cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptyma aug 15 2016, 21:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
Lina kwam aangehuppeld. Haar hand ging meteen naar me kruis toe wat mijn spieren deed aan spannen .'nog wel' bracht ik uit keek lina serieus aan. 'Het is heel erg... Ik moet je gaa ntrainen' dat eerste zei ik zo serieus. Maar datlaatste wat liever. Ik toverde ee nglimlach op me gezicht. 'iets met een groep en zang. Dat jij dat moest leren..'  I kbracht me hand naar me haren deedhet goed. Maar het viel meteen terug in een middel part scheiding. Deze hand bracht ik naar Lina's nek toe en trok haar naar me toe. Hier had ik al dei tijd bij haar vader aan gedacht.. Wat nou geen aziaat die haar aan mocht raken. Ik trok haar zo naar me toe tot mijn lippen de haren aan raakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptyma aug 15 2016, 21:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina White
'wat is er zo erg aan dat je mij moet trainen ben ik zo slecht?!' vroeg ik serieus en licht gekwetst terug. 'whu in een groep?' herhaalde ik hem en keek hem vragend aan terwijl hij zijn haar goed deed ik kon me lach nog net inhouden toen zijnharen weer terug in een schijding gleden. ik wet dat zelfs de sterkste haarlak niet werkte. leos hand was zo vlug dat het rond me nek kriebelde en me naar hem toe trok totdat onze lippenweer op elkaar zaten. zachtjes sabbelde ik aan zijn onderliep en legde mijn handen tegen zijn borstkast aan. na een tijdje onderbrak ik de kus. 'was dat alles?' vroeg ik nieuschierig. 'dussss ik mag met jouw zingen?! vroeg ik hoopvol met twee glunderende oogjes die recht in die van leo keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptyma aug 15 2016, 22:00

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
'Ik denk het..' bekende ik.. 'Snapte alleen dat i je moest trainen en iets met groepen zingen en joshua' somde ik op. 'lijkt me super om met jouw te zingen' daarna werd ik weer stil en trok haar naast me helaas niet voorlang.. me mobiel ging af. het was Liam. Ik staarde naar me mobiel terwijl ik Lina tegen me aan hield. 'Liam' zei ik zacht lied me mobiel zakken. 'hij wil trainen'. ik keek lina aan. 'Kom je vanavond film kijken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptyma aug 15 2016, 22:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina White
'joshua?' vroeg ik toen hij wat op noemde wat hij enkel begreep en trok een schuin hoofd. 'mij ook! dat word een prachtig duwet!' stemde ik entausjast in. leo hielp me zodat ik naast hem kon zitten ik legde me hand op zijn bovenbeen en streelde af en toe steets dichter naar zijn kreus. ondanks wat er allemaal gebeurt was wilde ik nogsteets het met leo doen en dan ook alleen met leo.

'leo wat hadden we over dat onderwerp gezegt... vroeg ik met een sneu toontje. 'laim is weg gelopen van de school weet je nog en een hoop meer...' somde ik in het kort op. 'en ik weet dat ik hem neit uit je hoofd kan krijgen hoe graag ik dat zou willen.' vervolgde ik in een zucht. 'ik kom vanavond, maar dan alleen voor jouw! en als die kwal iets tegen me zegt mag hij deze verwachten!' zei ik zelfverzekerd en balde me vuist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptydi aug 16 2016, 17:31

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
Lina kon maar niet van me krusi af blijven maar dat was iets wat lina eigen was. Ik beogn er langzaam aan te wennen dat ze dat deed. We kregne het over liam dit kapte ik snel af.. ik wist dat ik er minder mee om moest gaan. Maar het bleef mijn bandje.. En daarna kregen we het over film kijken en dat ze allene kwam voor ij. 'Joshua is toch met izjn vriendin weg; had ik nog gezegt voor we weer naar benende gingen om de rest  van de lessen te volgen en daarna ging ik maar liam.. Muziek opnemen zingen en kijken hoe de groeps leden drugs namen en ik tot nu toe nog nee kon zeggen.

Tegen de avond had ik geen tijd om meer om te koken en zat ik met en pizza puntje op de bank in de dekens gerolt wachtend op Lina die zou komen.. Ik was vergetn wanneer en hoelaat ze hier zo staan. Daarom wachtte ik braaf half etend en starend naaar een plek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptydi aug 16 2016, 18:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
Me school ging ik naar Leo toe. Ik zag hem al zitten op de bank met een dekentje over zich heen. Ik sloop naar de rugleuning van de bank en knuffelde hem plots van achteren. 'Hey, al aan de pizza begonnen zonder mij?!' Riep ik en nam een hap van de pizzapunt die hij voor zijn mond hield. De kleding van Leo roken vreemd naar een soort van sigaretten lucht. 'Hoe was jouw les?' Vroeg ik al smakkend van het hapje pizza, liep om de bank heen en ging naast hem zitten. Wat heb je genomen?' Vroeg ik en tilde de pizza dozen op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptydi aug 16 2016, 19:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
geschrokken keek ik op me mond nog open aangezin ik net een poging deed tot het eten me pizza verdween in de mond van een engel. Ik lachte zachtjes en lied haar de pizza eten. Ze vroeg naar welke smaak en me dag. 'Goed.. denk ik.' ik wist het eingeljik nien et als de smaak van me pizza ik keek mee naar de doos. 'ah  hawaii' ik wees naar de ananas stukjes. Eigenlijk hadi k niet eens gekeken wat ik gekocht had.. Ik schoof de doos naar Lina. 'Als je wilt!' ik wees er naar waarna ik me iegen puntje op at . 'jouw dag? hoe was het?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptydi aug 16 2016, 23:45

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
Ik pakte de doos op en legde het op me schoot hier pakte ik een pizza punt uit en at hem smakelijk op. 'Lekker Hawaï' liet ik hem weten. 'Mijn dag, druk vooral dat dansen in zoon korte tijd moeten we zoveel leren, onthouden en dansen. Echt slopend. Daarna nog Engels waar ik een held op sokken in ben. Liedjes zijn makkelijk te onthouden kwa klank maar als iemand het tegen me praat klinkt het net Chinees.' Vertelde ik en kroop heerlijk tegen Leo aan terwijl ik een hap van mijn pizza punt nam. 'Leo ken jij zoon taal, van was the vandaan komt?' Vroeg ik op een wat zachtere toon, zoveel over zijn adoptie dingen wist ik niet. Toen me pizza punt op was plukte ik aan zijn T-shirt. 'Leo~' vroeg ik bijna zingend en keek hem liefjes aan. zou ik het hem gewoon vragen? ik snifte nog een keer leos aparte geurtje op. Meestal rook hij naar wasverzachter maar nu anders en minder lekker. Waar had hij in gezeten?

'Mmh nee laat maar...' Zei ik twijfelend en omhelsde mijn Leo door mijn armen rond zijn schouders en lichaam heen te slaan. 'Hoe laat treedt je op? Zullen we na het optreden een stukje wandelen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 18:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
Ik keek Lina vragend aan toen ze aan me shirt plukte. Met em hoofd uitendelijk schijner en me lippen op elkaar keek i kder aan. Ze zei dat het niks was. Ik glimlachte terug .Als ze maar wist dat ze altijd alles kon zeggen. zun blik gaf ik haar . 'Optreden?' me ogen werden groter. Ik kon me geen optreden herrineren. Vragend bleef ik Lina aan kijken. Daarna stond ik open liep nar de kalender. 'echt een optreden? wanneer adn?' mompelde k zacht me stem was wat hore van de lichte stress.. gingen lina en ik geen film kijken? hadi k echt een optreden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 19:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
'Vanmiddag zei je op het dak nog dat je ging trainend en of ik wilde kijken naar jullie optreden?' Begonnen vol ongeloof dat hij het niet meer wist, 'Als je niet gaat vind ik ook best hoor die gasten zijn toch niet te vertrouw. En dan heb ik jouw vanavond voor mij helemaal alleen.' Zei ik er zoet achteraan. Terwijl Leo naar de kalender staarde at ik nog wat pizza puntje op. 'Dussss~ we gaan vanavond lekker bij elkaar hangen?' Vroeg ik en keek Leo met een zwoel gezicht aan. 'Moet binnenkort weer ongesteld worden dus de hormonene spelen aardig op~' fluisterde ik en knuffelde Leo in welke posietsie hij ook zat, gaf hem een kusje in zijn nek en zette me tanden in zijn vel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 19:25

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
oh het kwartje viel ik schudde me hoofd. 'Nee ik wilde film kijken' ik wees naar de tv waar dvds klaar lagen. Ik lachte zacht en ging weer zitten. 'geen optreden gewon wij twee' zei ikzacht waarna ik in een kusjes bui van lina terecht kwam. Glimlachtend lied ik alles over me heen komen. Ze vertlede dat haar hormonen op kwamen spele. 'Chocola?' vroeg ik en wilde op staan. NAtuurlijk bedoelde ze iets naders maar zo dacht ik er op dat moment niet aan nogniet dat ging wel komen.. haar tanden in me beld lieten me onderuit zakken. 'hey piepte ik hoog met een kleine beetje pret in me stem' film kjken?' ik probeerde nder haar uit te komen om naar de tv te stappen deze aan te zetten en een DVD er in te duwen. Daarna kwamik terug zitten en trok lina halfop me schoot om te kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 19:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
'Film?' Herhaalde ik hem. 'Waarom heb je dat niet gezegt! Dan had ik popcorn mee genomen en me niet zo op getut...' Begon ik en trok een pruillipje. Plezierig hield ik Leo in mijn houdgreep helaas wist hij er tussenuit te komen, stopte de dvd er ik, deed de tv aan en plofte weer neer op de bank. Waarnaar hij me op zijn schoot trok. 'Nee geen chocola~' zei ik zacht en ging zo zitten zodat we wat langeruit op de bank lagen en ik hoger op zijn buik kon zitten. In deze posietsie kon ik zijn little Leo plagen waneer ik dat wilde. Ik pakte het dekentje dat naast ons lag en trok het over ons bijden heen. (Moet weg xD me neefjes willen tot 9 uur pokemons jagen) 9 uur moeten ze terug naar huis van me tante.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 20:07

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
Daar lagen we weer samen op de bank heerlijk tegen elkaar aan. 'je ziet er schitterend uit maar dat doe je ook zonder make-up' zei ik zacht toen de film al bezig was. Ik was zo laat met mijn reacties.. Dat Lina daar niet gek van werd.. Weet nog wel dat een van me exe daar boos om werd.. Dat ik zacht praatte en soms zo laat reageerde. Ik had lina er nog nooit iets over gezegt en dat voelde fijn. Ik kon echt steeds meer mezelf bij haar zijn. De dekens werden erg warm dus ik begon me sokken uit te doen zonder veel te hoeven bewegen. Ik had ze uiteindelijk uit en begon zacht te lachen. Lina daar in tegen lag op me met haar hand af en teo voer me kruis heen. Ik trok me er nog niet veel van aan zo was ze nou eenmaal.. 

Toen in de film op een traag stukje kwam zakte ik in slaap. Alleen mijn droom was niet zoals andere keren... Deze keer droomde ik over Lina. 

We waren op het strand halemaal alleen. Ze had een belletje om haar nek. Het hoorde bij een van haar optredens outfits. Het stond haar super schattig. Ik wist alleen niet goed wat ze voor moest stellen? een kat? engel? muisje? Het was raar om te zien. misscehin was ze wel een paardje.. Ik kon er geen touw aan knopen. Waar ik wel een touw aan kon knopen waren haar sper mooien benen in haar hogen hakken met sokken tot net over der knie. Korte rokje met lere riempjes die los hingen met daar onder aan kleine strikjes. Haar strake shirtje en haar siper mooie zachte blote arme die mooi opkleurde in de onder gaande zon. Elke stap die ze zetten rinkelde het belletje. Ik bleef op me lip bijten en uitenidelijk had ik genoeg zelfvertrowuen om haar hand beet te pakken. Ik trok haar naar me toe. Het belletj rinkelde  speels door de draai die ze maakte. Me wangne rood terwijl ik me handen over hal ichaam lied gaan. Dat daarna ware nvagen happen die ik niet herrinerde want het voelde als een droom. Maar daar lagen we dan. half naakt. Lina had alleen haar sokken nog aan en het bellejte. Deze rinkelde op elke slag die ik in haar maakte. Haar wangen rood en uit haar mond kwamen prachtige moans. uiteindelijk draaide we van posietie en ging Lina op me zitten. Ze voeld zo goed aan. Me handen ging naar haar borsten die ik zacht masseeerde. tot lina begon te bewegen. Ze bewoog haar heupen omhoog en zakte daarna weer neer. Ik gooide me hoofd naar achtere toe en luisterde naar het belletje dat rinkelde elke keer als ze volledig op me zat. GEvoelens waren toe groot maar ik miste iets.. En daar kwam ik maar al te snel achter toen ik wakker schrok uit me droom. Meteen deed ik me handen voor me kruis en keek rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina white
'Awwh vind je dat echt?' Vroeg ik op zijn delay reactie. Ik was het wel gewent van Leo en als je er juist wat van zei zei hij helemaal niks meer en dat wilde ik ook niet. Ik kroelde met me hand in zijn nek en gaf hem een kus vanuit de positie waar ik in zat. Het was een leuke film die traag op gang kwam. Leo begon af en toe te schokken voorzichtig keek ik opzei en zag dat zijn oogjes dicht waren. 'Awh hoe schattig.' Fluisterde ik en keek de film verder en merkte dat leos Dick steets harder werd. Niet dat ik er veel meer aan zat af en toe maseerde ik het kort maar ik wilde hem niet wakker maken. Plots werd ik vast gegrepen door Leo die zijn armen rond me heen sloeg en zijn kruis vast had dat net tussen me benen in lag. 'Jesus!! Schrik me dood!' Riep ik meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Emptywo aug 17 2016, 21:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo
met grote ogen keek ik rond meer ontspande al snel. Ik lied me hand klein beetj zakken maar al snel ging hij terug.. Okey dit wa erg... 'sorry' bracht ik uit me hoofd laten zakken. 'schrok uit een droom dnek ik..' Me lip verdween in me mond.. Met moeite keek ik nu naar de tv. Zenuactig plukte ik aan lina's shirt aan de achterkant van der. de andere hand bleef op me kruis liggen. Het wilde gewoon niet weg... Net als de gedachtens... Daardoor was ik lina onbewust meer op mezelf aan het trekken en zorgen dat ik meer onder haar kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 11 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 2
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? Part 4
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: