cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyza mei 31 2014, 23:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu
ik sta buiten met mijn kamer genoot terwijl we een sigaretje roken.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
wankelend loop ik op de stoep met mijn arm om mijn buik heen. ugh nog even vol houden tot dat ik thuis ben. in de verte zag ik twee jongens lopen de een schreeuwde een beetje en de andere sweeg. ik struikel over een ongelijk liggende steen heen en val met een klap op de stoep.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
ik hoorde lucy haar stem. ik kijk achterom en keek heel vrolijk. 'ik heb een prins op het witte paart ontmoet en hij heeft zijn jasje achtergelaten inplaats van zijn glazen schoentje.' vertelde ik vrolijk. ' en en en en hoe was het met Y~UUUUh? hihi, hebben jullie nog gezoend? hihi je keek zo verlieft naar hem dat kan niet anders.' vroeg ik entousjast.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
'i-ik haal geen rare dingen in mijn hooft ik wil alleen AUWH! hey lola niet weg gaan! i..ik ik kan niet lopen zo lola!!! please help me!' ik probeer uit bed te stappen maar mijn voet deed nog steeds pijn. ik wilde hinkelen maar ja ik heb dat nooit gekunt. al voor over vallend omarm ik haar totdat ik op de grond lag met lola onder/nast mij.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik stapte in de limo.

met een netraal gezicht staarde ik naar het raam terwijl ik langs james reed.ik legde een hand op het raam terwijl ik hem bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyzo jun 01 2014, 16:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Lay, SMe Traine

*lees jay*

Jay/James

De auto van mijn manerge haalde ons halver wegen op. I nde verte viel er een jongen op de grond. Eerst wilde iker heen lopen maar mijn manerger werd boos en zei dat ik niet overval bij moest zijn. Deze jongen zou wel dronken zijn. en je hebt al te veel problemen gehad met die blonde meid. Wil je nog meer schandalen. Hier bleef hij de rest van de avond overdoor gaan. Toen we aankwamen bij het huis krepen we meteen in bed. Lay aan de ene kant en ik ana de andere kant.
*slaapt*

Drake

*slaapt*

Lucy

Toen minako omdraaide keek ze zo blij en gelukkig. Ik had haar echt nog nooit zo blij gezien 'ik heb een prins op het witte paart ontmoet en hij heeft zijn jasje achtergelaten inplaats van zijn glazen schoentje.' vertelde ze vrolijk. ' en en en en hoe was het met Y~UUUUh? hihi, hebben jullie nog gezoend? hihi je keek zo verlieft naar hem dat kan niet anders.' vroeg ze entousjast.

Ik moest lache om het blije gezicht van Minako. 'Die jas staat zo ne bij jouw jurkje.'Zei ik lachend toen ik haar gekeek. 'Nee we hebben niet gezoent het is mijn klasgenoot en ken hem bijna niet. praat normaal nooit met hem' antwoorde ik verder. 'En volgens mij staat je vader al te wachten zullen we maar gaan?'

Lola -

Ik draaide me om en zuchte, 'Kom maar mee tayoni ik breng je wel naar huis op de fiets' Ik ondersteunde hem en buiten zette ik hem op een bnakje en ging mijn fiest halen
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyzo jun 01 2014, 20:14

'kom we gaan.' zeg ik tegen mijn kamerenoot maar hij bekijkt een meisje die zijn fiets pakt. 'haha je vind haar gijl he?' zeg ik plagerig. mijn kamergenoot kijkt geschrokken op. 'wat? hahaha misschien.' knipoogt hij naar mij. 'ik heb gehoord dat waar ze werkt in een cafe dat ze daar goed spul verkopen voor in je djontje.' vertelt mijn kamer genoot verder. 'ik kijk hem verbaast aan. 'dus zij kan? misschien? iets, voor ons halen?' zeg ik haperent terug maar achtjes. 'ja dat bedoel ik ja.' antwoorde hij terug.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik probeer weer met moeite op te staan maar mijn huid doet pijn. ''zou het open liggen? of is het alleen maar geschaaft ik weet het niet meer maar het voelt niet vijn. zelfs mijn hoofd voelt anders aan.'' ik aai over mijn hoofd heen en kijk vervolgens naar mijn vingers. ''geen rood vloeistof. gelukkig maar.'' langsaam loop ik over de stoep heen opweg naar huis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
'nou dan is dit misschien een leuke begin om wat vaker met hem te praten. hiihi maar zullen we thuis verder kletsen in bed? anders rijd mijn pa nog weg hahaha.' ik trek lucy mee naar het schoolplein toe. daar zag ik Yu nog staan bij het fietsenhok. 'oehh! kijk eens wie we daar hebben hij staat er sexie bij in zijn korte hempje' grinnik ik plagerig.

'paaah!' ik swaai heen en weer en me pa komt het plein op gereden met de auto. hij doet het auto raampje open en steekt zijn hand naar buiten toe. 'hallo dames en zijn jullie nog allebij maagt gebleven?' zegt mijn vader plagerig met een glimlag op zijn gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
lola liep naar haar fiets toe en ik wachte geduldig totdat ze terug kwam. ''damn hoe moet ik dit aan mijn moeder uit leggen... voet in het verband en achterop de fiets van een meisje.'' ik schut mijn haar heen en weer. terwijl ik in een opklapbare spiegeltje kijk of mijn haar nog goed zat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
*thuis*

Laatst aangepast door mellodey op zo jun 01 2014, 20:22; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyzo jun 01 2014, 20:20

Lay, SMe Traine

*slaapt*

Jay/James

*slaapt*

Drake

*slaapt*

Lucy

dat is waar antwoorde ik samen liepe we naar bende toe. ik bekeek ''Yu jaah hij is best wel knap.'' Daarkwam de vader van minako aan.

. 'hallo dames en zijn jullie nog allebij maagt gebleven?'
ik begon te lachen. 'Ja hoor meneer alles is nog zoals voor heen. atans voor mij' zei ik tussen het alcehn door I kstapte achter in de auto en keek nog even door het raampje naar Yu

Lola -

Langzaam liep ik terug naar Tayoni. 'Kom je ' zei ik toen ik de fiets voor hem neer gezet had. Als je me verteld hoe ik moet fietsen dan kan ik je voor je deur afzetten

Laatst aangepast door Evilian op zo jun 01 2014, 20:35; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyzo jun 01 2014, 20:31

'zullen we het een keer vragen?' vraagt mijn kamergenoot. 'ja dat kan maar dan moeten we een dwang iets hebben anders denk ik niet dat ze het gaat doen.' vertel ik tegen hem. 'dat is niet nodig we kunnen ook het bedrijf zelf onderdwang zetten door verklikking aan polietsie, wegens het verkopen van iligaal spul.' antwoorde hij terug.

*loopt over de stoep heen*

'haha was ik maar samen met de prins in bed beland.' zei ik speels. mijn vader schrok een beetje. 'prins? prins!! dadelijk raak ik mijn mooie dochter kwijd aan een adelijke familie. jij trouwt eerder met de buur jongen dan met een verweg wonende prins hahaha.' mijn vader probeerde grappig te zijn maar ik kon er niet om lachen. 'waneer zou hij terug komen? ik heb nogsteets zijn jas. hihi.' vluisterde ik tegen lucy onderweg in de auto.

oke we zijn er. ik stap uit de auto en mijn vader haalt de deur van het slot. ik stap naar binnen toe en ren gelijk naar boven toe samen met lucy. 'weltrusten pap.' schreeuwde ik effe flug.
'it is girl time! <3~'

snel stopte ik het spiegeltje weg toen lola terug kwam. ''mijn haar zit weer sexy <3 '' langsaam sta ik op en probeer achterop de fiets te zitten. 'je moet eerst langs het cafe fietsen waar je werkt en daar ga je links om de hoek totdat je bij een 4 sterren restaurant komt. dan volg je die weg rechtdoor tot het einde van de straat. daar vertel ik wel de rest.'

*thuis*

Laatst aangepast door mellodey op zo jun 01 2014, 21:50; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyzo jun 01 2014, 20:52

Lucy

'waneer zou hij terug komen? ik heb nogsteets zijn jas. hihi.' fluisterde minako. 'Ik weet niet eens wie het is, Voglens mij zit hij hier niet op school toch?' fluisterde ik terug.

'it is girl time! <3~' zei minako en we sprong op bed. 'Vertel vertel over die jongen' Zei ik en keek haar verlieft aan. 'Tell me ow tell me klik' zong ik terwijl ik op mijn knienen zat en mijn kont heen en weer schudde

Lola -

Na toch zeker 30 min gefiets te hebben begonnen mijn bene te branden. We waren nu ter hoogte van het cafe. Ik zag iets kleins op de stoep zitten met een grote badjas. Toen ik dichter bij kwam zag ik dat mijn broertje was. 'LUHAN' gilde ik

Laatst aangepast door Evilian op ma jun 02 2014, 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyzo jun 01 2014, 21:46

ik druk mijn sigaret uit en klop mijn kamergenoot op zijn schouder. 'kom we gaan slapen.' zeg ik een beetje gaperig.

ik stapte af van de fiets en rende naar het kleine jongetje toe. ik ging bij hem hurken. 'hey gaat het wel jogie?' vroeg ik rustig en op een vriendelijke toon. ik kijk stoer maar glimlachent naar het jongetje.

*thuis*
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyzo jun 01 2014, 22:28

Lola -

Ik keek hoe tayoni rende naar mijn broertje. Dit was wel schattig tot het mij doordrong ''wacht heb ik net 30 min gefeist met hem achterop terwijl hij kan rennen....'' ik stapte af. 'Ik zie dat je voet bijna geen pijn meer doet, Ik dnek dat je de rest wel zelf kan lopen. Dan ga ik met Luhan naar binnen toe. Ik pakte Luhans hand beet en met de andere hand trok ik min feist te stop op.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyma jun 02 2014, 17:08

*slaapt*

''fuk... hoe kom ik hier nou weer onderuit. het lukte me bijna, bijna!''
ik sta weer op en voel een steek door mijn enkel. auh, ''damn oke nu doet het wel echt pijn'' ik bijd op mijn lip en brobeer verder te lopen. misschien was dat rennen toch niet zoon goed idee. 'l-lola? k-kan ik niet bij jouw blijven?' vraag ik een beetje verlegen. 'ik heb geen huissleutel en mijn ouders zijn voor 2 dagen weg.' ik trek een pruilipje op, met een zielige blik kijk ik naar lola.

*thuis*
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyma jun 02 2014, 17:12

Lola -

nadat ik met moeite me fiets op de stoep had getrokken keek ik de smekende blik van tayoni aan. 'We hebben niet veel ruimte' Antwoorde ik kort en liep verder naar de deur toe. Een rilling liep over me lichaam. Ik had ligt gezweet toen ik snel met tayoni gefiets had en nu in de koude avond wind voelde dat niet fijn. 'Je kan wel op de bank als je persee wilt'
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyma jun 02 2014, 17:37

*slaapt*

'haha, hij had kort donker bruin haar tot zijn wenkbrouwen. hele donkere ogen en een apart axent. zijn engels klonk zo sexy ja hij sprak alleen engels zo schattig. en zoooo stoer. ik kan wel kwijlen. het leek wel een supperster of een geheim agent. en als hij lagte had hij kuiltjes in zijn wangen. kawaii <3' ik begin te springen op het bed en knuffel het jasje van de jongen. 'en en en hoe was het met jouw en yu hihi.' zeg ik verlieft terug.

''het voeld niet echt welkom aan hoe ze me uit nodigde.'' ik kijk naar de grond en blijf staan op dezelfde plek. ''waar moet ik anders heen er is niemand die mij mist of uberhoud aan mij denkt.'' ik zucht lichtjes en probeer een aantal stappen te zetten. maar bij elke stap die ik zette voelde ik een steek. ik hould me vast aan de muur naast mij.

*thuis*
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyma jun 02 2014, 19:52

Lucy

ik lachte en werd bijna zelf verlieft toen Minako het over de jongen had. 'Wat is zijn naam dan?' Vroeg ik nieuwschieren.

'en en en hoe was het met jouw en yu hihi.' vroeg ze. Ik begon te blozen. 'nou nou het is echt een leuke jongen. Maar hij gaf me een kusje in mijn nek . Ik schrok me echt kapot.' ik haalde mijn hand langs me nek heen. Op dat moment viel het e op dat op mijn hand een beetje bloed zat. mijn gedachte ging terug naar het moment dat ik Yu's hand had aangraak in de gangen toen ik bang was dat die jongen Minako iets aan gedaan had.

'Ik denk dat Yu zij hand bezeerd had' Zei ik en probeerde het bloed van me hand af te wrijven

Lola -

Ik draaide me om en zag hoe tayoni uiteindelijk toch naar huis probeerde te strompelen. aan zijn gezicht te zien was het echt pijnlijk. Luhan trok aan mijn jurk. 'Lolaa~! we kunnen hem niet buiten laten' zei hij en keek me met puppy ogen aan. 'Nee klopt lu ge~~' antwoorde ik. Ga jij alvast naar binnen en zet de fiets achter okeu dan breng ik Tayoni naar binnen. Luhan pakte mijn fiets aan en liep naar binnen. ik leip terug naar Tayoni en was net op tijd bij hem want door een zware pijnschoot flikkerde hij bijna op, 'Kom' Zei ik terwlijk ik hem ondersteunde en hem door de achterdeur van het cafe naar de trap begeleide.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyma jun 02 2014, 20:24

*slaapt*

'hij hete lay <3 ' gilde ik hoog. waath? hij kuste jouw in je nek kwaaaahy zo stoer. hoe voelde zijn lippen aan? en en stonden jullie daarna romantisch te knuffelen of pakte hij je juist stevig vast. of, of-of kuste hij je ook ergens anders?' zeg ik met veel entasjastme. ik keek naar lucy haar hand. 'hey je bloed?' ik kijk nog even beter. 'zij je nouw dat dat van yu is? wat zou hij gedaan hebben?' vroeg ik meelevend.

''ik hoorde hoe het kleine jongetje tegen lola zij dat ik net buiten kon blijven. thx jogie'' ik glimlag lichtjes in mijn hoofd. lola ondersteunde mij en mijn buik speelde gelijk weer op. ''damn gebeurt dit bij elke aanraking van haar ofzoiets?'' ik leg een arm om haar schouders heen zodat ze makkelijker kon lopen. 'thx lola.' zei ik zacht en een beetje pijnlijk. mijn stem klonk altijd al een beetje mysterieus van zigzelf veel meiden op school viellen daar op. ik hoefte vaak alleen maar hey te zeggen of ze zaten al te blozen. maar een meisje kreeg ik niet zo snel, lola...  ik volg lola naar binnen toe met behulp van haar ondersteuning.  

*thuis*
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyma jun 02 2014, 20:32

Lucy

ik lachte en werd bijna zelf verlieft toen Minako het over de jongen had. 'Wat is zijn naam dan?' Vroeg ik nieuwschieren.

'Ik weet het niet meer. Ik denk dat ik alles verbannen heb uit mijn gedachte' zei ik en begon nog harde te blozen. 'het is ook zun leuke jongen alleen alleen.. ik... het ging te snel' zei ik en mijn hoofd leek wel te ontploffen zo rood was het

'Ik heet niet wat hij gedaan heeft. Ik hoop dat het niet erg is' ik keek naar me hand. 'Zullen we maar gaan slapen? morge moeten we het 5de uur weer op school staan' zei ik en begon te geeuwen

Lola -

Toen we boven aan te trap waren gekomen deed ik deur open. Er verscheen een kleine ruimte. Waar aan de muur hingen een stel jassen en er stonden schoenen op de grond. Als je verder de kamer in keek zag je een tafeltje staan met 2 stoelen. bijna alles voel van ouderdom uit elkaar. Omdat het een zolder kamertje was was er maar 1 raam. Deze viel bijna uit zijn kozijn. Naast de woonkamer was een kleine keuke. hier hadden we 1 aanrecht een kleine koelkast en een gasfornuisje. er waren nog 2 kleine deurtjes eentje wees naar een oude en verslete wC en de andere naar een kamer met 1 tweepersoons bed.

Alles was netjes bij gehouden en heel schoon alleen het viel bijna uitelkaar van ouderdom.

Ik zette Tayoni voorzichtig naar op een van de stoeltjes bij het kleine tafeltje.

'Kom geef me je voet tayoni dan doe ik je schoenen uit, Wil je thee of warme mel?' vroeg ik terwijl ik voor Tayoni ging zitten
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Emptyma jun 02 2014, 20:51

*slaapt*

'hahahaha je bent zo verlieft op hem je lijkt wel een aardbij.' giegel ik. *gaaap* 'misschien moet je het morgen aan hem vragen wat er met hem gebeurt is.' zei ik al gapend. 'ja laten we slapen.' zeg ik terwijl ik de dekens over mij heen doe. 'sweet dreams lucy ~ <3 '

ik werd neer gezet op een stoel. de stoel kraakte her en daar en ik was bang dat ik er doorheen zou zakken. 'wouw ik ben hier al jaren lang niet meer geweest. sinds mijn opa en vader overleden zijn is er blijkbaar niets meer gelakt.' ik kijk naar het behang dat nog op de muren zat. 'haha zelfs mijn tekeningen staan er nog op.' ''heb nooit goed kunnen tekenen. en die dag was mijn vader flink boos.'' lola vroeg of ik iets wilde drinken. 'heb je chocolade melk?' vroeg ik bijna kwijlend. ''Cho~co~lade <3'' 'is het wel verstandig om mijn schoenen uit te trekken? misschien schurt het wel verder of iets.' zij ik pijnlijk.

*thuis*
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 19 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 19 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 43 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: