cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

forum voor iedereen die van manga en anime houd X3

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Is this real? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian

Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

Is this real? part 1 - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptydi apr 01 2014, 21:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Jay/James-klas

'Sorry,' ik stopte met piano spelen. 'Omdat het mijn werk is' Zei ik en liep naar de manarger. '*koreaans* sprak ik tegen hem.'Setto ik zie je morge wel. Ik moet nog wat dingen regelen. mijn manarger brengt je wel thuis.'Zei ik en ging naar mijn computer waar ik begon met werken

Drake- klas

MEt een hand hield ik haar voet(hand) beet. Die bijna tegen mijn schouders aan kwam 'Niet slecht. Sinds wanneer bezit iedreen Chinese vechtkunste. Eerst setto nu jij.' Ik draaide haar been(arm) om zodat ze haar evenwicht verloor

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

IK duwde me broertje weer terug'Kom je moet huiswerk maken. Straks gaan we eten halen maar lola moet eerst werken' Zei ik terwijl ik hem terug duwde. 'oi, lola... geef me er nog een.' Zei een stem. Mijn ogen werden groter. 'Lolaah waarom ken die jongen jouw echte naam?' Vroeg me broertje. Snel duwde ik hem verder naar binnen. Ineens stond me baas achter me '!$ !$% door werken! @#!!@# ' Hij ging te keer over dat ik mijn broertje niet mee mee mocht nemen. Toen ik sorry had gezegt draaide ik me om en sloeg me baas me op me kont. Dat deed hij altijd. Ik was niet goed genoeg daarom verdiende ik straf. En dat was vaak dat hij aan mijn lichaam wilde zitten. Maar ik kon niet anders want ik had geld nodig om voor me broertje te kunnen zorgen.

Ik liep naar Tayoni toe. 'Natuurlijk meneer' En gaf hem zijn 2de biertje
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless

Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptydi apr 01 2014, 22:11

[quote="mellodey"][Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
'hoeft niet ik loop wel' zei ik een beetje pist. ik loop naar de gang en trek mijn schoenen aan. ik strik mijn linker schoen. ''zo kan je toch geen tienner zijn of hoe dat ook heet tegenwoordig. hij is op een school gekomen om normale dingen te leren. werkt hij nog steets voor die rare man.''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
ik zag nog even snel dat de baas tegen haar kond aan sloeg. er brak iets lichts in mij ik sloeg op de tafel. 'oi meneer! alleen ik mag tegen lola haar kont slaan!' zeg ik nors.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
drake pakte mijn voet vast en draaide en duwde het van zich af. ik draaide even uit balans maar daarna ik maak een low spin kik over het zand heen. 'koreaanse kunst hihi.'
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptydi apr 01 2014, 22:22

Jay/James-klas

Ik stond op toen ik hoorde dat Setto alleen naar huis wilde lopen. 'Ben je gek? weetje hoe ver het is van hier naar de dorp of iets' Zei ik. Mijn manarger kwam aanlopen en deed de deur open. 'Laat hem je thuis brengen.'

Drake- klas

Ze stond weer recht op in het zand. Ik keek haar droog aan. 'Jammer, Ik had verwacht dat jij het schattige type zou zijn. Ik lied haar in het zand staan en liep naar de helmen die op de grond lagen. Ik pakte ze op en gooide er eentje naar Mellanie. 'Het word laat ik breng je naar huis' Zei ik een beetje nors.

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

Ik keek naar de grond Ineens sloeg Tayoni op de tafel . 'oi meneer! alleen ik mag tegen lola haar kont slaan! zei hij. Ik keek op 'nee, nee, Tayoni sst' Fluisterde ik. Maar me baas had hem al gehoord. Hij kwam boos naar hem toegelopen. 'Ik weet niet wie jij bent jongen man, Maar ik ga met mijn personeel om zoals ik dat wil' Hierna kneep hij hard in mijn kont. Ik keek weg van tayoni wilde verder gaan met me werk
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptydi apr 01 2014, 23:32

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
James kwam naar mij toe gelopen. ik kijk hem even aan. 'Ik kan wel lopent naar huis. Mijn pa weet me altijd te vinden maakt niet uit waar ik ben.' Ik strik mijn andere veter vast. 'enumh die butler hoeft mij niet te brengen.' Ik grijns even richting mijn schoen. 'tenzij james kan rijden?' Ik was klaar met mijn veters. Ik kom weer overeind. En maak de deur open. Even wacht ik nog op antwoord voordat ik verder liep. 'vijne dag verder.' Ik swaai naar achteren en loop het voetpat op.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Minako

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Tayoni
Ik wist niet dat u zo uw werknemers behandelde. De baas kneep nog een keer in haar kont. Ik sta op terwijl ik nog een keer op de tafel sla. Mijn 2de glas had ik al leeg gedronken. Ik wijs met een vinger naar hem. 'Ze is van mij! Ze is van mij begrepen en niemand komt aan haar. ' zei ik met een verhevende stem het klonk net alsof ik haar vriendje was.

flashback, paar uur geleden.
Ik zit in de huis kamer uitgebreid op de bank. Het is een rommel en overal ligt troep. Zakken chips, flesjes, frisdrank. Ik drink een sterk drankje. Dat uit een soort van briezer flesje komt. In de achtergrond hoor ik iemand thuis komen. 'hooi' klinkt er in de gang. De vrouwe stem schrikt. 'tayoni!!' zucht, het was me moeder weer. Ze keek geschrokken naar de 3 lege flesjes die op tafel staan. 'hoeveel heb je daarvan al op?' Schreeuwt ze. 'dat zie je toch!' Zeg ik boos. Ik tuit me lippen en drink verder uit het flesje die ik nog in mijn handen had. 'tayoni zo is het genoeg! Hou op met dat drinken.' Zegt ze nog bozer.

Na een lange ruzie stap ik het huis uit. Op weg naar de stad.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]mellanie
Drake zij tegen.mij dat hij me schattiger had verwacht ik schrok en keek hem even moeilijk aan. ''ben ik eindelijk van die verlegenheid af is het weer niet goed.'' Onverwachts gooide hij een helm naar mij toe. De helm knalt vol in mijn buik waardoor ik naar achteren val plonts zo het water in. Ik ga recht op zitten in het water. Op dat moment voelde ik me net een kind van 6 jaar oud. De helm hou ik ongelukkig vast tussen mijn handen. Ik kijk er naar. Mijn blik verenderde van eindelijk zelf verzekert naar heel verlegen en verdrietig. Met een sip gezigt kijk ik van de helm naar drake. Het leek net alsof ik in huilen kon uit barsten. Brobeer je indruk op een stoere leuke jongen te maken, val je met kleren en al het water in. En blijkt het ook nog dat je niet zijn type bent. 'snif, snik.' mijn ogen gaan van drake naar de helm. 'snif' ik bijd hard op mijn onderlip. "owh mel! Waarom moes je dan ook laten zien dat je kon vechten!"
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 13:50

Jay/James-klas

'enumh die butler hoeft mij niet te brengen.' zei setto. 'ik keek hem aan. Het is me butler niet hij is mijn manarger.' Ik stond te kijken hoe hij zijn veters strikte 'tenzij james kan rijden?' vroeg hij er achteraan. hij liep naar de deur en opende hem. ''Misschien moet je de lift naar benende nemen voor je naar het voetpad kan.'' dacht ik. Maar ik breng je dan wel. Als je dat persee wilt.' ik schoot in mijn schoenen en liep richting de lift.

Drake- klas

Ik gooide de helm iets te hard waardoor ze in het water belande. 'aawh,' Ik liep naar haar toe. 'Sorry, Mijn huis is dicht bij dan kan je wel even wat kleding lenen.' Ik trok haar uit het water ''Omg zo is ze echt mega schattig, ik hoop niet dat ze dadelijk gaat huilen'' dacht ik en mijn wangen werden rood. Ik sloeg mijn jas rond haar lichaam heen. Hij was veel te groot. Hij kwam bijna tot op haar knieën. Ik keek haar aan. ''damnt dat lichaam en die ogen. Als ze zo onschuldig kijkt ziet ze er zo leuk uit''
Ik aaide haar door haar natte haren heen. 'Kom je dna krijg je warme chocolade melk of tea en kan jeje zelf eerst opwarmen voor ik je weer naar huis breng' Zei ik stoer

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

'Ze is van mij! Ze is van mij begrepen en niemand komt aan haar. ' Zei hij nadat hij voor de 2de keer op de bar sloeg. Uit mijn ooghoeken zag ik dat mijn baas rode wangen kreeg. Dit gebeurde altijd als hij heel boos werd. Ik liep naar me baas toe. 'Meneer, Ik zet deze gast wel buiten en zal de politie bellen' zei ik keek hem niet aan. Ik zag dat me baas bijna wilde uithalen naar Tayoni dus ik kroop over de bar heen en trok hem mee naar buiten.

'ga, Tayoni. Ik zal de politie niet bellen, Maar ga nu naar huis en kom hier beter niet meer.' Zei ik terwijl ik hem diep in de ogen aan keek. Mijn ogen waren een beetje waterig geworden. ''Zonder deze baan kan ik niet voor mijn broertje zorge. Maar dat hoeft Tayoni niet te weten'' Dacht ik.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 15:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Setto
ik stond even stil toen hij het hat over een lift. 'owhja, lift.' ik keek hem aan en volgde hem. 'james brengt mij thuis!' zei ik met een glimlachje.

lola trok mij naar buiten toe nadat ze over de bar heen was geklommen. de baas wilde mij gaan slaan. ''kom maar op!'' dacht ik. maar lola wilde blijkbaar geen gevecht.

we staan buiten lola staad het dichtst tegen een muur aan. ik slenter wat heen en weer. lola kijkt een beedje bang maar toch serieus. 'ga, Tayoni. Ik zal de politie niet bellen, Maar ga nu naar huis en kom hier beter niet meer.' Zei ze terwijl ze mij diep in de ogen aan keek. Haar ogen waren een beetje waterig geworden, maar waarom? ik zette een paar stappen naar voren in lola's richting. 'Dus jij verbiet me om in het cave te komen die mijn vader opgericht heeft?' zei ik met ligt verdriet in mijn stem. ik zet nog een wankelende stap naar lola toe. 'ik kan niet naar huis...' zei ik zacht. ik zet nog een stap vervolgens knal ik zachtjes tegen haar aan. mijn 2 handen hou ik boven de schouders van lola. met bijde handen steunen tegen de muur aan van het cave. aan deze kant zaten geen ramen. mijn ogen werden wat waziger van en ze voelde rood aan. zal vast door de drank komen.

'toen mijn vader hier nog werkte was het een keurige cave en mensen gingen er graag heen en kwamen altijd terug en gingen weer vrolijk weg. ook het personeel werd beter behandelt.' zeg ik half flirterig en teleur gestelt in een.
ik bekijk haar van heel dicht bij en voelde haar adem. ik keek een beetje naar beneden en zag een dikke inkijk. 'rawr' een hand haal ik van de muur af vervolgens ga ik met die hand door haar haren heen en streel haar wang. 'niemand komt aan mijn meisje.' zei ik hebberig. de drak was duidelijk naar het hooft gestegen. Haar onderlichaam voelt warm aan. ik sta vrij dicht tegen haar aan. mijn hoofd beweegt een beetje heen en weer. ik voelde me af en toe een beetje duizelig. met de hand waarme ik haar eerst streelde, haal ik een pluk haar weg bij haar nek. vervolgens kantel ik mijn hooft en kus ik haar liefelijk op die plek.

'aawh,' zei hij terwijl hij naar mij toe liep. 'Sorry, Mijn huis is dicht bij dan kan je wel even wat kleding lenen.' hij stak zijn bijden handen uit en trok mij uit het koude water. ''kleding? van hem! das zoo! aaa~h <3 lief.''dacht ik en er begon een klein vlindertje te vlapperen van binnen. stiekem zag ik dat zijn wangen een beetje rood van kleur werden. hij sloeg zijn jas rond om mij heen. de jas was veelste groot voor mij, drake heeft veel bredere schouders en dat niet alleen hij was ook wat langer dan ik zelf. ik tilde mijn hooft wat omhoog en kijk hem aan. zijn prachtige oogen staarde in mijn ogen. ''wat zou hij nu toch allemaal denken.''

drake aaide mij door mijn natte haren heen. 'Kom je? Dan krijg je warme chocolade melk of tea en kan je je zelf eerst opwarmen voor ik je weer naar huis breng' Zei hij mega stoer.

''als ik me niet in zou houden zal ik nu aan het springen zijn.'' de helm hield ik nogsteets tussen mijn bijden handen. ik kijk met een verlegen blik naar de helm. 'is goed.' zei ik zachtjes. ik glimlag liefjes naar hem mijn hoofd gaat automatisch wat schuiner staan. ik stapte naar voren en ging tegen hem aan staan. mijn lichaam rilde een beetje. 'ik heb het kout.' fluisterde ik. het enigste wat tussen ons in zat was de moterhelm die ik nogsteets vast had. met mijn hooft kon ik nog net tot zijn nek/borstkast komen (ligt er tegen aan). 'ik ga met jouw mee. naar je huis.' mijn lichaam rild weer even.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 18:17

Jay/James-klas

'Jah, James brengt je naar huis' zei ik en liep de lift in. Ik wachte tot Setto ook binnen in de lift was. 'Waar woon je eingelijk?' Vroeg ik terwlijk ik op het onderste knopje drukte. 'En hoe lang dans je al?'Want het zag er best goed uit. Op dat moment schoot er een pijn door mijn buik heen. ''owjaah die godse buis deed zeer'' Ik beet ongezien op mijn onderlip. ''Ik moet setto snel thuis afzetten en terug anders gat het niet goed komen.''

Drake- klas

Mellanie duwde zich tegen mij aan. Heel haar lichaam trilde. Alleen de helm hield ons gescheiden. Ze rilde steeds meer. Hierop trok de helm tussen der handen uit en duwde haar tegen mij lichaam aan 'Zo dit is warmer' Ik bleef zo een tijdje staan en wachte tot ze wat warmer werd. mijn hemd raakte ook doorweekt door haar natte kleding

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

Tayoni duwde me tegen de muur aan. hij stond met zijn 2 handen boven mijn schouders  'Dus jij verbiet me om in het cave te komen die mijn vader opgericht heeft?' Zei hij. Mijn ogen werden iets groter. ''wat bedoelt hij..''  'ik kan niet naar huis...' zei hij verdrietig. Zijn tranen werden rood. Ik wilde hem eerst trooste want ik kreeg medelijden met hem.

'toen mijn vader hier nog werkte was het een keurige cave en mensen gingen er graag heen en kwamen altijd terug en gingen weer vrolijk weg. ook het personeel werd beter behandelt.' zei hij.

Maar de tijdne zijn veranderd Tayoni. Dit is niet meer de koffie bar van je vader. Hij kwam steeds dichter bij. Met mijn handen probeerde ik hem weg te duwen.

Flash back:

Ik bukte om de laatste bekers van de grond op teruimen. De bar was leeg en het was rond een halfuur na sluitings tijd. ik had net mijn kleine broertje naar bed gebracht. Hij had weer een hoest aanval gehad en was uitgeput van zijn zware schooldag.ik was met mijn gedachte bij mijn broertje toen ineens me baas achter me stond. ik herkende hem aan zijn onplanste geur en zware ongezonde ademhaling. De ademhaling van iemand die al jaren zware sjack rookt. Ik pakte een glasscherf op die op de grond lag. Het glas sneed in mijn vinger. Ik voelde hoe de pijn door mijn vinger schoot, snel stopte ik hem in me mond.  De ogen van mijn baas brandde in mijn rug. Hij keek me aan. Ik voelde hoe hij naar mijn benen en rokje staarde. We habben een dresscode. Super korte rokjes en strakje blousjes. Want dat zag de baas graag. Ik stond op en wilde zo snel mogelijk uit zijn buurt lopen. Ik zag een stoel die schijn stond. ''Dit is mijn kans om uit zijn buurt te komen'' dacht ik terwijl ik met mijn hoofd naar de grond gericht richting de stoel liep. Ik hoorde dat hij langzaam achter me aan kwam. Zijn ademhaling was lager dan normaal.

Ik zette de stoel recht Het leek even of mijn rokje omhoogwaaide waarna ik een hand op mijn heup voelde. Ik wilde me omdraaien. Maar toen besefde ik wat hij wel een gezegt had ''Laat alles toe wat ik doe, Anders word je ontslagen'' galmde door mijn hoofd.

Ik stond stil en mijn onderlip trilde. Het licht in de bar was gedimt en enkele spotlampjes stonden aan. Het viel me op dat op de achtergrond soort van rustige romantishe muziek draaide. Op mijn andere heup voelde ik nu zijn 2de hand. Langzaam werd ik naar achter getrokken. Een van zijn handen gleden langs mijn heupen naar mijn lies. Ik voelde hoe zijn ademhaling in mijn nek blies. Een zwaar gehijg was het. Langzaam trok hij mijn rokje omhoog Zijn koude gerimpelde handen gleden over mijn been heen. Zijn andere hand die nog steeds op mijn heup was gleed langs mijn zij omhoog. Zijn ademhaling werd steeds zwaarder. Er ging een rilling over mijn rug ''wat wil hij..'' De tijd leek eeuwig te duren.
Zijn hand die omhoog was gegaan gleed over mijn borsten heen.

Ik keek nog steeds naar beneden. ''Dit wil ik niet alsjeblieft stop'' dacht ik terwijl de tranen in me ogen liepen. In me ooghoeken zag ik dat de ramen van de bar dicht waren. Niemand zou naar binnen kunnen kijken. ''Wanneer had hij dat gedaan, Alsjeblieft stop..'' Ik was zo stil als het maar zijn kon. Mijn ademhaling stopte ook. Zijn hand die op mijn borst ruste, klikte het eerste knoopje los van mijn blous. 'STOP' Gilde ik en draaide me om. Nu stond ik met mijn rug tegen de stoel die ik net recht gezet had. Ik keek hem aan en de tranen stonden in me ogen. 'Alstublieft stop' Zei ik met een trillende stem. Ik beed hard op me onderlippen en probeerde verder naar achtere te lopen.. De stoel hield me tegen.. Ik keek in de ogen van mijn baas. Deze blik had ik nog nooit eerder gezien. Vol lust keek hij naar mijn lichaam. Een gemene glimlach verscheen op zijn gezicht. 'Jij hebt niks te zeggen Lola' zei hij met een zware hijgende stem. Hij drukte zijn lichaam tegen me aan en sprijde me benen. Zijn linker arm trok hij mijn blousje open.

Sommige knopen vlogen weg. Hij klemde me vast tussen de zijn lichaam en de stoel die tegen ene tafel aan stond. Met mijn hande probeerde ik hem weg  te duwen. 'Neee' gilde ik. Meer kon ik niet doen ik zat volledig vast. Ik zag door de tranen in mijn ogen hoe hij wild zijn stropdas los trok. deze bond hij rond mijn mond. Ik probeerde te gillen en draaide me hoofd weg. Maar zijn sterke koude handen hielden mijn hoofd beed, Hij deed zijn eigenbroek uit. Dit was voor mij een moment om weg te renne. Ik duwde hem om hij viel met een doffe klap op de grond. ik probeerde weg te komen. Ik voelde hoe mijn enkel beed werd gegrepen. 'Oh gaan we spelen' zei zijn lage vieze stem. Ik viel voorover op de grond. De tranen stonden in me ogen 'Jij bent een brave leuke meid' zei hij hijgend. Ik voelde hoe hij mijn rokje omhoog trok en mijn onderbroek naar benende gleed. Ik wilde het uitgillen. mijn BH schoot los en zijn koude gerimpelde handen sloegen zich rond mijn borsten. Hij kneep er heel hard in. Dat moment werd alles zwart. Heel mijn lichaam trilde en deed pijn. De tranen rolde over mijn wangen.

Ik keek tayoni bang aan. hij gaf een kusje in mijn nek. de tranen sprongen in mijn ogen 'NEE, ga weg' gilde ik en de tranen liepen over me wangen. 'nee nee ik wil niet' Met volle kracht duwde ik Tayoni weg. Ik kroop in mekaar en begon hard te huilen. 'nee nee niet weer' mijn lichaam trilde ''je moet aan het werk lola, Ga weg je moet werken'' ging er door me hoofd heen

Laatst aangepast door Evilian op wo apr 02 2014, 19:58; in totaal 1 keer bewerkt
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 19:14

'waar ik woon?' ik glimlach naar de grond. 'angelstreet' ik noemde geen huis nummer. want je er staan maar een paar huizen in die straat. 'ik dans gewoon graag, heb vroeger in een meiden groep gezeten. tenminste ik leerde hun pasjes en dansen. mocht niet zelf met hun op treden dat vond die vrouw maar gek die de baas over hun speelde.' ik stopte met praten en keek naar de bekleding in de lift.

Lola schreeuwde hard, ik ging al iets naar achteren totdat ze me weg duwde. 'lola tjil!' Ik kijk met groten ogen naar haar, huilt ze nou? Damn. Ik aai door mijn haar heen. ik sta zoon 2 meter bij haar vandaan. 'als niet wilt dat ik je zoen kun je dat gewoon zeggen hoor?' Zei ik verwart op een rustig toon. 'mijn vader is op vroege leeftijd overleden... Ik wilde het cave maar ik was natuurlijk veelste jong... Ik buk tot op mijn hurken en aai haar over haar bol heen. 'gaat het wel?' Ik brobeer haar lief aan te kijken. 'waarom werk je eigenlijk bij die snot man? Je kunt toch ergens anders werken?' Ik zag aan haar dat ze heel bang was. Maar dit kwam niet alleen door mij daar ben ik zeker van. Er moet hier iets gebeurt zijn. Maar wat?

in de verte hoorde ik dat mijn naam geroepen werd. ik keek naar rechts, en ja hoor daar heb je die vent weer. 'let maar niet op hem' zei ik tegen lola 'dat is de vriend van mijn moeder.' ik draai met mijn ogen. 'tayoni!? waarom is je moeder zo bezorgt? Heb je dat meisje iets aan gedaan? je moeder zij dat je weer jezelf het lazeris hebt gezopen thuis.' vroeg de man op een vriendelijke over vrolijke toon. 'alsjeblieft ga weg...'zeg ik geergert naar de vriend van mijn moeder. 'maar? maar ik heb je nodig in het restaurant? er zijn 2 personeel ziek... en...ik was bezorgt om mijn jogie.' zei de man viendelijk.
'ik wil niet in uw vukking restaurant werken! je bent mijn vader ook niet! en ik heb geen werk nodig of bij baantje hoe vaak moet ik dat nog zeggen!!' ik ging steets harder praten en stond bijna te schelden en te schreeuwen toen ik hem onderbrak.
'tay rustig, het komt wel goed? ik heb gewoon iemand nodig in mijn restaurant nu? de engelevleugel (naam, bekent lux restaurant) wilt geen klanten verliezen.' zei de vriend van mijn moeder met een pruilipje maar toch heel vriendelijk.

ik stond op ik was nog steets bij lola. 'ik heb hier een groter probleem dan uw luxe etens zooi.' zeg ik geeergert.

ik heb het kout. en ik sta te rillen. ik voel dat drake de moterhelm tussen mijn handen vandaan haalt. de ronde vorm verdwijnt tussen ons in. ik voel dat ik stevig vast gepakt word heel even schrik ik van wat hij deed. mijn armen hield ik langs mijn lichaam om dat ik niet goed weet wat ik moet doen. maar al snel voel ik me vijliger en lekker warm bij hem. mijn handen gaan onder zijn moterjak/jas. ik pak zijn rug stevig beet. het voelt zo vertrouwt. ik leg mijn wang op zijn borstkast. 'is het niet gek... dit, zo... zo staan?' vroeg ik zacht en verlegen.

Laatst aangepast door mellodey op wo apr 02 2014, 20:19; in totaal 1 keer bewerkt
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 20:07

Jay/James-klas

'Ow echt. Das wel nice, Was die meidengroep bekent?' *ping* de lift deuren gingn open . 'Kom naar de auto anders neemt de lift je straks weer mee naar boven' Zei ik lachend. Terwijl ik de lieft uit stapte deed i mijn mondkapje en capousnon op. En liep zo snel mogelijk naar de auto toe

Drake- klas

Het voelde fijn zo staan. Het kon wel eeuw duren voor mij. 'is het niet gek... dit, zo... zo staan?' vroeg ze schttig. 'Zolangjij het meer warm krijgt.' zei ik lief. Ik legde mijn hoofd op de hare en streelde haar rug warm. Zeg maar als je weer wat warmer bent dant rijden we snel naar mijn huis toe

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

Ik merkte dat Tayoni tegen mij aan eht praten was. Maar niks drong door. ''Doe normaal Lola, je moet werken. Niks latne merken, Kan inet'' was het enige wat er door mijn hoofd ging. Er kwam een man aan lopen. Hij had duidelijk ruzie met Tayoni. ''Lola ga werken. Anders krijgje weer op je kop van je baas'' Ik droogde mij tranen en deed me kleding goed. Ik boog voor de meneer en Tayoni en wilde naar binnen lopen. '''Waar hij het over heeft gaat mij niks aan'' dacht ik
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 20:35

'hahah ik zou niet weten hoe dat ding open gaat.' zeg ik vlug en loop achter hem aan de auto in. ik ga naast hem zitten in de bijrijders stoel. 'ik weet niet wat er met die meiden groep is gebeurt. zo inenen waren ze weg.'

lola liep weg. 'oi! kom eens hier please?' ik pakte haar pols stevig beet. en trok haar naar mij toe. 'je gaat toch niet terug naar die goorlap? die op andermans meiden kond slaat? wie weet wat hij allemaal doet als hij dronken is?' zei ik streng en bescherment terwijl ik diep in haar ogen keek.

'nou ik weet wel wat jij doet als je dronken bent...' zegt de vriend van mijn moeder. ' je excuses aan bieden aan je moeder!! en die rotzooi opruimen thuis.' zegt de man al lachend.

ik kijk hem aan en er komt een verlegen glimlag op mijn gezicht. 'hihi, laten we gaan. ummh, naar jouw huis bedoel ik.' ik laat hem los en brobeer de moterhelm weer aan te pakken. maar ik kan er niet zo goed bij omdat hij hem achterzig hield.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 20:57

Jay/James-klas

'ik weet niet wat er met die meiden groep is gebeurt. zo inenen waren ze weg.' zei setto. Ow das jammer. Ik opende de tomtom en typte de straat naam in. 'oh das nog best ver, Zun 20 min rijden' Ik starte de moter van de auto en wilde weg rijden. Ineens stond er een kind voor de auto. Snel lied ik de koppeling los en de auto stond meteen stil. Met grote ogen keek ik naar het kind,
'Damnt, waar kwam die vandaan'

Drake- klas

Ik hield de helm achter me 'Pak hem dan' Ik zorge der voor dat ze hem steeds niet kon pakken. 'Kom dan~!' Ik lied haar veel moeite doen voor ze er bij zou kunnen. Langzaam liep ik achteruit richting de motor

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas
'je gaat toch niet terug naar die goorlap? die op andermans meiden kond slaat? wie weet wat hij allemaal doet als hij dronken is?' zei hij streng waarna hij mijn hand beed pakt. 'Tayoni ik moet echt werken, En hij is niet slecht, Hij doet dat normaal nooit.' Zei ik. het voelde echt kut om te liegen tegen een klasgenoot. Maar ik kon niks anders dan weer aan het werk gaan. Zonder werk gaat het slecht met mijn broertje. Dit is beter dan hem verliezen. Daarom loog ik tegen Tayoni.

'Meneer Tayoni u kunt beter naar huis gaan' Zei ik beleeft. ik wilde me weer omdraaien 'nou ik weet wel wat jij doet als je dronken bent...' zei de man ineens. Hier moest ik best omlachen. ik hield me hand voor me mond.
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptywo apr 02 2014, 21:35

'boeie, ik wil naar huis! kunnnen we dat jogie niet overeiden?' zeg ik speels. 'neeeh doe maar niet. dat is sneu dadelijk heb je allemaal rood spul op je mooie auto.' ik zachte. 'james? heb jij wel eens gevreen met een meisje.' vraag ik verlegen aan hem.

'ik weet zeker dat hij dit vaker doet lola ik laat je niet.... AUWH auwh laat me los!!! aaauuw.' de vriend van mijn moeder pakte mijn oor beet 'kom mee jij.' zegt hij glimlachent. 'ik kom mensen te kort voor 2 en jij gaat helpen dat is je straf voor deze week.' zegt hij streng. hij trekt me mee aan mijn oor hierdoor laat ik Lola's arm los. en loop met die man mee.

ik probeer nogmaals de moterhelm te pakken en kom hierdoor een paarkeer tegen zijn borstkast aan. hij hield hem dit keer voor zijn heupen ik probeer er naar te grijpen maar hij haalt de helm weer weg. hierdoor komt mijn hand op zijn kruis. ik schrik en trek meteen mijn hand weg. 'so...s...s....sorry!' ik kijk verlegen naar hem. 'ik i...ik wilde... umh...' ik word knal rood. ''ik voelde zijn, zijn.'' ik slik een keer. 'zullen we maar gaan hihi, doe jij weer de helm bij mij op?' ik kijk hem aan met pupie oogjes ik huppel ren half naar de moter toe. ik ga alvast achterop zitten ik ben ligt dus de moter viel niet zomaar om.
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptydo apr 03 2014, 16:36

Jay/James-klas
'boeie, ik wil naar huis! kunnnen we dat jogie niet overeiden?' zei hij. 'WHUT, Iem,and aan rijden ben je gek?' Ik schrok een beetje van wat hij zei. Ik stapte uit en liep naar het kind toe. Voor dat ik uitstapte vroeg Setto of ik al een keer gevreen had met een meisje.

Ik bukte en vroeg waar hijvan daan kwam en of zijn ouders in debuurt waren. In de verte kwam een vrouw met een kinderwagen aangelopen. het jongentje wees naar de moeder. Samen met het jongetje liep ik naar de vrouw en ik bood mijn exuse aan.

Hierna rende ik weer te terug naar de auto. Ik stapte in en keek setto aan. 'Vroeg je nouw of ik het al ene keer gedaan had?' Ik starte de auto en reed langzaam weg.

Drake- klas

''Wat een apart meisje, Het ene moment staat ze op het punt te huilen het volgnde moment weet ze perfect een kick uit t voeren. En u is ze weer helemaal vrolijk'' Ik schudde me hoofd en liep ook terug naar mijn moeter. Ik zette de helm boven op der hoofd. Ik stapte ook op en moter. hierna pakte ik haar handen beet en trok die rond mij lichaam heen. 'Hier houd me weer goed vast'

Ik reed snel door daar mijn huis. dat was gelukkig 5 min van het strand af. het was een klein heide huisje van houd. Op het pad zat een oude vrouw in een schommel stoel. 'Goede middag Drake,' zei de vrouw. 'Goeie middag oma' antwoorde ik lief.

'Kom je mee naar binnen mellanie?'

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

Tayoni word door zijn vader of zoiets mee getrokken. hij moest werken in zijn restaurant. Het zag er best wel geinig uit hoe een grote stoere jongen ana ijzn hoor mee word getrokken. Ik draaide me om en ging weer terug de Bar in.

*werkt*
Timeless
moderator
moderator
Timeless

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptydo apr 03 2014, 18:08

Ik kijk hoe james het kind helpt, ik bleef in de auto zitte en wachte totdat hij terug was. James ging weer in de auto zitten. 'Het was maar een grapje hoor over dat kind.' Zeg ik verlegen. 'Ja, ik vroeg inderdaad of je het al gedaan had.' IK zelf was even stil. 'Ik ben gewoon benieuwt hoe het voelt.' Verlegen haal ik een hand door mijn haar heen. Ik probeer hem aan te kijken maar al snel draai ik mijn hoofd weg.

*werkt in restaurant*

Het leek net alsof hij niet eens gemerkt had dat ik perongelijk aan zijn kruis kwam. Gelukkig maar ik zou echt niet weten wat ik daarop zou moeten zeggen. Drake trok mijn armen om zig heen. Ik hou hem stevig vast en druk mijn wang in zijn rug.
Het is vrij kout met die wind op de motor. Drake zijn lichaam voelde erg warm aan had ik maar zoon lekkere kageltje in huis. Drake stopte met rijden en zij dat zijn huis hier was. Ook ik stapte van de motor af. 'Woon jij in dat leuke houten huisje? Wat schattig~ <3' zeg ik nog een beetje rillerig van de kou. Op een schommelstoel zit en oud vrouwtje dat leek op een oma van drake. 'Ge...goedemiddag mevrouw. I..ik zal me even voor stellen. I..ike umh, ben mellanie yume.' Ik gaf beleeft een hand aan het lieve vrouwtje. Mijn lichaam voelde steeds kouder aan. Ik loop met drake me naar binnen. 'D...de..drake, ik heb het weer zo kout.' Zeg ik verlegen. Het huisje ziet er lekker knus uit. Hoe wel het voor mijn oom misschien net zou lijken op een schuur of tuin huis. Verlegen hij ik mijn twee handen gesloten dichtbij mijn hals. Ik kijk drake verlegen in zijn ogen aan. 'Zou ik mogen douchen? '
Evilian

Evilian

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Emptydo apr 03 2014, 18:34

Jay/James-klas

'oh gelukig is schrok al da je dat meende' zei ik lachend, Ik hield de weg goed in de gaten. Het was opzich best lang geleden dat ik zelf achter het stuur had gezeten. 'Vind je het erg als we over de snelweg gaan. Dat is wel om maar ik heb zin om harder te rijden dan 60' vroeg ik tussen door.

'Ja, ik vroeg inderdaad of je het al gedaan had, 'Ik ben gewoon benieuwt hoe het voelt.' Zei setto een beetje verlegen.' Ik keek hem aan ''Ligt het ana mij of vertrouwd die jongen snel mensen omdat te vragen.'' ik lette weer op de weg. 'Jah, Ik ben geen maagd meer. Al bijna 5 jaar niet meer' Ik lachte lief, 'Hmm hoe het voeld. Ik denk dat dat voor iedereen persoonlijk anders is.'

Drake- klas

'D...de..drake, ik heb het weer zo kout.' Zei se verlegen. 'Zou ik mogen douchen? ' Ik pakte mijn jas weer aan. EN keek haar aan. ''damnt wat was ze schattig. Alleen.. Ik kreeg toenstraks geen boner toen ze aan me zat, Of enig ander gevoelens. Noujah niet overna denken ging vast allemaal te snel.'' Ik liep verder naar achtere. Op de rode oude bank bij een knappert haart vuurtje lagen twee groten honden. 'Let niet op de honden ze doen je niks hoor, Kom maar mee want je kan natuurlijk douche' Ik liep door naar de badkamer. 'Kom je,'

Lucy -klas

*thuis

[/img]

Abi - gang

*thuis

Lola -klas

*werkt*
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Is this real? part 1   Is this real? part 1 - Pagina 8 Empty

Is this real? part 1
Terug naar boven 
Pagina 8 van 67Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 37 ... 67  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3
» Is this real? Part 4
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: