cursedsoul forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


forum voor iedereen die van manga en anime houd X3
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Story-2] Is this trust? part 1

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
AuteurBericht
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptydi jul 05 2016, 21:46

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'ik weet hoe het voeld, ik heb mezelf ook vroeger bijna kapot gemaakt toen ik alles kwijd was, me hond, me huis, me vriendin me ouders die ik nooit had en me vrijheid.' fluisterde ik tegen YD zodat hij het alleen kon horen. 'totdat me opa me hielp. ik weet dat het leven kut kan zijn maar heb vertrouwen in je vrienden die ju nu hebt hier aan tavel en kijk naar de toekomst die nog moet komen.' fluisterde ik en gaf leo even een dikke knuffel, als je jc niet goed voeld mag je altijd naar mij toe komen dat je het weet. dna roken we samen wat. en kun je tegen me praten.' stelde ik voor en hield me hand op de zichtbare paarse plek. eerlijk gezegt had ik nooit die spuit druks gebruikt altijd joints en zware pillen totdat ik er van moest kotsen. even kwam dat gevoel dat me maag was leeg gepompt weer terug in me buik. jap dat was echt niet vijn.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
ik voelde me helemaal warm worden en blozen toen ze ons filmpje ved vond. 'heheheh thx!' zei ik en maakte een hairflip.

toen ik alles vertelde reageerde parrel zo leuk alsof ik tegen me tweeling zus sprak die ik nooit gehad had. ik deed haar na en zette me vinger aan me mond 'en hij?' vroeg ze. ik keek de kant op waar ze heen wees. 'oh, dat is drake ons huisdraakje. hij is nogal apart kwa karakter, vaak komt hij boos over maar dat bedoelt hij het niet zo.' fluisterde ik. 'draakje is verlieft op motergirl.' zei tayoni er tussen door en keek de twee flirty aan met een achterliggende bedenksels die je in zijn ogen kon zien die ik liever niet wilde lezen.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
'iemand van school.' herhaalde ik hem ongeloofwardig. 'je lijkt me ex wel die hield ook van vullingloze kond en borsten.' mompelde ik zacht bijna onverstaanbaar omdat ik het niet wilde zeggen en toch ook weer wel.
'pas maar op anders tintlt vanavond dadelijk helemaal niets meer in je lichaam.' zei ik gemeen maar op een uitdagende toon. plots begon drake over de bar heen te leunen. ik keek toe en zag hoe hij zijn armen over de bar heen strekte naar me blousje toe. even dacht ik dat hij me wilde uit kleden en eidnelijk ging zeggen wat ik hoopte maar dat was te vroeg gejuigt drake knoopte me blousje dicht en zei dat ik niet zo tekoop moest rond lopen. ik zette een stap naar achteren. 'wat maakt jouw dat uit. jij kijkt toch naar anderen.' liet ik er achter aan vloepen. 'nee, niet op me werk.' zei ik scheinheijlig en hief me kin iets in de licht en droogde nog wat faat weg.

drake stond wankelend op en zei dat hij naar de wc moest. temisnten dat maakte ik er van met enkel het woordje oh wc. ik keek toe en zag hoe hij de verkeerde richting op liep. 'drake de andere kant.' zei ik met een zucht en begon weer toch te gniffelen van zijn schattige lompigheid hoe hij zo liep en deed. ik zette de glazen en tdoek neer en rende achter drake aan. ik pakte zijn arm vast en trok hem de goede richting op. ik had schijd aan de bordjes die boven de deur hingen van het toilet. ik nam drake mee de jongens wc in en opende een van de hokjes. 'niet knoeien op je tshirt als je gaat kotsen he.' zei ik bezorgt en wilde zijn tshirt uit trekken.


Laatst aangepast door Timeless op di jul 05 2016, 22:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptydi jul 05 2016, 22:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
'ooh huisdraakje! dat kan ik me wel indenken. is hij lief?? hij lijkt echt een klootzak! hij stelde zich niet eens goed voor..' ik blies me wangne op. 'Ja ! dat zag je toen we binnen kwamen echt zo schattig ze hebben oo kbeide de zelfde haarkleur!' ik lachte breed en keek toen heel serieus naar Delle. 'en jij dan?'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
'ik wil er vanaf.. maar het lukt neit.. Wil niet terug naar de afkick kliniek of op straat belanden.' Zuchte ik waarna ik weer naar Yu luisterde hij vertelde dat ik bij hem terecht kon en in al die jaren was hij een van de weinige tegen wie ik alles misschein zou kunnen vertellen. 'Ik keek van Yu naar angel en toen naar buiten.'hierna stond ik op pakte yu's kraag beet en trok hem mee naar buiten. buiten zuchte ik en egon tegen me hofod te tikken. 'ik weet niet meer wat er vroeger gebeurd is en wil het weten. Maar hoe meer ik herriner hoe erger me hoofd word. Het raakt vol en kan het niet kwijt.. De gevoelens alles. ben bang' ineens zweeg ik en keek geschrokken naar yu.'dat.. heb ik nog nooit tegen iemand gezegt...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon[i] Rapper Vixx[/i
mega boos keek ik haar aan toen ze over haar ex begon en daarna over het blousje dat het mij niks uit maakte. 'dan maakt het me niks uit!' gromde ik boos. maar hey lang boos zijn lukte nu niet . helemaal toen ze me moest gebeleide naar de wc en me daar een hokje in duwde. 'Kan het zelf wel!' zei ik nu eingelijkbest wel vriendelijk voor mijn doen. Draaide me om. 'jongens wc! dus er uit!' ineens gingen haar handen over me lichaam ik schrok me dood. Me broek ging opnieuw strak staan. Beetje onwetend begon ik op me benen te wibbelen en lied het eerst toe. Overdonderd van het gevoel. Maar toen ik besefde dat ik niet hoefde over te geven pakte ik hande nbeet. 'Ga ana het werk plume!' ze ik als een vader type' daarna deed ik het hokje dicht en deed me ding. Vorvelgns kwma ik half wankelend het hokje op nieuw uit zetten naar de was bak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptydi jul 05 2016, 22:28

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'op straat beland je niet je kunt altijd bij mij gaan wonen of bij setto bedoel hij heeft een heel kasteel... daar is vast wel een kamer vrij. daar rkijg je eten en verzorging en een maid hahahhaa.' lachte ik en aaide leotje weer over zijn haren heen.

na me verhaal keek leo van mij naar de meiden groep en weer terug. vervoglens werd ik letterlijk bij me kraag gekrepen wat ik neit verwachtte, voordat ik hetwist stond ik buiten met leo samen. ik keek hem aan en luisterde naar wat hij vertelde. 'het is niet erg dat je niet alles meer weet. je kunt plaats maken voor nieuwe hernineringen daardoor.' zei ik maar kwam er achter dat dat niet de beste zin was. aangezien leo toenet zij dat hij het juist wel wilde herineren. toen hij zei dat zijn hoofd vol begon te raken en hij niks kwijd kon kreeg ik een smile op me gezicht. waarom gaan we niet samen sporten. kun je alles er uit rammen wat je dwars zit. en ik moet nog trainen voor mijn wedstreijd binnenkort.' stelde ik voor en sloeg een hand op me vuist. ik glimlachte toen leo geschrokken op keek en zei dat hij het nog nooit verteld had. 'en lucht het op?' vroeg ik en omarmde hem weer met een arm rond zijn nek. ik prikte een vinger in zijn wang. 'jij bent niet de enigste die voor iets raars bang is hoor YD, ik ben bijvoorbeeld bang voor sex hebben.' zei ik zacht ik keek naar beneden en lied mijn vinger van zijn wang af glijden. 'okee dat kwam ook raar uit mijn mond.'

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia Featherexgirlfriend Yu
ik keek hem uitdagend aan toen hij me naar buiten wilde wijzen maar dat ging ik echt niet doen he. wie moest er anders voor dronke draakje zorgen? ik sweeg en deed me ding.

'ga naar je werk plume.' zei hij best bevelend.  gelukkig ging hij snel het hokje in en deed hij de deur dicht anders had ik hem persoonlijk gestript. niemand beveelde mij dingen.mompelde ik in me gedachgen en ging tegen de muur aan staan een afstand van de wasbakken en de wc's vandaan. ik deed me armen over elkaar heen en sweeg in stilte. toen drake weer het hokje uit kwam keek ik toe hoe schattig hij naar de wasbak liep als een kleine peuter die net leerde lopen. ik kn het niet laten om te gaan gniffelen. plezierig deed ik een hand voor me mond. 'oh sorry, je bent gewoon zo cute als je dronken bent.' lachte ik en keek hoe raar drake zijn haar nu zat. 'is je shirt nog schoon?' vroeg ik en liep naar drake toe. 'je hebt toch wel in de pot gepist en niet er naast?' vroeg ik moeder achig en maakt ehet deurtje open om te kijken hoe hij het achter gelaten had.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
'i-ik?!' piepte ik verrast. ik tikte verlegen met md vingers tegen elkaar aan. 'i-ik ik... heb nit echt een vriendin die je me vriendin kan noemen, ze is ernstig ziek en ik zie haar nouwelijks ik mis haar maar ik kan niet zomaar naar haar toe.' vertelde ik. 'ah die doorenroosje van je in eeuwige slaap bedoel je in het kasteel van rapunsel.' lachte tayoni die grappig probeeerde te doen. meteen voelde ik me gekwetst. 'en dus? ja ze is zo mooi als dorenroosje! en ze slaaapt op de tweede verdieping in een huis begroeit met klimplanten.' zei ik dat ik het niet verzonnen had en ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptydi jul 05 2016, 22:49

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
'trainen?' herhaalde ik hem en keek naar zijn vuist. Even keek ik schuw.'rij al paard' misscehin probeerde ik er wel heel hard onder uit te komen... 

'weet niet of het oplucht.' me shouder zakte naar beneden. 'het voelt raar.' op nieuw een tik tegen me hoofd wat gebroken werd door een knuffel van Yu en een vinger in me wang. Ik blies het op en keek hem met fijn geknepen ogen en een kille blik aan. toen hij vertelde dat hij bang was voor sex werd me gezicht weer wat rustiger en keek ik hem schuin aan 'echt?' ik tikte tegen zijn hoofd' dat moet je dan gewoo uit schakelen.' met die woorden begn ik te lahcen. Dat was nou precies wat ik zelf ook niet kon. 'we zijn en hoopje elende heh' Me hand ging naar zin broekzak. ik iwst precies wara zijn peuken waren. Ik pakte er eentje uit en probeerde uit alle macht uit zin arme te komen. om te gaan iztten

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl

Ik krulde me lip melevend op. 'Waarom kan je dan niet naar haar toe?' vroeg ik voorzichtig maar toen kwam Tayoni met zjn opmerkingen en meteen gaf ik hem een speelse tik op zijn knieen. 'Dit is serieus geen grappen maken!' ik wees me vinger naar zijn neus allles met een glimlach op me gezicht. MAar weer terug naar delle. 'durf je niet langs te gaan fo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptydi jul 05 2016, 22:55

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'nee een actieve sport waarvan je gaat zweten je hele lichaam beweegt en je lekker kan uit leven op een jongens manier.' zei ik en gebaarde met me handen alsof ik aan het slaan was.

ik lachte met hem mee dat we een hoopje elende waren. ik leunde met een arm naar achteren ern lied leo langsaam los toen ik merkte dat hij met zijn hand in me broekzak zat te graien ik keke hem aan met een flirty blik. 'hey hey wat zijn we van plan leeuwthe?' vroeg ik met een zwoele blik  en trok speels een wenkbrouw omhoog. gelukkig had ik al me joints er uit gegooit dat had ik jay beloofd. im zou een goede voorbeeld worden vor alle boy's ik liet leo me peukebakje uit me broek vissen en pakte uit me andere zak de aansteker. 'delen?' vroeg ik met ene glimlach op me gezicht.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Huna TorukaVixx
'haar toren word bewaakt door witte tijgers met hele scherpe klauwen. ze zijn leden van de whiteclauw en heel gevaaarlijk.' vertelde ik en maakte klauwen van em handen. de vorige keer sloten ze me op en sloegen ze me in elkaar.' piepte ik en trok een pruilipje.

maar eigenlijk wil ook aan de andere kant ook wel weer een andere vriendin eentje die wel naar buiten kan en niet ernstig ziek is. hoewle je dat laatste niet kan uit zoeken. want idereen kan ziek worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptydi jul 05 2016, 23:02

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
'noemede jij zo ook niet iemand in de klas.?' ik drukte me vinger tegen me mond.'niemand is echt slecht. Tenzij dat je iemand vermoord of verkracht. Anders ben je niet bepaalt slecht gewoon anders'

Delle vertele dat hij eigenlijk iemand wilde die hij wel kon zien. 'Maar das toch ook logisch!' zie ik en sprong op. 'gij wil oko liefde ontvangen!' zei ik. Ineens viel er een microfoon op de grond wat een kabaal maakte. Geschrokkken keek ik op wat er nou gebeurde.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
Plume was nog niet weg en daarom ging ik in negeer modes tot ze begon over de wc. 'natuurlijk pis i ker niet naast!' ik hees me vinger op en keek streng. 'plume ga ana het werk.. STraks raak jeje baan kwijt' weer een vleugje vezorgheid. 

wnakelend liep ik terug me hoofd voelde licht. Stug vooruit lopend en niet meer om kijkend naar plume. Bij de jongens aangekomen merkte ik dat Yu en Yidae er niet meer waren. Daarom lied ik me op hun bank vallen en keek weer met me arme voer elkaar naar de meiden. soms toch een blik naar plume. Zodat ze zich niet raar ging gedragen en weer half naakt rond ging lopen

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
'ja delen' ik kneep nog een keer in Yu;s kont waarna ik de peuke  pakte en ging iztten. ik knikte en hield ee peuk op wachtend tot deze aan gign. Een flinke heis en gaf de peuk over aan Yu. 'sterke' ik staarde de verte in. 'Is het raar... Dat ik niet weet wat k precies voel voor Lina. Me hart zegt jah. Als ik haar zie gedraagt me lichaam zich raar warm enzo. maar me hoofd blokeerd. Net of het erger word rond haar.. Jij kende mij weet jij wat er gebeurd is?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptydi jul 05 2016, 23:34

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Ik gaf YD een zachte schouder stof toen hij in me kond kneep. Ik volgde YD en nam de peuk over nadat ik hem had aan gestoken en hij een trek van genomen had.

'Het is niet gek, ik weet ook niet altijd wat ik voel. Ik gebaarde met de sigaret dat ik een voorbeeld had. 'Neem bijvoorbeeld Huna. Hij is slank en licht en heeft het viguur van een meid. Als we film kijken licht hij wel eens tegen me aan of boven op me. Zoals jij toenet op de bank. En dan lijkt het wel of me lichaam iets voeld wat me hersens totaal niet denken en er niet mee eens zijn. Het is akwart en raar hoe me lichaam dan reageerd op die van Huna.' Ik stopte met praten en slikte even. 'Klinkt gay maar soms krijg ik gewoon een boner...' Vervormde ik en nam nog een trekje van de sigaret voordat ik hem aan Leo gaf.
'Maar om terug te komen op jouw vraag. Ik ken jullie niet heel perfect zoals haar dagboek maar meer wat julienwaren in het dagelijks leven. Je was net als de zon en maan, licht en donker met haar zonder het een kan het ander er niet zijn. Jij kon dingen die zij niet kon en andersom je vulde elkaar aan waar de ander een zwakte had. Maar er was wel een gozer een keer. Hij wilde je meisje hebben. Maar sorry ik weet ook niet wat en waarom, jullie waren soms zo geheimzinnig.' Zei ik en schudde me hoofd. Je was echt smor op haar en had zowat elke dag sex en sliep in elkaars bed en wandelde samen buiten. Jullie rookte samen en kikte samen af. Hahaha ik had het ook geprobeerd maar werd er niet zo lief van... De meid joyce pakte doen me sigaret af en dat pikte ik niet. Ik sloeg haar per ongelijk uit vustratie en toen kwam jij er tussen in staan met je vuisten. Daar schaam ik me nog altijd voor. Dat ik een meid geslagen heb. Je houd nog steets van kinderen toch?' Vroeg ik en Keek hem met een smile aan.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
'Ik heb tenminste Een baan!' Zei ik en balde me vuisten. 'Wees jij nou eens een keer minder chagrijnig en heb plezier met vrienden en vriendin.' Dat laatste zei ik een beetje te nadrukkelijk. Boos liep ik uit de jongens wc naar mijn plekje achter de bar.

Ik deed me werk nam bestellingen op gooide drankjes over anderen heen en dweilde de vloer.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
Ik knikte me hoofd hevig. 'Ja dat doen ze!' Bevestigde ik

Ik werd best blij van hoe ze reageerde ol mijn verzoek ze knapte me niet af of iets ze zei dat dat wel te begrijpen was. Ik glimlachte en bedekte me oren toen ik een piep toon hoorde ik draaide me naar de meisjes om en keek vervolgens naar parel. 'Wat gebeurt er?' Vroeg ik aangezien ik het niet goed kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptyma jul 11 2016, 11:21

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
Het moment dat ik binnen kwam zag ik hoe dat dunne magere meisje in elkaar zakte.. het was gewoon door deachohol in me lichaam dat ik het poduim op schoot om te kjken hoe het ging. Ze was lijkbleek. Ik draaide der om zodat ze op ahar rug lag maar geen reactie. DE meiden kwamen er bij. 'wat is er met der?' vroeg ik bezorgt. Me ogen groot.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
'Jaah hoor ik ga mee!! Maar ik wil ook een keer mee naar zun oefeining van jullie!' ik keek delle aan tot er iets viel. De roodharige wat er bij. 'hij is echt raar...' mompelde ik. nu zat hij er wel ineens bij net of hij zorgde maakte en ent was hij nog aan het flirten met die roosharige. Ik haalde me schouder op over die jongen maar begon me echt zorgen te aken over het meisje/ 'Wat is er met haar?' ik pakte delle zijn mouwtje beet en keek hem aan.
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
hij vertelde over dat hij zich soms raar voelde met Delle. Ik glimlachte naar hem.'Maakt toch niet uit je kan ook geowon op beide geslachten vallen is niks raar mee. '

in stilte luisterde ik naar wat yu vertelde maar niks kwam binnen. het klonk.. schattig? leuk? hij begon over jocye en ook daar ging geen lichtje branden. Ik glimlachte gewoon maar eenbeetje heel zuur. Het klink erg leuk. Maar me hoofd ging alleen maar meer pijn doen.

'kinderen?' ik haalde me schouder op. 'Weet niet precies denk het wel. hoezo?' ik pakte de peuk en nam e nflink hijs wat me hoofd licht lied worden. heerlijk roken. Ik keek Yu aan. 'vind je het erg dat ik het niet meer weet?'


Laatst aangepast door Evilian op ma jul 11 2016, 12:21; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptyma jul 11 2016, 12:20

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
Parel begon iets te zeggen wat ik niet kon plaatsen. Ik knipperde met me ogen en keek haar verwart aan. 'Huh, mee naar wat?' Vroeg ik niet wetend waar ze op reageerde. Ze begon aan me mouw te trekken en vroeg wat er gebeurde. 'Weet ik niet, Ik zag jouw schrikken dus keek ik ook. alleen die mensen staan in de weg!!' Jammerde ik en bewoog van links naar rechte op de bank en stond vervolgens op. In de hoop dat ik iets betere kijk posietsie had. 'Oh eam eam is gevallen. En ze zongen nog wel zo goed.' Zei ik geschrokken en keek toe hoe ze naast haar kruk op de grond lag drake kwam uit het niets op haar af gerend. Ik stond stom verbaast te kijken van zijn actie.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina White – Dreamer
Rosa was bij eam eam gaan hurken en ik was er voor gaan staan tussen haar en het publiek in zodat ze minder zagen van eam eam die op de grond lag. Plots kwam er en fan het podium op. Ik wild heen weg sturen en zeggen dat het wel goed kwam maar toen zag ik zijn lelijke asian kop. 'Jij?!' Gromde ik verrast. Hij knielde naast haar neer en draaide eam eam om. 'Nee ze moet op haar zei liggen.' Merkte Rosa meteen op die bijna bezorgder was dan de moeder van eam eam zelf. 'Wat denk je wat er is, ze is vlouw gevallen.' Siste ik heel zacht nadat ik de microfoon had uit gezet. 'Ik zei nog tegen haar dat ze dat broodje moest eten. En dat heeft ze gedaan.' Gromde ik niet begrijpend waarom ze nou zo er bij lag. Mellanie kwam er plots bij staan. 'Ik kwam haar tegen in de badkamer. Denk dat ze het er uit gegooid heeft. Dat broodje dan.' Luisterde ze muisjes zacht. Haar microfoon stond ver bij ons vandaan in de standaard voor de kruk. Ik zuchtte en draaide me om naar het publiek. Daar zag ik haar vriendje zitten of was het nou haar ex? Hij zuchtte net als ik. Ik kon in zijn ogen lezen dat hij haar wilde helpen maar er ook druk was van zijn vrienden die naast hem zaten en hem tegen hielde. Toen ik verder keek door het publiek heen merkte ik dat Leo er niet was. Waarom had ik ook niet anders verwacht. Leo was er nooit vroeger...

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu - vixx, blackwolves
Leo vroeg of ik het erg vond dat hij het niet meer wist. Ik glimlachte breed en sloeg een arm rond zijn nek en trok hem naar me toe terwijl hij ng stond te hijzen met zijn sigaret. 'Hahah nee joh!! Het gaat er toch om hoe we het nu hebben. En geloof me! We zijn nu betere maatjes dan ooit en dat heb graag.' Zei ik vrolijk en aaide wild door zijn haren heen.

'Ik weet nog dat jij en angel een baby plan hadden. Maar... Het is beter dat je dat niet meer weet denk ik.' Liet ik ontglippen. Ik beed op me snakebits en keek even weg. Vervolgens lied ik hem iets losser en vorseerde me gezicht in een glimlach. 'Weet je, me opa vind dat ik me ouders moet leren kennen... Ben ze eens tegen gekomen in een dieren winkel. Toen ik met Lucy aan het shoppen was voor rex. Er kwam een vrouw naar hem toe en noemde hem vader in het Japans. Er was ook een man bij een Nederlandse man. En een klein meisje. Denk dat ze 5 of 7 is. Idk.' Vertelde ik op een rustige toon om over een ander onderwerp te praten. Ze hebben me uit genodigt omlangs te komen maar ik durf niet. Ik ken ze niet en heb ze nooit gekent toen ik klein was. Me opa zorgde voor me.' Ik bleef even stil en pakte de sigaret van Leo weer aan. 'Leo wat zou jij doen als plots jouw biologische ouders kwamen op duiken?' Vroeg ik nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptyma jul 11 2016, 12:51

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
Ik gromde en tilde haar op het poduim af. niet luisterend naar Rose of wie dan ook. Want zo in het openbaar ligge nwas ook niet bepaald goed voor haar imago. wacht.. dacht ik nu echt aan iemand haar imago.. Ik schudde em hoofd.. drank deot echt rare dingen met je... Ik legde haar neer terug op haar zei pakte een fles met water en gooide deze simpel gezegt leeg over haar hoofd waarna ze ineens recht overiend zat. helemaal mager en wit. Zewiegde op haar plek en leek niet helemaal bij te zijn. Ze staarde voorzich uit mompelend dat ze wel verder kon of iets in die richting.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Leo Straatman - Yidae -VIXX Vocal lead 
bedenktelijk keek ik hem aan. 'babyplannen.. lijkt me niks.. Al dat gezeur er rond omhoog' ik tikte even op me portomonee. En daarnaast vond het toch niet fijn om het niet veilig te doen..

hij begon over zijn ouders ik haalde me schouder op. 'niks hun hebben mij gedumpt omdat ik blauwe ogen heb en dus niet volmaakt asian.. Hoef ze dus niet te zien bengelukkig bij de familie die ik heb' ik keek yu aan en begon nu te lachen,' jouw hoofd yu! ik kan de stress en de twijfels gewoon er van af zien duipen!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptyma jul 11 2016, 13:18

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Yu hatue - vixx Blackwolves
'haha daarom snapte ik ook nooit waarom ze zwanger was haha.' lachte ik op hoe leo reageerde dat hij het nooit zonder condoom zou doen. ik pakte me buik vast van het korte gelach en lied leo helemaal los. 'jij kan temisnten een condoom gebruiken. dat zie je mij niet doen.' gniffelde ik er achter aan.

'damn alleen maar daar om?' ik keek leo aan. 'wuh! waarom draag jij dan lenzen!' zei ik en frondste me gezicht speels en wees naar zijn ogen. 'laat gewoon zien wie je bent met blauwe ogen dan laat je hun zien dat je ook sexy bend en een beroep kan hebben met blauwe oogjes.' vertelde ik en duwde leo zachtjes als een soort van tik.

ik was in mezelf aan het duppen over me ouders tot leo zei dat mijn hoofd grappig was. 'naauuw!!' jammerde ik, glimlachte beschaamt en gaf hem een duw. 'weet je, jij hebt een familie met een vader en een moeder viguur die van je houden. ik had alleen een opa en je weet wat omas en opas doen... denk dat ik het strange vader viguur vroeger mistte die me strafte en me op me plek zette zoals in de meeste gezinnen.'' ik slaakte een zucht. 'misschien had ik dan minder domme dingen gedaan vroeger. maar aan de andere kant net als wat jij zei, ze lieten me gewoon achter.' ik balde me vuist eventjes en pakte me haren vast. 'faaak!! wat moet ik doen...' schreeuwde ik terwijl ik me hoofd haast tussen me knieen hield.

simmon
ik had me twijvels maar toen die jongen haar zo op pakte en weg droeg maakte ik me toch echt zorgen me vrienden zeiden dat ik niet moest gaan maar wat hield hun mij tegen? ik stond op en rende naar achter het podium toe. ik keek rond en rende door de bewaking heen. 'emi emi!!' riep ik en zag de jongen staan. ik duwde hem nog net niet opzei om bij emi te gaan hurken. 'emi!!?' riep ik en haalde eeen pluk haar uit haar natte gezicht. toe de jongen een fles water over haar had heen gegoten. ze kwam overeind en mompelde dat ze wel verde kon. ik schudde me hoofd en keek haar streng maar bezorgt aan. 'heb je uberhoud iets gegeten?' vroeg ik meteen en zag hoe ze ja wilde antwoorde totdat mijn blik nog strenger veranderde ik kende haar maar al te goed. 'en ook binnen gehouden.' vervolgde ik. 'zo zie je maar wat er gebeurt als je slecht eet!!' riep ik bezorgt en pakte een snikker uit mijn schuidertas. 'hier eet.' beval ik.

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Angelina WhiteDreamer
iwe verntsvhuldigde ons tegenover het publiek en hadden besloten om verder te zingen. we waren hier om onzelf te promoten niet om te laten zien hoe slecht het met somige van ons ging. ik streelde kort door me haren heen en zong het eerste deel van een wat meer upbead tempo liedje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptyma jul 11 2016, 14:13

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
ik draaide met me ogen en liep weg ik zag nog net hoe ze op wilde staan. Agh.. Ik meost weer naar de wc... terug nara dewc en deze keer gooide ik er wel alles uit. Drank en Drake gaan niet saeln ook al zit er maar 1 letter verschil in de namen

ik kwam de wc weer uit ne ging zitten bij delle en pearl niks zeggend gewoon weer de oude drake boos vooruit kijkend en zwijgen. vooral zwijgen


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Pearl -the new girl
het meisje werd weg getilt waarna ze weer begonnen te zingen. 'ZE zingt knap!' bracht ik uit en lied me weer vallen. Het ging zo een tijdje door. Delle en ik keken en de meiden zongen en danste geweldig. Tegen een uur of tien ging me mobiel en me pa wilde me ophalen. 'Delle delle Ik moet gaan!' Ik keek hem bang aan als hij me hier vond.. tussen al die jongenss. hij ging me boos worden te zot voor woorden!.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptywo jul 13 2016, 20:27

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Delle - vixx
'Awh NOOO!' Riep ik toen ze zei dat ze weg moest. We zeiden iedereen gedag en ik bracht parel naar buiten. Buiten zat yu en YD op de stoep. 'Hey! Yu yu yu yu yu. Kun he parel snel naar school brengen?!' Vroeg ik terwijl ik heen en weer stuiterde op mijn plek. Yu blies de rook uit en keek achterom. 'Ja kan maar moet wel weer terug voor de rest.' Antwoordde yu 'top!!' Riep ik blij en trok yu overeind. Zelf mocht ik geen auto rijden in verband met me ziekte. Nadat ik yu overeind had getrokken deed ik het zelfde bij YD. 'Rij ook gezellig mee een rondje.' Moedigde ik aan. Yu drukte de sigaret uit en kreep YD in zijn kraag en tilde hem omhoog. 'YD~ kom gezellig mee!!' Riep yu speels die YD mee trok als een hondje. 'Vanavond is het jonges avond.' Vervolgde hij terwijl yu naar de auto to sjokte met YD aan zijn hand.

Ik huppelde naar de auto toe en maakte de autodeur voor parel open. Met een glimlach op me gezicht keek ik haar aan.

Yu reed als een malle over de weg heen naar school toe. Daar parkeerde hij scheef in. Snel stapte ik uit en deed de deur van parel open. 'Zijn we nog op tijd?' Vroeg ik al zoekend rond om me heen. Yu stapte ook even uit en klopte op zijn auto. Daar op het schoolplein stond een best dure auto.


[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
Ik werkte tot dat de tent begon leeg te lopen. De helft van de groep was verdwenen en nadat de meiden klaar waren met zingen verdween een blonde jongen met Tayoni naar de vip ruimte om daar waarschijnlijk met de zangeressen te praten drake zat daar in tegen nog te mokken op de bank ik had hem stiekem in de gaten gehouden. En me blousje weer open geknoopt ik hing mijn theedoek aan de lijn en liep met een glas drinken naar drake toe. 'De tent gaat sluiten zo.' Zei ik zacht en zette het glas met een klap op tafel. 'Hier drink wat.' Moedigde ik aan met een Lichtte onderdrukte grijns op me gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evilian

Evilian


Aantal berichten : 8672
Registratiedatum : 26-11-13
Leeftijd : 31

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptyvr jul 15 2016, 18:57

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Drake lee-gon Rapper Vixx
iets klapt eop de tafel ik keek op. 'Waarom' snauwde ik maar pakt het wel op en gooide het naar achtere, meteen een vies gezicht vervolgens zette ik het glas neer. 'ben je nou klaar dan kan je mee terug rijden.' gromde ik vriendelijk ne stond op. noujah opstaan. ik voel half weer terug in de stoel. Me ogen lockte ik op Plume. 'Je blouse! houd die nou is dicht!' ik ging daar vanavond nog wel over beginnen maar eerst richting huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timeless
moderator
moderator
Timeless


Aantal berichten : 3307
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : bamboobos

[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Emptyvr jul 15 2016, 19:09

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Olivia/plume - feather
'Omdat ik het zeg daarom' antwoordde ik speels en zette de servetten goed op tafel die helemaal van zijn plek stonden. Drake dronk het drankje op en stelde voor dat hij mij nAr huis bracht ik lachte en keek hem met een grijns na. 'Jij, mij brengen? Dat mag niet als je alcehol op heb.' Zei ik zelf verzekert en en maakte me haar los die in een los staartje zat. 'Ik rij-' begon ik mijn zin totdat drake op stond en terug viel inzijn stoel hij begon alweer over me blouse. 'Alleen die genen die naar me boezem kijken kunnen het opmerken dusss~?' Vroeg ik uitdagend en keek hem aan alsof ik hem gesnapt had. Ik leunde voor over naar drake toe terwijl ik hem aan keek me boezem raakte nog net niet zijn hals of borstkast aan vervolgens graaide ik sjarmant in zijn broekzak en toverde de moter sleutels er uit. Ik ging weer recht staan en draaide me om met de sleutels draaiend rond om me vinger. 'Ga je mee drake. Of moet je je sexy vrienden nog gedag zeggen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Story-2] Is this trust? part 1   [Story-2] Is this trust? part 1 - Pagina 48 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Story-2] Is this trust? part 1
Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Sub-story] The Academy part 1
» [Sub-story] The Academy part 2
» Is this real? part 1
» Is this real? part 2
» Is this real? part 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
cursedsoul forum :: verhalen :: 1x1 / Groep :: Is this real-
Ga naar: