Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 08 2014, 22:33
Mentor B102
'Dus jij blijft zitten.?, Mooi dan hebben wij een rede om lekker buiten te gaan zitten en moet jij in de klas blijven. Hier bij lig jij ook uit het project van vanmiddag tot je bewezen heb je te gedragen, Je zal geen inspraak hebben. Daarnaast blijft de klas vanmiddag 1 uur na.' Mijn stem was zwaar en boos. ik had me lichaam opgeheven.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 08 2014, 22:35
Setto:
ik snap er niets van eerst wil je dat ik in de kring ga zitten en dan doe ik dat. daarna krijg ik een keus om op mijn plek te zitten of weg te gaan is het nog niet goed. zeg ik verwarrent.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 08 2014, 22:43
Mentor B102
'Houd je niet van de domme Setto, Jij gebruikt geen geweld in de klas. Daarom ben je er uit gestuurt, Maar meneer Setto blijft zitten.. Dus zal de klas het ook voelen.. Dan moet je maar beter luisteren en je gewoon normaal gedragen. Je bent geen puber meer.' Zei ik boos.
Kom klas we gaan naar buiten het is lekker weer. 'Setto ik zie jouw en jouw vader morge middag, De rest van deze dag hoef ik jouw niet meer te zien.'
'kom je zitten? draky?' ik keek mellanie aan. 'Het is drake voor jouw' Maar bedankt dat je me stoel recht zet.
Ik keek setto aan ''Wat een klootzak, Verwent nest. Zo zijn ze allemaal in de rijkeluis buurt...'' Dacht ik tewijl ik luisterde naar de discussie tussen onze mentor en Setto
'Natuurlijk niet. Maar kleding is gewoon interstant, En waarom gedraagt setto zich op deze manier? vroeger was hij aardig...'. ik draaide me om toen ik hoorde dat we vanmiddag na moesten blijven dankzij Setto 'Je word bedenkt setto...' Ik keek boos waarna ik opstond. 'Wel leuk plan nu naar buiten toe en met een bal spelen' Zei ik vrolijk
'Setto gedraag je' Zei ik tegen hem. Maar op dat moment zei de mentor dat iedereen na moest blijven. Even stond mijn gedachte stil. ''wat na blijven dat kan niet;; ik ik moet werken'' Geschrokken keek ik voor me uit, ''Ik niet de laat komen'' geschrokken pakte ik nar mijn nek. ''nee nee''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di apr 08 2014, 23:04
heb het ietsjes aan gepast lees het nog effe opnieuw.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto waarom kijkt iedereen zo gevronst wat betekent dat? ik had niets fouts gedaan. en mijn ouders kunnen helemaal niet komen morgen, want vanavond gaan ze op vakantie. ghuh... die leraar is haast zelf nog een tienner. mompel ik in mezelf. de klas vertrekt uit het lokaal. het lokaal was leeg en de leraar zij dat ik niet door de deur naar buiten mocht, maar hij zij niets over het raam. na 2 minute in het lokaal gezeten te hebben open ik het raam wagenwijd open. ik ga in het raam kozijn zitten. de klas zat gezellig op het gras een bal spelletje aan het doen. het is niet hoog vanaf hier als ik wil kan ik zonder bot breuken uit het raam springen. ik kijk naar de boom die in de beurt staat. umh. lets try it. ik loop naar achteren toe en spring als een kat uit het raam. met 2 handen pak ik een tak beed. vervolgens laat ik me vallen en kom met een koprol op de grond terecht. ''hehe niets gebroken. '' emotieloos loop ik langs de groep en kijk even naar lola. mijn blik had iets weg dat sorry wilde vertellen.
op het schoolplein staat ook een schommel ik loop er naar toe en ga er op zitten. verlegen kijk ik naar de groep. ik zat aan de kant van de leraar zijn rug dus hij kon me niet meteen zien.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako vrolijk gaan we met zijn alle naar buiten toe. ''setto heeft nooit jongen leraren gemogen. dus waarom zou hij nu anders reageren hahah'' de een of andere manier had ik dit al verwacht. ik ga op het gras zitten naast drake. hehehe nu is hij van mij.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik kwam net aan bij het lokaal en zag dat setto op gesloten werd. ik loop stiekem achter de rest aan in de gang in de hoop dat ze niet merkte dat ik er nog niet was. ik ga naast de leraar lope en zeg. 'oi, meneer dat is niet handig. hahah deze vogel kan je niet opsluiten hij vind altijd een weg naar buiten.' met koppijn en al ga op het gras zitten naast drake. 'oi, waarom is de gay persoon op gesloten?' fluister ik zacht.
na enige minuten zag ik dat het raam open ging. en ja hoor het vogeltje vloog weg. 'hahaha.' lachte ik zachtjes. stiekem is setto best wel cool kom op wie springt er nouw uit het raam?
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik was druk bezig met het bekijken van drake. ''waarom mag ik hem geen draky noemen? zei ik iets verkeerts, had ik iets fout gedaan? vond hij me ineens niet meer aardig?'' er dwaalde 1000de gedachtens rond mijn hoofd.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo apr 09 2014, 13:52
Mentor B102
kom we gaan gezellig naar buiten toe. Setto jij mag de deur niet uit. Toen ik de deur achter me dicht deed. Stopte ik de steutel in het slot en deed net of ik hem opslot deed. 'oi, meneer dat is niet handig. hahah deze vogel kan je niet opsluiten hij vind altijd een weg naar buiten.' ik begon te lachen. 'Jah, helaas wel. Maar hij moet eens manier leren. En hij is niet opgesloten hoor'
Ik liep naar buiten toe en ging in de kring zitten. ik wachte tot idereen er is
'Jongens we gaan beginnen.' ik gaf de bal aan aan tayoni. Je weet de spelregels? vroeg ik.
Ik zal ze toch even opsommen voor de gene nie het niet weten. regel 1. Je gooit de bal naar iemand waarvan je meer wilt weten. Regel 2. Als de bal gevangen is heb je 60 sec om vragen te stellen Regel 3. je moet de waarheid spreken Regel 4. Geen vragen gerelateerd naar seks Regel 5. je mag pas zeggen als de vraag te privee is
Tayoni kwan aangelopen. 'oi, waarom is de gay persoon op gesloten?' fluisterde hij. 'Hij heeft geweld gebruik en is daarna tegen de de docent ingegaan, damnt mijn rug doet nog steeds pijn' Ik wreef over mijn rug heen. Langzaam liepen we naar benenden. 'Die gast moet zich leren gedragen.. Misschien is mijn neef 25 maar hij is een van de beste docenten.. En heel makkelijk en chill. MAar dat weet jij ook aangezien hij al bijna 3 jaar onze mentor is' Zei ik met een glimlach. Ik plofte in het gras naar toen we op de plek aangekomen waren. aan de ene kant zat Tayoni en aan de andere kant zat Minako.
Onze mentor legte de regels nog een keer uit en gooide de bal naar tayoni. 'Nou nu mag je alles vragen aan de meiden' zei ik speels en knipoogde.
Met mijn hoofd naar benede sjokte ik achter de klas aan. '1 uur na blijven. Dit gaat meme werk koste. Of iets anders' Ik probeerde mijn tranen te verbergen. Als ze nu gaan vragen wat er is zeg ik gewoon dat ik moe ben.
Ik zag dat Setto toch uit het raam kroop. ''Dadelijk moeten we 2 uur na blijven omdat setto er van tussen is gegaan'' Ik keek setto verdrietig aan en al snel keek ik weg.
de bal vloog tegen mijn buik aan 'Oef die zag ik niet aankomen' Ik keek tayoni aan. ''Nee stel geen rare vragen please'' dacht ik 'waarom slaap je altijd in de klas?' vroeg hij als eerste. 'Omdat ik thuis niet goed slaap en altijd moe ben?'. ''I cant tell him the truth''
'waarom trek je nooit korte rokjes aan naar school toe?.. Ik keek hem aan. met grote ogen 'Omdat die niet fijn zitten en ik vind het niet fijn als jongens op die manier naar mijn benen of kont kijken'
'wat vind je van mij?. Mijn ogen werden iets grotern 'Jij ben een pervert.' Nog voor ik me zing volledig afkon zeggen vroeg hij of ik met hem in bed wilde. 'NO just no' Was mijn antwoord. Gelukkig zei de mentor dat de 1 min over was. Ik gooide de val naar Minako
'Waar woon je, Waar liggen je intressens, (hobbies) Welke vakken vind je het leukst Heb je een vriendje'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo apr 09 2014, 19:20
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto kijkt en luistert.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik kreeg de bal naar mij toe gegooit. ik ving hem normaal. 'Waar woon je, Waar liggen je intressens, (hobbies) Welke vakken vind je het leukst Heb je een vriendje' vroeg ze aan mij.
'ehh... ergens in de stad.' ik kijk haar raar aan. ''ik ga jouw niet vertellen dat ik het liefst naakt foto's van jongens neem...'' 'umh jongens bekijken,' zeg ik vlug 'geen van alle vakken vind ik leuk.' mompel ik. ''diep in mijn gedachten is drake mijn vriendje <3 '' 'ja ik heb een vriend.' loog ik. ''had ik maar een vriendje T-T''
ik gooi de bal snel naar drake toe. 'op wat voor type meisjes val je? wie is je beste vriend? wat is je lievelings eten? wat voor kleur ondergoed draag je meestal?' bij de laaste vraag begon ik helemaal te glundere.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'zwaar teleur gestelt kijk ik naar de grond. pfff... in een broek zie je meer van je kont dan als je een rokje aan hebt. mompel ik binnensmonds. ik ooi mijn beertje over zijn kopje heen. ''rustig maar hoor beerdje ik laat je niet alleen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie luistert
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo apr 09 2014, 20:02
De bal vloog richting mij. Met een hand ving ik de bal.
'op wat voor type meisjes val je?... op schattige meisjes? wie is je beste vriend? 'Mijn 2 honden zei ik met een brede glimlach, En natuurlijk Tayoni' wat is je lievelings eten? PIZZAA~~! zei ik en beteen begon ik te lachen wat voor kleur ondergoed draag je meestal?' 'Wil jij wel weten eh' Zei ik meteen grim op mijn gezicht.
Ik gooide de bal met een klein boogje naar Tayoni. 'Wat heb jij tegen homos?, Wat doe je na school Waarom was je te laat Wie vind je leuk'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 wo apr 09 2014, 22:13
geschiedenis leraar - man 62 jaar oud. het was heel even pauze voor mij ik sta in de leraren kamer. ik kijk naar buiten toe door het raam op de 2de verdieping. het is mooi weer en de zon schijnd hevig. de vogels fluiten vrolijk en springen van hier naar daar op de grond. maar er zat een vogel tussen die niet zo vrolijk was. eenzaam zit hij op de schommel te kijken naar zijn klas genoten. ''waarom zit hij zo afgezondert van de rest? heeft de klas heb buiten gesloten?'' ik verzet mijn leesbril vervolgens pak ik een doosje en stop mijn leesbril in het kokertje. via de trap loop ik naar beneden toe. rustig wandel ik door de tuin heen van het schoolplein. achter de leraar langs loop ik naar eenzame vogel toe. 'en waarom srpingt deze vogel niet vrolijk heen en weer?' vraag ik vertrouwelijk aan de jongen die op de schommel zit.
'waarom vronsen mensen zo veel als je iemand op zijn plek zet?' vraagt de jongen verlegen. 'omdat niet alle mensen gewent zijn om in een roedelvorm te leven.' zeg ik met een vertrouwelijke stem. 'luister, jij bent net een alpha wolf als de lagere wolven zig niet gedragen naar hun rang geef je ze een knauw.' ik kijk de jongen aan, en aai door zijn haren heen. 'maar soms moet je ze juist hun gang laten gaan, maar dat betekent nog niet dat je toegeeft.' zeg ik met een knipoog. 'maar, maar ik laat me niet naar beneden halen door iemand met een lager rang dan ik.' zegt de jongen een beetje beteutert. 'wie een graf graaft voor een ander valt er uiteindelijk zelf in.' spreek ik wijs uit. 'maar... ik, ik weet niet zo goed wat ik dan moet doen. ik snap niet wat ik moet voelen of wat het gevoel betekent. iets romelt in mijn buik en ergens daar boven doet het pijn. net alsof ik iets wil slaan.' zegt de jongen terwijl hij mij aan kijkt. 'dat zijn emoties mijn jongen. waarom ga je niet weer bij een dans clubje?' vraag ik voorzichtig aan hem. 'omdat ze me dan raar aan kijken en ik mag niet met meiden dansen dat vinden de dans lerares weer vreemt.' zegt de jongen geergert. terwijl hij zijn hand legt op de plek van zijn hart. 'dan ga je toch bij een jongens groep? binnenkort komen er wekelijkse actiefitijden ik ga het inschrijf briefje morgen ophangen als je er bij wilt moet je snel zijn want ze zijn zo vol. haha.' lach ik voorzichtig. de jongen kijkt mij aan met een onbegrijpelijke blik. 'thx...' klonk er zacht uit zijn mond. ' ik loop weer verder door het schoolplijn heen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto kijkt en luistert.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako luistert
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni heeft knuffel in zak 'Wat heb jij tegen homos?, Wat doe je na school Waarom was je te laat Wie vind je leuk'
'umh ghu, jongens moeten niet aan andermans vlippie komen.' zeg ik beschaamt maar vlug. 'na school ga ik gamen en misschien uit met meiden en andere vrienden. umh te laat ike? umh was niet te laat....' *vrijft over voorhooft heen.* ''wat heb ik een hoofdpijn'' 'hehe, willen ze wel weten he. ik kijk flirterig naar lola. 'ik heb haar vanavond een bezoekje gebracht in het cafe. ze was erg sexy gekleed en ze had een lekker luchtje op.' zeg ik met roze wangetjes. in de richting van lola.
daarna gooi ik de bal naar lucy 'wat is je favoriete ondergoed setje? op wat voor soort types val jij? heb je het wel eens gedaan op een andere plek dan een bed? wat vind je van mij?' ik grijnste breed bij alle vragen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie luistert
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do apr 10 2014, 09:15
onhandig gooide Lucy de bal. k ving hem omdat hij waarschijnlijk verkeerd gegooit was.
'Van welke kleding styl houd jij/Draag jij het liefst,'' Het liefst draag ik sportkleding. Welke kleding vind je mooi bij meisjes,' Meisjes met te grote kleding aan. Waardoor ze er heel schattig en broos uit zien
Ik Stond op en draaide me razend snel om. De bal vloog met volle vaart naar Setto die op de schommels zat.
'Waarom zit je daar?, Kom er gewoon bij zitten,' Waar val je op?
Lucy *luisterd* Tayoni gooide de bal richting mij.
wat is je favoriete ondergoed setje?.. 'Dat wil jij wel weten eh pervert, het is zwart met kante rantje' op wat voor soort types val jij? Op wat voor types. Lieve knappe jongens met talent. Die er voor andere klaar staan en en graag grapjes uit halen, Beetje zoals Jay' Toen ik dat zei keek ik snel rond of Jay er niet was. Adners zou het heel schamend zijn. Mijn wangen werden rood heb je het wel eens gedaan op een andere plek dan een bed? 'Datis een privee vraag.' Zei ik een beetje nors wat vind je van mij?' hij grijnste breed 'Ik.' Maar ik werd afgekapt door onze mentor omdat de 60 secondes over waren
Ik gooide de bal richting de jongen naast drake. Maaromdat ik e nbeejte schuin gooie ving drake hem.
'Van welke kleding styl houd jij/Draag jij het liefst, Welke kleding vind je mooi bij meisjes,'
Ik zat half te dromen tot en te luisteren wat Tayoni vertelde ' heb haar vanavond een bezoekje gebracht in het cafe. ze was erg sexy gekleed en ze had een lekker luchtje op.' .. Het drong niet door dat hi jhet over mij had. ''Oh hij had gistere een date toen hij naar het cafe kwam. mooi dan zal hij mij wel vergeten zijn''
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do apr 10 2014, 09:56
geschiedenis leraar - man 62 jaar oud. ik was op een bankje gaan zitten keek naar de klas die met de bal aan het spelen was. plots werd de bal naar setto gegooit. ''mmh dit kan nog wel spannent worden''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto de man vertrok weer plots kreeg ik de bal naar mij toe gegooid. ik ving hem en stond een beetje verstelt. 'Waarom zit je daar?, Kom er gewoon bij zitten,' 'Waar val je op?' klonken de vragen die drake aan mij stelde. ik verstijft een beetje en bekijk de bal. 'ik zit hier omdat ik niet bij jullie mag zitten en omdat we nog steeds school hebben en ik niet naar huis kan.' langsaam stond ik op van de schommel met de bal nog tussen mijn handen in. ik loop richting de klas en ga ergens in de kring zitten. verlegen kijk ik naar de bal. 'o...op..w.wat ik val?' ''waarom willen ze dat weten? ik, ik kan niet liegen ik mag niet liegen.'' ik knijp even mijn ogen dicht ik kneep even me mijn handen in de bal maar de bal was veelste hard om in geknepen te worden. 'ike... umh, umh....' het leek wel of de tijd eeuwig duurde. ''ik kan het hun niet vertellen dan zullen ze me voor eeuwig pesten'' ik kijk drake aan *hard klopping* mijn ogen worden groter en wijder. *hard klopping* 'i...ik had ooit eens ene vriendje...' ik kijk weer verlegen naar de bal toe. 'maar hij is omgekomen bij een aanrijding met een motor.' ik draai de bal rond en bekijk hem. 'hij verloor veelste veel bloed en stier ter plekken in mijn armen.' ik bijd op mijn lip. 'de bestuurder van de motor is nooit gestopt.' met een hand laat ik de bal los en pak mijn maag beet. ik knijp zacht in mijn t-shirt.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako met mijn mond open stond ik te luisteren. 'zijn vriendje? is hij... hij is dus echt? waaaaht!?' mompelde ik zachtjes
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni heeft knuffel in zak 'ik zij het toch,' fluisterde ik naar drake. 'hij is G~a~y~.' zei ik zacht
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik blooste licht toen drake over dingen prate die wij mee gemaakt hadden die avond. de pizza, de wijde kleren. ik zat naast tayoni en zag een wit knuffelbeertje uit zijn zak steken. 'beerdje? wat zit je daar zo zielig?' fluisterde ik in meself. voorzichtig pak ik het beerdje uit de zak van tayoni. hij voelde het niet. stiekem aaide ik het beestje over zijn kop hen. ''wat is hij zacht.''
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do apr 10 2014, 10:06
Mentor B102
ik keek wat er gebeurde en nergeerde dat SEtto terug kwam ''Welkom terug setto en gedraag je de volgende keer'' dacht ik terwijl hij in de kring kwam zitten.
*ongeoorloofd afwezig* [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake
Setto kwam terug bij de groep zitten. 'i...ik had ooit eens ene vriendje...' antwoorde hij op de vraag. ''Oh, dus het is waar.'' Hij vertelde dat hij was omgekomen bij een motor ongeluk. ''Was dat GF van Jay ook niet omgekomen. Sinds wanneer gaat iedereen dood. misschien is dat wle de rede dat ik geen GF/BF wil, Maar wel heftig zeg''
Ik liep naar hem toe en gaf een aai over zijn bol 'Sorry dat ik er naar vroeg' ik pakte te bal op. En nam hem mee naar zijn plek. 'Volgens mij is de les afgelopen' Zei ik snel en met de bal liep ik nar boven toe
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do apr 10 2014, 10:40
geschiedenis leraar - man 62 jaar oud. hahaha, setto heeft wel wat geleerd. niet alles vertellen betekent nog niet dat je liegt. haha. dat is goed van je setto en dapper.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik zuchte even. toen iedereen opstond liep ik naar drake toe. 'dit blijft wel tussen ons toch?' vraag ik verlegen. ik kijk naar de lucht en de witte schaapjes die van links naar rechts sweven. ''je had belooft om terug te komen Riven. ik geloof in je.'' zei ik in mijn gedachten tegen de witte schaapjes. ik blijf wel staan totdat iedereen weg is. heb geen zin om meteen achter de rest aan te lopen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako net als de rest ging ik weer naar binnen toe. 'lucy?! pssst!' ik tikte haar aan in haar zij. 'setto is veelste sexy om homo te zijn.' fluister ik zachtjes
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ik wilde opstaan totdat ik zag dat mellanie een knuffel in haar handen vast had. 'je ontvoerde beerdje!!!' zei ik met een geërgerde blik. ik ritste het knuffeldje uit haar handen. mellanie keek hiel zielig. 'kom op niet huilen!? het is mijn beer van mij!' ik stop de beer in mijn de kraag van mijn vest. ik loop achter de rest aan naar een lokaal toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik kijk beteuterd doen tayoni het beerdje weer terug pakte. 'byebye beerdje' *snik*
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do apr 10 2014, 10:47
Mentor B102
Ik stond op en liep naar Setto. 'Setto. Kan ik jouw even spreken.?'
'setto is veelste sexy om homo te zijn'. ik keek haar aan. 'Vind jij elke jongen soms sexy?' Vroeg ik en aaide over mijn achterhoofd. Langzaam sjok naar de klas. 'Nu hebben we een project niet waar?' Vroeg ik