cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

Is this real? part 1 - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptydo apr 03 2014, 19:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'Hoe oud was je toen je het deed? Haha, ik weet niet eens hoe oud je bent.' Glimlag ik verlegen. 'Natuurlijk mag je over de snelweg zolang we heelhuids bij mij thuis komen.'zeg ik flauw. Ik kijk naar zijn buik het leek net alsof ik presies voelde wat hij voelde. Pijn. Ik kijk met een verlegen blik van zijn buik naar zijn stoere gezicht. 'Me vader kan je wel helpen als je wilt?' Zeg ik onverwachts.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
*werkt in restaurant*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
In het midden van de kamer staat een kleine twee persoons bank. Met een zachte kleed er onder. Voor de bank staat een openhaard. Het vuur knettert sierlijk en warm. Terwijl ik lang de bank loop achter drake aan zie ik twee hondenkoppen naar boven komen. 'Aaaaah, ie~k' schreeuw Ik een beetje zacht. Drake stelt mij gerust een zegt dat ik niet bang hoeft te zijn voor de honden. 'Thx Dat Ik mag douchen bij jouw.' We kwamen uit bij zijn kamer. Ik trek mijn vestje uit. Nu had Ik alleen nog mijn hempje aan en mijn broek. Mijn schoenen Had Ik netjes bij de deur uit gedaan. 'Umh, ik weet dat je graag wilt kijken m...m...maar umh... hi Hihihi, misschien een beetje vroeg om elkaar naakt te zien.' Zeg ik verlegen. Ik zag de badkamer al staan vanaf hier het was zelfs in zijn kamer. tenminste een deur vanaf zijn kamer kwam uit in de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptydo apr 03 2014, 19:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

'ik was denk in mij begin DJtijd dat zal rond de 16-17 zijn geweest, Oh hoe oud ik ben. hmm. das een goeie ik dacht ergens rond de 21' Ik draaide de snel weg op en gaf plank gas. Met de snelheid van 140~150 scheurde we over de snelweg. Ik zag in mijn ooghoeken dat Setto naar mijn buik keek, 'Me vader kan je wel helpen als je wilt? zei hij. 'Eh waarmee?' Vroeg ik Want Setto kon echt niet weten dat mijn buik zeer deed of wat dan ook..

Drake- klas

Umh, ik weet dat je graag wilt kijken m...m...maar umh... hi Hihihi, misschien een beetje vroeg om elkaar naakt te zien.' zei ze. 'Oh sorry~! was niet mijn bedoelen om je dat gevoel te geven' Zei ik en lachte verlegen. Ik haalde mijn hand door me haarheen. Dat deed ik altijd als ik in een akward situatie was. 'Je kan je gewoon omkleding in de badkamer. Als je dan je kleren op mijn kamer gooit hang ik die voor je op.' Ik liep naar mijn slaapkamer en haalde uit mijn kleding kwas een stel kleren.'Ze zullen wel te groot zijn maar het is beter dan niks' Ik legde snel de kleren in de badkamer en liep naar de woonkamer. 'Gil maar als je hulp nodig hebt.'

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

*werkt*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptydo apr 03 2014, 20:40

[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'owh laat maar ik dacht dat je iets anders nog wat tegen me zij. haha soms heb ik het gevoel dat ik spoken hoor.' zeg ik vlug. ik kijk uit het raam het begon te regenen. ik bleef verder stil. want als ik wat zou zeggen zou hij het verkeert op kunnen vatten.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako
*thuis*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
*werkt in restaurant*

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
ik loop de badkamer al half in en krijg wat kleren van drake. 'dankjewel, haha moet ik dat leterlijk doen hihi gillen.' ik leg de kleren op een plankje naast de was tavel. de deur had ik op een klein kiertje gezet. zodat ik me kleren kon gooien zoals hij zij. dat eigenlijk best raar overkwam. hihi zal ik mijn bh mee gooien? neeh dadelijk vind hij mijn borsten te klein en wat moet ik dan? ik trok mijn broek uit dat een beetje aan mij bleef plakken. ik gooide het eerst in de badkamer op de grond darna trek ik met veel moeite mijn t-shirt uit. nu had ik aleen nog een onderbroek aan en een bh. ik pak mijn sokken broek en t-shirt op van de grond en gooi deze omstebeurt in de richting van drake. de sok kwam onverwachts en belande op het hooft van drake. ik haal de haakjes van mijn bh los en hang deze over een reling heen waar een handoek kon liggen of everheen kon hangen. ook mij ondergoed hing ik er overheen. ik loop voorzichtig naar de douch toe. ik draai de warme kraan aan gekombineert met de koude kraan. als het op de goede tempratuur staat ga ik er onderstaan.

na een tijdje beging ik voorzichtig te neuriën. ik kijk door de glaze douch deur heen. ummh ik heb nog geen handdoek? 'AAAAAAAAhhh' gilde ik. voor de grap meteen moest ik giegelen. 'dra~ke, heb je een handoek voor mij?' zeg ik schattig en bijna zingent.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptydo apr 03 2014, 21:08

Jay/James-klas

'aah, Nee okey, Ik heb geen hulp nodig. Tenzij dat hij mijn kamer wilt opruimen, Daar is het sinds dat ik hier ben gaan wonen nog steeds een bende. Moet mijn koffers nog steeds uitpakken, MAar gewoon geen tijd voor' Zei ik en lachte lief. Ik lette in de tussen tijd goed op de weg. En het begon te regenen 'Aw jammer nu kan ik niet meer zo hard.Maar we zijn er toch bijna' Zei ik en keek op zei. 'hey, Setto' Zei ik serieus.

Drake- klas

'haha jaah letterlijk gillen' Zei ik lachtend. Ze klede zich uit en gooide al haar kleding naar mij toe. Een van haar sokke belande op mijn hoofd 'haha goed gemikt Mellanie' lachend pakte ik al haar kleding bij elkaar. En liep naar de woonkamer. Ik hande de kleding op een wasrekje bij . Ik keek naar buiten en zag dat het regende. 'Kom je binnen oma' Gilde ik naar buiten toe. MAar natuurlijk luisterde ze niet. Op mijn blote voete rende ik door de regen naar me oma toe. 'Kom,' ik onderstunde haar naar binnen toe

Toen ik binnen kwam hoor de ik Mellanie gillen. 'OEI was is er' Zei ik geschrokken. Ik opende de deur van de badkamer. 'dra~ke, heb je een handoek voor mij?'.. 'Omg mellanie ik schrok me dood' Zei ik lachend. Ik liep zonder na denken de badkamer in en zocht een handdoek. Toen ik me omdraaide zag ik haar gelaat weerspiegelen in de spiegel die aan de wand hing. Snel gooide ik mijn hoofd nar benene en legte de handdoek over haar BH heen ''OMG hier had ik eerder aan moeten denken zoo beschamend'' 'Hier' Snel liep ik weer uit de badkamer

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

*werkt*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptydo apr 03 2014, 22:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'ja wat is er?' vroeg ik terwijl ik nog steets door het raam keek en de regendruppels die sierlijk over het glas heen dropen. mijn hooft ondersteunde ik door mijn hand en mijn elleboog had ik op de deur.

*thuis*

*werkt in restaurant*

drake kwam naar binnen toe gestormd. ik schrok een beetje en zag hem in de spiegel kijken. even realiseerde ik me niet dat het een glaze deur was inplaats van dat je erzelf we doorheen kon kijken maar andersom niet. 'drake?!' snel deed ik een hand voor mijn poes en een arm voor mijn borsten snel draaide ik me om. naar de muur toe zodat hij mijn geslachts delen niet meer kon zien. ik werd knal en dan ook knal rood. 'dank je wel.' zij ik zacht. drake was weer naar buiten. ik stap onder de douch vandaan en voelde mezelf al veel warmer. ik droog me af en probeer het t-shirt van drake. een schouder viel door het gat van de hals heen. ''hij is zoo breed geschoudert <3'' ik trek mijn ondergoed aan vervolgens brobeerde ik zijn joging broek aan te trekken de toutjesmoest ik heel strak aan trekken wilde hij niet van mijn kond af zakken. de pijpen waren veelste lang en het leken net sloffen. mijn bh was in de wasmant gevallen toen ik de handdoek van het rekje af haalde. met de kleren van drake aan loop ik de badkamer uit. 'hihi, wat ben jij breed zeg ik lief en zacht. ik zag hem zitten op zijn bed. ik slofte naar hem toe in de hoop dat ik niet struikelde. de mouwen van zijn t-shirt kwamen tot over mijn handen heen. ik ga rustig op het bed zitten. ik had helemaal niet door dat ik mijn bh was vergeten aan te trekken.

Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptydo apr 03 2014, 22:24

Jay/James-klas

'euhmm..' Even viel het stil Ik parkeerde de auto in de straat. 'Nee laat maar' Ik keek voor uit en mijn gezicht stond niet al te blij ''Ne Jay niet over beginnen.'' dacht ik. Ik schudde ligt met mijn hoofd en begon weer met lachen 'We zijn in de straat. Moet ik nog een stukje met je mee lopen of kan k zo weg rijden?'

Drake- klas

Ze kwam helemaal ingepakt in mijn kleren naar buiten. Dit zag er echt overdreven schattig uit. Langzaam slofte ze naar mijn bed toe en ging er naast zitten. 'Je bent net een klein verzopen katje in deze kleding' grapte ik er uit. 'Umm, Me ouders komen zo thuis. Blijf je eten, Of moet ik je even thuis brenge'Mijn stem trilde een beetje van de zenuwe. ''ik zou der nu op bed kunnen duwe en dan heb ik me 200 euro..'' DAcht ik. Maar ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen..

Laatst aangepast door Evilian op vr apr 04 2014, 07:38; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptydo apr 03 2014, 22:29

ik stapte uit en kijk nog even door de kier van de deur heen. 'lijkt we wel zo logisch als je even mee loopt. anders raakt mijn vader overbezorgt...' zegt ik niet al te vrolijk. 'kom? dan gaan we snel voordat ik zijk nat ben.' zei ik met een grijns.

*thuis*

*werkt in restaurant*

Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 07:42

Jay/James-klas

'Is je vader zo overzorgt dan?' Ik keek setto aan en zag dat hij niet zo blij was met zijn huidige situatie. ''Rare jongen. het ene moment kei blij en dan emotieloos'' Ik stapte uit de auto en pakte me mobiel beet. In een oor stopte ik mijn oortjes voor de muziek. Langzaam begon ik met de muziek mee te neurien
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 12:15

james en ik moesten eerst een stukje door park lopen voor dat we bij mijn huis aan kwamen. 'zo we zijn er' zeg ik neutraal. ik sta voor een vila dat groter is dan normaal het zou zelfs een modern kasteel kunnen zijn. 4 verdiepingen met 2 torens en 2 balkonnen. we stonden nog niet bij de deur van de vila maar aan het begin van het pat er heen. mijn vader heeft een heel groot stuk land er omheen met zelfs een stukje bos. de heggen en struiken zijn netjes geknipt, het valt vooral op dat er veel rosen planten staan. zoals klimop struiken en bogen. ik en james lopen het pat op. op weg naar de deur. 'oi, ik weet niet of het wel zo slim is om je mobiel in het zicht te houden. vooral bij mijn vader, mijn ouders zijn... umh.... hoe moet ik het goed zeggen... beetje anders. je kunt ook wel middeleeuws zeggen.' zeg ik vrij neutraal.

eenmaal bij de deur aan gekomen. haal ik een ketting onder mijn t-shirt vandaan. het lijkt op een soort van anubis oog de hanger van de ketting stop ik voorzichtig in een vorm van de deur. *klik, kgggggh* klinkt er uit de deur. met veel kracht duw ik de deur verder open. de ketting stop ik snel weer onder mijn t-shirt. we stonden nu in een hal. naast de deur staat een man in nette kleren. 'kan ik uw bezittingen aan nemen mijn heer?' vroeg de man naast de deur aardig en beleeft. 'ja graag' ik trek mijn natte jas uit. en geef deze aan de man. de man maakt een buiging en blijft zo staan.
de hal was ruimtelijk en het leek net als of het geen plafon had. aan de muur hangen schilderijen dat lijkt op voorvaders. op hun paard of iets wat er op lijkt.

ik loop rechtdoor de volgende deur gaat vanzelf open. nu kwamen we terecht in een mega gang. aan de zijkant van de gang staan allerlij standbeelden. wel een stuk of 12 a 14 verschillende ieder standbeeld heeft iets in hun handen zoals vuur, water, metaal, planten enzovoort.
'kom je mee? dan stel ik je voor aan mijn vader. het is niet ver meer hoor.' zeg ik met een kleine glimlach

*thuis*

*werkt in restaurant*

'Je bent net een klein verzopen katje in deze kleding' grapte drake er uit. 'Umm, Me ouders komen zo thuis. Blijf je eten, Of moet ik je even thuis brenge.' zijn stem trilde een beetje waarschijnlijk was hij een beetje zenuwachtig. 'hebben jullie genoeg, eten in huis dan? ik ben niet zoon grote eter hoor, m...a..maar umh, ik weet niet hoe jullie boot schappen in huis halen.' zeg ik verlegen. ik ga in een meisjes houding zitten met mijn benen half onder mijn kont. 'ik wil best mee eten hoor, hihihi, als jij ook eens bij mij komt eten. ' zeg ik glimlachent met mijn ogen dicht en mijn hooft ietsjes gekantelt. met en hand probeer ik de t-shirt die ik aan heb van drake hoger op te trekken. 'hihi, is er iets? hihi.'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 12:34

Jay/James-klas

Ik deed netjes mijn mobiel uit en weg. 'Waarom zijn ze zo dan?' Vroeg ik terwijl ik beleeft mee liep. Het huis was best intersant en groot. Mooie lokatie om te filmen. Of een vampiere film ''Nee jay denk nu niet aan films, scenario's of shotlisten, Je bent neit ana het werk'' We liepen over het pad. De geur van natte rozen drong tot me door. Setto gebruike een raar soort sleutel. De deur ging open en direct daar achter stond een man. Hij pakte de jas aan van Setto. 'Hmm ik moet eigenlijk weer gaan setto' Zei ik terwijl ik het huis geheel rond keek. Das best wel groot. En geen wonder dat Setto niet op de hoogte was en niet weet wie ik ben. Maar kan ik hem dan wel vertrouwen.

Voorzittig stapte ik ook naar binnen toe en bekeek de schilderijen 'Setto, ik moet echt weer gaan' Ik vond het huis best wel eng. ''U never know what will happen here''. 'kom je mee? dan stel ik je voor aan mijn vader. het is niet ver meer hoor.' vroeg Setto. Ik keek hem aan. 'Nou, Jah ik moet gaan' Zei ik nogmaals. Ik keek de hal in, Vele beelden stonden daar opgesteld. 'Ik, heb nog veel werk te doen' Zei ik terwijl ik me ogen uit keek. 'En... hmm..' Ik legte voorzichtig mijn hand op m buik. 'En.. Ik kan mijn manarger niet al te lang alleen laten zonder te laten weten waar ik ben, De volgen de keer kom ik wel verder okey?' Ik liep langzaam achteruit terug naar de deur

Drake- klas

'Ow we halen meestal pizza ofiets als er iemand blijft eten' Zei ik en keek haar aan. 'Dus er is altijd genoeg.' Mellanie ging verzitten en zei 'ik wil best mee eten hoor, hihihi, als jij ook eens bij mij komt eten. ' Ik keek har aan en lachte terug. 'Dat is dan een deal'

Ik ging verzitten en hoorde me ouders binnen komen. 'hihi, is er iets? hihi.' vroeg ze toen ze me aan keek.

'hehe' Ik lachte onzeker. Ineens kwam een vna de honden binnen en trok aan mijn broek 'Jah, jah, Xiuminnie Ik heb het gehoord dat ons mam en pap binnen zijn.' Zei ik tegen de hond terwijl ik hem over zijn hoofd heen aaide.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 12:59

james zij meerdere keren dat hij niet langer kon blijven. 'bent u bang?' zei ik neutraal. 'alst u blieft loop even mee het deurt niet lang dat verzeker ik u.'
''ik was even helemaal vergeten dat ik hier altijd mensen moest aanspreken met 'u'. misschien zou het nu raar klinken maar ik had geen keus.'' *knal pamh!* klonk er en ik zag dat de deuren aan het eind van de gang open vlogen. 'neee... das me pa...' zeg ik een beetje bang. een nette man met blonden haren tot aan zijn schouders komt aan aan lopen op een vrij snelle pas. ik ga voor james staan. en hou zijn hand vast.

'u bent veelste laat uw moeder was ongerust. we dachten dat u aan gereden was door zijn metale monster die de lucht vervuilt. waarom bent u in de stad geweest!' vroeg de man streng. hoewel zijn gezicht er oud en vriendelijk uit zag. tjha hij kon aardeig zijn maar als ik iets fout gedaan had dan kon hij niet anders zijn dan streng. 'pa~h, alsje blieft. ik...i...ik moest iemand helpen. een jonge uit me klas.' zei ik neutraal maar toch voelde me lichaam anders aan. 'waarom zou u iemand van school helpen als ze u alleen maar schande aan richten en pijn.' zegt de man rustiger.

'pa, please. hij is nieuw hier in mijn klas. hij heeft niets verkeerts gedaan en hij is aardig, hij hoort niet bij die ander?!' ik probeerde vrolijk over te komen. maar dat ging lastig.
'de toon waarop u spreekt staat me niet aan.'zegt de man. hij wenkt naar de wachter. 'u vergeet veel etiketten mijn zoon.' wachter breng setto naar zijn les.' zegt de man. 'natuurlijk mijn heer.' zegt de wachter/ober. 'pah kom op....' ik probeerde een beetje zielig over te komen maar ik moest nog een hoop leren van emotiesch. mijn vader (de man) liep weer weg. 'damn, het spijt me james.' ik loop naar de hal toe waar de uitgang staat. 'zie je dan morgen op school.' ik leun tegen de deur post aan.

ik sta bij de deur mijn mont hoeken probeerde ik naar beneden te trekken. in de verte binne hoorde ik hakken. 'nou... umh, tot morgen. leuk dat ik je huis mocht zien james.' ik maakte een glimlach  op mijn gezicht. de hakken komen dichterbijer. 'oowh setto mijn liefje <3 ik ben zo blij dat dat je nog leeft.' de vrouw knuffelt mij stevig en pakt met haar armen mijn hooft beed. even neemt ze afstand van mij. 'wie is dit? een vriend? kom! laat hem het huis zien. wees niet bang.' zegt de vrouw op een vrouwelijke sexy toon. 'mam, pah heeft hem net de deur gewezen.' zeg ik terwijl ik sip probeerde te klinken. 'owh lieffert toch. trek niets aan van je vader hij heeft zijn dag niet. ik zal hem straf geven.' de vrouw pakt mijn kin beed met een hand. 'toon geen emotisch liefje.' de vrouw laat mijn kin weer los. 'ja mam...' zeg ik emotieloos. 'kom maar nog eens langs' zegt de vrouw vriendelijk tegen james.

*thuis*

*werkt in restaurant*

'pizza klinkt lekker.' ik glimlach lief naar drake.
ik schrok toen de deur open ging en kroop helemaal het bed op toen ik de hond zag. 'ieeek!?' geschrokken doe ik een gesloten hand voor mijn mond. 'heeft hij je nou gebeten?' vroeg ik bezorgt.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 18:12

Jay/James-klas

'hmm, nee nee ben niet bang'Zei ik twijfelend. ineens klapte de deur open. en kwam er een oudere man richting ons gestapt. Langzaam stapte ik naar de deur toe. 'neee... das me pa...' zei setto een beetj bang. Snel ging Setto voor me staan 'eh?'

'u bent veelste laat uw moeder was ongerust. we dachten dat u aan gereden was door zijn metale monster die de lucht vervuilt. waarom bent u in de stad geweest!' sprak hij streng. ''wat een nette familie'' dacht ik terwijl ik nogsteeds langzaam achteruit liep richting de deur.

'waarom zou u iemand van school helpen als ze u alleen maar schande aan richten en pijn.' zei de man,. Ik keek hem aan ''Hoezo schande...Aparte familie''

Ik luisterde het gesprek die Setto en zijn blijkbaar vader hield. ''eh at ik ben niet een vna die andere?, ettiketten, lessen na school, Wat is der mis met deze familie...Ik wil moet weg..''

'damn, het spijt me james, zie je dan morgen op school.nou... umh, tot morgen. leuk dat ik je huis mocht zien james.' Zei hij terwijl hij tegen de deurpost aan leunde.

nog voordat ik de deur uit kon stappen kwam er een vrouw aangelopen. Deze vrouw was weer het tegenover gestelde van de man. Heel vriendelijk en open. Echt een typische overbezorgde moeder. DEze vroeg of ik verder kwam. Ik schudde me hoofd van nee. De vrouw kwam heel lief over en ook zorgzaam naar waarschijnlijk haar zoon. het enige wat me opviel was de opmerking 'toon geen emotisch liefje' Dit verbaasde me erg. '' moet jeje kind niet juist aanleren om emotisch te tonen?'' Ik draaide me om en bedankte de vrouw vriendelijk. Ik boog netjes zoals ik dat geleerd had in korea.

Toen ik buiten was pakte ik me geheel in. langzaam slenterde ik naar de auto. Mijn gedachten ging terug naar die middag in de auto. De manarger was tegen me te keer gegaan over een nieuw imago. Wat moet ik daar nou van denken.. Een nieuw Imago. Ik stapte een stokje weg die op de grond lag. Ik reed terug naar huis. Toen ik de auto uitstapte kwam ik een stel fans tegen. Ik begroete ze en ne met ze op de foto geweest. Hierdoor moest ik wel om lopen. Want ze mochten niet weten waar ik woonde. ''Nieuw imago, Is dat wel zo slim'' Ging er nog steeds door me hoofd heen. Eindelijk thuis aangekomen gooide ik mijn schoenen uit en flofte op de bank. Ik sloot me ogen even ''Wat is een school dag toch vermoeiend. Al die nieuwe mensen. Mijn natte haren drupte op de bank. Door de warme tempratuur in het huis werden me ogen zwaar en viel ik in slaap

'Jah tot morge dan' Zei ik en wilde me snel omdraaien.

Drake- klas

Ik zag dat Mellanie schrok. 'Ow mellanie wees niet bang. Xiumin deed me niks~!, Deze honden zijn zo goed afgetraind dat je nog de haren uit hun huid zou kunnen trekken en ze doen niks.' Zei ik met een glimlach. 'Geef anders jouw hand is' ik stak mijn hand uit en hoopte dat ze die zou pakken.

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

*werkt*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 19:54

'Bedankt mam' Ik maak een glimlach met mijn mond hoeken. 'Ik vind die emotisch laten zien veel handiger dat geeft meer leven aan wat je zegt tegen anderen.' Zeg ik even emotieloos als eerst. 'Ooh liefje, je zilt later beter begrijpen waarom. Op school mag je het best proberen die rare gezichten trekken maar vergeet niet wie je bent.' Zegt me moeder op een flirterige toon. 'Ja mam, ik zal dat niet vergeten.' Samen met mijn moeder loop ik door de lange gang heen. We kwamen uit bij een grote zaal met 2 trappen die bocht nemen naar boven toe.

*les van moeder.*

*thuis*

*werkt in restaurant*

' wat zielig zeg' zeg ik geschrokken. 'Drake wilde mijn hand pakken om het waarschijnlijk voor de hond te houden. Ik trek mijn Ik hand even terug. Ik zette een denkende blik op mijn gezicht. Maar toch gaf Ik mijn hand aan drake. 'Be...b...Bijten ze echt niet?' Vraag ik verlegen. Ik kijk hem aan in zijn ogen, stiekem is hij toch best wel knap.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 20:45

Drake- klas

'Het was een voorbeeld, Dat word hier echt neit gedaan. Handen zijn als mijn broers.' Zei ik toen ik zag dat ze schrok van mijn opmerking, Even twijfelde ze maar uiteindelijk gaf ze haar hand. Deze voelde warm en zacht aan. 'Xiumin zit' Zei ik en de hond ging zitten. Ik pakte haar hand met beide hande vast eerste beschremde ik haar hand met een vna mijn handen. Ik had har handne dus ingesloten in de mijnen. De hond snuffelde er aan. Voorzichtig haalde ik mijn bovenste hand weg. Nu lag de hand van mellanie boven op. Voorzichtig en beheerd snuffelde de hond aan haar hand. 'Zie je hij doet niks.' Met me losse hand gaf een een aai over het hoofd van Xiumin
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Emptyvr apr 04 2014, 21:09

*les van moeder.*

*thuis*

*werkt in restaurant*

ik wilde even mijn hand weg trekken toen drake zijn hand boven die van mij af haalde. de hond snuffelt even rustig aan mijn hand de hond kijkt met een schuine blik naar mij en likt vervolgens over mijn hand heen. 'iiiiek!' ik dijns naar achteren toe n kom tegen drake aan. ik zit nu haast op zijn schoot. 'ik h..hu...heb honger. zullen we die pizza bestellen?' zeg ik net als of ik niet wist wat een pizza was. ik zat op zijn schoot en kijk naar achteren met mijn hooft op zijn rechter schouder. de t-shirt die ik aan had zat veelste wijt waardoor ik waarschijnlijk inkijk had.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 9 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 9 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 38 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: