cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 18:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ze begon me een handjob te geven. Ik moest me tanden op elkaar klemmen om niet te gaan hijgen. Ik ademde door me neus in en uit. Met me hand gleed ik terug tussen haar benen nen begon het te masseren. Toen Jocye ineens kreunde verstijfde ik helemaal. Me ogen werden groter. Dit was zo dubbel.. 

Zane:
''oh fack!'' kreunde ik zacht toen ze ineen keer door zat. hoe kon de dat doen! dat was zo heerlijk. Ik duwde me tong naar binnen toe bij haar en zoende heer heftig. Ik begon me heupen te bewegen. Dit was wel iets beter dan de eerste keer, Ik hield haar heupen beet zodat ze niet ineens weg kon gaan. ''ah je kan zo veel met zun 4tjes doen. genoeg handen en extra ledne maten ''kreunde ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 18:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Hihi zoals?' Vroeg ik door en bleef zachtjes bewegen. Eric's dik was echt groter ookal had ik die nooit gevoeld maar ik wist het gewoon er waren genoeg foto's van zijn dik rond klas genoten te vinden die hem in de douches hadden gefotografeerd. Maar dat mocht de pret niet bederven zane zijn Dick was ook wel goed. Alleen minder vullend. 'Ah.' Kreunde ik nogmaals en zoende zane vol terug. Ik wilde echt niet te snel en zeker nog niet het klaar komen van zane voelen. Stiekem wachte ik tot lina er ook klaar voor was. Dat met vier personen leek me wel spannend en het was zo lang geleden dat lina en ik wat gedaan hadden. Met me heupen bleef ik heel langsaam op en neer gaan. Van genot rolde ik met me ogen. Ookee het was misschien langsaam als een slak maar echt super lekker! Ik voelde gewoon elk beweginkje in me. Mijn ademhaling werd echt onregelmatig als wat.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Koud!' Piepte ik toen ik leos handen weer bij me buik voelde. Ik beed om me lip op het momend dat leos vingers naar binnen gleden. 'Koud koud!' Piepte ik zachtjes en knuffelde Leo helemaal totdat ik hem zowat wurgde. De op getrokken onderbroek trok ik opnieuw verder uit zodat ik met een hand zijn ballen kon maseren en met de anderen zijn Dick maar vooral zijn eikel kon kietelen. Ik maakte een rondje van me wijs vinger en duim en sloot deze rond leos Dick heen. Telkens opnieuw bewoog ik langs het richeltje van zijn eikeltje. Met me mond verkende ik zijn lippen en tong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 19:10

Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ze had het koud en even wilde ik stoppen maar hey was dit niet de beste manier om haar heet te krijgen! Ik zoende haar lichaam. Deze keer langzaam aar benede. Maar ook echt net op tijd as ze was echt goedbezig daarbenede dat het lagnzaam ging branden van verlangen!.oh nee. Ik zoende tot op haar heupen met een hand draaide ik haar heupen iets op zei zodat ik er tussen kon., met me vinger en tong verkende ik alles daar benede.

Zane:
''double penatrasion'' grijnste ik en bij de gedachten ging me lichaam weer met me spelen.  ''69 op verschillende manier!. Massage overal!'' zei ik heigend maar zacht genoeg dat alleen jocye het hoorde. Ikgooide me hoofd naar achtere toe en kreunde zachtjes. ''kom op word leuk!'' haar langzame beweging waren echt gemeen zeker met die twee naast ons, ''aissh komop! please! let try it!'' ik keek haar poes lief aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 19:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
'Hihi ik wil het best proberen maar denk niet dat meneer de asian zijn dik in me stopt. De enigste waar je je Dick extera in kan stoppen is bij lina maar bij haar is het zeldsaam als ze bovenop gaat.' Vertelde ik zachtjes. 'Als je het wilt en hem kan overtuigen mag je het best vragen van mij.' Fluisterde ik en keek opzij. Ik zag hoe lina haar ogen dicht had en genoot. Ik deed me vinger op me lippen en suste zachtjes. Vervolgens kroop ik naar lina toe en gaf haar een kusje op haar wang vervolgens kroop ik naar haar lippen. Ze leek even te schrikken maar al snel was ze door haar twijvel heen en begon ze me verlegen terug te kussen. Misschien kon ik zo lina overuigen van een vier kombinatie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Geniet*
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 19:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
ineens merkte ik dat haar lichaam veranderde haar ademhaling leek geblokeerd te worden, Ik keekop en zag dat jocy haar aan het zoenen was. oineens kwam die jongen naar me toe en zei allerlei dingne me ogen werden groter whut Wilde ik dat wel. Maar ik zag hoe Lina genoot dat ik me daarna eerder door de jongen liedbegeleiden Me hand verdweentussen de benen ban lina daar had ik geen porbleem mee maar toen hij me andere hand bij Jocye tussen haar bnen duwde twijfelde ik zo hard. me hart sloeg 50x zo snel..

Zane:
''wie kan jouw nou weer staan!'' zei ik en grijnste. ''dan moet hij wel echt dom en blind zijn!'' ik wist niet hoe smoor verliefd hij op Angelina was. Maar toen jocye naar  angelina ging en de jongen het ontdekte en zijn ogen uit keek kroop ik naar hem toe. Ik keek hem aan en probeerde hem over te halen om er van te genieten. Hij keek me eerst echt geschrokken aan. Maar toen hij zijn meisje zag genieten. leekhet of hij een beetje ontspande. Ik trok hem mee voor over en zette zijn hand bij  zijn meisje tussen de bnene en zijn andere hand bij Jocye. Daarna bevestige ik me achter Jocye en masserde haar borsten. Me dick drukte tegen de ingang. Als die jongne genoeg ervaring had moest hij weten wat hij deed
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 20:17

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Dit was zo lang geleden! Joyce wist gewoon nog presies wat ik lekker vond aan zoenen net alsof we het dagelijks deden en dan nog leos heerlijke tong in me omg dit was te gek en toch beschaamt. ik hoopte zo erg dat Leo het niet zag. hij zou vast jaloers worden of heel veel vragen hebben. Leos tong stopte en zijn vingers namen het na enkele seconden over. Mijn hand verplaatste ik naar joyce haar achterhoofd en begon haar nog opgewonder te zoenen leos vingers gingen steets dieper en soepeler. Nog altijd hield ik me ogen dicht niets wetend van wat er gebeurde. Leos onregelmatige bewegingen met zijn vingers waren weer eens wat nieuws ik opende me benen meer en beging korter te ademen. Tussen het zoenen door slaakte ik een grommende kreun.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Awh dat is zo lief! Dacht ik eb haf zane een spontane zoen

Oh Yea! Ik kon met lina zoenen!!! Eindelijk! Ze begon te kreunen Oh shit dat deed me buik echt kriebelen. En al helemaal toen ik ook een paar vingers voelde deze waren niet van zane want die deden dat niet zo beheerst als deze geen minut later voelde ik iets naar exteras baar binnen drukken op een andere lokatie. Ik kreunde van de onverwachtheid en legde me hoofs naast die van Angelina. Ik kreunde en kuste linas nek onder. Niet wetend dat ze niet wist wat Leo deed. ZAne zijn handen maseerde mijn borsten keurig op de beweging mee.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina  
Ik genoot met volle teugen van leos vingers tot dat joyce nogmaals kreunde en haar hoofd verplaatste. Langsaam deed ik me ogen open en zag niet alleen zane joyce nemen maar ook leos hand naar joyce lijde. Holy Shit wat gebeurde er? Ik stond dik een halve minut te kijken tot joyce haar mond weer op die van mij plante en met me tong speelde ik vond het sneu voor Leo dat hij niks kreeg. Ik drukte joyce overeind zodat ik zat 'Leo.' Piepte ik zodat hij hier heen kwam. Ik wilde gewoon mijn schatje hebben! en pakte leo's Dick beed en trok hem naar me toe zodat ik meer kon ontspannen en liggen. Rustig maar hoor leeuwtje ik zorg goed voor je. Het gekreun in me beurt maakte mij alleen nog maar natter dan eerst Thx joyce!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 22:37

Zane:
Hoorde die twee meiden is keuren!!. Als die Aziaat dit niet goddelijk vond!!. Was er echt iets mis met hem. Ik drukte flink door zodat het gevoel voor mij echt ultimaal was. Ik begin ook zachtjes te hijgen. Tot ik merkte dat de andere zijn hand weg wilde trekken hij trilde gewoon. Sukkeltje moet jr kijken wat jr kan krijgen! Een dan blijk je zijn poesie te zijn!. Toen ik toch opkeek om te kijken wat er gebeurde zag ik hoor het meisje de jongen deze keer tot rust bracht. Lol dat had ik nou nooit mee gemaakt.

Leo:
De jongen hield me hand neer ik kon niks anders doen dan er voor zorgen dat ik Joyce geen pijn zou doen. Dus met alle zorgzaamheid bewoog ik mee vingers. Maar wat echt raar voelde was toen die jongen zijn Dick er achter in drukte. Ik voelde het gewoon. Ik bron te trillen. Vond ik dit wel leuk.. Ten eerste kon Joyce had laten kreunen dit alleen al te zoenen. Ten tweede ik zat aan iemand anders dan Angelina. Kijk het was niet dat ik nooit eerder een trio gehad had. Maar dat waren one night stands. Van die mensen had ik nooit behouden. Een ik hield ziels veel van Angelina een wilde haar geen pijn fouten. Ook niet door aan haar beste vriendin te zitten. En als laatste vond ik niet kunnen hoe die jongen Joyce duidelijk naam voor zijn eigen genot. Ik probeerde steeds met mr hand terug te trekken. Toen Lina mee ineens naar voren trok duidelijk wilde wel meer wilde stelde dat gedeelde mr meer tot rust. Ik deed mr vinger terug naar binnen. Lag het aan mij of was ze hier voor nog nooit zo horney geweest. Nog een min punt. Iemand anders kreeg mijn vriendin geiler dan ik zelf. Ik probeerde er niet aan te denken en alle gedachtes buiten te sluiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyzo nov 01 2015, 23:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Ik keek naar me vriendje en zag aan leos gezicht dat hij het niet het heel prettig vond. Zelfs joyce straalde af en toe pijn uit. Ik beed op me lip en keek nog een keer naar Leo. No Way dat hij iemand in zijn kond zou nemen! Ik pakte Leo bij zijn schouder om hem van joyce vandaan te trekken. 'Kom hier!' Zei ik tegen hem en bleef aan hem sjorren tot dat hij meer op mij zou liggen. 'Zane laat hem los!' Beval ik stug toen ik zag dat hij hem half tegen hield ookal was het heel sniekie wat hij deed. Ik kwam half overeind en gaf mijn Leo ene kus op zijn mond. Vervolgens gaf ik hem een knuffel en hield mijn mond bij zijn oor. 'Ssht het is goed, maak je geen zorgen. Ik vertrouw je.' Fluisterde ik tegen Leo en drukte me lippen tegen zijn wang aan. 'Joyce brengt zigzelf altijd in zulke stomytijden.' Fluisterde ik en gaf Leo nog een kusje. Ik draaide ons om zodat ik boven op Leo kon liggen eerst knuffelde ik wat met hem en vervolgens speelde ik met me heupen tegen zijn Dick aan. Met me lippen bleef ik Leo liefdevol zoenen en kussen totdat ik zijn Dick in me kon laten glijden. En lekker mee kon doen aan de sex tussen mij en Leo. Misschien zou ik hier mee zane kunnen af lijden en joyce bevrijden uit haar rare sex met hem. Is ze eindelijk van Eric af heeft ze een gozer die sex dingen wilt uit proberen! Waneer krijgt ze een gewoon iemand? Met me heupen bewoog ik zachtjes op en neer tot dat het qat soepeler ging. Ik bleef mijn Leo vertroetelen en kussen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
De bewegingen van zane werden steets strakker, dieper en harder! Ik had dit nog nooit gedaan. Het deed op sommige punten erg zeer en af en toe verdween de pijn kompleet. Vooral de vingers van Leo verzachte te pijn het meest die waren tot nu toe dan ook het lekkerst. Ik probeerde het niet te laten tonen aan Angelina. Ik wilde dit ooit eens proberen. Maar misschien had ik beter ook meer kunnen drinken, zoals zane... Owh en Angelina zij nog zo ga niet drinken. Lekker tegenstrijdig. 'Ahh.' Kreunde ik eventjes toen ik volle slagen op ving. De vingers van Leo voelde ik uit me glippen, deze werden weer even terug gebracht waarna ze me weer verlieten. Ik ging op me knieën staan en pakte de haren van zane beed me rug lag nu tegen zane zijn borstkast aan. Voorzichtig gaf ik hem een kusje zover me dat lukte. Zane, hou me vast.' Fluisterde ik zachtjes. Misschien zou zijn armen rond me lichaam me nerveusheid doen af nemen. Ik keek naar Angelina die leo voor haarzelf had gekleemt waarom had ik ook niks anders verwacht. Me ademhaling sloeg lichtjes op hol van zane zijn bewegingen. Weer slaakte ik een kreun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyma nov 02 2015, 09:56

Zane:
Dit Aziaat moest blijkbaar voor zijn meisje zorgen want hij probeerde zijn hand weg te krijgen. Kom op zeg! Waarom dit was toch lekker. Ineens ging Joyce recht op zitten. Daalde spande zich daardoor aan. Ik hoorde haar kreunen niet beseffend dat het voor een deel niet uit genoot bestond een haar misschien pijn deed. Niet echt bij stil gestaan om glijmiddel te gebruiken enzo. En haar de liefde te geven die ze op dit moment nodig zou hebben. Ze probeerde haar mond tegen aan te drukken. Een vroeg of ik haar beet wilde houden. Waarschijnlijk door de alcohol dit door me lichaam heen gierde dat ik dat niet snapte. Ik greep haar heel vast met een hand de andere haar haren. Wel ik had haar beet! Dat vroeg ze toch. Met me hand door haar heupen strak beet hield zodat ze niet weg kon. Begon ik haar liezen te masseren. Ineens raakte me hand en andere zachte hand aan. Ik legde me hoofd op Joyce haar schouder om te kijken waar het was. Oh die hand van de Aziaat ik wist het. Niemand kon Joyce weerstaan. Maar zijn hand ging niet echt verder omhoog. Dat kwam vast omdat hij er niet bij kon. Ik trok zijn hand verder omhoog een schrok er lichtjes van dat hij zo licht was een dat met een meid boven op hem. Door jongen en Angelina lagen nu half voor ons en ik zorgde er voor dat zijn hand terug naar binnen ging bij Joyce. Na even duwde ik Joyce vooruit zodat ze op handen een knieën boven de Aziaat hing. Kom op zoen haar. Dit lichaam kan je niet weerstaan!!. Ik pakte zelf haar heupen beet zodat ik heerlijke slagen kon maken. Mijn helpen kletste tegen haar kont aan. Heerlijk dit!. Het zou nog beter worden als door jongen ook zijn Dick bij Joyce naar binnen zou drukken. Want dan zou ik dat vielen tegen haar binnen wand aan. Shit. Bij dat idee drukte ik hard door.

Leo:
Angelina hielp mr om vrij te komen uit zijn hand. Dat was fijn ook toorn ze fluisterde daar ze me vertrouwde. Ook glimlachte even helemaal toorn ook onderop belandde. Weet je  als weer dit eerder besproken hadden had ik heten wat ik van Angelina mocht doen een hoe ver ik kon gaan. Een dat zat me dwars dat ik dat nu niet wist. Wat mee nog meer dwars zat was dat ik het niet uit me hoofd kon krijgen voor vreselijk.. Vreselijk sexy Angelina een Joyce samen waren. I draaide mr ogen weg want ik dat niet gemerkt dat Angelina ineens door zat. Me buik trok zich samen en een zachte Kreun ontsnapte. Ik greep haar goddelijk lichaam beet een masseerde elke plek dat ze lekker vond. Vol liefde zorgde ik haar terug. Ik kon er gewoon niet aan wennen hoor geweldig ze voelde. Nu ze boven op zat en de leiding nam. Heerlijk. Maar het gekreun maart mr trok mr aandacht lag het aan mij of klonk het niet echt alsof ze voor 100% genoot. Me blik viel op het lichaam dat recht op tegen Zane aan zat. Ze had perfecte vormen. Ik snapte volkomen dat mensen voor haar zouden kunnen vallen. Daar had ik zelf werk gemerkt toen ik met haar 'date' om Eric jaloers te maken. Want ze had het perfect lichaam om jongen helemaal gek te krijgen. Maar ik zou er niet verliefd op worden. Echt niet. Voor mij was Angelina perfect. Ineens zag ik een kleine vertoning van pijn in ogen van Joyce. Mee hart brak. Als Joyce zich kut voelde ging Angelina dat ook doen!. Nooit dat ik haar down zou willen zien. Misschien haar wat liefde een rust geven zou kunnen werken. Ik legde me hand o Joyce haar liezen. Met mee duren dier ik haar zacht huid. Zelf zoende ik Angelina weer. Ze was zo heerlijk bezig. Niet dat ik lang kon genieten van Angelina bewegingen want blijkbaar had door jongen mee hand weer gevonden een begeleidde deze terug naar binnen bij Joyce. Ik slikte even een keek Angelina aan.

( als ze knikt t dat het goed is zal hij er alles aan doen om Joyce op haar gemak te stellen. Als ze nee schud zou hij niet veel doen dan zijn hand weg proberen te krijgen. Ja Angelina Joyce groot ligt in jouw handen... Nouja leos handen maar doe doen niks tot ze toestemming krijgen)

na even zag ik Joyce wel van heel dicht bij. Ik kon me die keer nog wel herinneren dat ik haar zoende dat ze goed was. Ik bleef oog contract zoeken met Angelina voor toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyma nov 02 2015, 11:24


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
zane pakte me heel eventjes beed. niet echt heel lief kozend of iets. met een hand pakte ik zijn haren beed. en trok er lichtjes aan. ik slaakte een lichte kreun toen hij gewoon verder ging. ik stond eventjes versteld toen ik leos hand op me lies voelde net alsof hij iets wilde zeggen. oh wat was dat een lief jong. Angelina had echt veel massel met hem. na even verdween weer de vingers van leo in de plek waar ze eerst zaten. hoe lang hield zane dit vol? dacht ik en presies op dat moment werd ik voor over geduwt. nu gleed de dick van zane nog dieper. even kneep ik me ogen dicht. en opende ze heel langsaam. het eerste wat ik zag was leos baby face. wow okee dat was echt te dichtbij. en zo akwart want lina zoende met hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
leo keek me aan met een vragende blik. ik staarde een vragende blik terug en keek opzij naar me beste vriendin. ik moest zane echt een kopje kleiner maken zo behandelde je een vrouw niet! als leo dat ooit bij me deed dan zou ik hem de muur laten voelen. ik zuchte lichtjes en legde me hoofd tegen leos schouder aan in het kuildje van zijn nek. 'its oke... first and last time!' fluisterde ik en gaf leo een kusje op zijn wang. ik bewoog verder me buik spande zig meer aan ondanks de rare sweer in deze kamer was sex met leo altijd lekker. ookal hield ike r niet van om boven op te zitten. ik dook half opzij toen joyce naar beneden viel. haar gezicht was echt zo close bij leo. dat ik hun twee met puppie oogjes begon aan te staren. meh leo was van mij! dacht ik lichtjes jaloers. ik veranderde mijn bewegingen en slagen naar iets lekkerders gewoon om leo vlink te pesten dat hij zig moest herineren dat hij nog altijd van mij was ookal had ikd at met zijn vingers goed gekeurt. leo bleef mijn vriendje

Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyma nov 02 2015, 11:59

Zane:
Wat een poëzie waren het!. In me new York waren ze wel een stukje uitdagender. Ik pakte op nieuw haar haren beet een trok haar waar omhoog ik plaatse mijn tanden in haar rug. Maar besloot om verder te gaan in haar poes. trok hem e uit een begeleidde hem daarna naar binnen toe via haar vagina. Dit was misschien het moment dat ik er achter kan dat ik de hand van de jongen leuker vond. Want me buik trok zich helemaal samen toen ik zijn hand voelde. Zou wel meteen verklaren waarom ik zo veel van blowjobs en de achter ingang hield.. Dat ik later achter kwam dat ik gay was wist ik nu nog niet. Alleen ik was er werk achter gekomen dat de hand van de jongen meer mijn aandacht had nu. Elke keer als ik aan dubbel penetratie dacht. Dacht ik meer aan de dick van de andere dan eigenlijk aan het gevoel van het meisje. Net als nu. Ik was meer bezig met... Nee ik was geen homo!!!. Met elke slaag dacht ik steeds met aan de jongen. Ik begon me steeds meer opgewonden raken.

Leo:
Ze zei dat het goed was. Ook wel eerste een laatste keer. Nou eerste... Denk dat ze niet weet waar we al gedaan hadden.. Of wilde doen... En hoor hard ik eigenlijk met Joyce geflirt had. Hoe graag ik haar die keer had willen nemen. Een gebaalt had dat er niks meer van gekomen was dan alleen zoenen. Maar toen was ik nog singel. Nu zo zou ik haat nooit met doen. Ik probeerde Joyce zij goed mogelijk te maken. Ik lette op haar ademhaling een alles. In de tussen tijd lette ik op Angelina een zoende haar waar het kon.

Toen Joyce naast me landde gaf Angelina duidelijk aan dat ze mr nu niet ging delen. Stiekem vaker ik er twee seconden van. Maar " AH " kreunde ik toen ze ging verloren aan ze ineens super heerlijk bezig was. Ik bewoog met Angelina mee een richtte me aandacht op haar ademhaling. NS even opende ik me ogen toen ik iets tegen mr hand aan voelde.. Wat duidelijk geen vrouwelijk iets was. Mr ogen werden steeds groter. Nee dat was vies!. Iewel!!. Ik kerk van de ene meid naar de andere een besefte mr hoe close die twee bij elkaar lagen. Hmm nu Joyce zoenen zou ik niet willen. Maar Angelina op nieuw met Joyce zien zien zou ik dan niet weer staan. Ik beet op me lip.

na even ging mr rug zeer doen hoe moesten Lina's nu wel niet voelen. I want to pleasure her..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyma nov 02 2015, 14:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
zane trok me weer omhoog aan me haren, en haalde god zij dank zijn dick uit me reet. niet dat ik verwachte dat hij hem terug in me poezie ging stoppen. mijn ademhaling stopte er tijdelijk mee toen ik zane zijn dick weer voelde. shit hij ging van de een naar de ander. dat was zo onhegienisch! dit ging komende maanden echt ontsteken of iets op zijn minste vlink jeuken.maar hey dit was wel veel beter dan dat eerste van net. wat zeker apart voelde was dat de vingers van leo ook nog mee deden. morgen kon ik echt niet meer zitten of lopen. ik wist het nu al morgen ben ik ziek en blijf ik thuis in me kamertje. nee! niet in de kamer, op de bank. ja de bank was vijligerer dan me kamer waar dit nu allemaal gebeurde.

leos vingers maseerde de gevoelige plekken waar zane niet bij kwam met zijn overvolle hormonen. na maten ze langer bezig waren hoe meer mijn ademhaling van slag raakte en hoe vaker ik een kreun gaf. dit keer meer van genot meer van de vingers van leo die me hielpen van binnen dan de dick van zane. van binnen trok al em spieren zig in een keer samen. jap mijn sluitspieren waren ophol geslagen, door dit gevoel. me ademhaling begon herhaldelijk te kreunen tot dat het gevoel van klaar komen voorbij was en alles nog strakker stond. ik kon echt niet meer nu alles zo overduidelijk strak zat. ik trok hard aan de haren van zane die ik weer vast had gepakt.

Zane was met me uit gespeelt en lied me god zij dank met rust. misschien wkam het wel door de puppie oogjes van leo die smeekte om te stoppen. lina was in de tussentijd al ene paar keer gestopt en van ritme veranderd om dat van haar en van leo uit te stellen. jesus wat hielde die het lang vol zeg!

gouw kroop ik van het bed af en pakte een lange tshirt van de grond. deze nam ik mee richting de deur. 'ben even plasse.' zei ik zachtjes en verlied de kamer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
joyce was er tussen uit geknepen. ik gaf haar groot gelijk. sex met eric was al vreselijk en pijnlijk dus hoe zou die dogie stile wel niet moeten aan voelen. ik wilde echt niet dat zane achter joyce aan zou gaan dus moest ik iets verzinnen. 'zane~' riep ik kreunend en wenkte met me hand naar hem dat hij naar mij mocht komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyma nov 02 2015, 14:29

Zane:
Ik bleef aan de hand van de jongen denken. God wat was dat een raar gevoel. Ik merkte dat Joyce na even strakker werd. Een aan me haar trok. Zelf stond ik ook op springen nu. Maar ineens voelde ik een pinnetje pijnlijke steek in me kruis. Ik trok terug een keek de jongen bos aan. Blijkbaar had hij zijn mens vrouwelijke nagels in mij kruis gezet. Ik was nog niet klaar een dat ging me geen tweede keer gebeuren.. Maar het andere meisje werkte dat ik moest blijven ik bekeek haar lichaam. Hmm wat wild ze. "Yeah wat? " vroeg ik.

Leo:
Ik merkte dat Angelina steeds ging ver zitten. Ging het wel met haar??. Of stelde ze het gewoon uit want ze deed het steeds op het juiste moment zodat mijn buik niet samen trok.Shit ik wilde haar vermaken!!. Ik moest de gene zijn die alle liefde aan Lina gaf..

na een tijdje voelde ik dat Joyce strakker trok. Maar wat ik erger vond was dat de gast gewoon hard door bleef drukken. Echt nooit geleerd dat dat zeer doet bij een meid. Boos zette ik mij nagels in zijn huid. Tot hij terug trok. Hij kerk me woedend aan maar het veranderde al snel toen Angelina zijn aandacht trok. Ik keek haar bang aan. " wat wil je " fluisterde ik zacht. Ik zou doen wat ze wilde. Maar ik wilde weten wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyma nov 02 2015, 15:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'hij mag niet achter joyce aan gaan.' fluisterde ik tegen leo die me aan bleef kijken met een bang gezicht. 'ik ga zna een koekje van eigen deeg geven.' fluisterde ik en haalde mijn heupen van leo af. en greep naar mijn nachtkastje en pakte er twee condooms uit. de eerste drukte ik in zane zijn gezicht. 'liggen jij!' zei ik bevelend. 'ik ga je eens leren hoe je echt met een meisje moet neuken!' gromde ik nog net niet. ik gaf zane een duw zodat hij op het bed belande. ik kroop over leo heen naar zane toe en gaf leo de andere condoom met een busje glijmiddel in zijn handen. 'nu we toch bezig zijn.' zei ik lekker bitchy in het algemeen maar meer tegen zane, hoewel het een hint voor leo was voor wat hij moest doen. ik wilde niet dat joyce de enigste was die met pijn zou rond lopen. ik ging op zane zijn benen zitten zodat hij geen kant op kon. ik scheurde het verpakingkje open en deed het rond zane zijn dick heen. had geen zin in soas van hem. bah. vervolgens kroop ik weer over zane heen en beed in zijn nek. langsaam begelijde ik zijn dick naar binnen toe. natuurlijk wel dit keer de goede ingang! de ingang waar het echt in hoord en meer kon hebben. in me begin slaagjes pakte ik de handen van zane beed en legde ze boven zijn hoofd. ik deed me best om zo sexy mogelijk en lekker te bewegen. meer om niet te laten zien hoe erg ik het vond voor joyce en toch ook omdat ik hem terug wilde pakken. ik zakte helemaal naar beneden toe toen dat mogelijk was en keek even achterom naar leo. ik pakte liefjes zijn hand beed en legde deze op mijn hoepen. dit ging echt een workout voor leo worden. spiertjes kweken jonge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Emptyma nov 02 2015, 16:54

Zane:

Oeh I liked that girl!!. Ze was iets gewilder dan die jongen. Ze duwde mr om een deed een condoom om daarna kroop zeer op mr een lied hem zonder pardon maar binnen glijden. Ik grijnste naar de jongen die met open mond een vol jaloezie stond te kijken. Ik zag begon dat hij niet voor 100% wist wat hij er nou me aan moest. " fack her or I will let her cum" zei ik flauw naar hem toe. Ze had mee in de houd greep. Een dat vond ik niet erg. Heerlijk juist.

Leo:
Ze zei dat hij niet achter Joyce aan mocht. Dat snapte ik volkomen. Maar toorn ze van mr af ging. Mr een condoom aan gaf en daarna glijmiddel. Vervolgens over zand hem ging hangen een hem gewoon binnen no time binnen liet. Slikte ik toch even. Ze was er zo makkelijk in. Okey ze wilde het dan moet het goed zijn toch.. Nee ik vond het alles behalve prettig haar op iemand anders te zien zitten door haar gewoon nam. Een ze het tot lied. Toen maakt hij nog echt een kut opmerking. Niemand mocht haar laten komen op mij na.. Dat was mijn taak haar een geweldig gevoel geven... Toen Angelina mijn handen pakte een op haar heupen legde deed ik de condoom om. Mr handen trilde van woede maar ook van opwinding. Kom op.. Echt anaal! Welke jongen wil dat nou niet. Een fan ook nog is dubbel.. Ik smeedde haar in met glijmiddel een begin haar iets voorzichtig op te trekken met mr vingers. Ik ging haar geen pijn doen. Na even boog ik mr over haar heen. " ontspan " zei ik zachtjes een drukte tegen haar ingang aan. Telkens als ze uit ademde drukte ik iets verder dit. Ik bleef op haar lichaam letten een alles was ze aan gaf. NS even zat het puntje er in maart verder durfde ik niet te gaan. Ik pakte een hand beet een legde deze o mee heup ze moest zelf aan geven hoever ik kon gaan een welk ritme
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 2
Terug naar boven 
Pagina 3 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: