cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Sub-story] The Academy part 2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyvr okt 30 2015, 18:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
'Ik ga niet toe kijken hoe je weer in het ziekenhuis beland door die dwerg!' Zei ik boos tegen Leo en beed op me lip. Ik wilde het echt niet meer mee maken dat Leo pijn zat te lijden. Ik was er helemaal klaar mee. Net nu hij uit het ziekenhuis is komt die gozer terug! Waarom!? Net waneer ons leventje even perfect is zoals ieder stelletje. 'Het is hij of ik!' Snauwde ik tegen Leo en rende naar de deur toe zonder me tasje te pakken. Al half huilend rende ik over de gang heen opweg naar de meisjes dorm. Het kon me niet schelen dat sommige jongens me zagen rennen in me nacht japon. Sommige maakte plagerige opmerkingen zoals: 'oh was hij weer eens met een ander?' Of 'Awh meis was je weer eens niet goed genoeg?' Ik probeerde alles te negeren en rende door tot ik in me kamer was.

Ik trok de slaap kamer deur open en daar lag jocye met die nieuw jongen in ons bed! Nouja joyce en mijn bed dan. We sliepen samen. 'Lina?!' Hoorde ik jocye haar bezorgde stem roepen. Ze kroop van de jongen af om mij een hug te geven. 'Waar is Leo?' Vroeg ze en leek naar de deur te kijken. (Waarschijnlijk Leo.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyvr okt 30 2015, 18:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
WAt daarna gebeurde ging zo snel Ik keek vna liam naar Angelina. okey het ging hoe dan ook angelina worden. Ik rende achter haar aan maar me buik deed zeer. Ik moest even stoppen en drukte me hand tegen em buik aan. Urrgh.. rennen dansne ne zo deed zo veel pijn.. Maar opgeven ging ik niet doen. Ik rende naar de meisjes dorm naar haar kamer. Buiten adem stond ik in de deur opening. ''Waarom rende jeweg!'' piepte ik buiten adem. Ik zag lina naar de deur kijken er was een andere jongen bij. Dat was die americaan ofzo die hier ff zijn jaar af kwam maken. Ik legde me hand op me buik. En keek de zielige kijkende lina aan. ''Natuurlijk ga jij boven hem. Natuurlijk kies ik voor jouw'' Zei ik. Damnt condicti ewaar ben je!
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyvr okt 30 2015, 21:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'ik wilde gewoon zo graag weg bij die gast, leo. ik vertrouw hem niet meer. en we zouden deze avond met izjn tweetjes door brengen.' zei ik tegen leo en draaide me naar hem om. ik omhelsde hem en drukte me hoofd in zijn schouder.

'ooh lina, kom kom bij ons zitten.' zei joyce zorgzaam en klopte op het bed. zane omhelste haar en kuste haar in haar nek. ik hield me hoofd laag en trok leo een beetje met me mee naar hed bed toe. joyce omarmde me oog eventjes maar werd al snel af geleid door zane. af en toe duwde ze hem weg. 'joyce laat hem maar jouw knuffelen. het is mijn schuld dat ik ook jullie avondje heb verstoort.' zi ik zachtjes en klamde me vast aan leo. 'nee het is die stomme laim zijn schuld! zoals je al zij. kom je kunt gewoon bij ons blijven hoor. tenslotten zijn we bijden meisjes huh schat.' zei joyce en gaf me een kus op mijn wang. vervolgens wreef ze door me haren heen. na een laatste knuffel van haar gekregen te hebben begon ze met zane te spelen en te kloten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyvr okt 30 2015, 21:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
ZE vertelde dat ze niet bij Laim wilde zijn. ''maar ik had hem daarna naar bed gestuurd zoda wij gewoon samen film konden kijken''stribbelde ik heel zachtjes terug. Ze trok me mee naar het bed toe. nou daar ging me avondje met Lina Q.Q Ze ging klamde om me heen terwijl ze vast zat in jocyes haar arme wie vast zat aan Zane die blijkbaar haar niet meer los lied.. Het moment dat Jocye Lina een kusje gaf sprong me hart omhoog. Niet omdat ik jaloers was.. nee het waren twee meiden. Maar me gedachte ging even emt me aan de haal. Ik moest echt alles weer terug in orde krijgen.. Anders ging ik de meest rare dingen denken en dat ging hem gewoon niet worden!!!.

Zane:
ER kwamen ander mensen bij. Die meid was niet verkeerd. Maar niemand kwam nu tussen mij en me plan. niet dat ik een plan had was had gewoon zin in jocye. Ik ziende haar en sleepde met haar nek.  Ik ging steeds verder niet echt me intersens verleggen omda ter ander bij waren. Als ze het erg vonden gingen ze maar. Of ze deden mee. hun keuzen maar ik ging niet stoppen
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyvr okt 30 2015, 22:37

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
'kunnen we nogsteets doen film kijken. bij ons op de bank?' stelde ik voor door het tegenstribbelen van leo. joyce lied me meer los waardoor ik deels vrij kwam. 'zullen we eerst dan filmpje kijken en daarna slapen. ik wil echt niet meer bij laim zijn. dadelijk neemt hij weer een joint of iets.en dat is slecht voor je. ik zag dat leo zijn buik vast had. ik wreef met een hand over zijn buikje heen. 'gaat het?' vroeg ik en gaf leo een hug.

ik liep naar de woonkamer toe en ging lekker bij leo rond hangen. nee ik ging haast in hem liggen met me lichaam. lekker in elkaar verstrikt. leo was van mij! en van niemand anders. liam kon op zouten! we keken een film met een klein flies dekentje over ons heen. toen de film af was gelopen bleef ik nog tien minutjes bij hem liggen. leo zullen we naar bed?' vroeg ik en gaf hem een kusje op zijn gezicht. eel even streelde ik met me handden over zijn lekkere asian lichaam heen om hem een beetje op te winden.

toen leo en ik naar de slaap kamer waren geslopen zagen we joyce en zane gezellig onder de dekens spelen. gelukkig hadden we twee paar geschijden dekens. anders stoeide joyce en ik altijd met dezelfde deken haha. aan gezien ik me wel eens op rolde als een rupsje. 'hihi, leo kom.' fluisterde ik en trok hem uitdagend mee. ik volde me nog een beetje kut over het liam insidentje. maar ik wilde ook leo een leuke avond geven. ik drukte me wijs vinger tegen zijn lippen aan en glimlachte. 'sst.' suste ik zachtjes op een lieve toon. ik pakte leos hand vast en trok hem mee naar het bed. onderweg gaf ik hem een paar zoentjes op zijn mond en streelde met me hand over zijn lichaam heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyvr okt 30 2015, 22:49

Leo
Ik knikte dat het ging. "Alleen last van me buik heb te veel op" glimlachte ik.

Waarom moest ik nu altijd in slaap vallen of weg Dommelen tijdens het film kijken.... Want dan Leo probleem down there... Helemaal toen Lina over me lichaam hen wreef. Ze nam me mee naar de slaapkamer waar Joyce met die American lag. Dit maakt het best werk spannend een mr  lichaam Spande zich steeds meer aan. Ik voelde Lina's lippen op de mijne. Haar handen over mijn lichaam heen. Het gevoel in benede begin zij erg te worden dat het begin te branden. Deze situatie met die hun in bed een Lina mijn zoende was mee te veel. Ik zittende haar terug een mijn handen konden niet van haar lichaam af blijven. Voorzichtig plaatste ik mr hand rond haar borst een de ander hield ik haar heupen beet ik trok haar stevig tegen mr aan. Mr lichaam werkte bijna uit zich zelf.. Voorzichtig duwde i haar op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyvr okt 30 2015, 23:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
ik schrok van leos plotse liefde. zijn hand zat aan mijn borst gekleeft en zijn anderen aan mijn heup. verlieft gaf ik hem een tong zoentje. zijn heerlijke lichaam drukte tegen die van mij aan. mijn twee vrouwelijke handjes konden niet van hem af blijven. ik moest aan leo zitten. de eerste slachtoffers waren zijn twee billen. 'oeh.' piepte ik zachtjes toen ik neer kwam op het bed door leo zijn onverwachte geduw. ik keek hem uitdagend aan en glimlachte naar hem.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik zoende zane onder en gaf hem overal kusjes. mijn handen gingen over zijn sexy naakte lichaam heen. 'je bent zo lekker.' fluisterde ik tegen hem met mijn mond bij zijn oor. in de verte hoorde ik de deur open gaan. gelukkig lagen we onder de dekentjes verstopt. niet dat ik me schaamde voor lina. nee we hadden elkaar wel vaker naakt gezien. en af en toe stiekem wat geexperimenteert. daar waren we tenslotten tieners voor geweest. maar waar ik meer bang voor was, was dat ik niet wist hoe leo of zane er over dachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 12:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Ik hing boven der tot ik ontdekte dat er mensne naast ons lgen. okay dit is awkward zo veel lef heb ik niet. ZOlangs ze onder de dekens bleven kon ik haar best zoenen en aanraken toch!. Ik zoende haar voorzichtig en drukte me lichaam tegen de haren aan. Ooeeh elke aanraking was nu zo heerlijk. Haar blik was zo goddelijk hoe kon je niet van haar houden Ze was perfect op elek manier

Zane:
Met mijn hand op haar hoofd lied ik haar gang gaan daar onder. Ik genoot er echt van.  Maar toen ik merkte dat ze naast ons gingen liggen en Jocye zich weer een weg naar boven zocht keek ik haar aan. ''Let them jion us'' zei ik lichtjes bezopen. ik legde me hand op haar kont en masserde dezen. Ik drukte haar huepen nar benede zodat ze op mijn dick belanden. Zachtjes en beheerst schuurde ik tussen haar benen. Ik zoende haar een beetje haar zachtjes op de plekken die ik kon berijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 16:54

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik kroop omhoog en kuste zane zijn lichaam was echt aantrekkelijk net als zijn houding lekker uitdagend en speels. hij drukte me lichaam tegen de zijne aan en begon me te kussen waar hij bij kon. hier en daat gaf ik een giegel. vooral toen hij met zijn dick tegen me aan begon te schuren. zane keek me aan. 'let them join us.' zei hij lekker eigenwijs en onverwachts. ik keek sniekie op zij en zag ze net op het bed landen. 'laat ze eerst maar even met elkaar spelen zodat ze ontspannen. anders krijg je er bij haar niks in hoor.' fluisterde ik speels met me mond dicht bij zijn oor. van onderen speelde ik met zane zijn dick die konstand langs me lichaam heen schuurde. ik kroop iets omhoog en legde zijn dik zo zodat hij recht op stond en gespannen bleef staan tegen mijn billen aan. heheh als hij nu naar boven ging met zijn lichaam dan was het of au of een vlinke kreun. hehehe, wat ben ik toch lief voor hem <3

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
leo hing lekker over me heen. speels tikte ik op zijn kondje gelukkig lag hij al tussen me benen in. zodat ik me heup een beetje omhoog kon tillen om tegen zijn kruis aan te kunnen schuren. zachtjes begn ik te giegelen toen ik dit deed. vervolgens keek ik hem diep in zijn aisan ogen aan en streelde met een hand door zijn zwarte haren. 'ik hou van je.' fluisterde ik toen hij met zijn hoofd dicht bij me was. liefjes begon ik de wang van leo te kussen en zijn lekkere lippen op te smullen alsof het chocola was. in de tussentijd dat ik dit deed maseerde ik met me hand over leos dick heen. ontschuldig vriemelde ik aan de knoopjes of strik van leo zijn broek, in de hoop dat hij af ging zakken als leo mij verder knuffelde en hem dan uit eindelijk uit zou schoppen. omg zo met joyce er bij was eigenlijk toch best spannend. dit was al zo lang niet meer gebeurt. en stiekem was ik best blij dat ze over eric heen was en nu een leukere gozer had ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 17:11

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Okey toen ze aan me zat en haar heuepen tgen me aan drukte en daarna haar handen overal lied komen zakte me ademhaling. ze slapen vast! ik genoot van haar lippen. En besloot om heen hand haar broekje in te laten glijden. Ik speelde benede tot ik haar lichtjes kon pesten en ze meer wilde. Ik merkte dat me freaking broek in de weg zat. Als ik hier toch ging slapen zou het niet raar zjn als ik me broek uit zou hebben. Ik haalde me hand terug. Jesus wat was hij doorweekt. Ik leunde zo dat ik me vroek uit kon trappen en zoende Lina terug

Zane:
ik blies me wangen op. Kijk dat was dus wel de bedoeling dat dat ging gebeuren! bij beide dan.. Of samen met de jongen niet dat ik hem kende maar goed dan was het allemaal zo lekker straks. En.. oeeh toen ik er aan dacht begon me buik spontaan ergen te tintelenen. Ik blefe haar zoenen helemaal toen ze zachtjes giegelde, ineens verlegde ze me dick Ik bleef me heupen op en neer bewegen. Ze moest nog iets draaien anders moest ik me handen gebruiken om hem naar binnen te duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 17:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
oh yeah! dat wilde ik. dacht ik blij toen die broek uit ging. meteeen begon ik hem heviger af te zoenen en op te vreten. met een hand trok ik aan zijn ondergoed met de andere wreef ik eerst over zijn rug heen gevolgt door zijn leuke haren. hahah shit leo was nu naakter dan ik. misschien liep ik iets te hard van stapel. dacht ik toen ik leos ondergoed tot zijn knieen had getrokken. zachtjes begon ik nog meer te giegelen en gaf hem een liefde volle zoen. nu leos hand weg was merkte ik dat mijn broekje vies koud was door mij plakzooi, veroorzaakt door deze goddelijke asian.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
omg zane zijn stijfe drukte zo heerlijk tegen mijn lichaam aan. ookal was het wel me billen waar bij tegen aan porde. met een ondeugende blik ging ik iets naar voren toe over zane zijn lichaam heen en voelde zijn dik nu goddelijk tegen me poessie aan schuren. 'owh.' knreunde ik van opwinding. natuurlijk neit al te hard. gelukkig was het enkel in zane zijn oor. zijn eikel gleed door mijn bewegingen telkens er overheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 17:35

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
Binnen no time was ik naakt. Wacht dat ging te snel! er liggen mensen bij!. ik keek naar nerveus aan en wilde me hoofd schudde ndat ik dit niet wilde, Maar haar gezicht was nu zo mooi. Ik frummelde me ondergoed weer iets omhoog. Maar lang deed ik dat niet ik lied me terug zakken en zorgde dat ook haar broek uit ging tot op haar ondergoed. ik trok haar shirt en trok deze uit hover haar hoofd. ik begeled heel haar lichaam zodat we niet te veel bewogen maarze wel bijna naakt zou zijn. Ik glimlachte e ndrukte me lichaam weer tegen de haren aan. Ik verkende haar lichaam met me mond

Zane:
Me ogen draaide weg toen ik voelde hoe haar gladde poessie over mijn dick heen ging. Ik greep me haar beet met een hand met de andere haar kont. Maar ik wist dat ik het niet zou krijgen als ze het zelf niet zou willen. Met me hand pakte ik haar haren beet en trok haar mond naar mijn hoofd toe zodat ik haar een heftige tongzoen kon geven en ik bleef proberen om hem er in te drukken. Maar dat was best lastig want mijn beide handen vastzat in haren en ze was zo glad dat hij er steeds langs schoof..
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 17:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
angelina
heel even dacht ik dat hij weer zou af kappen, schijn bedriegt want ook mijn ondergoed ging uit. inklusief mijn nacht japon die ik aan had. heel mijn lichaam genoot van leos aanrakingen, kusjes, strelingen, maar vooral van zijn dick. met de palm van mijn hand maseerde ik leos dick een beetje. het werd aardig vrisjes in de kamer zo zonder wijnig kleidng aan. in me zoen trok ik de dekentjes over mij en leo heen en begon leos nek zachtjes te bijten. 'ik wil je.' fluisterde ik met vol opwinding tegen hem. hey wie kon leo nou weerstaan?

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
joyce
ik genoot van zane zijn blik in zijn ogen. hij was zo leuk! zane zijn lippen drukte op doe van mij en al snel voelde ik zijn tong die snakte naar hevige sex. hehehe, zane je opwinging was gewoon te proefen, jonge! ' awh, krijgt je hem er niet in?' fluisterde ik speels maar gemeen tegen zane. mijn mnd hoekjes grijnste bij wat ik met zane deed. ik kantelde mijn heupen en drukte zijn eikel er in en lied hem vervlgens er weer uit vloepen totdat hij langs me kond weer omhoog schoot uit me poezie. 'hihihi, awh. zielige jognen toch.' peste ik hem en beed in zijn sleutel been.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 18:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo straatman A.K.A. Yi-dae YD
oh waar was ik mee bezgi! niet met iemand er naast dat kon ik niet maken!. please ademhaling blijf laag. please stop boner dit is zo. 'Ik wil je' zei Lina ik slikte ''ik jouw ook'' zei ik zacht en probeerde niet zwaar te ademen door haar tandjes in me nek. We verdwenen onder de dekens. okey dit was al een stap naar minder eng en...Nee het was niet eng het was spannend enbest wel interstant!.

Zane:
Ik gromde even toenze dat deed. 'hey!'' piepte ik! 'niet weer!'' ik pakte haar kont beet zodat ze die niet meer kon bewegen. Maar bewoog onze deken ook het waren misschein gescheiden dekens maar de onze lag op die van hun. Ik keek jocye aan en toen richting de andere twee''nu dna?'' vroeg ik. Ik legde me andere hand ook op haar kont en duwde haar naar benede op mijn dik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Emptyzo nov 01 2015, 18:38

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]joyce
Ik zuchte en keek opzij. 'Ik ga het hun niet vragen hoor doe dat zelf maar. Wat had je voor je? Zo vaak doe ik geen viero.' Zei ik met een klei lachje en speelde met onze glibberige plekjes. 'Maar Uuh, vertel eens wat gaan we dan doen met zijn vieren?' Vroeg ik zachtjes door. zane had me heupen beed en zijn dick in aanslag. Okee dan maar snel voorspel. Dacht ik lichtjes teleur gesteld en drukte me heupen naar beneden zodat zane zijn Dick goed in me kon glijden. Zachtjes slaakte ik een kreuntje van genot.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]Angelina
Met me hand maseerde ik leos Dick verder en trok hem steets meer af. Ik had echt zin in een worstje Leo. Nee ik snakte er gewoon naar! Naast me hoorde ik joyce zachtjes een kreuntje slaken. Hahaa okee dat was echt akwart en toch ook weer normaal. Ik kende haar zo lang en goed dat het niet echt meer raar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Sub-story] The Academy part 2   [Sub-story] The Academy part 2 - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Sub-story] The Academy part 2
Terug naar boven 
Pagina 2 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Story-2] Is this trust? part 1
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: