cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyma nov 09 2015, 19:12

seizoen twee van: is this real part 4


Laatst aangepast door Timeless op zo mei 15 2016, 14:05; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptydo nov 12 2015, 20:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo: - VIXX

De maanden dat Jay niet meer aanwezig was. Waren echt zwaar voor mij soms had ik willen opgeven. Er gebeurde zo veel. Op echt meerdere manieren waaronder vrienden, Vixx, werk en bekentheid.
Bekentheid viel me bijna het zwaarst. Mensen vinden het fijn om herkent te worden. Ik niet. Ik hoef de aandacht niet persee. Een aantal vrienden waar ik het goed mee kan vinden is al goed genoeg. Maar na het optreden met vixx bleken mensen me te herkennen van Ft-island. Mijn oude groep met Liam en de rest. En niet alleen dat schijnbaar bleek ik ook iets met met ene Josh had gedaan. Daar waren de fan nog erg verliefd op. Ik lied dat gewoon over me heen komen. Met 'overheen komen' bedoelde Ik dat ik het gewoon nergeerde. Ik was wel gewent dat mensen mee herkende enzo van FT island. Maar nu waren de dagen dat ik in de kleding winkel werkte echt druk. Meiden kwamen expres langs.. alleen maar om te praten en 'vrienden' te worden. Ik werd er echt moe van. Al die aandacht. Hierdoor kon ik daar niet vaak meer werken. Ik zag me favo baantje langzaam tussen me vingers door slippen. Daarom had ik een nieuwe baan. Hier vonden ze het wel goed dat ik mensen aan trok want dat deed je in restaurants. En hadden ze meer klanten!. en als ik me best deed mocht ik misschien de keuken in, want koken bleef echt mijn favoriete ding om te doen.

Met vixx zelf ging het echt slecht. Niemand wist echt wie de leiding nam. Dat werd afgereageerd op delle een setto. Drake had echt ruzie met alles wat los een vast zat.. Er speelde iets tussen delle een yu wat wist ik niet, dacht altijd daar ze zo close waren maar het voelde anders dan vroeger. Er speelde iets maar wat?. wat ik het ergste vond was dat ze het bijna allemaal op setto afgereageerd. Die jongen deed juist zijn best om alles goed te laten lopen. Alles in goede banen te leiden. Ik had echt respect voor zijn doorzettingsvermogen. Hierdoor had ik hem een kans gegeven een kwam er achter dat hij alles deed met de beste instelling. Hierdoor is onze vriendschap best wel gegroeid. Dat kwam misschien ook wel omdat het steeds iets beter ging met zeus.

Zeus had een eigen hok gekregen met mooi buiten gedeelte. Hierdoor was hij minder aan het uitbreken. Misschien ook omdat ik zijn nieuwe box zo gemaakt had dat een fries zich er niet uit kon krijgen. Maar met hem zelf was het nog steeds niet goed.. Hoeveel tijd ik er ook in stopte.. Soms leek het alsof hij even luisterde maar dan kreeg ik vrij Snel er na een hoef tegen me aan. Heb echt flinke blauwe plekken aan over gehouden. Hij was te erg verwaarloost waardoor hij dacht dat hij alles was. Het was al een paard met een ego. Maar dankzij de verwaarlozing en het gemist van een echte baas. Was het zo lastig hem terug in orde de krijgen. Met het andere paard angel ging het op zich wel goed. Haar knieën waren beter een de veulen groeide goed. Ze werd met de dag mooier. Haar vacht ging stalen en haar passen werden met de keer krachtiger. Wat een beetje aandacht kan doen. Dit geld niet voor haar baas... Ik weet niet wat me ooit dwars zat om haar leuk te vinden. Maar ze was zo hebberig en ik moest maar precies doen wat zei wilde. Ze was gewoon een blonde trut.. Het zou zo een zus van mee kunnen zijn.. Ik ergerde me er echt dood aan. Soms heel soms keek ze mega schattig uit Haar ogen. Ze zei kei lieve dingen een lied mee hart echt een hyper aanval krijgen. Die secondes wilde me lichaam haar steeds weer vergeven voor het gedrag dat ze de rest van de tijd vertoonde. 

Om van Angelina naar de Dreamers te gaan. Ik zat heel veel bij hun. Misschien omdat Angelina me daar verplichte. In de non van dat ik niet zou blowen of iets. Dit had twee voordelen. Ik had Emi beter leren kennen. En twee als ik hier was blowde ik niet. Emi is trouwens ook beter bekent als Eam-Eam. Ik schijn een mv met haar opgenomen te hebben ergens in een zwart verleden met die ene josh waar ik eerder over verteld had.. Door haar herinnerde ik me weer welke opleiding ik gedaan had. Maar wat daar allemaal gebeurd was, leek een vage vlek iets in me wilde gewoon niet dat ik her herrinerde wat daar gebeurd was.. Oh ja over mij geheugen ik dacht me dingen te herinneren maar elke keer als die Angelina weer kut deed. Leek het alsof mijn gedachte alles meteen weer wiste. Het was echt een raar gevoel. Ik werd er soms echt raar van. Kreeg dan gewoon paniek aanvallen. Ik lied dit niet zien aan de anderen. Emotisch niet laten zien was ik goed in.

-Weg bij de rare gevoelens vandaag ging ik lekker paard rijden met setto. Ik wist nog niet op wie setto ging rijden. Maar zeus leek mr nog geen strak plan. Ik had zelf snowy al klaar staan met angel aan de lijn. Ik keek rond waar bleef hij??
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Eameam: - Dreamer

-Ik was gewoon aangenomen. 4 kilo! En dat terwijl ik deze werken juist zo goed op nee gewicht had gelet. Ik pakte mijn boekje er bij een bekeek alles wat er in stond. Telde de kilocalorie op een kwam eert achter dat o gewoon te veel gegeten had op mijn vriend zijn verjaardag!. Hoe kon ik dat nou doen!!!. Zo wordt ik dik.. *schat!! Waarom moest je me verplichten die taart te eten!!. * appte ik naar hem. Als hij me niet verplicht had was dit ook nooit gebeurd nu moest ik weer gaan jogge ook het er af te krijgen!!. Ik liep door de doen heen. "Rose" riep ik zacht. Ik keek de kamer in ze was weer met Bee.. Maar blijkbaar liep dat niet geheel volgens plan. Door jongen keek boos op. Toen ik in de deur opening stond. De voet lag bezaaid met bladeren. Was het Engels weer niet geluk??. "Rose jogge je mee?" vroeg ik voorzichtig een binnen monds.[/size]
 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Minseok: Vriend James
Ik zat nu al weer bijna 4 maanden in dit land. Het ging wel goed... Ik had gewoon heel veel moeite om het hij een meid te houden. Niet daar het ging vervelen. Maar ik was gewoon graag bezig met anderen. Het was mee tot nu toe gelukt nooit verder te gaan. Maar als er maar iets gebeurde zou het zo gebeuren. Het scheelde vaak maar een paar secondes in tijd of ik zou het doen met anderen. Het was lastig. Zeker nu James langer weg blijkt te blijven. 

-"nee rose! " riep ik boos. Weer deed ze het fout.. Een dan ging ze mij de schild geven dat ik er die ene dag niet bij was. " rose stop! " ik hield de bladeren omhoog. Maar ze stopte niet. " okey dan zoek je het zelf maar uit! " ik drukte de Engelse teksten hard tegen rose haar borst aan. " er klopt niks van een dat komt niet omdat ook gisteren niet op was komen dagen! "N riep ik boos. Ze was de laatste tijd zo emotioneel.. Ze leek wel zwanger! Zun opgefokt stof was het geworden. Een laar mee rassen dadelijk gaat ze huilen!. En heb ik het weer gedaan!. Nou het... Ik wou dat ik het gedaan had!. Had echt mega veel zin!. Ik wilde haar zoenen toen de deur open ging. Boos kerk ik naar die eameam. Wat moest ze. Mee jogge. Ze hoeft helemaal niet te jogge... Ze is perfect zo. Beter dan dat magere hulpeloze lichaam van haar!. Okey ik was echt boos..Met grote stappen liep ik de doen uit. Ze ging maar doen wat ze wilde!!.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Drake: - VIXX
Na het eten was ik weer naar huis gegaan. Ik was dood op. Een toen ik thuis kwam was dat wijf er nog steeds. Blijkbaar had ze gekookt voor me oma. Kon ze niet gewoon verdwijnen.. Dit deed ze niet. De maanden er na kwam ze best vaak langs in mij nom van ' ik kom het hier voor je oma' . de eerste paar werken had ik er alles aan gedaan haar weg te sturen. Maar ze maakte me oma gelukkig. Ze straalde gewoon weer. Een lachte . ze was gewoon 7 jaar jonger geworden door de liefde van plume. Me honden vanden vonden plume ook echt geweldig. Blijkbaar had ze ervaring met honden. 

Zo dat was het!. Wat zeg je nou.. Nee? Je will persee weten hoe ik naar haar kijk?.. Waarom dan?. Oh zodat ik ga zeggen dat ik haar nog steeds niet mag?. Oké...

Ik ben ook blij dat ze er is. .. Kijk mr niet zo aan.. Je leraar leest het goed.. Jij zwijgt hier over.. Want ze hoeft het niet te weten!.. Nee Sharon zwijgen!! Ik Vertel je dit in vertrouwen!. Als je dit aan haar vertelt wat ik nu ga zeggen kijk ik je nooit meer aan.. Dus jr weet het. Dit is geheim.. Wat nee... geen gemaar. Ik meen het... Je zwijgt hier over..

In het begin vond ik het echt vreselijk daar ze er was. Ze bemoeide zijn overal mee een wilde gewoon niet weg gaan. Een ze zette mee vaak terug op me voeten. Ik kon dus echt niet over haar heen lopen. Tegen over haar voelde ik me vrij machteloos. Ze wist wat ze wilde een zette dat ook door. Hierdoor ben ik langzaam gaan accepteren dat ze er was. Een kijk ik elke keer uit als ze komt. Ik was zelfs weer gaan helpen in de huishouden. Ik was vaak thuis als ik niet met yu op stap was. Aangezien ik gestopt was met school. Ik zou dit jaar niet halen. Een blijven zitten was geen optie. Aangezien weer het geld er niet voor hadden. Ik verdiende werk wat met vixx. Maar was niet genoeg om alles gaande te houden. En dan ook nog een opleiding.. Buiten dat was plume altijd de gene die kwam een ons gewoon niet in de steek lied. Op de af gelopen twee werken na. En dat deed zeer weer hadden niet eens ruzie gehad! Net nu ik haar had geaccepteerd verdween ze!. Zoals iedereen dat doet!!. Mr ouders vrienden. James.. Tayoni. Nu ook plume.. Nog al boos had ik de afspraak met Mellanie afgezegd. Haar puppy zat in training bij mij. En daar had ik vanavond dus echt geen zijn in!!.

-" jongens loop door! Ik heb een sollicitatie! Een wel niet te laat komen!. " snauwde ik naar de honden die niet uit een steegje wilde komen. Mokkend liep ik achter ze aan. " waarom doen jullie nou zo!. Door gewoon normaal een loop mee! " gromde in met een steeds korter lontje. Maar luisteren ho maar.. Ze bleven doorlopen net of ze iets gevonden hadden wat belangrijker was dan misschien mijn aankomende baan. "Als jullie niet een goede reden voor hebben vergeef ik het jullie maar andere.." de na honden rende naar een meisje of zo toe die daar lag of iets. De oudste ( Ben de namen kwijt) ging er tegen aan leggen. " ik heb geen geld voor een zwerver! " zei ik licht geraakt. Vond dat altijd zo erg maar kon er gewoon niks tegen doen. We stonden zelf bijna op straat..
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Faith: - Zus Ryan
Aangenaam ik ben Faith. Zusje van die jongen daar. Ryan. Om mij beter te leren kennen. Moet je eerst mijn broer kennen. Een weten wat hij doet. Hij zit bij de black wolf. Dat is een groep.. Nou een grote groep mensen die voor elkaar zorgen een leven onder bepaalde regels leven. Je komt er vanzelf wel achter wat allemaal. Deze black wolf zijn onder gedeeld in verschillende teams. Packs zoals je dat noemt. Ryan valt onder een van de sterkste teams/ packs. Maar we zijn bang daar een lonely wolf een pack aan het bouwen is die de onze hoe dan ook overloopt. Zijn alfa talenten waren veel beter dan die van onze leider. Dus onze alfa/ leider was bang voor deze jongen en wilde daar Ryan hem in de gaten hield. Eerst wilde Ryan niet gaan. Maar toen kwam eert een bericht van een of andere riven die uit een coma ontwaakt was. Binnen no time hadden we de opdracht in handen een zijn we verhuist naar dit huis. Zelf zorg ik voor mijn broer. Ik boos van wapens vooral geweren. Een ooit ga ik ook bij de groep horen. Ik wilde worden zoals ..(moeder van Lucy die ook een oude black wolf geweest is) ze was mijn voorbeeld. Tot ze verdween (weg bij de black wolfs omTe trouwen met haar nu huidige man een white claw) ik wil niet als haar worden. Maar geaccepteerd worden in de groep was lastig. Als 21 jaar probeerde ik het.. Nog steeds niet echt veel geluk gehad..

-me arm voelde slaperig aan. Hoe lang had ik nu al hier in dit ziekenhuis Stoel gezeten?. "Ryan kunnen we gaan??" piepte ik vermoeit. Ik keek op naar mijn broer die bij een bed zat. 
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Ryan:

 - Black wolf scouter

‘’zwijg’’ snauwde ik naar me zus die weer persee weg moest. Oker we zaten hier buiten de officieel bezoek uren. Meer omdat er anders altijd iemand bij zat. Heel voorzichtig rijke ik naar zijn hand toe. Voor zo ver ik wist sliep hij meestal als wij er waren. Lijkt me vermoeiend.. alles weer opnieuw leren. In een lichaam die veel groter is geworden. Ik slikte een paar keer. Als ik die dag.. Gewoon. Me hoofd zakte. Nee Ryan niet aan denken!. ineens stondd faith op. ‘’okey ze komen’’ zei ze ik zuchtte. ‘’Riven het spijt me. Zodra ik het lef heb. Zal ik voor je zorgen’’ Ik lied zijn hand los en liep naar et raam. Kijk we mochten hier niet zijn..Dit had meerdere redenen. Een ziekenhuis ziet liever geen blackwolfs hier.. Daarnaast is het ook niet ons gebied een we moeten op onze hoede zijn. Als we net een andere black wolf tegen komen uit en andere pack. Daarom ging het weg gaan via de gewone duur niet bepaalt.. Een voordeel we wisten hoe we moesten free runnen over daken heen en een ziekenhuis heeft altijd overal leidingen bedradingen hangen waardoor we via de muur op andere dakdelen konden klimmen enzo weg uit het ziekenhuis. Ik stond al bij het raam maar Faith bleef met haar jas achter het bed hangen. ‘’Shit op!’’ fluisterde ik


Laatst aangepast door Evilian op vr nov 13 2015, 19:12; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 10:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
mellanie YumeDreamer
(Paar dagen na vertrek van jay)
Het was wel wennen zo zonder Jay. De eerste dag had ik hem gelijk al een berichtje gestuurd of hij veilig was aan gekomen in Korea. Stiekem was ik nog een keertje langs zijn huis gegaan. Het was daar op geruimd echt anders dan normaal. Op me sokken liep ik over de vloer van jays huiskamer heen. 'Awh, het is zo stil.' Zei ik zachtjes en keek de kamer rond. Het viel me op dat de plank van de piano niet dicht was. Dadelijk kwam er stof tussen ofzoiets. Voorzichtig liep ik er naar toe en klapte een beetje lomp de plank over de toetsen heen. 'Sorry.' Zei ik zachtjes tegen de piano. Ik draaide me 180 grade rond en stond nu met me gezicht naar de open deur naar jay's kamer. De lieve grote beer lag niet meer op zijn bed. Meteen rende ik er naar toe. Bang dat Jay hem mee genomen had. Het zal toch niet!? Nee die beer mocht niet mee! Dacht ik geschrokken en stormde zijn kamer binnen zoekend naar de beer. Ah kijk daar zat hij dan. Zo verdrietig alleen koud! Op de grond. Duidelijk er van af gegooid. Wie zou nou zo iets doen! Meteen pakte ik hem ik via zijn grote armen en trok hem overeind, zette hem op het bed en stopte hem lekker onder de dekens. Vervolgens ging ik er bij zitten en slot me armen rond hem heen. 'Hoe kan iemand jouw nou op de grond gooien! Wie doet nou zo iets.' Zei ik tegen de beer en gaf hem een kusje. Speels drukte ik me neus in zijn vacht. 'Mmmmmh.' Hij rook gewoon nog helemaal naar Jay. Plots bedacht ik me iets. 'Ik heb nog iemand voor je mee gebracht.' Vertelde ik aan de beer en haalde een nog kleiner beertje uit me vest. 'Weet je nog dat ik je baby'tje mocht hebben? Ik dacht ik neem haar eens mee dan kunnen jullie elkaar weer zien.' Zei ik tegen de beer en drukte de twee snoetjes tegen elkaar aan. 'Ik mis hem nu al....' Jammerde ik en friemelde met me vingers tussen de vacht door van de grote beer. Ik bleef zo zoon twee uur liggen. ~prrre prrrr~ klonk het in me zak. Meteen schrok ik wakker en geaaide naar me mobiel. Misschien was het Jay wel! dacht ik blij en keek op het scherm. 'Oh... Het is lea.' *moet ik je komen halen?* stond er. Ik dacht eventjes na en legde me hoofd weer terug op de beer. *heb je een extra plekje in je auto?* stuurde ik terug. Daarna maakte ik een foto van mezelf en de grote beer. Ik stuurde deze zowel naar lea als naar jay.
Lea: *NEE!*
Mell: * :’( *
Lea: *begin jij nu ook al met een stomme beer!*
Mell: *hij is van jay. En zo loonly en ik mis heb.*
Mell: *anders blijf ik hier slapen!*
Lea: *arg… okee! Die beer mag mee.*
Mell: * =^_^= YEAH*
Lea: *dan kom ik je nu halen voor het eten.*

ik stopte me mobiel terug in me zag en tilde de beer op tussen de lakens vandaan. ‘jij gaat met me mee!’ zei ik blij en trok de dekens van jay’s bed recht. ‘Niet vallen he kleine beer.’ Waarschuwde ik mijn kleine beertje die op mijn schouder zat. Met beer en al liep ik jay zijn kamer uit en deed de deur van zijn huis weer op slot. Via de lift ging ik naar beneden en werd al gouw aan gekeken door verschillende jongens toen ik er uit stapte. Eenmaal buiten stond lea’s zijn auto er al. Dat herkende ik aan de dure sport wagen. Als een verwend meisje stapte ik in en zette de beer naast me neer op de achterbank. Speels deed ik de riem vast bij jay zijn beer. ‘ga je een nachtje bij mij logeren~’ vroeg ik aan de beer en gaf hem een kus. ‘oh, dat wil ik best wel hoor.’ Antwoorde lea en keek door zijn achter spiegel heen. ‘niet jij!’ zei ik en stak me tong naar me neef uit. Voor dat ik het wist waren we al weer thuis.

De hele avond had ik met me beer in me bed geknuffeld en echt ved veel fotos naar jay gestuurt van mij en de beer. Hij moest zelf maar uit vogelen dat mijn kamer op de achtergrond te zien was. Dat ging ik hem niet verklappen.

elke dag beelde ik hem. Meestal savonds. Voordat ik ging slapen. We spraken dan de dag door en vertelde elkaar hoeveel we van elkaar hielden als laatst zong hij een liedje voor me tot dat ik langzaam in slaap zakte. Mijn eerste paar nachten droomde ik alleen maar over jay. Gelukkig waren het geen nare dromen. Dromen dat ik met hem mee ging naar korea en dat hij me alles lied zien wat hij wilde dat ik zag van zijn leven daar.

hoe langer jay weg was hoe meer de mooie dromen veranderde in nachtmerries. ‘nee! Neee jay! Niet doen, het… het is een val. Iiieeeeek! Laat ons met rust.’ Gilde ik in me slaap en trilde aan alle kanten. ‘mellanie mellanie?’ klonk een stem. Het pakte me vast en trok me over zich heen. ‘are you alright?’ vroeg het. Ik opende me ogen en knuffelde de mannelijke figuur. Met zijn hand streelde hij door me haren heen. ‘lysander?’ vroeg ik verward en drukte mijn gezicht in zijn borstkast. ‘je gilde zo hard. Dat zelfs Deef er wakker van werd.’ Vertelde hij en pakte de beer die naast me in bed lag. ‘heeft beertje je laten schrikken?’ vroeg hij en speelde schattig met de beer van jay. Net alsof we weer klein waren.

er was al weer een paar weken voor bij, vandaag zou ik weer met jay gaan video skypen. ‘hoooi jaaaaay!!’ riep ik vrolijk en zwaaide naar de kamera.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Lea Yumemiddelste neef Mellanie
Angel had nogsteets mijn hoed. na een week kwam ze hem nog steeds niet terug brengen. Ik had mellanie gevraagt of ze wilde zeggen dat ik hem terug wilde waarmee ze met de boodschap terug kwam dat ik hem zelf maar moest gaan halen als ik hem wilde hebben. 'Ja dat zei ze letterlijk.' Bevestigde ze nogmaals toen ze weer thuis kwam eten. 'Morgen breng ik je.' Beveelde ik en prikte in een stuk vlees wat ik vervolgens op at. 'Je bedoelt dat je ook langs gaat.' Gniffelde ze zachtjes. 'Ja ook goed...' Mompelde ik terug. 'Lea, vergeet toch die stomme hoed. Je hebt er nog zat in je kast liggen.' zuchte lysander 'Ja maar dit is me lievelingshoed!' Jammerde ik. Onverwachte voelde ik nat gelebber aan me been. 'Jek! Ga weg.' Gromde ik naar die puppy. Waarom moest ze nou zoon grote hond. En niet zoon chiwawa of een mini poedel! Ik probeerde het mormel aan de kant de duwen maar voor een pup was het best sterk. 'Lila~' riep ze zoet. Meteen rende de hond naar de overkant van de tafel toe. Lysander stond bijna op zijn stoel. 'Als dat beest een keer aan mij likt gaat hij naar de kelder!' Beval hij met een blik van walging. 'Waarom heb je geen chiwawa of iets.' Vroeg lysander. Ik stond op en spreidde me armen 'dat dacht ik nou ook! Chiwawas zijn toch veel leuker!' Jammerde ik verbaast over het feit dat ze zoon grote hond had. 'Een chiwawa kan geen huis, tuin of familie beschermen.' Antwoordde ze liefjes en vertroetelde haar puppy hond.

Het was vroeg in de ochtend en al bijna 8 uur. Ik wilde daar zijn voordat die meiden wakker werden of iets. Dan kon ik me hoed tenminste terug stelen.
'Schiet op!' Schreeuwde ik van de beneden verdieping. 'Jaah kom er aan!' Gilde ze terug en rende met een tas vol spul naar beneden toe. 'Waar heb je dat voor nodig?' Vroeg ik en pakte het handvat van de tas vast. 'Kleding, pyama en schoenen' ik blijf daar wat langer. Ze zijn alle liedjes naar het Engels aan het vertalen en dan kan ik goed helpen. 'Ash nichtje, is dat wel zo slim?' Vroeg ik tegenstrijdig. 'Idee van de manager.' Antwoorde ze glimlachend terug. Zachtjes begon ik te grommen. 'Best.' Nog altijd hield ik de riem van de tas vast en sleurde haar mee de auto in. Ik scheurde door de straat heen op weg naar die dorm van hun. 'Lea rij niet zo hard hier, dat is gevaarlijk dadelijk rij je iemand aan.' Jammerde ze bangig. 'Ik niet hoor, alleen een stomkop.' Antwoordde ik met een glimlach.

Bij de dreamers dorm aan gekomen sloop ik naar binnen toe naar angels kamer. Daar lag ze dan in haar ronde bed. Net een slapend prinsesje. Alleen waar de Fuk was mijn hoedje! Stilletjes sloop ik op mijn tenen door haar kamer heen. Yes op haar nachtkastje. Voorzichtig probeerde ik er heen te sluipen en reikte met me hand naar mijn hoedje. Jes jes jes ik had hem! Dacht ik blij toen ik me hand er op kon leggen. Voor dat ik hem helemaal terug had opende ze haar oogjes en keek ze door twee spleetjes heen. 'Oh shit!' Ze pakte me blouse vast en trok me naar zich toe. Mijn knieën bleven steken bij het rand van haar bed. Ongemakkelijk viel ik voor over over haar lichaam heen. Ik kon me nog net op vangen met me handen naast haar hoofd. 'Awh ben je speciaal voor mij hier gekomen.' Zei ze lief en knoopte me blousje open.  Oh shit dit was foute boel. Ik wilde omhoog komen en weg lopen maar haar vingers hielden mijn blouse stevig vast. 'Hey, ike moet weg, heb om 10 uur een afspraak.' Fluisterde ik nerveus. 'Oh dat kan makkelijk je komt toch altijd snel.' Grijnste ze. Mijn kruis voelde gelijk druk. Shit. Ik zag gewoon hoe ze mijn Dick begon te masseren. 'Hoe weet jij dat! We hebben het nog nooit gedaan.' Riep ik onzeker. 'Niet wat jij onthouden hebt tenminste.' Antwoordde ze en keek me aan met een uitdagende blik.  'Wat?!' Antwoordde ik verbaast. 'Bij twee glaasjes wijn ben je al ladderzat.' Gniffelde ze. 'Niet waar!' Verdedigde ik mezelf. 'En stop met dat.' Mopperde ik en pakte haar hand beed die op me kruis bezig was. Ik Keek haar diep aan in haar ogen en werd gewoon helemaal warm van binnen. Een keer sex kan toch geen kwaad? Kom op haar face! Zo uitdagend en... En... Nee! Ik doe het niet! Klaagde ik in me gedachten en staarde naar haar prachtige ogen. 'Okee vak it' fluisterde ik en zoende haar op haar mond. Ze was gewoon te lekker om te laten gaan. Alles ging zo snel uit dat we binnen No time naakt lagen. Gelukkig had ik een condoom in me portomone. Want die van haar vertrouwde ik echt niet. Deze deed ik om en glipte bij haar naar binnen toe. Meteen begon ze te kreunen. 'Ssst! Dadelijk hoord nichtje het' piepte ik en bewoog met mijn heupen een paar keer. Ze pakte me hoedje van het nacht lastje en zette deze op mijn hoofd. Haar andere hand kietelde over mijn rug en schouder heen. Terwijl ze bleef kreunen. Ik bleef langsaam en gentel bewegen. Ik belde me werk wel af als ik klaar was. 'Lea~ sneller' kreunde ze. Ik gromde van opwinding. 'Neh, wil bewijzen dat ik het langer vol hou dan die kut asian van je.' Heigde ik. Haar blik was onbetaalbaar die schrik net alsof ze zich iets besefte. 'I'm a lot better then him!' Zei ik door me zware ademhaling door.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
Mellanie was af en toe hier maar vaak bij haar oom en neven. Lea had me vroeger wel eens gevraagd of ik langs wilde komen. Dat durfde ik echt niet. Ten eerste woonde die tut hola daar en ten tweede had ik gehoord dat zijn familie echt creapy was. No Way dat ik daar langs ging. Na dat lea zijn hoedje was komen halen zagen we elkaar iets vaker. Hij knuffelde gewoon gentel met me op de bank met een arm over me heen geslagen en haalde zelfs drinken voor me of ging met me naar de bioscoop. Gewoon als vrienden. Ik moest het helemaal in plannen met Leo dat ze elkaar niet overlapte want ik wilde niet dat die twee ruzie kregen lea was soms echt heel onvoorspelbaar als hij hat gedronken.
Leo kwam regelmatige nog langs maar er was zeker een duidelijke afstand. Ik kon gewoon niet anders dan het te vergeten Leo zou nooit meer de genen zijn die ik gekend had. Dat zei rose ook al een paar keer, toen Leo me alweer teleur gesteld had. Urg, en dan zit je in zoon periode dat je echt horny bent. En Leo geen sex wilt. Op zoon moment is sex met elke jongen goed genoeg. Het enigste waar Leo momenteel goed voor was was koken en het avond eten. Af en toe was hij wel wat leuker en gaf hij me eindelijk aandacht maar dat waren zelden momenten. Op zulke momenten herinnerde ik me hoe leuk ik hem nog altijd vond. En waarom ik niet wilde dat hij terug viel in de druks. 'Leo!! Morgen kom je echt meteen hier heen he!' Zei ik dan liefjes en gaf hem een warme glimlach toe. Maar meestal had ik de pik op hem misschien omdat hij meer sprak met eam eam dan met mij. Of leek dat allen maar zo en was ik gewoon mega jaloers dat ik alles om draaide.

Rose had heel het huis weer opnieuw ingedeeld met haar vreselijk alles keurig op zijn plek ziekte. Als ik ook maar een ding had verplaatst en weg ging en savonds terug kwam stond het gelijk weer terug zoals het eerst was. We hadden er vlink ruzie om gekregen maar elke keer begon ze weer over die kut asian. En dat ze zig zorgen maakte op de dagen dat jij niet was komen op dagen. Echt als die kut asian ooit haar belazert dan zal hij mijn vuist van dichtbij gaan zien.

vandaag zou ik langs me papy in het ziekenhuis gaan. de dokter had op gebeld dat hij bij gekomen was en dat ik zo snel mogelijk langs moest komen. en dat deed ik ook. het rook hier muf naar oude mannen en ziekenhuis schoonmaakmiddel. ik was op een stoel gaan zitten naast het bed en staarde naar de man voor me die mijn bloed eigen vader en manager was. vroeger was hij ook schoolhoofd. maar na die bekentheid van die josh had iemand zijn school over genomen en kon zo me papy idolen trainen en verder helpen na hun studie. zoals ook de dreamers. maar dat is een ander verhaal dat nog wel eens verteld word. er klonk gekreun en de man draaide zijn hoofd naar me toe. 'hey, papy.' zei ik zachtjes en glimlachte. met een hand ging ik door me eigen korte haren heen. 'engeltje? d-droom ik?' vroeg hij verward. ik schudde me hoofd. 'nee.' antwoorde ik liefjes. 'dan...dan, b-ben ik dood?' vroeg hij. weer schudde ik me hoofd. 'nee papy dit is echt, je droomd niet en je leeft nog.' verklaarde ik. me papy keek de kamer rond en leek licht verbaast. 'wat doe ik hier. en je je haren?' vroeg hij en bleef maar staren naar mijngezicht. 'je hebt een hart aanval gekregen. ze hebb en je geopereerd en in slaap gehouden voor kontrole. ' vertelde ik en streelde door mijn haren heen. 'en je mooie haar?' vroeg hij nogmaals. 'oh, i-ik dacht... een keer wat anders. de vervangende manager wilde prinses meer in de spotlight. maar hoe gaat het met u papy?' vroeg ik en legde me hand op zijn hand. me vader kreunde zachtjes. 'VERVANGENDE manager?!' vroeg hij en probeerde recht op bed te gaan zitten. 'PAPY rustig blijf liggen. hij, hij heeft goed voor ons gezorgt hoor. en ons beroemder gemaakt. we hebben meer fans nu en en en we zijn de leidjes aan het vertalen naar het engels met behulp van een jongen en prinses. hun kunnen goed engels enzo. blijf liggen het gaat echt goed met ons.' zei ik en berobeerde hem gerust te stellen. 'niemand komd aan mijn prachtige meisjes.' zei me vader en pakte mijn hand vast en ging weer onderuit liggen. 'ik kom zo snel mogelijk terug engeltje van me.' ik knikte. 'komt goed papy. maar ik moet nu gaan. de meiden wachten op me.' langsaam lied ik zijn hand los en gaf hem een kusje op zijn wang. 'tot vanavond papy.' riep ik en liep de kamer uit. om de hoek stond lea te wachten. 'en hoe was het?' vroeg hij. ' hij is okee.' wantwoorde ik. lea had me gebracht met zijn stoere auto.

'zullen we wat gaan eten in dat nieuwe resteurandje?' vroeg hij en gaf gas met zijn auto. 'ja is goed.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
De dagen zonder Jay gingen echt traag voorbij. Riven knapte aardig snel op. De dokter zij dat hij meer rust moest nemen en minder moest haasten om dingen weer opnieuw aan te leren. praten ging al een stukje beter. hij zei al iets meer en kon me al dingen vragen wat hij even niet meer wist. Het was zielig om te zien dat hij constant zichzelf de schuld gaf dat hij iets niet wist over vroeger. Het maakte niet uit hoe vaak ik zij dat ik het helemaal niet zo erg vond. hij bleef zichzelf de schuld geven. 'argh! stom, dat had je gisteren verteld.' mompelde Riven en pakte zijn haren beet en sloeg zichzelf voor zijn hoofd. ik ging bij hem op bed zitten en pakte zijn polsen beet. 'hey rustig, het is niet erg. ik vergeet ook dingen.' zei ik op een rustige toon en keek hem glimlachend aan. niet dat ik ooit iets vergat. 'wil gewoon graag naar huis! weer vertrouwde omgeving zien, misschien herinner ik me dan meer dingen van vroeger.' zei Riven en lied zijn polsen aan mijn handen over. 'van de dokter mag je nog niet naar huis.' vertelde ik en legde zijn handen op het bed neer. met me vingers streek ik tussen zijn roze haren heen en glimlachte naar hem. 'ik zou wel foto’s kunnen maken dan kun je die zien.' stelde ik voor. 'kan me niet schelen wat die man vind ik lig hier al lang genoeg! ik wil naar huis, met jouw mee.' bleef hij vol houden. ik slaakte een zucht en omarmde hem lichtjes. 'dat wil ik net zo graag als jij.' fluisterde ik en keek op toen er twee mannen binnen kwamen.

ik lied Riven eventjes los uit mijn knuffel. het was de oudste neef van mellanie samen met haar oom. Haar neef had lang verzorgt haar iets donkerder van kleur dan mellanie. Zijn ogen keken zo ijzig en serieus en toch als je er maar lang genoeg naar staart voelde je de stiekeme warmte en zorgzaamheid van de jongen. 'wanneer mag ik naar huis?' vroeg Riven gelijk. 'wanneer je sterk genoeg bent.'  antwoorde de oom met een vermoeide zucht. 'als ik hier constant blijf liggen en niks doe word ik...' zei Riven te gehaast en raakte buiten adem. 'word ik...' Riven ademde steeds zwaarder. 'nooit... sterker...' hijgde hij bijna. De neef van mellanie stapte naar voren. 'Riven, als je zo door gaat en geen rust neemt gaat het juist achteruit. je hebt eergisteren veelte veel gedaan. zowel lichamelijk als geestelijk. je mag pas uit je bed als je je armen gecontroleerd kunt bewegen, vast voedsel kan consumeren en naar de wc kan om je behoefde te doen. dan kunnen we er over na denken om je in een rolstoel te zetten. maar zelfs dat gaat al te snel als we het vergelijken met andere mensen.' vertelde Lysander streng met een serieuze blik naar Riven. 'maar..' Riven lied balend zijn hoofd hangen en krapte op zijn hoofd. 'normale mensen waren in vergelijking met jouw al lang dood.' zei de oom van mellanie als een kei harde waarheid. hierdoor schrok ik best wel. 'maar gelukkig sloegen de eiwitten en medicatie aan die we je hebben toe gediend. Dit verbeterde je hersens functie en genazen je botten en weefsels sneller. die je had op gelopen van het ongeluk.' zei de man iets relaxter dan Lysander.
'meneer Yume, wat bedoel je met eiwitten?' vroeg ik door en snapte het niet echt helemaal. De man keek me aan en wees naar het infuus van Riven. 'Lysander is Riven’s donateur hun DNA komt vrijwel goed met elkaar overeen. en de medicatie slaat aan, daar gaat het om. we onderzoeken al jaren de eiwitten in iemands bloed. hiermee heb en we ook gevonden hoe we mogelijk kanker kunnen genezen op een snellere goedkopere manier zonder bestralingen. alleen dan moet het ziekenhuis het wel toe staan om het bij meer te testen.' vertelde de man. ik knikte aandachtig.
'we gaan Riven proberen wat vaster voedsel te geven, kijken of hij dat binnen houd. misschien sterkt hij dan iets meer aan.' vertelde Lysander. 'oh yeah, dan heb ik niet meer zoon lege maag telkens.' juichte Riven en wreef over zijn maag heen. 'okee dan, hier heb ik het flesje. probeer het maar de komende 6 uur binnen te houden.' zei Lysander en gaf mij het flesje in me handen. ik draaide het open voordat Riven het uit me handen kon trekken. ik bracht het naar zijn mond toe maar Riven wilde het zelf vast houden. Ook al was hij heel koppig ik lied het flesje niet volledig los. samen brachten we het flesje in een positie zodat hij het kon drinken. het leek wel dikke pap waar een ongelofelijke zoete geur van af kwam. met kleine beetjes bracht ik het naar binnen. bij de eerste slok verslikte hij zich bijna. geschrokken klopte ik op zijn rug, totdat hij niet meer hoefde te hoesten. 'laat mij het vast houden.' vroeg Riven nogmaals. 'nee dadelijk knoei je weer. en kunnen de zusters je weer verschonen.' zei ik serieus en hield het flesje stevig vast. Lysander liep even weg en kwam weer terug met een rietje. deze prikte hij in het flesje dat ik vast had. 'hier. zo beter? kan jij vast houden en hij drinken.' zei hij op een geïrriteerde toon en toch ontdekte ik een vertrouwelijke glimlach in zijn ogen toen hij even knipperde.

Riven had met moeite het flesje op. Na ongeveer de helft zat hij al vol. tenminste zo voelde het bij hem. zijn maag was echt heel klein geworden nadat hij al die jaren fysieks niks meer gegeten had. de dokter had dat me vorige week uit gelegd, ik vond het allemaal maar vaagjes al die dokters dingen. Lysander zei dat Riven het echt helemaal naar binnen moest krijgen ook al voelde hij zich vol. 'ah, ik voel me echt beroerd.' kreunde hij. 'Setto, Riven mag de komende uur niet plat liggen.' zei Lysander. ‘anders heb je een grotere kans dat hij alles er weer uit gooit.’ Legde hij uit. De oom van mellanie trok de dekens van Riven zijn voeten af. En bekeek ze aandachtig, ook begon hij er aan te voelen. ‘eyh, kap!’ gromde Riven en hield een hand voor zijn mond en maag. ‘dus je voelt het wel degelijk.’ Antwoorde de oom van mellanie. ‘Probeer eens je tenen te bewegen?’ vroeg hij. Riven probeerde met al zijn macht zijn tenen te bewegen of minstens een voed op te tillen. Tenminste dat zag je aan zijn kop die hij trok. Zachtjes begon ik te glimlachen. Het enigste resultaat was echt minimaal te zien als een soort van schokje in zijn grote teen. ‘mmmh…’ mompelde de oom en schoof de dekens weer terug over zijn benen heen. ‘Lysander we gaan.’ Zei hij enkel en deelde niet waar hij aan dacht.

ik ging bij Riven op het bed zitten en sloeg een arm rond hem heen. Riven legde zijn hoofd tegen me schouder aan en een hand op mijn been. ‘voel me zo stom en misselijk.’ Vertelde hij en haalde een paar keer diep adem. Praten was lastig voor hem. Ik legde me hand rond zijn gezicht en wreef over zijn wang. ‘ik voel me ook raar ik wil je graag helpen maar ik weet niet hoe.’ Bekende ik en gaf hem een knuffel. Riven sloeg me armen rond me heen en legde zijn hoofd neer op mijn sleutelbeen. ‘je bent echt een stuk ouder, langer, gespierder en emotioneler en die kaak lijn. Echt…’ riven begon zachtjes te hijgen. ‘hey, niet al te veel praten he.’ Zei ik en glimlachte. Met me handen wreef ik over zijn rug. ‘mannelijk.’ Kwam er zachtjes uit zijn mond. ‘kleine prinsen worden groot.’ Glimlachte ik en gaf hem een kus op zijn wang. ‘jij bent ook groot geworden, stoer en handsome.’ Vertelde ik en wreef door met me handen over zijn rug. ‘handome…’ herhaalde hij . ik hoorde hem zachtjes gniffelen.  
(nog niet af!!! dit is in het verleden.) Gelukkig! anders moet leo zo lang wachten!

Ik wachte het zo lang tot dat het bezoek uren om waren en de ziekenhuis maid me kwam op halen. 'Meneer Crystal u moet echt gaan. Meneer riven moet rusten.' Zei ze liefjes. Ik legde riven goed neer en stopte zijn knuffel bij hem in bed. Deze zat nog in me tas. 'Hey,?' Zei riven enkel en glimlachte. 'Heb goed voor hem gezorgt hoor.' Zei ik en glimlachte terug. Het was lastig om riven alleen te laten. Ik moest Leo nog spreken om weer een keertje te gaan paard rijden. En bij Zeus te kijken.

Elke dag ging ik langs riven. Zo ook vandaag. Alleen dan extra vroeg. Vanmiddag zou ik gaan paard reiden met Leo. Ik had James belooft dat ik de vriendschap tussen de vixx leden zou versterken maar alles wat ik deed of zei werd juist het tegen over gestelde van. Ik vertelde alles tegen riven maar raat kon hij niet geven zijn hersens waren al warrig genoeg. Zolang hij maar luisterde in zijn slaap was het al goed genoeg voor mij. Ik was een beetje aan de laten kant dan normaal. Kwam door die vuilnis wagen die de stoep versperde. Ik hoorde gerommel in de kamer en zette een pasje bij. Misschien was riven wel uit bed gevallen! Dacht ik bang en keek gelijk de kamer in. Daar stond een meisje met een ruig uiterlijk. Even verderop ook een jongen bij het open staande raam. Nee zo komen er bakterien binnen! Dacht ik geschrokken. 'Wat is dit?!' Vroeg ik streng en brobeerde hun gezichten in me hoofd te printen maar die jongen zijn gezicht was niet goed zichtbaar. Maar dat van dat meisje wel. Ookal waren het enkele seconde. 'Dokter dokter!' Riep ik met verheven stem er klonk geen gehoor. Ik sprintje naar het raam toe achter die twee aan en keek uit het raam. WoW okee dat was iets te ver springen voor mij. Dacht ik en keek de richting op waar ze heen liepen sprongen en klommen. 'meneer Crystal. Is er iets? U riep.' Zei een mannelijke stem. Uit een reflecs draaide ik me om. Het was de oudste neef van mellanie. 'Er er er waren mensen hier!' Stotterde ik verbijsterd. 'En hoe komt dat raam open?!' Vroeg ik er achter aan. Lysander liep naar het bed toe en pakte de bezoek lijst. 'Sorry maar u en mellanie zijn de enigste die hem bezoeken.' Vertelde lysander en legde de lijst weer terug hij liep naar het raam en deed hem dicht. 'Mmh dat is wel gek van dat raam' zei hij zachtjes en draaide het op slot. 'Ben toch niet gek?!' Riep ik en keek om me heen. 'Ssst dadelijk maak je hem wakker. Mr Crystal. U bent echt de enigste die zo vroeg toe gelaten word in het ziekenhuis en niemand anders. Ik ben 15 mins geleden nog geweest en toen was er ook niemand. Daarna ben ik koffie wezen drinken en hoorde ik u roepen.' Vertelde hij en probeerde me met een blik gerust te stellen.

De hele ochtend bleef ik maar denken wat het kon zijn en wie en waarom zou die neef hun toe gelaten hebben of werd ik langsamerhand gek nu James zo lang weg was? Ik pakte me haren beed en beet op me onderlip. 'Ash wat is het nou!' Mompelde ik zachtjes en wandelde verder naar de boederij manage waar Zeus stond gestald. Daar stond Yidae. 'Hey.' Zei ik en gaf hem een box. 'Sorry stond een vuilnis wagen op het voedpad toen ik naar het ziekenhuis ging.' Vertelde ik eerlijk en voelde me schuldig dat ik zo laat was

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
Ik voelde me zo schuldig om zo lang bij drake in huis te blijven dat ik maar uit zijn huis was gegaan. Ik had een brief voor zijn oma achter gelaten en een grote pan met soep wat ze kon op warmen. Ik had haar veerteld dat ik mijn sleutel terug had. Maar in tegenstelling tot dat had ik de sleutel helemaal niet. Die vriendin van mijn huisgenoot vertrouwde mij niet en wilde niet meer dat ik in zijn huis zou komen. Dus was zij zelf in mijn plek gaan wonen. Bij haar vriendje. En dat zelfs terwijl hij haar duidelijk had gemaakt dat ik echt alleen een school vriendin was en niet meer en minder. Maar dat mocht niet baden. Naar huis kon ik niet dan zou ik weer op gesloten worden in me kamer en het dagelijks gepreek horen over hoe stom ik ben geweest om met een black wolf om te gaan. Ik schoof me mouw op van me linker hand en krapte aan de binnenzijden van mijn pols. Die tattoo begon echt te jeuken de laatste tijd. Dat stomme white clauw logo. Gelukkig was het niet zo erg zichtbaar. Het was gemaakt van glow in de dark inkt dat savonds op ging lichten in het donker. Eenzaam wandelde ik door de stegen heen. Alle logeer plekken waren bezet en voor een hotel had ik geen genoeg geld. Er zat niks anders op dan hier ergens iets te vinden. In een steegje vond ik een paar kratten die ik op stapelde tot een kleine bunker. Twee kratten aan elke zijden recht omhoog en daar op een grote pellet. Voor tegen de regen die deze avond zou neer dalen over het land. Het was koud en de ijzige wind sneed tussen de kieren van mijn kleding door. Ik trok me knieen op en omarmde mezelf. Na een lange tijd viel ik uit vermoeitheid in slaap.

de volgende ochtend werd ik ontwaakt door een zacht dekentje dat tegen me aan lag. Ik pakte het beet en volde met me vingers dat het dekentje echt heel pluizig en vettig was. Mijn vingertopjes verdwenen in de vacht van een hond. En niet zomaar een hond. Het was dat lieve hondje van mijn slaap maatje hoe hete hij ookalweer? Langsaam kwam ik overeind. Al mijn spieren deden pijn van het rillen en aan spannen tegen de kou. ‘hey wat doe jij hier beestje.’ Vroeg ik en knuffelde de hond.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 16 2015, 12:12; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 17:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo - VIXX
Het duurde echt lang, dat ik uiteindelijk besloot om maar even naar zus te gaan in zij hok. Ik bekeek hem lang. " wat zit je dwars?, het is geen echt macht spel meer.. Maar het lijkt of je iets mist. Iemand mist." zei ik tegen het beest dat onrustig door zijn nieuwe hok liep. "Vertrouwen een pijn ook niet meer.." ik leunde op mijn armen. "Je bent een interessant beestje!. Waarom vertrek je mr niet wat jr dwars zit. Dan kan ik je helpen. Wil je meer merries dan zetten we je op een foklijst. Meer ruimte dan maken we een buiten hij. Meer aandacht. Please accepteer mee dan als je ruiter.. Of wacht je op een specifiek persoon?" ik draaide me ook zien ik voetstappen hoorde. Het was setto die hier heen gelopen was. Ik gaf hem een box terug een wilde naar de andere halsters lopen om setto een paard te geven. Maar setto pakte het halster van zeus. Ik glimlachte zou dat paard setto missen als zijn berijder? Of was duur oplossing te makkelijk?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ryan - Scouter black wolf
Benede gaf ik Faith een klap. "Had je het bijna verneukt trut!" snauwde ik boos met me handen in me zakken liep ik weg van het ziekenhuis. "Als je de volgende actie ook verpest men ik je niet met mee!" ik was echt bood als die gaat wist wit we waren kwamen we er niet met in... Hoe kon i riven dan ik de gaten houden..

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Faith - Zus Ryan
Me hart ging te keer. Helemaal toen ik recht in de ogen van de jongen keek die binnen gekomen was. Ik bleef aan mij jas trekken. Hoorde ik hem nou scheuren.. Nee niet aan denken je moet hier weg.  Hoe zou een black wolf dit doen. Doorzetten een niet op geven!!. Maar de jongen kan met sterke passen naar ons toe en hij bleef om hulp roepen. Net voor hij een de buurt was door ik lood een kon ik samen meer Ryan het raam uit schieten.  Bende keek ik nog voor een laatste keer omhoog. Wat zag die jongen er bekent uit.. Toen ik nee terug draaide naar Ryan kreeg ik een harde klap tegen mee hoofd. Dit deed hij altijd als ik weer iets fout had gedaan. Hij was echt boos...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
langzaam werd het ding wakker dat daar lag. Het greep R beet en begon het te knuffelen. Na niet lang daarna zag ik zalmroze haar te voorschijnkomen. Me ogen werden groter/ ''Plume!'' zei ik bezorgt. ''Wat doe jij hier!'' snauwde ik boos. Ik hurkte bij haar neer en pakte haar kin beet ik draaide haar rond god was zag ze er uit.. ''Lekker ben je'' zei ik en lied haar hoofd los. ''Vertrek je ineens en laat je weken niet zien'' snauwde ik boos. ''Beter kom je terug'' Ik stond op en stak me hand uit. Die sollicatie mocht me gestolen worden. ''Kom je hebt wat goed te maken voor je stomme actie'' snauwde ik nog steeds boos. Nee ik was niet boos ik was bezorgt. Maar dat ging ik niet laten merken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 20:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'plume?' hoorde ik een bekende stem. ik keek op en zag die jongen weer plots schoot me zijn naam weer te binnen, drake... 'wat maakt jouw dat uit!' snauwde ik terug en sloeg zijn hand bij me vandaan. 'jij wilde me toch zo graag weg hebben. nu ben ik weg en dan is het weer niet goed!' snouwde ik op de zelfde toon als hij. ik pakte en stuk van mijn bunker en probeerde het dicht te krijgen. om mezelf op te sluiten in me soort van huisje. een van de hondjes bleef bij me liggen en had zijn kop tegen me aan gedrukt.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
TalkerBlackwolves
we liepen over de daken heen met twee pups die we wat bij gingen leren over free runnen en de wolfe taal die we gerbuikte voor verschillende roepen. ze hadden de zo geheten pupy band. dit was een dunne lere lijn van lusje tot lusje aan een broek inplaats van ijzere riem. joiner had een nieuwe soort riemmen rang gemaakt voor nieuw komers, de lere was echt de trial versie van de riemen. daarna zou er een dunne ringetjes riep volgen als ze de puppy curses hadden voldaan. 'ik hoor wat?' merkte ik op en stak me oren in de lucht. ik maakte ene klein wolven kreedje als teken dat het ons terijn was.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
JoinerBlackwolves
talker had wat ontdekt. ik moest weer eens een opdracht verzinnen als puppy curses. we hadden iets leuks bedacht. wat een geheimpje was tussen mij en de pups. het was een klein klusje grappig maar vervelend om te doen. vooral als er white klauws ind e beurt ware. white klauws cleamde hun plekken door een witte lind rond om een waterpijp te binden van een gebouw. zoals het ziekenhuis of een flat of trein stalling. deze pups moesten ieder een witte lind verzamelen en deze aans ons leveren. 'wat is het?' vroeg ik en sloop geruisloos over het dak heen. ik keek over de waterpijp heen en zag een jongen nog net een meisje slaan. verbijsterd stond ik te kijken van de riem die hij rond zijn broek had. 'verdwaalde wolfjes.' zei ik droog. talker begon te grommen en keek toe aan de rand van het dak en klapte zijn klauwen uit om van het huis af te springen en hun weg te jagen op zijn manier. en dat was letterlijk als een hondje blaffen en achter na renne. net voordat hij wilde springen stak ik een arm uit. 'wacht.' zei ik en keek nog eventjes toe wat ze eigenlijk heir deden en wat ze zeiden. 'its a scout.' fluisterde ik. 'grrrh, i wana bite it!' gromde talker geergerd.


Laatst aangepast door Timeless op vr nov 13 2015, 21:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 20:40

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Ze sloot zich weer af.  En bouwde zich in. ik gromde geirriteerd, ''Ja en jouw buiten laten liggen dan..'' snauwde ik en maakte haar huisje weer open. ''kom gewoon mee...'' Dit zei ik iets rustiger. ''kom je alsjeblieft mee'' zei ik nu bezorgt. ''Ik wil je hier niet achter laten'' Ik stak opnieuw me hand uit.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ryan - Scouter blackwolves
We liepen een stukje verder niks van kwaad bewust meer omdat ik niet verwacht had dat er op dit moment andere zouden rond lopen. Faith begon in een keer over de jongen binnen .''I dont care..'' Zei ik nors. ''morgen gaan we eerder..'' Ik liep naar park van het ziekenhuis en ging zitten. Ik pakte me mobiel en keek naar de tijd.''Wat was dat rooster van die jongen?'' zuchte ik en Faith begon vanalles op te noemen, het ging me ene oor in de andere weer uit want ik hoorde iets. Ik stond weer op en keek rond. ''kom dan!' gromde ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Faith - Zus Ryan
Ryan liep bij me vandaan ''NOUHOU! ik deed me best okey!'' Kermde ik en rende achter Ryan aan.'' Waarom leer je me niet hoe ik bij de black wolves moet komen! kom op wil dit al haren! Net oz worden als (naam moeder Lucy)'' Ryan nergeerde me en begon strond eigenwijs over die Yu. ''Vergeet die opdracht en laat os nu eens genieten van deze omgeving ne leer mij dingen zodat ik er bij kan horen!'' maar ik wist als hij me iets opgaf om te doen moest ik dat ook doen. Ik pakte zijn rooster er bij atans wat hij afgelopen weken had gedaan en of er een patroon in zat. Dit vertelde ik aan Ryan tot hij ineens op stond en begon te grommen dat ze moeten komen. Ik keek rond ''Wie dan.. er is toc hniemand?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 21:15

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'Waarom? zou ik!' snauwde ik en trok het houte krat weer dicht maar de jongen was best sterk. dit zag ik neit aan komen. 'NEE!' stribbelde ik tegen en trapte tegen de houte krat aan. dit had ik beter niet kunne doen want nu viel heel mijn huisje uit elkaar en kreeg ik de pellet boven op me kop. 'auw!!' piepte ik. doordat ik groter was dan de hond had ik alles gekregen en de hond niks.  ik wilde blijven wegens me koppigheid, en die gozer wilde me zo graag weg hebben dus waarom zou hij er om geven. pijnlijk stak ik een pruilipje op en voelde aan me hoofd waar een beetje bloed van af kwam.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
JoinerBlackwolves
talker was niet meer tegen te houden toen we dat hoorde van die sout. meteen vloog hij emt zijn spin plak klauwen van het dak af en stond op vier poten op de grond. hij gromde en begon te blaffen. af en toe kwam hij dichter bijer en haalde met een van zijn poten uit naar de jongen of meisje die het dicht bij zeinde zat. de klauwe bestonden uit dunne lange vlijm scherpe ijzertjes met aan het eind een kromming. 'GRRRRHH!!' gromde hij dominant. ik synde naar de pups dat ze op het dak moesten blijven en sprong er gentel en rustig van het dak af. ik bleef dood normaal en relext staan. ik had niet echt zin in een geecht en misschien zou ik nog wat info met die scout kunnen uit wisselen over bepaalde groepen en zo mijn lijsjte aan vullen met infromatie. 'yo, waths up.' zei ik droog met me handen in me zakken. mijn twee riemen begonnen te rinkelen bij elke stap die ik vooruit zette naar talker en het meisje en de scout.


Laatst aangepast door Timeless op vr nov 13 2015, 21:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 21:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Ik voelde hoe met de keer me hart brak als ik naar haar keek, Ik mag misscehin en klootzak zijn en haar altijd willen wegjagen Maar als ik eerlijk was. miste ik haar in huis. Wacht voor de huishouden! en eten en! niks anders... Echt niet! Ik blies me wangen op. MAar omdat ze zo boos reageerde strapte ze haar huisje volledig kapot. een pallet viel op haar hoofd. Ik wsa gewoon niet snel genoeg om het tegen te houden. okey volgende training word snelheid.. begon kracht onder de knie te krijgen. Nu snelheid nog dan kon ik haar beschermen.. Ik tilde de pallet op en keek haar met een schuin hoofd aan. ''kom'' Deze keer pakte ik haar pols beet en trok haar omhoog. Weg uit de rotzooi. 'ME oma mist je'' loog ik. Okey ze miste haar vast ook wel. Maar om nou t ezeggen dat ik haar misten.. ging me iets te lief worden

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ryan - Scouter black wolf
Faith vroeg naar wie ik keek ik draaide haar om en wees naar het mormol op de grond. Meteen begon ze zowat te gillen ik gaf haar een klap tegen haar achterhoofd. ''Stop Talker ben hier niet om te vechten'' gromde ik en borg mijn mobiel op. ik keek rond. Als Talker hier was. Waren er meer. Ze beschermde Talker te goed om hem hier alleen te laten lopen. En niet veel later kwam Jioner aangelopen. Ik kende hun omdat ze ngo al bekent waren in de blackwolf packs. Wilde je een alfa pack crearen. Had je hun hulp nodig. Net als een paar andere. Daarom wisten we altijd snel wie het waren. ''Yo whats up'' zei hij ik keek hem aan. ''niks bijzonders'' zei ik en bekeek hem. ''We waren hier voor een vriend in het ziekenhuis'' zei ik en wees naar het gebouw waar we vandaan kwamen.''We zijn gewoon als broer ne zus op pad''

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Faith - Zus Ryan
ryan draaide me ruig om en het eerste wat me opviel was TALKER HET WAS TALKER! ik had me huis werk goed gedaan! ik kende meer Wolven bij naam dan Ryan.! ik sprong op en neer en had me hand naar me kaak gebracht. ''omg!!'' piepte ik blij maar toen Talker uithaalde veranderde mijn blik en griste ik een mini pistooltje uit mijn zat. deze hield ik zo beed at omstandigers het niet snel zouden zien maar Talker wel ''Af!'' zei ik. Ik luisterde half naar Joiner en Ryan. Omg ik wilde op kijken ne joiner bekijekn! wie kon er nou niet van hem houden!. Maar ik ging talker niet uit mijn oog verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 21:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
TalkerBlackwolves
ik bleef grommen en sloeg nog een keer toen ze me beveelde om te zitten. ik had geen zin om te luisteren naar anderen daar in tegen was ik dus niet zoon grote prater. maar ik had een kleine hekel aan scouts. je vond ze overal en waren altijd net te snel af omdat ze lichter en sneller waren dan de gewonen wolven.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
JoinerBlackwolves
ik glimlachte en liep steets dichter bij broer en zus. 'zal op passen als ik jouw was met zoon chiky. wolfjes houden van delen u know. ik begon nog breder te lachen toen ze talker letterlijk als een hondje behandelde. 'talker sit.' zei ik serieus en pet pette hem op zijn muts toe hij met veel tegen zin ging zitten. ik wees naar de tv mast ontvanger van het ziekenhuis boven op het dak. zie je dat? heel onduidelijk wapperde er een wit lindje van zoon 3 cm breedte en genoeg lengte om ergans aan vast gebonden te worden. 'white clauw.' zei ik enkel en lied me handen weer zakken. de twee pups op het dak sprongen van de ene dag naar de anderen en maakte dat ze hoog genoeg op het ziekenhuis dak kwamen om het lindje te veroveren. ze wisten enkel neit dat de ramen iets te hoog zaten om van rama naar raam te klimmen. al snel gleed de eerste weg toen hij mis greep. en belande lelijk maar met veel mazzel op ene klein dak randje zoon 3 meter onder hem. 'je had dood kunnen zijn.' zei ik relext tegen de broer. in me oog hoeken bestudeerde ik zijn ketting. dit was de key waar hij vandana kwam en wie zijn lijder was. 'welk gedeelte kom je vandaan.' vroeg ik 'en wat moest je in het ziekenhuis? gyro bezoeken?' grapte ik. 'meisjes zijn in de nordelijke gedeelte van de stad niet vijlig guppie.' mertke ik op en onderzocht het meisje. duidelijk droeg zijn geen riem en ook geen lere band. een van de jognens had het ziekenhuis op gegeven en kwam naast me staan. 'dat is onmogelijk!' zuchte hij buiten adem en wees naar de hogen ramen. 'das niet waar. je weet de tegniek alleen nog niet.' mompelde ik droog en schonk hem geen blik toe.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
ik pakte zeus zijn halstar vast en aaide hem. hij beon zijn neus tegen me schoduer aan te duwen waar riven tegen aan gelegen had. hij snuffelde en beed in mijn tshirt. 'aah!' kermde ik en stapte achteruit. zeus begon te grave met zijn poot en begon weer naar me toe te happen en zijn kop in me schouder te drukken.  'wat heeft dat paard!' vroeg ik verbaast en probeerde weg te rennen maar zeus huppelde achter me aan en bleef met me schouder snuffelen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
drake tilde de pallet op en keek me met een schuin hoofd aan. okee dat was te schattug. even zag ik josh weer voor me. snel schudde ik me hoofd. 'neh!' piepte ik en probeerde naar achteren te kruipen. maar voor ik het wist had hij me pols beed en trok me naar hem toe uit mijn bunkertje. 'me oma mist je.' zei hij ik probeerde zo boos mogelijk te kijken. 'alleen voor je oma dan!' zei ik eigenwijs en trok me linker pols terug. 'laat me los!' piepte ik en gaf hem een duw tegen zijn schouder aan. zijn greep was zo sterk. net als die van josh. daar kwam ik echt niet onderuit. en dat niet alleen. hij was niet so softy als hem dus smeken en een prilipje hielp vast niet.


Laatst aangepast door Timeless op vr nov 13 2015, 22:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 21:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ryan - Scouter black wolf
Toen hij over me zus begon stapte ik voor haar. ''Denk er niet eens aan haar aan te raken!'' gromde ik en lied ook een mesje uit mijn mauw zakken. ''Ik weet hoe de whiteclaw werkt''gromde ik toen hij wees naar doek. ''ANDERE VOET!'' riep ik nog maar zag de jongen naar beneden glijden. ''waar i kvandaan komt gaat je niet bepaald veel aan.'' zei ik en legde me hand op de ketting. DE jongen die naar benede was gedonderd voor een stukje kwam bij ons staan. Ineens bedacht ik me.. Wacht via Jioner en talker zou ik dichter bij Yu kunnen komen. ''Het is wel mogelijk maar je moet je high jump leren'' zei ik en keek daarna jioner aan ''zuiden meer richting het strand'' antwoorde n deed net of ik al mijn bescherming lied zakken. Als het jioner niet was had ik een weddeschap gedaan wie als eerst die doek had. Maar als een scout was ik flexible en kon ik free runnen. Maar van jioner winnen was de grootste grap in jaren. Dat ging niet lukken

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Faith - Zus Ryan
Toen Talker zat borg ik me pistooltje op. Ik hurkte voor hem ''JE BENT ZO SEYX!!!'' riep ik blij en wilde hem aaien

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo - VIXX
Wat nu gebeurde met zeus trok me aandacht. Wat was er met setto dat hem zo deed opfleuren. Okey hij beet maar  dit was niet aanvallend bedoelt. Ik keek even toe maar kon het gewoon niet plaatsten. ''weet niet/'' antwoorde ik. toen ik merkte dat Setto niet weg kon komen van het ineesn zo happy horse stapte ik tussen zeus en setto en duwde tegen zeus flank aan. ''kom terug je hok in'' zei ik en probeerde hem terug te krijgen. ''Heb je dat shirt vaker aangehad naar zeus?'' vroeg ik. terwijl ik nog steeds een poging deed zues terug te krijgen. ''Zulle nwe maar een ander paard pakken?'' stelde ik voor. ''kom zeus! kappe! Ik snap gewoo niet wat je wil! Dus ga terug!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 22:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto CrystalVixx
'hoezo je weet het niet?!' riep ik en rende nog harder voor hem weg zeus begon me alleen maar meer achter na te zitten met rare sprongen. leo hield hem tegen en vroeg over me shirt. ik keek naar me eigen shirt en moest alweer zeus zijn kop ontwijken toen ik eventjes niet op lette. 'weet niet draag vaker een blauw shirt. of rood' antwoorde ik niet begrijpend. 'ben alleen naar riven geweest verder niks.' antwoorde ik en haalde me schouders op zoals ik leo vaak genoeg had zien doen als hij iets niet wist of kon vertellen. weer sprong ik achteruit van een sneak attack van zeus. 'wacht kunnen we een foto maken. voor ene vriend van me.' vroeg ik en pakte het mobeiltje die ik van james had gekregen. 'eeh, heb je een ander mooi paard.' vroeg ik en lachte ondschuldig. ik had echt geen verstand van paarden alleen hoe ze er uit zagen als een trots beest.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
TalkerBlackwolves
ik als ik een hond was had ik me oren nu plat die meid gilde echt te hard en te vreemt wat zou ze nouw sexy? ze hurkte voor me neer en rijkte me hand naar haar uit. ik keek met een vreemde blik naar haar en hield me kop naar achteren (filmpje fb xD) 'ike wa?' vroeg ik en wilde naar achteren kruipen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
JoinerBlackwolves
'als je weet wat ze kunnen waarom ben je dan hier? gewond zie je er niet uit.' zei ik en zag dat het meisje een stuk van haar jasje miste. 'achtervolgt?' vroeg ik en wees naar haar jack.

'ah strand... het gedeelte met de minsten vlucht roetes.' bevestigde ik en printe alles in me hoofd. het liefst schreef ik het gelijk op. 'dan ben je ver van huis.' zei ik en keek naar de grond. talker sta op.' vroeg ik en liep voorbij me maatje. 'vertel op wat je hier doet of vlikker op.' zei ik serieus. me twee puppies bleven goed achter me staan in de schaduwen van het gebouw.


Laatst aangepast door Timeless op vr nov 13 2015, 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 22:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake - vixx

Ze ging mee voor mr oma. Zag mij een vreugde dansje doen! Nors kerk ook voor me uit. Ik hier haar vraag om haar Pools losser te laten maar het. Dat werkte niet. Toorn er de steeg uit waren kerk ik naar het gebouw waar ik min sollicitatie had. Daar was ik te laat voor.. Daar ging mee kans op werk. Ik lied mr goud even zakken. Het geld was bijna weer op.. Op des de manier gingen we het niet vol houden.. Even KRO i stug door. Terug naar huis. Wat een lange wandeling ging worden. Ik sleurde plume met me mee aan haar pols. Ik liep zo ver dat plume niet meer weg kon rennen naar haar bunker. Hier liet ik haar lood even Lois maar pakte Snel haar hand beet. Het ging me niet gebeuren dat ze weer weg liep. Nu trok ik haar niet meer mee een zorgde er voor dat ik de haar snelheid ging lopen. Waarom was ook zo blij dat ze mr terug kwam.



[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo - vixx

Ik dacht na maar het kwartje voel nog niet. " heb zeus in al die tijd niet zo vrolijk gezien " vertelde ik. Setto wilde een foto maken voor die vriend. Ik haalde me schouders op. Het was niet mij paard . setto mocht doen wat hij wilde. Ik probeerde uit alle macht zeus op con plek te houden voor de foto. Toen setto een goede had. Bracht ik zeus terug in zijn hok. Daarna liep ik met zei naar een van de paarden die ik wel bij setto vond paden. We borstels hem een daarna zadelde er hem op. Ik hielp setto o het paard waarna ik zelf op snow sprong. "In rijden de bak? Of meteen naar buiten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyvr nov 13 2015, 23:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik bleef met een gevronst tuitend mondje lopen. af en toe tork ik aan mijn pols in de hoop dat hij zijn greep had verslapt maar dat was echt niet zo. jammer genoeg. na een lange wandeling lied hij mijn pols los en pakte tot mijn grote ergenis mijn hand vast. 'wat denk je wel niet!' riep ik en keek hem afkeurend aan en nam een dominant houding.  'ben je vriendinnetje niet.' zei ik serieus ik trok nu wel mijn hand uit zijn greep en wreef over me plos heen. vervolgens krapte ik aan mijn tattoo die best jeukte. ik bleef naast hem lopen en keek hem af en toe aan met een blik dat ik hem niet voledig vertrouwede. 'waarom was je hier. het is veelste ver weg van je huis.' vroeg ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
Ik had een paar leuke foto's gemaakt. Yidae help me met Zeus op zijn plek te houden zodat hij niet al teveel bewoog. Daarna bracht hij hem naar zijn stal en begelijde mij naar een andere paard toe. Deze zag er best mooi uit. Yidae leerde me hoe ik de paard kon borstelen op zadelen en verzorgen. Dit had ik zelf nog niet echt eerder gedaan dat deed riven altijd voor me. Zelf was ik niet zoon paarden gek. Misschien kwam dat wel omdat Zeus me een keer in me hand gebeten had toen hij net groter dan een veulen was. Stom beest. We liepen met onze paarden aan ons hand. Yidae help me met het bestijgen van het dier en vroeg of we eerst in gingen rijden in de bak of dat we gelijk buiten een rondje gingen maken. 'Mmh doe eerst maar in de bak. Voordat het me er af schopt en weg rent.' Vertelde ik aarzelend. 'Daarna kunnen we wel buiten rijden.' Stelde ik voor en volgde Yidae met alles wat hij me uit legde over het paard en het berijden hiervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyza nov 14 2015, 14:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Ryan - Scouter black wolf
Ik zuchte.. ''net zoals ik net verteld had. We zij hier voor een vriend. Een non Wolf. Gewoon als vrienden. Je weet wel eerste kermerk van een wolf Loyaliteit naar vrienden en familie'' zei ik terwijl ik me haar goed deed. Toen hij opmerkte dat De jas van Fiath kapot was kreunde ik gefrusteerd. ''FAITH! LET OP JE SPULLEN!'' snauwde ik boos. 

Hij nam onze plek in de zeik. ''Misschein minder goede vlucht routens mara wel betere strijders'' zei ik terug ne maakte me groot. Nee ik was zelf ook een free runnen. een scout vooral dus gericht vechten was niks voor mij. Toen hij zei dat ik ver van huis was zuchte ik ''kan moeilijk vragen aan iemand ide net uit coma is of hij even naar een ander ziekenhuis wil gaan'' zei ik en probeerde wat aardiger te zijn. Ik moest hun tevriend zien te krijgen.. Anders kwam ik nergens.

''okey ben hier voor twee dingne.. ''' zei ik uiteindelijk. ''Ik zoek een nieuwe pack, Eentje die trouw is en niet schijnheilig achter je rug om dingne voor je regelen waar je zelf laer pas achter kont'' zei ik

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Faith - Zus Ryan
ik lachte zachtjes om Talker. ''jij bent scahttig!'' glimlachte ik blij. Maar blijkbaar was Jioner en Ryan.
Ik stond stil achter Ryan aan en nam alles in me op. zijn woorden verbaasde me.. andere pack? was dit een van mijn acties om informatie te krijgen of meende hij het? Ik wriemelde wat aan me jas die daadwerkelijk kapot was. Dit ging onze kop kosten!. kon niet anders!

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake: - VIXX
Kijk! zei je dat is de reden dat ik meiden niet kan uitstaan.. Ik had gewoon haar hand gepakt omdat ik haar pols niet meerp jin wilde doen.. niet omdat ze mijn vriendin moest zijn!. Best wel onderste boven van wat ze net riep stopte ik me handen in me zak en sjockte door. Gelukkg volgde ze me. maar ineens vroeg ze waarom ik daar was. ''Sollicitatie en geen geld voor bezinne'' zei ik. agh ze wist toch al dat we bijna tot geen geld hadden dus het was ook niet raar dat ik zei dat ik geen geld had. daar kon ze ons toch niet boos op aan kijken? of ging ze nu weer weg omdat we geen geld konden geven.. Net als me ouders.. 

Ik sjockte verder tot we bij het speeltuintje kwamen. hier waren we een keer bijna aangevallen. Mellanie en ik dan. Ik zuchte en keek naar het speeltuintje. Waarom ging iedereen altijd weg? Ik draaide me abrupt om toen ik geluid achter me hoorde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo - VIXX
Het was mooi om te zien hoe Setto weinig toot geen verstand had van paarden. En toch deed wat ik hem opdroeg.

Toen we op de paarden zaten pakte ik het halster beet van zijn paard en trok hem mee naar de bak. Daar reden we een paar rondjes, Angel volgde Snow gewoon. omdat ze vast zat heuehue. Zelf reed ik zonder ruigels of iets zo kon ik setto beter uitleg geven, Ik keek toe hoe graag hij wilde leren en ook snel leerde. ''goed bezig!' ze iik uiteindelijk toen ik verder achter hem ging rijden. ''Zullen we naar buiten gaan?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Emptyza nov 14 2015, 16:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'En aan genomen?' Vroeg ik. 'Je kunt ook solisiteren voor gast heer of uitsmijter. Staat je vast ook prima.' Zei ik en krapte even aan mijn pols. Vervolgens deed ik in mijn buideltje die voor op mijn vest zat, al me kleren waren vocht en mijn mobiel was harstike leeg. Hier en daar hoorde ik dingen, geroezemoes. 'Oh is dat niet een van vixx? Zou dat Leo zijn? Nee, echt niet die ziet er anders uit. Dit is die ene rapper denk ik.' Hoorde ik op de achtergrond een paar meisjes tegel elkaar zeggen. Ik draaide me hoofd naar hun om en zag ze foto's maken. Leo Leo Leo waar ken ik die naam van. Ergens op een muur zag ik een poster hangen. Als een dolle rende ik er heen. Daar op dat vel papier stonden 5 (?-yu +Jay) jongens op af gebeeld. Waarvan de middelste ik best wel herkende. Leo Leo Leo. Bleef ik maar herhalen. Toen viel het kwartje. 'Hij was de vriend van josh!' Zei ik uit het niets en scheurde de poster van de muur. Ik moest die gozer vinden. En zo snel mogelijk. Hij was de eenigste die josh als een van de laatste gekent heeft. Misschien weet hij meer over waar hij nu woont en of ik hem kan bereiken. Ik moest josh vinden en snel. Ik rolde het papiertje op en stopte het in me buidel zak. Verder schonk ik geen aandacht aan drake. Ik liep met hem mee naar een soort of speeltuin. Daar ging ik bij een schommel staan. Josh duwde me vaak en ving me dan op als ik van de schommel af sprong. 'Ken jij Leo.' Vroeg ik aan drake en keek hem aan. 'Gek, hij staat naast je op een poster.' Antwoorde ik toen hij ontkende hem te kennen. Ik pakte de poster er bij en wees de gozer aan. 'Moet weten waar hij woont.' Vroeg ik en hoorde plots wat geritsel. Ik stopte de poster weg en keek naar een mysterieus figuur. Heel even was ik bang dat het me broer was maar deze gozer had geen sneeuw wit haar. Ik bleef stil staan en kijken naar het figuur.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Setto Crystal - vixx
(Komt nog)

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Rose WillowDreamer
Hoe  minder ik ad hoe meer ik aan kwam, het hield maar niet op. dus de poging om af te vallen had ik al op gegeven. ongesteld werd ik ook al niet meer. kwam vast door al die stres. sinds james en de manager weg waren stonden wij er alleen voor. gelukkig hadden we bee nog die ons eenorm hielp. zonder hem zouden we niks zijn. maar de afgelopen twee dagen was hij niet gekomen om ons te helpen en nu waren we helemaal uit het schema geraakt. wat moest ik doen wat moest ik doen! het maar vertalen zonder bee? mellanie was er ook al niet! en aan angel had je echt niks. met zijn drieen zaten we aan tafel met alle macht de teksten van het liedje te vertalen naar het engels. we waren best trots dat het ons toch nog gelukt was. weer een last van mijn schouder af.

bee was weer thuis komen in de dreamers dorm. meteen rende ik anar hem toe en gaf hem een knuffel en zette wat drinken en eten klaar om samen op te peuzelen. ik zou maar niet gelijk hem in de reden vallen dat hij er twee dagen niet was, ik moest er nu van nemen dat hij er wel vandaag was. 'bee kijk hier naar.' zei ik en gaf hem de tekst die we met zijn drieen zonder bee hadden vertaalt. 'vandaag moeten we deze en deze nog doen en daarna kijken naar dit.' somde ik op 'wacht geef eens?' vroeg ik en widle debladeren pakken. maar bee hield ze van me vandaag. 'GEEF!' riep ik licht gespannen. hij hield ze omhoog en keke me met een bepaalde blik aan. nee je krijgt geen kusje! we moeten nu echt eerst dit doen en dat moet af en dat en deze nog. en dan nog dat inzingen...' bleef ik op sommen en weerd er gewoon helemaal gestrest van. 'rose stop.' zei hij wanhopig. maar ik ratelde maar door dat ik die papierenn wilde en dat we nog zoveel moesten doen. plots werden de papieren tegen me aan gedrukt. 'okee zoek het dan maar zelf uit!' zei hij. 'WAT?!' ik pakte de paieren en las ze door. zo fout zijn ze niet! misschien had je maar moeten komen helpen gisteren! dan was het niet zo verschikkelijk druk geweest vandaag! en we moesten nog zo veel doen. je had belooft om te komen helpen en je kwam niet...' ik begon steets sneuer te praten. en gooide de papieren al de way over de grond heen 'het is allemaal jouw schult dat we zo achter lopen op het schema, je weet niet eens zo half hoe lastig het is.' piepte ik en sloeg jammerend tegen bee zijn borstkast aan. 'was ik maar zo goed in engels als jij dan had ik het wel af!' jammerde ik en lied me hoofd tegen zijn borstkast aan zakken. mijn buik begon weer pijn te doen. even hield ik het vast en bleef tegen bee aan staan. plots ging de deur open. en eam eam vroeg of ik mee wilde sporten. 'weet je als bee zijn shit eens doet dan ga ik wel even mee! ik heb gisteren al me best genoeg gedaan en elkeer is het weer niet goed!' piepte ik emotioneel. niet dat ik dat echt wilde zeggen. maar het was te laat bee was de deur uit. 'bee!! bee?!' gilde ik geschrokken en rende achter hem aan. mijn buik begon alleen maar meer te steken toen ik rende. ik kon nog net zijn hand vast grijpen. 'minseok, i'm so sorry. bedoelde het niet zo. ben gewoon.... gewoon... zo gestrest en warrig in me hoofd.' vertelde ik en begon nu nog meer te snikken. ik omarmde bee en hield hem vast. 'i'm so sorry.' piepte ik en drukte mijn huilend gezichtje in zijn lichaam. 'please don't go.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
JoinerBlackwolves, spion, luistervink
'problemen gehad tijdens je bezoekje?' merkte ik op en glimlachte naar het meisje.
'wie niet sterk is moet slim zijn.' zei ik op zijn bedrijging dat de wolven uit zijn beurt sterker waren. en grijnste uitdagend. 'hou je wolve pack en je andere leven geschijden.' kon ik enkle uit brengen als raad. ik zag hoe talker naar het meisje staarde. dat meisje was niet verkeert. daar kon je je wel aardig mee vermaken dacht ik.

'een white clauw heeft onze gyro verplettert onder een huis. talker kon hem niet redden en de gozers zijn haast ontvindbaar geworden die het hem aan gedaan hebben.' vertelde ik hem toen hij het over ziekenhuisen had.

De jongen vertelde dat hij een nieuwe pack zocht. 'weet niet of je dan een slechte scout bent, dom of gewoon een barre lijder hebt die je slecht heeft op gevoed.' gijnde ik. sorry boy, ik zoek alleen pups die ik wat kan leren. en geen hondjes die opnieuw afgericht moeten worden.' lachte ik een beetje bespottend en speelde met mijn tweede riem en keek naar het meisje. 'als ze zo graag een trouwe pack wild, hoe weet de pack dan dat jij te vertrouwen bent?' vroeg ik me af en keek naar het witte lind boven op het ziekenhuis.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
TalkerBlackwolves, leraar
'i'm not cute!' piepte ik en probeerde haar blik te ontwijken.

ik begon te grommen. 'het is een scout en die zijn niet te vertrouwen!' gromde ik. ze sneaken, ze bespioneren je en ze zetten vallen klaar of stelen je meisjes. bemeuren de logo's op de meuren en andere nare rotsooi. ze verdienen geen vertrouwen.' gromde ik en sprijde mijn nagels.


Laatst aangepast door Timeless op ma nov 23 2015, 22:21; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 1 van 50Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: