cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
AuteurBericht
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 19:26

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
langzaam blies ik uit ne keek hoe Plume dichter bij kwam. nu expres niet meer kijkend naar haar blouse. Dus ook niet wetn war ik dan moest kijken. Ik lette niet op en daarom had ze voor ik het wist me sleutels te pakken. 'Ik kan gewoon rijden!; gromde ik en stond op. Maar jah. Ik kon grommen wat ik wilde maar uiteindelij kzat ik toch achterop bij plume op weg naar huis. Ik had een hand op haar heupen gelegt de andere  zo dat ik de motor beet kon houden zonder plume aante raken.

Bij het huis aangekomen stapte ik gammel af en liep naar binnen toe de honden schoten meteen nar buiten toe die moesten hoog nodig hun behoefde doen.

Toen plume binnen kwma. 'Waarom kleed je je niet gewoon an. Wil je dat iedere jongen zo maar an je ziet!. JE loopt er bij alsof ze je kunne kopen!' ik deed me vinger omhoog, 'Kleed je is fatsoenlijk aan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 19:42

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'ik heb mijn werk kleding aan drake. ik moet grld verdienen' zei ik serieus terug en zette me tas naast de bank neer. drake ging vrolijk verder met zijn gegrom ik ging tegen over hem staan. 'zat er maar een jongen aan me, dan zou ik nu een vriendje hebben en daar kunnen wonen!' siste ik en balde me vuiste toen hij zei dat ze me haast konden kopen. 'wou dat een meid ooit aan jouw zat misschien was je dan minder SCHAGERIJNIG!' siste ik vervolgens terwijl mijn stem steets luider werd. ik liep iets bij hem vandaan en draaide me om om naar me fredje toe te lopen. anders zou ik echt boos worden. drake deed zijn vinger omhoog alsof hij me de les wilde leren. 'fatsoenlijk?!' herhaalde ik hem bespottelijk en draaide me naar hem om. 'heb je ooit naar jezelf gekeken hoe je er bij loopt jij traint jezelf om een idol te worden ofzoiets maar zo lijk je er niet naar.' snauwde ik.

ik wees dit keer richting zijn gezicht, 'heb je gezien hoe jij bij je vrienden zat? als een zoutzak! totdat ik je dat drankje gaf toen kwam je eindelijk wat meer tot leven bij je vrienden.' gromde ik boos terug ik probeerde me groter te maken dan dat hij was ookal zou ik dat niet redden met mijn lengte drake was altijd langer dan ik aan de buitenkand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 19:48

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
'waarom wil je persee weg is dit weer niet goed genoeg voor je!' gromde ik toen ze zei dat ze hoopte dat er maar iemand aan der zat zodat ze daar kon wonen. Ze zei dat ik zelf ook maar is een vriendin moest vinden. 'Wat ik hoef niemand te zoeken ben blij zo!' okeu ik was echt blij als plume in de buurt was. Niet dat ik dat ging zeggen en me hoofd tolde.. .'Het was niet mijn keuze.. Het was dat Jay het wilde!' gromde ik boos terug.  ZE begon over hoe ik er bij zat. 'Oh ik loop er tenminste niet bij als iemand die zichzelf te koop zet!' riep ik nu boos terug. 'En ik gedraag me zoals ik wil... HEb toch met huna gepraat enzo of moet ik de volgnde keer op iemand gaan zitten zoals jij zou oden en me kleding half uit doen voor aandacht!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 20:04

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'liever een stil iemand dan een schagerijnige in huis!' siste ik terug toen hij vroeg of het huis niet goed genoeg voor me was.
'Wat ik hoef niemand te zoeken ben blij zo!' zei drake 'blij? zo op deze manier? kijk naar je oma is zij blij? nee!! zei wilt iets beters voor jouw zodat je pas echt blij kunt zijn!'

'en waarom doe je dingen die niet jouw keuze zijn en je je niet goed bij voelt? en die jay was er helemaal niet eens vandaag!' merkte ik op. die naam had ik helemaal niet horen vallen aan tafel toen ik even op hen lette.

'op iemand zitten?!' herhaalde ik drake verbaast. 'ik heb helemaal niet op iemand gezeten vandaag!! en tegendeel tot die meid van jouw die op jouw schoot zat. he waarom ga je niet lekker met haar naar bed om je woede uit te rage!!' gromde ik en gaf drake een duw tegen zijn borstkast aan. 'waarom maakt het jouw enige bal uit wat ik aan heb of wat ik doe?! heb je aan alleen die huna niet genoeg? he is dat het?' ik gaf nog een duw tegen drake zijn borstkast aan maar dit keer wat zachter met een steets meer brekende hart. drake had al een meisje hij houde me alleen amar aan het lijntje vast voor geld en eten. ik trok me ogen tot spleetjes. de zinnen dat ik mezelf te koop zetten deden me terug denken aan een nare herinering van vroeger. hoe een groepje jongens me achtervolgde in de school en dingentjes naar me riepen. ik schudde de rest van de gedachte van me af en keek jaloers maar verdrietig naar drake eigenlijk voelde ik van alles wat ik neit goed kon beschrijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 20:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
Ze begon voer me oma en daar raakte ze me echt mee. 'Ik doe me best om haar lbij te houden! en ik deed mee omdat hij het vroeg. Weetje wel dinge nvoor andere doen!' okey dat klonk echt raar uit mijn mond..

Ze duwde me en ik stuikelde naar achtere toe. Me coordinatie was niet zoals het hoorde op dit moment. Ze begon over dat ik maar naar huna moest. 'Dat een gast!' riep ik terug en ontving nog een duw. Nu pakte ik haar beet bij haar schouder. 'stop met duwen!' dit zei ik was zachter. Ik keek haar aan en kon gewoon zien dat ze verdriet had. Ik lied haar arme los en deed iets.. at ik noit meer zo uvergeten.. Me hart nam het over en me handen ginge naar haar wang toe. Deze trok ik naar me toe en bukte zelf voorover. Ik duwde me mond op de haren. Niet ruw nee. eigenlijk niet. Eigenlijk deed ik het super zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 20:19

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'een gast? in de zin van een jongen?' ik lachte hem weer met bespotting uit. ' ben je ook nog eens gay zeker?' zei ik om me eigen gezichtsverlies te verbergen.

drake had me beet gepakt en zei dat ik moest stoppen met duwen ik probeerde me eerst los te krijgen uit zijn grip maar toen zijn lippen de mijne raakte bevroor heel me lichaam, van binnen smold ik helemaal. met grote open ogen keek ik vooruit en staarde naar de wang van drake. wat de... was het enigste wat ik kon denken. zijn handden lagen op me wangen die nu best warm aan begonnen voelde. na twee lange tellen befroren gestaan te hebben legde ik mijn hand in zijn nek en sloot me ogen heel zachtjes begon ik aan zijn lip te knabbelen. heel me lichaam begon toen te gieren van alle gevoelens. met me andere hand reek ik naar zijn schouder om zijn jacket uit te trekken die hij nog aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 20:24

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
me spieren ontspande zich steeds meer door het feit dat ze terug zoende. Het voelde heerlijk haar lippe nwaren zo zacht. Ze knabbeldewat aan me lip en ik ging het terug oden. Me hoofd kantelen en en ik lied haar me jas uit doen zonder dat mijn mond van de hare af gingen. Me handen gleden over haar lichaam.

Ik verbrak de kus weer. 'Sorry, Ik vind het gewoon niet fijn als jongens naar je kijken alsof ze alles maar met je kunnen doen' fluisterde ik zachtjes. Me wangne waren nu ook rood geworden. Me hoofd tolde. Ik lied haar niet los
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 20:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik genoot stiekem toen hij me lichaam meer beet pakte. hierdoor ademde ik langsaam uit door me neus van genot. totdat hij de kus onderbrak en vertelde dat hij het niet vein vond dat anderen jongens zo naar me konden kijken. ik durfde niet hem recht aan te kijken. inplaats van naar zijn gezicht te staren keek ik naar zijn kleding die hij aan had. dit greep ik soepeltjes met een hand vast die rond zijn middel lag. 'jij was de neigste die er echt doelbewust naar keek.' fluisterde ik onderdanig. 'waarom zei je niet gewoon dat je me...' ik kon het niet uit me mond krijgen en vriemelde iets meer aan drake zijn kleding. '...leuk vond' vervolgde ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 20:59

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
ik hees me wenkbrouw op. Haar leuk vinden is dat wat ik nu voel. 'omdat.. Ik dit gevoel niet ken. En heb het altijd rond je.. vanaf de eerste dag.' Okey ik klonk te normaal. Ik begon op me lip te bijten. Me handen gingen naar me haren. 'sorry.. ik...' nu begon ik rond me as te draaien en maar naar de deur te lopen. I kzat aan al de hoekjes van me kleding. Ik riep de honden binnenwaarna ik me weer naar plume draaide. 'Ik..'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyvr jul 15 2016, 21:19


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Met me ogen wist ik hem twinkelend aan te kijken toen hij vertelde dat hij altijd al zo rond me heen zich voelde. 'E-echt?' Vroeg ik verrast. Drake begonnen zijn lip te bijten, door zijn haar te strelen sn liep uiteindelijk na wat gestotter naar de deur om de hondjes binnen te roepen. Ik streelde ook even door me haar en keek hem tegelijkertijd aan. De hondjes kwispelde langs me heen en liepen naar de mand. 'Ik umh, moet nog... Douche.' Begon ik en knoop me eerste 3 knoopjes al los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyzo jul 24 2016, 18:43

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
'okey' bracht ik stotterend ui en lied me op de bank vallen. me wangen nog steds knap rood. /me hoofd maakte over uren en me lichaam tintelde. Ik hoorde hoe de douche aan ging en het ater over plumes naakte lichaam gleed. me ogen werden groter toen ik dat dacht. De bank zat niet eens lekker. Me broek zat straks en k kreeg de gedachte niet uit me hoofd.
Het douche ging maar door dus ik stond op en ging de keuken in. melk of iets pakken om nog even te wachten. Me hoofd. .wat had ik gedaan!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyzo jul 24 2016, 19:05

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Ik had gedouched en deed me nachtjapon jurkje aan. Deze was bordex rood met een strikje aan de hals van het jurkje. Me haren waren nog half nat. Al borstelend liep ik de woonkamer in en zag drake in de keuken staan. 'Kom je zo?' Vroeg ik en liep naar hem toe terwijl ik de laatste paar klitten uit me haar haalde met me borstel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyzo jul 24 2016, 19:08

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
;eeuh jah' zei ik niet wetend waar ik meost kijken. Ik stond op me plek heen en weer te wiegen. Ik had me net echt voor lul gezet.. Kwam door de achohol denk ik... Dat ik losser was en het gedaan had..

Ik keek Plume aan waarna ik voor haar uit de slaapkamer in schoot. Net voor het bed draaide ik me razend snel om 'plume' zei ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyzo jul 24 2016, 19:14

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Ik keek hem glimlachend aan en volgde zin vluche beweging toen hij naar de slaapkamer liep. Ik gniffelde zachtjes en liep maar achter hem aan. Ik was nog maar net binnen of drake draaide zich om. Waar ik best van schrok. Normaal zou ik hem dan slaan of een zetje geven maar die vreemde blik in zijn ogen die ik nog niet kende weerhield me daarvan. Ik keek hem nieuwschierig aan. 'Drake?' Vroeg ik en knipperde tweemaal met me ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Emptyzo jul 24 2016, 19:16

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
Me mond zakte open. Ik stpate naar voren drukte me mond op de haren heel snel en kort waarna ik me weer razend snel omdraaide op het bed ging liggen op me buik met me hoofd naar de muur gericht. en daarna niks meer bewegend. De reden dat ik op me buik ging liggen. moet in de tussen tijd wel duidelijk zijn.. Alles tintelde en me bloed ging andere kante op dan hoorde. Me hart had ritme storenissen en me hoofd was een race aan het houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 49 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 49 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 26 ... 48, 49, 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: