cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptyzo apr 06 2014, 20:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik ging al vroeg van huis weg. ik dacht gisteren avond haast alleen maar aan james. en wat voor emoties hij trok op zijn gezicht. wat betekende die? hij was duidelijk niet vrolijk. maar hij was ook niet verdrietig... grrr. kon ik maar meer emoties begrijpen. met een harde trap, schop ik tegen een blikje aan die op de stoep ligt. het ijzere blike maakte geluid bij het stuiteren over de grond heen. in de verte hoorde ik een meisje mijn naam roepen ze kwam naast me lopen. en vroeg of ik zin had in school. 'eigenlijk geen flauw idee...' zeg ik neutraal. 'jouw lach is leuk mellanie.' zeg ik tegen haar uit het niets. mellanie begon rode wangen te krijgen en was in een keer stil. ''zou ze het warm hebben?'' ik kijk haar aan en brobeerde de zelfde glimlag te maken als haar. ze begind ligtjes te giegelen.

na een tijdje komen we bijden op school aan. ik bleef in de gang zitten samen met mellanie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
vrolijk huppel ik naar school toe. vandaag lekker optijd. met zoon mooi weer kan je haast niet vrolijk zijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
het licht schijnt door mijn gordijnen heen. de warmen sonnenstralen raken mijn gezicht. het is warm. bloed warm. ik sweet me kapot en draai me nog eens om. mijn hooft barst haast uit elkaar zoon pijn doet het.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
met 2 handen op mijn rug maak ik mijn BH vast. ''langzamerhand werd het zomer,'' de witte t-shirtmet korte muisjes gaat gemakelijk aan. vervolgens trek ik er nog iets overheen.  en vandaag zou het lekker warm weer worden vandaag.'' met een beweging glijd het blauwe korte rokje naar boven totdat ik hem vast zet. klik voor kleding 'hihi, zo alles is aan.' ik loop naar beneden toe. even stop ik in de gang vervolgens trek ik mijn open schoentjes aan. ''eindelijk geen sokken.'' ik kijk naar mijn enkel. op mijn enkel zaten 4 bijd wonden. ze zagen er best groot uit. en waren zeker al een paar jaar oud. ik pak een blauw lint uit de keukenla en bind het om mijn enkel heen. ik maak er een sierlijke strik ik. 'zo nu kan niemand het zien. hihi' met mijn rugtas gevult stap ik de deur uit. ik zag setto aan de overkant van de straat lopen. 'Se~to! Se~to!' gil ik vrolijk. ik ren naar hem toe en ga naast hem lopen. 'hihi heb je een beetje zin in school?' vraag ik aan setto.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptyzo apr 06 2014, 20:51

Mentor B102

Wacht in de klas tot half 9

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James

*thuis*

Drake

buiten adem kom ik aan op de eerste verdieping. Én loop richting A102. Zodra ik daar aankwam zag i kdat er een andere klas was. 'shit ik zit bin B' Snel draai ik me om ren loop stoer naar B.

Lucy

Ik loop naar boven toe ne zie minako en een vna me beste vrienden zitten blij huppel k er heen 'Zullen we alvast de klas in gaan' Vroeg ik blij. 'En en is Jay er al' Fluisterde ik

[/img]

Abi

Lola -

Ik heb net mijn broertje afgezet en fiets richting school.''Deze sjaal is toch best warm op zijn mooi dag'' dacht ik terwijl ik mijn sjaal iets losser deed. ''Nee niet af doen lola, Je kan niet laten zie nwater gebeurd is'' Op school zet ik mijn fiets in het fiestenrek en loop richting de lokalen.

Ik liep meteen het klaslokaal in en ging achterin zitten.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptyzo apr 06 2014, 22:23

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
net als lola ga ik in de klas zitten, ik ga aan de tavel zitten waar ik altijd al zat. zelfs na een jaar was het nog steets mijn tafel. uit mijn tas pak ik een kop telefoon en zet deze op. ik negeerde de leraar volledig.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik zat net als mellanie op de gang. en daar kwam ze dan lucy vrolijk en blij omdat er een idol op school zit. 'Zullen we alvast de klas in gaan' Vroeg ze blij. 'En en is Jay er al' Fluisterde ze zacht. 'nee die heb ik nog niet gezien.' zeg ik teleurgesteld. 'en ik heb drake ook nog niet gezien.' zeg ik treurig. 'ja laten we naar binnen gaan.' samen met lucy loop ik door de deur heen van het klas lokaal. en daar zat hij dan onze mentoor braaf en stil. 'hoooooooi,' schreeuw ik hard door de klas heen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
mijn kamer deur vliegt open en ik hoor een boze stem. 'tayoni!! opstaan je bent al bijna telaat voor de les opschieten jij!!' schreeuwt mijn moeder boos. 'please wees stil mijn hoofd doet zoon pijn....' sneuw ik zacht en mokkent. 'dan had je maar niet moeten drinken!!' zegt ze boos terug terwijl ze mij uit bed trekt. met een bonk val ik op de grond. mijn knuffel beer valt boven op mij KLIK 'rustig maar hoor beerdje ik red je wel...' mompel ik zacht tegen mijn knuffel. mijn moeder gooit kleding naar mij toe. deze belanden boven op beerdje. 'nooooh beerdje verlaat mij nou niet!!!!' mompel ik speels. ik trek mijn t-shirt aan deze was mouwloos daar boven trok ik een vest aan zonder mouwen in het wit KLIK ik trek net als elke ochtent ook een schone onderbroek aan. deze keer was het licht blauw. net als gisteren, eergisteren en die dag daarvoor. vervolgens pak ik mijn broek op van de grond en trek deze aan. KLIK 'kijk daar ben je weer beerdje!!!' gilde ik bijna. ik raap hem op van de grond en knuffel hem. daarna stop ik hem in de mijn zak van mijn vest.

net als altijd volg ik het pat naar school via het restaurorand van de vriend van mijn moeder. daar krijg ik mijn lunch mee en vertrek ik verder. langsaam schok ik naar school toe. 'wat heb ik een koppijn zeg...'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik zat nog in de gang eigenlijk wachte ik op drake maar zo te horen was ik niet de enigste...
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptyma apr 07 2014, 21:50

Mentor B102

Ik stond op. Heti s half 9 we beginnen te de les. Ik stapte naar de gang en riep iedereen naar binnen toe. 'Jongens ga zitten op een plek Of maak een rondje, zoals in de kleuterklas' Zei ik.

Jay/James

*onbekende plaats*

Drake

Het was 5 over half 9 toen ik in de B gang rende. Ik liep naar de deur en deze was dicht. 'Pff te laat...' Ik deed de deur open. 'HELLOOWWW schatje~!' Zei ik blij en liep naar de docent toe

Lucy

Gezamelijk liepen we de klas in. 'hoooooooi,' scheeuwde Minako hard. 'Hey niet zo hard dat was recht in ijn oor' snouwde ik naar Minako. en sloeg haar op haar kont. Kom we gaan bij het raam zitten. 'Maar waar zijn de leuke jongens?'

[/img]

Abi

Lola -

Setto ging recht voor me zitten zoals hij vroeger ook altijd deed. Maar dit keer zei hij geen hoi ''Hij is me echt vergeten eh'' dacht ik terwijl ik met mijn hoofd op de tafel viel. *blonk* klink het zagt 'Auw dat was te hard' zei ik zacht en wreef over mijn bol heen
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptyma apr 07 2014, 22:28

[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik hoor een bonk achter mij. 'be carefull lo~la~.' haar naam zei ik bijna zingent met een soort van Japans accent. soms leek het net alsof ik ogen in mijn achterhooft had. maar nogsteets keek ik met een even neutrale blik naar voren toe.

flashback:
'toon geen emoties liefje ~ <3 '

'hahaha' giegel ik luid om lucy's reactie. ik ga naast haar zitten bij het raam. 'jaaah? waar zijn de jongens?' even later kwam drake aan gerent 5 over half ik stond haast te springen op mijn stoel. ''zou hij het tegen mij hebben?''

*loopt richting school*

ik ging maar naar binnen toe. stil en voorzichtig ga ik aan een lege tavel zitten. naast mij zat nog niemand. plots kwam drake binnen. 'HELLOOWWW schatje~!' zei hij luid. ik werd knal en knal rood. ''hij heeft het toch niet tegen mij hoop ik. nee neee vast niet.'' ik verschuil me achter mijn tas die ik op tavel had gelecht.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 19:51

Mentor B102

'Hey Drake. Lang niet gezien jongen' Zei ik en keek de klas rond. 'Jongens maar een rondje. Ik wil een voorstelrondje doen... Endaarna ga ik jullie iets leuks vertellen over de aankomende 4 uur die jullie nog met mij door moeten komen.' Zei ik terwijl ik in mijn handen klapte. Ik vond het altijd best lastig om orde in de klas tehouden. ''Maar jah ik was ook nog maar rond de 25 jaar.''

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

Ik sloeg een arm om de docent heen. ''Altijd leuk een vriend als je mentor'' Snap pakte ik een stoel en ging naar hem zitten 'Zo goed lieve?' Vroeg ik stoer. 'HAH no gay~!' grapte ik er achterna

Lucy

De docent vroeg of er in de kring wilde gaan zitten ''We zi ntoch geen kleuterklas komaan' Beetje mokkig ging ik in de kring zitten aan de andere kant van de docent.

[/img]

Abi

Lola -

'be carefull lo~la~.' zei setto een beetje zingent.. 'haha jah is goed' Zei ik lief. toen de docent voor de tweede keer vroeg of we in de kring zitte schuifde ik mijn stoel naar de kring toe.en verstopte me verder in mijn sjaal
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 20:10

de leraar beveelde ons om in een kring te gaan zitten. stug bleef ik aan mijn tafeltje zitten. ik heb helemaal geen zin in dit gedoe...

verbaast ging ik maar ook in de gring zitten. 'waarom in een kring? dat is zo saai...'

*loopt richting school*

verlegen pak ik mijn stoel en schuif deze tegen over die van drake. vervolgens ga ik zitten op mijn stoel. verlegen vriemel ik wat aan mijn rokje.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 20:23

Mentor B102

'okey mooi iedereen zit. Beetje jammer van setto... Dus kijk jongens daar is iemand die niet mee wil doen aan het groeps gevoel,Dus maar hopen dat jullie niet met hem in het groepje komen' Zei ik gemeen. En ging ook zitten. 'Der zijn een aantal nieuwe studenten in deze klas.' Ging ik mijn verhaal verder. 'Ik heb mee gekregen dat jullie nog geen echte goeie voorstelronde gedaan hebben'
Ik heb een bal mee genomen. Dus wie een leuk spel weer mag het zeggen. houd in je achterhoofd dat het is om jullie beter te leren kennen.

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

Ik keek mijn neef(mentor/docent) aan. 'hahaha, Ja setto. Doe gewoon mee ofzo.' ik nam het voor de docent. Ik keek op zei en zag dat Mellanie naast me was komen zitten 'Hey mellanie' Zei ik lief

Ik weet nog wel een game.. Ging ik verder 'Als je de bal naar iemand toe smijt en die vangt hem. Mag de groep 1 min lang vragen stellen en moet je eerlijk antwoord geven.'

Lucy

Ik keek naar de docent en moest best hard lachen over setto zei. Ergens had de docent wel gelijk.. Ik keek rond en zag dat mellanie naast Drake was gaan zitten. Wat zijn di schattig samen. Maar waar is Jay?

[/img]

Abi

Lola -

Ik zat te knikke bollen in de kring. ''Waar is Tayoni nou'' ik keek naar de deur. ''Zou hij een kater hebben..''
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 21:08

stug en emotieloos bleef ik bij mijn taveltje. 'dadelijk gooi ik de bal nog naar uw hoofd. ik zal maar uit kijken als ik u was.' zei ik cool

ik slaakte een diepe zucht. 'waar blijft de rest?' ik zag dat mellanie naast drake ging zitten. ''grrrrh das mijn plek!!!''

*loopt door de gangen en verdwaalt*

op het moment dat drake hey tegen mij zei keek ik hem even blozend aa daarna draaide ik mijn hoofd snel de andere kan top. ''setto houd er echt niet van als hij zelf meer weet dan de leraar zelf. arme jonge''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 21:35

Mentor B102

'Setto.. Of je komt mee doen. Of je gaat naar huis. Dan zoek ik contact met je vader..' Zei ik ligt geirriteerd. Ik wist na deze tijd hoe zijn vader was. En hoe hij op dit gedrag zou reageren van setto.

'Is iedereen het eens met het spel van Drake?'

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

ik keek naar setto. 'jees gast gedraag je' Zei ik een beetje mokkig.

Lucy

'Nee het lijkt me leuk om dat te doen'. Zei ik blij. Ik keek naar Minako. 'hahahha heeft ze nou jouw plek ingepikt' fluisterde ik

[/img]

Abi

Lola -

Ik keek rustig voor me uit en luisterde wat de docent zei. ''Ik ben echt blij met hem als Mentor hij is misschien jong maar zijn interssen zijn groot'' dacht ik
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 22:01

[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
na een paar minuten stilte stond ik plots op. ik loop recht op drake af, ik loop tussen de stoetjes van lola en en ander meisje.even laat ik een hand rusten op lola haar hoofd. eenmaal bij drake aan gekomen. grijp ik hem bij zijn hals/t-shirt. vervolgens til ik hem op met een 2 handen bij zijn hals/t-shirt, drake zweeft even in de lucht en ik trek hem over zijn stoel heen. de stoel valt naar achteren toe. ik laat drake met zijn rug tegen het bord aan knallen. het was niet hard maar je zult het wel een beetje voelen. mijn hooft komt dichter bij het oor van drake en ik fluister. 'je bent niet mijn vader oke? jij beveelt mij niet wat ik moet doen.' daarna laat ik hem rustig op de grond zakken. stoer en emotieloos loop ik van drake vandaan. ik loop naar mijn tafeltje toe en sleep mijn stoel mee. vervolgens ga ik schuin achter lola zitten. (half in de kring en toch ook niet XD)

verbaast kijk ik naar setto. 'tilt hij nou drake op?!' fluisterde ik naar lucy

*loopt in de gangen*

ik kijk naar setto. even knijp ik mijn ogen dicht. zodra de stoel op de grond klettert. ik kijk geschrokken naar drake. 'setto please... lat hem alsjeblieft los?' fluisterde ik bijna smekend ''ik wil geen ruzie of gevecht in de klas''
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 22:11

Mentor B102

'SETTO. hier bij stuur ik jouw uit de klas. ik wil vanmiddag een gesprek met je aan gaan. En zal ook meteen een brief uit de deur sturen voor je pa.' zei ik met een geheven boze stem 'Wij accepteren geen geweld in deze school' Ik stond op en maakte me groot en wees naar de deur. 'Ik ga dit hierna ook met de directeur bespreken en we zullen zien of je geschort word of niet'

'Is iedereen het eens met het spel van Drake?'

Jay/James

*ongeoorloofd afwezig*

Drake

Uit het niets kwam Setto op me afgelopen en trok me omhoog tegen het word aan. Een lichte pijn schoot door me rug. 'je bent niet mijn vader oke? jij beveelt mij niet wat ik moet doen.' hierna zette hij me terug op de grond.. Ik keek hem aan. 'okey.. jij bent snel aangebrand.' ik keek hem na en hield me hand op de rug. damnt dat deed zeer ''Deze had ik aan moeten zien komen. Ik had hem makkelijk kunnen ontwijken.. waarom deed ik niks'' dacht ik terwijl ik keek

een van de meiden kwam aangelopen en vroeg hoe het ging. ik keek haar aan 'Jaah gaat wel' ik knapoogde en aaide haar over haar bol 'Dank je wel dat jeje zorge maak' Zei ik lief en liep rustig naar mijn stoel toe

Lucy

'Wat een sukkel.. Je gaat iemand toch geen pijn doen? denk setto nou echt dat hij alles zomaar kan doen?' reageerde ik op Minako wannaar ik richting Drake loop. 'Gaat het Drake?, Zijn je kleren inet kapot?'

[/img]

Abi

Lola -

Ik zat een beetje in dromeland tot ik een klap hoorde. ik keek op en zag dat setto terug liep. Op de achtergrond zag ik dat drake pijn had. ''wat is er gebeurd'' dacht ik 'gaat het wel setto?' vroeg ik geschrokken? 'Deed drake weer kut?'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 22:23

ik bleef schuin achter lola zitten. 'agh ja, *ik glimlach naar lola* niemand moet mij bevelen wat ik moet doen.' zei ik tegen haar met een klein lief lachje. ik negeerde de leraar een beetje. nouja leraar hij was zowat net zou oud als ik. 'ik heb geen geweld gebruikt, ik heb alleen maar iets duidelijk gemaakt.' vertelde ik met een fake smile op mijn gezicht. 'laten we beginnen met het spelletje.' zeg ik lief met een smile op mijn gezicht en mijn hooft gekantelt.

'lucy!!! het enigste waar jij je druk overmaakte was zij kleren!!?' vroeg ik aan haar. ''waar blijft tayoni? die kon teminsten lol maken.'' 'ja laten we nou beginnen!!!' schreeuwde ik bijna.

*loopt in de gangen*

ik zet de stoel van drake weer recht op en tik op de stoel met mijn hand. 'kom je zitten? draky?' ik glimlagt naar hem met mijn hoofd schuin. plots viel het me op dat setto presies de zelfde emotie toonde. de glimlag van er is toch niets aan de hand? glimlach. was precis het zelfde als die van mij. ''gebruikte hij nou een kopie van andermans emotiesch?'' 'ja het spel is goed.' zeg ik verlegen.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 22:30

Mentor B102

'Setto.. Ik tel tot 3 en jij bent de klas uit. Anders zal de klas de gevolgen voelen. Ik accepteer hier geen brutaal gedrag of geweld.' Zei ik met een geheven indrukwekkende stem. Een zwaar donkere auro zweefde rond me heen. 'een...twee.....'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Emptydi apr 08 2014, 22:32

Setto:

glimlachent bleef ik zitten. 'sorry ik ben erg slecht in wiskunde? weet iemand wat na 2 komt?' zeg ik plaagend
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 11 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 11 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 39 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: