.. ik ben niet de gene die mijn BF zeer doet. Als jouw GF pijn zou leiden zou je ook boos worden' Snauwde ik naar hem toen ik me om probeerde te draaien om hem aan te kijken zag ikdat het de jongen was die zei dat lola Jay had geknuffeld. Met mijn 2 vrijanden wilde ik Tayoni om de nek grijpen.

(hier kan tayoni nog even reageren of iets doen, maar laat plaats voor Drake)

'Jij doet mij pijn' schreeuwde ik. 'Als Jay hier achter komt dat jullie zijn GF pijn doen zullen we eens zien wie het laatst lacht' mijn handen werden vast gegrepen door 2 strekke handen van iemand anders.

Lola -

Tayoni pakte haar beed. Ik greep naar me nek door de pijn die er al was. en nu dit deed ht heel zeer. Ik kon niet geod ademhalen maar dat lied ik niet merken ''Ze mogen mij nek niet zien'' snel deed ik me schaal weer goed. 'Dankje Tayoni en Drake' fluisterde ik
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Emptyvr apr 11 2014, 22:27

ik wachte op de rest. ik bleef zitten op mijn stoel die ik bij de rest van het groepje had gezet. 'gaat het wel Lo~la?' vroeg ik verlegen.

'Das toch leuk je hoeft niet altijd vied te worden. hahah licht er aan wat je doet buiten.' zeg ik speels.

'thx drake...' zei ik een beetje nors. ik trek het meisje aan haar haren een beetje naar achteren toe. 'kom maar weer terug bij mij als je lief bent.' fluister ik in haar oor. daarna lied ik haar los en ging naar lola toe. 'gaat het wel?' ik pakte haar schaal een beetje beed. om te kijken of er niets gebeurt was.

ik ging droog verder tekenen en reageerde niet op het fijd dat 2 meisjes bijna aan het vechten waren. KLIK[/quote]
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 13 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 13 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 40 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: