cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptydi nov 03 2015, 21:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik werd wakker toen ik angelina wegvoelde gaan. Ik draaide me om toen ze op me riem stond schoot ik ook overeind. Ze rende naarde kamer toe en beval de jongen allerlei dingen. Ik porbeede haar achter aan te lopen om te kijken of het wel met haar ging. Ze had zich net pijngedaan. ''Lina! je voet doet het zeer?'' vroegi k toen ze even rustig was. 

toen ik zag dat Joyce pijn had keek ik lina aan. ''wat is? oh zij is ongesteld..'' ik kon het eigenlijk wel raden met watze net allemaal zei. Ik liep naar de keuken en maakte een warme gerecht dat ik altijd maakte voor als een van me zussen ongesteld was. heb er 7 moet je na gaan... Ik kwma terug en zette deze voor joyce neer ik keek haar aan. ''Drama of romance?'' vroeg ik en glimlachte naar haar

Zane:
Ik snapte er niks dan dus deed maar wat ze zei. Pas toen ik met de chocola terug liep begon ik het te begrijpen.. rood..chocola warmte.. oh ongesteld?? Ik liep de kamer terug in met alle spul Had ook meteen ijs gekocht en andere dingen. koken kon ik niet echt. Jah rijst en dat soort prut vanwegen africa. Maar andere dingen niet. tooen ik terug in de kamer stond keek ik ngo steeds met me mond vol rond. niet wetend wat ik meost doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptydi nov 03 2015, 21:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Au, ja beetje.' Zei ik zachtjes met een pruil lipje en trok me voed omhoog. Er zat een klein sneetje in waar een beetje bloed uit kwam. 'Gevaarlijke riem heb je hoor.' Zei ik en onderzocht mijn voet

Zane deed wat ik zei en gaste zig er vandoor. Ik zag de bloemen op de grond liggen naast joyce. Deze pakte ik op. 'Zou ik ze in een vaas zitten?' Ik begon er aan te ruiken. 'Mmmmh kijk Leo~ dat zijn echte bloemen.' Zei ik gemeen meer jaloers dat zei mooie bloemen had gekregen. Ik liep naar het aanrecht waar Leo bezig was. 'Heeft het toch nog gewerkt Hihihi.' Zei ik zachtjes over dat ik zane had terug gepakt. Met een stevig romantisch sex partijtje. Ik legde de bloemen neer en omarmde Leo. 'Ik hou van je.' Fluisterde ik en kuste zijn rug.

Zane kwam terug toen ik de bloemen in het water had gezet. Ik gaf de warme kruik in zane zijn handen. 'Leg die tegen haar buik aan.' Vertelde ik en wees op en plek op zijn eigen buik. 'Ga lekker met haar knuffelen met een deken over haar heen en laat haar eten wat ze wilt. Geef af en toe een kusje en warm de kruik opnieuw op. Zodat hij warm blijft. En biet vergeten verwissel de series en film dvdtjes zodat ze niet hoeft te lopen.' Vertelde ik vriendelijk en trok hem mee naar de bank. Daar plante ik hek neer en ging weer bij Leo hangen. 'Mmmh dat ruikt lekker~'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
*zit als rupsje op de bank, zonder dekentje*
Plots hoorde ik leos stem. Ik keek op en rook iets lekkers. 'Heb al genoeg drama gezien deze maand. Doe maar romance.' Antwoorde ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptydi nov 03 2015, 22:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ze lied de bloemen zien en stak deze zowat in me neus. Ze zei dat dit nou echte bloemen waren. ik glimlachte even zuur. ''Ik geef liever geen dode afgeknipte bloemen aan iemand, Want die bloemen gaan zo dood. En dan geef ik liever iets dat kan leven om te laten zoen dat mijn liefde niet zo snel dood gaat ls een bos boeen;; zei ik flauw maar meende het. Ik gaf liever iets wat langer kon leven dan dat je iets gaf wat binnen een week dood ging.  Toen ik aan het koken was  kwam ze er bij staan en knoede wat met de bloemen. Okey ze waren wel mooi en zeker geen goedkope bos.. Misschien moest ik het ook maar eens doe nvoor haar als ze het graag wilde hebben. ''yeah je actie heeft gewerkt hoor' zei ik en gaf haar snel een kus op haar wang. ''slimmerd'' glimlachte ik en ging verder met koken. a even pakte ze me beet en gaf me een zoen op me rug. ''Ik houd ook van jouw'' ik had hier even de gelegenheid me arme achter me rug te doen en haar te kunnen knuffelen. MAar toen ik rook dat het eten ver genoeg was. Lied ik haar los en kookte verder.

Ik keek toe hoe Zane wanhopig op de bank at en niet wist wat hij moest doen. hij wist het echt niet. Ik zuchte en gaf joyce het eten daarna liep ik naar de kamer en zocht dekens en kussens. Ik stopte Jocye in en zorgde er voor dat ze tegen zane aan zat. Daarna zette ik een goeie romance op. eN keerde me naar Angelina om same nmet haar te ontbijten

Zane:
toen ik op de bank zat. ging alles langs me heen. Ze praatte zo snel dat ik moeite had met haar te vertalen. misschien als ik dit mee gekregne had vroeger dat ik het nu wel gesnapt had.. En voelde me nog al ingemaakt door de aziaat. was hij gay ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptydi nov 03 2015, 22:58

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik begon helemaal te glimlachen van wat hij zei over de bloemen. 'Dan wil ik een bonsai boompje~' zei ik verlieft en werkte de bloemen bij.

Toen Leo joyce helemaal had in gestopt werd ik wel jaloers. Ik begon hem te knuffelen en zette een bruilipje op. 'Denk dat ik me buik ook begin te voelen.' Piepte ik. Eigenlijk had ik helemaal geen buik pijn. Misschien was ik gewoon laat en kwam het morgen pas? 'Bak je een omeletje voor me?' Vroeg ik liefjes en keek hem smekend aan. Af en toe hinkte ik. Me pootje deed nog steets zeer van die riem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Omg Leo was echt een schatje! Net een oudere verloren zus. Hij stopte mij lekker in samen met zane naast me en gaf me een kom met heerlijke eten/soep zane had een kruik vast deze had ik van hem gejat. Toen ik de chocolade zag begon ik zane te omhelzen. What did you say when you came in? I could not listen that good with that hurting belly and hurting.... Butt' fluisterde ik en legde me hoofd lichtjes tegen hem aan. Leo deed de dvd er in van een serie die ik al heel lang niet gezien had deze bestond uit meer dan 24 uur kijk materiaal. I love it!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 09:41

Leo:
Dat werd zoeken naar de meest perfecte bonsai boompje. Kon vast wel iets regelen met aankomende kerst.

Joyce zeer nu eigenlijk goed een was braaf film aan het kijken. Ik stond op een draaide me om meteen klemde Lina haar arme toont mijn lichaam een krulde haar loop op. Ik keek haar vragend aan. Speelde zei de dat haar buikje ook pijn ging doen. Ik legde me handen op haar buik. "Ik zal je dan im bed moeten sporen met de remweg een deuren dicht helemaal alleen. " zei ik flauw. " dan ook geen eten want met een zere buik kan je niet eten " ik lied haar los toen ze over d een omelet begon. ' natuurlijk " zei i verliefd een begin te bakken. In tussentijd waren omeletten echt mijn meesterwerk. Had er nu al ze veel gemaakt. Toen het kar was zette ik het op tafel een keek naar haar voet. "Ownee. Die voet moeten we er vanaf hakken" zei ik serieus. Ik pakte een schaar en waar tape. " ik zou je ogen dicht dien als ik jouw was " ik hurkte een plekke het wondje zorgvuldig af. Toen het er allemaal netjes uit zeg ging ik zitten. Zi ik had wel genoeg gezegt voor vandaag. Vol liefde een in stilte genoot ik van mij Lina.

Zane:
Daar zat ik dan met Joyce op de bank. Ik leunde waar onderuit. Joyce vroeg wat ik net zei. " im sorry. I wasnt myself last night and i hurted you.. You my hate me. But i want you to know that I care about you amnd i would not happen again" zei ik zacht.

De TV serie was echt kut. Ik verveelde mr dood een had het stervens warm..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 11:39

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Ik zal je dan im bed moeten sporen met de remweg een deuren dicht helemaal alleen. dan ook geen eten want met een zere buik kan je niet eten.' Zei Leo flauw. 'Noouuuw!' Jammerde ik en gaf Leo een speelse duw tegen zijn schouder aan.

Leo bakte een omelet voor me alles wat hij kookte smaakt beter dan in een vijf sterren restaurant. Ik was aan tafel gaan zitten en wachte op mijn broodje. Leo zette het op tafel en bukte naar mijn voed. 'Ownee. Die voet moeten we er vanaf hakken' zei hij ik schrok en trapte Leo zachtjes tegen zijn borstkast aan met dd bal van mijn blote ongewondevoed zodat ik hem zachtjes weg duwde. (Zoals ze bij James in de toekomst ook deed.) 'echt niet!! Dan niet jij me voor de rest van je leven dragen!' Zei ik op een lichte bitchy toon. En glimlachte voorzichtig met een hand voor me mond. Leo pakte een schaar en wat andere spullen. Speels sloot ik me ogen zoals hij dat vroeg. 'Niet me tenen er af knippen he!' Gniffelde ik en lied hem aan me voeten friemelen. Me voedje was mooi verpakt. We gingen samen eten in de stilde met op de achtergrond het geluid van joyce haar drama. Het broodje was echt heerlijk en bij elk hapje kreunde ik een beetje gewoon voor de gein. 'En wat gaan we vandaag doen? Ook bank hangen? Of iets anders?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Why did you drink that much yesterday? It's a lot more fun and romantic if you can be yourself. Like Snuggling with your girlfriend~' vertelde ik en knuffelde met me dekens tegen me wangen aan.  'And i wont forgive you the next time!' Zei ik er serieus achteraan. 'Its hurting a lot you know! Did effer someone raped you in your ass?' Vroeg ik aan hem en keek hem uitdagend maar serieus aan. (Als hij nooit door een jongen is geneukt Dan deze er achter aan -->) 'You need tot try it before you are going to do it with someone eels.' Zei ik iets minder lief dan voorheen. Ik kroop tegen hem aan en legde me hoofd op zijn schouder. Ik had echt zoon gevoel dat ik het eerste meisjes was waar hij serieus mee om ging.


Laatst aangepast door Timeless op wo nov 04 2015, 13:24; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 13:12

Leo:

"Ik wil zo even met mijn docent praten heb een week aan school gemist. Een als Aziaat... Is dat niet echt een goede actie" zei ik na even. "Naar daarna kom ik wel terug kunnen we een wandeling maken ofzo (herfst?). Stelde ik voor

Rond een uur of 4 ging ik met mijn docent praten. Ik kreeg keu veel huiswerk. Dus komende avonden werd heer geen Lina. Ik moest het zo veel inhalen.. Teleurgesteld liep ik terug naar de kamer van Lina ik klopte aan. Een wachtte tot ik binnen zou mogen.

Zane:

" omdat ik dat gewent ben. In new York ben je niks zonder drug en achohol. Ze zei dat ze het mee de volgende keer niet zou vergeven. Ik slikte. Well that was legit. Ik zou dat niet meer droeg er zou geen tweede keer komen. Ze vroeg of ik wel wens in de long genomen was. Nee... Maar mijn gedachtenis gingen er naar uit.. Ik voelde gewoon een boner op komen... Snel verlegde ik Joyce een beetje zodat ze het niet zo merken. Ze was tegen me aan gekropen.

*verveeld zich dood*
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 18:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Oeh, succes leeuwtje.' Afgelopen week was het vrij druk op school zover ik nog weet.' Ik stond op liep naar Leo toe en gaf hem een warme knuffel. 'Ik mag van papy trainen in het school zwembad!' Dus dan zie ik je zo. Ik ga effe snel swemmen~' met me lippen drukte ik een dikke smakkerd op zijn wang. 'knikte 'is goed lijkt me leuk. Tot vanmiddag Leo~'

Ik pakte me zwemspullen en trok een paar baantjes. Ik was halverwegen me rondjes en ruste eventjes uit aan de rand van het zwembad. 'Lina, sinds waneer zwem jij hier?' Vroeg een mannelijke stem. Ik keek op en zag een vrij gespierde jongen. Met me tanden knarste ik op elkaar. Het was Eric ik had hem zo niet gemist afgelopen week. 'Al iets gehoord van je papy?' Vroeg hij en bukte lichtjes voor over. 'Over wat?' Gromde ik naar hem. 'Oh? Dacht dat je het al wist? Je papy bit bijna elke avond in de hoop dat je die asian dumpt. En eens naar je moeder luisterd.' Vertelde Eric met een vieze grijns. Ik pakte hem bij zijn blouse en trok hem naar me toe. Eric verloor zijn evenwicht behoorlijk en eist zich nog net op te vangen met zijn handen aan de rand van het zwembad. 'Jij zou me nog vertellen wat die asians ooit met me moeder hebben gedaan! Of iets in die richting!' Siste ik en keek hem door dringend aan. Eric's gezicht leek even te vertrekken door deze onverwachte greep. 'Eerst moet je met me naar bed. Een complete bevrediging. Zonder vriendje die je beschermt.' Beval Eric nogmaals net zo als de vorige keer. 'Heb ik al gedaan lul!' Antwoord ik en trok hem vol naar me toe. Totdat hij het water in viel. Er klonk een vlinke plots gevolgd door gevloek en het snakken naar adem. Ik klom uit het bad en ging op de rand zitten. 'Ik weet iets beters. Jij neukt met joyce voor 3 maanden lang. Minstens 3 a 4 keer in de week en je blijft lief voor haar en gaat met haar daten en dan zal ik niks tegen papy zeggen dat je me bedreigt hebt.' Stelde ik voor op mijn eigen bitchy manier. Eric grijnste en zweeg. Ik deed me handen in me zei en boog naar hem toe terwijl ik recht op stond. 'Zijn we het er mee eens?!' Vroeg ik ter bevestiging. 'Ik mail je nog wel.' Antwoorde hij enkel en zwom naar de kant toe.

Ik liep weer terug naar me slaapkamer nadat ik me had aan gekleed. 'Leeeooo~' gilde ik blij net alsof ik me hondje riep. en wilde met hem knuffelen. Maar Leo was er nog niet. Ik dumpte mijn zwemtas op de bank toen ik eens geklop hoorde. Als een blij kind rende ik naar de deur. Meteen omhelsde ik me vriendje en gaf hem een verliefde zoen. 'En en en gaan we wandelen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 20:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
toen ik naar binnen mocht werd ik zowat gewurgt door Lina Ik glimlachte van haar welkom. Zo nog nooit had iemand dat gedaan. het was vaak. 'oh heyleo'' dus dit beviel me goed. ''Zin om te wandelen?''vroeg ik ik wilde nog even samen zijn met haar maar ook echt samen lekker slenteren door het bos achter met de vallende bladeren enzo
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 20:47

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Wah dat vroeg ik al toen net!' Jammerde ik en trok zijn jas van de kapstok die nog bij mij hing en duwde het in zijn armen. 'Als je me zo nodig wilt vragen mag dat ook best op je knieën hoor.' Glimlacht ik en keek hem flirty aan. Na even ons warm aan gekleed te hebben liepen we buiten over de stoep in de richting van het park dat naar het bos zou lijden. Ik droeg een muts met daar op twee konijnen oren die naar beneden hingen. Ook had ik een sjaal gepakt en lekker losjes om geslagen. De bladeren begonnen al helemaal geel rood te kleuren dat was zoon mooi gezicht. Vooral in dit park. Deze bomen waren een soort van Japanse bomen, hier bleven de blaadjes langer aan zitten en kleurde ze het mooist van allemaal. Gewoon haast vuur rood. Net alsof het hele park in de vik stond. 'Ah, zo mooi.' Bewonderde ik en pakte leos hand vast. 'Gaan we makke kastanjes zoeken?' Vroeg ik aan hem en maakte een vormpje met me vingers van hoe groot ze ongeveer waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
ik glimlachte en schudde me hoofd. Ik wilde gewoon graag wandelen!. Ze had zich zo schattig aan gekleed het was gewoon te leuk om te zien. verleift en ook ene klein beetje trots liep ik met haar mee. Ik genoot van elk moment hier. met haar samen. we liepen door het bos heen. Het zag er echt super mooi uit ik maakte een foto van Lina deze bewaarde ik zeker. haar mooie bruine haren en haar muts straalde zo mooi tegen de rode bladeren. Ik staarder verlieft toen ze begon over tamme kastanjes. ''Nee houd alleen van ongetamde kastanjes. Die andere zijn zulke watje'' zei ik zachtjes natuurlijk wist ik wat ze bedoelde en dat was een leuk plan om te doen.

we liepen naar de kastanje gedeelte. Daar zochten we naar katsantjes. Na even had ik een stapel met bladeren ik deed net of ik deze over Lina wilde gooie
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 21:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Huh? Ongetamde?' Vroeg ik en snapte er geen snars van. Was dat een nieuw soort? 'Maar hoe zien die er uit dan?' Vroeg ik verbaast en keek om me heen of ik er eentje zag. Toen ik door had dat hij me in de maling nam duwde ik hem omver in een blader hoop. 'Eikel.' Zei ik als grapje nu het toch herfst is.

Samen zochten we naar de make kastanjes nadat Leo heel wat foto's van mij geschoten had. Ik bukte en zag een hele stapel liggen. Deze wilde ik echt hebben!! Het waren er zo veel! In me oog hoeken zag ik dat Leo dichterbijer kwam, met ene hele berg bladeren 'neeeeeh!' Gilde ik en beschermde mijn gezicht. Zodat het niet bedolven word onder de bladeren.

Toen Leo het over me gene had gegooit lakte ik ook een stapel en gooide terug over hem heen. Ik schoot in de lach toen kk hem zo zag staan. Overal rode blaadjes en dat niet alleen. Ook een stekelige makke kastanje zat vast in zijn lange haren. 'Hihihiih. Je bent net een egeltje! Laat mij je eens helpen stekel!' Grapte ik en rijkte met me hand naar zijn haren.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Zane je bent in Nederland~ het is misschien wel de land van de druks maar dat betekend niet dat iedereen het neemt. Hihihi.' Lachte ik en sloeg een arm rond zijn nek. Ik kietelde hem daar zachtjes met mijn vingertopjes. 'Zullen we eens uit gaan in een Nederlandse club? Dan kun je het zien. Ik ken wel wat danse clubs. Iedereen met ritme in zijn lichaam komt daar wel binnen. Heb daar vroeger vaak hiphop gedanst ik ontmoete daar een jongens die freestylede. Hij was best aardig en wilde het me ook leren. Ik was gelijk helemaal weg van hem. Hihi' vertelde ik verlieft en dag terug aan de tijden dat hij nog zo normaal en lief deed. 'Maar de tijd veranderde hem hij kwam niet meer opdagen bij wedstrijden en ging vaak vreemt met andere meiden en ging om met de verkeerde gozers. Nu nog steets ookal zit hij op dezelfde school. Het gaat kets beter met hem maar hij heeft zijn kansen vergooit. Zelfs meer dan dat hij verdiende.' Vertde ik iets soberder en legde me hoofd tegen zijn borstkast. 'How is your dance?' Vroeg ik


Laatst aangepast door Timeless op wo nov 04 2015, 21:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 21:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
eest snapte ze mijn opmerking niet maar toen het kwartje viel duwde ze me om. Ik viel op de grond wel zacht natuurlijk en lachte terug. Soms is onhandig zijn niet het beste wat je kan over komen en het andere moment is het juist super handig. Ze zei dat ik een eikel was en ik lachte. ''ik ben er eentje en ik heb er eentje'' dat laatste zei ik pervie maar ik ws op een stapel eikeltjes gevallen. nu we toch bezig warne met woordgrappen ging ik er ook mee door.

We zochte naar kastanjes en we vonden er echt veel. hoe moesten we deze mee nemen!. Okey nog niet aan dnekne eerst spelen *gooit bladeren* ik lachte maar al snel kreeg i kzelf een hele hap met bladeren over me heen. Wat ik nog het mooiste vond was hoe verlieft enblij lina lachte. Ik gingvan een eikel naar een egel!. Ik lied me netjesm aken door haar. toen ze klaar was pakte ik haar heupen beet ne trok haar naar me toe. Ik drukte mijn lippen op de haren en probeerde naar vol liefde te zoenen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptywo nov 04 2015, 22:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'En een hele lekkere ook!' Zei ik en dook op hem af. Ik ging op zijn schoot zitten en kuste hem op zijn mond. Met me handen drukte ik hem terug in de blader hoop. Zo bleef ik even op hem zitten, lekker zoenen zonder drama om ons heen. Geen klasgenoten geen papy geen Eric en effe geen joyce. Gewoon wij twee. 'Auw.' Piepte ik en keek omhoog. Een eikel was op me hoofd gevallen en dat deed behoorlijk pijn

Het was echt een heel blader gevecht en ondertussen was ik al mijn kastanjes verloren! Dawwhh. Toen ik met leos haar bezig was trok hij me naar zig toe en zoende hij me zo liefjes dat ik er helemaal warm van werd. Ik sloeg me armen rond hem heen en zoende met hem mee.

'Ieeeeeek!!!' Gilde ik en trippelde op me beetjes. 'Ik voelde wat langs me benen heen gaan!!' Gilde ik nogmaals en keek naar de grond. Onder me stond een bruin konijntje. Die met zijn rose neus omhoog keek en naar ons snufte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Emptydo nov 05 2015, 09:03

Leo:
Ik glimlachte veel een genoot van elk moment er seconde dat ze op me zat of bij mee was. Het moment van de eikel door Lina aanviel waarop ze mega schattig reageerde een mijn hart een mini sprongetje maakte ze was ze geweldig

Na even waren w in een zoen verwikkeld. Maar deze werd verstoord door een schattig gilletje meteen Wilde ik haar beschermen voor wat het ook was.  Alleen toen ik zag dat het RM mega schattig konijntje was die aandacht wilde lied ik Lina los. Ik keek nad het beestje een hurkte er naar. Voorzichtig benaarde ik het beestje. "Het denkt vast dat je zijn mams bent" glimlachte ik verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 2
Terug naar boven 
Pagina 6 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: