cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptyzo jul 24 2016, 19:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Drake had zijn lippen op de mijne geplant. Het was zo vlug dat ik bevroren stil stond. Toen hij de kus beëindigde knipperde ik verwart en bracht me vingers naar me lippen. hij, hij heeft me weer gekust? me wangen gloeide lichtjes op in een zachte roze tint. Verlieft keek ik hoe drake op het bed lag. Zachtjes sloop ik om het bed heen naar mijn gedeelte van het matras en liet me daar neer zakken.

Eenmaal onder de lakens keek ik tegen drama rug en schouder aan. Hij lag op zijn buik en had in de tussentijd nog geen schub verroert. 'Drake,' bracht ik zacht uit. Maar er kwam geen verstaanbaar reactie. Voorzichtig ging ik overeind zitten en kroop over het bovenlichaam van drake heen zonder hem te raken. Enkel alleen een paar plukken lang haar raakte zijn rug. Ik glimlachte verlieft toen ik zijn oor en wang zag van af deze hangende posietsie. Stiekem drukte ik me lippen op zijn wang. 'Slaap lekker.' Zei ik vervolgens met nogsteets dezelfde glimlach. Ik bleef nog even zo boven hem hangen en kon het niet laten om een hand door zijn haren heen te strijken. De paarden plukken gleden langs me vingers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptyzo jul 24 2016, 19:33

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
ME wangen werden steeds roder heelmaal toen haar haren overme heen gigne ze een kus op me wang gaf en daarna nog even bleef hangen. Ze haalde ene hand door me haren heen haar vinger bleef achter een klit zitten waardoor me hoofd mee boog 'aawh!' bracht ik uit me hand naar de hare brengen en uit me haren trekkend. Ik keek haar boos aan. 'kijk uit! dat deed zeer!' gromde ik deze keer aardiger. Maar drake bleef in em zitten. 'Voorzichrig doen.' Ik draaide me terug deze keer met me hoofd iets schuiner en neit helemaal meer verborgen
 haar hand lied ik voorzichtig los
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptyzo jul 24 2016, 19:41

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
'Ging niet expres.' Verdedigde ik mezelf. Onze handen raakte elkaar wat me nog meer vlindertjes gaf van binnen. Toen hij me hand los liet en weer terug in ongeveer dezelfde posietsie ging liggen pakte ik zijn kin beed en skweeste zijn mond zodat zijn lippen getuit werden. 'Ik had nog gezegd dat je vaker je haar moest kammen, ja dan krijg je klitten!' Zei ik speels maar stiekem ook serieus bedoelt. Zachtjes speelde ik met zijn wangen door me wijsvinger en duim dichter bij elkaar te brengen als een vis bewogen de lippen van drake mee. 'Hihihi,' gniffelde ik en kon het echt niet in houden om niet te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptyzo jul 24 2016, 19:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
Daar waren die gevoelens wer in me onderbuik. Even lied ik het toe daarna sloeg ik der hand zachtjes weg. 'niet doen je meot slapen' gromde ik. me gezicht werd in de dekens gedraaid waar ik zacht aan eht grommen was. ME lip steeds ophijsend. LAng kon i zo niet liggen. Ik kreeg geen lucht meer dus ik draaide me hoofd weer naar de zij kant toe. 'truste' mompelde ik iets wat ik niet vaak zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptyzo jul 24 2016, 19:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Zachtjes gniffelend liet ik me hand weg slaan en liet mezelf weet op mij plek neer vallen ik pakte me half in in de dekens en keek met een grijns op me gezicht naar drakes lichaam. Hij kon niet eeuwig in die dekens blijven? Dacht ik en ik had gelijk waardoor me grijns nog breder werd. Plots zij hij trusten. Verbaast opende ik me mond. 'Wat zei je?' Fluisterde ik terug. In de hoop dat hij het nog een keer herhaalde.

Verveeld vlocht ik vlechtjes in me haren terwijl ik nog altijd naar drake staarde. Slapen kon ik al niet meer met al die vlindertjes in me buik. En dat terwijl je in hetzelfde bed ligt. Nu vroeg ik me af of drake nog maagt was of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptyzo jul 24 2016, 20:36

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
ik kon het niet.. Ik ging recht zitten nadenk ik een uur en liep de slaapkamer uit naar de woonkamer. Ik ging voor de kachel zitten deze stak ik aan en de honden kwamen tegen em aan zitten. ik keeknaar het vuur dat wakkerde. 'Voel me raar vera' mompelde ik tegende oudste hond. ZE hees haar kop op en legde deze op me been. 'Ik meen het hier' ik legde me handop me buik.' En ik doe dingen die ik normaal alleen denk..' Ik begon het beestje te aaien. 'Waarom is het zo arm' ik wapperde met me hand terwijl ik het vuur opstookte. Ik had het niet over het vuur wat warm was maar om me lichaam en me hart. 'Zou ik ziek worden? ' natuurlijk reageerde de hond niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptyzo jul 24 2016, 20:52

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Ik wert uit me licht slaap gewekt door gerommel.
Drake was uit bed gestapt en liep naar de woonkamer. Ik bleef in me bed zitten en luisterde muisstil in de hoop dat ik iets kon horen. Veel verstond ik niet wel dat de openhaart aan ging. Na een tijd stil gelegen te hebben kroop ik uit bed en sloop geruisloos naar de deur van de slaapkamer daar stond ik stil en keek om de hoek of ik drake zag. daar zat hij met haast een hond op schoot. Fleur stond aan de rand van haar hokje mee te gleuren en wenkte een sniffende snuit mijn richting op. Ik gebaarde naar Fleur dat ze weg moest kijken maar inplaats daarvan lende ze nog meer mijn richting op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptydi aug 09 2016, 20:10

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
nog een paar keer zuchtte ik. 'Ik moet stoppen met drinken' mompelde ik tegen eva waarna ik begon te lachen. 'Waarom voelt het zo goed' ik legde me hand op me hart. 'Het voelt zo raar. warm maar toch beangtigend' ik lied me met een plof naar achtere vallen me ogen naar het houte plafon. ik knipperde langzaam met me ogen. Nog een paar keer zuchten en me hand ging naar me mond toe.. ' zo zacht''
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Emptydo aug 11 2016, 20:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Drake begon zacht te lachen en sprak tegen zijn hond. Ii luisterde aandachtig en muis stil. Had hij het over de kus? Vroeg ik me af me hart begon te bonken en ik betrapte mezelf er op dat ik drake zat te checken op hoe leuk of knap ik hek vond. Hij was anders dan josh kwa uiterlijk maar ergens van binnen had hij wel iets weg van hem. Geschrokken dijnste ik naar achteren toen drake zich op de grond liet ploffen. Verlegen keek ik nog even om de hoek en zag hoe sexy hij op de vloer lag op zijn rug. Hopend dat hij niet kon zien dat ik naar hem zat te gluren. Zijn vingers bracht hij naar zijn mond waarnaar hij aan zijn lippen voelde. Voorzichtig draaide ik me weg van drake de slaapkamer weer in en slaakte een zachte zucht. Ik kon niet nu naar hem toe dadelijk jaagde ik hem weg. Maar aan de andere kant wilde ik josh niet vergeten. Ik moest hem vinden voordat me broer wendall dat deed. Sluipvoets liep ik naar mijn kant van het bed en kroop onder de dekens. Ik kom beter nu gaan slapen en morgen maar eens rondvragen of de blackwolf gaan op zoeken misschien wilt drake wel helpen? ik schudde me hoofd nee tuurlijk niet die jongen heeft het veelste druk met zijn vriendjes en wat hij ook deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 50 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 50 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: