'how long do you stay here?' vroegs ze en haar accent was super schattig. '1week I need to go back to korea,Im still a traine bij SMe so I need to traine with my group' Ineens voelde ik een harde klap en werd naar achter geduwt. 'bakk-eul bwa' (kijk uit) Zei ik boos tegen de jognen achter ons. we vielen bijna op de grond mar ik wist op tijd me in een lenige houding tgooien. Wat is het toch heerlijk om je lichaam zo goed onder de knie te hebben. Alleen Minako gleed door. Voor ze op de grond belande wist ik haar zo te draaien dat ze met 1 been omhoog stond en in mijn arme ruste. Met haar rug gedraait naar de grond en ik keek diep in haar ogen.
Op een of andere manier keek Mellanie ineens geschrokken richtig mij. had ik iets fouts gezegt.? 'zullen we handers effe naar buiten gaan?' vroeg ze. 'Jah misschien wel goed.' Ik draaide Mellanie van me vandaan en daarna liepen we samen naar buiten toe. Het was al aardig koud geworden. Me hoofd was opzich best zwaar geworden. 'damnt ik was vergeten dat ik nog steeds niet geheel beterwas' zei ik ligt geirriteerd.
Setto lachte zo schttige dat er tranen in zijn ogen kwamen. het warme gevoel in me buik werd steeds ergern ''Okey nu kappe Drake je houd niet van jongens'' Spookte er door mijn hoofd heen. Een rilling gierde over mijn rug. hierna stopte ik met kittele en liet setto weer op adem komen. 'Ze heeft wel een mooi lichaam' Zei setto de rest van zijn vragen had ik eingelij niet gehoord moet ik eerlijk toegeven. Ik had hem wel zijn mond zien bewegen maar wat hij zei wist ik eignelijk niet. 'Hmm jaah hmm ze is zeker knap en schattig. Alleen onze leefstijle zijn zo verschillend. Ik dnek dat ze beter bij die idool past. Die is ook rijk' Zei ik snel om me onder dit onderwerp uit te kunnen praten.
Het was l een stuk frisser in vergelijking met een paar uur geleden. Een rilling liep over mijn rug. 'brrr' . 'ga jij vaker naar clubs? om te dansen enzovoort.' vervolgde Yu een beetje binnens mond. ''eh? wat zeg je? Oh of ik vaker uit ga, Nee eingelijk niet. Het liefst ontwerp ik kleding en computer ik veel. Ik vind het heel leuk om muziek en zo te luisteren voornamelijk Kpop' Zei ik en bij het woordje kpop keek ik bijna verlieft uit me ogen. 'Jij zeker ook niet?' Ik wiegde een beetje op mijn tenen heen en weer. Op dat moment kwamen Jay en Mellanie ook naar buiten toe. 'Zullen die aan het date zijn?' Vroeg ik een beetje terleurgesteld. Niet dat ik Jay zo super leuk vind. Maar hij blijft een idool en Mellanie een rijkeluis kind. Die krijgen ook altijd alles watze willen.
'waarom laat je die oude vieze man op je kont slaan.?' Vroeg tayoni uit het niks. Ik deed net af k die vraag niet gehoord had en zocht verder naar het verband voor zijn voet. Ineens tikte er iets tegen bijn onderbeen. Het was de schoen die tayoni weg getrapt had. 'aarom ben je altijd weg vanuitschool' Ging hij verder. Opeens kon hij zijn mond niet meer dichthouden. 'Omdat ik moet werken' Antwoorde ik kort. De rest van de vragen nergerde ik een beetje tot hij mijn broertje er bij haalde. 'Nee das mijn broertje' Antwoorde ik terwijl ik nog steeds bezig was met het zoeken naar druk verband. k had al 3 laatjes gehad maar ik vond niet veel. 'Hij betaalt me goed genoeg' Antwoorde ik opde vraag waarom ik nog steeds in het cafe werkte. Op dat moment deed ik net of ik heel aandachtig aan het zoeken was om mijn waterige oogjes te verbergen. ''Eigenlijk was ik bang voor mijn baas, Maar ik moest daar blijven hij was mijn geld en ook onderdak voor mijn zoontje aangezien we in een van zijn huizen bewoonde'' Uit eindelijk had ik wat drukverband gevonden. Ik draaide me om en zag dat Tayoni zich half had uitgekleed. 'Eh, ik verbind alleen je voet hoor tayoni?' Zei ik een beetje verbaast en ging op mijn knieen voor hem zitten. Ik keek op en zag dat hij steeds bleker werd. 'Moet je wat water?'Vroeg ik geschrokken. Vanuit mijn knieen maakte ik het strike los die rond zijn nek zat. 'Is dit beter?' Ik maakte me erge zorge want mijn broertje werd ookaltijd heel wit voordat hij een aanval kreeg. Toen ik zijn strikje los maakte keek ik in de ogen van Tayoni en begon nu wel lichtjes te blozen. Zijn lichaam was intersanter dan ik verwacht had.
Abi Ik was naar buiten gegaan met drinken om even aftekoelen ik had hee lde avond Niet meer naar Jay gekeken alleen nu ik buiten kwam stond hij daar met weer die blonde trut..
Ik leip op hun af
Laatst aangepast door Evilian op di mei 27 2014, 12:46; in totaal 3 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di mei 27 2014, 09:44
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ' ik ga vaker met vrienden naar de club wat drinken enzo en met meiden dansen. ik dacht misschien wil je een keer mee.' ik keek net zoals lucy naar mel en jay. 'denk het niet mel vald niet zo snel op populaire jongens. misschien zie je dat niet meteen maar umh tja een basis titel zegt ook niet altijd alles.' ''niet zoals de jongens mij verwachten te zien''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'sommigen kinderen kiezen er niet voor om rijk of arm te zijn dat ligt echt aan de familie waar ze in geboren worden. of waar ze in op-gevangen zijn.' beantwoorde ik zijn zin. ik zat nogsteets op de banken tikte naast mij op de kussen zodat drake naast mij kon zitten.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako op de een of andere manier belande ik in een rare pozietsie. de jongen keek diep in mijn ogen. jammer dat hij zo kort blijft. langsaam kruip ik weer naar een normale staande pozietsie. 'sorry' zeg ik beschaamt.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'het is zo warm hier.' het beeld wers steets waziger voor mijn ogen en af en toe zag ik ook dubbel. ik schudde mijn hoofd om mezelf wakker te maken maar dat was niet zoon goed idee. ik werd nog duizeliger dan eerst. mijn ademhaling was nog vrij rustig dat was best wel gek. misschien heb ik wel telang niet meer gedronken. wat moet het anders zijn. ik hou met bijde handen mijn hoofd vast.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'misschien is het de drukte?' zeg ik voorzichtig en zacht. in mijn ooghoeken zag ik een meisje naar mij toe lopen. 'sommige ziektes gaan nou eenmaal niet zo snel over en soms zelfs helemaal nooit.' zeg ik zacht en iets gevoeliger. ik graai met mijn hand in mijn zij tasje. ''waar is dat doosje waar is het''
Laatst aangepast door mellodey op di mei 27 2014, 12:48; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Aantal berichten : 8672 Registratiedatum : 26-11-13 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di mei 27 2014, 11:34
'You can do anything about it so don't worry~!' zei ik lief. 'Lets go outside?' Zei ik terwijl ik rond zocht naar James. Aangezien ik hier eigenlijk voor hem was.
'Ik had nu eingelijk moeten slapen' Zei ik lachend ik zag dat ze in haar tas aan het zoeken was. Ik pakte haar tasje beed zodat ze makkelijk in haar tas kon zoeken
Ik zuchte toen Setto over rijk en arm ging praten. ''Ik heb hier echt een adnere mening over dan setto. Rijke mensen zullen eerder neer kijken of het leven van een arm persoon'' dacht ik maar ik zei het express niet hard op. Hij vroeg of ik naast hem kwam zitten. Tjah waarom ook niet. Ik plofte naast hem naar. 'Moeten je niet terug naar die meiden die constant zo verlieft naar je kijke?' Vroeg ik met een kleine irritatie in mijn stem. Ik drink verder uit van het glas waar setto uit gedronken had
'denk het niet mel vald niet zo snel op populaire jongens. misschien zie je dat niet meteen maar umh tja een basis titel zegt ook niet altijd alles.' antwoorde hij. 'hoe bedoel je dat? basis title?' Vroeg ik verwart.
Oh lijkt me wel gezellig om en keer mee te gaan. antwoorde ik op zijn vraag
'Tay. Ga anders liggen'ik duwde hem omzodat hij zou liggen. en stond op om een beker met water voor hem te pakken. Het verband rolde onder het verpleeg bed.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di mei 27 2014, 13:01
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu een basis titel is hoe mensen je denken te kennen binnen een oogopslag of aan de hand van een beetje informatie. ik stak mijn sigaret aan. ik neem een trekje en proef dat het een andere sigaret was dan eerst. 'mmh volgens mij is deze van Dave mijn kamer genoot.' zeg ik in het algemeen. ''een jointje kan toch geen kwaad? en ten slotte word ik er meestal iets losser van en al helemaal ik nu een date heb. hihi'' dacht ik in mezelf. ik blies niet in de richting van lucy om te verkomen dat zij het misschien zou ruiken of misschien hield ze wel helemaal niet zo van rook. ik hou er teminste rekening mee. ik hou mijn jointje tussen mijn vingers en ga dicht tegen over lucy staan. ik pak met mijn vrije hand haar middel beet en trek haar zachtjes naar mij toe. 'ik vind het zo leuk dat je dat jurkje hebt aan getrokken.' vertelde ik lief met een lachje. met mijn hoofd ga ik dichter naar haar nek toe. voorzichtig blaas ik in haar nek. en druk een zacht kusje op haar huid.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik deed mijn armen over de rug leuning heen. en ook dus over de schouder heen van drake. voor de rest bleef ik stil. 'neh ik word toch wel in elkaar geramt.' zeg ik plagend, na een stilte op de vraag van drake.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'hihi, oke laten we naar buiten gaan.' ik pak zijn hand vast en trek hem naar buiten toe. 'hihi' giegel ik.ik ga op de rand van het balkon zitten. en kijk naar de sterren hemel. 'they are so bueatiful' zei ik zachtjes.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'nee ga niet weg.' mijn hooft voelde nogsteets een beetje duizelig maar dat maakte mij niet uit. ik ging weer overeind zitten en wilde opstaan. ik pakte haar hand vast en kijk haar aan. 'please blijf bij mij. zei ik zacht en vriendelijk.'
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'hihi bedankt.' maar helaas kon ik nergens het doosje vinden. 'neeh ik ben het toch niet vergeten!?' zei ik zachtjes. hopeloos rits ik weer mijn zijtasje dicht. ''ik kan toch niet mijn pillen vergeten zijn?'' ik weet zeker dat ik ze er in gedaan had. ik leun tegen het halve muurtje aan en kijk in de richting van jay. ''hij is eigenlijk best knap.'' ik glimlach liefjes naar hem met mijn hoofd een beetje schuin gekantelt. 'heb jij broers of zussen?' vroeg ik. maar in mijn ooghoeken zag ik dat het meisje steets dichter bijer kwam met een glas met wijn.
Laatst aangepast door mellodey op di mei 27 2014, 21:00; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di mei 27 2014, 18:09
We liepen naar een balcon van de school. we hadden uitzicht over het plein en het weer was helder. omdatwe niet in zun grote stad waren als Seoul is kon je de sterren mooi zien. 'they are so bueatiful' zei het meisje zacht. Ik keek haar aan en daarna ook naar de sterren. 'Yes stars are pretty.' Ik keek naar benende naar James. 'stars are beautiful from a distance, When they come close it's just a normal rock.' zei ik en zuchte. 'well don't mind me I want to go to the galazy' Zei ik al weer wat vrolijker
oh wat zocht je dan? vroeg ik toen ik merkte dat ze het niet kon vinden.
'heb jij broers of zussen?' vroeg ze leunde tegen een half muurtje aan.
Ik schudde nee. 'ik heb geen biolosche broers of zussen. Maar Ik zie Lay wel aan als mijn kleine broertje.' Antwoorde ik en begon te glimlache
HEt ging zo snel eerst vloog er wijn naar Mellanie en daarna viel ze om. Ik wist nog niet op tijd de arm van het gestoorde meisje te pakken. In die hand zat een aansteker. Alchohol en vuur dat brand als een gek. 'BEN JE GEK GEWORDEN' Zei ik boos en streng.
Ik pakte de aansteker af van het gestoorde meisje en duwde haar weg. 'Als ik jouw ooit nog in de buurt zie van wie dan ook zal je er niet blijer van worden' zei ik serieus.
Yu kwam steeds dichter bij. Die Sigaret die hij rookte stonk erger dan de andere sigaretten. Netjes blaasde hij de rook van mj vandaan hier as ik echt blij om, uit het niks pakte hij mijn heup beet. hier was ik niet op voor bereid en wist dus neit wat ik moest doen. 'ik vind het zo leuk dat je dat jurkje hebt aan getrokken.' zei hij lief. Ik begon nog harder te blozen ''hij had het gezien'' Ik kon wel juigen. in eens voelde ik zijn mond in mijn nek. 'Yu wat doe je?' Vroeg ik bang en mijn stem trilde een beetje
'nee ga niet weg 'please blijf bij mij. zei hij, hij was recht op gaan zitten en had mijn hand beed gepakt. Zijn stem klonk schattig en rustig. ik draaide me lief en maakte me hand los. 'Tayoni' Zei ik lief ''wat deed hij me erg denken aan mijn kleine broertje op deze manier.
Met beide handen pakte ik zijn hoofd beed (met de duimen op zijn wangen en pinken op zijn kaaklijn) en kwam iets dichter bij, 'Tayoni ik beloof je dat ik binnen 2 min weer terug ben misschien zelfs maar 1minuutje' zei ik lief en keek hem diep in zijn ogen aan. 'Je moet even wat drinken okey,Als je netjes blijft zitten ben ik sneller terug' Met mijn duimen aaide ik over zijn wangen heen
Met me wijnglas in de aanval liep ik steeds dichter op haar af. Een aansteker in mijn andere hand alaan want alchohol brand lekker goed. Toen ik dicht bij genoeg was gooide ik het glas over haar kleren heen. 'Jij hoer. Blijf van mijn Vriendje af' hierna gaf ik haar een harde duw. Ik voelde dat de hand waar ik mijn aansteker mee wilde gooie beed tehoude werd. Ik draaide me om en keek in de grote bruine ogen van Jay. 'Ow lieverd' zei ik zo verlieft en schattig mogelijk
Laatst aangepast door Evilian op di mei 27 2014, 21:28; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di mei 27 2014, 21:08
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu ik voelde dat lucy warmer werd van binnen. haar heupen waren zo mooi van vorm. 'yu wat doe je?' vroeg ze een beetje gevoeliger. ik schrok van wat ik zelf deed en verstijfte een paar seconden. snel deins ik weer naar achteren. ik bloos weer havig en strijk met mijn hand door mijn haar heen. ik draai mijn hoofd uit de richting van lucy maar mijn ogen kijken haar nogsteets aan. 'sorry het was niet mijn bedoeling het spijd me. i-ik umh. Fu~uk....' mijn stem klonk net als iemand die zwaar straf kreeg. en toch zat er ook een ligte terleur stelling in mijn stem.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'haha' lachte ik met een fake glimlach net alsof het me niets scheelde maar diep van binnen voelde ik wel degelijk iets. maar kon ik ook verwoorde wat ik voelde wat was dit wat betekende dit gevoel. ik begrijp het niet.
flashback: kind 'set~to? ben jij ergens bang vo~or?' vroeg mijn vriend neiuwschierig. 'bang? wat is bang?' vroeg ik op zijn vraag. 'bang zijn is een andere betekenis voor angst. en angst is iets waar je bang voor bent ik weet niet hoe ik het moet uit leggen. ik ben bevoorbeeld bang voor vuur. als er brand is wil en zal ik er voor weg rennen.' vertelde mijn vriend verder. 'maar me vader zicht dat ik nooit moet weg lopen voor gevaren maar dat ik ze moet aan gaan.' zeg ik serieus. 'dus als er brand is blijf jij er in staan totdat je dood bent?' vroeg mijn vriend voorzichig. 'he?! neeh ik blus het met water.' zeg ik vol zelf vertrouwen terwijl ik op mijn borst klop. en mijn vriend over zijn bol aai.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako ik moest laggen om zijn reactie en ik had zoon vermoede dat hij het over jay had want die stond beneden met 2 meiden en mellanie lag op de grond. maar dat boeide me even niet het was nu ik en die knappe jongen. 'in your dreams you can do everything what you want.' zei ik een beetje dromerig maar vrolijk. ik leg een hand op zijn schouder en kijk hem aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni ze pakte mijn gezicht met bijden handen vast en aaide met haar duimen over mijn wang heen. ik voelde me steets warmer worden van binnen. mijn wangen kleuren van spier wit naar zacht roze. ik kon haar wel zoenen zo dicht bij stond ze. mijn ogen kijken diep in de haren. haar ogen zijn mooier van dichtbij dan ik ooit kon dromen. 'beauty' was het enigste wat ik uit mijn mond kreeg het klonk zacht en verlieft.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie 'heb jij broers of zussen?' vroeg ik. maar in mijn ooghoeken zag ik dat het meisje steets dichter bijer kwam met een glas met wijn. het meisje gooit het glas wijn ove mij heen en op mijn jurk en gezicht. ik schrik een beetje en uit een reactie ren ik 3 meter van mijn huidige plek vandaan maar met die hoge hakken kan ik niet goed rennen en ik struikel. *pof* ''auwh, dat doet pijn'' ik lig op mijn buik en knijp een oog dicht ik haar jay wat kwaat zeggen maar alles ging zo snel dat ik niet presies wist wat er gebeurde. ik draai me om en zie dat jay een aansteker vast heeft. ik schrik nog erger en kruip een beetje achteruit. ik adem hefig en raak een beetje in paniek. ''wilde jay mij verbranden? eerst met mij flirten zijn status hoog houden en dan dit wat wat...?'' 'WAT GEBEURT ER ALLEMAAL!!!' schreeuw ik hard met mijn ogen dicht.
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di mei 27 2014, 22:24
'In your dreams you can do everything what you want.' zei ze dromerig. Ik keek nog steeds naar boven toe. 'Then I had the opportunity to help Jay and not in the other way' Moppelde ik binnen mond. Ik keek naar haar. 'heheh, How old are you?' Vroegik uit het niks en ging dichter bij haar staan. Met mijn hadne leunde ik op de railing van het balkon
'WAT GEBEURT ER ALLEMAAL!!! scheeuwde Mellanie die nog steeds opde grond lag. Op dat moment besefde ik de aansteker beed had en gericht had naar haar toe. 'Ow ttong yeos (shitzooi)' Ik gooide de aansteker weg. 'Mell mell nee ik wil je niks aan doen gaat het' zei ik wanhopig en stapte op haar af. 'mell ben je in orde'
Me mobiel ging af. Ik keek er naar en zag dat me moeder me belde. 'Is het goed als ik deze even opneem setto' vroeg ik en stond al op. om naar buiten te lopen.
Yu stapte geschrokken achteruit 'sorry het was niet mijn bedoeling het spijd me. i-ik umh. Fu~uk....' zei hij stotterend. Ik keek hem met grote ogen aan. Het was eigenlijk best we een onzekere jongen dacht ik. 'Oh nee je deed niks fout hoor ik schrok alleen. En.. hmm.. Ik kreeg het koud zullen we maar naar binnen gaan? Want ik wil nog even opwarmen voor de ouders van Minako er weer staan.' zei ik snel om uit deze awkward situatie te komen
ik keek hem nog even aan waarna ik hem een aai over zijn bol gaf. Het voelde netaan als mijn kleine broertje dacht ik. 'Ik ben zo terug wacht hier netjes okey' Zei ik en stapte snel de deur uit. Gelukkig was er een kraan dicht in de buurt en vulde een flesje die ik nog in mijn tas het zitten. Binnen nog geen 50 sec was ik al weer terug bij Tayoni. 'Zie je zo lang was ik niet weg. En waar is dat verband nou gebleven.' zei ik terwijl ik het hok rond keek
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 di mei 27 2014, 22:56
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'umh wil je anders mijn kamer zien?' ik heb zoon studenten kamer samen met een vriend van mij hier op school het is niet ver lopen.' zeg ik vlug. ik pak haar hand voorzichtig vast en kijk haar diep in haar ogen aan. 'du~s ik deed niets fout?' fluisterde ik voorzichtig. ik pakte ook haar andere hand beet terwijl ik haar verlieft aan kijk. met mijn ogen kijk ik even weg van haar ogen naar de onze handen daarna kijk ik haar weer even aan maar toch was mijn ontzekerheid te sterk en kijk ik weer weg van haar prachtige ogen. Onzeker laat ik haar handen weer los en streel ik door mijn haren heen. 'zullen we dan effe snel naar mijn kamer gaan dan kun je opwarmen we hebben daar een verwarming die werkt beter dan diegenen hier in de zaal.' zeg ik met een glimlach.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'haha, komt je mamie je ophalen?' zeg ik plagerig met een fake smile op mijn gezicht terwijl ik nog lang uit lag op de bank. daarna kijk ik hem een beetje flirterig aan terwijl ik recht overeind ga zitten. 'agh neem maar op... ik plaag je maar.' vulde ik er nog vlug aan toe.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako 'hihi' ''shit hoe oud was ik ook al weer in dit soort spandende moment vergeet je altijd het belangrijkste. 'maakt dat wat uit?' giegelde ik plagend. ik beweeg vrolijk met mijn staartjes en steek speels mijn tong uit. 'hihi' ik kijk weer naar de sterren en krijg een beetje kippenvel van de kou. 'brr het word steets kouder hier.' zeg ik zacht. ik was even vergeten dat ik engels moest praten. het voelt raar om in een andere taal te praten met iemand anders. 'What kinds of languages can you speak?' vroeg ik rustig.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni lola kwam weer terug met een glas waar doorzichtig vloeistof in zat.''zou dat alcohol zijn?'' ik kijk haar aan en volg haar beweging ''haar lichaam is zo mooi haar heupen zo prachtig van vorm. en hoe ze loopt zo sexy.'' ze vroeg waar het verband was gebleven en ik tikte met mijn wijsvinger op mijn mond 'hierzo' zeg ik lief en flirterig. ''in de hoop dat ze me op mijn mond zou kussen.''
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie ik probeer op te staan en klop vlug mijn jurkje af die nog helemaal doorweekt was van de wijn. mijn knie was open geschaaft en deed zeer. mijn handen hou ik verlegen dicht bij mijn borstkast/hals. ''het liefst zou ik weg willen renen of in zijn armen springen en huilen als een kind. maar ik moet sterk zijn en me volwassender gedragen. zoals mijn oudste neef zei. maar ik voel me zo geraakt.'' ik knipper met mijn ogen, een klein traantje rolt over mijn linker wang heen. ''ben zo bang...''
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 29 2014, 21:54
Ik keek naar haar en genoot van haar schattige gedrag. DE tijd leek wel even stil te staan. Maar omdat we al even buiten stondne was het al kouder geworden. 'ARen't you freezing?' Ik deed me jasje uit en legde het op haar schouders. 'better?', Well i can speak japans chinees Koreans and a little bit englisch and dutch. and how about you?
Ze was helemaal doorweekt en ze stond daar te trillen. Haar ogen straalde doodsangst uit. 'Mellanie' Zei ik en liep op haar af. *flashback* Toen ik dicht bij genoeg was trok ik haar naar me toe en sloot mijn arme rond haar heen. 'I will protect you' Fluisterde ik in haar oor. ''Like I couldn't do with Evilian''. 'I will protect you' Ik drukte haar stevig tegen me aan. 'Mensen zullen jouw niet meer pijn doen'
*flashback*
Daar stond ze haar volle bruine haren en haar volle pony. Haar hele lichaam trilde. 'James ik kan het niet meer' zei ze en er rolde een traan over der wang. 'James ik wil het niet meer' Ze sloeg haar arme om zichtzelf heen 'James save me' Ze zachte door haar knieen heen. Op de grond lagen drijgbrieven.Dozen met afgehakte nep arme. Beren met Camera's er in en vele foto's van het zelfde meisje dat in traan op de grond zat. 'James waar ben je' Haar stem trilde 'James......'
'haha, komt je mamie je ophalen?' zei setto plagend, Op die opmerking keek ik Setto boos aan. 'agh neem maar op... ik plaag je maar.' zei hij. Ik keek hem doordringen aan en haalde mijn bovenliep op en romde ligt als een hondje. ''Ik ben nog nooit opgehaalt of gebracht door me ouders''
'umh wil je anders mijn kamer zien?, du~s ik deed niets fout?'.. 'zullen we dan effe snel naar mijn kamer gaan dan kun je opwarmen we hebben daar een verwarming die werkt beter dan diegenen hier in de zaal.' Zei hij. Ik was blij dat hij me los liet. Ik stapte naar achter 'Hmm ik.. ik denk' Ik deed net of mijn mobiel af ging. 'Oh het is minako, Ze vraag waar ik ben beter zoek ik haar op, Bedankt voor de leuke avond' Zei ik en liep snel naar binnen toe
Tayoni keek me aan toen ik terug kwam 'hierzo' zeg hij lief en flirterig. en wees naar zijn mond. Het fles je dat ok nog steeds beed had drukte ik tegen zijn mond 'Hier' Zei ik lachend. Ik ging op mijn knieen zitten om het verband te zoeken. 'Oh gevonden ligt onder het bed'
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 29 2014, 22:25
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu zonder een woord terug te zeggen kijk ik lucy na. En daar stond ik dan alleen op het balkon achtergelaten door mijn eerste date. met mijn handen pak ik mijn hoofd vast en steel door mijn haren heen ''wat deed ik fout? was ik niet vriendelijk genoeg. had ze al een vriendje? of ben ik niet knap genoeg.'' 'ik heb het weer eens verpest.' zeg ik zachtjes tegen mezelf. ik kantel mijn hoofd naar achteren toe en kijk naar de sterren. ''heer wat deed ik fout?'' ik streel over mijn handen heen. en kijk naar de lage muur die links van mij staat. ''neeh je moet je in houden'' snel loop ik naar binnen toe en volg de trap naar boven.
ik stap onze huiskamer in. en zie mijn kamer genoot op de bank zitten hij kijkt mij aan en weet gelijk hoe ik me voel. ik wilde rechtstreeks naar de badkamer lopen maar mijn kamer genooit stond gelijk op. 'YU! wacht!. we gaan wel even trainen? oke?' zei hij tegen mij. ik draai me hoofd om naar hem toe en knik bevestigent. 'ja laten we kickboksen.' zeg ik.
'gwaah gha ha!' schreeuwde ik bij iedere slag tegen de stoot kussen aan die mijn kamer genoot vast had. 'wow yu! hahaha, je hebt nog nooit zo hard geslagen.' lachte hij naar mij toe. ik kijk opgelucht naar hem en sla nog een keer kei hard. 'yu?! zullen we slapen? het is al laat.' vroeg hij. 'ja oke..' antwoorde ik en we liepen naar onze kamer toe we kleden ons om en kropen in bed. 'waarom zijn meiden zo lastig te begrijpen?' vroeg ik uit het niets. maar het bleef stil. 'hij slaapt al.' ik draai me om en ga recht op in het bed zitten. ik kijk naar de muur. mijn rechter arm til ik op en span mijn spieren aan. met een snelle slag sla ik tegen de muur aan. 1 keer 2 keer 3 keer. ''het moet er uit. ga weg uit mijn hooft!'' al veer keer sloeg ik tegen de muur aan en het bloed drupte langs mijn knokkels heen. ik wil een 5de keer tegen de muur aan slaan maar werd gestopt door mijn kamer genoot hij houd mij vast en omhelst mij. 'rustig maar jonge. kom maar bij mij.' zegt hij op een rustige toon.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto setto: ik kijk serieus naar drake toen ik naar hem zat te luisteren. 'sorry, wist niet dat jij ook... umh' ik draai mijn hooft weg en maak een hairflip. 'ik moet alveral naar toe lopen. maak niet uit waar ik heen ga. ik mag geen fiets, geen motor of auto zelfs de bus kan ik niet nemen. moet 2 uur lopen voordat ik op school ben. Of weer thuis. learn everything, knows everything, speak all languages, feel nothing, do not think, listen, obedient, do not change...' zei ik als een opsommig als een soort van regelboek die ik elke dag herhaalde.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako Hij zag dat ik het aardig kout had en trok zijn jasje uit. ik vond dat altijd zo stoer als jongens hun vesten of jasjes aan meisjes uit leende. hoewel hij eigenlijk niet mijn vriendje was. 'hihi, thx you are so handsome. umh, i-i mean actually nice. hihi' zeg ik een beetje blozent. ''hoewel hij ook erg knap is.'' 'i only speak english and dutch.' ik kijk naar de jongen. 'what was your name again?' ik glimlach beschaamt. ''dat ik zijn naam de hele avond eigenlijk al kwijd ben.'' 'it's getting late.' zeg ik vermoeit.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'hier!' zei ze laggend terwijl ze een flesje met doorzichtig floeistof in mijn mond stopte. 'ummmhmhmmme' mompelde ik terwijl ik een paar slokken uit de fles dronk. ik lied de fles los met mijn lippen en er drupte een water druppel over mijn borstkast heen. 'Lo~la' zei ik zingent. 'ik ben nat geworden.' vervolgte ik speels mijn zin. 'kun je me droog maken?' vroeg ik lief terwijl ik schattig probeerde te doen. met twinkelende oogjes keek ik haar aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie jay loopt langsaam naar moet toe. toen er nog maar 1 meter tussen ons in stond trok hij mij naar zig toe. wat was hij warm en zacht. het voelde zo vijn aan om weer eens geknuffelt te worden door iemand. stel je voor dat iemand wel die aansteker gooide naar mij toe. dan was ik....i-ik nu net zo geeindigt als mijn vader.
flashback: kind
'het ruikt naar ijzer?' ik volg mijn neus. 'waar komt dat toch vandaan?' ik hoor vreemde mannen stemmen die best zwaar klinken. 'deze man moet sterfen zijn ziekte is te besmettelijk voor ons allemaal. dadelijk roeit hij nog ons laaste dna uit.' hoor ik een man tegen de ander zeggen. met mijn blote voeten op de koude stenen van de keuken kijk om de hoek van de deur post heen. ik zie een jonge man op de harde stenen van de gang liggen. hij ziet er heel bebloed uit. hoewel hij niet meer levent lijkt beweegt hij nog hij steekt zijn hand uit naar voren in mijn richting. ik schrik even en herken het gezicht van de jonge man. 'papa?' zeg ik zacht. maar hard genoeg. de mannen kijken nu ook naar mij en een van de 2 rent op mij af. ik wil naar papa toe rennen maar ik word half tegen gehouden door de vreemde man. hij houd mij stevig vast. 'mijn arm doet pijn auw laat mij los!' schreeuw ik zo hard als ik kon. de man pakte een vloeistof en gooide het over mijn vader heen. de andere man pakte een luziever en steekt het aan met behulp van een doosje. de man die mij stevig beed houd gooit de brandende lusiever naar mijn vader. *foemh!* mijn ogen worden groot en mijn oren horen gekrijs het doet pijn aan mijn oren en ik druk met mijn ahnden tegen mijn oren aan. 'papa!!!' schreeuw ik. maar ik kon niets doen de man hield mij net zolang vast totdat het vuur uit gebrand was. de jonge huid van mijn vader was geschroeit en vermingt. ik hoor gelag en de verbrande man brobeerde op te staan. uit de schrik laat de man mijn arm los en ik ren naar mijn verbrande vader toe. 'PAAAPAh!!' ik omhels hem en het bloed blijft op mijn pyama plakken. en ook op mijn huid. 'kwhaaah!' hoorde ik van hem. hij kantelt naar voren toe en valt op de grond. in zijn rug steekt een houte stok uit. 'papa?' vroeg ik terwijl er een traan over mijn wang drupte. 'pe-pe-papa?' ik tik hem aan maar hij beweegt niet meer. 'susje toch? wat heb jij nou weer gedaan.' hoorde ik een stem zeggen van uit de trap. het is mijn broer. 'h-hij *snik* hij... hij is dood?!' zeg ik al snikkent tegen mijn broer. 'het is allemaal jouw schult. als jij niet gespeelt had met die buurjongen was dit nooit gebeurt! het is jouw fout zusje. hehehe' hoor ik hem zeggen met een gemeen lagje.
De mannen zijn weg en ik lig bij het overschot van mijn vader. ik hoor de deur opengaan en er loopt luxe mannenhak over de harde vloer heen. 'mellanie? kom meisje kom met mij mee. ik ben het de broer van je vader.' hoor ik de man op luxe hakken zeggen. hij pakt een mes en snijd de bebloede kleren van mijn lichaam af zonder ze aan te raken. ik was nu helemaal naakt. vervolgens legt hij een grote doek over mij heen en wikkelde me in. 'is papa nu in de hemel bij de mensen?' vroeg ik aan mijn oom. maar hij sweeg een lange tijd. 'meisje wij komen nooit bij de andere mensen in de hemel.' antwoorde hij terug na een lange tijd.
'jay- james... ik was eerder bang voor het vuur, dan voor de rest wat er gebeurde.' zeg ik zachtjes in zijn oor.
Laatst aangepast door mellodey op za mei 31 2014, 22:09; in totaal 3 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 do mei 29 2014, 22:47
'hihi, thx you are so handsome. umh, i-i mean actually nice. zei ze waarna ze begon te blozen. Ik begon lief te lachem 'Well your a pretty girl too' Zei ik en gaf ahar een aai over der bol. Ze vroeg wat mijn naam was. 'Oh why didn't you ask earlier?, My name is Lay, actually iets Yixing. But Lay is mijn Idol name, but were not going to make it difficult so call me lay~!' Ik keek weer even op naar de sterren. 'it's getting late.' zeg ze vermoeit.. 'True. I will go get Jay and then going home. It was a pleasure to meet you my lady' Zei ik terwijl ik haar hand beed hield en netjes boog.
'Eh waar heb jij het over, Waarom ga je niet uit huis' Zei ik terwijl ik weg liep. Ik keek naar me mobiel. 'Damnt oma waarom' Gromde ik en rende naar me moter. Ik zag hoe iedereen door feeste. 'Waar is tayoni eigenlijk gebleven die heb ik heel de avond niet gezien' zei ik ziacht toen ik langs vele feest ganger rende.
Ik had het verband onder de bed vandaan getoverd. 'hahahahaha' Ik kwam niet meer bij van het lache ntoen i kzag dat Tayoni niet kon drinken. 'ik ben nat' Zei ik schattig.'hahahahaha' Er kwamen trane in me ogen van het lache. 'Tayoni word je nou ook al nat van mij' Zei ik tussen het lache door. Ik pakte een doek en gooide het richting Tayoni 'Hier'. Hier na bukte ik en pakte zijn zere voet beed. ik trok langzaam ne beheerst zijn sok uit.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za mei 31 2014, 22:27
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'ik denk dat ik even ga roken. ga je mee?' vroeg ik aan mijn kamer genoot. in mijn hempje en mijn joging broek loop ik over de gangen heen met mijn kamer genoot. 'hey is dat niet dat meisje waar je het over had? en ze was toch ook bij die winkel?' vroeg hij nogal hard. 'ja dat is haar.' zei ik terug tegen hem. 'hey Lu~cy, minako nogsteets niet gevonden?' zei ik vriendelijk tegen haar met een kleine mysterieuse glimlach op mijn gezicht. ze stond tegen over mij. en liep de tegenovergestelde kant op.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto ik loop richting de wc en zie dat de jongens van de zwarte benden richting mij wijzen. ik duw de jongens wc open en stap naar binnen toe. ''niet weg lopen.'' ik ga in een prive wc staan en doe de deur op slot. maak mijn riem los en trek mijn broek half naar beneden toe. ik steek mijn slurf door een sleuf van mijn ondergoed heen en laat mijn urine in de wc pot lopen. na enkele minuten hijs ik weer mijn broek op en zet mijn riem vast. langsaam open ik de deur eigenlijk was ik die bende al helemaal vergeten totdat zij in de jongens wc stonden. mijn lichaam wilde zig verstijven maar dat lied ik niet toe. ik kijk hun neutraal aan en bestudeer hen. ze staan met zijn 4ren om mijn heen en glimlachen anders dan de andere mensen het ziet er niet aaridg uit maar wat het dan wel is kan ik nog niet begrijpen. 'mag ik er langs? heren...' vroeg ik droog.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako hij is zoo stoer en zijn engels zooo schattig dat ik nog rozeder van kleur werd. 'hihi oke lay, ik denkt dat je jay buiten vind.' zeg ik vrolijk. ik voelde me echt geflijt toen hij mijn hand vast pakte en voor over boog. ik kijk over het balkon heen en zie dat jay en mellanie elkaar staan te knuffelen het leek er net op of ze elkaar aan het kussen waren. 'wow did not know they were a couple?' zei ik verbaast tegen lay. 'they are so cute together.' ze ik jaloers maar aardig.
lola huilde bijna van het lachen. 'al sinds de dag dat je mij aanraakte word ik nat van jouw en van niemand anders. elke avond, denk ik aan jouw beeldschone lichaam.' zei ik flirtent. 'AAAUwh!!!' schreeuwde ik toen ik mijn enkel weer voelde van de pijn. lola trok mijn sok uit. 'vukking hel damn ****' zei ik van de pijn. 'waarom doet dat zoon pijn' vroeg ik met een pijnlijke blik en een van mijn oog half dicht geknepen.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie jay houd mij nog steviger vast. zijn aanwezigheid voelt zo warm aan. 'james? ik heb een leuke avond met jouw gehad,.' fluisterde ik in zijn oor. voorzichtig stak ik mijn tong uit en likte voorzichtig een keer in zijn nek. daarna legde ik mijn hooft tegen zijn schouder aan. 'niemand is ooit zo aardig voor mij geweest.'
Laatst aangepast door mellodey op za mei 31 2014, 23:05; in totaal 2 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za mei 31 2014, 22:45
Ik draaide me om toen ik Minako hoorde praten over een stel en zag dat Jay heel close was met een meisje 'JAY YOU LITTLE PIECE OF ^#$..' Zei k boos. Ik draaide om en wilde weg rennen 'I will see you soon Minako~!' zong ik. En rende de trap af naar buiten toe
'Ik..' ik kon me zin niet afmaekn omdat ik aan mijn schouders naar achter getrokken werd. Ik draaide me om en keek in de boze ogen van Lay... Die begon heel boos en snel in het koreaans te praten. Ik luisterde en boog me hoofd.
'Ik moet gaan mell' Zei ik en liep achter d enog steeds boze Lay aan. ''Hij heeft wel gelijk''dacht ik op het verhaal was Lay boos vertelde
Ik zocht nog steeds naar Minako. Op dat moment zag ik Yu in de gangen. ' Nee nog steeds niet gevonden' Zei ik bedroeft. Die jongen waarmee ze danste ook niet. Op dat moment kwam de jongens vanuit de trappen langs gerent. 'Oh als je het over de duivel hebt.' Ik schrok door de haast die de jongen had. 'Zal Hij iets gedaan hebben met Minako' Zeik verbaast. Ik zette het op het rennen mijn hand gleed langs de open hand van Yu. Het voelde klam en nat aan.
'Die grapjas' Antwoorde ik op zijn verhaal. 'Je voet is verstuikt. Dat doet meestal meer pijn dan geboren. Dat kan je zien door de lichte zwelling en de blauwe plekken. Met dit verband zal het goed komen. Even op je lip bijten Tayoni ik moet het strak verbinden.' ik sloeg de eerste paar slagen verband rond zijn voet.
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za mei 31 2014, 23:17
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.] Yu 'Nee nog steeds niet gevonden' Zei ze bedroeft. 'je zult haar heus wel vinden lu~cy' ztelde ik haar gerust. 'zal ik anders me helpen met zoeken?' vroeg ik maar er kwam een jongen langs ons heen rennen. ik had hem gezien op het feest maar ik kende hem niet van school. 'Oh als je het over de duivel hebt.'zei lucy geschrokken '
Zal Hij iets gedaan hebben met Minako' vroeg ze plots. lucy rende langs mij heen en haar haren gleden langs mijn gezicht heen. ''ze ruikt zo lekker zou dat een parfun luchtje zijn of haar eigen geur?'' vroeg ik aan mezelf. haar hand glijd lanks de mijne. het deed even pijn maar haar aanwezigheid verlichte het al snel. 'hey! kom we gaan naar buiten en wat roken!' zei mijn kamergenooit terwijl hij mij uit dromeland tikte.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto 'he en waarom? zodat je nog meer jongens kunt besmetten met jouw gedoe.' zei een jongen terwijl hij mij bij de hals vloog en mij tegen de harde deur aan duwde. 'ugh, hoezo besmetten?' vroeg ik maar ik kreeg geen kans om mijn zin af te maken of ik kreeg al een eerste klap in mijn maag.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako lay rende weg en ik had nog zijn jas aan. 'wat is hij leuk.' ''het lijkt wel een prins uit het verre hemelse land.'' 'wacht ik !!! ik heb zijn jasje nog om?!' schreeuwde ik verbaast. ik kijk over het balkon heen en zie dat lay jay in de haren vliegt ik kon niet verstaan wat hij zij maar het zag er niet gezellig uit. ''arme jay hat ik lay maar langer bezig gehouden...'' dacht ik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni 'ugh het doet nu al pijn!!' krijg ik hierna een k-, auwh! kusje....' zei ik ik kijk hoe ze bezig is met het verband. 'best wel romantisch zo hier in het congergehok.' zei ik flirtent met meen pijnlijke blik.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie een jonge trok james bij mij vandaan. hij sprak in een andere taal die mij wellicht bekent voor kwam. 'bye' zei ik nog even na. terwijl hij bij mij vandaan liep met die vreemde jongen. ik hoorde de limo al aan komen. het gebrom van de limo reed het plein op. het slot ging open en de butler stapte uit. 'komt u? het word steeds later mevrouw.' zei de butler beleeft maar ik bleef nog even naar jay kijken.
Laatst aangepast door mellodey op za mei 31 2014, 23:33; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian
Onderwerp: Re: Is this real? part 1 za mei 31 2014, 23:28
'haal je mar niks in je hoofd Tayoni' Zei ik en op dat moment trok ik het verband strak aan. 'Zo klaar, jet lopen zal moeilijk worden maar probeer je voet te ontwijken. Ik moet naar huis toe' ik pkte me pasje en wilde de deur uit lopen.